ЗНО онлайн 2018 року з англійської мови (2 варіант) – пробний тест
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Розуміння основного змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
У кожному із завдань 1–3 ви маєте запитання і три картинки-відповіді. Вам необхідно вибрати картинку, яка буде відповіддю на запитання. Перед першим прослуховуванням запису прочитайте інструкції.
Вам необхідно зрозуміти основний зміст текстів певної тематики спілкування та вибрати необхідну інформацію з прослуханого. Уважно роздивіться картинки, спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Прослуховуючи текст перший раз, виберіть картинку, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно розгляньте картинки. Виберіть остаточний варіант правильної відповіді після другого прослуховування.
На картинках до завдання 1 зображено листки календаря, тому робимо висновок, що в тексті йтиметься про визначення дати (у цьому випадку – дати походу до магазину).
У розмові йдеться про три можливі дні походу до магазину – четвер, п’ятниця або неділя. Хлопець запрошує дівчину разом з ним відвідати магазини у неділю, щоб купити подарунки рідним до Різдва. Дівчина у відповідь пропонує йому зробити це в п’ятницю. Але в п’ятницю, на думку хлопця, магазини переповнені покупцями і до того ж у нього багато роботи в цей день. Можливо, у четвер? Але в четвер дівчина презентує дуже важливий для неї проект. Вона погоджується сходити за покупками в неділю й говорить, що напевне буде знати, чи зможе скласти хлопцеві компанію, тільки в п’ятницю і зателефонує йому: OK, then let’s try to go on Sunday. I should know if I can go by Friday. Is it OK if I call you then?.
Саме тому правильною відповіддю до цього завдання буде відповідь Sunday (неділя) та варіант С із зображенням недільного листка календаря.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Розуміння основного змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Уважно роздивіться картинки, спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Прослуховуючи текст перший раз, виберіть картинку, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно розгляньте картинки. Виберіть остаточний варіант правильної відповіді після другого прослуховування.
На картинках до завдання 2 зображено жіночі светри. Потрібно визначити, який саме светр вирішила купити дівчина.
Із розмови клієнтки та продавця зрозуміло, що дівчина-покупець хоче купити светр. Продавчиня пропонує їй декілька светрів. Спершу з квітковим малюнком (Here’s a nice flowery-patterned one). Але дівчина говорить, що надає перевагу однокольоровим светрам. Тоді продавчиня пропонує їй светр із застібкою-блискавкою (Here’s a white-red one with a zipper), на що дівчина відповідає, що не любить застібок-блискавок (I don’t like zippers). Тому продавчиня пропонує світло-блакитний светр без застібок (Here’s a light blue one without any fastening), який дівчині сподобався і вона вирішує його купити («I’ll take it»). Відповідно до змісту діалогу правильною відповіддю до завдання буде картинка В, на якій зображено одноколірний светр без застібок.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Розуміння основного змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Уважно розгляньте картинки, спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Прослуховуючи текст перший раз, виберіть картинку, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно розгляньте картинки. Виберіть остаточний варіант правильної відповіді після другого прослуховування.
На картинках до завдання 3 зображено різні страви: стейк із смаженою картоплею, креветковий суп і лосось із овочами. Розмова відбувається між клієнткою та офіціантом у ресторані або кафе. Потрібно визначити, яку саме страву жінка замовила на друге. Офіціант пропонує перші страви (I’d recommend our prawn cocktail or the crab soup) і жінка вибирає крабовий суп (I’ll start with the crab soup). Щодо другої страви, то вона вагається і спочатку вибирає стейк із смаженою картоплею (the steak with chips), але потім змінює своє замовлення і вибирає овочі, приготовані на пару, та підсмажений на грилі шматок лосося (Oh no, I’d better have the grilled salmon with steamed vegetables). Саме тому правильною відповіддю до цього завдання буде картинка С із зображенням смаженого лосося з овочами.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Розуміння основного змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
У кожному із завдань 4–6 ви маєте запитання і три запропоновані варіанти відповіді. Вам необхідно вибрати правильний варіант відповіді на запитання. Перед першим прослуховуванням запису прочитайте інструкції.
Уважно прочитайте запитання та варіанти відповідей до нього, спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Прослуховуючи текст перший раз, виберіть варіант, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Виберіть остаточний варіант правильної відповіді після другого прослуховування.
У завданні 4 потрібно прослухати інформацію про найбільший стілець у світі, який стоїть у невеличкому італійському містечку Манзано та відповісти на питання, для чого він був створений. Уважно прослухавши текст, у якому йдеться про стілець, ви почуєте фразу It’s an oversized acknowledgement by the local business community of the industry that brought immense prosperity to this small town over the past half-century, що має значення « Це величезна вдячність місцевій промисловій громаді, що принесла неосяжне процвітання цьому маленькому місту впродовж останнього півстоліття». Саме ця фраза й містить правильну відповідь на запитання. А серед запропонованих варіантів вибираємо варіант В express gratitude (висловити вдячність), що відповідає контексту і є єдиною правильною відповіддю до завдання.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Розуміння основного змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Уважно прочитайте запитання та варіанти відповідей до нього, спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Прослуховуючи текст перший раз, виберіть варіант, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Виберіть остаточний варіант правильної відповіді після другого прослуховування.
