ЗНО онлайн 2018 року з англійської мови – додаткова сесія
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Розуміння основного змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
У кожному із завдань 1–3 ви маєте запитання і три картинки-відповіді. Вам необхідно вибрати картинку, яка буде відповіддю на запитання. Перед першим прослуховуванням запису прочитайте інструкції.
Вам необхідно зрозуміти основний зміст текстів певної тематики спілкування та вибрати необхідну інформацію з прослуханого. Уважно розгляньте картинки, спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Прослуховуючи текст уперше, виберіть картинку, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно розгляньте картинки. Виберіть остаточний варіант правильної відповіді після другого прослуховування.
На картинках до завдання 1 зображено три тваринки: хом’ячка, рибку та кошеня. Потрібно відповісти на запитання, яку тваринку вирішила дівчинка собі придбати. Прослуховуючи текст, ми чуємо: Start small. At the beginning try caring for easy pets like a fish (Почни з маленького. Спочатку спробуй попіклуватись за простою тваринкою, такою як рибка). Саме тому правильною відповіддю до цього завдання буде варіант В із зображенням рибки.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Розуміння основного змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Уважно розгляньте картинки, спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Прослуховуючи текст перший раз, виберіть картинку, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно розгляньте картинки. Виберіть остаточний варіант правильної відповіді після другого прослуховування.
На картинках до завдання 2 зображено різні страви: салат, сандвіч та смажене курча. Потрібно визначити, що вибрала дівчинка в ресторані швидкої їжі.
Прослуховуючи текст, ми чуємо: Girl: But I’d like some meat. Boy: No problem, you can have some grilled chicken. It’s much healthier than any fried meat. (Дівчинка: Але я б хотіла м’ясо. Хлопчик: Немає проблеми, ти можеш замовити курча, засмажене на грилі). Відповідно до змісту діалогу правильною відповіддю до завдання буде картинка С, на якій зображено курча.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Розуміння основного змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Уважно розгляньте картинки, спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Прослуховуючи текст перший раз, виберіть картинку, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно розгляньте картинки. Виберіть остаточний варіант правильної відповіді після другого прослуховування.
На картинках до завдання 3 зображено браслет, кістку для собаки та фрагмент уроку з верхової їзди. Необхідно визначити, що дівчинка вибрала в подарунок для подруги. Прослуховуючи текст, чуємо: … a gift for a pet can mean as much as a gift for the owner!... Ok, I’ll buy something for her pet (…подарунок для домашньої тваринки може означати й подарунок для її власника … Добре, я куплю щось для її собаки). Саме тому правильною відповіддю до цього завдання буде картинка А із зображенням кісточки.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Розуміння основного змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
У кожному із завдань 4–6 ви маєте запитання і три запропоновані варіанти відповіді. Вам необхідно вибрати правильний варіант відповіді на запитання. Перед першим прослуховуванням запису прочитайте інструкції.
Уважно прочитайте запитання та варіанти відповідей до нього, спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Прослуховуючи текст перший раз, виберіть варіант, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Виберіть остаточний варіант правильної відповіді після другого прослуховування.
У завданні 4 потрібно відповісти на запитання, що дівчина думає про новий фільм. Уважно слухаючи текст, ви почуєте I liked it. I thought it was entertaining, although it wasn’t groundbreaking, by any means (Мені він сподобався. Хоча він і не був новаторський, але, не зважаючи на це, він був цікавий/захоплюючий). Саме ця фраза й містить правильну відповідь на запитання. А серед запропонованих варіантів вибираємо варіант B It is exciting (він був хвилюючий/захоплюючий), що відповідає контексту і є єдиною правильною відповіддю до завдання.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Розуміння основного змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Уважно прочитайте запитання та варіанти відповідей до нього, спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Прослуховуючи текст перший раз, виберіть варіант, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Виберіть остаточний варіант правильної відповіді після другого прослуховування.
У завданні 5 потрібно відповісти на запитання у якому шоу промовець спробував узяти участь. Прослуховуючи текст, ви почуєте, як хлопець говорить: I like to watch quiz shows like Who Wants to be a Millionaire? I actually tried out once to be on this one, but I didn’t pass the test. (Мені подобається дивитись телевікторини, такі як, "Хто хоче стати мільйонером?" Я навіть спробував потрапити на неї одного разу, але я не пройшов відбір). І тому правильним буде варіант відповіді C Who Wants to be a Millionaire? ("Хто хоче стати мільйонером?"), що відповідає контексту.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Розуміння основного змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Уважно прочитайте запитання та варіанти відповідей до нього, спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Прослуховуючи текст перший раз, виберіть варіант, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Виберіть остаточний варіант правильної відповіді після другого прослуховування.
