ЗНО онлайн 2013 року з англійської мови – основна сесія
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть дібрати заголовок.
Ключовими фразами у цьому тексті є «We make a book out of your manuscript» – «ми зробимо книгу з твого рукопису», «write and send your work» – «пиши й надсилай твою роботу». А серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо варіант F Publishing services («послуги видавництва»), що відповідає змісту тексту.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть дібрати заголовок.
У тексті йдеться про послуги освітнього закладу: «KCP International Language Institute» («міжнародний мовний інститут»), «to offer students» («пропонувати студентам»), «a unique opportunity to learn» («унікальні можливості навчатися») тощо. Переглянувши варіанти відповідей, ми бачимо, що лише варіант «Educational services» відповідає темі тексту, тобто в ньому також ідеться про освітні послуги.
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть підібрати заголовок до тексту.
Ключовими фразами, що визначають тему цього тексту є «our new collection» («наша нова колекція»), «new paintings» («нові картини»). Саме ці фрази дають нам можливість вибрати заголовок до цього тексту – «Art exhibition» («Художня виставка»).
Правильна відповідь – E.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему. Вони допоможуть дібрати заголовок до тексту.
Ключовими фразами в цьому тексті є фрази «£ 625,000 guide price» («625 тисяч фунтів орієнтовна ціна»), «modern family home» («сучасний сімейний будинок»), «lovely setting» («чудове розташування»).
Ось чому варіант відповіді «Properties for sale» («майно для продажу») буде єдиним можливим з усіх запропонованих варіантів.
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання Ви повинні уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчаюче читання. Потім прочитайте запитання, а також варіанти відповідей до них. Визначте частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе Вам вибрати правильну відповідь із запропонованих.
Це запитання стосується першого абзацу у тексті. Саме тут ми знаходимо інформацію про те, що Енрік Бернат сам керував компанією і збудував перші промислові машини своїми руками: «He took over the company himself and built the first production machines with his own hands». Серед запропонованих варіантів відповідей лише варіант D He made the factory equipment himself відповідає змісту тексту.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Щоб відповісти на це запитання, треба проаналізувати весь текст.
Про логотип Чупа Чупса йдеться в передостанньому абзаці.
З наданих варіантів відповідей варіант В It made the lollipop more popular не є правильним, адже не логотип зробив Чупа Чупс популярним, а його смак і форма, що стали до вподоби дітям. Варіант С It has changed three times by now також не може бути правильним, тому що логотип змінювався лише один раз (про це йде мова у передостанньому абзаці), і другий варіант й досі є дійсним («which remains on the wrapper on all lollopops to this day»). Варіант D It varies from country to country також не є правильною відповіддю, тому що логотип Чупа Чупс був однаковим для всіх країн і не змінювався. Тому правильною відповіддю буде варіант А It was designed by a great artist, про що ми дійсно можемо прочитати в передостанньому абзаці тексту: «Salvador Dali, the famous painter, created the new Chupa Chups logo, which remains on the wrapper on all lollopops to this day»
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Проаналізувавши зміст тексту, можемо впевнено сказати, що серед запропонованих варіантів відповідей А In Asia та С In Australia не є правильними, тому що відповідно до контексту «The Chupa Chups business went international beginning with Asia and Australia» («Торгівля Чупа Чупс стала міжнародною, починаючи з представлення Чупа Чупс в Азії й Австралії»).
Це ж стосується й варіанта D In America, адже лише після появи Чупа Чупс в Азії та Австралії він з’явився в Америці та в частинах Європи, що раніше залишалися неохопленими : « It soon followed to America and the rest of Europe».
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Щоб відповісти на це запитання, треба переглянути другий і третій абзаци тексту. У них ідеться про те, що через п’ять років після створення Чупа Чупс уже продавався у 300 000 магазинах Європи (...Chupa Chups were being sold at over 300,00 stores across Europe). Цьому сприяли понад 600 торгових представників, що працювали більше ніж у 300 000 місцях по Європі і така віддана праця цих робітників принесла славу й відомість компанії: «Without their dedication and excitement, there would be no way the company could have grown to the massive size that it is today».