У завданні 5 потрібно прослухати інформацію про два види панд і відповісти на запитання, що спільного у цих двох видів. Проаналізуйте варіанти відповідей. Ви повинні визначити, чи є спільним для цих двох видів ссавців природній ареал (середовище, де вони мешкають), чи однакова в них зовнішність, чи мають обидва види правовий захист держави. Прослухавши текст, ви почуєте, що панди мають різний окрас шерсті (black-and-white та red), що велика панда (giant panda) їсть стебла, листя та корені бамбука, а мала панда їсть тільки листя бамбука. А ще велика панда вважається рідкісною й охороняється державою, а мала панда – ні. Але обидва види панд мешкають на верхніх схилах гір (Both species live on upper mountain slopes). Це те, що є спільним у цих двох видів панд. І тому правильною буде відповідь А natural habitat (природнє середовище).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Розуміння основного змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Уважно прочитайте запитання та варіанти відповідей до нього, спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Прослуховуючи текст перший раз, виберіть варіант, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Виберіть остаточний варіант правильної відповіді після другого прослуховування.
У завданні 6 потрібно відповісти, що трапилося з рейсом Майка в аеропорту: рейс було скасовано, було продано більше квитків, ніж літак міг вмістити пасажирів або рейс було відкладено.
Уважно прослухавши текст, можемо зазначити, що в аеропорту було багато людей, що спричинило величезні черги на реєстрації (I saw that the security line was out the door), також з’ясувалося, що зареєстрованих на рейс людей було більше, ніж літак міг умістити (there were more people who were booked on the flight than the aircraft could accommodate). А ще рейс міг бути скасований, якби не знайшлися охочі за винагороду (in exchange for a $100 travel voucher) летіти іншим рейсом. Виходячи із прослуханої інформації, вибираємо правильну відповідь до цього завдання. Це буде варіант B His flight was oversold (на рейс продано більше квитків, ніж місць у літаку).
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Вміння розуміти основний зміст на слух та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
У кожному із завдань 7–11 ви маєте твердження. Вам необхідно визначити правильність чи неправильність наведеного твердження щодо змісту прослуханого. Перед першим прослуховуванням запису прочитайте інструкції.
Вам необхідно зрозуміти основний зміст текстів певної тематики спілкування та вибрати необхідну інформацію з прослуханого. Прослуховуючи текст перший раз, намагайтеся почути інформацію, про яку йдеться в кожному твердженні. З'ясуйте, правдивим чи неправдивим є кожне твердження відповідно до почутого тексту. Оберіть правильні, на вашу думку, відповіді. Після другого прослуховування виберіть остаточний варіант правильної відповіді.
Твердження в завданні 7 має таке значення: «Усі три ресторани дотримуються однакової цінової політики (The three restaurants follow the same pricing policy)». А в озвучуваному тексті чуємо: А: The prices are sky-high there it’s true. But going to Barton’s will cost you a fortune. B: So Aster’s is the most affordable» (А: Ціни тут (у ресторані Картера) дуже високі, це правда. Але відвідати ресторан Бартона коштуватиме тобі цілого статку. В: Так, Астор – найдоступніший ресторан). З прослуханого можна зробити висновок, що цінова політика в цих трьох ресторанів – різна. Саме тому твердження 7 є неправдивим.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Вміння розуміти основний зміст на слух та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Твердження в завданні 8 має таке значення: «Ресторан Бартона розташований зручніше (Barton’s is conveniently located)». А в тексті чуємо: One advantage about Barton’s is that everyone can reach it easily (Перевага ресторану Бартона в тому, що кожен може легко туди дістатись).
Відповідно, твердження 8 є правдивим.
Правильна відповідь – Т.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Вміння розуміти основний зміст на слух та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Твердження в завданні 9 має таке значення: «Біля ресторану Картера є паркувальний майданчик (There’s a car park next to Carter’s)». А в тексті чуємо: And of course, there’s no problem with Carter’s, because they’ve got their own parking lot for customers (І, звичайно, немає проблем з рестораном Картер, тому що вони мають свою парковку для клієнтів).
Отже, твердження 9 є правдивим.
Правильна відповідь – Т.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Вміння розуміти основний зміст на слух та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Твердження в завданні 10 має таке значення: «Відвідувачі можуть насолоджуватись живою музикою в ресторані Бартона (Customers can enjoy live music at Barton’s)». А в тексті чуємо: A: Well, there will be no dancing at Barton’s I can assure you. It’s much too atmospheric a place.
