ЗНО онлайн 2017 року з англійської мови – основна сесія
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного
Ви маєте вісім запитань і п’ять автентичних текстів-відповідей. Вам необхідно підібрати відповідне запитання до кожної відповіді. Пам’ятайте, що три запитання будуть зайвими.
Швидко перегляньте текст відповіді і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть підібрати запитання до тексту.
Ключовою в цьому тексті є фраза «The more information you have learnt in advance, the better impression you will make on the interviewer», яка дає нам зрозуміти, що основною темою тексту є те, що до співбесіди необхідно бути готовим. Серед варіантів відповідей знаходимо варіант C Be Prepared (Будь готовий). Це і є правильна відповідь.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему. Вони допоможуть підібрати запитання до тексту.
Ключовою фразою в цьому тексті є «It’s essential to have good manners being interviewed» (Дуже важливо мати гарні манери під час співбесіди), а далі йдеться про те, що необхідно потиснути руку співбесіднику, не сідати, поки тебе не запросять, не горбитися сидячи на стільці тощо. З контексту видно, що йдеться про ввічливу поведінку. А серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо варіант A Be Polite (Будь увічливим), що відповідає змісту тексту і буде правильною відповіддю.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть підібрати запитання до тексту.
У цьому тексті йдеться про те, що необхідно визначитись, у які дні ви можете приступити до роботи (Know what days and hours you are available to work), яким шляхом ви будете добиратися на своє робоче місце тощо. Переглянувши варіанти відповідей, ми бачимо, що лише варіант F Know Your Schedule відповідає темі тексту, тобто в ньому йдеться про необхідність знати свій розклад.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему. Вони допоможуть підібрати запитання до тексту.
Ключовою фразою, що визначає тему цього тексту, є «Arrive at the interview site a few minutes early» (Приїдь на місце співбесіди на декілька хвилин раніше), тобто не можна спізнюватись. Саме ця фраза дає нам можливість вибрати правильний варіант відповіді – B Be Punctual (Будь пунктуальним).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему. Вони допоможуть підібрати запитання до тексту.
Ключовою в цьому тексті є фраза «It’s important that you speak for yourself and connect with the interviewer, without someone else’s assistance.» (Дуже важливо, щоб ви самі спілкувалися з інтерв’юером без будь-чиєї допомоги). Ось чому варіант відповіді D Go on Your Own (Дій самостійно) буде єдиним можливим з усіх запропонованих варіантів.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного
Для виконання цього завдання ви повинні уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчаюче читання. Потім прочитайте запитання, а також варіанти відповідей до них. Визначте частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе Вам вибрати правильну відповідь із запропонованих.
Це запитання стосується першого абзацу, у якому говориться про те, що дві дівчинки ведуть спеціальний блог для дітей із приготування їжі. Необхідно вибрати відповідь, яка повністю відповідає інформації, уміщеній у першому абзаці. Серед запропонованих варіантів відповідей лише варіант D the girls show how to cook delicious dishes via the Internet (Дівчатка показують по Інтернету, як готувати смачні страви) відповідає змісту цього абзацу.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного
У цьому завданні необхідно було визначити, який із запропонованих варіантів відповідей є правильним відповідно до інформації, вміщеної у другому абзаці тексту.
Саме тому варіант відповіді A «it took the girls some time to agree to Emerzian’s proposal» не може бути правильним, адже дівчата одразу погодились на пропозицію їхнього сусіди «they knew right away that it would be fun» (вони одразу зрозуміли, що це було б цікаво).
Варіант відповіді B «the sisters get funny recipes from their neighbours» не може бути правильним, адже, відповідно до контексту, дівчатка отримували багато рецептів від шанувальників з різних країн, а не від їхніх сусідів.
Варіант відповіді C «Isabella and Olivia have organized their own cooking competition» також не може бути правильним, тому що у другому абзаці сказано, що дівчаток попросили «to help with a cooking website for kids (допомогти з програмою про приготування їжі для дітей).
