ЗНО онлайн 2013 року з англійської мови – пробний тест
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Ви маєте вісім заголовків і п’ять автентичних оголошень. Вам необхідно підібрати заголовок до кожного оголошення. Пам’ятайте, що три заголовки будуть зайвими.
Швидко перегляньте текст оголошення і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть підібрати заголовок до оголошення.
Ключовими у цьому тексті є фрази «Broadway’s smash-hit musical!», «ticketmaster.com», які дають нам зрозуміти, що основною темою є музична вистава. Переглянувши варіанти заголовків, визначаємо, що саме варіант «want to see a show», відповідає змісту цього оголошення.
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст оголошення і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть підібрати заголовок до оголошення.
Ключовими словами в цьому оголошенні є «Going to the airport?» – збираєтесь до аеропорту?, «Luxury Сar and Limousine» – розкішні автівки та лімузини.
А серед варіантів заголовків нам пропонують два варіанти, що стосуються автомобілів – Варіант Е need to repair a car (потрібно відремонтувати автомобіль) і варіант Н need to go somewhere (потрібно десь їхати). Але в оголошенні не пропонують послуги з ремонту машин, про що свідчать ключові слова.
Отже, правильною буде відповідь Н.
Правильна відповідь – Н.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст оголошення і виділіть в ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть підібрати заголовок до оголошення.
В оголошенні йдеться про колекцію одягу та аксесуарів відомого бренду Harley-Davidson у Нью- Йоркському магазині, розташованому на Лексінгтон Авеню. Ключовими є слова «T-shirts» (футболки), «belts» (ремені) , «mugs» (кухлі), «Excellent prices» (відмінні ціни).
Переглянувши варіанти відповідей, ми бачимо, що варіант «want brand name accessories» (хоче брендові аксесуари) відповідає темі тексту.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст оголошення і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть підібрати заголовок до оголошення.
Ключовими фразами, що визначають тему цього оголошення, є «chef» (шеф-повар), «fine homemade pasta» (вишукані макаронні вироби домашнього приготування), «seafood» (морепродукти). Саме ці фрази дають нам можливість вибрати заголовок до цього тексту – «want to host a party» (хоче влаштувати вечірку).
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст оголошення і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть підібрати заголовок до оголошення.
Ключовими фразами в цьому оголошенні є фрази «ride along your favourite city destination» (проїдь твоїми улюбленими місцями на велосипеді), «private and group tours» (приватні та групові тури), «central park bike tours» (велосипедні тури по центральному парку). Ось чому варіант відповіді «prefer an active pastime» (надає перевагу активному відпочинку) буде єдиним можливим з усіх запропонованих варіантів.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання Ви повинні уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчаюче читання. Потім прочитайте запитання, а також варіанти відповідей до них. Визначте частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе Вам вибрати правильну відповідь із запропонованих.
Відповідь на це запитання знаходимо в першому абзаці: «First you must know your target audience very well» (Перш за все, ви повинні знати свою цільову аудиторію). А серед запропонованих відповідей знаходимо відповідь C «Know the people who you speak to» (Знати людей, з якими ви спілкуєтеся).
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Щоб відповісти на це запитання, треба переглянути другий абзац.
У тексті йдеться про те, що, готуючи свою промову (лекцію), ви повинні вибрати тему, яка буде цікавою для слухачів. А ще вам потрібно пам’ятати, що люди, коли збираються послухати лекцію, завжди задають собі питання «Що у цьому корисного для мене?» (Remember people are always thinking of “WIIFM” (What’s In It For Me?)).
Саме тому правильним варіантом відповіді буде варіант C It should be useful (Вона (доповідь) повинна бути корисною).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Щоб відповісти на це запитання, треба звернутися до третього абзацу, у якому розташоване речення «Choosing your topics, check those items that you either are an authority on or are very familiar with». У цьому реченні говориться, що, вибираючи тему промови, ви повинні обирати ті теми, з яких ви є справжнім фахівцем або гарно обізнані з ними.
А серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо варіант B Topics you have good knowledge of (Теми, з якими ви добре обізнані).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Щоб відповісти на це запитання, треба переглянути і проаналізувати зміст четвертого абзацу.
У ньому йдеться про те, що, коли ви шукаєте інформацію в Інтернеті або в бібліотеці, ви повинні вже мати певні ідеї щодо свого виступу. Під час пошуку робіть нотатки про найбільш цікаві або корисні факти, що будуть важливими для слухачів.
А речення, у якому знаходиться потрібна нам фраза, має значення: «Неупереджено та з розумінням визначай, як твої дослідження (пошуки) можуть вирішити їхні (аудиторії) проблеми або покращити деякі сторони їхнього життя» (Keep an open mind and relate how your research can solve their problems or improve any aspects of their life).
Проаналізувавши надані варіанти відповідей, упевнюємось, що правильною є відповідь A Be ready to accept views and opinions of others.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Щоб відповісти на це запитання, треба переглянути весь текст. Зверніть увагу на те, що правильною відповіддю буде твердження, у якому вміщено інформацію, що є неправдивою відносно контексту або взагалі відсутня у тексті.
Варіант А Prove what you are going to say (Переконайся в правильності того, про що ти збираєшся говорити) відповідає контексту і не може бути правильною відповіддю, адже дійсно автор тексту радить спершу впевнитись у тому, що ти добре розумієшся на темі виступу, а вже потім її обирати: «Choosing your topics, check those items that you either are an authority on or are very familiar with».
Варіант B Conduct preliminary research (Проведи попереднє дослідження) не можна вважати правильним, адже дійсно автор радить провести попереднє дослідження аудиторії, щоб випадково не образити когось з них: «If possible, know their personal, cultural, sociao, religious and political backgrounds. This will prevent you from saying something that might be offensive to a particular race or culture».
Варіант С Make references to your sources (Звернися до своїх джерел) не може бути правильною відповіддю, адже і таку пораду автор тексту дає читачам: «Do proper research over the Internet and libraries to come up with your persuasive speech …»
І лише варіант D Put your speech online (Зроби промову онлайн (використай Інтернет)) є єдиною правильною відповіддю, адже інформація про те, щоб робити доповідь в Інтернеті, тобто онлайн, у тексті відсутня.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні Ви маєте вісім тверджень і шість автентичних оголошень. Вам необхідно знайти оголошення, в якому міститься інформація, надана в одному з тверджень. Пам’ятайте, що два твердження будуть зайвими.
Спочатку перегляньте всі твердження,а потім уважно прочитайте оголошення. Усі оголошення в цьому завданні об’єднані однією темою. Необхідно звертати увагу на всю інформацію, уміщену в оголошенні, наприклад, години роботи, номери телефонів, ціни тощо.
У цьому оголошенні йдеться про навчальні програми, які пропонує школа бізнесу для дорослих (Offers several programmes and further training for adult learners …). Серед запропонованих тверджень є варіант F offers professional development courses (пропонує курси професійного розвитку), що відповідає змісту вміщеній в оголошенні інформації.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У цьому оголошенні всі озочі запрошуються на день відкритих дверей для середніх і старших класів школи Гілмен (Open House, Middle school … Upper School), а також підкреслюється, що школа приймає учнів будь-якої раси чи національності, віросповідання чи походження (Gilman School admits qualified boys and girls of any race, religions … and national or ethnic origin).
Серед запропонованих тверджень знаходимо варіант B adheres to a policy of non-discrimination (дотримується політики недопущення дискримінації), що відповідає інформації, уміщеній в оголошенні.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У цьому оголошенні підготовча школа запрошує на день відкритих дверей учнів і їхніх батьків, при цьому учнів 9–12 класів запрошують на 11-ту годину, а учнів 6-8 класів на 2.30.
Серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо варіант G invites students of Grades 6-12, який відповідає змісту оголошення.
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
В оголошенні підкреслюється, що Roland Park Country School пропонує різні програми навчання для дорослих і дітей (Fall programmes for children and adults who enjoy learning).
Серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо варіант E runs different programs for all ages (запроваджує різні програми для учнів будь-якого віку), що відповідає інформації, уміщеній в оголошенні.
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У цьому оголошенні йдеться про можливість відвідувати різні курси у позашкільний час для учнів початкової школи (Wildwood Primary School Offers, Grades 1-5).
А у твердженні D offers activities for young learners, якраз ідеться про навчання молодших школярів.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
Основною ідеєю цього оголошення є запросити на навчання до медичної школи випускників коледжів (The John Hopkins Post-Baccalaureate Premedical Programme prepares college graduates …).
І саме у твердженні С offers courses for college graduates only (пропонує курси тільки для випускників коледжів) ідеться про таку можливість.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
У цьому завданні на заповнення пропусків необхідно вставити пропущені елементи в текст відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно прочитайте частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом, обираючи правильну відповідь, та аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Вибираючи правильну відповідь, не забувайте про зміст. Вибрані вами частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, але й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
Для того, щоб правильно заповнити пропуск 17, необхідно врахувати зміст попереднього речення. У ньому йдеться про те, що було декілька претендентів на виконання ролі хороброго хлопчика-репортера Тінтіна. Можемо припустити, що в реченні з пропуском піде мова про конкурс або про відбір найбільш підходящого на цю роль хлопчика.
Дійсно, серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо варіант B who at the age of 15 won a competition (хто у віці 15 років переміг у конкурсі), що абсолютно відповідає цьому пропуску і граматично, і за змістом.
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Зрозуміти, що потрібно вставити в пропуск 18, нам допоможе інформація з речень, що розташовані після пропуску.
У них говориться про незвичайну, дуже примітну зовнішність хлопчика: «It was also his appearance. He had freckles, a snub nose and unruly bright-red hair» (Це була також його зовнішність. Він мав веснянки, кирпатий ніс і неслухняне яскраво-руде волосся).
Оскільки на початку речення з пропуском говориться «Nor was it only his age and dauntless spirit (18) ________» (не лише його вік та безстрашний дух), то з наданих варіантів відповідей вибираємо варіант G that made him a truthful model for Tintin (що робили його правдивою моделлю для Тінтіна), яка підходить до цього пропуску за змістом і граматично.
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Пропуск міститься в реченні, де йдеться про конкурс, у якому брав участь хлопчик. Тому можемо припустити, що в частині речення, яку потрібно вставити, піде мова про самого хлопчика.
Це підтверджується й структурою речення, адже нам потрібно вставити частину, у якій міститься додаткова інформація щодо Пола Халда, тому вона й виділена комами з обох боків.
Отже, серед запропонованих варіантів відповідей вибираємо варіант E who was then working in an automobile dealership (який на той час працював в агентстві з продажу автомобілів). Цей варіант відповіді не тільки відповідає змісту, але й уписується в граматичну структуру речення.
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Розглянемо пропуск 20. У цьому реченні мова йде про матір Пола Халда, а саме про те, як вона почувалася й нервувалася, коли її син подорожував навколо світу.
За граматичною структурою й за змістом підходить лише один варіант відповіді C who had been prescribed sleeping pills (якій прописали снодійне). Тому правильною відповіддю є варіант С.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Пропуск 21 міститься в реченні, у якому йдеться про те, що сталося з хлопчиком Тінтіном (Полом Халдом), коли він подорослішав: він написав особистий звіт про свої пригоди під час подорожі в ролі Тінтіна.
Серед наданих варіантів відповіді два варіанти підходять граматично – варіант D that influenced his decision (що вплинуло на його рішення) та варіант А which was translated into several languages (що був перекладений декількома мовами). Але за змістом з цих двох варіантів підходить лише варіант А.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
В останньому абзаці тексту, де розташовано пропуск 22, ідеться про те, що подорож у ролі хлопчика-репортера вплинула на майбутнє Пола Халда й надала йому розуміння популярності.