Тому, відповідно до контексту, єдиною правильною відповіддю буде варіант D The sales staff’s enthusiasm («Ентузіазм співробітників компанії, що відповідали за продаж товару»).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Щоб відповісти на це запитання, треба переглянути весь текст і проаналізувати всі варіанти відповідей. Зверніть увагу на те, що правильною відповіддю буде твердження, у якому вміщено інформацію, що є неправдивою відносно контексту.
Варіант А Candies used to be an expensive treat («Раніше цукерки були дорогим задоволенням») містить інформацію, що є правдивою і про яку йдеться в тексті: «Previously candy had been marketed as a luxury and kept away from children» («Раніше цукерки вважалися предметом розкоші й дітям не давалися»).
Варіант С Chupa Chups originally had wooden sticks («Чупа Чупс спочатку мав дерев’яні палички») також не може бути правильною відповіддю, адже є правдивою, а в тексті читаємо: «Sadly, the traditional wooden stick that was associated with Chupa Chups had to be discontinued and replace with a plastic one due to the lack of wood available in Spain» («На жаль, традиційні дерев’яні палички, що асоціювалися з Чупа Чупс, перестали використовувати й замінили на пластикові з причини нестачі придатної для них деревини в Іспанії») .
Варіант D Bernat’s product was meant mainly for children («Продукт Берната призначався переважно для дітей») містить правдиву інформацію, що відповідає контексту: «…he knew that if he could get candy into the view of children he would sell many more lollipops» («… він (Бернат) знав: якщо його цукерки потраплять цілеспрямовано до дітей, він продасть набагато більше льодяників на паличці»).
І лише варіант B The name Chupa Chups means bon-bons («Назва Чупа Чупс означає цукерка») містить інформацію, що є неправдивою, а тому є правильною відповіддю, адже в тексті ідеться, що назва Чупа Чупс походить від іспанського дієслова , що перекладається як «смоктання», а не цукерка: «…the new creation would be called Chupa Chups, after the Spanish verb chupar, which translates into to suck».
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні Ви маєте вісім тверджень і шість автентичних текстів. Вам необхідно знайти текст, у якому міститься інформація, надана в одному з тверджень. Пам’ятайте, що два твердження будуть зайвими.
Спочатку прочитайте твердження. Потім уважно перегляньте тексти.
У тексті 11 ідеться про те, як святкують Новий рік у Китаї та про деякі традиції цього святкування. Зокрема про речі золотого кольору і те, що традиційно вважається, що вони приносять багатство, а всі червоні речі – щастя: «Everything golden is said to bring wealth, and everything red is considered especially lucky». Серед запропонованих тверджень є варіант E colours to make people fortunate («робити людей щасливими»). Цей варіант відповіді відповідає змісту інформації, уміщеній у тексті.
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У цьому тексті розповідається про святкування Різдва та деякі традиції цього святкування, що збереглися до наших часів. А також у тексті йдеться про Санту і його тезок у різних країнах: «Santa comes from the North Pole in a sleigh … In Hawaii … arrives by boat, in Australia …arrives on water skis…» («Санта приїздить з Північного Полюсу у санях … На Гавайях … прибуває в човні … в Австралії … прибуває на водних лижах …»).
Серед запропонованих тверджень знаходимо варіант C an imaginary figure appearing in different way («уявна особа, що з’являється різним способом»), який відповідає інформації, уміщеній у тексті.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У цьому тексті розповідається про святкування юдейського свята Ханука й про те, що традиційно діти грають в ігри, обмінюються подарунками, а також до столу подають спеціальну страву- картопляні млинці з яблучним соусом або джемом («Potato pancakes, known as latkes in Yiddish, are traditionally served with applesauce or jam»).
А серед варіантів відповідей знаходимо твердження G a special dish eaten with something sweet («спеціальна страва, яку їдять з чимось солодким»), яке відповідає змісту цього тексту..
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У цьому тексті йдеться про святкування свята Кваанза в Африці. Це свято влаштовують за традицією згадати усіх предків і вшанувати пам'ять про них. Люди запалюють різнокольорові свічки, що символізують сім доброчинностей американських африканських сімей: єдність, самовизначення, колективну працю й відповідальність, співдружність, цілеспрямованість, творчість та довіру.
Серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо варіант B honoring people’s main values («ушановувати найголовніші людські цінності»), що відповідає інформації, уміщеній у тексті.