І тільки варіант відповіді D «the girls are enjoying international popularity» (дівчаткам подобається їхня міжнародна популярність) є абсолютно правильним, адже у цьому абзаці читаємо «We could do a website ourselves at home and reach kids all around the world... We get recipes and fan mail from lots of different countries» (Ми змогли зробити веб сайт самі вдома і встановити контакт з дітьми по всьому світу … Ми отримуємо рецепти й листи фанатів (шанувальників) з багатьох різних країн), що дійсно для них є справжнім міжнародним визнанням і вони цим пишаються.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного
Це запитання стосується третього абзацу у тексті.
Проаналізувавши зміст тексту, можемо впевнено сказати, що серед запропонованих варіантів відповідей правильним є варіант C «have gained filming experience» (набули досвіду у зйомках), тому що, відповідно до контексту, сестри дізналися багато про освітлення, кінозйомку та редагування фільмів («They … have learned a lot about lightening, filming and editing»).
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного
Щоб відповісти на це запитання, треба переглянути увесь текст. Необхідно визначити, яке із запропонованих тверджень є правдивим стосовно однієї з героїнь розповіді.
Варіант А «She cooks with neighbourhood children» не може бути правильним, адже в тексті чітко йдеться про те, що Олівія готує разом зі своєю сестрою.
Варіант В «She can cook few dishes because of her height» не може бути правильним, адже в тексті немає інформації, що Олівія готує мало (few). До того ж її маленький зріст не заважає їй готувати, вона просто використовує стілець, щоб їй було зручніше дістати різні речі під час процесу приготування.
Варіант D «She spends hours per week answering fan mail» не може бути правильним, адже в тексті відсутня інформація про те, що Олівія витрачає час, відповідаючи на листи шанувальників.
І лише варіант С «She has got to know a lot about film making» містить правдиву інформацію про Олівію і тому є правильною відповіддю. Вона разом зі своєю сестрою дійсно дізналася багато про процес створення фільмів – «They …have learned a lot about lighting, filming and editing.»
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного
Щоб відповісти на це запитання, треба переглянути весь текст.
У завданні необхідно було вибрати варіант відповіді, у якому є неправдива інформація про героїнь тексту або інформація, якої взагалі немає в тексті.
Серед запропонованих варіантів відповідей лише варіант В «getting money and recognition» містить подібну інформацію. У цьому варіанті сказано, що дівчатка отримали гроші й визнання. У тексті дійсно згадується про те, що після отримання винагороди Олівія й Ізабелла отримали визнання («When last year they won for their website a James Beard Foundation award, named after a world-famous chef, these grade-schoolers became the youngest cooks ever to receive recognition from the group»), але в тексті немає жодної інформації про гроші.
Тобто цей варіант відповіді лише наполовину правдивий, і його не можна вважати таким, що відповідає контексту. Отже, це і є правильна відповідь.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті
У завданні Ви маєте вісім тверджень і шість автентичних текстів. Вам необхідно знайти текст, у якому міститься інформація, надана в одному з тверджень. Пам’ятайте, що два твердження будуть зайвими.
Спочатку прочитайте твердження. Потім уважно перегляньте тексти.
У тексті 11 ідеться про те, що Barter Books (книжковий магазин) розташований у приміщенні колишнього залізничного вокзалу – «is located in a beautiful old Victorian Alnwick railway station». Серед запропонованих тверджень є варіант D It is a converted public transport terminal (Це перероблений термінал громадського транспорту). Цей варіант відповіді відповідає змісту інформації, уміщеній у тексті.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті
У цьому тексті розповідається про E. Shaver, Bookseller, магазин, у якому можна знайти книжки на будь-яку тему – від архітектури до садівництва.
Також у тексті йдеться про те, що засновники цього закладу виставили його на продаж – «Founders Edwin and Esther Shaver have put the shop on the market». Серед запропонованих тверджень знаходимо варіант G «It provides an opportunity to become a business owner» (Це дає можливість стати власником бізнесу), який відповідає інформації, уміщеній у тексті.
