ЗНО онлайн 2014 року з англійської мови – основна сесія
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Ви маєте вісім заголовків і п’ять автентичних текстів. Вам необхідно підібрати заголовок до кожного тексту. Пам’ятайте, що три заголовки будуть зайвими.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть підібрати заголовок до тексту.
Ключовою в цьому тексті є фраза «Make sure you have all the materials you need at hand», яка дає нам зрозуміти, що основною темою оголошення є порядок на робочому столі, що допомагає не відволікатись і не гаяти час на пошуки необхідних дрібничок, як-от ручка або олівець, при виконанні домашнього завдання тощо.
Серед варіантів відповідей знаходимо варіант А Organize your working space (організуй своє робоче місце)
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть дібрати заголовок.
Ключовими фразами у цьому тексті є «what it will mean for you» - «що це буде означати для тебе», «if you keep the end result in mind it will help you succeed in studying» - «якщо ви будете пам’ятати про кінцевий результат, це допоможе вам успішно навчатися».
А серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо варіант Е Get motivated («будь зацікавлений, отримай мотивацію»), що відповідає змісту тексту.
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть дібрати заголовок до нього.
У тексті йдеться про вміння планувати свою роботу: «use a calendar», «wall planer», «set yourself a time limit» тощо. Переглянувши варіанти відповідей, ми бачимо, що лише варіант «Plan your time» відповідає темі тексту, тобто в ньому також говориться про планування часу.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть Вам дібрати заголовок.
Ключовими фразами, що визначають тему цього тексту, є «you’re feeling good» («ти почуваєшся добре»), «get enough sleep» («достатньо спати»), «to schedule regular breaks» («заплануй регулярні перерви»). Саме ці фрази дають нам можливість вибрати заголовок до цього тексту – «take care of yourself» («піклуйся про себе»).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему. Вони допоможуть підібрати заголовок до тексту.
Ключовими фразами в цьому тексті є «taking detailed notes» («робити детальні записи»), «re-writing and adding to your notes is great way to revise» («переписування та додавання до твоїх записів додаткової інформації – це прекрасний спосіб повторення»).
Ось чому варіант відповіді «Write down and review» («записуй і переглядай») буде єдиним можливим з усіх запропонованих варіантів.
Правильна відповідь – H.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання Ви повинні уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчаюче читання. Потім прочитайте запитання, а також варіанти відповідей до них. Визначте частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе Вам вибрати правильну відповідь із запропонованих.
Це запитання стосується першого й другого абзаців у тексті. Саме тут ми знаходимо інформацію про те, що Метті, працюючи над здобуттям ступеня в університеті й вивчаючи електроніку, отримав завдання створити щось для домашнього господарства. Він вирішив створити будильник. Але ідею, яким повинен бути той будильник, йому підказали люди, серед яких він провів опитування: «He asked different people what they’d like to wake up to instead of a clanging, noisy alarm. A lot of them said, “The smell of the bacon.”»
Серед запропонованих варіантів відповідей лише варіант С He got an idea of his alarm clock from others відповідає контексту.
Правильна відповідь – С
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Щоб відповісти на це запитання, треба проаналізувати речення «He decided to create an alarm clock. ”Everybody has to deal with these every day, and they are extremely unpleasant!” he says.» («Він вирішив створити будильник»: “Усі стикаються з ними кожного дня, і вони надзвичайно неприємні”, – говорить він). З цих речень видно, що займенник these (у значенні «вони») та займенник they («вони») використано замість іменника будильники. Тому правильною відповіддю буде варіант С alarm clocks.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Щоб відповісти на це запитання, треба переглянути весь текст і проаналізувати всі варіанти відповідей. Зверніть увагу на те, що правильною відповіддю буде твердження, у якому вміщено інформацію, що є неправдивою відносно контексту.
Варіанти відповідей А, В та С вміщують інформацію, що відповідає контексту. Підтвердження цьому знаходимо у фразах: «Bacon is cured, or preserved, so there is no danger of it spoiling overnight» (варіант А It’s safe to use); «people continue to hear about his invention and email him every day asking where they can buy his alarm clock» (варіант В It’s popular with people); «So Sallin and two classmates invented a new kind of alarm clock» (варіант С It’s a result of team work).