B: Well, at Aster’s a band will play live music late in the evening» (А: Я можу запевнити тебе, що в ресторані Бартона не танцюють. Це місце з особливою атмосферою. В: Так, а от у Астер грає жива музика до пізнього вечора).
Проаналізувавши почуте, можемо впевнено сказати, що твердження 10 є неправдивим, адже в ресторані Бартона немає живої музики. Вона є у ресторані Картера.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Вміння розуміти основний зміст на слух та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Твердження в завданні 11 має таке значення: «Путівник рекомендує відвідати ресторан Картера, ресторан Бартона і ресторан Астер (Guide books advise visiting Carter’s, Barton’s and Aster’s)». А в тексті чуємо: «Well, I’ve been thinking more of Barton’s or Carter’s. I mean Carter’s ranks among top ten in guide books and Barton’s is highly reputable as well» (Отже, я схиляюсь більше до ресторану Бартона або ресторану Картера. Ресторан Картера входить до десяти найкращих, про які йдеться в путівнику, а ресторан Бартона також має високу репутацію).
Виходячи з почутого, можемо сказати, що у путівнику згадується лише ресторан Картера. Саме тому твердження 11 є неправдивим.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Повне розуміння змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
У кожному із завдань ви маєте запитання і три варіанти відповіді. Вам необхідно вибрати варіант відповіді, який буде правильною відповіддю на запитання. Перед першим прослуховуванням запису прочитайте інструкції.
Вам необхідно повністю зрозуміти зміст тексту певної тематики спілкування та відповісти на запитання до нього, вибравши відповідь із запропонованих варіантів. Уважно прочитайте запитання й відповіді до нього, спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Прослуховуючи текст перший раз, виберіть варіант відповіді, що є правильним, на вашу думку. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно прочитайте надані варіанти відповідей. Виберіть остаточний варіант правильної відповіді після другого прослуховування.
У завданні 12 потрібно відповісти на запитання, яким був розпорядок дня Валері, до того, як вона вирішила внести до нього деякі зміни. У розповіді чуємо, що Валері більшість часу проводила в офісі (Valerie spends most of the day at the office), потім вона поспішала на заняття в університет, у неї не було часу на заняття фізичними вправами (she does not have time for any physical activity), у неї не було часу на приготування корисної їжі (she does not have time to make a healthy dinner), вона пізно лягала спати, тому що готувалась до занять в університеті і все це впливало на її навчання (After her long day, she feels tired in class, and it is hard for her to concentrate). Серед варіантів відповідей лише варіант She has hardly any time to have a rest відповідає контексту, тому і буде правильною відповіддю.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Повне розуміння змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Вам необхідно повністю зрозуміти зміст тексту певної тематики спілкування та відповісти на запитання до нього, вибравши відповідь із запропонованих варіантів.
Щоб відповісти на запитання, потрібно почути інформацію про те, як харчувалася Валері до запроваджених нею змін у її розпорядку дня. Ми чуємо: she rarely eats home-made meals. She usually just grabs a bag of chips or a hamburger as she leaves her office to take the bus to university… she eats lots of pizzas that she orders over the phone (Вона рідко їсть домашню їжу. Зазвичай вона перехоплює по дорозі до університету чипсами або гамбургером … вона їсть багато піци, яку замовляє по телефону). Відповідно до почутого вибираємо правильний варіант відповіді – She prefers unhealthy meals.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Повне розуміння змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Вам необхідно повністю зрозуміти зміст тексту певної тематики спілкування та відповісти на запитання до нього, вибравши відповідь із запропонованих варіантів.
У цьому завданні потрібно відповісти на запитання, що Валері думала про свої заняття в університеті до запроваджених нею змін у її розпорядку дня. У тексті ми чуємо: After her long day, she feels tired in class, and it is hard for her to concentrate… Her grades start to go down … she gets so frustrated that she does not even want to study anymore. (Після довгого дня, вона почувалася стомленою на заняттях, їй було важко сконцентруватись … ЇЇ оцінки почали знижуватися… вона почувалася настільки засмученою, що навіть не хотіла більше навчатися).
Відповідно до почутого вибираємо правильний варіант відповіді. Серед запропонованих варіантів тільки варіант А willing to quit studies (хотіла кинути навчання) підходить за контекстом. Це й буде правильна відповідь.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Повне розуміння змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Вам необхідно повністю зрозуміти зміст тексту певної тематики спілкування та відповісти на запитання до нього, вибравши відповідь із запропонованих варіантів.
У цьому завданні потрібно відповісти на запитання: «Що не подобалось Валері під час її поїздок на автобусі?».
У тексті чуємо: She remembers how much she hates being stuck on the bus in traffic (Вона пам’ятає, як ненавиділа «застрягати» в автобусі в дорожніх заторах). А серед наданих варіантів відповідей знаходимо варіант В Buses get caught in jams (Автобуси потрапляють у дорожні затори), який і буде правильною відповіддю.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Повне розуміння змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Вам необхідно повністю зрозуміти зміст тексту певної тематики спілкування та відповісти на запитання до нього, вибравши відповідь із запропонованих варіантів.
