ЗНО онлайн 2019 року з англійської мови – додаткова сесія
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього. З-поміж цих варіантів, двічі прослухавши аудіозапис, необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її та неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики спілкування і вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно роздивіться рисунки й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту виберіть рисунок, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно роздивіться рисунки. Прослухавши текст удруге, остаточно виберіть правильний варіант відповіді.
На рисунках зображено різні блузи: у клітинку, у горошок і в смужку. Потрібно вибрати рисунок із блузкою, що виявилася непідходящого розміру. Дівчина говорить: I like this lovely dotted blouse. But it seems it doesn’t fit me right. Unfortunately, it has remained only in one size (Мені подобається блуза в горошок, але вона мені не підходить. На жаль, залишився лише один розмір). Тож правильною відповіддю до завдання є зображення блузки в горошок.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього. З-поміж цих варіантів, двічі прослухавши аудіозапис, необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її та неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики спілкування і вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно роздивіться рисунки й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту виберіть рисунок, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно роздивіться рисунки. Прослухавши текст удруге, остаточно виберіть правильний варіант відповіді.
На рисунках зображено годинники, що показують різний час. Потрібно вказати, о котрій годині студент має прийти до школи, щоби завантажити свої речі в автобус. У запису чуємо: We are leaving on our science field trip at 8:00 a.m. next Monday. Be there half an hour early to get the bus loaded (Ми від’їжджаємо на виробничу практику о 8.00 уранці наступного понеділка. Приходь раніше на пів години, щоби завантажити речі). Відповідно до змісту діалогу правильною відповіддю до завдання буде рисунок, на якому годинник показує пів на восьму.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього. З-поміж цих варіантів, двічі прослухавши аудіозапис, необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її та неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики спілкування і вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно роздивіться рисунки й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту виберіть рисунок, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно роздивіться рисунки. Прослухавши текст удруге, остаточно виберіть правильний варіант відповіді.
На рисунках зображено сувеніри. Необхідно вказати той з-поміж них, що коштує надто дорого. В аудіозаписі чуємо: The little kids enjoy getting little trinkets, like those lovely shell animals over there. This stuff is overpriced here, isn’t it? (Маленьким дітям подобається отримувати невеличкі дрібнички, такі як ось ті милі тваринки, виготовлені з мушель. Та ця річ занадто дорога тут, чи не так?). Тож правильною відповіддю до цього завдання буде рисунок із зображенням качечки, зробленої з мушель.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього. З-поміж цих варіантів, двічі прослухавши аудіозапис, необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її та неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно прочитайте варіанти відповіді й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту визначте правильну, на вашу думку, відповідь. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно прочитайте варіанти відповіді й, прослухавши текст удруге, виберіть правильний.
У завданні потрібно вказати, що змусило Марка припинити його подорож. В аудіозаписі чуємо: But he had to cancel his trip in France. He couldn’t speak French. And not many people spoke English in the rural areas where he was (Він змушений був скасувати свою подорож до Франції. Адже він не говорив французькою. І небагато людей у сільській місцевості, де він був, могли говорити англійською). Зміст цієї фрази, у якій ідеться про мовні перепони в спілкуванні, дає змогу визначити правильну відповідь – language barrier (мовний бар’єр).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього. З-поміж цих варіантів, двічі прослухавши аудіозапис, необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її та неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики спілкування і вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно прочитайте варіанти відповіді й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту визначте правильну, на вашу думку, відповідь. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно прочитайте варіанти відповіді й, прослухавши текст удруге, виберіть правильний.
У завданні потрібно визначити, що жінка говорить про одяг, який вона носила в дитинстві. В аудіозаписі чуємо: My daughter is dressed in a more simple and boyish way, whereas I think my mother enjoyed me being a little girl (Моя донька одягається простіше й більш по-хлоп’ячому, тоді як моя мама, я думаю, хотіла, щоб я виглядала маленькою дівчинкою). Тож правильним є варіант відповіді She had typical girlie clothes (вона мала типовий дівчачий одяг), що відповідає контексту.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього. З-поміж цих варіантів, двічі прослухавши аудіозапис, необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її та неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики спілкування і вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно прочитайте варіанти відповіді й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту визначте правильну, на вашу думку, відповідь. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно прочитайте варіанти відповіді й, прослухавши текст удруге, виберіть правильний.
У завданні потрібно визначити, із якою метою Каті прийшла на гру. В аудіозаписі чуємо: Thanks for inviting me to see your team, Brad. Who’s your best player? ...She sounds promising. Anyone else I should be keeping an eye on? (Дякую, що запросив мене подивитися на твою команду, Бреде. Хто твій найкращий гравець? ...Вона подає надії (про Сару). Хтось іще заслуговує на увагу?). Правильна відповідь до цього завдання – to choose players for the national team (вибрати гравців до національної команди), що відповідає контексту.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні необхідно визначити правильність чи неправильність наведеного твердження щодо змісту прослуханого тексту.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її та неухильно виконуйте!