І лише варіант D It’s available in several models («він (будильник) наявний у декількох моделях») містить інформацію, якої немає в тексті.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Щоб відповісти на це запитання, треба переглянути останній абзац тексту. Тут ідеться про те, що зараз він (Метті) розробляє програмне забезпечення для комп’ютерів (These days he designs computer software ...).
Тому єдиною правильною відповіддю буде варіант А computer programs.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Щоб відповісти на це запитання, треба переглянути весь текст і проаналізувати всі варіанти відповідей.
Варіант А Matty was given the task to make an alarm clock («Метті отримав завдання зробити будильник»). Інформація, подана в цьому твердженні, неправдива, адже з тексту ми дізнаємося, що зробити будильник Метті вирішив сам: «he got an interesting assignment in electronic class: create something for the household. He decided to create an alarm clock».
Варіант B Matty was successful in selling his aroma alarm («Метті досяг успіху у продажі свого арома-будильника (будильника з приємним запахом)») не може бути правильною відповіддю, адже в тексті йдеться лише про будильник з функцією смаження бекону.
Варіант С Matty’s alarm gives three beeping sounds («Будильник Метті подає три гудки») також не може бути правильною відповіддю, адже будильник Метті, за контекстом, будив своїх власників за допомогою запаху смаженого бекону.
І лише варіант D Matty’s alarm clock fulfils two functions («Будильник Метті має дві функції») є правильною відповіддю, адже він будить свого господаря й готує сніданок, смажить бекон, що відповідає контексту.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні Ви маєте вісім тверджень і шість автентичних текстів. Вам необхідно знайти текст, у якому подана інформація, надана в одному з тверджень. Пам’ятайте, що два твердження будуть зайвими.
Спочатку прочитайте твердження. Потім уважно перегляньте тексти.
У тексті 11 ідеться про хлопчика, який хоче дослідити причини поступового зникнення води в гірському струмку (Rocky Run Stream).
Серед запропонованих тверджень є варіант A goes exploring with a pet , а в тексті читаємо: «I think the only one who likes exploring these waters more than I do is my big brown dog». У цьому реченні йдеться про домашню тварину (pet) тому цей варіант відповіді відповідає змісту вміщеній в тексті інформації.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У цьому тексті дівчинка говорить про те, що діти хочуть дослідити підводний тваринний світ, але вони не можуть плавати в річці, тому що дуже велика кількість водоростей у воді. Саме тому діти вирішили зробити спеціальні підзорні труби (to make water peepers), використання яких допомогло їм спостерігати за рибами, комахами та навіть зміями, не заходячи у воду.
Серед запропонованих тверджень знаходимо варіант F found an alternative way to view water life («знайшли альтернативний шлях побачити життя у воді»), що відповідає інформації, уміщеній у тексті.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У цьому тексті хлопчик розповідає про свої дослідження води в місцевому ставку («I monitor the water level in my pond», «I also like to study the water quality in the pond»). Це заняття дуже захопило героя, і він вирішив, що в майбутньому дослідження води стане його професією (Exploring the water has become my passion and one day it will be my career).
А серед варіантів відповідей знаходимо твердження D would like to be a water expert («хотів би стати водним експертом»), яке відповідає змісту цього тексту..
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У цьому тексті хлопчик розповідає про своє захоплення фотографуванням (I held my breath and focusing on the animal in front of me, I clicked, capturing the moment forever), а також про те, що саме світлини допомагають йому ділитися своїми дослідженнями природи з друзями (By taking these pictures I can share my excitement for exploration with friends).
А серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо варіант E shows experiences to others («показує свої дослідження іншим»), що відповідає інформації, уміщеній у тексті.
Правильна відповідь – E.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У цьому тексті йдеться про те, що Джонатан нарешті здійснив свою мрію глибоко зануритися під воду з аквалангом у Карибському морі. До цієї події він довго готувався: «Since my twelve birthday I’ve read and studied.». А далі читаємо: «Full of knowledge, with a scuba license … I sink into the warm Caribbеan Ocean …» («Наповнений знаннями, з ліцензією на право занурення з аквалангом … я опускаюсь у тепле Карибське море…») .
