ЗНО онлайн 2016 року з англійської мови – пробний тест
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Ви маєте вісім запитань і п’ять автентичних текстів-відповідей. Вам необхідно підібрати відповідне запитання до кожного тексту. Пам’ятайте, що три запитання будуть зайвими.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть підібрати запитання до тексту.
Ключовою в цьому тексті є фраза classical music, яка дає нам зрозуміти, що основною темою тексту є значення класичної музики та її актуальність у всі часи. Серед варіантів відповіді знаходимо варіант F What would you say to teens who think that classical music is “old and boring”? (Що ви можете сказати підліткам, які думають, що класична музика є старою й нудною?)
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть підібрати запитання до тексту.
Ключовими фразами у цьому тексті є lucky pair of socks – (щаслива пара шкарпеток), the luck would go away – (удача піде геть). З контексту видно, що йдеться про якісь речі або звичаї, які, як уважають музиканти, приносять удачу. А серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо варіант G Do you have any strange traditions you follow before a major concert? (Чи маєте ви якісь дивні (незвичні) традиції, яким ви слідуєте перед важливим концертом?), що відповідає змісту тексту і буде правильною відповіддю.
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть дібрати запитання до тексту.
Ключовими фразами в тексті є This is my dream job (це моя улюблена робота), I get paid for, which is cool (мені за це ще й платять, а це – чудово). Переглянувши варіанти відповідей, ми бачимо, що лише варіант E Do you associate success with money? відповідає темі тексту, тобто в ньому також ідеться про гроші, успіх й роботу.
Правильна відповідь – E.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть дібрати запитання до тексту.
Ключовими фразами, що визначають тему цього тексту є you guys are so gifted (ви, хлопці, такі талановиті), if you don’t do anything with talent, if you don’t constantly work at it, you won’t get anywhere (якщо ви не робите нічого з талантом, якщо ви не працюєте постійно над ним, ви нічого не досягнете). Саме ці фрази дають нам можливість вибрати правильний варіант відповіді – A Is someone born a great pianist, or can this be taught?.
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть підібрати запитання до тексту.
Ключовими фразами в цьому тексті є just be yourself (тільки будь собою), it’s not the end of the world (це не кінець світу), don’t be afraid of the audience (не бійся аудиторії). Ось чому варіант відповіді C What advice would you give young musicians before they go on stage? (Що б ви порадили робити юним музикантам робити перед тим, як вони виходять на сцену?) буде єдиним можливим з усіх запропонованих варіантів.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання Ви повинні уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчаюче читання. Потім прочитайте запитання, а також варіанти відповідей до них. Визначте частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе Вам вибрати правильну відповідь із запропонованих.
Це запитання стосується першого абзацу в тексті. Саме тут ми знаходимо інформацію про те, що Луїс ван Ен мав величезні амбіції та не міг довго тримати увагу: Luis von Ahn has great ambitions and a short attention span. Серед запропонованих варіантів відповідей лише варіант B He isn’t able to concentrate for a long time (він не міг бути сконцентрованим довгий час) відповідає змісту тексту.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Щоб відповісти на це запитання, треба звернутися до першого абзацу, у якому згадуються Панамський канал і піраміди Єгипту: … he plans to involve his generation in changing the world. “The greatest projects of humanity took on the order of 100,000 people,” he says. “The Panama Canal, the pyramids of Egypt… (він планував залучити своє покоління до зміни світу. До найвеличніших проектів людства було залучено приблизно 100 тисяч людей … Панамський канал, піраміди Єгипту).
Серед запропонованих варіантів відповідей лише варіант C They are examples of successful joint efforts (вони є прикладом успішного об’єднання зусиль) є правильною відповіддю, що відповідає контексту.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Проаналізувавши зміст тексту, можемо впевнено сказати, що серед запропонованих варіантів відповідей А tasks, B people, C computers та D languages правильною є варіант А, тому що, відповідно до контексту, Many tasks that are easy for people are surprisingly difficult for computers, especially those that children learn easily… (Багато завдань, що є легкими для людей, несподівано стали важкими для комп’ютерів, особливо ті (завдання), котрих діти навчалися легко), слово those відповідає слову tasks.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Щоб відповісти на це запитання, треба переглянути четвертий абзац тексту. У ньому читаємо: His “big goal”, von Ahn says, is to make computers able to do anything that people can do (Його великою метою, говорить ван Ен, є навчити комп’ютери робити щось таке, що вміють робити люди).