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті
У цьому тексті розповідається про книжковий магазин El Ateneo Grand Splendid, де відвідувачі можуть не лише вибрати книжку, а й скуштувати кави у кав'ярні за сценою, адже магазин розташований у приміщені колишнього театру.
А серед варіантів відповідей знаходимо твердження F «It is a former place for live performances», яке відповідає змісту цього тексту.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті
У цьому тексті йдеться про книжковий магазин Shakespeare&Company, у якому завжди раді гостям з усього світу – «for many thousands of writers and visitors from around the world».
Серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо варіант H «It is a welcoming location for international travelers» (Це гостинне місце для подорожувальників з усього світу), що відповідає інформації, уміщеній у тексті.
Правильна відповідь – H.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті
У цьому тексті йдеться про McKay Used Books магазин, у якому можна не тільки купити книжки, але й продати свої – «This Knoxville store is stocked exclusively with items that customers bring in to trade or sell».
А у твердженні B «It purchases second hand books from its customers» (Він купує старі книжки у своїх клієнтів), є інформація, що відповідає змісту тексту.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті
У тексті читаємо про книжковий магазин Cafebreria EL Pebdulo, який пропонує своїм відвідувачам не лише купити книжки, а й почастуватися смачною їжею, послухати гарну музику або читання віршів – «visitors can order breakfast, lunch and dinner from the café and drinks from the bar, all the while enjoying live music, poetry reading».
І саме у твердженні A «It offers visitors meals and entertainment» йдеться про це, що й відповідає контексту.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту
У цьому завданні на заповнення пропусків необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно прочитайте частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом, обираючи правильну відповідь, та аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Вибираючи правильну відповідь, не забувайте про зміст. Вибрані вами частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, але й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
У реченні «Any human mother of twins knows (17) __________ at the same time.» (Будь-яка людська мама двійнят знає (17) __________ одночасно.) потрібно вставити пропущену частину, яка пояснює, що ж знає будь-яка мама двійнят у людей.
Серед наданих варіантів відповідей два варіанти підходять граматично. Це варіант D that it’s hard to raise two children of the same age (що важко виховувати двох дітей одного віку) і варіант F that mother pandas usually can’t handle two (що мама-панда зазвичай не може впоратись із двома). Але лише варіант D підходить за змістом, адже ми не можемо стверджувати, що будь-яка людська мама знає, може чи ні мама-панда впоратись із двома дитинчатами одночасно.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту
У цьому реченні нам потрібно вставити пропущену вставну частину речення, яка містить додаткову інформацію про Дона Ліндбурга: «“Nearly half of all giant panda births in zoos and research stations result in twins,” says Don Lindburg, (18) __________ at the San Diego Zoo».
Проаналізувавши текст, можемо впевнено сказати, що серед запропонованих варіантів відповідей лише варіант A who is the leader of the giant panda research team (який є лідером команди, що досліджує панд) відповідає змісту речення.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту
Пропуск 19 міститься в реченні, у якому йдеться про те, що турбота про крихітне немовля є важкою роботою: «Taking care of a tiny infant is such a difficult chore (19) __________,” Lindburg says.».
Отже, переглянувши запропоновані варіанти відповідей, можемо сказати, що лише варіант F that mother pandas usually can’t handle two (що мама-панда зазвичай не може впоратись із двома немовлятами) відповідає змісту цього речення, адже лише цей варіант пояснює, наскільки складним для мами-панди є догляд за немовлям.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту
Розглянемо пропуск 20. Із попереднього речення ми дізнаємося, що кожне народжене в неволі немовля панди дуже важливе, і коли вони виростають, їх відпускають на волю. Отже, у реченні з пропуском ідеться про збільшення популяції панд, саме тому лише варіант C that mate and give birth to more cubs може бути правильною відповіддю: «Those (20) __________ will help rebuild China’s population of wild pandas. (Ті (панди), що будуть спаровуватися та народжувати більше немовлят, допоможуть відродити популяцію диких панд).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту
У цьому реченні йдеться про те, що одного з народжених двійнят забирають від матері й доглядають за ним протягом тижня: «They gently remove one of the twins, keeping it warm and well fed for a week (21) __________.»
