ЗНО онлайн 2015 року з англійської мови – додаткова сесія
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Ви маєте вісім заголовків і п’ять автентичних текстів (оголошень). Вам необхідно підібрати заголовок до кожного тексту. Пам’ятайте, що три заголовки будуть зайвими.
Швидко перегляньте текст оголошення й виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть підібрати заголовок до тексту.
Ключовими у цьому тексті є слова «drawing» (малювання), «needlework» (шиття, вишивання), «modeling» (моделювання), які дають нам зрозуміти, що основною темою оголошення є дитячий табір, де кожен може знайти собі заняття до смаку.
Переглянувши варіанти заголовків, визначаємо, що саме варіант «Arts Summer Camp» відповідає змісту цього оголошення.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст оголошення та виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть підібрати заголовок до тексту.
Ключовими словами в цьому тексті є «organization for kids» (організація для дітей), «kids’ courage, confidence» (дитяча відвага, упевненість), «communication skills» (вміння спілкуватись). А серед варіантів заголовків знаходимо «Leadership Camp», який відповідає оголошенню, що запрошує дітей у табір, де навчать бути лідером.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст оголошення й виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть підібрати заголовок до тексту.
Ключовими словами в цьому тексті є слова «windsurf» (серфінг), «sailing» (плавання на човні), «beach games» (ігри на пляжі), які допомагать зрозуміти, що в пропонованому оголошенні запрошують у табір, у якому пропонують різноманітні спортивні розваги на воді. А серед запропонованих варіантів заголовків знаходимо «Water Sports Camp», що відповідає темі оголошення.
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст оголошення і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть підібрати заголовок до тексту.
Ключовими фразами, що визначають тему запропонованого тексту, є «wellness» (гарне здоров’я як результат правильного способу життя)), «yoga» ( йога), «aerobics» (аеробіка). Саме ці слова дають нам можливість вибрати заголовок до цього тексту – «Fitness Camp».
Правильна відповідь – H.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст оголошення і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть підібрати заголовок до тексту.
Ключовими в цьому тексті є фрази «Boost your note reading» (покращуй вміння читати ноти), «Sharpen your voice» (Відточуй свій голос), «Compose a masterpiece» (напиши музикальний шедевр). Ось чому варіант відповіді «Music Camp» буде єдиним можливим з усіх запропонованих варіантів.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання Ви повинні уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчаюче читання. Потім прочитайте запитання, а також варіанти відповідей до них. Визначте частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе Вам вибрати правильну відповідь із запропонованих.
Це запитання стосується першого абзацу в тексті. Із речення «William used to give me terrible headaches back in my freshman year as I tried to figure out what he was talking about in A Midsummer Night’s Dream and The Tragedy of Julius Caesar» дізнаємося, що героїня розповіді мала страшний головний біль під час першого року її навчання, коли вона намагалась зрозуміти, про що Уільям (Шекспір) розповідав у своїх творах "Сон літньої ночі" та "Трагедія Юлія Цезаря". Тобто, вона говорить, що для неї було дуже важко їх зрозуміти. А серед запропонованих відповідей знаходимо твердження «She admits it was difficult for her to understand Shakespearе’s works» (Вона зізнається, що їй було важко зрозуміти Шекспірівські твори), яке й буде правильною відповіддю.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Це запитання стосується фрази, що міститься у другому абзаці: «… I feel a tingling in my fingers, …» (Я відчуваю поколювання в моїх пальцях), а далі ця фраза пояснюється «таке нетерпляче бажання, що не можу піти … доки не викладу мої думки» (an itch that won’t go away until … let my thoughts out). Ось чому ані варіант відповідей А she is tired of sharpening pencils (вона стомилась підточувати олівці), ані варіант B she is addicted to reading e-books (вона захоплюється читанням електронних книжок), ані варіант C she spends all her days typing (вона проводить всі дні друкуючи) не відповідають змісту даної фрази. Правильною відповіддю буде варіант D she has a strong desire to write (вона має сильне бажання писати).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Щоб відповісти на це запитання, необхідно переглянути зміст третього абзацу тексту і проаналізувати всі варіанти відповідей.