У завданні 6 потрібно відповісти на запитання, що Бен збирався робити у парку. Уважно слухаючи текст, чуємо: I was just warming up with a little walk around the park. We have a baseball game starting in a half hour (Я просто розігріваюсь, роблячи невеличку прогулянку парком. Гра в бейсбол почнеться через півгодини). Виходячи з прослуханої інформації, вибираємо правильну відповідь до цього завдання. Це буде варіант C to play baseball (грати у бейсбол).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Вміння розуміти основний зміст на слух та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
У кожному із завдань 7–11 ви маєте твердження. Вам необхідно визначити правильність чи неправильність наведеного твердження щодо змісту прослуханого. Перед першим прослуховуванням запису прочитайте інструкції.
Вам необхідно зрозуміти основний зміст текстів певної тематики спілкування та вибрати необхідну інформацію з прослуханого. Прослуховуючи текст уперше, намагайтеся почути інформацію, про яку йдеться в кожному твердженні. З'ясуйте, правдивим чи неправдивим є кожне твердження відповідно до почутого тексту. Оберіть правильні, на вашу думку, відповіді. Після другого прослуховування виберіть остаточний варіант правильної відповіді.
Твердження в завданні 7 має таке значення: «Американська модель кафе з котами відрізняється від азійської» (The American cat café model is different from the Asian one). А в озвучуваному тексті чуємо: The Asian cat cafe model … at an hourly fee for people who live in small flats that don’t allow pets. Our model includes an adoption element – meaning the cats at cat cafes are not only nice to be around and play with, they could be yours (Азійська модель котячого кафе – це кафе з погодинною оплатою для людей, що живуть у маленьких квартирах, які не дозволяють мати домашню тварину. Наша модель має елемент «усиновлення», тобто з котами в кафе можна не тільки гратися, але вони можуть бути вашими). Тобто, дійсно американська модель котячого кафе відрізняється від азійської моделі. Саме тому твердження 7 є правдивим.
Правильна відповідь – Т.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Вміння розуміти основний зміст на слух та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Твердження в завданні 8 має таке значення: «Відвідувачі повинні приносити свої іграшки, якщо вони хочуть пограти з котами» (Visitors must bring your own toys if they want to play with the cats). А в тексті чуємо: «… of course, there will be lots of cat toys provided» (авжеж, там буде багато котячих іграшок).
Відповідно, твердження 8 є неправдивим.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Вміння розуміти основний зміст на слух та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Твердження в завданні 9 має таке значення: «Міранда зібрала достатньо коштів, щоб розпочати свій бізнес» (Miranda has raised enough money to start her business). А в тексті чуємо: Now we’re in the process of organizing a group of investors for the project, and we are starting an online campaign to raise $30,000 (Зараз ми в процесі пошуку групи інвесторів для проекту, і ми почали онлайн компанію, щоб зібрати 30000 доларів).
Отже, твердження 9 є неправдивим.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Вміння розуміти основний зміст на слух та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Твердження в завданні 10 має таке значення: «Коти можуть вільно пересуватись і грати по всьому кафе» (The cats are free to move and play all around the café.). А в тексті чуємо: According to local health code, the cat café must be divided into two rooms. In one room there will be 10 to 15 cats for customers to hug tenderly, and play with … The other room will be the café (Відповідно до місцевого закону про здоров’я, котяче кафе повинно бути розділено на дві кімнати. В одній кімнаті буде від 10 до 15 котів, яких відвідувачі можуть ніжно пообнімати та з якими можуть пограти … Інша кімната це й буде саме кафе).
Проаналізувавши почуте, можемо впевнено сказати, що твердження 10 є неправдивим.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Вміння розуміти основний зміст на слух та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Твердження в завданні 11 має таке значення: «Міранда сподівається знайти людей, з якими вона буде співпрацювати» (Miranda hopes to find people to cooperate with.). А в тексті чуємо: «We are ready to start communications with potential coffee shop partners and rescue centres whose efforts we can support.» (Ми готові до співпраці з нашими потенційними партнерами, кафе та центрами порятунку для тварин, чиїм зусиллям ми можемо сприяти).
Саме тому твердження 11 є правдивим.
Правильна відповідь – Т.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Повне розуміння змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
У кожному із завдань ви маєте запитання і три варіанти відповіді. Вам необхідно вибрати варіант відповіді, який буде правильною відповіддю на запитання. Перед першим прослуховуванням запису прочитайте інструкції.
Вам необхідно повністю зрозуміти зміст тексту певної тематики спілкування та відповісти на запитання до нього, вибравши відповідь із запропонованих варіантів. Уважно прочитайте запитання й відповіді до нього, спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Прослуховуючи текст перший раз, виберіть варіант відповіді, що є правильним, на вашу думку. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно прочитайте надані варіанти відповідей. Виберіть остаточний варіант правильної відповіді після другого прослуховування.