Тому, відповідно до контексту, єдиною правильною відповіддю буде варіант B teaching computers to act like human (навчання комп’ютерів діяти як люди).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Щоб відповісти на це запитання, треба переглянути останній абзац тексту. У цьому абзаці Карнегі Меллон говорить про ван Ена: Luis is fearless … He’s willing to strike out in directions that few would dare go (Луїс безстрашний … Він у змозі прямувати в напрямку, у якому мало хто наважиться йти).
А серед запропонованих варіантів відповідей варіант A He is courageous (Він сміливий) є правильною відповіддю, що відповідає змісту тексту.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні Ви маєте вісім тверджень і шість автентичних текстів. Вам необхідно знайти текст, у якому міститься інформація, надана в одному з тверджень. Пам’ятайте, що два твердження будуть зайвими.
Спочатку прочитайте твердження. Потім уважно перегляньте тексти.
У тексті 11 ідеться про те, що в цьому коледжі навчають жінок критично мислити, міркувати розумно, мудро тощо: Wells College educates women to think critically, reason wisely… Серед запропонованих тверджень є варіант C is gender specific (спеціальний за гендерною ознакою, тобто такий, що навчає лише жінок). Цей варіант відповіді відповідає змісту інформації, уміщеної в тексті.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У цьому тексті розповідається про університет Піттсбургу, у якому можна з 41 напряму навчання вибрати той, що вам більше підходить, або навчатися в аспірантурі або, навіть, вирушити на навчання за кордон. Серед запропонованих тверджень знаходимо варіант D offers studies overseas (пропонує навчання за кордоном), який відповідає інформації, уміщеній у тексті.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У цьому тексті йдеться про університет острова Роуд, що пропонує навчання майбутнім журналістам, письменникам-романістам, рекламним копірайтерам і навіть учителям англійської мови (Prepare yourself for career as a journalist, a novelist, an advertising copywriter …or an English teacher!).
А серед варіантів відповідей знаходимо твердження G trains for working at school (готує до роботи в школі), яке відповідає змісту цього тексту..
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У цьому тексті довідуємося про університет Дейтона, де ви знайдете дружнє університетське містечко, технологічно забезпечене навчання, спортивні змагання та ревні католицькі традиції.
А серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо варіант А maintains a religious atmosphere (підтримує релігійну атмосферу), що відповідає інформації, уміщеній у тексті.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У цьому тексті йдеться про те, що коледж забезпечує всім випускникам працевлаштування – Graduates move up to Cisco, LucasArts, Pixar, Disney, EA and other upmarket firms (випускники направляються до Cisco, LucasArts, Pixar, Disney, EA … та інших елітних фірм). А у твердженні B читаємо guarantees prestigious employment (гарантує престижну роботу), що відповідає змістові тексту.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У тексті йдеться про університет Алабами, який має багаті традиції в навчанні, у спортивному житті та житті студентів університету, а також входить у число 50 найкращих університетів Сполучених Штатів.
І саме в твердженні H has a high official recognition (має високе офіційне визнання) йдеться про це визнання, що відповідає контексту.
Правильна відповідь – Н.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
У цьому завданні на заповнення пропусків необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно прочитайте частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом, обираючи правильну відповідь, та аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Вибираючи правильну відповідь, не забувайте про зміст. Вибрані вами частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, але й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
У реченні There was a belief that giving young people the opportunity (17) _________ would mean a greater chance at achieving world peace as new generations gained understanding (Існувало переконання, що надання можливості молодим людям (17) __________ означатиме величезний шанс досягти миру у світі, якщо нові покоління набудуть порозуміння) потрібно вставити пропущену частину, яка пояснює, яку ж можливість надавали молоді, сподіваючись, що вона досягне порозуміння з усіма іншими людьми у світі. Серед наданих варіантів відповідей лише варіант E to travel and experience new cultures (подорожувати й знайомитися з новими культурами) підходить граматично та за змістом.