Авторка історії розповідає своїм родичам, що вона письменник, не тому, що хоче вразити їх своїми надрукованими оповіданнями (D To impress them with her published stories), не тому, що бажає створити імідж працьовитої людини (A To create an image of a hard-working person) і не тому, що прагне їхньої допомоги, щоб зробити кар’єру письменника (B To get their help in pursuing a writing career).
Правильним буде варіант C To stand out among the other youngsters (щоб виділятися серед інших дітей), що підтверджується змістом речення «I tell him or her I’m a writer because I know it will distinguish me from all the other “kids” in the family and make me memorable» (Я розповідаю йому чи їй, що я письменниця, тому що я знаю: це буде вирізняти мене з-поміж усіх інших дітей у сім’ї й мене запам’ятають).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Щоб відповісти на це запитання, треба переглянути четвертий абзац тексту і проаналізувати всі варіанти відповідей.
У тексті читаємо «My English and History teachers don’t praise my writing and tell me I have an innate writing talent because they want to be nice – they know how passionate I am about writing…» (Мої вчителі англійської й історії не хвалять мої спроби писати і говорять, що я маю уроджений талант до письма тільки тому, що вони хочуть зробити мені приємне – адже вони знають про моє пристрасне ставлення до письма).
Розглянемо варіанти відповідей. Варіант А They ignore her attempts to write (вони ігнорують її спроби писати) не відповідає контексту. Твердження С They share her passion for writing (вони розділяють її пристрасть до письма) також не відповідає змісту. У варіанті D йдеться про те, що вчителі підтримують прагнення дівчинки писати «They develop her ambition to write», але ми не маємо такої інформації в тексті. І лише варіант В they doubt her talent for writing (вони не впевнені/сумніваються у її таланті) підтверджує слова авторки тексту.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Щоб відповісти на це запитання, треба переглянути весь текст і проаналізувати всі варіанти відповідей. Зверніть увагу на те, що правильною відповіддю буде твердження, у якому вміщено інформацію, що відсутня в тексті.
Серед чотирьох запропонованих варіантів відповідей тільки варіант А describe her friends in her books (описує своїх друзів у своїх книжках) містить інформацію, що відсутня у тексті. Усі інші варіанти відповідей підкріплюються контекстом, а тому жоден з них не може бути правильною відповіддю.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні Ви маєте вісім тверджень і шість автентичних оголошень. Вам необхідно знайти оголошення, у якому міститься інформація, надана в одному з тверджень. Пам’ятайте, що два твердження будуть зайвими.
Уважно перегляньте оголошення. Необхідно звертати увагу на всю інформацію, вміщену в оголошенні, наприклад, години роботи, номери телефонів, ціни тощо.
У цьому оголошенні йдеться про навчання спуску бурхливою річкою на спеціальних зручних і стійких човнах («stable and forgiving boat»). А також ми дізнаємося, що в такому спуску беруть участь дві особи ще й під керівництвом професійного тренера. Серед запропонованих тверджень є варіант D a possibility to do the activity in pairs , що відповідає змісту вміщеній у оголошенні інформації: «You and your paddling partner will navigate the river under the guidance of one of our professional river guides…».
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У цьому оголошенні пропонуються провести час у спеціальному парку, де катаються на санчатах, для тих туристів, що не катаються на лижах. Але головною умовою такого катання є те, що санчата обов’язково потрібно взяти в пункті прокату, адже лише з такими санчатами дозволяється кататися з гірок у цьому парку. Серед запропонованих тверджень знаходимо варіант В the need to rent the equipment (необхідність орендувати спорядження), що відповідає інформації, уміщеній в оголошенні.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
В оголошенні йдеться про те, що лижники з будь-якою підготовкою, чи то початківці, чи то професіонали, знайдуть для себе підходящий спуск, щоб дістати задоволення від катання. Поза тим, усі охочі вдосконалити свої вміння можуть пройти спеціальне навчання («Cairngorn Mountain is a resort for all levels…It is generally possible to have lessons throughout the season»).