У завданні 12 потрібно визначити, що трапилось із Кессі де Піколь під час її подорожі. Проаналізуємо варіанти відповідей: A started on her first travel when she was in high school (уперше вирушила у подорож, коли вона була в середній школі); B spent two months hitchhiking about Latin America (цілих два місяці подорожувала автостопом по Латинській Америці); C faced discomforts during her first travel because of lack of money (відчула дискомфорт під час її першої подорожі з причини нестачі грошей). У розповіді чуємо: She saved money by sleeping in train stations, eating bread for meals and hitchhiking her way … (Вона заощаджувала гроші, ночуючи на вокзалах, їла тільки хліб і пересувалась автостопом …). Серед варіантів відповідей лише варіант C faced discomforts during her first travel because of lack of money відповідає контексту, тому і буде правильною відповіддю.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Повне розуміння змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Вам необхідно повністю зрозуміти зміст тексту певної тематики спілкування та відповісти на запитання до нього, вибравши відповідь із запропонованих варіантів.
Щоб відповісти на запитання, потрібно проаналізувати надані варіанти відповідей: A She had saved up for two years (Вона збирала гроші впродовж двох років); B She received some financial aid (Вона отримала фінансову допомогу); C She earned money along the way (Вона заробляла гроші під час подорожі). У тексті ми чуємо: She was going to visit all 196 countries on Earth. … supported by the International Institute of Peace through Tourism and with a few sponsors (Вона збиралася відвідати всі 196 країн на Землі. … за підтримки Міжнародного Інституту Миру і Туризму, а також декількох спонсорів). Відповідно до почутого вибираємо правильний варіант відповіді – B She received some financial aid.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Повне розуміння змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Вам необхідно повністю зрозуміти зміст тексту певної тематики спілкування та відповісти на запитання до нього, вибравши відповідь із запропонованих варіантів.
У цьому завданні потрібно відповісти на запитання, чому Кессі погодилася на запрошення водія таксі на Кубі.
У тексті ми чуємо: In Cuba, she realized she had only $20 in a place where only cash was accepted. (На Кубі вона зрозуміла, що має лише 20 доларів, у місці, де приймають лише готівку…). Відповідно до почутого вибираємо правильний варіант відповіді. Серед запропонованих варіантів тільки варіант B She couldn't use her credit card (вона не могла використати свою кредитну картку) відповідає змісту. Це і буде правильна відповідь.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Повне розуміння змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Вам необхідно повністю зрозуміти зміст тексту певної тематики спілкування та відповісти на запитання до нього, вибравши відповідь із запропонованих варіантів.
У цьому завданні потрібно відповісти на запитання: «Які проблеми мала Кессі під час її подорожі?». У тексті чуємо: She was often held by authorities who thought she was a journalist or worked for the government. Once, her taxi was stopped by thieves (ЇЇ часто затримували місцеві органи влади, вважаючи, що вона журналіст або працює на уряд. Одного разу її таксі було зупинено злодіями). А серед пропонованих варіантів відповідей знаходимо варіант A She was arrested (Її заарештовували/затримували), який і буде правильною відповіддю.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Повне розуміння змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Вам необхідно повністю зрозуміти зміст тексту певної тематики спілкування та відповісти на запитання до нього, вибравши відповідь із запропонованих варіантів.
У цьому завданні потрібно відповісти на запитання: «Що Кессі збирається робити найближчим часом?». У тексті чуємо: She has plans to write a book and finish an educational film about her journey, as well to speak to college students to inspire them to see their full potential (Вона має плани написати книжку і завершити освітній фільм про її подорож, як і виступити перед студентами коледжів із промовою, надихаючи їх побачити їхній повний потенціал …). Серед варіантів запропонованих відповідей вибираємо варіант C to make a documentary (зробити документальний фільм), що і є правильною відповіддю до запитання і відповідає контексту.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Ви маєте вісім запитань і п’ять автентичних текстів-відповідей. Вам необхідно дібрати відповідне запитання до кожної відповіді. Пам’ятайте, що три запитання будуть зайвими.
Швидко перегляньте текст відповіді і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть дібрати запитання до тексту.
Ключовими в цьому тексті є слова college (коледж) та university (університет), які дають нам зрозуміти, що основною темою тексту є освіта. Серед варіантів відповідей знаходимо варіант H Education (Освіта). Це і є правильна відповідь.
Правильна відповідь – Н.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть дібрати запитання до тексту.
Ключовою фразою в цьому тексті є We are looking for … staff to work in our cafe … (Ми шукаємо персонал для роботи в нашому кафе). А серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо варіант B Job Opportunities (можливості отримати роботу), що відповідає змісту тексту і буде правильною відповіддю.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть дібрати запитання до тексту.
