ЗНО онлайн 2019 року з англійської мови – основна сесія
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Розуміння основного змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Вам необхідно зрозуміти основний зміст текстів певної тематики спілкування та вибрати необхідну інформацію з прослуханого. Уважно роздивіться картинки, спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Прослуховуючи текст перший раз, виберіть картинку, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно роздивіться картинки. Виберіть остаточний варіант правильної відповіді після другого прослуховування.
На картинках до завдання 1 зображено сукні різних фасонів. Потрібно відповісти, яку сукню шукає дівчина. Продавчиня запитує: Is there any colour or style of dress you would prefer? (Якого кольору і в якому стилі ви б хотіли сукню?). У відповідь дівчина говорить, що їй потрібна офіційна сукня (a formal dress) та ще й довга та чорного кольору (I would like a long black one). Саме тому правильною відповіддю до цього завдання буде варіант В із зображенням довгої чорної сукні.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Розуміння основного змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Уважно роздивіться картинки, спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Прослуховуючи текст перший раз, виберіть картинку, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно роздивіться картинки. Виберіть остаточний варіант правильної відповіді після другого прослуховування.
На картинках до завдання 2 зображено годинники, які вказують на різний час. Потрібно відповісти, о котрій годині чоловік хотів би, щоб його розбудили. Прослуховуючи текст, ми чуємо: I need a call at 7 in the morning. Oh, maybe it’s too early. 7:15 would be okay. (Зателефонуйте мені о 7:00 уранці. О, ні, мабуть, це дуже рано. О 7:15 буде добре). Але через хвилину чоловік змінює своє прохання і говорить: Actually, can I change the time for 7:30? (Як не дивно, але чи можу я змінити час на 7:30?) і отримує схвальну відповідь на своє прохання.
Саме тому правильною відповіддю до завдання буде картинка А, на якій зображений годинник показує 7:30.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Розуміння основного змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Уважно роздивіться картинки, спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Прослуховуючи текст перший раз, виберіть картинку, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно роздивіться картинки. Виберіть остаточний варіант правильної відповіді після другого прослуховування.
На картинках до завдання 3 зображено різні страви (смажена курка з картоплею, овочі та смажена риба). Необхідно визначити, якої страви не буде запропоновано подорожувальникові.
Прослуховуючи текст, чуємо, як чоловік питає в стюардеси: Do you have vegetarian meals? (Чи мажте ви вегетаріанські страви?), а у відповідь вона говорить: Vegetarian meals need to be requested at least two days before your flight (Вегетаріанську їжу потрібно було замовити не менш ніж за два дні до вашого вильоту). А це означає, що саме вегетаріанської страви не буде запропоновано в цьому випадку, тому правильною відповіддю до цього завдання буде картинка В із зображенням овочів.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Розуміння основного змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Уважно прочитайте запитання та варіанти відповідей до нього, спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Прослуховуючи текст перший раз, виберіть варіант, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Виберіть остаточний варіант правильної відповіді після другого прослуховування.
У завданні 4 потрібно відповісти на запитання, що подобається промовцю в його новому місці проживання. Уважно слухаючи текст, ви почуєте: The Rio Negro is maybe four hundred meters from our house. It is an enormous body of water. I greatly enjoy its presence (Ріо Негро – десь за чотириста метрів від нашого дому. Це величезна кількість води. Мені дуже подобається її сусідство). Саме ця фраза й містить правильну відповідь на запитання. А серед запропонованих варіантів вибираємо варіант A nature (природа), що відповідає контексту і є єдиною правильною відповіддю до завдання.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Розуміння основного змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Уважно прочитайте запитання та варіанти відповідей до нього, спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Прослуховуючи текст перший раз, виберіть варіант, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Виберіть остаточний варіант правильної відповіді після другого прослуховування.
У завданні 5 потрібно прослухати розповідь відомого модельєра про її доньку і відповісти на запитання: «Що відомий модельєр купувала своїй доньці у Токіо?» Прослухавши текст, ви почуєте: We bought her some vintage moccasins in Tokyo (Ми купили для неї декілька пар мокасин дуже високої якості в Токіо). І тому правильною відповіддю буде варіант відповіді C great footwear (чудове взуття), що відповідає контексту.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Розуміння основного змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Уважно прочитайте запитання та варіанти відповідей до нього, спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Прослуховуючи текст перший раз, виберіть варіант, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Виберіть остаточний варіант правильної відповіді після другого прослуховування.
У завданні 6 потрібно відповісти на запитання, чому чоловік почувається погано. Уважно слухаючи текст, чуємо відповідь на репліку «Ти погано виглядаєш»: My stomach is bothering me (Мій шлунок турбує мене). Виходячи із цих слів, вибираємо правильну відповідь до завдання. Це буде варіант B He has a catching illness (У нього тимчасова недуга).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Вміння розуміти основний зміст на слух та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Вам треба зрозуміти основний зміст текстів певної тематики спілкування та вибрати необхідну інформацію з прослуханого. Прослуховуючи текст перший раз, намагайтеся почути інформацію, про яку йдеться в кожному твердженні. Вирішіть, правдивим чи неправдивим є кожне твердження відповідно до почутого тексту. Оберіть правильні, на вашу думку, відповіді. Після другого прослуховування виберіть остаточний варіант правильної відповіді.