Але найважливішим є те, що на цьому лижному курорті все залежить від примх погоди, що «vary enormously from the ‘bluebird’ days to the more challenging…» (змінюється надзвичайно від найкращої до такої, що випробує стійкість туристів). А серед варіантів відповідей знаходимо твердження F the influence of local climate on the activity (вплив місцевого клімату на активніст/діяльність). Цей варіант і буде правильною відповіддю.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
В оголошенні йдеться про те, що звільнитися від надокучливих думок або проблем (clear your mind), а також відновити силу духу (rejuvenate your soul) ви зможете, насолоджуючись дивовижними осінніми пейзажами (the beautiful scenery in the fall season) під час подорожі пішки вздовж величного Erie Canal.
Саме тому серед запропонованих варіантів відповідей вибираємо варіант G an opportunity to enjoy the picturesque landscapes (можливість насолодитися мальовничими ландшафтами), що відповідає інформації, уміщеній в оголошенні.
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
Саме в цьому оголошенні йдеться про можливість пообідати під час подорожі тихими водами каналу Erie (Relax and dine on the peaceful waters. Travel through a canal lock.)
І лише твердження А an opportunity to have a meal (можливість поїсти) відповідає цій інформації.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
В оголошенні пропонують екскурсія на велосипедах або роликах визначними місцями від будинку конгресу (Capitol) й до меморіального комплексу, присвяченого Другій світовій війні (World War II memorial). Інша пропозиція – це можливість розважитися поблизу торговельного центру (some fun off-the-Mall spots)), включаючи спуск по Pennsylvania Avenue. При замовленні двох екскурсій пропонують знижка в подарунок (The perfect compliment to our Monuments or Monuments@Nite tours! Ask about a discount for booking both).
І саме в твердженні H a chance to save some money (шанс зекономити гроші) йдеться про таку можливість.
Правильна відповідь – H.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
У цьому завданні на заповнення пропусків необхідно вставити в текст частини речень відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно прочитайте частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яку необхідно вставити, і текстом, обираючи правильну відповідь, та аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Вибираючи правильну відповідь, не забувайте про зміст. Вибрані вами частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, але й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
У реченні «Socotra is a collection of 4 islands (17) __________ .» потрібно вставити пропущену частину, яка містить додаткову інформацію, що пояснює слово islands. Переглянувши надані варіанти відповідей, вибираємо ті з них, які містять таку інформацію і за граматичною структурою підходять для заповнення цього пропуску. Таких варіантів два: Н some of which go as deep as 7 kilometres та C cut away from the rest of the world about 6 million years ago. Із цих двох варіантів, що підходять граматично, лише варіант C підходить за змістом. Адже логічно, що острови відділились від іншого світу 6 мільйонів років тому назад, а не заглибились на 7 кілометрів. Саме це підтверджується й змістом наступного речення, у якому йдеться про ізольованість Сокотри «Socotra’s long isolation has given birth to a unique variety of endemic flora…»
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Із речення, розташованого після пропуску (The average temperature around the year is about 25 degrees Centigrade), ясно, що необхідно шукати відсутню частину, у якій ідеться про клімат або погоду. Серед варіантів відповідей лише у варіанті G згадується клімат – G the islands have a seriously harsh climate (острови мають дуже суворий/різкий клімат).
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Пропуск є в реченні, у якому йдеться про печери, розташовані на плато.
За змістом пропущено речення, у якому надається додаткова інформація про ці печери. Таку умову задовольняє лише варіант Н some of which go as deep as 7 kilometres, у якому пояснено, що деякі з печер сягають аж 7 кілометрів углибину. Цей варіант відповіді не тільки відповідає змісту, але й уписується в граматичну структуру речення.
Правильна відповідь – Н.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Розглянемо пропуск 20. Підказка міститься у наступному реченні, у якому йдеться про те, що острови є домівкою для майже 825 видів рослин, третину з яких не знайдете більше ніде на землі (Socotra is home to a total of 825 plant species, out of which about one third are found nowhere on earth). Серед варіантів відповідей лише варіант Е Socotra supports one of the world’s most amazing plant life відповідає змісту й уписується в дане речення граматично.