Для правильного розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Під час прослуховування тексту перший раз намагайтеся почути інформацію, про яку йдеться у твердженні. Вирішіть, правдивим чи неправдивим є наведене в завданні твердження стосовно почутого тексту. Після другого прослуховування остаточно виберіть правильний варіант відповіді.
Твердження The speaker was going to study fashion in Paris означає: Оповідачка планувала вивчати моду в Парижі. В аудіозаписі чуємо: I was spending the summer in Paris! ...I found programs for learning languages abroad, and I jumped at the chance to study French in this city known for its art, fashion, food, and culture (Я збиралася провести літо в Парижі! ... Я відшукала програми для вивчення мов за кордоном і використала шанс вивчити французьку в місті, яке відоме своїм мистецтвом, модою і культурою.), що не відповідає твердженню, тобто воно є неправдивим.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні необхідно визначити правильність чи неправильність наведеного твердження щодо змісту прослуханого тексту.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її та неухильно виконуйте!
Для правильного розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Під час прослуховування тексту перший раз намагайтеся почути інформацію, про яку йдеться у твердженні. Вирішіть, правдивим чи неправдивим є наведене в завданні твердження стосовно почутого тексту. Після другого прослуховування остаточно виберіть правильний варіант відповіді.
Твердження The speaker was travelling to France with her family означає: Оповідачка подорожувала до Франції зі своєю родиною. В аудіозаписі чуємо: Although I was heading abroad for my first time alone, I felt enthusiastic (Хоча я прямувала за кордон уперше сама, я була сповнена ентузіазму). Тож твердження є неправдивим.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні необхідно визначити правильність чи неправильність наведеного твердження щодо змісту прослуханого тексту.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її та неухильно виконуйте!
Для правильного розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Під час прослуховування тексту перший раз намагайтеся почути інформацію, про яку йдеться у твердженні. Вирішіть, правдивим чи неправдивим є наведене в завданні твердження стосовно почутого тексту. Після другого прослуховування остаточно виберіть правильний варіант відповіді.
Твердження The woman sitting next to the speaker was flying to Paris too означає: Жінка, яка сиділа поруч із оповідачкою, також летіла до Парижа. В аудіозаписі чуємо: When the woman next to me asked me where I was going, I happily answered and was pleased to feel jealousy in her response (Коли жінка, що сиділа поруч, запитала мене, куди я прямую, я з радістю відповіла й була задоволена, відчувши заздрість у тому, як вона відреагувала). Тобто твердження є неправдивим, тому що жінка, що сиділа поруч із оповідачкою, не позаздрила б їй, якби так само летіла в Париж.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні необхідно визначити правильність чи неправильність наведеного твердження щодо змісту прослуханого тексту.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її та неухильно виконуйте!
Для правильного розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Під час прослуховування тексту перший раз намагайтеся почути інформацію, про яку йдеться у твердженні (під час проходження ЗНО – у низці тверджень). Вирішіть, правдивим чи неправдивим є наведене в завданні твердження стосовно почутого тексту. Після другого прослуховування остаточно виберіть правильний варіант відповіді.
Твердження The speaker had previous experience learning French означає: Оповідачка має попередній досвід вивчення французької мови. В аудіозаписі чуємо: I quickly had my first experience trying to communicate in a language that I had only practiced in school (Я одразу ж спробувала поспілкуватися мовою, у якій я вправлялася лише в школі). Тож твердження є правдивим.
Правильна відповідь – Т.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні необхідно визначити правильність чи неправильність наведеного твердження щодо змісту прослуханого тексту.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її та неухильно виконуйте!
Для правильного розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Під час прослуховування тексту перший раз намагайтеся почути інформацію, про яку йдеться у твердженні. Вирішіть, правдивим чи неправдивим є наведене в завданні твердження стосовно почутого тексту. Після другого прослуховування остаточно виберіть правильний варіант відповіді.
Твердження The speaker had mixed feelings about her trip to Paris означає: Оповідачка мала змішані відчуття під час своєї подорожі до Парижа. А в аудіозаписі чуємо: When I boarded the second plane..., I was filled with excitement and fear...» (Коли я опинилася на борту другого літака..., я відчувала хвилювання (збудження) і страх...). Тобто твердження є правдивим.
Правильна відповідь – Т.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього, з-поміж яких необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її та неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно прочитайте варіанти відповіді й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту визначте правильну, на вашу думку, відповідь. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно прочитайте варіанти відповіді й, прослухавши текст удруге, остаточно виберіть з-поміж них правильний.