Проаналізувавши за граматичною структурою речення з пропуском 22, можемо зробити висновок, що нам потрібно вставити частину, що містить додаткову інформацію про самого Пола, адже вона виділена з обох боків комами. Серед варіантів відповідей лише варіант F appearing in some 40 films (з’являється майже у 40 фільмах) може бути правильними, адже і граматично, і за змістом відповідає контексту.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їх значення, відповідно до контексту.
У цьому завданні пропонується заповнити пропуски словами, вибравши необхідне за змістом слово серед чотирьох наданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоб зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Обираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Речення з пропуском 23 має таке значення:«Крек! Хок! Бум! Це звучало б як безладні шумні звуки для нас …». (Krak! Hok! Boom! These might sound (23) _________ random noises to us …).
Пропущений прийменник служить для порівняння. Серед запропонованих варіантів тільки варіант В like (як, начебто) відповідає контексту.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Пропуск 24 знаходиться у тому ж реченні, що й 23: « Krak! Hok! Boom! These might sound like random noises to us, but to a species of monkey living in Ivory Coast, they (24) _________ a very specific meaning» (Крек! Хок! Бум! Це звучало б як безладні шумні звуки для нас, але для різновиду мавп, що живуть в Республіці Берег Слонової Кості, вони несуть дуже особливе значення).
Серед наданих варіантів відповідей (A pass (проходити, минати), B transport (перевозити, переміщати), C bring (приносити, приводити) та D carry (передавати, проводити (звуки)) вибираємо варіант D carry, адже саме цей варіант відповідає змісту речення.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Розглянувши запропоновані варіанти відповідей до цього пропуску, одразу можемо відкинути варіант C busy (зайнятий) D strong (сильний, міцний) як такі, що абсолютно не відповідають змісту речення.
Два інші варіанти А intensive (інтенсивний, ретельний) та B hard (тяжкий, сповнений труднощів), на перший погляд, обидва можуть бути правильними. Але лише варіант А intensive у словосполученні During intensive studies має значення «впродовж ретельних досліджень», що відповідає змісту речення. Отже, правильним є варіант А.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Проаналізувавши надані варіанти відповідей до цього пропуску (A looked (дивитися), B observed (спостерігати, помічати), C examined (обстежувати, розглядати) та D watched (дивитися, спостерігати), з упевненістю можемо сказати, що лише варіант B observed вписується в речення граматично й за змістом і відповідає контексту: … naturalists observed that when the monkeys spotted a leopard on the prowl, they would cry “Krak!”… (… натуралісти помітили, що коли мавпи виявляють (помічають) леопарда в пошуках здобичі, вони кричатимуть “Крек!” ).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Цей пропуск знаходиться в тому самому реченні, що й пропуск 26: … naturalists observed that when the monkeys spotted a leopard on the prowl, they would cry “Krak!” to (27) __________ other members of their group of the danger (… натуралісти помітили, що, коли мавпи помічають леопарда в пошуках здобичі, вони кричатимуть “Крек!”, щоб попередити інших членів групи про небезпеку).
Розглянувши запропоновані варіанти відповідей, можна впевнено сказати, що варіанти А say (говорити), B show (показувати) та D save (рятувати) не можуть бути використані у цьому контексті. Адже всі ці три варіанти не відповідають змісту речення й граматично не вписуються в нього.
І лише варіант С warn (попереджати) є правильною відповіддю: «… they would cry “Krak!” to warn other members of their group of the danger » .
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Речення, у якому знаходиться пропуск 28, має таке значення: «Хок, на противагу (Крек), попереджав інших мавп, що вінценосний орел кружляє над головою» (A hok, by (28) ______, alerted other monkeys that crowned eagle was circling overhead).
Лише варіант A contrast (на противагу) відповідає контексту. А варіанти B chance (випадок), C accident (аварія, нещасний випадок) та D mistake (помилка) не відповідають змісту.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їх значення, відповідно до контексту.
У реченні з пропуском 29 необхідно вставити пропущений прийменник.
Серед запропонованих варіантів тільки варіант C off (слово off указує на видалення або відділення чого-небудь) відповідає змісту речення: «Boom seemed only to indicate that a branch had broken off a nearby tree» (Бум, очевидно, тільки вказувало на те, що неподалік від дерева відломилась гілка).