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Пропуск 21 міститься у реченні, в якому йдеться про те, що на Сокотрі живе понад 140 видів птахів. І тому шукаємо варіант, у якому йдеться про птахів або про щось, пов’язане з птахами. Єдиний варіант, що відповідає змісту й підходить граматично, це варіант А which make it a heaven for bird watchers (що робить його(острів) раєм для спостерігачів за птахами).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Останній абзац тексту, у якому є пропуск 22, присвячено розповіді про жителів чотирьох островів Сокотри. А в реченні, що передує реченню з пропуском, ідеться про те, що вони мирні, приємні й гостинні (They are peaceful, joyful, and hospitable). Можемо зробити висновок, що лише варіант F they all deserve a big thankful hug (усі вони заслуговують на вдячні обіймів) може бути правильним. Це підтверджується й продовженням пропонованого речення – for conserving this amazing ecosystem for the rest of the world (за збереження цієї приголомшливої екосистеми для всього світу).
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їх значення, відповідно до контексту.
У цьому завданні пропонують заповнити пропуски словами, вибравши необхідне за змістом слово серед чотирьох наданих варіантів.
Швидко прочитайте текст ігноруючи пропуски, щоб зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Обираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У цьому реченні йдеться про те, що наше (людське) виживання на землі залежить від здоров’я всесвітньої екосистеми. Це підтверджується й змістом наступного речення. Отже, серед запропонованих варіантів вибираємо варіант А directly («прямо» в значенні «безпосередньо»), що відповідає контексту: Our survival depends directly upon the health of our global ecosystem. Запропонований варіант D, хоча й перекладається майже так само, має інший відтінок значення D straightly («прямо» в значенні «відверто»). Варіанти В openly (відкрито) та С strictly (точно, строго) не відповідають контексту.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їх значення, відповідно до контексту.
У реченні з пропуском 24 йдеться про корали, що вкривають лише 0,2 відсотка поверхні Землі. Проаналізувавши надані варіанти відповідей, вибираємо варіант В covers (покриває, охоплює), адже саме він відповідає змісту речення: Coral covers only about 0.2 percent of the Earth’s surface. Інші варіанти не відповідають контексту: А contains (уміщає), С spreads ( поширює, тягнеться) та D stretches (розтягується, розширюється).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Розглянувши запропоновані варіанти відповідей до цього пропуску, одразу можемо відкинути два варіанти В thickness (товщина) та C depth (глибина) як такі, що абсолютно не відповідають змісту речення.
Два інші варіанти А compactness (щільність, компактність) та D density (щільність, концентрація), на перший погляд, обидва можуть бути правильними. Але слово compactness у цьому випадку не відповідає змісту речення: Coral reefs support 25 percent of all marine life with more density of life than any in other ocean habitat (Коралові рифи підтримують (допомагають) 25 відсотків від усього морського життя, що сконцентроване (розташоване) в них щільніше, ніж у будь-якому іншому океанському природному середовищі). Отже правильним є варіант D density.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Щоб правильно виконати пропоноване завдання, необхідно звернутись до попереднього речення. У ньому говориться, що в найближчому майбутньому багато коралових рифів просто можуть перестати існувати (In the very near future, many coral reefs may stop existing). А речення з пропуском 26 пояснює, чому так може трапитись.
Проаналізувавши надані варіанти відповідей, з упевненістю можемо сказати, що лише варіант С rate (розмір, частка) вписується в це речення за змістом, позаяк саме вираз being impacted at an alarming rate означає «ущільнені (щільно стиснуті) до тривожного розміру», що відповідає контексту.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їх значення, відповідно до контексту.
У цьому реченні пропущено присудок. Розглянувши запропоновані варіанти відповідей, можна впевнено сказати, що варіанти B watch (дивитися, спостерігати), С observe (спостерігати, стежити) та D meet (зустрічатися, збиратися разом) не можуть бути використані в цьому контексті. Адже всі ці три варіанти не відповідають змісту речення. І лише варіант А face (стикатися, зустрічатися віч-на-віч з чимось) є правильною відповіддю: «Locally, reefs face many other threats from tourism to building wastes, further compounding their degradation» (На місцях розташування, рифи стикаються (зустрічаються) з багатьма небезпеками від забруднень, спричинених туристами, що призводить до подальшого їхнього виродження).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їх значення, відповідно до контексту.
У цьому реченні йдеться про те, що корали вносять більше ніж 30 мільярдів доларів у світову економіку, а в наступному реченні підтверджується важливість існування коралів, адже саме коралові рифи є джерелом відкриття нових видів антибіотиків (New strains of antibiotics are emerging from coral reef). Лише варіант C contributes (вносити гроші) відповідає контексту. А варіанти A donates (дарувати, жертвувати), B shares (ділитися, розподіляти) та D sacrifices (приносити в жертву) не відповідають змісту.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їх значення, відповідно до контексту.