У цьому завданні потрібно відповісти на запитання: «Що є одним з покращень у житті Валері?».
У тексті чуємо: She is glad she finally started to take care of herself. Now she finally enjoys all of her different activities and feels happy about her life (Вона рада, що нарешті почала піклуватися про себе. Нарешті їй подобаються всі її дії і вона почувається щасливою). Серед варіантів запропонованих відповідей вибираємо варіант A She enjoys a more relaxed life, що і є правильною відповіддю до запитання й відповідає контексту.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Ви маєте вісім запитань і п’ять автентичних текстів-відповідей. Вам необхідно дібрати відповідне запитання до кожної відповіді. Пам’ятайте, що три запитання будуть зайвими.
Швидко перегляньте текст відповіді і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть дібрати запитання до тексту.
Ключовими в цьому тексті є фрази leather jacket, pants, skirts, vests and purses та Size: small-10XL, які дають нам зрозуміти, що основною темою тексту є покупки. Серед варіантів відповідей знаходимо варіант E Shopping (Покупки). Це і є правильна відповідь.
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть дібрати запитання до тексту.
Ключовими фразами в цьому тексті є cruise around Manhattan – подорож Манхеттеном, friendly tour guides bring life to the breathtaking sights – товариські екскурсоводи привносять життя у захоплюючі краєвиди.
З контексту видно, що йдеться про екскурсію Нью-Йорком. А серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо варіант H Sightseeing (Огляд визначних місць), що відповідає змісту тексту і буде правильною відповіддю.
Правильна відповідь – Н.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть дібрати запитання до тексту.
Ключовими фразами в тексті є Chinese restaurant seek (китайський ресторан шукає), qualified in all aspects of Chinese cooking (розуміється на всіх тонкощах китайської кухні), salary £20,000+ (зарплата 20 тис фунтів).
Одразу зрозуміло, що йдеться про пошуки кваліфікованого кухара. Переглянувши варіанти відповідей, ми бачимо, що лише варіант C Employment відповідає темі тексту, тобто в ньому йдеться про пропозицію роботи.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть дібрати запитання до тексту.
Ключовими фразами, що визначають тему цього тексту є greatest collections of decorative arts (чудові колекції декоративного мистецтва), galleries (галереї), the history of British design (історія Британського дизайну). Саме ця фраза дає нам можливість вибрати правильний варіант відповіді – F Museum (Музей).
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть дібрати запитання до тексту.
Ключовими фразами в цьому тексті є фрази Cadillac Winter Garden Theatre, а також The smash hit musical based on the song of ABBA, з яких одразу зрозуміло, що йдеться про театральну музичну виставу. Ось чому варіант відповіді B Entertainment (Розваги) буде єдиним можливим з усіх запропонованих варіантів.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання ви повинні уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитайте запитання, а також варіанти відповідей до них. Визначте частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вам вибрати правильну відповідь із запропонованих.
Це запитання стосується початку тексту, де йдеться про життя Мері, її дитинство та юність. Саме тут ми знаходимо інформацію про те, коли вона почала подорожувати: All that changed when her mother and father died… when she was 30 years old…Within five years, she had travelled across large sections of equatorial West Africa. Серед запропонованих варіантів відповідей лише варіант C had lost both her parents (втратила обох своїх батьків) відповідає змісту тексту і є правильною відповіддю на це запитання.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Щоб відповісти на це запитання, треба звернутися до другого абзацу, у якому є інформація про те, чому Мері вирішила почати подорожувати: All that changed when her mother and father died... Finding herself alone for the first time, Kingsley made the radical decision to continue her father’s work in Africa. Серед запропонованих варіантів відповідей лише варіант B She wanted to go on with her father’s research (Вона захотіла продовжити дослідження свого батька), є правильною відповіддю і відповідає контексту.
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Відповідь на це запитання знаходимо в третьому абзаці. Інформацію про те, що Мері робила в Африці, ми можемо знайти й у четвертому та п’ятому абзацах тексту: … she had travelled across large sections of equatorial West Africa. She became the first European to enter some parts of Gabon. She made extensive collections for the British Museum and climbed the region’s highest peak… She … staying with the cannibalistic Feng tribe in the Gabon (Вона подорожувала, … була першою європейкою, яка відвідала віддалені райони Габону. Вона зібрала колекцію для Британського музею, піднялася на найвищу вершину цього району…, прожила деякий час разом із плем’ям канібалів …).
Серед запропонованих відповідей знаходим варіант C She gathered material on unknown parts of Africa, який і є правильною відповіддю, адже Мері дійсно досліджувала невідомі землі Африканського континенту.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Щоб відповісти на це запитання, треба переглянути третій та четвертий абзаци тексту. У них читаємо: …travelling in previously unexplored areas of West Africa entirely alone was decidedly eccentric behaviour… She had equally firm views about what clothing was appropriate for travel… She gained a reputation for eccentric dress … (подорожувати до раніше не досліджених земель Західної Африки без супроводу було справді ексцентричною поведінкою… Вона мала особисту думку щодо одягу для подорожей… Вона здобула репутацію ексцентричної жінки за незвичний стиль одягатися…).