Проаналізувавши зміст речення, робимо висновок, що в ньому не вистачає частини, у якій ідеться про те, що відбувається з одним із двійнят далі. Серед запропонованих відповідей лише варіант H before trading it for the cub’s brother or sister (перед тим, як поміняти дитинча з його братом чи сестрою) відповідає змісту. Адже доглядачі міняють дитинчат час від часу, підгодовуючи їх і допомагаючи мамі-панді.
Правильна відповідь – Н.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту
Проаналізувавши речення з пропуском 22, можемо зробити висновок, що лише один варіант із запропонованих підходить і граматично, і за змістом. Це варіант B until the cubs can eat solid foods: «The twins continue to be swapped for months, (22) __________ and no longer need nursing.» – Двійнят продовжують міняти протягом місяця, доки дитинчата зможуть їсти тверду їжу.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту
У цьому завданні пропонується заповнити пропуски словами, вибравши необхідне за змістом слово серед чотирьох наданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоб зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Обираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 23 розташований у першому реченні – нам потрібно вставити присудок. Проаналізувавши надані варіанти відповідей A discovered (відкривати, виявляти), B picked (обирати, вибирати), C met (зустрічати) та D watched (спостерігати, наглядати), вибираємо варіант А, що відповідає змісту речення: Archaeologists digging near Stonehenge last year (23) __________ the remains of a large prehistoric village …(Археологи, проводячи розкопки біля Стоунхенджу минулого року, виявили залишки великого доісторичного селища …).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту
Пропуск 24 бачимо в наступному реченні. У ньому йдеться про те, що знайденому поселенню було десь 4 600 років, як і Стоунхенджу.
Проаналізувавши надані варіанти відповідей (A condition (умова), B age (вік), C state (стан, штат) та D time (час)), вибираємо варіант В age, адже саме це словосполучення відповідає змісту речення: The village was shown to be about 4,600 years old, the same age as Stonehenge and …» (Виявилося, що поселенню близько 4 600 років, воно такого ж віку як і Стоунхендж …).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту
У реченні з пропуском 25 пропущений присудок. «Селище менше ніж у 2 милях від Стоунхенджу і розташоване (лежить) усередині масивного круглого земляного укріплення» – таке значення має речення з пропущеним словом.
Проаналізувавши надані варіанти відповідей, бачимо, що ані варіант A spreads (простягатись), ані варіант В settles (оселятись), ані варіант С stays (зупинятись, залишатись) не можуть бути правильною відповіддю, адже не відповідають змісту тексту.
І лише варіант D lies (лежати, бути розташованим) цілком уписується в речення: «The village is less than 2 miles from Stonehenge and lies inside a massive manmade circular earthwork.»
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту
Проаналізувавши речення з пропуском 26 та надані варіанти відповідей (A covered (покривати, вкривати), B included (містити в собі, охоплювати), С involved (втягати, вплутувати) та D engaged (наймати, замовляти)), з упевненістю можемо сказати, що лише варіант B included вписується у речення граматично й за змістом, тому що речення «Remains found at the site included jewelry, stone arrowheads, tools made of deer antlers …» має значення «Знайдені на місці залишки містили прикраси, кам’яні вістря стріл, інструменти, зроблені з оленячих рогів …», що відповідає контексту.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту
Проаналізувавши зміст речення та розглянувши запропоновані варіанти відповідей, можна впевнено сказати, що варіанти, B followed (іти слідом, слідкувати), С moved (рухатися, пересуватися) та D directed (спрямовувати, скеровувати) не можуть бути використані у цьому контексті. Адже всі ці три варіанти не відповідають змісту речення й граматично не вписуються в нього.