У твердженні G has prepared for the exploration experience якраз ідеться про те, що хлопчик підготувався до цього занурення..
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У тексті дівчинка розповідає про своє захоплення – подорожувати каньйонами. Спостерігаючи за гірським потоком (річкою) вона говорить про те, що її також турбує проблема витрачання великої кількості води у її місті («… it saddens me to think of all the water going to waste in my city…»).
І саме у твердженні B worries about using too much water («заклопотана використанням дуже великої кількості води») ідеться про ці її думки.
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
У цьому завданні на заповнення пропусків необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно прочитайте частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом, обираючи правильну відповідь. Аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Вибираючи правильну відповідь, не забувайте про зміст. Вибрані вами частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, але й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
У реченні «It is impossible for me(17) _________ when it comes to the subject of music or music program in school» потрібно вставити пропущену частину, яка містить інформацію, що пояснює ставлення автора тексту до музики. Переглянувши надані варіанти відповідей, вибираємо ті з них, які за граматичною структурою підходять для заповнення цього пропуску. Таких варіантів два: G to be completely objective та H to relax from the tension of homework or tests. З цих двох варіантів, що підходять граматично, лише варіант G підходить за змістом. Адже логічно (і про це ми дізнаємося, прочитавши весь текст), що для автора тексту важко бути цілком об’єктивним, коли йдеться про музику або програми з музики для школи, адже все своє життя він займається музикою і вважає її найулюбленішою справою свого життя.
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
За структурою цього речення зрозуміло, що нам потрібно вставити обставинний зворот, який модифікує (видозмінює) присудки (у цьому випадку caught та pulled in) і уподібнює дії підмета (the unity and the structure of music) і якогось предмета, з яким порівнюється ця дія. У цьому випадку уподібнюється поведінка автора тексту – коли він чує музику, з ним щось відбувається, і саме це й призводить до того, що автор зацікавився, яким чином така велика кількість інструментів, що грають різні партії, можуть звучати злагоджено, складаючись в одну мелодію (про це йдеться в наступному реченні).
З-посеред наданих варіантів відповідей лише варіант D like a fish at the end of a line («як рибу на лісці») підходить за змістом і граматично. Слово line у цьому контексті використовується в значенні «ліска або волосінь для вилову риби». І повністю дане речення перекладається так: «Єдність і композиція музики, коли я її чую, ловлять і затягують мене, наче рибу на гачку (я не можу чинити опору)».
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Пропуск 19 міститься в реченні, у якому йдеться про те, що автору завжди було цікаво, як велика кількість різних музичних інструментів, що грають різні музичні партії, зрештою створюють разом одну мелодію.
Переглянувши запропоновані варіанти відповідей, можемо сказати, що лише варіант Е like a jigsaw puzzle відповідає змісту речення, у якому велика кількість різних музичних інструментів, що грають одночасно та в результаті звучать в унісон (злагоджено) порівнюється автором з картинкою-загадкою (jigsaw puzzle), головоломкою, у якій потрібно скласти дрібні шматочки, щоб отримати цілісну картину або, як у тексті, одну мелодію.
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Розглянемо пропуск 20. З попереднього речення ми дізнаємося, що дуже довгий час автор мріяв грати на «багатофункціональному інструменті», але вибрав зрештою саксофон, як і його старший брат.
Отже, у реченні з пропуском 20 ітиметься про саксофон (як продовження думки). За граматичною структурою та й за змістом лише один із запропонованих варіантів підходить до цього пропуску. Це варіант B holding my saxophone – «Пройшло шість років з тих пір, як я вперше взяв саксофон у руки, і мені все ще подобається грати».
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
У цьому реченні пропущено частину умовного речення, у якому пояснюється за якої саме однієї умови автору б не сподобалася його школа (яка, насправді, дуже подобається, тому що в ній працюють прекрасні викладачі й навчаються талановиті учні).
Серед запропонованих відповідей дві підходять граматично: A the lack of live music («нестача, брак "живої" музики») та C lacking a music program («відсутність музичних програм»). Але контексту відповідає лише варіант С.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Проаналізувавши речення з пропуском 22, можемо зробити висновок, що лише один варіант із запропонованих підходить і граматично, і за змістом. Це варіант H to relax from the tension of homework or tests (Music is a way to relax from the tension of homework or tests – «Музика є засобом відволіктися (розслабитися) від напруженої роботи над домашніми завданнями або контрольними роботами)».
