ЗНО онлайн 2015 року з англійської мови – пробний тест
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Ви маєте вісім заголовків і п’ять автентичних текстів. Вам необхідно підібрати заголовок до кожного тексту. Пам’ятайте, що три заголовки будуть зайвими.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть підібрати заголовок до тексту.
Ключовими в цьому тексті є фрази «global warming», «mainstream climate» і «temperature are really rising», які дають нам зрозуміти, що основною темою тексту є обговорення проблем навколишнього середовища.
Переглянувши варіанти заголовків, визначаємо, що саме варіант «environmental problems», відповідає змісту цього оголошення.
Правильна відповідь – H.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть дібрати заголовок до тексту.
Ключовими словами у цьому тексті є «flu vaccine» - вакцина проти грипу, «healthy» - здоровий. А серед варіантів заголовків знаходимо «health care» ( охорона здоров’я). Саме тому це і буде правильна відповідь.
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть дібрати заголовок до тексту.
У тексті йдеться про зустріч дипломатів Сполучених Штатів Америки та Китаю й обговорення ними питання співробітництва щодо Афганістану, Північної Кореї, Ірану та Близького Сходу.
Переглянувши варіанти відповідей, ми бачимо, що варіант «political life» (політичне життя) відповідає темі тексту.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть підібрати заголовок до тексту.
Ключовими фразами, що визначають тему цього тексту, є «show», «fans young and old are buying tickets», «popular group». Саме ці фрази дають нам можливість вибрати заголовок до цього тексту – «entertainment» (розваги).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть дібрати заголовок до тексту.
Ключовими фразами в цьому тексті є фрази «New York University», «new schools would open». Ось чому варіант відповіді «educational issues» (питання освіти) буде єдиним можливим з усіх запропонованих варіантів.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання Ви повинні уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчаюче читання. Потім прочитайте запитання, а також варіанти відповідей до них. Визначте частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе Вам вибрати правильну відповідь із запропонованих.
Це запитання стосується всього тексту. Тому необхідно переглянути весь текст, звертаючи увагу на відомості про професії (роботу), які опанувала героїня розповіді. І в останньому абзаці тексту знаходимо речення, де міститься правильна відповідь: «Later, she reinvented herself as a costumer – work she far preferred, she said to being an actress» (Пізніше вона заново відкрила себе в роботі костюмера – роботі, яку вона вважала кращою, ніж робота актриси).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Щоб відповісти на це запитання, треба переглянути весь текст. Зверніть увагу на те, що правильною відповіддю буде твердження, у якому вміщено інформацію, що є неправдивою відносно контексту або взагалі відсутня в тексті.
Варіант А Marie inherited the fortune (Марі успадкувала вдачу). У тексті дійсно йдеться про те, що Марі ще з дитинства супроводжувала удача. Спочатку вона стала наймолодшою зіркою кіно, потім вона успадкувала гроші свого рідного батька тощо. Саме тому цей варіант відповіді не може бути правильним.
Варіант B Marie’s acting career ended early (акторська кар’єра Марі закінчилась рано) не може бути правильною відповіддю, адже дійсно кар’єра Марі як актриси закінчилась у вісім років – «On retiring at eight …».
Варіант відповіді D Marie had a large income as a child star (Марі мала великий дохід як дитина-зірка) також не може бути правильним, адже в тексті сказано, що, будучи наймолодшою актрисою Голівуду, Марі заробляла багато грошей: «…she earned every few weeks what the average American took home annually» (вона заробляла кожні декілька тижнів стільки, скільки середньостатистичний американець заробляв за рік).
І лише варіант С Marie gave impulse to fan culture (Марі надала поштовх розвитку культурі шанувальників) є правильною відповіддю, адже цієї інформації немає в тексті
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Щоб відповісти на це запитання, треба звернутися до третього абзацу, у якому читаємо фразу «her parents had blown her fortune». У цьому абзаці йдеться про те, що Марі після закінчення її акторської кар’єри працювала продавчинею. Але нам відомо, що вона заробляла дуже великі гроші, знімаючись у кіно. То що змусило дівчину працювати продавчинею, якщо, здавалось би, вона була дуже забезпеченою? Саме в цій фразі, яка перекладається «її батьки розвіяли її статок», криється відповідь. Тому з усіх запропонованих варіантів відповідей правильним буде лише варіант С they’d wasted her money (вони витратили її гроші).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Щоб відповісти на це запитання, треба переглянути весь текст і проаналізувати всі варіанти відповідей.
