ЗНО онлайн 2018 року з англійської мови – основна сесія
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Розуміння основного змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
У кожному із завдань 1–3 ви маєте запитання і три картинки-відповіді. Вам необхідно вибрати картинку, яка буде відповіддю на запитання. Перед першим прослуховуванням запису прочитайте інструкції.
Вам необхідно зрозуміти основний зміст текстів певної тематики спілкування та вибрати необхідну інформацію з прослуханого. Уважно роздивіться картинки, спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Прослуховуючи текст перший раз, виберіть картинку, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно роздивіться картинки. Виберіть остаточний варіант правильної відповіді після другого прослуховування.
На картинках до завдання 1 зображено хлопчика в моменти різної його активності: на роликах, на прогулянці з собакою та на велосипеді. Потрібно відповісти, що друзі зрештою вирішили робити. Дівчина запитує: What are we going to do after you walk your dog? Отже, варіант В не може бути правильною відповіддю, бо вони не збираються гуляти з собакою вдвох. На запрошення покататись на велосипеді дівчина відповідає, що мама не дозволяє їй кататись на велосипеді, бо це небезпечно (Mom doesn’t let me ride a bike on the road. She says it’s dangerous). Саме тому правильною відповіддю до цього завдання буде варіант А із зображенням хлопчика на роликових ковзанах, бо друзі вирішили покататися саме на них.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Розуміння основного змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Уважно роздивіться картинки, спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Прослуховуючи текст перший раз, виберіть картинку, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно роздивіться картинки. Виберіть остаточний варіант правильної відповіді після другого прослуховування.
На картинках до завдання 2 зображено різні символи, що відповідають різній погоді (сонячно, хмарно, дощ). Потрібно визначити, яка погода буде в Північній Ірландії. Прослуховуючи текст, ми чуємо: As for Scotland, the weather will be dry and bright, and it will be the same in Northern Ireland. (Щодо Шотландії, погода там буде сухою і сонячною (ясною), і така ж погода буде у Північній Ірландії. Відповідно до змісту діалогу правильною відповіддю до завдання буде картинка А, на якій зображено сонечко.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Розуміння основного змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Уважно роздивіться картинки, спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Прослуховуючи текст перший раз, виберіть картинку, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно роздивіться картинки. Виберіть остаточний варіант правильної відповіді після другого прослуховування.
На картинках до завдання 3 зображено емблеми Олімпійських ігор, чемпіонату світу з футболу та рекламу музею. Необхідно визначити, що було найбільш привабливим для туристів у Ріо-де-Жанейро у 2016 році.
Прослуховуючи текст, чуємо: Rio’s fantastic natural landscape makes the 2016 Olympics the most attractive event ever. (Фантастичне природне розташування Ріо-де-Жанейро робить Олімпійські ігри – 2016 найбільш привабливою подією). Саме тому правильною відповіддю до цього завдання буде картинка А із зображенням емблеми Олімпійських ігор.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Розуміння основного змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
У кожному із завдань 4–6 ви маєте запитання і три запропоновані варіанти відповіді. Вам необхідно вибрати правильний варіант відповіді на запитання. Перед першим прослуховуванням запису прочитайте інструкції.
Уважно прочитайте запитання та варіанти відповідей до нього, спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Прослуховуючи текст перший раз, виберіть варіант, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Виберіть остаточний варіант правильної відповіді після другого прослуховування.
У завданні 4 потрібно відповісти на запитання, що дівчина зробила, щоб привернути увагу людей до проблем навколишнього середовища. Уважно слухаючи текст, ви почуєте: I’d heard of Greenpeace and I wanted to help them. My first ever campaign was at an O2 Music Festival (Я чула про організацію Грінпіс і я хотіла допомогти їм. Мій перший захід (кампанія) відбувся під час музичного фестивалю O2 Music Festival). Саме ця фраза й містить правильну відповідь на запитання. А серед запропонованих варіантів вибираємо варіант C attended the O2 Music Festival (відвідала музичний фестиваль), що відповідає контексту і є єдиною правильною відповіддю до завдання.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Розуміння основного змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Уважно прочитайте запитання та варіанти відповідей до нього, спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Прослуховуючи текст уперше, виберіть варіант, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Виберіть остаточний варіант правильної відповіді після другого прослуховування.
У завданні 5 потрібно прослухати діалог між дівчиною і хлопцем і вирішити, який з наданих варіантів відповідей (тверджень) є правдивим стосовно хлопця. Прослухавши текст, ви почуєте, як хлопець говорить: I’m glad to help, but I don’t exactly have green fingers (Я радий допомогти, але я абсолютно не розуміюсь на садівництві). Фраза have green fingers означає «мати здібності (хист) до вирощування рослин». І тому правильним буде варіант відповіді A He knows very little about gardening (Він дуже мало знається на садівництві), що відповідає контексту.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Розуміння основного змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Уважно прочитайте запитання та варіанти відповідей до нього, спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Прослуховуючи текст уперше, виберіть варіант, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Виберіть остаточний варіант правильної відповіді після другого прослуховування.