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У цьому тексті йдеться про деякі традиції святкування Нового року за Григоріанським календарем у південній частині Сполучених Штатів.
Також у тексті читаємо про те, що овочі, наприклад, горох, приносить удачу в Новому році і взагалі овочі приносять багатство: « … peas are thought to bring luck for the New Year, and vegetables bring wealth».
А у твердженні H greens as symbols of riches, якраз ідеться про те, що овочі асоціюються з багатством.
Правильна відповідь – H.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У тексті читаємо розповідь про святкування Дня Трьох Королів або, як ще називають це свято, Єпіфанів день. На це свято в Іспанії діти отримують багато подарунків, вони ставлять під ліжко на ніч коробку з сіном, у яку три королі приносять ім подарунки. А у Франції печуть смачний Королівський пиріг, всередину якого пекарі кладуть або монетку, або маленьку іграшку, або прикрасу як сюрприз.
І саме у твердженні D a festive treat containing a surprise («святкове пригощання містить сюрприз») ідеться про цю традицію.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
У цьому завданні на заповнення пропусків необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно прочитайте частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом, обираючи правильну відповідь, та аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Вибираючи правильну відповідь, не забувайте про зміст. Вибрані вами частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, але й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
У реченні «The lion has trouble picking out individual zebras and it’s harder still for the lion to recognize (17) _________ !» (Лев має проблеми, намагаючись вибрати одну з зебр і ще складніше для лева здогадатись (17) __________!) потрібно вставити пропущену частину, яка пояснює, чому леву важко вполювати одну з цих тварин.
Серед наданих варіантів відповідей лише варіант F which way each zebra is moving («яким шляхом кожна із зебр рухається») підходить граматично та за змістом.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
У цьому реченні нам потрібно вставити пропущену частину, у якій пояснюється, чому немає двох однакових зебр: «Like a fingerprint (18) _________ and no two zebras are exactly alike».
Проаналізувавши надані варіанти відповідей, можемо впевнено сказати, що лише варіант В patterns vary from zebra to zebra відповідає змісту речення, яке перекладається так: «Як відбитки пальців, візерунок змінюється від зебри до зебри і немає двох зебр з однаковим візерунком».
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Як ми вже знаємо, не існує двох однакових візерунків на тілі зебр.
Пропуск 19 міститься в реченні, у якому йдеться про досить дивну річ: незважаючи на те, що навіть леву важко відрізнити одну тварину від іншої (про це ми дізналися з попереднього речення), самі зебри вміють відрізняти одну від одної.
Переглянувши запропоновані варіанти відповідей, можемо сказати, що лише варіант Е that zebras can recognize other zebras відповідає змісту цього речення.
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Розглянемо пропуск 20. Із попереднього речення ми дізнаємося, що існує декілька видів зебр, що виділяються відповідно до варіантів у візерунку смужок.
Отже, у реченні з пропуском 20 ідеться про один з таких видів – гірських зебр – і про візерунки на їхньому тілі. За граматичною структурою й за змістом лише один із запропонованих варіантів підходить до цього пропуску.
Це варіант H that extend to every part of the body. А речення перекладається: «Гірська зебра має срібно-білі смужки з чорним забарвленням, що простягаються до кожної частини тіла, крім живота та внутрішнього стегна».
Правильна відповідь – H.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
У цьому реченні йдеться про те, якими бачать зебр люди – для когось це чорні тварини з білими смужками, а от для інших, навпаки, білі з чорними смужками.
Серед запропонованих відповідей лише варіант C whereas people outside Africa consider them підходить граматично і за змістом: «Чи знаєте ви, що люди в Африці думають про зебр як про чорних тварин з білими смужками, тоді як люди за межами Африки вважають їх білими тваринами з чорними смужками».
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Проаналізувавши речення з пропуском 22, можемо зробити висновок, що лише один варіант із запропонованих підходить і граматично, і за змістом. Це варіант A that zebras are extremely unique (Black stripes or white, the fact remains that zebras are extremely unique … – «Чорні смужки чи білі, але факт залишається фактом, що зебри є унікальними …»).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їх значення, відповідно до контексту.