У завданні потрібно відповісти на запитання: Why is Bugsy well-known on Waikiki Beach in Honolulu? (Чому Багсі (пес) є відомим на пляжі Вайкікі в Гонолулу?). Проаналізуймо варіанти відповіді: His master David is a legendary surfer (Його господар Девід – легендарний серфінгіст), His statue can be seen on the beach (Його статую можна побачити на пляжі), He is keen on riding the waves (Він захоплюється катанням на хвилях). В аудіофрагменті чуємо: Holiday visitors to Waikiki Beach in Honolulu, Hawaii, are surprised to see a four-legged surfer riding in to shore, but the regulars are not. They know eight-year-old Bugsy is a local legend whose owner, David Yew, taught the little dog to surf (Відвідувачі, що приїхали на вихідні на пляж Вайкікі в Гонолулу, Гаваї, дивуються, побачивши чотирилапого серфінгіста, що катається на хвилях, а постійні відвідувачі не здивовані. Вони знають восьмирічного Багсі, місцеву легенду, якого його господар Девід Ю навчив ще маленьким цуценям кататися на хвилях). Контексту відповідає лише варіант He is keen on riding the waves.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього, з-поміж яких необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її та неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно прочитайте варіанти відповіді й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту визначте правильну, на вашу думку, відповідь. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно прочитайте варіанти відповіді й, прослухавши текст удруге, остаточно виберіть з-поміж них правильний.
У пошуках правильної відповіді на запитання What encouraged David to start pair surfing? (Що спонукало Девіда почати серфінг у парі?) проаналізуймо варіанти: a local legend about a dog (місцева легенда про собаку), a photo of a surfer with a dog (фото серфінгіста із собакою), the sight of the dog on a surfboard (те, як виглядає собака на дошці для серфінгу). В аудіозаписі чуємо: I placed the dog on the surfboard to take a photo, and the scene looked so natural that I decided to take the next step. Soon enough, we two started surfing together (Я поставив собаку на дошку для серфінга, щоби зробити фото, і це виглядало так природно, що я вирішив зробити наступний крок. Досить скоро ми вже почали займатися серфінгом удвох). Тобто правильний варіант відповіді – the sight of the dog on a surfboard.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього, з-поміж яких необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її та неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно прочитайте варіанти відповіді й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту визначте правильну, на вашу думку, відповідь. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно прочитайте варіанти відповіді й, прослухавши текст удруге, остаточно виберіть з-поміж них правильний.
У завданні потрібно відповісти на запитання How did Bugsy appear in David’s life? (Як Багсі з’явився в житті Девіда?). В аудіозаписі чуємо: Two days after I took the 12-week-old puppy from a shelter, Bugsy came down with cough, which progressed to pneumonia (Через два дні після того, як я взяв цуценя з притулку, Багсі захворів (почав кашляти), що розвинулося у пневмонію). З-поміж наведених лише варіант David took the puppy from a place for stray animals (Девід узяв цуценя в притулку для бездомних тварин) відповідає змісту.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього, з-поміж яких необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її та неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно прочитайте варіанти відповіді й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту визначте правильну, на вашу думку, відповідь. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно прочитайте варіанти відповіді й, прослухавши текст удруге, остаточно виберіть з-поміж них правильний.
У завданні потрібно відповісти на запитання: Why did David take the sick dog home from the veterinary hospital? (Чому Девід забрав хворе цуценя додому з ветеринарної клініки?). В аудіозаписі чуємо: I took the dog to the emergency department of a veterinary hospital, where he stayed until I could no longer afford to keep him there. Bugsy needed further treatment, so I built his own intensive care unit in my apartment (Я відвіз собаку у відділення швидкої допомоги ветеринарної клініки, де він перебував, допоки я міг дозволити собі там його утримувати. Але Багсі потребував подальшого лікування, тому я організував йому палату інтенсивної терапії в моїй квартирі). Правильним є варіант відповіді He ran out of money to pay for the hospital services (У нього не вистачило грошей, щоби платити за послуги лікарні).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього, з-поміж яких необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її та неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно прочитайте варіанти відповіді й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту визначте правильну, на вашу думку, відповідь. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно прочитайте варіанти відповіді й, прослухавши текст удруге, остаточно виберіть з-поміж них правильний.
У завданні потрібно відповісти на запитання What made David and Bugsy stop sky-diving? (Що примусило Девіда й Багсі відмовитися від скайдайвінгу – затяжних стрибків з парашутом). В аудіозаписі чуємо: Last year I got married... Later we two gave up sky-diving, at the bride’s request (Минулого року я одружився... Пізніше, на вимогу моєї нареченої, ми обидва відмовилися від скайдайвінгу). Тож правильним є варіант відповіді David’s bride forced them to give up the sport (Наречена Девіда примусила їх покинути спорт).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У завданні наведено автентичний текст – рекламне оголошення. Потрібно визначити, про що йдеться в ньому, вибравши один варіант відповіді з-поміж восьми наведених (A–H).