У завданні 6 потрібно відповісти на запитання, чому чоловік не може підключитись до Інтернету в номері готелю. Уважно слухаючи текст, чуємо: Just plug the Ethernet cable into your computer… I don’t have an Ethernet port. My computer runs entirely on wireless service. (Просто підключіть Інтернет кабель до вашого комп’ютера … У мого комп’ютера немає інтернетівського порту. Мій комп’ютер використовує лише бездротове підключення). Виходячи з прослуханої інформації, вибираємо правильну відповідь до цього завдання. Це буде варіант C Wireless network is unavailable in his room (бездротовий Інтернет відсутній у його кімнаті).
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Вміння розуміти основний зміст на слух та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
У кожному із завдань 7–11 ви маєте твердження. Вам необхідно визначити правильність чи неправильність наведеного твердження щодо змісту прослуханого. Перед першим прослуховуванням запису прочитайте інструкції.
Вам необхідно зрозуміти основний зміст текстів певної тематики спілкування та вибрати необхідну інформацію з прослуханого. Прослуховуючи текст перший раз, намагайтеся почути інформацію, про яку йдеться в кожному твердженні. Вирішіть, правдивим чи неправдивим є кожне твердження відповідно до почутого тексту. Оберіть правильні, на вашу думку, відповіді. Після другого прослуховування виберіть остаточний варіант правильної відповіді.
Твердження в завданні 7 має таке значення: «Енді заспав, але на заняттях був учасно» (Andy overslept but was on time for class). А в озвучуваному тексті чуємо: « А: Were you late for school, then? B: Actually, no» (А: Ти запізнився на заняття? В: Насправді, ні…).
Саме тому твердження 7 є правдивим.
Правильна відповідь – Т.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Вміння розуміти основний зміст на слух та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Твердження в завданні 8 має таке значення: «Собака Енді, Чаппі, пожував його новий рюкзак» (Andy's dog Chappi chewed his new backpack). А в тексті чуємо: I … find my wide open backpack and my dog Chappi chewing on my math book (Я … виявив мій широко відкритий рюкзак і Чаппі, який жував мій підручник з математики).
Відповідно, твердження 8 є неправдивим.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Вміння розуміти основний зміст на слух та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Твердження в завданні 9 має таке значення: «Навушники Енді були не працювали» (Andy's headphones were not working). А в тексті чуємо: But waiting for the school bus, I found my ruined headphones in my pocket (Чекаючи на шкільний автобус, я знайшов зіпсовані навушники у своїй кишені). Отже, твердження 9 є правдивим.
Правильна відповідь – Т.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Вміння розуміти основний зміст на слух та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Твердження в завданні 10 має таке значення: «Обід Енді пройшов без пригод» (Andy's lunch was trouble-free). А в тексті чуємо: A: In the lunchroom I was looking at my homework when my elbow hit the tray of food and it went all over my lap» (А: У їдальні я продивлявся моє домашнє завдання і, зачепивши ліктем тацю з їжею, перевернув її на мій ноутбук).
Проаналізувавши почуте, можемо впевнено сказати, що твердження 10 є неправдивим.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Вміння розуміти основний зміст на слух та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Твердження в завданні 11 має таке значення: «Енді провалив свій тест із граматики» (Andy failed his grammar test). А в тексті чуємо: «Then I found out my vocabulary test was horrible» (А потім я дізнався, що погано написав тест із лексики).
Саме тому твердження 11 є неправдивим.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Повне розуміння змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
У кожному із завдань ви маєте запитання і три варіанти відповіді. Вам необхідно вибрати варіант, який буде правильною відповіддю на запитання. Перед першим прослуховуванням запису прочитайте інструкції.
Вам необхідно повністю зрозуміти зміст тексту певної тематики спілкування та відповісти на запитання до нього, вибравши відповідь із запропонованих варіантів. Уважно прочитайте запитання й відповіді до нього, спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Прослуховуючи текст перший раз, виберіть варіант відповіді, що є, на вашу думку, правильним. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно прочитайте надані варіанти відповідей. Виберіть остаточний варіант правильної відповіді після другого прослуховування.
У завданні 12 потрібно відповісти на запитання, яким було одне із завдань космічних подорожей Чарльза Симоні. Проаналізуємо варіанти відповідей: A to promote space tourism (просувати (підтримувати) космічний туризм); B to attract viewers to his website (привернути увагу глядачів до його веб-сторінки); C to raise money for youth science (зібрати кошти на розвиток молодіжної науки).
У розповіді чуємо: The goals for both of his missions were to encourage commercial space travel … (Метою обох його (Чарльза Симоні) подорожей було підтримати комерційні подорожі у космос). Серед варіантів відповіді лише варіант A to promote space tourism відповідає контексту, тому і буде правильною відповіддю.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Повне розуміння змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Вам необхідно повністю зрозуміти зміст тексту певної тематики спілкування та відповісти на запитання до нього, вибравши відповідь із запропонованих варіантів.