Правильна відповідь – Н.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їх значення, відповідно до контексту.
У цьому завданні пропонується заповнити пропуски словами, вибравши необхідне за змістом слово серед чотирьох наданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоб зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Обираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні з пропуском 23 йдеться про те, що вплив американської культури на Бермуди був дуже сильний, хоча це є територія Британії. Отже, серед запропонованих варіантів вибираємо варіант C influence («вплив»), що абсолютно вписується за змістом у речення і має значення «American cultural influence …has been strong» («вплив американської культури був дуже сильним»).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їх значення, відповідно до контексту.
У реченні з пропуском 24 пропущене слово є частиною стійкого виразу «зловити погляд». Проаналізувавши надані варіанти відповідей, вибираємо варіант B catch, адже слово catch означає «ловити», що відповідає змісту словосполучення «catch the eye» («зловити погляд»).
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Розглянувши запропоновані варіанти відповідей до цього пропуску, одразу можемо відкинути два варіанти A in («в») та B at («в, на») як такі, що абсолютно не відповідають змісту речення.
Два інші варіанти, C to (указує на певний напрям, особу, предмет) та D for (указує на мету, намір), на перший погляд, обидва можуть бути правильними (у більшості випадків слова to та for не мають перекладу, а служать для вказівки на щось, для чогось тощо). Словосполучення known for має значення «відомий чим», і використовується, наприклад, у таких випадках: known for being witty («відомий своєю дотепністю»), a place known for its beautiful scenery («місце, відоме своїм прекрасним ландшафтом») тощо. А словосполучення known to використовується в значенні «відомий кому», наприклад, known to the public («відомий громадськості»), known to many people («відомий багатьом людям»). Саме тому варіант D for не може бути правильним.
Отже, відповідно до змісту, правильним є варіант C to – «was known to the Spanish» («був відомий (кому?) іспанцям»).
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Пропуск 26 знаходиться в тому самому реченні, що й попередній пропуск.
Проаналізувавши надані варіанти відповідей (A devoted («присвятив, віддав»), B requested («пропонував, вимагав»), C dedicated («присвятив чому-небудь») та D claimed («заявив права на щось») з упевненістю можемо сказати, що лише варіант D claimed вписується в речення граматично й за змістом, тому що саме вираз claimed it for the Crown означає «заявив права на нього від імені Об’єднаного королівства», що відповідає контексту.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їх значення, відповідно до контексту.
У цьому реченні йдеться про місто, засноване Сіром Джорджем Сомерсом.
Розглянувши запропоновані варіанти відповідей, можна впевнено сказати, що варіанти B group («група»), С public («публіка, народ») та D audience («аудиторія, публіка») не можуть бути використані в цьому контексті. Адже всі ці три варіанти не відповідають змісту речення й граматично не вписуються в нього.
І лише варіант А community («громада, спільнота») є правильною відповіддю: «The “pretty” town of St. George’s, which he founded, is the oldest English community in the New World» («Гарненьке містечко Святого Джорджа, яке він заснував, – це найстаріша громада в Новому Світі»).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їх значення, відповідно до контексту.
У цьому реченні йдеться про колір популярних так званих «бермудських» шортів, які носять місцеві жителі.
Лише варіант D worn («які носять, одягають») відповідає контексту (shorts worn by some locals). А варіанти A put («покладені»), B dressed («одягнені») та С carried («які переносять») не відповідають змісту.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Проаналізувавши зміст речення з пропуском 29, упевнюємося, що серед запропонованих варіантів відповідей (A in order («по порядку»), B because («тому що»), C thanks («дякуючи, завдяки») та D in spite («на зло»)) тільки варіант С thanks підходить за змістом: «Багато бунгало на острові – рожевого кольору, автобуси також рожеві – так як і пляжі, завдяки (дякуючи) крупинкам коралів у піску».