Твердження в завданні 7 має таке значення: «Промовець мав численні хобі» (The speaker has taken up numerous hobbies). А на самому початку озвучуваного тексту чуємо: I have had many hobbies throughout my life: athletic group gymnastics, athletics, chorus, writing and scouting (Я мала багато хобі у своєму житті: спортивна гімнастика, атлетика, хор, написання літературних творів та скаути). Саме тому твердження 7 є правдивим.
Правильна відповідь – Т.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Вміння розуміти основний зміст на слух та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Твердження в завданні 8 має таке значення: «Оповідачка почала шити одяг, коли вона була ще дитиною» (The speaker started making clothes when she was a child.). А в тексті чуємо: I was about 7 years old, when I began sewing some little things for myself (Мені мала 7 років, коли я почала шити невеличкі речі для себе). Відповідно, твердження 8 є правдивим.
Правильна відповідь – Т.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Вміння розуміти основний зміст на слух та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Твердження в завданні 9 має таке значення: «Друзі оповідачки – пристрасні читачі її блогу про моду» (The speaker’s friends are passionate readers of her fashion blog). А в тексті чуємо: However, all my friends are so bored with my posts! (Однак, усім моїм друзям нудно від моїх дописів!).
Отже, твердження 9 є неправдивим.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Вміння розуміти основний зміст на слух та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Твердження у завданні 10 має таке значення: «Оповідачка вважає, що мода – досить таки дороге хобі» (The speaker thinks fashion is a rather expensive hobby). А в тексті чуємо: It’s an easy hobby because I can come up with new ideas anywhere. And it’s cheap as long as I don’t fall for some fabric that is too expensive (Це легке хобі, тому що ідеї можуть виникати будь-де. І це дешево, допоки я не захоплюсь тканинами, що є дуже дорогими).
Проаналізувавши почуте, можемо впевнено сказати, що твердження 10 є неправдивим.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Вміння розуміти основний зміст на слух та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Твердження в завданні 11 має таке значення: «Оповідачка сподівається збудувати свою кар’єру в модельному бізнесі» (The speaker hopes to build her career in fashion business»). А в тексті чуємо: In the future I want to be a tailor and start my own brand and company (У майбутньому я хочу бути кравчинею й започаткувати свій бренд і компанію). Саме тому твердження 11 є правдивим.
Правильна відповідь – T.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Повне розуміння змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Вам необхідно повністю зрозуміти зміст тексту певної тематики спілкування та відповісти на запитання до нього, вибравши відповідь із запропонованих варіантів. Уважно прочитайте запитання й відповіді до нього, спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Прослуховуючи текст перший раз, виберіть варіант відповіді, що є правильним, на вашу думку. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно прочитайте надані варіанти відповідей. Виберіть остаточний варіант правильної відповіді після другого прослуховування.
У завданні 12 потрібно відповісти на запитання, чому директор запровадив зміни в розкладі занять (Why did the head teacher introduce changes in the timetable?). Проаналізуємо варіанти відповідей:
A He acted according to the results of a study (Він учинив відповідно до результатів навчання);
B He accepted the suggestion of the teenagers’ parents (Він дослухався поради батьків підлітків);
C He followed the practice of Oxford University (Він діяв відповідно до практики Оксфордського університету).
У розповіді чуємо: Their questioning and answering is better because they react better. The tempo of lessons is often much quicker. Teachers report that behavior is better … (Їхні (учнів) дослідження й відповіді кращі, тому що вони краще реагують. Темп уроків – набагато швидший. Учителі повідомляють, що поведінка покращала). Серед варіантів відповідей лише варіант A He acted according to the results of a study відповідає контексту, тому й буде правильною відповіддю.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Повне розуміння змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Вам необхідно повністю зрозуміти зміст тексту певної тематики спілкування та відповісти на запитання до нього, вибравши відповідь із запропонованих варіантів.
Щоб відповісти на запитання, потрібно проаналізувати надані варіанти відповідей:
A They have classes of different length (Вони мають різної довжини уроки);
B They come to school later three days a week (Вони приходять до школи пізніше тричі на тиждень);
C They are free to choose time for work experience (Вони вільно обирають час для занять).
Ми чуємо: … on Mondays, Tuesdays and Wednesdays my 14- to 18-year-old pupils start lessons at 11.30 a.m. and finish at 5.30 p.m. (… у понеділок, вівторок і середу уроки моїх учнів від 14 до 18 років починаються об 11.30 і завершуються о 5.30). Відповідно до почутого вибираємо правильний варіант відповіді - B They come to school later three days a week.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Повне розуміння змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Вам необхідно повністю зрозуміти зміст тексту певної тематики спілкування та відповісти на запитання до нього, вибравши відповідь із запропонованих варіантів.