Щоб відповісти на запитання, потрібно проаналізувати надані варіанти відповідей (A Space Adventures passengers are going to land on the moon (Пасажири Space Adventures збиралися висадитись на місяці); B Space Adventures has already got dozens of potential clients. (Space Adventures уже має дюжину потенційних клієнтів); C Space Adventures has to decide how many passengers will fly first (Space Adventures повинна вирішити, скільки пасажирів полетять першими). Ми чуємо: … the company has already sold tickets to their first two clients. However, it has not been decided yet whether they will take one or two passengers on the first flight (… компанія вже продала квитки першим двом клієнтам. Однак вона ще не вирішила, один чи два пасажири полетять у першу подорож).
Відповідно до почутого вибираємо правильний варіант відповіді – C Space Adventures has to decide how many passengers will fly first.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Повне розуміння змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Вам необхідно повністю зрозуміти зміст тексту певної тематики спілкування та відповісти на запитання до нього, вибравши відповідь із запропонованих варіантів.
У цьому завданні потрібно відповісти на запитання, скільки, на цей момент, людей бачили місяць зблизька.
У тексті ми чуємо: After all, only 18 people have ever seen the moon at such a short distance… (Адже, лише 18 людей бачили місяць з такої близької відстані…).
Відповідно до почутого вибираємо правильний варіант відповіді. Серед запропонованих варіантів тільки варіант B 18 відповідає змісту. Це і буде правильна відповідь.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Повне розуміння змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Вам необхідно повністю зрозуміти зміст тексту певної тематики спілкування та відповісти на запитання до нього, вибравши відповідь із запропонованих варіантів.
У цьому завданні потрібно відповісти на запитання: «Чому ракету буде модифіковано (змінено)»?
У тексті чуємо: It is planned that the rockets will be modified to make the trip as comfortable as possible, because it will be a commercial vacation and not a scientific mission (Планується, що ракета буде модифікована для того, щоб зробити подорож настільки зручною, наскільки це можливо, бо це буде комерційна подорож, а не наукова). А серед наданих варіантів відповідей знаходимо варіант B To make the interior cosier (Зробити інтер’єр затишнішим), який і буде правильною відповіддю.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Повне розуміння змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Вам необхідно повністю зрозуміти зміст тексту певної тематики спілкування та відповісти на запитання до нього, вибравши відповідь із запропонованих варіантів.
У цьому завданні потрібно відповісти на запитання: «Що компанія збирається робити перед тим, як відправити туристів на місяць?»
У тексті чуємо: Before any commercial trips to the moon take place, the company is going to do some tests with no passengers on board to make sure that the equipment is suitable for such trips (Перед тим, як будь-яка комерційна подорож відбудеться, компанія збирається перевірити ракету без пасажирів, щоб упевнитись, що оснащення придатне для подібних подорожей).
Серед варіантів запропонованих відповідей вибираємо варіант B to check the facilities for passengers (перевірити устаткування для пасажирів), що і є правильною відповіддю до запитання і відповідає контексту.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Ви маєте вісім запитань і п’ять автентичних текстів-відповідей. Вам необхідно підібрати відповідне запитання до кожної відповіді. Пам’ятайте, що три запитання будуть зайвими.
Швидко перегляньте текст відповіді і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть дібрати запитання до тексту.
Ключовими у цьому тексті є фрази Bestsellers, Fiction, Cooking (бестселер, художня література, приготування їжі), discount up to 90% (знижки до 90%) та … to take a selfie with your favourite author (зробити селфі з вашим улюбленим автором), які дають нам зрозуміти, що основною темою тексту є книжки та їх розпродаж.
Серед варіантів відповідей знаходимо варіант С Book Fair (Книжковий ярмарок). Це і є правильна відповідь.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть дібрати запитання до тексту.
Ключовими фразами у цьому тексті є Local Farm Products – продукти місцевих ферм, Hay Rides – катання на сіні, Green Vendors – продавці (продаж) овочів.
З контексту видно, що йдеться про продаж овочів та інших товарів, що їх виробляють на місцевих фермах, а також про різні розваги. А серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо варіант H Harvest Festival (Свято врожаю), що відповідає змісту тексту і буде правильною відповіддю.
Правильна відповідь – Н.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть вам підібрати запитання до тексту.
Ключовими фразами в тексті є Our courts, pitches and pools are waiting for you (наші корти, поля для ігор та басейни чекають на вас), Ready! Steady! Go! (На старт! Увага! Пішов!). Одразу зрозуміло, що йдеться про спортивні змагання або про заняття спортом.
Переглянувши варіанти відповідей, ми бачимо, що лише варіант Е Sports Day (День спорту) відповідає темі тексту.
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть підібрати запитання до тексту.