У цьому завданні пропонується заповнити пропуски словами, вибравши необхідне за змістом слово серед чотирьох наданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоб зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Обираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні з пропуском 23 йдеться про те, що історія групи Sugababes почалася із зустрічі двох дівчат, у яких були однакові захоплення й уподобання: «The story of the Sugababes starts with two self-confident eight-year-old friends from London who (23) ________ a hatred of maths but love singing ….».
Отже, серед запропонованих варіантів вибираємо варіант C shared («розділяли, мали однакове ставлення»), що абсолютно вписується за змістом у речення і має значення «who shared a hatred of maths but love singing …» («що однаково ненавиділи математику, але любили співати …»).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Пропуск 24 знаходиться у тому ж реченні, що й попередній, і є частиною сталого виразу «співати разом з радіо».
Проаналізувавши надані варіанти відповідей, вибираємо варіант A along, адже слово along часто використовується в значенні «разом з», що відповідає змісту словосполучення «singing along to the radio» («співати разом з радіо»).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їх значення, відповідно до контексту.
У реченні з пропуском 25 пропущено присудок. «Вони відкрили для себе написання музики й спів …..» – таке значення має фраза з пропущеним словом.
Проаналізувавши надані варіанти відповідей, бачимо, що ні варіант A opened («відкрили»), ні варіант B disclosed («викривати, розкривати»), ні варіант C revealed («відкривати (секрет)») не можуть бути правильною відповіддю, адже не відповідають змісту тексту.
І лише варіант D discovered («робити відкриття») абсолютно вписується в речення: «They discovered writing and singing …»
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Пропуск 26 знаходиться в тому ж реченні що й попередній пропуск.
Проаналізувавши надані варіанти відповідей (A took («узяли»), B brought («принесли»), С got («отримали») та D wrote («написали»)), з упевненістю можемо сказати, що лише варіант С got уписується в речення граматично й за змістом, тому що саме вираз «the group got their first record deal» означає «група отримала угоду на запис альбому», що відповідає контексту.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їх значення, відповідно до контексту.
У цьому реченні йдеться про те, що, коли однокласники дівчат готувалися до їхніх випускних іспитів, самі дівчата випустили їхній перший альбом One Touch.
Розглянувши запропоновані варіанти відповідей, можна впевнено сказати, що варіанти, A demonstrated («продемонстрували»), С published («опублікували») та D displayed («показали, продемонстрували») не можуть бути використані в цьому контексті. Адже всі ці три варіанти не відповідають змісту речення й граматично не вписуються в нього.
І лише варіант B released («випускати у світ») є правильною відповіддю: «… the girls released their first album, the incredibly cool One Touch» («дівчата випустили свій перший альбом, неймовірно гарний»).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Проаналізувавши зміст речення з пропуском 28, упевнюємося, що серед запропонованих варіантів відповідей (A says («казати»), B proclaims («проголошувати»), C goes («ходити») та D sounds («звучати»)) тільки варіант D sounds підходить за змістом: «Але це не було так легко як говорять ("як звучить")».
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їх значення, відповідно до контексту.
У цьому реченні йдеться про те, що Кейша та М’ютія, оголосивши конкурс на заміщення вакансії третьої солістки, не хотіли розкривати («згадувати») назву групи. Адже вони хотіли вибрати дійсно талановиту й з особистими ідеями дівчину (про це йдеться в наступному реченні).
Серед наданих варіантів лише варіант B mention («згадувати») відповідає контексту (Keisha and Mutya … did not want to mention the group name). А варіанти A bare («оголювати»), C describe («описувати») та D comment («коментувати») не відповідають змісту.
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Проаналізувавши зміст речення «Heidi used to be in the girlband Atomic Kitten but she left because she never quite (30) ________ in» («Хейді раніше брала участь у дівчачому гурті Atomic Kitten, але пішла від них, тому що ніколи повністю не підходила їм»), упевнюємося, що серед запропонованих варіантів відповідей (A fitted («годитися, точно підходити, відповідати»), B went («ходити»), C suited («підходити, личити, пасувати»), D got («отримувати»)) на перший погляд два варіанти A та C підходять за змістом.