Отже, відповідно до контексту, єдиною правильною відповіддю на це запитання є варіант A ignoring social norms (ігнорування соціальних норм).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Щоб відповісти на це запитання, треба переглянути весь текст.
Правильною відповіддю на це питання буде варіант C She was a member of the Royal African Society (Вона була членом Королівського Африканського Суспільство), що є неправдою, адже, по-перше, про Royal African Society взагалі не йдеться в тексті, а по-друге, Африканське товариство було засноване на честь Мері вже після її смерті (the African Society was founded in her memory in 1901). Інформація, вміщена у трьох інших варіантах відповідей є правдивою і про неї ми можемо прочитати в тексті.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні ви маєте вісім тверджень і шість автентичних текстів. Вам необхідно знайти текст, у якому є інформація, надана в одному з тверджень. Пам’ятайте, що два твердження будуть зайвими.
Спочатку прочитайте твердження. Потім уважно перегляньте тексти.
У тексті 27 ідеться про види активного відпочинку, які пропонуються відпочивальникам у таборі: rock climbing at one of Alabama’s own secluded climbing areas; airing in the Appalachian Mountains of Georgia, Tennessee, or North Carolina; exploring the underground world of caves in Alabama or Georgia, learning the basics of whitewater kayaking and/or white water rafting (скелелазіння в одному з ізольованих районів Алабами; можливість подихати повітрям у горах Аппалачі штату Джорджія, Теннессі або Північної Кароліни; дослідити підземний світ печер в Алабамі чи Джорджії, вивчити основи спуску по річці на каяках і/або рафтингу). А серед запропонованих тверджень є варіант B campers can descend into the grottos and observe them (відпочивальники можуть спуститися в гроти (печери) й оглянути їх). Цей варіант відповіді відповідає змісту інформації, вміщеній у тексті.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У цьому тексті йдеться про можливості активного відпочинку в горах Північної Кароліни. А також ми читаємо про те, що під час подорожі речі, які знадобляться подорожувальникам у триденному поході в гори, будуть нести лами: Llamas carried our essentials, needed for spending 3 days in the mountains of North Carolina. А серед запропонованих тверджень знаходимо варіант F all necessary things will be carried by animals (всі необхідні речі будуть перенесені тваринами), який відповідає інформації, уміщеній у тексті.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У цьому тексті йдеться про відпочинок, який запропоновано для дорослих і підлітків, що захоплюються водними видами спорту, а особливо рафтингом: you’ll find first-class paddling. But first of all the camp will focus on the rafting. With the onset of the spring snowmelt, the area serves up prime-time whitewater rafting. А серед варіантів відповідей знаходимо твердження A participants can enjoy an adventurous water ride in spring (учасники зможуть насолодитися захоплюючим спуском по воді навесні), яке відповідає змісту цього тексту..
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У цьому тексті йдеться про можливість для підлітків вивчити основи скелелазіння та спробувати свої сили в спуску по ріках на каяку (байдарці): offers participants the opportunity to learn the basics and advanced techniques of rock climbing and whitewater kayaking. Саме ці два види активності пропонуються в цьому таборі, а серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо варіант E only two outdoor activities are on offer (тільки два види активності пропонуються), що відповідає інформації, уміщеній у тексті.
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У цьому тексті йдеться про табір, який пропонує відпочинок тим, хто не любить довгих подорожей (for those who aren’t interested in a full week of wilderness camping and experiences), а серед запропонованих видів активності є дводенна пішохідна подорож по одним з найкращих місць Алабами (campers will spend 2 days backpacking in some of the most beautiful areas of Alabama).
Твердження C a camping trip is included in the program of activities (пішохідний похід включено до програми відпочинку в таборі) відповідає змісту тексту.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У тексті запропоновано відпочинок для підлітків на березі Карибського моря.
Серед запропонованих видів відпочинку – snorkel (плавання з трубкою й маскою), swimming with dolphins and stingray (плавання з дельфінами й електричними скатами), tubing down the clear waters (пірнання з трубкою) тощо. А серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо твердження D participants will get acquainted with scuba diving (учасники познайомляться з підводним плаванням), що відповідає контексту.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
У цьому завданні на заповнення пропусків необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно прочитайте частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом, обираючи правильну відповідь, та аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Вибираючи правильну відповідь, не забувайте про зміст. Вибрані вами частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, але й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
У реченні But one of the most likely was a Danish youngster named Palle Huld, (33) __________ to travel around the world in imitation of Jules Verne’s Phileas Fogg (Але одним з найбільш підходящим був данський хлопчик на ім’я Пале Халд, (17) __________ щоб подорожувати навколо світу наслідуючи жульвернівського Філієса Фога) потрібно вставити пропущене вставне речення, яке містить додаткову інформацію про головного героя тексту Пале Халда. Серед наданих варіантів відповідей лише варіант B who at the age of 15 won a competition (який у 15 років виграв конкурс) підходить граматично та за змістом.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Щоб у цьому реченні Nor was it only his age and dauntless spirit (34) __________ вставити пропущену частину, потрібно звернути увагу на наступні після нього речення в тексті.