Ключовими фразами, що визначають тему цього тексту, є Fireworks, Laser Geysers, Illuminated Fountains, Giant Lanterns (феєрверки, лазерні шоу, фонтани з освітленням, гігантські ліхтарі). Саме ця фраза дає нам можливість вибрати правильний варіант відповіді – А Light Festival (Фестиваль світла).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть підібрати запитання до тексту.
Ключовими фразами в цьому тексті є фрази Lorries, Minivans, Cabs, Fire Engines, Racers (вантажівки, мінівени, екіпажі, пожежні машини, перегонові автомобілі), а також фраза Vehicle maintenance tips (запчастини для засобів пересування), з яких одразу зрозуміло, що йдеться про автомобілі.
Ось чому варіант відповіді F Automobile Carnival (Карнавал Автомобілів) буде єдиним можливим з усіх запропонованих варіантів.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання Ви повинні уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитайте запитання, а також варіанти відповідей до них. Визначте частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе Вам вибрати правильну відповідь із запропонованих.
Це запитання стосується початку тексту, де розповідається про те, як Мілтон Глейзер винайшов свій відомий логотип. Саме тут ми знаходимо інформацію, яка вказує на правильну відповідь: Milton Glaser was in the back of a yellow taxi in Manhattan when he experienced the “eureka” moment (Мілтон Глейзер перебував на задньому сидінні жовтого таксі, коли він пережив момент «еврика» (відкриття)).
Серед запропонованих варіантів відповідей лише варіант B He created the initial logo in minutes (він створив первісний логотип за хвилину) відповідає змісту тексту і є правильною відповіддю на це запитання.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Щоб відповісти на це запитання, треба звернутися до третього абзацу тексту, у якому є інформація про те, що Глейзер не заробив ані копійки на своєму винаході і навіть не заявив на нього авторські права, because for the first 10 years the idea was to let everyone use it, so that it would spread and enter into the culture (тому що головною ідеєю було перші десять років дозволити кожному використовувати його (логотип), і таким чином він (логотип) був розповсюджений та увійшов до культури).
Серед запропонованих варіантів відповідей лише варіант A In order to encourage people to use the logo (з метою надихнути людей використовувати логотип)), є правильною відповіддю і відповідає контексту.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Відповідь на це запитання знаходимо в п’ятому абзаці: As he developed the idea, Glaser decided to “stack” the characters, so that the “I” and the heart sat on top of the letters “NY” (Щоб удосконалити ідею, Глейзер вирішив розташувати фігури логотипу так, що літера “I” і зображення серця перемістилися на верхівку літер “NY”).
Серед запропонованих варіантів відповідей лише варіант B arrange (розташовувати, упорядковувати) відповідає значенню, у якому використовується слово“stack” .
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Щоб відповісти на це запитання, треба переглянути шостий абзац тексту. У ньому читаємо: To understand the design, you have to translate it. First of all you have to figure out that the ‘I’ is a complete word, then you have to figure out that the heart is a symbol for an experience, then you have to figure out that ‘NY’ are the initials for a place. We know that the issue in all communication is moving the brain, and problems move the brain. This one makes everyone feel good because they have solved it.” (Щоб зрозуміти «конструкцію», вам потрібно розшифрувати її. Перш за все, ви повинні зрозуміти, що ‘I’ це слово, потім ви повинні зрозуміти, що серце це символ життєвого досвіду, а потім ви повинні зрозуміти, що ‘NY’ це початкові літери назви місця. Ми знаємо, що результат будь-якого спілкування – це робота мозку. Цей логотип робить кожного щасливим, тому що вони розшифрували його).
Отже, відповідно до контексту, єдиною правильною відповіддю на це запитання є варіант A It involves working out a puzzle (Він залучає до розв'язування головоломки).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Щоб відповісти на це запитання, треба переглянути весь текст.
Правильною відповіддю на це питання буде варіант D The logo has become New York’s coat of arms (логотип став гербом Нью-Йорка), що є неправдою, адже в тексті взагалі не згадується ні про який герб. Інформація, уміщена у трьох інших варіантах відповідей є правдивою і про неї ми можемо прочитати в тексті.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні Ви маєте вісім тверджень і шість автентичних текстів. Вам необхідно знайти текст, у якому міститься інформація, надана в одному з тверджень. Пам’ятайте, що два твердження будуть зайвими.
Спочатку прочитайте твердження. Потім уважно перегляньте тексти.
У тексті 27 ідеться про пляж Bournemouth та види активного відпочинку, які там пропонуються відпочивальникам, а особливо сім’ям з дітьми: …the first beach to introduce the family-friendly Kidzone scheme, where your children wear a coloured wristband, which … make it easy to identify them if they wander off (… перший пляж, що пропонує зону відпочинку для родин з дітьми, де діти носять кольорові браслети, що … допомагають легко їх знайти, якщо вони десь заблукають). А серед запропонованих тверджень є варіант H helps to find lost kids (допомагають знайти дітей, що загубилися), який відповідає змісту інформації, уміщеній у тексті, і є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – H.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У цьому тексті йдеться про різні розваги, що пропонуються під час відпочинку на пляжі Ainsdale (The beach offers lots of activities to keep your children entertained). На пляжі є казкові піщані дюни (including fabulous sand dunes), а ще цей пляж отримав нагороду за дуже чисту воду: With a Blue-Flag award for its clean swimming waters, Ainsdale Beach is the ideal place for a relaxing family day out ...