Правильна відповідь – E.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
У цьому реченні нам потрібно вставити пропущену частину, у якій пояснюється, для чого було організовано подорож для синів аристократів одразу по закінченні ними школи: «The Grand Tour comprised up to three years travelling around Europe, (18) _________ in order to refine their education».
Проаналізувавши надані варіанти відповідей, можемо впевнено сказати, що лише варіант В where the boys would seek out culture відповідає змісту речення, яке перекладається: «Гранд Тур складався з трьох років подорожей Європою, під час яких хлопці відшукували підходящу для них культуру (суспільство) для того, щоб удосконалити свою освіту».
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Пропуск 19 міститься в реченні, у якому йдеться про те, що відбувалося у 1990-их роках, коли діти, народжені під час так званого «бейбі буму» досягали повноліття. А з наступного речення дізнаємося, що ці діти були заохочені їхніми батьками до подорожі.
Отже, переглянувши запропоновані варіанти відповідей, можемо сказати, що лише варіант A a massive increase in gap year travel (масове збільшення річних перерв серед учнів для подорожей) відповідає змісту цього речення.
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Розглянемо пропуск 20. З попереднього речення ми дізнаємося, що багато випускників шкіл у 60-ті роки вирушали в так звані «hippy trail», подорожі хіпі, до азійських країн, таких як Індія, Пакистан і Непал. Цей напрям бізнесу з тих пір трохи занепав, а зараз зростає дуже швидко.
За граматичною структурою й за змістом лише один із запропонованих варіантів відповідей підходить до цього пропуску. Це варіант C one of the fastest growing business markets, який і буде правильною відповіддю.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
У цьому реченні йдеться про те, що, хоча традиція брати рік перерви в навчанні між закінченням школи та вступом до університету є британською, нині вона поширилась і на багато американських університетів, які дають можливість своїм студентам відтермінувати навчання в університеті (to postpone), узявши рік перерви.
Серед запропонованих відповідей лише варіант G their university placements to take a year out (їхнє навчання в університеті, узявши рік перерви) підходить граматично і за змістом.
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Проаналізувавши речення з пропуском 22, можемо зробити висновок, що лише один варіант із запропонованих підходить і граматично, і за змістом. Це варіант D a familiar and incredibly popular way: « In the present day, taking a gap year has become a familiar and incredibly popular way of travelling round the world before or after university or on a career break» (На сьогодні брати рік перерви перед або після навчання в університеті, або взяти перерву в кар’єрі є звичним та навіть неймовірно популярним для здійснення подорожі навколо світу).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
У цьому завданні пропонується заповнити пропуски словами, вибравши необхідне за змістом слово серед чотирьох наданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоб зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Обираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 23 розташований у вставному реченні, що містить додаткову інформацію про підмет. Проаналізувавши надані варіанти відповідей A besides (крім того), B also (також, притому), C moreover (більше того) та D too (дуже, теж), вибираємо варіант В, що відповідає змісту речення: Jeans, also called blue jeans, were fist made in the US (Джинси, які також називають голубими джинсами, вперше було зроблено у Сполучених Штатах).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Пропуск 24 знаходиться в наступному реченні, у якому йдеться про те, коли саме було створено джинси.
Проаналізувавши надані варіанти відповідей A find out (довідатися, дізнатися), B look after (наглядати за кимсь, піклуватись про когось), C search for (вести пошуки, шукати) та D take in (збирати, надавати притулок), вибираємо варіант C search for, адже саме це словосполучення відповідає змісту речення: Джинси було створено під час «золотої лихоманки» у 1840-х та 1850-х роках, коли багато людей вирушили на захід Сполучених Штатів шукати золото (… when many people went to the western US to search for gold).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
У реченні з пропуском 25 пропущено присудок. «… тому що їм був потрібен міцний одяг» – таке значення має фраза з пропущеним словом. Проаналізувавши надані варіанти відповідей, бачимо, що ані варіант A wore (носили), ані варіант B asked (запитували, просили), ані варіант D missed (пропустили, бракувало) не можуть бути правильною відповіддю, адже не відповідають змісту тексту.
І лише варіант C needed (потребували) абсолютно вписується в речення: «… because they needed strong clothes, they began to wear trousers made of the same material».