У цьому завданні потрібно відповісти на запитання, чому в п’ятницю заняття учнів починаються раніше.
У тексті ми чуємо: Our students voted to come to class at the more usual 8.30 a.m. on Friday, and finish at 3.15 p.m. (Наші учні проголосували за те, щоб у п’ятницю заняття починалися, як звичайно, о 8.30 і завершувались о 3.15). Відповідно до почутого вибираємо правильний варіант відповіді. Серед запропонованих варіантів тільки варіант C The students have decided it themselves (Учні вирішили це самостійно) відповідає змісту. Це і буде правильна відповідь.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Повне розуміння змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Вам необхідно повністю зрозуміти зміст тексту певної тематики спілкування та відповісти на запитання до нього, вибравши відповідь із запропонованих варіантів.
У цьому завданні потрібно відповісти на запитання: «Що змінилося з введенням "гнучких днів"?» У тексті чуємо: The teenagers’ punctuality, and they come to school more often. (Пунктуальність підлітків, вони приходять до школи частіше). А серед наданих варіантів відповідей знаходимо варіант A The students miss fewer classes (Учні пропускають менше уроків), який і буде правильною відповіддю.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Повне розуміння змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Вам необхідно повністю зрозуміти зміст тексту певної тематики спілкування та відповісти на запитання до нього, вибравши відповідь із запропонованих варіантів.
У цьому завданні потрібно відповісти на запитання: «Хто був проти експерименту?».
У тексті чуємо, як на запитання, чи підтримали колеги з інших шкіл введення «гнучких днів», директор відповідає: In fact, no…They thought there were enough changes in education at the moment without this uncertain experiment. (Насправді, ні… Вони вважають, що є достатньо змін в освіті на даний момент і без цього сумнівного експерименту). Серед варіантів запропонованих відповідей вибираємо варіант B teachers from other colleges (учителі інших коледжів), що і є правильною відповіддю до запитання й відповідає контексту.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Ви маєте вісім запитань і п’ять автентичних текстів-відповідей. Вам необхідно підібрати відповідне запитання до кожної відповіді. Пам’ятайте, що три запитання будуть зайвими.
Швидко перегляньте текст відповіді і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть дібрати запитання до тексту.
Ключовими в цьому оголошенні є фрази Super family motorhome available to hire (Першокласний сімейний дім на колесах доступний для оренди), with everything needed for a family holiday (з усім, що необхідно для сімейної відпустки), які дають нам зрозуміти, що основною темою тексту є подорож з усією сім’єю. Серед варіантів відповідей знаходимо варіант D a family journey (сімейна поїздка (подорож)). Це і є правильна відповідь.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть підібрати запитання до тексту.
Ключовими фразами у цьому тексті є offer the very best of pet care (пропонують найкращу турботу про домашніх тварин), dog walking and pet sitting service (вигул собак і служба догляду за домашніми тваринами).
Із контексту видно, що йдеться про допомогу власникам домашніх тварин. А серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо варіант F animal keeping (утримання тварин), що відповідає змісту тексту і буде правильною відповіддю.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть підібрати запитання до тексту.
Ключовими фразами у тексті є Domestic Cleaning (Хатнє прибирання), Do you deserve some help?Of course, you do! (Чи заслуговуєте ви на допомогу? Звичайно, так!). Одразу зрозуміло, що йдеться про прибирання житла і допомогу в цій нелегкій справі.
Переглянувши варіанти відповідей, ми бачимо, що лише варіант B housework assistance (допомога в прибиранні домівки) відповідає темі тексту.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть підібрати запитання до тексту.
Ключовими фразами, що визначають тему цього тексту є provide expert guidance from your tutor (надає кваліфікований (професійний) супровід від вашого наставника), discovering new skills and techniques in paint (виявлення нових здібностей і технічних прийомів у малюванні) . Саме ця фраза дає нам можливість вибрати правильний варіант відповіді – G an educational vacation (освітня відпустка).
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть підібрати запитання до тексту.
Ключовими фразами в цьому тексті є Dental practice (стоматологічна практика), а також Professional tooth whitening (професійне відбілювання зубів), з яких одразу зрозуміло, що йдеться про здоров’я. Ось чому варіант відповіді A health care (піклування про здоров’я) буде єдиним можливим з усіх запропонованих варіантів.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання ви повинні уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчаюче читання. Потім прочитайте запитання, а також варіанти відповідей до них. Визначте частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе Вам вибрати правильну відповідь із запропонованих.