У реченні з пропуском 29 говориться, що коралові рифи є джерелом відкриття нових видів антибіотиків, які допомагають побороти хвороби. Серед запропонованих варіантів тільки варіант D fight (боротися, битися) відповідає змісту речення: New strains of antibiotics are emerging from coral reef studies to help fight diseases. Інші запропоновані варіанти відповідей – A examine (оглядати, екзаменувати), B reduce (скорочувати, знижувати), C oppose (опиратися, заважати) – не відповідають контексту.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Проаналізувавши зміст речення (Коралові рифи допомагають приводити в рух атмосферні явища і забезпечують захист берегової лінії, де знаходяться домівки людей і міста, зменшуючи пошкодження берегу від штормів й океанських брижів), упевнюємося, що серед запропонованих варіантів відповідей (A ground (земля), B shoreline (берегова лінія), C bank (берег), D seaside (морське узбережжя) тільки варіант В підходить і граматично, і за змістом.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їх значення, відповідно до контексту.
У цьому реченні йдеться про те, що коралові рифи загрожені (є в біді) й потребують нашої допомоги (Coral reefs are in (31) __________ and need our help). В англійській мові вислову «бути в біді» відповідає стійкий вираз «to be in trouble». Саме тому правильною буде відповідь C trouble, що відповідає змісту тексту (are in trouble).
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Для заповнення пропуску в цьому реченні пропонуються варіанти відповідей, які мають значення: A within – у межах, B during – упродовж, C from – від, D through – через, за допомогою. За змістом до речення «Багато з цих загроз можуть бути відвернуті за допомогою (через) спілкування та виховання, але люди продовжують завдавати шкоди кораловим рифам по всьому світі» підходить тільки варіант D through.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні пропонується заповнити пропуски словами, вибравши необхідне за граматичною формою слово серед чотирьох наданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоб зрозуміти його тему. Уважно прочитайте граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Проаналізуйте не тільки зміст речення, а і його структуру. Обов’язково зверніть увагу на речення, що передує реченню з пропуском і розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні «In 2003 __________ form of the popular Skype icon ….» пропущено прикметник. Необхідно з’ясувати, яку форму прикметника з наданих варіантів потрібно вставити в речення. Серед запропонованих варіантів тільки варіант В the earliest (найперший, найбільш ранній) вписується за змістом та граматикою у пропуск у цьому реченні.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Цей пропуск розміщено в тому самому реченні, що й попередній.
Для заповнення пропуску надано такі варіанти відповіді: A was launched (був започаткований), B has been launched (вже започаткували), C had been launched (започаткували до цього моменту) D is launched (започатковують). Речення, у якому знаходиться завдання 34, має таке значення: У 2003 році була започаткована найперша форма популярного логотипу Skypе («In 2003 the earliest form of the popular Skype icon ________»). У цьому реченні пропущено присудок. Проаналізувавши речення, робимо висновок, що присудок повинен стояти в пасивній формі (адже логотип не міг сам себе започаткувати) й у минулому неозначеному часі Past Simple (дія відбулася взагалі у 2003 році).
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Пропуск є в реченні The icon __________ several overhauls throughout the years. (Логотип зазнав декілька удосконалень протягом років). Серед варіантів відповідей за змістом підходить лише варіант D underwent, який у реченні виконує функцію присудка минулого неозначеного часу (Past Simple), адже дія відбувалася в минулому взагалі, без указівки на конкретний час.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Проаналізувавши структуру речення, ми бачимо, що з нього вилучено прислівник, який містить додаткову інформацію стосовно дієслова made: It features the company name on a series of circles which _________ make a “cloud”. (Він (логотип) містить ім’я компанії на декількох колах, що спільно утворюють хмаринку.).