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Проаналізувавши речення з пропуском 26 та надані варіанти відповідей (A between (між (двома предметами або особами)), B as well as (так само, як), С among (між інших (серед групи предметів або осіб)) та D together with (разом з)), з упевненістю можемо сказати, що лише варіант С among вписується у речення граматично й за змістом, тому що саме вираз «among the most famous jeans» означає «серед найвідоміших джинсів», що відповідає контекстові.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Проаналізувавши зміст речення та розглянувши запропоновані варіанти відповідей, можна впевнено сказати, що варіанти A dress (одягати), С put (класти, ставити) та D elect (робити вибір) не можуть бути використані в цьому контексті. Адже всі ці три варіанти не відповідають змісту речення та граматично не вписуються в нього.
І лише варіант B prefer (надавати перевагу) є правильною відповіддю: «… but nowadays people prefer straight-legs» (але сьогодні люди віддають перевагу джинсам, що облягають ноги).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Проаналізувавши зміст речення з пропуском 28, упевнюємося, що серед запропонованих варіантів відповідей (A chief (шеф, голова), B top (верхівка, вищий ступінь), C head (голова, керівник) та D peak (пік, гостра вершина)) тільки варіант B top підходить за змістом: «Дизайнерські джинси, створені найкращими модельєрами інколи носять багатії».
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
У цьому реченні йдеться про те, що дуже тривалий час джинси використовувалися лише як робочий одяг. Але в 1960-х роках суспільство змінилось і молоді люди взяли під сумнів традиційне ставлення до одягу.
Серед наданих варіантів лише варіант A questioned (брати під сумнів) відповідає контексту (… but in the 1960s US society changed and young people questioned traditional attitudes to dress).
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Проаналізувавши зміст речення «In the US they can be appropriate for all but the most formal (30) ________.» (У Сполучених Штатах вони (джинси) можуть бути доречними для всіх, навіть для найбільш офіційних, випадків), упевнюємося, що серед запропонованих варіантів відповідей (A reasons (причини), B styles (стилі), C occasions (випадки), D aims (прагнення)) лише варіант C occasions підходить за змістом і граматично.
Тому варіант С є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Проаналізувавши зміст речення та надані варіанти відповідей, можемо впевнено відкинути три варіанти (A go on (продовжувати), B go away (піти (геть), відійти) D go off (іти (геть), від’їжджати) , як такі, що абсолютно не відповідають змісту речення.
І лише варіант C go out (вирушити на зустріч, проводити час) підходить за змістом і граматично. Саме тому правильною буде відповідь C.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Для того, щоб заповнити пропуск у цьому реченні, необхідно проаналізувати надані у варіантах відповідей слова.
Речення має зміст: «У Британії деякі ресторани й пивні бари не впускають відвідувачів, одягнених у джинси, а також деяким компаніям не подобається, коли їхні співробітники одягають джинси на роботу». Таким чином, правильним буде варіант B staff (співробітники).
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні пропонується заповнити пропуски словами, вибравши необхідне за граматичною формою слово серед чотирьох наданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоб зрозуміти його тему. Уважно прочитайте граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Проаналізуйте не тільки зміст речення, а і його структуру. Обов’язково зверніть увагу на речення, що передує реченню з пропуском та розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні Can you imagine 50,000 camels (33) __________ together in one field at one time? пропущено дієприкметник теперішнього часу (Present Participle). Серед запропонованих варіантів тільки варіант B coming (ті, що йдуть), уписується за змістом і граматикою в пропуск у цьому реченні. Саме тому правильно буде обрати варіант B.
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Речення, у якому знаходиться завдання 34, має таке значення: «Це трапляється кожного року в Пушкарі, Індія, і я мав можливість побувати на цьому божевільному святі» (This happens every year in Pushkar, India, and I was able (34) ________ this insane festival). Тобто нам потрібен інфінітив, адже у виразі to be able to вживається інфінітив (у тексті ми маємо цей вираз у минулому часі was able). Отже, лише варіант A to experience підходить граматично до цього пропуску.
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У речення з пропуском 35 необхідно вставити прикметник у відповідному ступені порівняння, відповідно до змісту: «Уявіть найбожевільнішу річ, яку ви знаєте … (Picture (35) ________ thing you know …).