Інші запропоновані варіанти A of (слово of вказує на складову частину чого-небудь, передається родовим відмінком), B away (слово away виражає віддаленість від якогось місця) та D out (слово означає відсутність на місці або знаходження за межами чого-небудь) не підходять за змістом.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Проаналізувавши зміст речення, у якому знаходиться пропуск 30 (Однак, що особливо спантеличило дослідників, так це факт, що ці створіння не тільки поєднували певні звуки з певними подіями, а, здавалося, створили різновид синтаксису), упевнюємося, що серед запропонованих варіантів відповідей A combining (комбінувати, змішувати), B joining (приєднуватись), C uniting (сполучати, об’єднати), D linking (з’єднувати, сполучати) тільки варіант D підходить і граматично, і за змістом: «…the creatures weren’t just linking certain sounds to certain events, but …».
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їх значення, відповідно до контексту.
У цьому реченні йдеться про те, що інколи мавпи могли додавати звук «у» до одного з шумних звуків, що згадувався в тексті раніше, припускаючи якусь подібну, але більш загальну загрозу (to suggest a similar but more general threat).
Серед запропонованих варіантів відповіді відкидаємо віддразу варіанти A same (той самий), B equal (однаковий, рівноправний) та C alike (такий самий, однаковий), як такі, що абсолютно не відповідають змісту речення.
І лише варіант D similar (схожий, подібний) підходить за змістом.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Цей пропуск знаходиться в частині того ж речення, що й 31: «… so krak-oo would mean that there was danger, but not (32) _______ from leopard» (… таким чином, крек-у означатиме, що була небезпека, але не обов’язково від леопарда).
І серед запропонованих варіантів вибираємо варіант C necessarily (обов’язково, необхідно). Інші варіанти не підходять за контекстом: A surely (неодмінно), B completely (повністю, цілком), D certainly (звичайно, безсумнівно).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні пропонується заповнити пропуски словами, вибравши необхідне за граматичною формою слово серед чотирьох наданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоб зрозуміти його тему. Уважно прочитайте граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Проаналізуйте не тільки зміст речення, а і його структуру. Обов’язково зверніть увагу на речення, що передує реченню з пропуском і розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У цьому реченні пропущено присудок. Проаналізувавши речення, упевнюємось, що дія в ньому відбувається в минулому взагалі (немає вказівки на конкретний час), а також з’ясовуємо, що у цьому реченні два однорідних присудка, з’єднаних сполучником and. Другий присудок (was continued) має форму минулого неозначеного часу у пасиві (Past Simple Tense in Passive). Більш того, у попередньому реченні ми бачимо присудок у формі минулого неозначеного часу (settled). Це також є підтвердженням того, що нам необхідно вибрати дієслово у формі минулого неозначеного часу. Серед запропонованих варіантів таким є варіант D stopped.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Речення, у якому знаходиться це завдання, має таке значення: Після того, як регулярне вимірювання башти було запроваджене у 1911 році, її верхівка змінювала положення на 1–2 міліметри кожного року («Since regular measuring of the tower began in 1911, the top of the tower __________ 1,2 millimetres per year»).
Проаналізувавши речення, можемо сказати, що пропущений присудок означає дію з результатом, це підтверджується й уживанням прийменника since.
Отже, присудок повинен мати форму теперішнього завершеного часу (Present Perfect Tense). Саме тому правильною буде відповідь A has moved.
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Речення з пропуском має таке значення: У 1989 році Консорціум з проектування Пізанської башти доручив інженерам стабілізувати башту, що похилилася (In1989, the Tower of Pisa Project Consortium commissioned __________ the Leaning Tower).
Проаналізувавши речення, з упевненістю можемо сказати, що в ньому пропущено інфінітив. Перевірити це можна, просто поставивши запитання до пропущеного слова: консорціум доручив інженерам (що зробити?) стабілізувати.