Для цього швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова й фрази, що визначають основну тему оголошення.
У тексті ключовою є фраза Buy, Sell and Exchange Your Old Phones, Tablets, Laptops (Купуй, продай та обміняй старі телефони, планшети, ноутбуки), яка дає змогу зрозуміти, що основною темою оголошення є обмін, продаж, покупка різних пристроїв. Тож правильною відповіддю є gadgets (пристрої).
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У завданні наведено автентичний текст – рекламне оголошення. Потрібно визначити, про що йдеться в ньому, вибравши один варіант відповіді з-поміж восьми наведених (A–H).
Для цього швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова й фрази, що визначають основну тему оголошення.
Ключовими словами в тексті є hats, belts, purses, watches, sunglasses (шапки, ремені, гаманці, годинники, сонцезахисні окуляри) тощо. З контексту зрозуміло, що йдеться про різні аксесуари. Тож правильна відповідь, яка відповідає змісту оголошення, – accessories (аксесуари).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У завданні наведено автентичний текст – рекламне оголошення. Потрібно визначити, про що йдеться в ньому, вибравши один варіант відповіді з-поміж восьми наведених (A–H).
Для цього швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова й фрази, що визначають основну тему оголошення.
Ключовими словами в тексті є fiction (художня література) і non-fiction (документальна література). Одразу зрозуміло, що йдеться про книжки. Тож правильна відповідь, яка відповідає змісту оголошення, – books (книжки).
Правильна відповідь – Н.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У завданні наведено автентичний текст – рекламне оголошення. Потрібно визначити, про що йдеться в ньому, вибравши один варіант відповіді з-поміж восьми наведених (A–H).
Для цього швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова й фрази, що визначають основну тему оголошення.
Ключовими словами, що визначають тему тексту є CDs (диски), DVDs (відеодиски), VHS tapes (відеокасети) тощо. Тож правильна відповідь, яка відповідає змісту оголошення, – media (засоби масової інформації).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У завданні наведено автентичний текст – рекламне оголошення. Потрібно визначити, про що йдеться в ньому, вибравши один варіант відповіді з-поміж восьми наведених (A–H).
Для цього швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова й фрази, що визначають основну тему оголошення.
Ключовими в тексті є фрази the cookies are baking (випікання домашнього печива) й email recipe (надішліть рецепт), із яких зрозуміло, що в оголошенні йдеться про їжу. Тож правильна відповідь, яка відповідає змісту тексту, – food (їжа).
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для правильного виконання завдання потрібно уважно, із використанням як ознайомлювального (переглядового), так і вивчального читання, прочитати текст. Потім – прочитати запитання, а також варіанти відповіді на нього. Затим необхідно визначити частину тексту (абзац), де може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
Для правильного виконання завдання потрібно уважно, із використанням як ознайомлювального (переглядового), так і вивчального читання, прочитати текст. Потім – прочитати запитання, а також варіанти відповіді на нього. Затим необхідно визначити частину тексту (абзац), де може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
Запитання стосується початку тексту, де йдеться про те, як і чому Анналіз Карр вирішила перепливти озеро Онтаріо: the toothy girl from Norfolk County decided to raise money for the camp by becoming the youngest person to swim across Lake Ontario (зубаста дівчинка з графства Норфолк вирішила зібрати гроші для табору, ставши наймолодшою особою, яка перепливла озеро Онтаріо). Серед наведених варіантів відповіді лише She wanted to help sick children at the camp (вона хотіла допомогти хворим дітям у таборі) відповідає змісту тексту.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для правильного виконання завдання потрібно уважно, із використанням як ознайомлювального (переглядового), так і вивчального читання, прочитати текст. Потім – прочитати запитання, а також варіанти відповіді на нього. Затим необхідно визначити частину тексту (абзац), де може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
Про заплив Анналіз і про людей, які супроводжували її під час нього, ідеться в другому абзаці тексту. Зіставивши його зміст із наведеними варіантами відповіді, визначаємо, що в тексті немає інформації про температуру тіла Анналіз, Dr. Ghesquiere не надавав їй допомогу від судом ноги, а в човні Анналіз супроводжували не батьки, а її тренер і лікар. У цьому абзаці є рядки While dozens cheered and applauded, she climbed up the pier, was wrapped in a towel and hugged by her family (у той час, коли багато зустрічальників підбадьорювали її та аплодували, вона піднялася на пірс, де її закутали в рушник і обійняли рідні). Тобто правильною відповіддю на запитання What is said about Annaleise in paragraph 2? (Що сказано про Анналіз у другому абзаці?) є Annaleise was greeted by a crowd of fans in Toronto (Анналіз привітав натовп фанів у Торонто).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для правильного виконання завдання потрібно уважно, із використанням як ознайомлювального (переглядового), так і вивчального читання, прочитати текст. Потім – прочитати запитання, а також варіанти відповіді на нього. Затим необхідно визначити частину тексту (абзац), де може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