Варіант B Her dreams ended in failure (її мрії не справдилися) не може бути правильною відповіддю, адже Марі вдалося здійснити всі її мрії – вона мала професію, що дуже їй подобалась і в якій вона була визнаною, вона була забезпеченою фінансово, отримавши спадок від рідного батька тощо. Підтвердження цьому знаходимо в словах «she reinvented herself as a costumer – work she far preferred», «Films on which she earned a credit included Cleopatra and The Godfather Part II», « her real father had left her a large sum of money».
Варіант С She outgrew her roles (вона переросла її ролі, тобто стала більш професійною акторкою) не може бути правильною відповіддю, адже відповідно до тексту, Марі закінчила кар’єру актриси ще маленькою дівчинкою і не могла «зростати» професійно.
Варіант D Her parents promoted her (її батьки сприяли її просуванню в кар’єрі) також є неправдивим. Із тексту дізнаємося, що актор і режисер Генрі Кінґ випадково помітив Марі й вирішив використати її дитячу безпосередність у своєму фільмі. Цей випадок допоміг Марі потрапити до кіноіндустрії: «Marie… was spotted on set by the actor and director Henry King, who …exploited her winsome charms».
І лише варіант А She had foster parents (Вона мала прийомних батьків) є правдивим, а тому й буде правильною відповіддю на це запитання. Адже дійсно вона мала прийомних батьків, бо її вдочерили у віці трьох місяців (She was born Helen Alice Myers in Colorado, and was adopted at the age of three month.)
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Щоб відповісти на це запитання, треба переглянути весь текст і проаналізувати всі варіанти відповідей.
Варіант А She earned a credit being a prompter (вона стала визнаною, працюючи суфлером) не відповідає контексту, адже вона стала визнаною у професії костюмера, що підтверджують слова «…she reinvented herself as a costumer – work she far preferred. Films on which she earned a credit included Cleopatra and The Godfather Part II».
Варіант B Her road to success in movies was smooth (Її шлях у кіно був гладким (рівним)) не можна вважати правильним, адже її кар’єра в кіно завершилася надто рано й Марі не встигла продемонструвати свої вміння на повну силу. Тому немає підстав, щоб зробити подібні висновки.
Варіант С She appeared as the lead in her teens (вона стала ватажком (лідером), коли була підлітком) не відповідає дійсності, адже такої інформації немає в тексті.
Варіант D Her life was full of ups and downs (ЇЇ життя було сповнене зльотів і падінь) є єдиним правильним серед наданих варіантів, що підтверджується контекстом. Справді, на життєвому шляху Марі спіткали як удачі (зльоти) – прекрасна кар’єра кіноактриси в дитинстві, неочікуване, але дуже вчасне успадкування грошей від рідного батька, успіхи в улюбленій професії; так і невдачі (падіння) – раннє закінчення кар’єри актриси, втрата зароблених грошей, витрачених прийомними батьками, тощо.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні Ви маєте вісім тверджень і шість автентичних оголошень. Вам необхідно знайти оголошення, у якому міститься інформація, надана в одному з тверджень. Пам’ятайте, що два твердження будуть зайвими.
Спочатку перегляньте всі твердження, а потім уважно прочитайте оголошення. Усі оголошення в цьому завданні об’єднані однією темою – їжа та відвідування кав'ярні, ресторану. Необхідно звертати увагу на всю інформацію, уміщену в оголошенні, наприклад, години роботи, номери телефонів, ціни тощо.
У розглядуваному оголошенні йдеться про послуги кафе-ресторану. У цьому закладі пропонується декілька видів страв, у тому числі вегетаріанські та страви з м’яса (The menu includes international cuisine, vegetarian fare and barbecue). Серед запропонованих тверджень є варіант H meat as well as vegetarian dishes is available, що відповідає змісту вміщеній в оголошенні інформації.
Правильна відповідь – H.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У цьому оголошенні пропонують гарно провести час, насолоджуючись смачними національними стравами, а в понеділок і четвер ще й послухати «живу» музику (Live jazz every Monday and Thursday night).
Серед запропонованих тверджень знаходимо варіант Е you can enjoy live music twice a week, що відповідає інформації, уміщеній в оголошенні.
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
Хоча ресторан, про який ідеться в цьому оголошенні, працює лише вдень, пропонуючи лише обіди, він відрізняється від інших ресторанів і кав'ярень тим, що в ньому пропонують незвичайні страви. Це страви з м’яса китів. А додатково пропонуються й інші морепродукти.
Серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо варіант В the mainly serve sea food, який відповідає змісту оголошення.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
В оголошенні підкреслюється, що шеф-повар у цьому китайському ресторані – справжній експерт із Китаю і що спеції для приготування страв привозяться прямо з Азії. А от напої виробляють на місці в Ісландії.
Серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо варіант А oriental food and local beer are served (пропонуються страви східної кухні та пиво місцевого виробництва), що відповідає інформації, уміщеній в оголошенні.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У цьому оголошенні, як і в тексті оголошення до завдання 11, ідеться про можливість насолодитися вегетаріанським меню. Але разом з тим у цьому оголошенні читаємо про можливість не тільки скуштувати запропоновані страви в приміщенні ресторану, а й узяти їжу з собою й поласувати нею деінде (Daily specials, fast-food and take out). А у твердженні G you can eat in or take away, якраз ідеться про можливість забрати замовлену їжу з собою.
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
Основною ідеєю цього оголошення є те, що в згаданих ресторанах (а йдеться про два ресторани) відвідувачі можуть скуштувати надзвичайно смачні м’ясні страви, виготовлені з найсвіжішої телятини та ягнятини. І саме у твердженні С unique and delicious meat courses are offered (пропонуються унікальні й смачні страви з м’яса) йдеться про таку можливість.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
У цьому завданні на заповнення пропусків необхідно вставити в текст відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно прочитайте частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яку необхідно вставити, і текстом, обираючи правильну відповідь, та аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Вибираючи правильну відповідь, не забувайте про зміст. Вибрані вами частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, але й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
Для того, щоб правильно заповнити пропуск 17, необхідно прочитати наступне після пропуску речення. У ньому йдеться про людину, що створила Кока-Колу, Джона Пембертона. Саме тому робимо висновок, що в попередньому реченні відсутня частина, у якій розповідається про створення напою. І дійсно, серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо варіант G where the drink was first invented (де напій було винайдено), що абсолютно відповідає цьому пропуску і граматично, і за змістом.
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
За структурою цього речення зрозуміло, що нам потрібно вставити частину, що є підрядним реченням і виділена комою.
У ній бачимо додаткову інформацію, що стосується Asa Candler, одного з маркетингових директорів Кока-Коли. Це підтверджується і змістом наступного речення (Candler’s successful marketing …established Coke as a major soft drink…). З-посеред наданих варіантів відповідей лише варіант F whose company remains the producer of Coke today (чия компанія залишається виробником Коли й сьогодні) підходить за змістом і граматично.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Пропуск міститься в реченні, у якому йдеться про те, у який спосіб (яких ємностях) Колу продавали спочатку й що змінилось із часом. Такій умові задовольняє лише варіант A Coca-cola was later sold in bottles. А саме речення означає: Створена спочатку для продажу в кіосках-стойках з газованою водою, Кока-Кола пізніше продавалась у пляшках, чия особлива форма стала частиною бренду напою (Originally designed to be sold at soda fountains, Coca-cola was later sold in bottles, whose distinctive shape has become a part of the drink’s branding). Цей варіант відповіді не тільки відповідає змісту, але й уписується в граматичну структуру речення.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Розгляньмо пропуск 20. У цьому реченні частина, яку необхідно вставити, містить підмет. А це означає, що нам потрібно знайти частину речення, що починається з іменника. За граматичною структурою підходять два варіанти відповідей: A Coca-Cola was later sold in bottles та D the commercial success of the drink. Але варіант А є правильною відповіддю до пропуску 19 та й не підходить ані граматично, адже містить і підмет і присудок (Coca-Cola was later sold), ані за змістом до цього пропуску.
Тому правильною відповіддю є варіант D.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Пропуск 21 міститься у реченні, в якому йдеться про те, що напруження у "війні" між Кока-Колою й Пепсі-Колою досягло свого пику у 1980-х роках, що зрештою призвело до появи «Нової Коли», якою збиралися замінити оригінальну Кока-Колу.
Єдиний варіант, що відповідає змісту й підходить граматично, це варіант B intended to replace the original Coca-Cola (призначеної замінити оригінальну Кока-Колу).
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
В останньому абзаці тексту, де розташовано пропуск 22, ідеться про те, що компанія Кока-Кола створила інші типи напоїв під своєю маркою (брендом). А в реченні з пропуском говориться, що також у компанії з’явилися напої, що виступають як самостійний бренд, наприклад, Спрайт.
Проаналізувавши за граматичною структурою речення з пропуском 22, можемо зробити висновок, що лише варіант відповідей Н some drinks marketed by the company (декілька напоїв, що продаються компанією на ринку) може бути правильними, адже і граматично, і за змістом відповідає контексту.