Такому змісту й граматичній формі відповідає прислівник, а серед запропонованих варіантів відповідей прислівником є тільки слово collectively (спільно).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Відповідно до контексту, у цьому реченні пропущено один з однорідних додатків: Синій колір у логотипі скайпа символізує спілкування, успіх та почуття надії… (The blue color in the Skype logo represents communication, prosperity and __________ of hope…). Такому значенню відповідає варіант D the emotion, адже йдеться не просто про емоції, про відчуття, а саме про відчуття надії. Тому у цьому випадку необхідно використати означений артикль з іменником.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У цьому реченні пропущено дієприкметник минулого часу в дієприкметниковому звороті, що містить додаткову інформацію про слово bottle у тексті. Саме тому правильною відповіддю буде варіант D thrown (викинута) відповідно до змісту речення: A message in a bottle thrown into the sea off Japan by a girl five years ago…(Повідомлення у пляшці, викинутій у море далеко від Японії дівчиною п’ять років тому, …)
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Пропуск 39 розміщений у тому самому реченні, що й попередній: A message in a bottle thrown into the sea off Japan by a girl five years ago (39) __________ by a US sailor in Hawaii (Повідомлення у пляшці, викинутій у море далеко від Японії дівчиною п’ять років тому, було знайдено моряком Сполучених Штатів на Гавайях.)
Відповідно до контексту, потрібно вставити пропущений присудок, що називає дію, яка завершилась і має результат (ту саму знайдену пляшку). До того ж присудок означає дію, що виконує не сам предмет, а яку виконують над предметом (пляшку знайшли), тобто присудок стоїть у пасивному стані. Такій дії відповідає форма дієслова в теперішньому завершеному часі пасивного стану (Present Perfect Tense in Passive), тобто has been found.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Проаналізувавши це речення, можемо сказати, що в ньому пропущено допоміжне дієслово, яке допомагає утворити присудок. Речення є складним, складнопідрядним. Присудок у головному реченні виражений дієсловом минулого неозначеного часу (said), отже, за правилом узгодження дієслівних часів (присудок минулого часу в головному реченні вимагає минулого часу від присудка в підрядному реченні), якщо в підрядному реченні присудок означає дію, що відбулася в минулому як факт (Past Simple Tense), він має стояти в минулому завершеному часі (Past Perfect Tense). Саме тому правильним буде варіант had.
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Речення з пропуском 41 перекладається: Вона (пляшка) була знайдена у четвер унтер-офіцером військово-морського флоту Джоном Муром під час очищення пляжу на острові Каваі. Серед запропонованих варіантів відповідей маємо A while (коли, поки), B along (уздовж), C since (з тих пір) та D during (під час). За змістом і граматично підходить лише варіант D.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Проаналізувавши структуру речення «News of the bottle’s recovery (42) __________ her with more than a dozen of her old classmates.» (Звістка про повернення (виявлення) пляшки возз’єднала її з більш ніж дюжиною її колишніх однокласників), визначаємо, що, відповідно до змісту речення, пропущене слово (присудок) називає дію, яка відбулася (завершилася), і ми маємо її наслідки (у цьому випадку зустріч героїні розповіді з її однокласниками). Тому правильною буде відповідь has reconnected, що відповідає теперішньому завершеному часу (Present Perfect Tense).
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
Зразок написання власного висловлення
Dear Mr. Brown,
I am writing to you to find out some details of my stay with a host family and give you some information about myself.
To begin with I would appreciate if the room I will live in is rather spacious and light. It will be great if it has a balcony and commands a wonderful view of a garden or a flowerbed.
In terms of furniture, I will be glad to have a comfortable writing table with a reading lamp, a few bookshelves, a single bed with a bedside table, and a wardrobe to keep my clothes. I find it important to have a personal computer, as it will be much easier for me to get ready for my classes, as well as some sports facilities to do some exercise in my free time.
As for my roommate, I would like her to be easy-going, friendly, sociable and sincere. I also like intelligent people with a good sense of humour. Her being cheerful, polite, and well-bred will be also essential for me.
I hope this information will be useful to you.
I look forward to meeting you.
Yours faithfully,
Maria Lisova
Знайшли помилку? Пишіть на
- Усі тести ЗНО з англійської мови онлайн
- Завдання й відповіді ЗНО з англійської мови минулих років
- Усе про тест ЗНО з англійської мови
- Програма ЗНО з англійської мови
- Усе про власне висловлення з англійської мови
- Приклади написання власного висловлення з англійської мови
- Тести ЗНО онлайн з інших предметів
- Дорожня карта учасника ЗНО
- Дорожня карта вступника на бакалавра