Ключовими фразами в тексті є best New York style pizza breakfast (найкращий сніданок з піцою по-ньюйоркськи), vegan, dairy free & gluten free options (вегетаріанські продукти й продукти, що не містять молока та глютену). Одразу зрозуміло, що мова йде про їжу. Переглянувши варіанти відповідей, ми бачимо, що лише варіант C Eating Out (Їсти в ресторані) відповідає темі тексту.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть дібрати запитання до тексту.
Ключовою фразою, що визначає тему цього тексту є Malibu Guitar Festival (Фестиваль гітарної музики у Малібу). Саме ця фраза дає нам можливість вибрати правильний варіант відповіді – D Entertainment (Розвага).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть дібрати запитання до тексту.
Ключовими фразами в цьому тексті є фрази Get Your Flu Shot (отримай щеплення проти грипу), а також слово Pharmacy (аптека), з яких одразу зрозуміло, що йдеться про здоров’я. Ось чому варіант відповіді F Health Care (турбота про здоров’я) буде єдиним можливим з усіх запропонованих варіантів.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання Ви повинні уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитайте запитання, а також варіанти відповідей до них. Визначте частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе Вам вибрати правильну відповідь із запропонованих.
Пропоноване запитання стосується початку тексту, де авторка розповідає, чому вона залишила домівку. Саме тут ми знаходимо інформацію, яка вказує на правильну відповідь: You can’t live in one place your entire life and expect to gain anything valuable enough to incorporate it into what you’re passionate about. Travelling broadens your perspective on the world around you (Ти не можеш жити все своє життя в одному місці і очікувати, що ти отримаєш щось дуже важливе, що пов’яже тебе зі справою, в яку ти закоханий. Подорож розширює твої можливості …).
Серед запропонованих варіантів відповідей лише варіант C to find inspiration (шукати натхнення) відповідає змісту тексту і є правильною відповіддю на це запитання.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Щоб відповісти на це запитання, треба звернутися до другого абзацу тексту, у якому йтеться про той момент, коли Кейша відчула потяг до професії дизайнера: Since I was a child I would spend hours playing with my mom’s fabrics, creating patterns and making clothes for my dolls as well as for myself (У дитинстві я проводила години, граючись із тканинами моєї мами, створюючи моделі та шиючи одяг для моїх ляльок, як і для себе самої…).
Серед запропонованих варіантів відповідей лише варіант B tried her hand at sewing dresses for dolls (пробуючи шити одяг для ляльок), є правильною відповіддю й відповідає контексту.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Відповідь на запитання 24 маємо в третьому абзаці: In over a decade, I worked with many talented photographers and illustrators, learning much about the world of commercial art, as well as developing an eye for composition. (Протягом десяти років я працювала з багатьма талановитими фотографами та художниками-ілюстраторами, вивчаючи світ комерційного мистецтва, а також розвиваючи свої вміння створювати композиції).
Серед запропонованих варіантів відповідей лише варіант D gained the necessary experience from specialists (здобула необхідний досвід (уміння) в спеціалістів) відповідає контексту і є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Щоб відповісти на це запитання, треба переглянути четвертий абзац тексту. У ньому читаємо: … Paris has taught me a lot about doing business in France, where quality outranks quantity. The French are much less prone to buy from a lesser known designer than Americans are» (Париж навчив мене, як робити бізнес у Франції, де якість переважає кількість. Французи менш схильні купувати продукцію невідомих дизайнерів, ніж американці).
Отже, відповідно до контексту, єдиною правильною відповіддю на це запитання є варіант D It’s harder to get into the fashion market in France than in the US (Складніше потрапити на ринок моди у Франції, ніж у Сполучених Штатах).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Відповідь на запитання 26 знаходимо в останньому абзаці, а саме в реченні: One of my greatest initial challenges was finding a manufacturer (Одним з найбільших викликів для мене було знайти виробника).
Серед запропонованих варіантів вибираємо варіант C hiring a local producer (найняти місцевого виробника), який і є правильною відповіддю на це питання.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні Ви маєте вісім тверджень і шість автентичних текстів. Вам необхідно знайти текст, у якому міститься інформація, надана в одному з тверджень. Пам’ятайте, що два твердження будуть зайвими.
Спочатку прочитайте твердження. Потім уважно перегляньте тексти.
У тексті 27 ідеться про стадіон у Сіетлі, що є домівкою для гравців національної футбольної ліги Сіетлу, команди Seahawks (Морських яструбів), і про унікальний дах стадіону, який з’являється лише під час дощу: … some 70 percent of the 67,000 seats are covered with a sliding overhead screen.» (… 70 % від 67 тисяч місць вкриваються висувним надземним екраном). А серед запропонованих тверджень є варіант A is supplied with an automatically movable roof (обладнаний дахом, що рухається автоматично), який відповідає змісту інформації, уміщеної в тексті, і є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У тексті 28 йдеться про Річмондський стадіон для ковзанярського спорту, що був збудований для Зимової Олімпіади 2010 року ( … was built as the speed skating venue for the 2010 Winter Olympics in Vancouver).