Але слово suit вживається, коли йдеться про щось, що личить або пасує, наприклад, одяг, зачіска, а слово fit – коли ми говоримо, що щось відповідає вимогам, наприклад, «water fit for drinking» – вода підходить для пиття тощо. Тому варіант А є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Проаналізувавши зміст речення та надані варіанти відповідей, можемо впевнено відкинути два варіанти: (A kept («упакований») та С held («багатий»)) як такі, що абсолютно не відповідають змісту речення.
На перший погляд варіанти B did («робити, виконувати») та D made («робити») обидва можуть бути правильною відповіддю. Але нам відомо, що слово «did» уживається в значенні «виконувати». Наприклад, to do one's duty («виконувати обов’язки»), to do homework («виконувати домашнє завдання»). Саме тому правильною буде відповідь D made.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Для того, щоб заповнити пропуск у цьому реченні, необхідно проаналізувати надані фразові дієслова у варіантах відповідей. Речення має зміст: «Троє (дівчат) стали подругами, як тільки зустрілися, і продовжили писати й записувати величезний альбом “Angels with Dirty Faces”».
Таким чином, правильним буде варіант C went on («продовжили»), адже саме сполучення дієслова to go та прийменника on мають значення «продовжувати» – go on (went on).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні пропонується заповнити пропуски словами, вибравши необхідне за граматичною формою слово серед чотирьох наданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоб зрозуміти його тему. Уважно прочитайте граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Проаналізуйте не тільки зміст речення, а і його структуру. Обов’язково зверніть увагу на речення, що передує реченню з пропуском та розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні «Why does the toucan __________ such enormous beak?» пропущено присудок. Необхідно з’ясувати, коли відбувається дія. У реченні є підказка – це допоміжне дієслово does, яке вказує на теперішній неозначений час (Present Simple Tense). Серед запропонованих варіантів тільки варіант D have («має»), уписується за змістом і граматикою в пропуск у цьому реченні. Саме тому правильно буде обрати варіант D.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Для заповнення пропуску надано такі варіанти відповіді: A regulate («регулює, пристосовується до вимог»), B to regulate («регулювати, пристосовуватись до вимог»), C regulated («регулював, пристосовувався до вимог»), D regulates («регулює, пристосовується до вимог») – це форми дієслова в різних дієслівних часах.
Речення, якого стосується завдання, має таке значення: «Відповідь, яку ми отримали в серпні, це те, що він (тукан) може використовувати його (дзьоб), щоб регулювати температуру тіла» («The answer, we learned in August, may be that it uses it ________ body temperature»). Тобто нам потрібен інфінітив, і лише варіант B to regulate підходить граматично до цього пропуску.
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У речення з цим пропуском необхідно вставити дієприслівник відповідно до змісту: «Вимірювання інфрачервоними променями, зроблене перед сном, показує …» (Infrared measurement ________ just before sleep shows …).
Серед наданих варіантів відповідей дієприслівник є у варіантах A taken та D taking. Нам потрібен дієприслівник минулого часу (Past Participle), адже дія, на ознаку якої вказує необхідний нам дієприслівник, уже завершилась.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Проаналізувавши речення, ми бачимо, що з нього вилучено іменник.
Серед наданих варіантів відповідей (A third («третій за рахунком), B a three («три»), C a third («третина») та D three («три»)) лише варіант C a third («третина») відповідає змісту й підходить граматично: …the bird’s long beak – which can grow to a third of its body size – gets hotter … («довгий пташиний дзьоб, який може вирости на третину від розміру його тіла – стає більш гарячим…»).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Відповідно до контексту, у цьому реченні пропущено дієприслівник теперішнього часу (Present Participle): «…the bird’s long beak – which can grow a third of its body size – gets hotter, __________ the bird uses it in the pre-sleep cooling process». («…довгий пташиний дзьоб, який може вирости на третину від розміру його тіла – стає гарячішим, вселяючи (підказуючи) думку, що пташка використовує його перед сном у процесі охолодження»).
Серед наданих варіантів відповідей лише варіант B suggesting, дієприслівник теперішнього часу, може бути правильною відповіддю.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Для заповнення пропуску надано такі варіанти відповіді: A to destroy («руйнувати»), B destroying («руйнуючи»), C destroyed («зруйнувавши, зруйнував») D destroy («руйнує») – це форми дієслова у різних дієслівних часах.