Отже, правильною буде відповідь D to stabilize.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Проаналізувавши структуру речення, ми бачимо, що з нього вилучено дієприкметник, який входить до складу дієприкметникового звороту, відокремленого в реченні комою: Engineers are working on the footing of the Tower rather than the structure, __________ to ease the top back about 20 cm (Інженери працюють переважніше з фундаментом башти, ніж з самою спорудою, сподіваючись повернути верхівку назад приблизно на 20 см).
Такому змісту відповідає варіант відповіді С hoping – форма дієприкметника теперішнього часу (Present Participle).
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Відповідно до контексту, у цьому реченні пропущено прикметник, що вказує на вік башти: «But it means that __________ tower will remain leaning». (Але це означає, що восьмисотлітня башта залишиться нахиленою).
Саме тому правильною відповіддю буде варіант B the 800-year-old.
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У цьому реченні пропущено прислівник.
Проаналізувавши речення, можемо впевнено сказати, що єдиним правильним варіантом відповіді є варіант D a few, прислівник, що має значення «декілька, якась кількість» та вживається зі зчисленними іменниками, у цьому випадку з іменником у множині decades (десятки).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Речення, у якому пропущено слово, має таке значення: «Більшість (пташок) подорожують на південь, але з 1960-х років 10 % (пташок) направляються на зимівлю до Англії …» (Most (of the birds)still make the journey south, but since the 1960s, 10% (of the birds) __________ to wintering in England …).
У цьому реченні слова most та 10% вживаються без слова «пташок», яке відповідно до змісту тексту мається на увазі. А за нормативною граматикою з іменником у множині у подібних реченнях вживається присудок у формі множини теперішнього завершеного часу.
Тому правильною буде відповідь A have taken. Використання прислівника since у реченні підтверджує використання присудка у формі теперішнього завершеного часу (Present Perfect Tense).
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Пропуск знаходиться у тому ж реченні, що й попередній: «Більшість (пташок) подорожують на південь, але з 1960-их років 10 % направляються на зимівлю до Англії, де прохолодніший клімат більш ніж урівноважений їжею, яку залишають у пташиних годівничках – післявоєнний феномен» (Most still make the journey south, but since the 1960s, 10% have taken to wintering in England, where the colder climate is more than __________ by the food left out on bird tables – a postwar phenomenon).
Серед запропонованих варіантів відповідей лише варіант B balanced є правильною відповіддю, адже саме дієприкметник минулого часу є складовою частиною присудка в теперішньому неозначеному часі в пасивному стані – the colder climate is balanced by the food (прохолодний клімат є урівноважений їжею).
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Пропуск знаходиться у вставному реченні.
Пропущене слово є прислівником у порівняльному ступені: «These birds have rounder wings than their Spanish cousins (which provide better mobility but are __________ suited to long-distance flight) and….» (Ці пташки мають кругліші, ніж їхні іспанські брати, крила (котрі забезпечують кращу маневреність, але менш підходять для польотів на довгі дистанції) …).
Серед запропонованих варіантів відповідей лише варіант C less (менше) відповідає контексту і підходить граматично.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Проаналізувавши структуру речення «Researchers speculate that if the birds __________ to evolve in this way, they could eventually become a distinct species» (Дослідники припускають, що, якщо пташки продовжуватимуть розвиватись у такий спосіб, вони зрештою зможуть стати окремим видом), можемо сказати, що в підрядній умовній частині цього речення не вистачає присудка.
Серед наданих варіантів відповідей обираємо варіант D continue (продовжувати), адже в реченні розглядаються реальні умови, що вимагає від присудка форми теперішнього неозначеного часу (Present Simple Tense)
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
Знайшли помилку? Пишіть на
- Усі тести ЗНО з англійської мови онлайн
- Завдання й відповіді ЗНО з англійської мови минулих років
- Усе про тест ЗНО з англійської мови
- Програма ЗНО з англійської мови
- Усе про власне висловлення з англійської мови
- Приклади написання власного висловлення з англійської мови
- Тести ЗНО онлайн з інших предметів
- Дорожня карта учасника ЗНО
- Дорожня карта вступника на бакалавра