Серед запропонованих тверджень знаходимо варіант F was constructed to house a major international event (був збудований для проведення важливого міжнародного заходу), який відповідає інформації, уміщеній у тексті, і є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У цьому тексті йдеться про найбільший у США стадіон, що є екологічно безпечним, тому що оснащений енергозберігальним освітленням і системою дбайливого використання води: It features energy-efficient lighting and low-flow water …. Також цей Вашингтонський стадіон має спеціальну програму для переробки паперових обгорток від хотдогів, які залишаються на стадіоні після відвідувачів (has a program for recycling leftover hot dog wrappers).
Серед варіантів відповідей знаходимо твердження G has a technology to process used food packaging (має технологію для переробки використаних обгорток для їжі), яке відповідає змісту цього тексту і буде правильною відповіддю.
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У цьому тексті йдеться про тайванський стадіон, який є першим у світі стадіоном, обладнаним сонячними панелями (батареями): It is one of the first stadiums in the world to provide most of its power from solar energy.
Серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо варіант E is operated by an alternative source of energy (використовує альтернативні джерела енергії), який і є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У цьому тексті йдеться про стадіон, що носить ім’я його власника і одночасно магната з виробництва жувальної гумки, Вільяма Ріглі. А також цей славетний бейсбольний стадіон зберігається у своєму первозданному вигляді вже 98 років завдяки турботі про нього його власників, жителів міста та фанатів бейсболу: …this famed ballpark has been fiercely protected from change by its city, its owners and its fans.
Серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо твердження C preserves the original features from the past (зберіг первісний вигляд), що відповідає змісту тексту і є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У тексті йдеться про ще один стадіон поважного віку, збудований аж у 1906 році. Цей стадіон і досі зберігається у первісному вигляді. І лише декілька новинок, як-от оновлені ванні кімнати та нове відео табло для висвітлення результатів, з’явились на стадіоні останнім часом. А ще він був збудований на території Вермонтського університету: Built on the University of Vermont's campus.
Серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо твердження B occupies the grounds of an academic institution (розташований на місці освітньої установи), що відповідає контексту і є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
У цьому завданні на заповнення пропусків необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно прочитайте частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом, обираючи правильну відповідь, та аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Вибираючи правильну відповідь, не забувайте про зміст. Вибрані вами частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, але й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
Щоб зрозуміти, про що йдеться у пропущеній частині речення We didn’t know (33) __________!, потрібно проаналізувати початок тексту та надані варіанти відповідей. У першому абзаці йдеться про те, що сім’я зібралася в подорож і вони неодмінно хотіли вирушити саме сьогодні. А ще вони точно були впевнені, що хочуть поїхати за межі своєї країни. Серед пропонованих варіантів відповідей лише варіант C where we were going yet (куди ми збираємося їхати) підходить граматично та за змістом, а тому є правильною відповіддю. І речення має таке значення: «Ми ще не знали куди ми збираємося їхати».
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Пропуск 34 маємо в реченні, яке має таке значення: «Спершу ми планували поїхати до Коста-Ріки, потім до Нікарагуа, але це був сезон дощів і ми хвилювались» … (At first we were planning on going to Costa Rica, then Nicaragua, but it was a rainy season there and we were worried (34) __________). Про що можна хвилюватись, якщо ідуть дощі? Проаналізувавши запропоновані варіанти відповідей, вибираємо варіант A that we wouldn’t make it on the country roads (що ми не зможемо подорожувати по сільських дорогах). Саме цей варіант відповідає змісту тексту, тому він і є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Пропуск 35 бачимо в реченні: The next trip we started to plan was going to Argentina. I don’t know (35) __________, but we decided not to go there. (Наступна подорож, яку ми почали планувати, була до Аргентини. Я не знаю (35) __________, але ми вирішили не їхати туди).
Нам потрібно знайти частину речення, яке містить причину або пояснення того, що сприяло рішенню не їхати до Аргентини. Отже, переглянувши запропоновані варіанти відповідей, можемо сказати, що лише варіант E what was wrong with that one (що було не так з Аргентиною) відповідає змісту цього речення і підходить граматично.
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Розглянемо пропуск 36. Із попереднього речення ми дізнаємося, що сім’я вирішила їхати до Валенсії, в Іспанію, і оповідач був дуже радий такому рішенню: I am very excited to go there (36) __________. (Я був дуже задоволений, що ми їдемо туди…). І лише один із запропонованих варіантів відповідей пояснює чому оповідач був радий такому рішенню. Це варіант H because of the wonderful beaches that are there (тому що там є прекрасні пляжі), який і буде правильною відповіддю.