Це запитання стосується початку тексту. Саме тут ми знаходимо інформацію, яка вказує на правильну відповідь: … Earl burst into the bedroom shouting, “Get up! There’s something in the pasture ‒ it looks like a UFO! It’s all covered in lights and is heading straight for the house!” (Ерл увірвався в спальню, вигукуючи: «Вставай! Там щось на вигоні – воно схоже на НЛО! Воно все світиться і рухається прямо на будинок!»). І лише варіант D They saw a frightening object nearby (Вони побачили страхітливий предмет неподалік) відповідає змісту тексту і є правильною відповіддю на це запитання.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Щоб відповісти на це запитання, треба звернутися до другого абзацу тексту, у якому є інформація про те, як Ширлі зреагувала на слова Ерла: … I jumped up, grabbed my housecoat and shoes, and ran outside with Earl to face whatever crisis was happening out there in the dark (… я скочила, схопила мій халат і черевики і вибігла з Ерлом надвір, щоб побачити, що відбувається там у темряві).
Серед запропонованих варіантів відповідей розглянемо два варіанти: В та С. Варіант B She rushed out barefoot (вона вискочила босоніж) не може бути правильною відповіддю, адже в тексті сказано лише, що Ширлі схопила черевики (I … grabbed my shoes), а от одягла вона їх чи ні – ми не знаємо. Тому цей варіант не може бути правильним. І лише варіант C She followed her husband (вона попрямувала за своїм чоловіком), є правильною відповіддю і відповідає контексту (she … ran outside with Earl).
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Зверніть увагу на те, що правильною відповіддю буде твердження, у якому вміщено інформацію, що є неправдивою відносно контексту або взагалі відсутня у тексті.
Відповідь на це запитання бачимо в третьому абзаці, де ми читаємо: Whatever it was, it was scary, coming out of nowhere, heading toward us at a high speed, lights blazing in the country darkness (Щоб це не було, воно було жахливе, що з’явилося з нікуди, прямуючи на нас з великою швидкістю, виблискуючи вогнями в темряві). Серед запропонованих варіантів відповідей лише варіант C It made terrible noises (Воно створювало жахливий шум) містить інформацію, про яку не йдеться в тексті. Саме тому варіант С і є правильною відповіддю .
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Щоб відповісти на це запитання, треба переглянути четвертий абзац тексту. У ньому читаємо: But as the weeks went by, we forgot the whole matter (Але оскільки тижні пройшли непомітно, ми забули про цю домовленість).
Отже, відповідно до контексту, єдиною правильною відповіддю на це запитання є варіант A They had forgotten about their plans (Вони забули про свої плани).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Щоб відповісти на це запитання, треба переглянути увесь текст.
Правильною відповіддю на це питання буде варіант A They are amused by the incident (Їх розважив цей випадок), що відповідає контексту, адже в тексті читаємо: By the time our heart rates had settled down to normal, we burst into laughter (Коли наш пульс прийшов у норму, ми розреготалися).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні ви маєте вісім тверджень і шість автентичних текстів. Вам необхідно знайти текст, у якому міститься інформація, надана в одному з тверджень. Пам’ятайте, що два твердження будуть зайвими.
Спочатку прочитайте твердження. Потім уважно перегляньте тексти.
У тексті 27 йдеться про святкування Нового року в Чеській республіці. Зокрема ми читаємо: All across the country, people gather in pubs, clubs, and city squares to celebrate New Year (По всій країні люди збираються в пабах, клубах і на міських площах, щоб відсвяткувати Новий рік). А серед запропонованих тверджень є варіант F go to public places to party together (приходять до громадських місць, щоб святкувати разом), який відповідає змісту інформації, вміщеній у тексті, і є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У цьому тексті йдеться про святкування Нового року в Еквадорі.
У тексті читаємо про те, що під час святкувань люди на вулицях спалюють ляльок, які символізують невдачі минулого року (thousands of life-size dolls representing misfortunes from the past year are burned in the streets). Ці ляльки зроблені з газет і шматочків деревини (They are made from newspapers and pieces of wood).
Серед запропонованих тверджень знаходимо варіант E put paper figures on fire (кладуть паперові фігури у вогонь), який відповідає інформації, уміщеній у тексті, і є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У цьому тексті йдеться про святкування Нового року в Китаї.
Є багато різних новорічних традицій у країні, але спільним є обов’язкове ретельне прибирання домівки, щоб прогнати геть невдачі (The grounds, the walls, and every corner of the house need to be cleaned to drive misfortunes away). А серед варіантів відповідей знаходимо твердження C tidy up their homes to get rid of bad luck (прибирають свої домівки, щоб позбавитись невдачі), яке відповідає змісту цього тексту і буде правильною відповіддю.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У цьому тексті йдеться про те, як святкують Новий рік у Японії.
У тексті читаємо: On New Year’s Eve in Japan, Buddhist temples ring their bells 108 times to welcome Toshigami, the New Year's God (У Новорічний вечір у Японії буддистські храми дзвонять у дзвони 108 разів, вітаючи Тошігамі, Новорічного Бога).
Серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо варіант A start celebrating with ritual sounds (починають святкування з ритуальних звуків), що відповідає інформації, уміщеній у тексті, і є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У цьому тексті читаємо про святкування Нового року в Естонії.
У країні існує традиція, що кожна людина, щоб бути сильнішою, повинна скуштувати сім, дев’ять або дванадцять різних страв.
Серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо твердження H have a fixed number of dishes (мають фіксовану кількість страв), що відповідає змісту тексту і є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – Н.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У тексті йдеться про традиції святкування Нового року в Ірландії. Так, якщо в гості в Новорічну ніч завітає високий темноволосий чоловік – Новий рік принесе удачу, а якщо це буде рудоволоса жінка – вона принесе багато проблем (… if the visitor is a tall, dark handsome man, a new year will bring good fortune. If it’s a red-headed woman, she will bring a lot of trouble).
Серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо твердження G associate bad luck with hair colour (пов’язують невдачу з кольором волосся), що відповідає контексту і є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом, обираючи правильну відповідь, та аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Вибираючи правильну відповідь, не забувайте про зміст. Вибрані вами частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, але й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
Речення з пропуском 33 має таке значення: «Десять років тому Фабріс Шнуллер був інженером …» (A decade ago, Fabrice Schnuller was an engineer (33) __________). Доречно припустити, що пропущена частина буде стосуватися слова «інженер» і міститиме якусь додаткову інформацію. Серед наданих варіантів відповідей лише варіант H working on systems for tracking sharks (який працював над системами слідкування за акулами) підходить за змістом і граматично і буде правильною відповіддю.
Правильна відповідь – Н.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Речення з пропуском 34 має таке значення: «Одного разу, коли його човен наближався до узбережжя, гігантський стовп пари почав …» (One day, when his boat approached the coast, giant towers of steam began (34) __________).
Проаналізувавши речення, можемо впевнено сказати, що інформація, якої нам бракує, буде стосуватися саме пари і того, що з нею відбувалось посеред моря, адже Фабріс перебував у човні, коли побачив це явище. Тому серед запропонованих варіантів відповідей вибираємо варіант G exploding out of the water (вивергатися з води), що відповідає змісту тексту і є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Пропуск 35 розміщений у реченні: Diving down beneath the ship, Schnuller felt his ears were bombarded by what sounded like underwater explosions, (35) __________ the deeper he went (Пірнувши під човен, Шнуллер відчув, що його вухам дошкуляв звук, що нагадував підводні вибухи, (35) __________) чим глибше він просувався). Нам потрібно знайти частину речення, яке містить пояснення того, що відбувалося, коли Фабріс занурювався глибше під воду.
Отже, переглянувши запропоновані варіанти відповідей, можемо сказати, що лише варіант B growing louder (ставали гучнішими) відповідає змісту цього речення і підходить граматично.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Розглянемо пропуск 36.
У реченні йдеться про те, що Шнуллер відчував теплі коливання з усіх кутів (сторін) (Schnuller felt the warm vibrations (36) __________ from every angle). У реченні пропущено частину, у якій пояснюється, що то за коливання, які відчував Фабріс. І лише один із запропонованих варіантів відповіді підходить до цього пропуску, тому що він містить пояснення щодо коливань. Це варіант E passing through his skeleton (які проходили крізь його тіло (скелет)), який і є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Речення з пропуском 37 має значення: «Але замість (37) __________ одним ковтком, кити здавались дуже заінтригованими» (But rather than (37) __________ in one gulp, the whales appeared to be deeply intrigued).
Проаналізувавши зміст речення, доходимо висновку, що серед запропонованих варіантів відповідей лише варіант A swallowing the helpless Schnuller (проковтнути безпорадного Шнуллера) підходить і граматично, і за змістом.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Щоб правильно заповнити пропуск 38, необхідно проаналізувати не лише саме речення з пропуском, а й попереднє, у якому йдеться про те, що кити з’явилися, щоб поговорити (поспілкуватися) зі Шнуллером. Саме тому «вони залишалися біля нього дві години, кружляючи навколо нього, пильно вдивляючись і засипаючи його вибухами звуків, перед тим як зникнути знову в глибині». (They stayed for two hours, circling, staring and showering him with bursts of sound, before (38) __________ into the deep).
Проаналізувавши надані варіанти відповідей, вибираємо варіант C disappearing once more (зникнути знову). Це і буде правильна відповідь.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
У цьому завданні пропонують заповнити пропуски словами, вибравши необхідне за змістом слово серед чотирьох наданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоб зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Обираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск розташований в першому абзаці тексту. Проаналізувавши надані варіанти відповідей A remains (залишатися, перебувати в колишньому стані), B goes (іти), C continues (продовжувати) та D leaves (залишати, покидати), вибираємо варіант A remains, що відповідає змісту речення:
Now, a century later, the T-Shirt remains as popular as ever. (Зараз, століття потому, футболка залишається (перебуває в тому ж стані) такою ж популярною, як завжди).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Пропуск розташований у реченні The American T-Shirt began __________ WWI when American troops noticed European soldiers wearing a lightweight cotton undershirt on the hot European summer days.
Проаналізувавши надані варіанти відповідей (A at (біля, при), B on (указує на дату, точний момент і має значення «у», «в»), C during (протягом, під час) та D for (для, заради)), вибираємо варіант C during, адже саме це слово відповідає змісту речення і вказує на період, відрізок часу, впродовж якого відбувалася дія – («Американська футболка з’явилася (почала своє існування) під час Першої світової війни, коли американські війська помітили, що європейські солдати носили легкі бавовняні спідні сорочки в спекотні дні європейського літа»).