І лише варіант A led (вести, приводити) є правильною відповіддю: «An old road which (27) __________ from the village to a river called the Avon was also unearthed.» (Стара дорога, що вела із селища до річки, названої Ейвон, також була розкопана).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту
Проаналізувавши зміст речення з пропуском 28, упевнюємося, що серед запропонованих варіантів відповідей (A last (останній), B former (колишній, попередній), C antique (антикварний, старовинний) та D ancient (стародавній)) тільки варіант D ancient підходить за змістом (Експерти вірять, що Стоунхендж був цвинтарем, де стародавні Бритонці ховали померлих …).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту
У цьому реченні йдеться про те, що археологи твердять: дерев’яне коло, яке було тимчасовим і зрештою згнило, символом життя (Archaeologists (29) __________ this timber circle, which was only temporary because it eventually rotted away, was a symbol of life.).
Серед наданих варіантів лише варіант В claim (заявляти, твердити) відповідає контексту
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту
Проаналізувавши зміст речення «Stonehenge, on the other (30) __________, was a permanent symbol of the afterlife.» (Стоунхендж, з іншого боку, був простійним символом потойбіччя), упевнюємося, що серед запропонованих варіантів відповідей (A hand (рука), B side (сторона, бік), C thing (річ, предмет), D part (частина)) лише варіант A hand підходить за змістом і граматично, адже вираз on the other hand уживається, коли протиставляються декілька речей або фактів. Це відповідає змісту тексту, у якому протиставлено два кола – дерев’яне та камінне.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту
Проаналізувавши зміст речення та надані варіанти відповідей, можемо впевнено відкинути три варіанти (A frequently (часто), B freshly (свіжо, бадьоро), D regularly (регулярно), як такі, що абсолютно не відповідають змісту речення.
І лише варіант C newly (наново, нещодавно) підходить за змістом і граматично: «Parker Pearson says the recent discoveries made around the (31) __________ found village show that Stonehenge…» (Паркер Пирсон говорить, що останні відкриття зроблені навколо нещодавно знайденого селища, показують, що Стоунхендж …) . Саме тому правильною буде відповідь C.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту
Для того, щоб заповнити пропуск у цьому реченні, необхідно проаналізувати надані слова у варіантах відповідей.
Речення має зміст: Вони зустрічаються там, коли сонце сідає в найкоротший день зими і коли воно сходить у найдовший день літа. (They meet there when the sun sets on the shortest day of winter and when it (32) __________ on the longest day of summer.). Серед наданих варіантів відповідей А stands (стояти ), В grows (рости), С rises (підніматися, сходити) , D climbs (вилазити, лізти) правильним буде варіант С rises .
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту
У цьому завданні пропонується заповнити пропуски, вибравши необхідне за граматичною формою слово серед чотирьох наданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоб зрозуміти його тему. Уважно прочитайте граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Проаналізуйте не тільки зміст речення, а і його структуру. Обов’язково зверніть увагу на речення, що передує реченню з пропуском і розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні «One of my (33) __________ memorable summers was my trip down under to New Zealand …» (Одним із моїх найбільш пам’ятних літ була подорож на інший кінець світу до Нової Зеландії …) пропущений прикметник у найвищому ступені порівняння. Серед запропонованих варіантів тільки варіант С most (найбільший) вписується за змістом та граматикою у пропуск в цьому реченні. Перед прикметником стоїть присвійний займенник, тому прикметник використано без означеного артикля. Отже, правильно буде обрати варіант С.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту
Речення, у якому знаходиться завдання 34, має таке значення: Двадцятиденне перебування нашої делегації було наповнене незабутніми пригодницькими хвилюваннями, починаючи від пірнань на Великому Бар’єрному Рифі до пішохідних подорожей у тропічні ліси Нової Зеландії («Our delegation’s twenty-day stay (34) __________ with action-packed thrills from diving on the Great Barrier Reef to nature hikes in the tropics of New Zealand.»).