Відповідь на запитання є в третьому абзаці: Her parents, Jeff and Debbie Carr, in an interview that they had first opposed her project... (Її батьки, Джеф і Деббі Карр, згадували в інтерв’ю, що спочатку були проти її проекту...). Тож правильним є варіант відповіді They objected her to swim at first (Cпочатку вони були проти того, щоби вона пливла), що відповідає змісту тексту.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для правильного виконання завдання потрібно уважно, із використанням як ознайомлювального (переглядового), так і вивчального читання, прочитати текст. Потім – прочитати запитання, а також варіанти відповіді на нього. Затим необхідно визначити частину тексту (абзац), де може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
Відповідь на запитання є в четвертому абзаці тексту: Before her big swim, she swallowed a thermometer pill, a device first developed by NASA to monitor body temperature on astronauts. The pill’s wireless transmission enabled Annaleise’s support team to make sure her core temperature remained stable (Перед великим запливом вона проковтнула таблетку-термометр – пристрій, який розроблено НАСА для контролювання температури тіла астронавтів. Бездротовий зв’язок із таблеткою дав змогу команді підтримки впевнитися, що температура її (Анналіз) тіла залишалася стабільною). Отже, відповідно до контексту, єдиною правильна відповідь – She placed a gadget inside her before the swim (Вона розмістила пристрій у середині тіла (у собі) перед запливом).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для правильного виконання завдання потрібно уважно, із використанням як ознайомлювального (переглядового), так і вивчального читання, прочитати текст. Потім – прочитати запитання, а також варіанти відповіді на нього. Затим необхідно визначити частину тексту (абзац), де може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
Відповідь на запитання є в останньому абзаці тексту: She was initially helped by the push from the Niagara River’s current but soon was slowed by wind (Спочатку їй допомагала течія річки Ніагара, але скоро її рух уповільнив вітер). Правильною відповіддю є варіант river current (течія річки).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні наведено автентичний текст, у якому йдеться про об’єкт садово-паркового мистецтва, і вісім тверджень (A–H). Необхідно визначити твердження, що відповідає наведеній у тексті інформації про об’єкт. Для цього спочатку прочитайте твердження, а потім проаналізуйте текст.
У тексті описано ботанічний сад Монреалю, у якому зібрано тварин і рослин з усієї Америки. Зокрема, зауважено: Orchid gardens and a tropical rainforest greenhouse can be found on the grounds, while other 10 garden's exhibition greenhouses alter every season... (Cади з орхідеями й оранжереї тропічних лісів демонструють постійно, натомість інші десять садових експозицій змінюють кожної пори року...). Цій інформації відповідає варіант відповіді changes its plant displays throughout the year (змінюють виставки рослин протягом року).
Правильна відповідь – H.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні наведено автентичний текст, у якому йдеться про об’єкт садово-паркового мистецтва, і вісім тверджень (A–H). Необхідно визначити твердження, що відповідає наведеній у тексті інформації про об’єкт. Для цього спочатку прочитайте твердження, а потім проаналізуйте текст.
У тексті описано оранжереї садів на Півдні Британії в Корнуолі. Зокрема, зауважено: The domes look like they came from the set of a science fiction film (Купола (дахи оранжерей) виглядають так, наче вони з якогось науково-фантастичного фільму). Цій інформації відповідає варіант відповіді is known for the futuristic architecture (відомі своєю фантастичною (казковою) архітектурою).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні наведено автентичний текст, у якому йдеться про об’єкт садово-паркового мистецтва, і вісім тверджень (A–H). Необхідно визначити твердження, що відповідає наведеній у тексті інформації про об’єкт. Для цього спочатку прочитайте твердження, а потім проаналізуйте текст.
У тексті описано незвичайний сад у Мадриді: Not every indoor garden is housed in a purpose-built greenhouse. Madrid's Atocha Train Station is a perfect example of such a place (Не всі літні сади розташовано в спеціально збудованих оранжереях. Мадридський вокзал Atocha є відмінним прикладом такого місця). Змісту тексту відповідає варіант відповіді is an oasis in the middle of a public transport centre (є оазою посеред центру міського транспорту).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні наведено автентичний текст, у якому йдеться про об’єкт садово-паркового мистецтва, і вісім тверджень (A–H). Необхідно визначити твердження, що відповідає наведеній у тексті інформації про об’єкт. Для цього спочатку прочитайте твердження, а потім проаналізуйте текст.