Проаналізувавши ці речення (It was also his appearance. He had freckles, a snub nose and unruly bright-red hair), можемо впевнено сказати, що інформація, якої нам бракує, буде стосуватися саме ознак характеру або рис, притаманних хлопчику. Тому серед запропонованих варіантів відповідей вибираємо варіант G that made him a truthful model for Tintin (що зробило його справжньою моделлю для Тінтіна), що відповідає змісту тексту.
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Пропуск 35 є в реченні: Huld, (35) __________, was chosen from applicants, and set off among a storm of publicity in March (Халд, (35) __________, був обраний серед претендентів і потрапив у бурхливу рекламну кампанію в березні).
Нам потрібно знайти вставне речення, яке містить додаткову інформацію про Пале Халда. Отже, переглянувши запропоновані варіанти відповідей, можемо сказати, що лише варіант E who was then working in an automobile dealership (який працював в автомобільному дилерському центрі) відповідає змісту цього речення, адже лише цей варіант містить додаткову інформацію про головного героя.
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Розглянемо пропуск 36. У реченні йдеться про матір Пела Халда, яка дуже переживала за свого сина і була в стані стресу, адже подорож була нелегкою. І лише один із запропонованих варіантів відповіді підходить до цього пропуску, тому що він пояснює, що трапилося з матір’ю хлопчика під час його відсутності. Це варіант C who had been prescribed sleeping pills (якій було прописано приймати снодійне), який і буде правильною відповіддю.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
У цьому реченні йдеться про те, що Халд написав книгу про свою подорож в образі Тінтіна: The following year, the enterprising Huld wrote his own account of his adventures, A Boy Scout Around the World, (37) __________.
Проаналізувавши зміст речення, робимо висновок, що в ньому бракує частини, у якій є додаткова інформація про саму книгу. Серед запропонованих варіантів відповідей лише варіант A which was translated into several languages (яку було перекладено декількома мовами) підходить і граматично, і за змістом.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
У реченні з пропуском 38 ідеться про подальшу долю Пале Халда: He went on to become a distinguished actor, (38) __________, including Three Men In Search of a Troll (Він став видатним актором, (38) __________, включаючи фільм «Три чоловіки у пошуках троля»).
Проаналізувавши надані варіанти відповідей, вибираємо варіант F appearing in some 40 films (з’являючись у 40 фільмах). Це й буде правильна відповідь, адже лише в цьому твердженні йдеться про кіно.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
У цьому завданні запропоновано заповнити пропуски словами, вибравши необхідне за змістом слово серед чотирьох наданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоб зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Обираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 39 розташований у першому реченні – нам потрібно вставити присудок. Проаналізувавши надані варіанти відповідей A meet (зустрічати), B occur (траплятися, відбуватися), C find (знаходити) та D run (бігти), вибираємо варіант В, що відповідає змісту речення: Why do so many amusing incidents (39) __________ during train journeys? (Чому так багато забавних випадків трапляються під час подорожей у поїзді?).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Пропуск маємо в реченні So, I remember the day when a ticket inspector entered the (40) __________ where six or eight commuters were sitting.
Проаналізувавши надані варіанти відповідей (A cabin (каюта, салон), B wagon (фургон, вагонетка), C compartment (купе, відділення) та D salon (салон, приймальня)), вибираємо варіант C compartment адже саме це слово відповідає змісту речення – «Отже, я пам’ятаю день, коли контролер увійшов до купе, де сиділи шість або вісім пасажирів, що регулярно їздили цим потягом».
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
У реченні з пропуском 41 бракує прийменника.
Проаналізувавши надані варіанти відповідей, бачимо, що ні варіант A apart (окремо, нарізно), ні варіант В besides (крім того, опріч), ні варіант C opposite (навпроти) не можуть бути правильною відповіддю, адже не відповідають змісту тексту. І лише варіант D except (крім, за винятком) абсолютно вписується в речення: Everyone quickly found their tickets – (41) __________ for the man sitting next to me (Усі швидко знайшли свої квитки – за винятком чоловіка, що сидів поруч зі мною.)