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Проаналізувавши надані варіанти відповідей до завдання, бачимо, що ані варіант A colour (колір), ані варіант C fashion (мода), ані варіант D print (відбиток, штамп) не можуть бути правильною відповіддю, адже не відповідають змісту тексту.
Лише варіант В design (конструкція, дизайн) абсолютно вписується в речення: Due to their simple __________, these shirts became known in the USA as "T-Shirts" (Завдяки своєму простому дизайну ці сорочки стали відомі в США як «T-Shirts», (дослівно: сорочки у формі Т)).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Проаналізувавши речення з цим пропуском та надані варіанти відповідей (A success (успіх, удача), B profit (користь, вигода), С income (прибуток, дохід) та D progress (прогрес, розвиток), з упевненістю можемо сказати, що лише варіант A success уписується в речення граматично й за змістом і відповідає контексту: In the 60s people began to tie dye and screenprint the basic cotton T-Shirt making it an even bigger commercial success (У 60-ті люди почали фарбувати футболки та використовувати трафаретний друк на бавовняній основі футболки, отримуючи ще більший комерційний успіх).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Проаналізувавши зміст речення та розглянувши запропоновані варіанти відповідей, можна впевнено сказати, що варіанти A went (ходити), C moved (рухатися) та D entered (уживається без прийменника і має значення «входити в») не можуть бути використані у цьому контексті. Адже всі ці варіанти не відповідають змісту речення й граматично не вписуються в нього.
Лише варіант B came (приходити, ставати) є правильною відповіддю: Advances in printing and dying allowed more variety and the Tank Top, Muscle Shirt, Scoop Neck, V-Neck, and many other variations of the T-Shirt __________ into fashion (Успіхи в трафаретному друкуванні й фарбуванні сприяли виникненню різних варіацій, і «майка на бретелях», «боксерка», «з глибоким вирізом горловини», «з V–подібним вирізом» та багато інших варіацій футболки увійшли в моду).
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Проаналізувавши зміст речення з цим пропуском, впевнюємося, що серед запропонованих варіантів відповідей (A means (засіб, спосіб), B items (одиниця, предмет, річ), C ways (шлях, напрямок, спосіб) та D methods (метод)) тільки варіант C ways підходить за змістом: Від глибокої складності фуг Баха до захоплюючих пісень Бітлз, музика і математика частково перекривають одне одного в усіх цікавих напрямках (From the rich complexity of the Bach fugues to the catchy songs of the Beatles, music and mathematics overlap in all kinds of interesting ways).
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Речення з цим пропуском має значення: «Ви можете повірити, що дослідження показало, що певні відрізки (шматки) музики можуть бути більш популярними і панівними завдяки їхній математичній структурі?» (Would you believe that research has shown that certain __________ of music end up being more popular and mainstream due to their 'mathematical' structure?).
Серед наданих варіантів лише варіант B pieces (шматки, частини) відповідає контексту і вживається зі словом «music», а варіанти A notes (замітки, нотатки), С details (деталі, подробиці), D tones (тони) не складають словосполучення з цим словом.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Завдання розміщено у тому ж реченні, що і попереднє: «Ви можете повірити, що дослідження показало, що певні відрізки (шматки) музики можуть бути більш популярними і панівними завдяки їхній математичній структурі?» (Would you believe that research has shown that certain pieces of music end up being more popular and mainstream __________ their 'mathematical' structure?).
Проаналізувавши запропоновані варіанти відповідей (A except for (за виключенням, крім), B along with (нарівні з), C due to (завдяки), D apart from (опріч, всупереч), упевнюємося, що серед них лише варіант C due to підходить за змістом і граматично. Тому варіант C є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Речення, у якому міститься завдання, має таке значення: «Зв’язок між фізичним (практичним) виконанням музики та високим рівнем математичних здібностей продемонстровано в різноманітних дослідженнях» (The link between the physical practice of music and strong mathematical __________ are demonstrated in various studies.).
Серед запропонованих варіантів відповідей (А abilities (здібності, здатності), В opportunities (можливості), С properties (властивості, якості), D features (риси, властивості) лише варіант А abilities відповідає контексту і тому є єдиною правильною відповіддю до завдання.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Речення з цим пропуском має таке значення: «Вони (дослідження) показують, що діти, які грають на музичному інструменті, можуть виконувати більш складні арифметичні операції, ніж ті, що не грають на музичному інструменті» (They show that kids who play a musical instrument can __________ more complex arithmetical operations than those who do not play an instrument).