Серед наданих варіантів відповідей прикметник подано у варіантах A the crazy, B crazy, C the craziest та D craziest. Нам потрібен прикметник у найвищому ступені, тобто або варіант C, або D. Правильним буде варіант C the craziest, тому що прикметники у найвищому ступені завжди вживаються з означеним артиклем the.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Пропуск 36 знаходиться у тому ж реченні, що й попередній: Picture the craziest thing you know then multiply it (36) __________ ten … (Уявіть найбожевільнішу річ, яку ви знаєте, а потім помножте її на десять …).
Проаналізувавши речення, ми бачимо, що з нього вилучено прийменник. Серед наданих варіантів відповідей (A by, B on, C in та D at ) лише варіант A by уживається в цьому словосполученні: …multiply it by ten… (помнож її на десять).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Відповідно до контексту в цьому реченні пропущено допоміжне дієслово, за допомогою якого утворено запитання.
Проаналізувавши речення з пропуском, визначаємо, що присудок у ньому вжито в теперішньому завершеному часі (Present Perfect Tense). Саме тому допоміжним дієсловом має бути дієслово have. Серед наданих варіантів відповіді це варіант A Have, що і є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Для заповнення пропуску надано такі варіанти відповіді: A celebrates, B is celebrated, C is celebrating, D has been celebrated – це форми дієслова «святкувати» у різних дієслівних часах.
Речення, у якому знаходиться завдання 38, має таке значення: «День англійської мови в Організації Об’єднаних Націй святкують 23 квітня …» (English Language Day at the UN (38) _________ on 23 April, …). Тобто нам потрібен присудок, але ми знаємо, що свято не саме святкує, а його святкують люди, організації тощо. Саме тому присудок у цьому реченні повинен бути виражений пасивним станом дієслова. Тому лише варіант B is celebrated (такий, що його святкують) підходить граматично до цього пропуску.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Пропуск 39 розміщений у тому ж реченні, що й попередній: … the date traditionally observed as (39) __________ birthday. (… цю дату традиційно святкують як день народження Вільяма Шекспіра). Тут пропущено іменник у формі присвійного відмінку.
Серед запропонованих варіантів відповіді вибираємо варіант C William Shakespeare’s, адже, за правилом, якщо маємо словосполучення імені й прізвища, апостроф, що позначає присвійний відмінок, ставиться після другого слова.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Речення з пропуском 40 має таке значення: «Такий день (свято) є результатом ініціативи Департаменту суспільної інформації у 2010 році заснувати дні мов для кожної з шести офіційних мов організації». (The Day is the result of a 2010 initiative by the Department of Public Information (40) _______ language days for each of Organization’s six official languages). Проаналізувавши речення та запропоновані варіанти відповідей, вибираємо варіант C to establish, який відповідає контексту граматично.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Речення з пропуском 41 перекладається: «За цієї ініціативи, представництва ООН по всьому світу святкують…» ( (41) _______ the initiative, UN duty stations around the world celebrate…).
У даний пропуск необхідно вставити прийменник. Серед запропонованих відповідей лише варіант D Under (вказує на знаходження під чиїмсь командуванням, керівництвом) відповідає контекстові.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Даний пропуск міститься у тому ж реченні, що й попередній: «За цієї ініціативи, представництва ООН по всьому світу святкують шість окремих днів, кожен з яких присвячений одній з шести офіційних мов організації» (Under the initiative, UN duty stations around the world celebrate six (42) __________ days, each dedicated to one of the Organization’s six official languages).
Як бачимо, у цьому випадку пропущено прикметник. Серед запропонованих варіантів тільки варіант A separate (окремий, спеціальний) є прикметником, а значить й правильною відповіддю.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
Знайшли помилку? Пишіть на
- Усі тести ЗНО з англійської мови онлайн
- Завдання й відповіді ЗНО з англійської мови минулих років
- Усе про тест ЗНО з англійської мови
- Програма ЗНО з англійської мови
- Усе про власне висловлення з англійської мови
- Приклади написання власного висловлення з англійської мови
- Тести ЗНО онлайн з інших предметів
- Дорожня карта учасника ЗНО
- Дорожня карта вступника на бакалавра