У тексті описано Центр метеликів у штаті Джорджія. Він отримав спеціальну відзнаку (LEED certification) за уважне ставлення до навколишнього середовища й використання енергоощадних технологій (The butterfly center has earned LEED certification for its environmental friendliness and energy-efficiency). Цій інформації відповідає варіант відповіді is officially recognized as an economical energy consumer (офіційно визнано ощадливим споживачем електроенергії).
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні наведено автентичний текст, у якому йдеться про об’єкт садово-паркового мистецтва, і вісім тверджень (A–H). Необхідно визначити твердження, що відповідає наведеній у тексті інформації про об’єкт. Для цього спочатку прочитайте твердження, а потім проаналізуйте текст.
У тексті описано Phipps Conservatory в Пітсбурзі, де нещодавно побудували оранжерею тропічного лісу. А ще цю нову оранжерею оснащено сучасною вентиляцією, променевим нагріванням, комп’ютерним контролем за затіненням і туманом... (The new greenhouse uses modern ventilation, radiant heating, and computer controlled shading and fogging...). Змісту цього тексту відповідає варіант відповіді is maintained by advanced technical equipment (оснащений досконалим сучасним обладнанням).
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні наведено автентичний текст, у якому йдеться про об’єкт садово-паркового мистецтва, і вісім тверджень (A–H). Необхідно визначити твердження, що відповідає наведеній у тексті інформації про об’єкт. Для цього спочатку прочитайте твердження, а потім проаналізуйте текст.
У тексті описано оранжерею тропічного лісу в Токіо, де представлено дуже рідкісні види м’ясоїдних рослин. А ще її збудовано на дуже незвичному місці, що колись використовували для зберігання відходів (...was originally built on land reclaimed from a site used for waste depositing). З-поміж наведених варіантів відповіді контексту відповідає твердження is located on a former city rubbish dump (розміщено на колишньому міському звалищі).
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A–H) відповідно до контексту.
Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
Щоби зрозуміти про що йдеться у пропущеній частині речення He told us (33) _____, потрібно проаналізувати наступне речення We checked our watches: it was 9:35 (Ми звірили наші годинники: було 9:35). Якщо в наступному після пропуску реченні йдеться про час і звіряння годинників, то в реченні з пропуском 33 також ітиметься про час. Тож правильний варіант відповіді, що підходить за змістом і граматично, – we had to register for our campsite by 10 a.m. (ми маємо зареєструватися для перебування в таборі до десятої години).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A–H) відповідно до контексту.
Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
Проаналізуймо речення Though there are several U.S. Army Corps of Engineers’ campgrounds surrounding the 13,800-acre lake, visitors who want to occupy one of the 113 sites at Arkansas’s only resort state park should consider reservations, (34) _____. Воно означає: І хоча на 13,800 акрах навколо озера розташовано декілька наметових таборів Інженерних Сухопутних військ, відвідувачі, які бажають зайняти одне із 113 місць саме в Арканзаському парку відпочинку, мають заздалегідь вибрати місце, (34) _____» Тобто пропущений уривок стосується причини, із якої потрібно заздалегідь вибирати місце відпочинку. Тож відповідає змісту тексту й підходить граматично серед варіант відповіді especially on a sizzling summer weekend (особливо на спекотний літній вікенд).
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A–H) відповідно до контексту.
Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
У реченні Many who visit the park are attracted (35) _____, by its 18-hole golf course, by horseback riding and by the hope of catching bass, catfish or crappie» (Багатьох, хто відвідує парк, приваблюють (35) _____, його поле для гольфу на 18 лунок, можливість покататися верхи й надія впіймати морського окуня, сома або краппі). У цьому реченні описано принади парку, що приваблюють відвідувачів. З-поміж наведених лише варіант відповіді by its 96-room lodge and restaurant located on an island (його готель на 96 номерів і ресторан, розташовані на острові) відповідає змісту й підходить граматично.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A–H) відповідно до контексту.
Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
У реченні The kids responded with laughter when she said (36) _____ йдеться про те, що діти відреагували на слова гіда Келлі Фаррел сміхом. Із попереднього тексту зрозуміло, що гід пояснювала, як користуватися маскою для занурення під воду (Kelly demonstrated the proper mask and snorkel fit). Варіант відповіді, у якому йдеться про маску, – the best way to defog the masks was to spit in them (найліпший спосіб очистити запотіле скло маски – плюнути на нього).
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A–H) відповідно до контексту.
Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
У реченні Five minutes and a mile from the marina, we rounded Tall Island, anchored the boat and anxiously waited to get wet as (37) _____ ідеться про те, що коли учасники морської подорожі зупинилися посеред моря і готувалися до занурення під воду, гід надала їм останні інструкції щодо поведінки під час занурення (П’ять хвилин і миля від пристані й ми обігнули острів Толл, стали на якір і схвильовано чекали занурення, коли (37) _____). У реченні бракує частини з інформацією про те, що саме говорила гід. З-поміж запропонованих лише варіант відповіді Kelly cited a few last safety rules (Келлі процитувала (нагадала) декілька останніх правил безпеки) підходить як граматично, так і за змістом.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A–H) відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
У реченні There was about 12 feet of visibility, but on a good day, Kelly said, (38) _____ ідеться про видимість під водою під час занурення і можливість побачити підводний світ (Видимість була на рівні 12 футів, але гарного дня, Келлі сказала, що (38) _____). У пропущеній частині речення є інформація, що пояснює, якою буває видимість під водою за гарної погоди (погожого дня). Тож правильним варіантом відповіді є snorkelers can see as far as 20 feet (пірнальники з трубкою можуть бачити на відстань до 20 футів). відповідь.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А–D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Змісту речення Many of us feel that cooking is a mere waste of time and it’s something we very much want to _____ (Багато хто з нас уважають, що приготування їжі це просто марнування часу, і чого ми прагнемо якнайбільше, то це його _____) відповідає варіант avoid (уникати, ухилятись). Інші варіанти відповіді – lose (утрачати), leave (залишати, покидати) й overcome (подолати, побороти) – не задовольняють умову завдання.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А–D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Для заповнення пропуску у фрагменті Regular cooks, _____ the ones who try out a variety of meals… (Регулярне приготування їжі ______ для тих, хто намагається готувати різноманітну їжу…) потрібно використати слово particularly (зокрема). Інші наведені варіанти відповіді – eventually (зрештою), specially (спеціально) і surprisingly (дивовижно) – не відповідають змісту речення.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А–D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Для заповнення пропуску у фрагменті …have high _____ of creativity (має високий _____ креативності) потрібно використати слово levels (рівень). Інші наведені варіанти відповіді – points (момент, точка), stages (сцена, стадія) і periods (період) – не відповідають змісту речення.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А–D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Для заповнення пропуску у реченні They are committed to quality, aren’t afraid to try things out and they _____ great attention to details (Вони прагнуть до якості, не бояться випробувати щось, і вони _____ велику увагу деталям) потрібно використати слово pay (платити, приділяти увагу, винагороджувати). Інші наведені варіанти відповіді – share (ділитися, розподіляти), present (дарувати, подавати, представляти), spend (витрачати, проводити (час) – не відповідають змісту речення.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А–D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Для заповнення пропуску у реченні With all of these _____ you’re learning, you’re becoming smarter too (З усіма цими _____ ти вчишся, ти розумнішаєш) потрібно взяти до уваги фрагмент попереднього речення …you are learning to multitask, measure with precision and make quick decisions (…ви вчитеся виконувати декілька завдань одразу, вимірюєте з точністю і приймаєте швидкі рішення). Вочевидь варіанти відповіді deeds (дія, вчинок), manners (спосіб, манера), events (подія, випадок) не відповідають контексту. Натомість варіант skills (навичка, вміння) підходить як граматично, так і за змістом.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А–D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Для заповнення пропуску у фрагменті If you’re _____ enough to own an iPhone or iPad… (Якщо вам достатньо пощастило (якщо ви достатньо удачливий) мати iPhone або iPad…) потрібно використати варіант lucky (удачливий, удалий). Варіанти happy (щасливий, задоволений), successful (успішний) і skillful (майстерний, умілий) не задовольняють умову завдання.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А–D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Для заповнення пропуску у фрагменті …do yourself a _____ and don’t change your device’s date to January 1, 1970 (...зробіть собі _____ й не змінюйте дату на вашому пристрої на 1 січня 1970 року) потрібно використати варіант favour (прихильність, милість, ласка), який відповідає контексту. Варіанти job (робота, служба, заняття), deal (кількість, частка, угода), trick (хитрість, трюк, фокус) не задовольняють умову завдання.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А–D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Для заповнення пропуску в реченні But why would you ever want to _____ your iPhone to 1970 in the first place? (Та чому б перш за все вам захотілося _____ на вашому iPhone 1970 рік?) потрібно використати варіант set (установлювати, приводити в певний стан), який відповідає контексту. Варіанти organise (організувати), arrange (впорядкувати), put (класти, вміщувати) не задовольняють умову завдання.