Таким чином, серед наданих варіантів відповідей вибираємо варіант D perform (виконувати), який і є правильною відповіддю. А всі інші варіанти не підходять за змістом (A count (рахувати, припускати), B enumerate (перелічувати), C achieve (досягати)).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоб зрозуміти його тему. Уважно прочитайте граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Проаналізуйте не тільки зміст речення, а і його структуру. Обов’язково зверніть увагу на речення, що передує реченню з пропуском та розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні Mokase is the world’s first smartphone case that also (49) __________ users a warm shot of espresso whenever they want ідеться про те, що Mokase – це перший у світі смартфон, за допомогою якого користувачі можуть замовити порцію еспресо, коли б вони його не захотіли. Нам необхідно вибрати відповідне дієслово. Серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо варіант C serves (служити (чимось, кимось), сприяти, подавати (на стіл)), у якому дієслово стоїть у третій особі однини, тому узгоджується граматично з іменником в однині «smartphone». Отже правильною є відповідь C serves.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Речення, у якому бачимо завдання 50, має таке значення: «Він призначений для людей, які завжди в русі (дуже активні), чий спосіб життя заважає їм зупинитись у кав’ярні, щоб випити горнятко кави (отримати дозу кофеїну)» (It’s aimed at people who are always on the go, whose lifestyle prevents (50) __________ from stopping by a coffee shop for a dose of caffeine).
У реченні пропущено особовий займенник, тому серед наданих варіантів відповідей вибираємо варіант C them, що відповідає контексту і граматично, і за змістом.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Речення з пропуском 51 має таке значення: «Smart K, італійська компанія, що запропонувала ідею Mokase, заявляє, що вони шукали спосіб зробити каву доступною будь-де (Smart K, the Italian company that came up with the concept for Mokase, claims that they were looking for a way to make coffee available (51) __________).
У реченні пропущено прислівник. Тому серед запропонованих варіантів відповідей (A nowhere (нікуди, ніде), B anywhere (скрізь, будь-де), C somewhere (десь, де-небудь), D elsewhere (в іншому місці)) вибираємо варіант B anywhere, який відповідає контексту граматично й за змістом і є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Пропуск 52 маємо в реченні: Pairing an Espresso Machine with the smartphone just (52) __________ sense. (Об’єднання кавоварки зі смартфоном якраз мало сенс). Проаналізувавши речення, ми бачимо, що з нього вилучено присудок. Серед наданих варіантів відповідей (A had made, B make, C made та D making) лише варіант C made, дієслово у Past Simple Tense, відповідає граматичній структурі речення і контексту (ідеться про події, які вже відбулись у минулому). Тому правильною відповіддю буде варіант С.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Проаналізувавши речення з пропуском 53, визначаємо, що в ньому потрібно вжити інфінітив без частки to (конструкція Why not + інфінітив без частки to вживається для вираження поради або пропозиції здійснити спільну дію): Why not (53) __________ it to a gadget that is already a piece of our lifetime? (Чому б не приєднати його до засобу, що вже є частиною нашого способу життя?).
Серед наданих варіантів відповідей тільки варіант А join відповідає граматичній структурі речення і є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Для заповнення пропуску 54 надано такі варіанти відповіді: A involved, B involves, C involving, D to involve.
Речення, у якому подано завдання, має таке значення: «Щоб стати сертифікованим оператором таксі в Лондоні, водій повинен спершу скласти “the Knowledge”, надзвичайно складний екзамен, що включає детальний перелік 25000 вулиць і місць …» (To become a certified taxi operator in London, a driver must first pass “the Knowledge,” an extraordinarily difficult exam that (54) __________the detailed recall of 25,000 streets and locations …). Тобто нам потрібно вставити дієслово, яке було б узгоджене з іменником в однині (exam). Тому лише варіант B involves підходить граматично і за змістом до цього пропуску.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Пропуск 55 розміщений у тому ж реченні, що й 54: To become a certified taxi operator in London, a driver must first pass “the Knowledge,” an extraordinarily difficult exam that involves the detailed recall of 25,000 streets and locations within a (55) __________ radius of London’s Charing Cross railway station. (Щоб стати сертифікованим оператором таксі в Лондоні, водій повинен спершу скласти “the Knowledge”, надзвичайно складний екзамен, що включає детальний перелік 25000 вулиць і місць у межах шестимильного радіуса Лондонських вугільних перехресних залізничних станцій). У реченні пропущено складений прикметник, що утворений від двох коренів: числівника та іменника. Такий прикметник пишеться через дефіс і не містить ніяких афіксів (апострофа, закінчення -s тощо). Саме тому правильною відповіддю є варіант А six-mile.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Частина речення з пропуском 56 має таке значення: «Більшість водіїв витрачають три роки, щоб впоратися з екзаменом “the Knowledge”…» (Most drivers take three years (56) __________ the Knowledge, ...).
Проаналізувавши речення та запропоновані варіанти відповідей, упевнюємося, що в реченні пропущено інфінітив. Саме тому вибираємо варіант С to master, який відповідає контексту граматично та за змістом.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Пропуск 57 маємо в тому ж реченні, що й 56. Речення має таке значення: «Більшість водіїв витрачають три роки, щоб упоратися з екзаменом “the Knowledge”, і багато хто (з водіїв) практикується, об’їжджаючи маршрути на велосипеді» (Most drivers take three years to master the Knowledge, and many practice (57) __________ tracing the routes on a bicycle.)