Речення, у якому знаходиться завдання 38, має таке значення: «Незважаючи на застереження, що це може спричинити катастрофічну ланцюгову реакцію, що могла зруйнувати Землю …» («Despite warning that it might set off a catastrophic chain reaction that could (38) _________ the Earth …»). Тобто нам потрібен інфінітив, але без частки to, адже за правилом вживання інфінітиву ми знаємо, що після модальних дієслів частка to з інфінітивом не вживається. Ми маємо вставити слово саме після модального дієслова could.
Тому лише варіант D destroy підходить граматично до цього пропуску.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Пропуск 39 розміщений у тому ж реченні, що й попередній: … that could destroy the Earth, scientists have (39) __________ created a miniature version of the Big Bang, without any observable ill effects. («… що могла зруйнувати Землю, учені успішно створили мініатюрну версію Великого Вибуху, без будь-яких видимих негативних наслідків»).
Тут пропущено прислівник. Тому правильною відповіддю буде варіант C successfully («успішно»).
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Речення з пропуском 40 має таке значення: «Вони були в змозі створити температуру …». (They were able (40) _______ a temperature …).
У реченні використовується стійкий вираз to be able to («бути в змозі»). Тому серед запропонованих варіантів лише варіант C to produce може бути правильною відповіддю.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Речення з пропуском 41 перекладається: «Вони були в змозі створити температуру більше ніж десять трильйонів градусів …» (They were able to produce a temperature of (41) _______ ten trillion degrees…). У цей пропуск необхідно вставити прикметник у порівняльному ступені.
Серед запропонованих відповідей лише варіант B more than («більше ніж») відповідає контексту.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Цей пропуск стосується того ж речення, що й попередній: «Вони були в змозі створити температуру більше ніж десять трильйонів градусів – у мільйон разів гарячіше ніж у центрі сонця – зіштовхуючи разом іони свинцю на неймовірних швидкостях у Великому Адронному Колайдері …» ( They were able to produce a temperature of more than ten trillion degrees – a million times hotter than the centre of the sun – by (42) ________ together lead ions at incredible speeds in the Large Hadron Collider ..). Як бачимо, у цьому випадку пропущено дієприслівник теперішнього часу (Present Participle).
Серед запропонованих варіантів тільки варіант A smashing є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
Зразок написання власного висловлення
Dear Sir/Madam,
I have just listened to your programme about friends and friendships. I’m writing to express support for this serious issue.
I strongly agree with you that friendship is defined in million ways. Friendship is a relationship that has many dimensions and styles. Friendship has no boundaries and no limits. True friendship is built on trust and mutual understanding. Your real friend is always there to help you and expects the same from you. He does not judge you for what you do, but instead understands and encourages you. I do believe that a true friend is a person who loves you unconditionally and will not try to change you. What is more, you never know when you will meet a friend.
I am a lucky person, because I know for sure I can count on my friend. Once, we were celebrating the Holiday of Winter. It was in our central park near the river. As the river was frozen we decided to have kebabs right on it. Suddenly, the ice cracked and I went underwater. My classmates were scared and ran away, except for one. Tom pulled me out and saved my life. I do not need any other proofs of his friendship.
It is no secret that friendships are based on trust, and if that’s betrayed, the whole relationship breaks down. Falling for the same guy, revealing your secrets, cheating, and backstabbing lead to breaking up. Thus, we should admit our failures, practise forbearance and be willing to learn something new. And we’ll avoid breaking up friendships over petty differences.
To be honest, I don’t need a wide circle of friends. I prefer one or two close friends, even though I know many people and have a large number of acquaintances. And I am sure that having a small group of friends gives you a better chance to cultivate deep and meaningful relationships.
To sum up, I have to state that I am in total agreement with those who considered friendship to be a vital part of our life.
Yours faithfully,
Margaret Brown
Знайшли помилку? Пишіть на
- Усі тести ЗНО з англійської мови онлайн
- Завдання й відповіді ЗНО з англійської мови минулих років
- Усе про тест ЗНО з англійської мови
- Програма ЗНО з англійської мови
- Усе про власне висловлення з англійської мови
- Приклади написання власного висловлення з англійської мови
- Тести ЗНО онлайн з інших предметів
- Дорожня карта учасника ЗНО
- Дорожня карта вступника на бакалавра