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Проаналізувавши речення з пропуском 42 та надані варіанти відповідей (A exactly (точно), B sharply (різко), С surely (вірно, надійно) та D really (дійсно)), з упевненістю можемо сказати, що лише варіант A exactly вписується в речення граматично й за змістом і відповідає контексту: Everyone else could see (42) __________ where his ticket was – he was gripping it between his teeth (Усі інші могли точно бачити, де був його квиток – він був затиснутий між його зубів)
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Проаналізувавши зміст речення та розглянувши запропоновані варіанти відповідей, можна впевнено сказати, що варіанти A saw (бачив), С noticed (помітив) та D reviewed (переглянув) не можуть бути використані в цьому контексті. Адже всі ці три варіанти не відповідають змісту речення й граматично не вписуються в нього. І лише варіант B examined (перевірив) є правильною відповіддю: Then, equally calmly, he drew the ticket out from between the man’s teeth, (43) __________ it with a frown and popped it back again (Потім, незворушно, він витягнув квиток з-поміж зубів чоловіка, перевірив його, насупивши брови, і засунув його назад).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Проаналізувавши зміст речення з пропуском 44, упевнюємося, що серед запропонованих варіантів відповідей (A came (приходити), B climbed (лізти, підійматися), C went (ходити) та D settled (влаштовуватися, усістися)) тільки варіант D settled підходить за змістом: «Щойно кондуктор пішов, більшість пасажирів усілися й продовжили читати свої ранкові газети».
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
У реченні з пропуском 45 бракує прийменника.
Серед наданих варіантів лише варіант С As for (щодо) відповідає контексту (A Because of (через те, що), B According to (відповідно до), D What about (як на рахунок)): (45) __________ the passenger who’d had his ticket in his mouth, he popped it into his pocket, looking very relieved (Щодо пасажира, який тримав свій квиток у роті, то він засунув його (квиток) у кишеню, виглядаючи заспокоєним).
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Проаналізувавши зміст частини речення He was (46) __________ quite a friendly person, ... (Він був загалом досить дружелюбною особою, …), упевнюємося, що серед запропонованих варіантів відповідей (A usually (зазвичай), B commonly (просто), C generally (загалом), D considerably (значно)) лише варіант C generally підходить за змістом і граматично. Тому варіант C є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Пропуск 47 маємо в тому самому реченні, що й попередній: He was generally quite a friendly person, so to make a (47) __________ I said to him … Проаналізувавши зміст речення та надані варіанти відповідей, можемо впевнено відкинути три варіанти (A sound (звук), B talk (розмова)), C speech (мова, виступ)), як такі, що абсолютно не відповідають змісту речення. І лише варіант D conversation (бесіда) підходить за змістом і граматично (уживається з дієсловом to make у значенні «розпочати розмову» – to make conversation). Саме тому правильною буде відповідь D.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Для того, щоб заповнити пропуск у цьому реченні, необхідно проаналізувати зміст усієї фрази та надані слова у варіантах відповідей.
Фраза має зміст: «Безглуздо?» – прошепотів він. «Зовсім ні – я зжовував дату» (“Foolish?” he whispered. “Not at all – I was chewing the date (48) __________.”).
Таким чином, правильним буде варіант В off, адже саме прислівник off указує на видалення або відділення чогось від чогось. Своєю чергою, from (від, з) – вказує на просторові відношення, відправну точку; on (на) – вказує на місце перебування на поверхні чогось; out (зовні, геть) – вказує на розташування за межами іншого предмета. Тому правильною є відповідь В.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні запропоновано заповнити пропуски словами, вибравши необхідне за граматичною формою слово серед чотирьох наданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоб зрозуміти його тему. Уважно прочитайте граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Проаналізуйте не тільки зміст речення, а і його структуру. Обов’язково зверніть увагу на речення, що передує реченню з пропуском, і наступне. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні For many centuries ravens (49) __________ The Tower of London ідеться про те, що ворони протягом багатьох століть охороняли Лондонський Тауер. Фраза For many centuries вказує на те, що дія, яка почалася давно, продовжується і зараз, тобто речення відповідає формату речень у Present Perfect (I haven’t seen you for a long time, for ages тощо). Саме тому правильною є відповідь D have guarded.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Речення, у якому розташовано завдання 50, має таке значення: «На щастя, ці шановані мешканці, ще з часів правління Чарльза ІІ були під захистом, відповідно до королівського наказу» (Fortunately, these (50) __________ residents, since the resign of King Charles II, have been protected by royal decree).
Це завдання на словотвір і нам потрібно вставити означення. Серед наданих варіантах відповідей (A respect (поважати, шанувати), B respecting (поважаючи, шануючи), C respected (шанований, поважний), D respectful (ввічливий, шанобливий)) лише варіант C respected відповідає контексту і граматично, і за змістом.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У реченні з пропуском 51 також є вказівка на дієслівний час. «На щастя, ці поважні мешканці ще з часів правління Чарльза ІІ були під захистом, відповідно до королівського наказу» – таке значення має це речення (Fortunately, these respected residents, since the resign of King Charles II, (51) __________ by royal decree). У ньому потрібно звернути увагу на слово since, яке й указує на правильну відповідь, адже вживається лише з Present Perfect, а також треба звернути увагу на те, що дія виконується не самим предметом, тому присудок стоятиме у пасиві. Саме тому правильною є відповідь А have been protected.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Пропуск 52 маємо в реченні The fortunes of The Tower ravens reached their (52) __________ point soon after World War II. (Незабаром після Другої світової війни існування Тауерських воронів сягнуло своєї найнижчої точки).