Серед запропонованих тверджень знаходимо варіант B has received a prize (отримав нагороду), який відповідає інформації, уміщеній у тексті.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У цьому тексті йдеться про місце в Уельсі (New Quay), де ви можете побачити багато різних морських тварин: … you can see for yourself the seals, birds, dolphins and porpoises that visit this beautiful coastline … (ви можете побачити тюленів, пташок, дельфінів та морських свиней (бурих дельфінів), що навідують це прекрасне узбережжя). А серед варіантів відповідей знаходимо твердження G boasts rich fauna (пишається своєю фауною), яке відповідає змісту цього тексту і буде правильною відповіддю.
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У цьому тексті йдеться про те, що Three Shells Beach не тільки найдовший пірс (мол) розваг у світі, він ще дуже чистий і має велику кількість різноманітного ігрового знаряддя для дітей будь-якого віку.
Крім того, поруч знаходиться парк розваг, у якому відвідувачі можуть відвідати кафе, зони для пікніків, а також купити сувеніри на спеціальних розкладках та в торгових ятках (stands and stalls, cafés and a picnic area). Серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо варіант E has shopping facilities (є можливість робити покупки), що відповідає інформації, уміщеній у тексті.
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У цьому тексті читаємо: It is a stunning, unspoilt beach that allows dogs all year round (Це чудовий, збережений у первозданному вигляді берег, де ви можете відпочивати зі своїми собаками цілорічно).
А серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо твердження D is for visitors with pets (для відвідувачів з домашніми тваринами), що відповідає змісту тексту.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У тексті йдеться про ще один знаменитий пляж, де ви можете відпочити всією сім’єю.
На пляжі є безпечна зона плавання для дітей та пісочниці, а також тут можна орендувати дошки для рафтингу й каяки (ескімоські човни) (There's a safe swimming area for children, as well as sand pits, a bathing raft and kayaks for hire). А серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо твердження A provides a boat rental service (пропонує оренду човнів), що відповідає контексту.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
У цьому завданні на заповнення пропусків необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно прочитайте частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом, обираючи правильну відповідь, та аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Вибираючи правильну відповідь, не забувайте про зміст. Вибрані вами частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, але й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
Щоб зрозуміти, про що йдеться в пропущеній частині речення Sound travels about one thousand feet in one second (33) __________, потрібно звернутись до речення, що передує йому. У попередньому реченні йдеться про те, що ми можемо визначити, як далеко відбувається гроза, порахувавши кількість секунд між спалахом блискавки та звуком грому. Отже, у реченні з пропуском 33 йдеться про звук грому і спалах блискавки. Серед наданих варіантів відповідей лише варіант C while lightning is visible practically instantly (у той час як спалах видно одразу) підходить граматично та за змістом. І речення має таке значення: "Швидкість звуку близько однієї тисячі футів за секунду, у той час як спалах видно одразу".
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Щоб у цьому реченні You should multiply one thousand by the number of seconds you counted and you can determine (34) __________ (Вам потрібно помножити одну тисячу на кількість секунд, яку ви нарахували і ви можете визначити …) вставити пропущену частину, потрібно звернути увагу на значення попередніх речень у тексті.
Проаналізувавши ці речення, можемо впевнено сказати, що інформація, якої нам бракує, буде стосуватися саме способу вирахування, як далеко відбувається гроза. Тому серед запропонованих варіантів відповідей вибираємо варіант G how many feet are to the place where lightning struck (як багато футів до місця, де вдарила блискавка), що відповідає змісту тексту.
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Пропуск 35 бачимо в реченні: But by setting trees on fire it gave them fire long before they had discovered (35) __________ (Але використання дерев, що загорілися, дало їм (людям) можливість використовувати вогонь задовго до того, як вони винайшли (35) __________).
Нам потрібно знайти частину речення, яке містить пояснення того, що винайшли люди для використання (у цьому випадку для добування) вогню. Отже, переглянувши запропоновані варіанти відповідей, можемо сказати, що лише варіант E how to produce it by rubbing firestones together (як видобувати його (вогонь) тертям камінців) відповідає змісту цього речення і підходить граматично.
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Розглянемо пропуск 36.
У реченні йдеться про те, що люди в прадавні часи вірили – блискавка була знаком гніву Бога, посланим на землю. І лише один із запропонованих варіантів відповідей підходить до цього пропуску, тому що він пояснює, з якою метою Бог посилав блискавку на землю. Це варіант F to punish them or warn them to behave themselves (покарати їх або попередити, щоб вони поводились правильно), який і буде правильною відповіддю.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
У цьому реченні йдеться про те, що пізніше люди навчилися захищатися від електричних розрядів з неба: Humans later learned to protect themselves from these electric bolts from the sky (37) __________.