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Проаналізувавши зміст речення («Серед інших див природи на Бермудах є Кришталеві печери – комплекс печер зі сталагмітами та сталактитами, а також багате пташине царство»), упевнюємося, що серед запропонованих варіантів відповідей (A Within («всередині»), B Along («вздовж»), C Between («між, поміж»), D Among («серед, поміж»)) на перший погляд два варіанти C та D підходять за змістом.
Але слово Between уживається, коли йдеться про два предмети або дві особи, а слово Among – коли ми говоримо про більше ніж дві особи або предмети.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їх значення, відповідно до контексту.
У цьому реченні йдеться про те, що один з Бермудських островів, а точніше острів Просперо, сповнений (наповнений) шуму, звуків і приємного (солодкого) повітря.
Проаналізувавши надані варіанти відповідей, можемо впевнено відкинути два варіанти (В packed («упакований») і С rich («багатий»)) як такі, що абсолютно не відповідають змісту речення.
На перший погляд варіанти А filled («наповнений») і D full («повний, наповнений») обидва можуть бути правильною відповіддю. Але нам відомо, що слово «filled» у значенні «наповнений» уживається обов’язково з прийменником with. Наприклад, eyes are filled with tears («очі, наповнені сльозами»), sails filled with wind («вітрила, наповнені вітром»). Саме тому правильною буде відповідь D full.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Для того, щоб заповнити пропуск у цьому реченні, необхідно проаналізувати варіанти сполучення прийменників, наданих як варіанти відповідей, зі словами з тексту dawn («світанок») та twilight («сутінки»).
Речення має зміст: «Бермудські острови бриньчать звуками пташиного співу на світанку та в сутінках». Таким чином, правильним буде варіант А at, а at dawn («на світанку») та at twilight («у сутінках») – сталі вирази, правопис та вживання яких потрібно запам’ятати.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні пропонується заповнити пропуски словами, вибравши необхідне за граматичною формою слово серед чотирьох наданих варіантів.
Швидко прочитайте текст? ігноруючи пропуски, щоб зрозуміти його тему. Уважно прочитайте граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Проаналізуйте не тільки зміст речення, а і його структуру. Обов’язково зверніть увагу на речення, що передує реченню з пропуском та розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні «Why do so few of us think of (33) __________ Japan in winter?» пропущено додаток. Необхідно з’ясувати, яку форму має додаток.
Серед запропонованих варіантів тільки варіант D visiting («відвідування»), вписується за змістом і граматикою в пропуск у цьому реченні, адже додаток відповідає на питання непрямих відмінків і може мати форму іменника чи герундія. У цьому випадку іменник visit вимагає використання артиклю (є злічуваним і в однині) та частки to для того, щоб указати напрям (to Japan). Але цього немає у тексті. Саме тому правильно буде обрати варіант D.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Для заповнення пропуску надано такі варіанти відповіді:
A guaranty ("гарантія"), B guaranteed («гарантований»), C guarantee («застава, запорука»), D guaranteeing («гарантування, гарантуючий») – це спільнокореневі слова, що є різними частинами мови.
Речення, у якому знаходиться завдання 34, має таке значення: «На північному острові Хоккайдо сніг гарантований, як і у Фінській Лапландії …» («On the north island of Hokkaido, snow is as (34) ________ as in Finnish Lapland …»). Словосполучення as…as використовується з прикметниками для порівняння чогось чи когось, і тому серед запропонованих варіантів потрібно вибрати саме прикметник, а це варіант B guaranteed.
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У речення з пропуском 35 необхідно вставити прислівник (відповідно до змісту).
Серед наданих варіантів відповідей прислівник є лише у варіанті B beautifully («прекрасно»), який у складі словосполучення the resorts are beautifully managed має значення «курорти прекрасно організовані».
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Проаналізувавши структуру речення, ми бачимо, що з нього вилучено прикметник у порівняльному ступені. Підказка знаходиться у попередньому реченні, у якому розповідається про курорт Русутсу (Rusutsu), який порівнюються з іншим курортом у Найсеко (Niseko), про який розповідається в реченні з пропуском 36: Niseko is even (36) _________, with 30 miles of trails … («Найсеко навіть більше, з 30 милями прокладених шляхів…»).
Такому змісту й граматичній формі відповідає прикметник у порівняльному ступені bigger.