Проаналізувавши речення, ми бачимо, що з нього вилучено прикметник у найвищому ступені порівняння. Серед наданих варіантів відповідей (A the lowest, B lowest, C lower та D much lower) лише варіант B lowest уживають у словосполученні their lowest point.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Проаналізувавши речення з пропуском 53, визначаємо, що ньому потрібно вжити дієприкметник теперішнього часу (Present Participle): With the disturbances of the bombing only Raven Grip was left (53) __________ the fort (З причини постійних бомбувань тільки Ворон Гріп залишився, утримуючи (захищаючи) форт). Серед наданих варіантів відповідей це варіант D holding, що і є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Для заповнення пропуску 54 надано такі варіанти відповіді: A practically (фактично, практично), B practical (практичний, реальний), C practice (практика, застосування), D practicality (практичність) – це різні частини мови.
Речення, у якому розташовано завдання, має таке значення: «Успішні польоти американців Орвілла і Уілбура Райта в 1903 році стали початком реальної (що дійсно почала існувати) авіаційної галузі (The successful aeroplane flights of the Americans Orville and Wilbur Wright in 1903 marked the beginning of the (54) __________ aviation industry)». Тобто нам потрібен прикметник, який вказує на ознаку іменника industry. Тому лише варіант B practical підходить граматично і за змістом до цього пропуску.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Пропуск 55 розміщений у реченні: After these flights, the Wright brothers tried to interest the U.S. and various European governments (55) __________ buying the design for their plane (Після цих польотів брати Райти спробували зацікавити уряди Сполучених Штатів та різних європейських країн у купівлі проекту їхніх літаків).
Серед запропонованих варіантів відповідей вибираємо варіант D in, тому що саме цей прийменник уживають у словосполученні to interest in (цікавитися чимось).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Речення з пропуском 56 має таке значення: «Але вони ніколи не робили польотів на офіційному державному рівні, і лідери урядів не були впевнені, що їхній літак може літати (But they had never made an official public flight, and government leaders were not convinced that their plane (56) __________ fly)».
Проаналізувавши речення та запропоновані варіанти відповідей, вибираємо варіант C could, який відповідає контексту граматично, відповідно до правила узгодження дієслівних часів, і за змістом.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Частина речення з пропуском 57 має значення: «Брати Райти виконали свій офіційний публічний політ у 1908 році… (The Wright brothers (57) __________ their official public flight in 1908 …)». У цей пропуск необхідно вставити присудок.
Проаналізувавши надані варіанти відповідей, вибираємо варіант С made (Past Simple), що відповідає контексту граматично й за змістом.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Цей пропуск бачимо в тому самому реченні, що й попередній: «Брати Райти виконали свій офіційний публічний політ у 1908 році і вразили світ здатністю свого літака літати. (The Wright brothers made their official public flight in 1908 and amazed the world with their (58) __________ flying ability)».
Серед запропонованих варіантів тільки варіант А aeroplane’s (іменник у присвійному відмінку) є правильною відповіддю (their aeroplane’s flying ability).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
Зразок написання власного висловлення
Hi Jim,
Thanks a lot for your letter. I feel sorry that you were worried so much about your exams and I hope
you’ve managed to calm down a little. I have been extremely busy and a little stressed out lately as well, but in my case mostly because of the prom.
Now I perfectly understand how you feel right now, as I still have two exams left, Maths and Ukrainian. Anyway, I’m sure we will easily pass our exams, we both know how hard we’ve been preparing for them.
Besides, I’d like to give you some advice on how to get ready for your exams. Firstly, you need to draw up a preparation schedule and you have to study daily. Don’t leave everything to the very last moment because you may not have enough time to revise all the study material. Secondly, don’t exhaust yourself. From time to time you should have a break, take a walk in the park or go to the cinema with your friends.
As for the stress, I also have some tips on how to cope with it. Think about what you need to take with you on the exam day and organise this the night before. Make sure to have a good night’s sleep, eat a good breakfast – it will provide you with energy and help your concentration! At the exam start with the easiest task, it will give you a boost of confidence and you will be able to relax.
Well, I hope my letter will be of use to you. Good luck with your exams.
Already waiting for a letter from you with good news.
Regards,
Nick
Знайшли помилку? Пишіть на
- Усі тести ЗНО з англійської мови онлайн
- Завдання й відповіді ЗНО з англійської мови минулих років
- Усе про тест ЗНО з англійської мови
- Програма ЗНО з англійської мови
- Усе про власне висловлення з англійської мови
- Приклади написання власного висловлення з англійської мови
- Тести ЗНО онлайн з інших предметів
- Дорожня карта учасника ЗНО
- Дорожня карта вступника на бакалавра