Проаналізувавши зміст речення, робимо висновок, що в ньому бракує частини, у якій міститься інформація про те, як саме люди захищалися від блискавок. Серед запропонованих варіантів відповідей лише варіант A by installing lightning rods on their rooftops (установлюючи громовідводи на верхівках дахів) підходить і граматично, і за змістом.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
У реченні з пропуском 38 ідеться про те, що, незважаючи на небезпечність блискавки як природного явища, яке запалює дерева та вражає людей потужним електричним розрядом, є вид блискавки, який залишається цілком приємним. Though lightning is a dangerous natural force that sets trees on fire and electrocutes people with massive electric shocks, there's one thunderbolt that remains entirely pleasant: the thunderbolt (38) __________!. Проаналізувавши речення, робимо висновок, що в пропущеній його частині міститься інформація, яка пояснює, що це за «приємна блискавка».
Серед наданих варіантів відповідей вибираємо варіант B that hits us when we fall in love at first sight (що вражає нас, коли ми закохуємось з першого погляду). Це і буде правильна відповідь.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
У цьому завданні пропонується заповнити пропуски словами, вибравши необхідне за змістом слово серед чотирьох наданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоб зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Обираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 39 розташований у першому реченні. Проаналізувавши надані варіанти відповідей A tell (розповідати, говорити), B celebrate (святкувати), C keep (тримати) та D memorize (запам’ятовувати), вибираємо варіант В, що відповідає змісту речення: The 50th birthday of the LEGO brick was in January 2008 and there was plenty to (39) __________. (П’ятдесята річниця конструктора LEGO була в січні 2008 року, і цього було доволі, щоб святкувати).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Пропуск знаходиться в реченні Children all over the world have played with LEGO bricks for the past 50 years, and LEGO is still right at the (40) __________ of many wish lists…
Проаналізувавши надані варіанти відповідей (A top (верхівка, найвище місце), B head (голова), C contents (зміст) та D title (заголовок)), вибираємо варіант A top, адже саме це слово відповідає змісту речення (Діти в усьому світі гралися з конструкторами LEGO впродовж останніх п’ятдесяти років, і LEGO все ще займає найвище місце у багатьох списках бажань …).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
У реченні з пропуском 41 пропущений прикметник у найвищому ступені порівняння. Проаналізувавши надані варіанти відповідей, бачимо, що ні варіант A dearest (наймиліший, найдорожчий), ні варіант В largest (найбільший (розмір)), ні варіант D tallest (найвищий (розмір)) не можуть бути правильною відповіддю, адже не відповідають змісту тексту. І лише варіант C highest (високий, максимальний) абсолютно вписується в речення: Just before the turn of the millennium the LEGO brick was voted “Toy of the Century”, one of the (41) __________ awards in the toy industry… (Незадовго до початку нового тисячоліття LEGO був висунутий на отримання нагороди «Іграшка століття», однієї з найвищих нагород в індустрії іграшок).
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Проаналізувавши речення з пропуском 42 та надані варіанти відповідей (A stayed (зупиняти, залишатися, гостювати), B founded (засновувати, починати будівництво), С made (виготовляти, конструювати) та D based (базувати, закладати основу)), з упевненістю можемо сказати, що лише варіант B founded вписується у речення граматично й за змістом і відповідає контексту: The LEGO history began in 1932 in Denmark, when Ole Kirk Christіansen (42) __________ a small factory for wooden toys in the unknown town of Billund in the south of the country» (Історія LEGO почалася 1932 року в Данії, коли Оле Кірк Крістіансен заснував маленьку фабрику для створення дерев’яних іграшок у невідомому містечку Біллунд на півдні країни).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Проаналізувавши зміст речення та розглянувши запропоновані варіанти відповідей, можна впевнено сказати, що варіанти A quiz (вікторина, екзамен), B game (гра) та D fight (бійка, суперечка) не можуть бути використані в цьому контексті. Адже всі ці три варіанти не відповідають змісту речення й граматично не вписуються в нього. І лише варіант C competition (змагання) є правильною відповіддю: To find a name for his company he organized a (43) __________ among his employees (Щоб знайти назву для своєї компанії, він організував конкурс серед своїх співробітників).
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Проаналізувавши зміст речення з пропуском 44, упевнюємося, що серед запропонованих варіантів відповідей (A like (подібно, схоже), B as (як, згідно з), C such as (як-от, наприклад) та D for (для, заради)) тільки варіант B as підходить за змістом: «Лише через 15 років Крістіансен відкрив пластик, як ідеальний матеріал для виготовлення іграшок і купив першу формувальну машину в Данії». (Barely 15 years later Christiansen discovered plastic (44) __________ the ideal material for toy production, and bought the first injection moulding machine in Denmark).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
У реченні з пропуском 45 пропущений прийменник. Серед наданих варіантів лише варіант С still (усе ще) відповідає контексту (A until (до, доти), B moreover (до того ж, крім того), D usual (звичайний)): Over the years he perfected the brick, which is (45) __________ the basis of the entire LEGO game and building system today (Упродовж багатьох років він удосконалював «цеглинку» конструктора, яка все ще є основою всієї гри LEGO і її будівельної системи)
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Речення, у якому розміщено завдання 46, має таке значення: «Цей оброблений матовий пластик надзвичайно міцний, має стійкість до подряпин та укусів й ідеально підходить для того, щоб міцно утримувати разом складені «цеглинки» (This matt finish plastic is extremely hard, has a scratch and bite-resistant surface, and is ideal for (46) __________ the bricks connected.)