Правильна відповідь – Н.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Пропуск 37 маємо в реченні: It is great to have a dad that is a pilot (37) __________. (Це чудово мати тата-пілота …). Проаналізувавши зміст речення, робимо висновок, що в ньому бракує частини, у якій пояснюється, чому саме добре, коли твій тато – пілот.
Серед запропонованих варіантів відповідей лише варіант G because we can plan a spontaneous trip (тому що ми можемо планувати спонтанні подорожі) підходить і граматично, і за змістом.
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Частина з пропуском 38 має таке значення: «Я дуже щасливий мати такого татка. Я знову напишу у моєму блозі…» (I am very lucky to have a dad like that. I’ll blog again (38) _____).
Проаналізувавши речення, робимо висновок, що в пропущеній його частині міститься інформація, яка пояснює, про що оповідач буде писати у своєму блозі або коли він буде знову писати.
Серед пропонованих варіантів відповідей вибираємо варіант B when I get back next week (коли повернуся наступного тижня). Це і буде правильна відповідь.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
У цьому завданні пропонують заповнити пропуски словами, вибравши необхідне за змістом слово серед чотирьох пропонованих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоб зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Обираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 39 розташований у першому реченні тексту. Проаналізувавши надані варіанти відповідей A show (показувати, демонструвати), B illustrate (ілюструвати), C design (проектувати, задумувати) та D picture (уявляти, малювати), вибираємо варіант D, що відповідає змісту речення: When most of us hear the word chocolate, we (39) ________ a bar, a box of bonbons, or a bunny (Коли більшість із нас чує слово «шоколад», ми уявляємо плитку шоколаду, коробку цукерок або шоколадного кролика).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Пропуск 40 маємо в реченні The verb that comes to (40) _________ is probably “eat”, not “drink”, and the most suited adjective would seem to be “sweet”.
Проаналізувавши надані варіанти відповідей (A brain (мозок), B head (голова), C mind (розум, думка) та D memory (пам’ять)), вибираємо варіант C mind, адже саме це слово відповідає змісту речення – «Дієслово, яке приходить на думку – це “їсти”, але не “пити”, і, найбільш підходящий прикметник – це “солодкий”».
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
У реченні з пропуском 41 пропущений прислівник.
Проаналізувавши надані варіанти відповідей, бачимо, що ані варіант В accurately (акуратно, правильно), ані варіант C sharply (різко, виразно), ані варіант D correctly (правильно, ввічливо) не можуть бути правильною відповіддю, адже не відповідають змісту тексту. І лише варіант A strictly (цілком, точно) абсолютно вписується в речення: But for about 90 percent of chocolate's long history, it was (41) __________ a beverage, and sugar didn't have anything to do with it (Але для майже 90-літньої історії шоколаду, це був точно напій, а цукор не має нічого спільного з ним).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Проаналізувавши речення з пропуском 42 та надані варіанти відповідей (A find (знаходити, виявляти), B trace (слідкувати, простежити), С detect (викривати) та D reveal (виявляти, розкривати), з упевненістю можемо сказати, що лише варіант B trace вписується в речення граматично й за змістом і відповідає контексту, а тому є правильною відповіддю: Etymologists (42) ___________ the origin of the word "chocolate" to the Aztec word "xocoatl," which referred to a bitter drink brewed from cacao beans (Етимологи простежують походження слова «шоколад» аж до ацтекського слова «xocoatl», що стосується гіркого напою, який варили з какао бобів).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Проаналізувавши зміст речення з пропуском 43 та розглянувши запропоновані варіанти відповідей, можна впевнено сказати, що варіанти A measured (вимірювати), C valued (оцінювати) та D examined (досліджувати) не можуть бути використані в цьому контексті. Адже всі ці три варіанти не відповідають змісту речення й граматично не вписуються в нього. І лише варіант B estimated (визначати) є правильною відповіддю: Many modern historians have (43) ____________ that chocolate has been around for about 2000 years,… (Багато сучасних істориків визначили, що шоколаду приблизно 2 000 років …).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Пропуск 44 маємо в тому ж реченні, що й попередній 43: Many modern historians have estimated that chocolate has been around for about 2000 years, but recent research (44) ____________ that it may be even older (Багато сучасних істориків визначили, що шоколаду приблизно 2 000 років, але нещодавнє дослідження наводить на думку, що він може бути навіть старшим). А серед запропонованих варіантів відповідей (A suggests (пропонувати, означати, наводити на думку), B offers (пропонувати до уваги), C provides (постачати, забезпечувати) та D advises (радитися, сповіщати)) тільки варіант A suggests підходить за змістом і є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Речення з пропуском 45 має таке значення: «Минулого листопада антропологи з Пенсільванського університету оголосили про те, що вони знайшли (відкрили) залишки какао на керамічному посуді під час розкопок у Гондурасі, що датуються 1400 роком до нашої ери» (Last November, anthropologists from the University of Pennsylvania announced the (45) ____________ of cacao remains on pottery excavated in Honduras that could date back as far as 1400 B.C.).