Правильна відповідь – Н.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їх значення, відповідно до контексту.
У цьому завданні пропонується заповнити пропуски словами, вибравши необхідне за змістом слово серед чотирьох наданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоб зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Обираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Це речення перекладається як "Роки старшої школи є значущими в нашому житті, тому що вони визначають (формують) нас тими, хто ми є, куди ми збираємось і що ми збираємось робити". Серед запропонованих варіантів вибираємо варіант В shape (визначати, формувати), тому що лише він відповідає контексту.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їх значення, відповідно до контексту.
У реченні з пропуском 24 йдеться про те, що роки, проведені в старшій школі, дають нам можливість побудувати справжні дружні стосунки з людьми. Проаналізувавши надані варіанти відповідей (A make (робити), B allow (дозволяти, давати можливість ), C let (дозволяти, щоб що-небудь відбулося) і D afford (мати можливість). вибираємо варіант B allow, адже саме цей варіант відповідає змісту речення.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Розглянувши запропоновані варіанти відповідей до цього пропуску, одразу можемо відкинути варіант С epoch (епоха, ера) як такий, що абсолютно не відповідає змісту речення.
Три інші варіанти А stage (стадія, період), B period (період, проміжок часу) та D rest (залишок, решта), на перший погляд, усі можуть бути правильними. Але лише варіант D підходить граматично і з означеним артиклем у цьому словосполученні має значення «бути поруч решту нашого життя» (to be there for the rest of our lives). Отже, правильним є варіант D.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Проаналізувавши надані варіанти відповідей до цього пропуску, з упевненістю можемо сказати, що лише варіант С constant уписується в речення граматично й за змістом, тому що саме вираз the one constant thing (єдина незмінна (вірна) річ) відповідає контексту: Through the pressure, and drama, they are the one constant thing in your life that never fades away (І серед скрутних обставин і драматичних подій він (друг) є тим одним єдиним незмінним у твоєму житті, що ніколи не зникне).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Розглянувши запропоновані варіанти відповідей, можна впевнено сказати, що варіанти А time (час), B year (рік) та D period (період) не можуть бути використані в цьому контексті. Адже всі ці три варіанти не відповідають змісту речення й граматично не вписуються в нього.
І лише варіант С age (вік) є правильною відповіддю: «I have realized at the age of sixteen that…» (У віці 16 років я зрозумів…).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Це речення перекладається: "Я зрозумів у віці 16 років, що друзі це не те, що ти можеш отримати просто (легко), якщо ми навіть знайшли лише двох, ми – щасливі".
Лише варіант D couple (a couple часто вживається у значенні «два» або дві особи (пара)) відповідає контексту. А варіанти A pair (пара або річ, що складається з двох частин), B team (команда) та C company (компанія) не відповідають змісту.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їх значення, відповідно до контексту.
У реченні з пропуском 29 необхідно вставити пропущений прислівник.
Серед запропонованих варіантів тільки варіант A importantly (важливо) відповідає змісту речення: «They are … the people we cry to, and most importantly the people who will have a shoulder to…» (Вони ті люди, яким ми кричимо чимдуж з вікна машини …і, що найбільш важливо …).
Інші запропоновані варіанти B urgently (терміново), C favourably (доброзичливо) та D successfully (успішно) не підходять за змістом.
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Пропуск 30 знаходиться у тому ж реченні, що й пропуск 29.
Проаналізувавши зміст речення (Вони ті люди, яким ми кричимо чимдуж з вікна машини …і, що найбільш важливо, це люди, які завжди підставлять своє плече для підтримки), упевнюємося, що серед запропонованих варіантів відповідей A set (ставити), B place (ставити у значенні «розміщати»), C turn (повертати, спрямовувати), D lean (спиратися) тільки варіант D підходить і граматично і за змістом: «…always have a shoulder to lean on».
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їх значення, відповідно до контексту.
У цьому реченні йдеться про те, що це так істотно оцінювати взаємини (to evaluate relationship) зі своїми друзями.
Саме тому правильною буде відповідь C relationship.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Для заповнення пропуску в цьому реченні пропонуються варіанти відповідей, один з яких повинен утворити вираз, що відповідає українському виразу «обличчя в натовпі». І це буде варіант B crowd – натовп.