Проаналізувавши запропоновані варіанти відповідей (A making (створювати, конструювати), B keeping (утримувати, залишатись в особливому стані чи позиції), C putting (класти, ставити), D staying (залишатися, гостювати)), упевнюємося, що серед них лише варіант B keeping підходить за змістом і граматично. Тому варіант В є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Речення, у якому міститься завдання 47, має таке значення: «Кожна відлита форма має допустиме відхилення від норми не більше однієї тисячної частки міліметра, так що «цеглинки» будь-якого кольору та розміру міцно з’єднуються …» (Each injection mould is permitted a tolerance of no more than one thousandth of a millimetre, (47)__________ bricks of every colour and size stay firmly connected…).
Серед запропонованих варіантів відповідей (А while (поки, доки), В in order (у порядку, відповідно до (вимагає вживання частки to – in order to), С until (доти, поки), D so that (так що, таким чином що)) лише варіант D so that відповідає контексту і тому є єдиною правильною відповіддю до завдання.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Для того, щоб заповнити пропуск у цьому реченні, необхідно проаналізувати його зміст: «Кожна відлита форма має допустиме відхилення від норми не більше ніж одна тисячна міліметра, так що «цеглинки» будь-якого кольору та розміру міцно з’єднуються, дозволяючи фанам LEGO будувати цілі міста з будь-яких його елементів » (Each injection mould is permitted a tolerance of no more than one thousandth of a millimetre, so that bricks of every colour and size stay (48)__________ connected, allowing LEGO fans to build entire cities from all kinds of LEGO elements).
Таким чином, серед наданих варіантів відповідей, на перший погляд, маємо дві правильні відповіді: варіант С firmly (міцно, щільно) та D closely (тісно, щільно). Але маємо зазначити, що прислівник closely у значенні «тісно, щільно» вживають тільки в переносному значенні, наприклад, the industries are closely connected, the notions are closely related. На відміну від closely, прислівник firmly вживають на позначення як нематеріальних явищ (I firmly believe), так і фізичних (матеріальних) відношень (the bricks are firmly connected; the rope was firmly attached; he shook my hand firmly). Саме тому правильною, відповідно до контексту, є відповідь С.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні запропоновано заповнити пропуски словами, вибравши необхідне за граматичною формою слово серед чотирьох наданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоб зрозуміти його тему. Уважно прочитайте граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Проаналізуйте не тільки зміст речення, а і його структуру. Обов’язково зверніть увагу на речення, що передує реченню з пропуском і розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні The expression "blind (49) __________ a bat" is completely inaccurate because bats aren't blind, ідеться про те, що хоча й існує вираз «сліпий як кажан», але він неправдивий, адже, насправді, кажани не сліпі. Нам необхідно вибрати відповідний прийменник у фразу «сліпий як кажан». Ця фраза використана для порівняння, у цьому випадку, зору людини із зором кажана. Серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо варіант B as (як). Саме прийменник as використовують для порівняння чогось або когось. Отже, правильною є відповідь B as.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Речення, у якому розташоване завдання 50, має таке значення: «Вони можуть (уміють) бачити достатньо добре … » (They (50) __________ see reasonably well with their eyes…). Серед наданих варіантів відповідей (A can (могти, уміти), B may (могти, мати можливість), C might (міг, мав можливість), D must (повинен) лише варіант A can відповідає контексту і граматично, і за змістом.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Речення з пропуском 51 має таке значення: «Вони можуть бачити достатньо добре (під час лабораторних тестів з’ясувалося, що вони розрізняють форми предметів і кольори)… (They can see reasonably well with their eyes (in laboratory tests they have been shown (51) __________ shapes and colors) …).
У реченні завдання вжито складний підмет (Complex Subject), яка передбачає вживання форми інфінітиву з часткою to. Тому серед запропонованих варіантів відповідей вибираємо варіант D to distinguish, який і буде правильною відповіддю.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Пропуск 52 розташовано в реченні: They can see reasonably well with their eyes (in laboratory tests they have been shown to distinguish shapes and colors), and when it (52) __________ dark they navigate… (Вони можуть бачити достатньо добре (під час лабораторних тестів з’ясувалося, що вони розрізняють форми предметів і кольори), і коли стає темно, вони літають…).