Серед пропонованих варіантів лише варіант С discovery (відкриття, знаходження) відповідає контексту (A opening (отвір) ), B invention (винахід), D research (наукове дослідження)) і тому є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Речення, у якому розміщено завдання 46, має таке значення: «Важко точно визначити, коли шоколад «народився», але ясно, що він став улюбленим від самого початку» (It's hard to pin down (46) ____________ when chocolate was born, but it's clear that it was cherished from the start).
Проаналізувавши запропоновані варіанти відповідей (A absolutely (абсолютно, цілком), B exactly (точно), C simply (просто), D obviously (очевидно)), упевнюємося, що серед них лише варіант B exactly підходить за змістом і граматично. Тому варіант В є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Речення, у якому міститься завдання 47, має таке значення: «Для декількох країн, що існували до сучасних країн Латинської Америки, какао боби вважалися досить коштовними і вживались як валюта» (For several centuries in pre-modern Latin America, cacao beans were considered (47) ___________ enough to use as currency).
Серед запропонованих варіантів відповідей (А valuable (коштовний, цінний), В profitable (прибутковий, дохідний), С wealthy (багатий, заможний), D fruitful (родючий, плідний)) лише варіант А valuable відповідає контексту і тому є єдиною правильною відповіддю до завдання.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення відповідно до контексту.
Речення, у якому розміщено завдання 46, має таке значення: «Племена майя і ацтеків вірили, що какао боби мають чарівні, ба навіть божественні властивості, а тому придатні для використання в більшості священних ритуалів народження, шлюбу або смерті» (Both the Mayans and Aztecs believed the cacao bean had magical, or even divine, properties, (48) __________ for use in the most sacred rituals of birth, marriage and death.)
Проаналізувавши запропоновані варіанти відповідей (A capable (здібний), B matching (такий, що збігається), C suitable (придатний), D fitting (підхожий)), упевнюємося, що серед них лише варіант C suitable підходить за змістом і граматично. Тому варіант С є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні пропонують заповнити пропуски словами, вибравши необхідне за граматичною формою слово серед чотирьох пропонованих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоб зрозуміти його тему. Уважно прочитайте граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Проаналізуйте не тільки зміст речення, а і його структуру. Обов’язково зверніть увагу на речення, що передує реченню з пропуском та розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Речення з пропуском 49 має таке значення: «Цей цікавий пам’ятник, що зображує Альберта Ейнштейна сидячи (таким, що сидить) на трисхідчастій лаві [з граніту з] Маунт Ері (Північна Кароліна), представлений у Національній Академії Наук у Вашингтоні» (This interesting memorial showing Albert Einstein (49) __________ on a three-step bench of Mount Airy (North Carolina) is present at the National Academy of Sciences, Washington DC).
Серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо варіант С seated (такий, що сидить), який відповідає контексту і підходить граматично. Отже, правильною є відповідь С.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Пропуск 50 маємо в тому самому речення, що і 49, а речення має таке значення: «Цей цікавий пам’ятник, що зображує Альберта Ейнштейна сидячи (таким, що сидить) на трисхідчастій лаві [з граніту з] Маунт Ері (Північна Кароліна), представлений у Національній Академії Наук у Вашингтоні» (This interesting memorial showing Albert Einstein seated on a (50) __________ bench of Mount Airy (North Carolina) is present at the National Academy of Sciences, Washington DC).
У реченні пропущено прикметник, а серед пропонованих варіантів відповідей тільки варіант B three-step (трисхідчастий) є прикметником і відповідає контексту і граматично, і за змістом.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Речення з пропуском 51 має таке значення: «Бронзова статуя зображується такою, що тримає листок паперу з математичними розрахунками на ньому» (The bronze statue is shown (51) __________ a paper with mathematical calculations).
У реченні пропущено дієприкметник теперішнього часу. Тому серед запропонованих варіантів відповідей вибираємо варіант В holding, який і буде правильною відповіддю.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Пропуск 52 маємо в реченні: Plus, there is a star map at the (52) __________ base decorated with several metal studs representing the sun, moon, stars, planets, and other astronomical objects (До того ж, є зоряна карта у підніжжя статуї, яка прикрашена декількома металевими цвяхами з великими головками, що представляють сонце, місяць, зірки, планети та інші астрономічні об’єкти).