Тут пропущено прийменник. Проаналізуємо надані варіанти відповідей: A over (знову, над), В for (для, заради), C with (з, із) та D by (вказує на засіб пересування, передається орудним відмінком або дієприслівником – через, з допомогою). Надані варіанти А, В та С не узгоджені граматично зі словом «tracing» (об’їжджаючи). І лише варіант D by може вживатися в цьому контексті і є правильною відповіддю: «багато хто (з водіїв) практикуються (як? за допомогою чого?) об’їжджаючи маршрути на велосипеді».
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Речення, у якому бачимо пропуск 58, має таке значення: «Водії повинні знати дорогу вперед і в зворотному напрямку, що є складним завданням у лабіринті лондонських вулиць з одностороннім рухом і закритими для руху пішохідними зонами» (Drivers must know their directions backwards and forwards, which is a (58) __________ task in the maze of London’s one-way streets and blocked-off pedestrian zones).
У реченні пропущено прикметник. Проаналізувавши надані варіанти відповідей (A complicating (ускладнюючий), B complicated (ускладнений, складний), C complicate (ускладнювати), D complication (ускладнення, складність)), можемо зазначити, що лише варіант B complicated є прикметником, що узгоджується з іменником task, а тому є єдиною правильною відповіддю.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
Зразок написання № 1
Dear Bob!
Hello! How are you doing? Hope, you’re fine. Thanks for the letter about your participation in the math contest. My congratulations on winning it! Sorry, I didn’t answer right away, but I have been very busy at school lately.
To start off, I want to tell you about the book that has greatly impressed me. My dad recommended me to read a book “Google” about Bill Gates. And now I understand that Bill Gates is a wonderful role model. A technologist, business leader, and philanthropist, Bill Gates founded and built the world’s largest software business, Microsoft. Gates wrote his first software program at 13 when he was a schoolboy. Although his parents wanted him to become a lawyer, he chose another way and became famous. Gates and his wife formed the Bill and Melinda Gates Foundation. Today, this is one of the largest charitable foundations in the world. Like most successful businessmen, Bill Gates’ success came from a combination of hard work, intelligence, business sense, and luck. Gates constantly challenged his employees to work harder and innovate, but he also worked as hard or even harder than the people who worked for him. Gates also wasn’t afraid to take risks. He took a risk when he dropped out of Harvard to start his own company. However, his risks were calculated. He had confidence in himself and his product. He is a good example to follow.
As for me, I’ve always been keen on foreign languages and hope to become a real professional in this field. To be more precise, I’ve been thinking about working in tourism, because in this case I’ll be able to use my knowledge of foreign languages and have an opportunity to travel all over the world.
I’d like to say that if you want to be successful in our competitive world nowadays you should be ambitious and very hardworking. You will never achieve success if you don’t strive for it, so it’s important to set yourself ambitious goals. Besides, you have, first, to study a lot and, then, to work hard to go up career ladders. I hope I have the necessary qualities.
Well, I must be finishing now. I promised to help my Dad. Write back soon. I’m looking forward to hearing from you.
Best wishes,
Tom
Зразок написання № 2
Dear Hellen!
Hello! How are you doing? Hope, you’re fine. Thanks for the letter about your participation in the ballet contest. My congrats on winning it! Sorry, I didn’t answer right away, but I have been very busy at school lately.
To start off, I want to tell you about the book that has greatly impressed me. When my dad recommended me to read a book about Michelle Obama, I was a little surprised. But now I understand that Michelle Obama is a wonderful role model. Although born in a poor family of former slaves, she managed to get a brilliant education and build a very successful career. However, when her husband became President, Michelle gave up her job to serve her country. Her main project was promoting healthy eating habits among American kids. She is a good example to follow.
As for me, I’ve always been keen on foreign languages and hope to become a real professional in this field. To be more precise, I’ve been thinking about working in tourism, because in this case I’ll be able to use my knowledge of foreign languages and have an opportunity to travel all over the world.
I’d like to say that if you want to be successful in our competitive world nowadays you should be ambitious and very hardworking. You will never achieve success if you don’t strive for it, so it’s important to set yourself ambitious goals. Besides, you have, first, to study a lot and, then, to work hard to go up career ladders. I hope I have the necessary qualities.
Well, I must be finishing now. I promised to help Mum with dinner. Write back soon. I’m looking forward to hearing from you.
Love and kisses,
Ann
Знайшли помилку? Пишіть на
- Усі тести ЗНО з англійської мови онлайн
- Завдання й відповіді ЗНО з англійської мови минулих років
- Усе про тест ЗНО з англійської мови
- Програма ЗНО з англійської мови
- Усе про власне висловлення з англійської мови
- Приклади написання власного висловлення з англійської мови
- Тести ЗНО онлайн з інших предметів
- Дорожня карта учасника ЗНО
- Дорожня карта вступника на бакалавра