Проаналізувавши речення, ми бачимо, що з нього вилучено присудок. Серед наданих варіантів відповідей (A get, B will get, C gets та D getting) лише варіант C gets уживають з іменником (займенником) в третій особі однини в ролі присудка. Тому правильною відповіддю буде варіант С.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Проаналізувавши речення з пропуском 53, визначаємо, що в ньому потрібно вжити іменник: … and when it gets dark they navigate using a sophisticated sonar (53) __________ called echolocation (… і коли стає темно, вони літають, використовуючи складну навігаційну систему, яку називають ехолокацією).
Серед наданих варіантів відповідей тільки у варіанті А system подано іменник, що і є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Для заповнення пропуску 54 надано такі варіанти відповіді: A surprisingly (надзвичайно), B surprised (неочікуваний), C surprise (несподіванка, здивування), D surprising (несподіваний, дивний). Це різні частини мови.
Речення, у якому вміщено завдання, має таке значення: «Космічний простір починається приблизно на відстані 60 миль від поверхні Землі, що надзвичайно близько» (Space begins about sixty miles from Earth’s surface, which is (54) __________ close.). Тобто нам потрібен прислівник. Тому лише варіант A surprisingly підходить граматично і за змістом до цього пропуску.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Пропуск 55 розміщений у реченні: The British astronomer Fred Hoyle (55) __________ to have remarked,… (Кажуть, що астроном Фред Гойл колись зауважив …). У реченні використано складний підмет, що вимагає вживання дієслова у формі пасивного стану.
Серед запропонованих варіантів відповідей вибираємо варіант В is reported, тому що саме в цьому варіанті представлено таке дієслово.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Речення з пропуском 56 має таке значення: «Це лише година їзди, якщо ваша машина змогла б рухатись прямо вгору» (It’s only an hour drive away if your car (56) __________ go straight upwards).
Проаналізувавши речення та запропоновані варіанти відповідей, вибираємо варіант D could, який відповідає контексту граматично та за змістом.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Речення з пропуском 57 має таке значення: «Однак, вам необхідно від’їхати лише ще декілька тисяч миль, як усі об’єкти, створені людиною, поступово зникають з поля зору» (However, you only have to travel (57) ________ few thousand miles away before all man-made objects fade from view.)
Проаналізуємо надані варіанти відповідей: A other або В the other. Ці конструкції можуть уживати як уточнювальні слова, що передують іменнику, або разом з іншими уточнювальними словами вживати в якості займенника самостійно, без іменника. Отже, ці слова не можуть бути правильною відповіддю в цьому контексті.
Як уточнювальне слово other не має форми множини, а це означає, що варіант С others також не може бути правильною відповіддю, оскільки речення після пропуску 57 містить іменник множини miles, який вимагає множини. І лише варіант D another може вживатись у цьому контексті, що підтверджується правилом уживання займенника another: another + few/two, three etc. + noun, наприклад: We’re going to stay for another few days. Як і в нашому реченні: … you only have to travel another few thousand miles.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Речення, у якому міститься пропуск 58, є складнопідрядним з підрядним реченням часу, що вводиться сполучником before (However, you only have to travel another few thousand miles away before all man-made objects fade from vie). У підрядних реченнях такого типу передбачене вживання теперішніх часів.
Проаналізувавши надані варіанти відповідей, можемо зазначити, що варіанти В will fade та D would fade є неможливими, оскільки є формами the Future Simple та the Future-Simple-in-the-Past; варіант С fades є неможливим, оскільки є формою the Present Simple 3 особи однини, натомість підмет підрядного речення часу objects у цьому реченні вжито у множині.
Отже, варіант А fade, що є формою the Present Simple і вживається з 1 особою однини та з іменниками в множині, є єдиною можливою відповіддю до цього завдання.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
Зразок написання власного висловлення
Hello Cassy,
How are you doing? I’m so happy that you have accepted my invitation to come and stay with me in Ukraine. At last we are going to meet in person after corresponding for two years.
To begin with, I think the best time for you to come is June. Both of us will have passed our exams and so will be able to fully relax. Moreover, Ukraine is wonderful in June, it is warm but not too hot yet.
I promise to show you around the city. In my home town there are beautiful cathedrals, historical buildings, great monuments – a lot of sights to see. Besides, we have a big zoo, a lot of theatres and cinemas, nice eateries and even a funicular.
If you like, I will introduce you to my friends, they are all nice people and can speak English. We may visit a rock festival, which is held in our town in June. I’m sure we will have a good time.
Well, that’s all for now, as I have to finish my report in Geography.
Hope to hear from you soon.
Regards,
Alex
Знайшли помилку? Пишіть на
- Усі тести ЗНО з англійської мови онлайн
- Завдання й відповіді ЗНО з англійської мови минулих років
- Усе про тест ЗНО з англійської мови
- Програма ЗНО з англійської мови
- Усе про власне висловлення з англійської мови
- Приклади написання власного висловлення з англійської мови
- Тести ЗНО онлайн з інших предметів
- Дорожня карта учасника ЗНО
- Дорожня карта вступника на бакалавра