Проаналізувавши речення, ми бачимо, що з нього вилучено іменник у присвійному відмінку.
Серед пропонованих варіантів відповідей лише варіант А statue’s відповідає контексту (у варіанті D statues’ іменник у формі множини, що не підходить граматично). Тому правильною відповіддю буде варіант А.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Проаналізувавши речення з пропуском 53, визначаємо, що в ньому потрібно вжити прикметник, який є частиною складеного іменного присудка: It is (53) __________ that the astronomers from the U.S. Naval Observatory helped position all these objects accurately (Цікаво, що астрономи з Морської обсерваторії Сполучених Штатів допомогли встановити точне місце розташування всіх цих об’єктів).
Серед пропонованих варіантів відповідей тільки у варіанті А interesting подано прикметник, що і є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Речення, у якому знаходиться завдання 54, має таке значення: «Осиротілих дитинчат мавп в Індонезії навчатимуть, як робити кубла, шукати їжу та лазити на дерева, сподіваючись, що їх можна буде повернути в дику природу (The orphaned apes’ babies in Indonesia will learn how to make nests, search for food and climb trees in the hope they can (54) __________ to the wild.).
Як бачимо, нам потрібно вставити частину присудка. Після модальних дієслів (у цьому реченні can) уживається інфінітив без частки to, а також у реченні використано форму пасивного стану дієслова – не підмет виконує дію, а над підметом виконується дія (дитинчата будуть повернуті). Серед пропонованих варіантів лише варіант С be returned підходить і граматично, і за змістом. Тому і є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Пропуск 55 розміщений у реченні: The apes spend all day at the special ‘school’ area of forest (55) __________ by International Animal Rescue … (Мавпочки проводять цілий день на спеціальній навчальній ділянці лісу, створеній Міжнародною службою порятунку тварин …).
У реченні пропущено дієприкметник минулого часу. Серед запропонованих варіантів відповідей вибираємо варіант D created, тому що саме в цьому варіанті представлено дієприкметник минулого часу.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Частина речення з пропуском 56 має таке значення: «Їх заохочують робити ті самі речі, що робили б дикі орангутанги …» (They (56) __________ to experience the same things wild orangutans would do….).
У речення потрібно вставити присудок, виражений дієсловом у пасивному стані, адже підмет не сам виконує дію, а над ним виконується дія (їх заохочують). Тому серед запропонованих варіантів відповідей вибираємо варіант А are encouraged, який відповідає контексту граматично та за змістом і є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Завдання 57 розташовано у тому самому реченні, що й 56: «Їх заохочують робити ті самі речі, що робили б дикі орангутанги, якби вони зростали у лісі» (They are encouraged to experience the same things wild orangutans would do if they (57) __________ up in the forest.).
Потрібно вставити присудок у підрядній частині умовного речення ІІ типу.
Серед запропонованих варіантів відповідей лише варіант В were growing відповідає контексту граматично і за змістом, тому є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Речення, у якому маємо пропуск 58, має таке значення: «Дикі тварини не підходять для того, щоб їх утримували як домашніх, байдуже, якими милими вони можуть здаватися». (Wild animals are not (58) __________ to be kept as pets, no matter how cute they may seem.) У реченні пропущено частину складеного іменного присудка, а саме – прикметник.
Серед запропонованих варіантів відповідей тільки варіант С suitable є прикметником, тому він і є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
Зразок написання власного висловлення
Dear Mr and Mrs Smith,
Hope you are doing fine. I’m writing this letter to say how grateful I am for your hosting me during my studies at Summerhill Language School.
I must admit, I felt very comfortable staying with you. I enjoyed so much your tradition of discussing at dinner everything that happened to each family member during the day. I think it can unite any family. Besides, I will never forget our day trips every Sunday.
As for the local food, I was especially impressed by the famous English apple pie with custard. Moreover, I realized my dream to taste fish and chips and I was not disappointed a bit.
Honestly, I was fascinated by many things there, but one of the most unforgettable ones was the trip to the amusement park in Brighton. Amazing roller coasters, horror chambers, delicious picnic – I liked it all so much.
Well, I have to end my letter now, because I promised to help mom with dinner.
I hope to have an opportunity to visit your wonderful country again and, of course, to spend some time with your family!
Best wishes,
Susan
Знайшли помилку? Пишіть на
- Усі тести ЗНО з англійської мови онлайн
- Завдання й відповіді ЗНО з англійської мови минулих років
- Усе про тест ЗНО з англійської мови
- Програма ЗНО з англійської мови
- Усе про власне висловлення з англійської мови
- Приклади написання власного висловлення з англійської мови
- Тести ЗНО онлайн з інших предметів
- Дорожня карта учасника ЗНО
- Дорожня карта вступника на бакалавра