Інші варіанти не підходять за контекстом: A people – люди, C public – громадськість, публіка, D audience – слухачі, аудиторія.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні пропонують заповнити пропуски словами, вибравши необхідне за граматичною формою слово серед чотирьох наданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоб зрозуміти його тему. Уважно прочитайте граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Проаналізуйте не тільки зміст речення, а і його структуру. Обов’язково зверніть увагу на речення, що передує реченню з пропуском і розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні з пропуском 33 є дієприкметник, що входить до складу дієприкметникового звороту. Серед запропонованих варіантів тільки варіант В living – дієприкметник теперішнього часу – уписується за змістом і граматикою в пропуск у цьому реченні.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Речення, у якому знаходиться завдання 34, має таке значення: "У червні він проголосив, що він і його колеги відкопали у Хоул Фелсі стародавню флейту, зроблену з кістки" («In June he announced that he and his colleagues (34) __________ up an ancient bone flute in Hohle Fels»).
Це речення є складнопідрядним, і в головному реченні присудок стоїть у минулому неозначеному часі (Past Simple Tense) - In June he announced. Саме тому правильною буде відповідь C had dug (за правилом узгодження дієслівних часів).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У речення з пропуском 35 необхідно вставити прикметник у відповідній формі. Оскільки в реченні є порівняння з використанням слова than (ніж), з усіх запропонованих варіантів лише варіант D greater з прикметником у порівняльному ступені може бути правильною відповіддю (… might be capable of expressing greater harmonic variety than the modern-day flute).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Проаналізувавши структуру речення, ми бачимо, що з нього вилучено присудок: Previously four other bone and ivory flutes (36) __________ in the same area (Попередні чотири флейти, зроблені з кістки птаха (відповідно до контексту) та слонової кістки, були знайдені в тому самому місці).
Такому змісту відповідає варіант відповіді С had been found – форма минулого завершеного часу в пасиві (Past Perfect Tense in Passive).
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Відповідно до контексту, у цьому реченні пропущено присудок, що стоїть у теперішньому неозначеному часі в пасивному стані, адже не сам предмет виконує дію, а над ним виконується дія (Present Simple Tense in Passive): «Collectively, these (37) __________ as the oldest known musical instruments» – Загалом, їх уважають найстарішими відомими музичними інструментами.
Саме тому правильною відповіддю буде варіант С are regarded.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У цьому випадку пропущено присудок у підрядному реченні, у якому міститься додаткова інформація щодо слова будь-кого (anyone). Проаналізувавши речення, можемо впевнено сказати, що єдиним правильним варіантом відповіді є варіант В wants, дієслово в теперішньому неозначеному часі (Present Simple Tense), адже підмет стоїть у третій особі однини (who ).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Частину речення, у якому пропущено слово, виділено комою, тому що вона є дієприкметниковим зворотом. А це означає, що нам необхідно вставити дієприкметник теперішнього часу (дія в реченні відбувається в теперішньому часі).
Саме таким дієприкметником є слово including (включаючи).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Це речення перекладається: "Місто є домом для скарбів музеїв, галерей, барів й ресторанів" …(The city is home to a wealth (40) __________ museums, galleries, bars and restaurants … ).
Ми маємо вставити відповідний прийменник. Такому значенню відповідає варіант відповіді D of (вказує на приналежність чогось чомусь або комусь і передається родовим відмінком) – a wealth of museums (скарби (чого?) музеїв).
Варіант A for не може бути правильною відповіддю (хоча, на перший погляд, виглядає правдоподібно), адже він має значення «для» і не підходить за контекстом. Два інші варіанти відповіді (off та in) також не підходять граматично.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Пропуск 41 знаходимо в тому ж реченні, що й пропуск 40. Пропущене слово є одним із двох однорідних присудків до підмета The city . Перший присудок – is, дієслово в теперішньому неозначеному часі, саме тому й другий присудок буде у тій же формі, що й перший. Це дієслово has.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Проаналізувавши структуру речення «…, so it has (42) __________ winter-sports facilities, and – just a short train ride out of town – ski tracks to challenge the most accomplished of skiers» (…, таким чином воно (місто) має багато устаткування (обладнання) для зимових видів спорту, і – лиш коротка дорога за місто поїздом – лижні спуски як виклик для найбільш досконалих (вправних) лижників), визначаємо, що відповідно до змісту речення, пропущено словосполучення a lot of (багато), єдиний варіант, що є граматично правильним.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
Знайшли помилку? Пишіть на
- Усі тести ЗНО з англійської мови онлайн
- Завдання й відповіді ЗНО з англійської мови минулих років
- Усе про тест ЗНО з англійської мови
- Програма ЗНО з англійської мови
- Усе про власне висловлення з англійської мови
- Приклади написання власного висловлення з англійської мови
- Тести ЗНО онлайн з інших предметів
- Дорожня карта учасника ЗНО
- Дорожня карта вступника на бакалавра