Нам потрібно вставити дієслово-присудок. У цьому контексті не сам підмет виконує дію, а над ним виконується дія (перебування було наповнене), тому лише варіант B was filled (було наповнене) – пасивна форма минулого неозначеного часу – підходить граматично до цього пропуску.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту
У речення з пропуском 35 необхідно вставити дієслово відповідно до змісту: Наша група також відвідала селище Маорі, де ми зупинялися на ніч, щоб познайомитись із ритуалами, танцями, звичаями та віруваннями племені (Our group also travelled to a Maori village where we (35) __________ overnight learning about the native tribal rituals, dances, customs, and beliefs.)
Серед наданих варіантів відповідей A would stay, B stayed, C had stayed та D were stayed тільки варіант В означає дію, що відбувалася взагалі у минулому. Тому правильною відповіддю буде варіант В stayed.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту
Пропуск 36 знаходиться в реченні: I quickly felt (36) __________ home with the new friends I met from my own delegation. (Я швидко відчув себе ніби вдома з моїми новими друзями, яких я зустрів у делегації).
Проаналізувавши речення, ми бачимо, що з нього вилучено прийменник. Серед наданих варіантів відповідей (A inside, B of C in та D at) лише варіант D at вживається у цьому словосполученні – at home.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту
Відповідно до контексту, у цьому реченні пропущений присудок.
Проаналізувавши речення з пропуском, визначаємо, що присудок у ньому потрібно вжити в теперішньому простому часі (Present Simple Tense), тому що він стоїть у підрядній частині умовного речення, у якій для позначення майбутнього часу передбачене вживання теперішнього часу дієслів: «If you (37) __________ a chance to be involved with the People to People summer programs, I highly recommend doing it.» (Якщо ви отримаєте можливість потрапити до літньої програми «Люди до Людей», я настійно рекомендую вам взяти в ній участь). Тобто серед наданих варіантів відповідей це варіант C get.
Саме дієслово get узгоджується в особі і числі з підметом підрядного речення you, що і є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту
Для заповнення пропуску надано такі варіанти відповіді: A has seen, B was seen, C was seeing D has been seen – це форми дієслова «бачити» у різних дієслівних часах.
Частина речення, у якому знаходиться завдання 38, має таке значення: У березні цього року Пітер Джон Рігбі, 73 років, зі Скіптона, був помічений у той момент, коли він читав за кермом автомобіля більше ніж десять секунд …. («In March this year, Peter John Rigby, 73, from Skipton, (38)__________ reading for more than ten seconds by North Yorkshire Police’s mobile safety camera on Beamsley Hill»).
Нам потрібен присудок, який стоїть у пасивному стані, тому що чоловіка помітила камера, а не він сам щось помітив. А позаяк дія відбувалась «У березні цього року», тобто у недалекому минулому, це означає, що ми повинні використати присудок у минулому неозначеному часі.
Серед запропонованих відповідей лише варіант В was seen відповідає Past Simple in Passive і тому є єдиною можливою правильною відповіддю.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту
Пропуск 39 розміщений у тому ж реченні, що й попередній: In March this year, Peter John Rigby, 73, from Skipton, was seen reading for more than ten seconds by North Yorkshire Police’s mobile (39) __________ camera on Beamsley Hill (У березні цього року Пітер Джон Рігбі, 73 років, зі Скіптона, був помічений мобільною камерою безпеки поліції Північного Йоркширу у той момент, коли він читав за кермом автомобіля більше ніж десять секунд).
Серед запропонованих варіантів відповідей вибираємо варіант А safety, іменник, тому що саме іменник пропущений у тексті.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту
Речення з пропуском 40 має таке значення: Крім того, що йому було заборонено (водити машину) протягом 12 місяців, на додачу до цього йому було призначено скласти розширений екзамен з водіння. (In addition to (40) __________ for 12 months, he was ordered to take an extended driving test).