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Відповідно до контексту, у цьому реченні пропущено означення: «After a hard day in this “Oriental (37) __________ wonderland” you can visit a traditional onsen for a shiatsu massage…».
Серед наданих варіантів відповідей лише варіант С winter може бути правильною відповіддю, тому що іменник winter у цьому контексті виконує роль прикметника і фраза з пропуском має таке значення: «східна зимова країна чудес».
Інші варіанти не відповідають контексту (А winters (іменник у множині), В winters’ (форма присвійного відмінка іменника у множині) та D winter’s (форма присвійного відмінка іменника в однині) і граматично не можуть уживатись у цьому словосполученні.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У цьому реченні пропущено присудок.
Дія, описана в реченні, відбувається кожного року (Each year), тобто періодично повторюється. Отже присудок повинен стояти у теперішньому неозначеному часі (Present Simple Tense). Зважаючи на те, що підмет виражений третьою особою однини (the President), єдиною правильною відповіддю буде варіант В receives.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Пропуск 39 розміщений у тому ж реченні, що й попередній і розташований у вставному реченні: Each year at Thanksgiving, the President of the United States receives a gift of a live turkey (along (39) __________ an alternate …). («Кожного року на День подяки Президент отримує подарунок – живу індичку (разом з нею іще одну (індичку на заміну) на випадок якщо …»).
Тут пропущено частину складного прийменника along with («разом з тим»). Цей прийменник є стійким (словниковим) виразом, що треба пам’ятати.
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У цьому реченні дія, що описана, відбувається кожного року (Each year), тобто періодично повторюється. Отже пропущений присудок повинен бути у теперішньому неозначеному часі (Present Simple Tense). А підмет виражений займенником у третій особі однини (something). Серед запропонованих варіантів лише варіант А happens може бути правильною відповіддю.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Речення з пропуском 41 перекладається так: «На церемонії в Білому домі, Президент традиційно виносить помилування до Дня подяки національній індичці й індичкам-дублерам….». У цей пропуск необхідно вставити прислівник.
Серед запропонованих відповідей лише варіант D traditionally («традиційно» – прислівник) відповідає контексту (A traditionary (традиційний – прикметник), B traditional («традиційний» – прикметник), C tradition («традиція» – іменник)).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Цей пропуск міститься у тому ж реченні, що й попередній: «На церемонії в Білому домі Президент традиційно виносить помилування до Дня подяки національній індичці й індичкам-дублерам, дозволяючи їм (що зробити?) прожити решту їхнього життя на фермі».
Як бачимо, у цьому випадку пропущено інфінітив. Серед запропонованих варіантів тільки слово у варіанті С to live є інфінітивом.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
Зразок написання власного висловлення
Dear Kate,
I’ve just received your letter and I’m sorry to hear that your parents make you read the books you don’t like.
As for me, my parents don’t tell me what to read. I am free to enjoy reading anything to my liking, provided I have coped with everything that is on the school curriculum. You know, my family are great readers, and my parents often advise and suggest me some interesting books to read.
Strange it might seem I’m an avid reader of historical novels. This is just my opinion, of course, but there’s something greatly entertaining about diving into a book set in a past time period. It’s like stepping into a time machine and being transported back to days when people acted and thought differently, technology wasn’t quite as advanced, and so on. I also admire science fiction and fantasy, because they show me a world I could never see or experience for myself.
In the first place, I manage to get something entertaining and exciting to read from my parents. As I have already mentioned, they are keen on reading and often buy new books. In the second place, we exchange books with my friends. I sometimes download books, or even borrow them from the library, though some consider it to be old-fashioned.
That’s all for now about my reading habits. I have to go. Send my best regards to your parents. I am looking forward to your next letter.
Lots of love,
Julia
Знайшли помилку? Пишіть на
- Усі тести ЗНО з англійської мови онлайн
- Завдання й відповіді ЗНО з англійської мови минулих років
- Усе про тест ЗНО з англійської мови
- Програма ЗНО з англійської мови
- Усе про власне висловлення з англійської мови
- Приклади написання власного висловлення з англійської мови
- Тести ЗНО онлайн з інших предметів
- Дорожня карта учасника ЗНО
- Дорожня карта вступника на бакалавра