Оскільки в цьому випадку дієслово вжито після прийменника to - на додачу до – ми маємо справу саме з герундієм, що автоматично внеможливлює вживання форм be banning або ban, оскільки вони є формами інфінітиву.
Варіант banning є неможливим, оскільки це герундій активного стану, натомість у реченні всі дії виконуються стосовно підмета (he was ordered), а не самим підметом .
Тому серед запропонованих варіантів відповідей вибираємо варіант D being banned – герундій пасивного стану – який відповідає контексту граматично і є єдиним правильним у цьому випадку.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту
Частина речення з пропуском 41 має значення: Дейв Браун, менеджер команди, сказав: «Ті десять секунд могли б бути катастрофою для нього або інших водіїв (Dave Brown, Team Manager, said: “Those 10 seconds (41) __________ have been disastrous for him or other road users.)
У цей пропуск необхідно вставити присудок. Проаналізувавши надані варіанти відповідей, вибираємо варіант С could, що відповідає контексту (адже тільки модальне дієслово could у сполученні з перфектним інфінітивом виражає нереалізовані можливості – могло б трапитись, але не трапилось).
Тому правильною відповіддю на це завдання буде варіант С could.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту
Цей пропуск бачимо в підрядній частині умовного речення. Завдання перевіряє вживання дієслів у підрядних реченнях умови, введених сполучником if на позначення теперішнього або майбутнього часу: This case demonstrates the clear evidence captured by the camera and should serve as a reminder to other road users of the potential consequences if they (42) __________ to take unnecessary and dangerous risks.
Отже, у цьому випадку пропущеним є дієслово-присудок. Серед запропонованих варіантів тільки варіант A choose узгоджується в особі і числі з підметом підрядного речення they, а тому є правильною відповіддю (варіант B chooses не узгоджується в особі і числі з підметом умовного речення they, варіант C had chosen має форму минулого часу й не узгоджується з головною частиною речення, варіант D will choose є неприйнятним, оскільки вживання форм майбутнього часу в умовних реченнях не дозволяється).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
Зразок написання власного висловлення
Hi Kate,
Thanks for your letter. It was interesting to read about your family and your weekends. As for me, I have an important piece of news, which will drive you crazy. My family and I, of course, have moved into a new house. And I want to share my impressions of our new house.
To tell you the truth, I didn’t want to leave my flat at first and my parents’ decision to move the house shocked me. But when we came to our new house I understood that it was a house of my dreams. It is a two-storeyed house with big windows and, what is very important, it’s situated not far from the city. There is a beautiful garden behind our house where you can see a summerhouse and a small artificial lake with ornamental fish. On the ground floor of the house there is a spacious modern kitchen, a bathroom and a comfortable living-room with a big TV. My room, my brother’s room and my parents’ bedroom are on the first floor. My room is big, light and cosy with two large windows. I like it very much.
What is more, next Sunday we’ll organize a house-warming party and I want to invite you to this party. My cousins Ann and Tom, our classmates John and Peter will come too. I hope you’ll be able to join us! There will be many things to do. We can play badminton or table tennis in the garden, watch films or play computer games and, of course, taste some barbecue which my father will prepare. I’m sure we’ll have so much fun!
I think that is really easy to get to my new house. You can take a taxi or a number 5 bus which stops next to your house and goes to the village of Green. Our house is located at 8, Flower Street. I’m sure you won’t get lost.
I’m looking forward to hearing from you and I’ll be very happy to see you next Sunday.
Hugs,
Kris
Знайшли помилку? Пишіть на
- Усі тести ЗНО з англійської мови онлайн
- Завдання й відповіді ЗНО з англійської мови минулих років
- Усе про тест ЗНО з англійської мови
- Програма ЗНО з англійської мови
- Усе про власне висловлення з англійської мови
- Приклади написання власного висловлення з англійської мови
- Тести ЗНО онлайн з інших предметів
- Дорожня карта учасника ЗНО
- Дорожня карта вступника на бакалавра