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А–D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Для заповнення пропуску в реченні A message asked users to change the date in their phones to January 1, 1970 in order to go back in _____ and to relive the magic on your iPhone (У повідомленні просять користувачів установити на їхніх телефонах дату 1 січня 1970 року для того, щоб повернутися назад у _____ і оживити чари у вашому iPhone) потрібно використати варіант time (час, строк), який відповідає контексту. Варіанти period (період), year (рік), age (вік) не задовольняють умову завдання.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А–D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Для заповнення пропуску в реченні If you fell for the trick the only way to get your phone back is to seek out an Apple professional. It should be noted that Apple didn’t _____ until 1976 (Потрібно звернути увагу на те, що Apple не існувало до 1976 року. Apple зробив заяву щодо цієї помилки і повідомляє, що оновлена інформація буде доступна в наступних модифікаціях) потрібно використати варіант exist (існувати), який відповідає контексту. Варіанти invent (винаходити), live (жити), establish (засновувати) не задовольняють умову завдання.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А–D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Для заповнення пропуску в реченні This alarm clock will be sure to wake even (49) _____ of sleepers (Цей будильник гарантовано розбудить навіть того, хто спить (49) _____) потрібно використати прикметник у найвищому ступені the heaviest (найважчий, найглибший, найскладніший тощо), який відповідає контексту. Варіанти heavier (важчий), heavy (важкий), the heavier (чим важчий) не задовольняють умову завдання.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А–D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Для заповнення пропуску в реченні The idea is simple; when the alarm (50) _____, part of the alarm will fly and land at some random location in your room (Ідея проста, коли будильник (50) _____, частина його злітає і приземлюється на випадково вибраному місці у вашій кімнаті) потрібно взяти до уваги, що дія в реченні відбувається взагалі (немає вказівки на час), тобто присудок, який пропущено, має форму Present Simple Tense. А підмет (іменник будильник) у реченні виражено іменником третьої особи однини й потребує закінчення -es від присудка в Present Simple. З-поміж наведених варіантів відповіді лише goes off (умикається) відповідає контексту як граматично, так і за змістом.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А–D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні Only (51) _____ you place the piece back on the stationary alarm base will the alarm stop ringing (Лише (51) _____ ви поставите частину назад на стаціонарну (нерухому) базу будильника, він перестане дзвонити) пропущено сполучник. З-поміж наведених варіантів відповіді лише сполучник when (коли) підходить як граматично, так і за змістом. Варіанти since (з того часу, відтоді), while (у той час, як), unless (за винятком, якщо не) не задовольняють умову завдання.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А–D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні The flying piece takes to the air via rotating propeller blades which allow it (52) _____ flight (Літна частина підіймається в повітря за допомогою лопатей пропелера, які обертаються, що дає змогу їй (52) _____ політ) використано словосполучення з дієсловом allow (allow + object + Infinitive), у якому завжди вживають інфінітив із часткою to – allow it to achieve. Серед наданих варіантів відповідей (to achieve, achieves, achieving achieved) лише варіант to achieve є правильним.
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А–D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні The only way to silence the alarm is to physically find the propeller and position it back on the alarm, thus forcing you (53) _____ your bed (Єдиний спосіб вимкнути сигнал – відшукати пропелер і помістити його назад на будильник, у такий спосіб вас змушують підвестися (53) _____ ліжка) лише варіант out of (з, із, без) відповідає змісту й тому є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А–D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Для заповнення пропуску в реченні It (54) _____ involves a group of diverse people (Він (спосіб) (54) _____ залучає різних людей у групу) потрібно використати слово mostly (здебільшого, переважно), що підходить граматично й відповідає змісту. Варіанти відповіді much (багато), more (більше), most (найбільше) не задовольняють умову завдання.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А–D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Для заповнення пропуску в реченні (55) _____, brainstorming can also be done alone ((55) _____ «мозковий штурм» може застосовувати й одна людина) потрібно використати слово however (однак, попри те), що підходить граматично й відповідає змісту. Варіанти відповіді whatever (щоб не), somehow (як-небудь, якось), therefore ( тому, отже) не задовольняють умову завдання.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А–D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Для заповнення пропуску в реченні The problem is given to a group and everyone (56) _____ to throw up ideas, no matter how ridiculous they are (Перед групою ставлять проблему й кожного (учасника) (56) _____ висловлювати ідеї, неважливо, наскільки безглуздими вони є) потрібно використати дієслово в пасивному стані, тому що предмет не сам виконує дію, а над ним її виконують (кожного з учасників заохочують). З-поміж запропонованих варіантів відповіді лише is encouraged відповідає контексту граматично й за змістом.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А–D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Для заповнення пропуску у фрагменті When (57) _____ alone, one can come up with a number of ideas that are written down on a piece of paper… (Коли ви проводите (57) _____ самостійно, у вас може виникнути декілька ідей, які ви записуєте на папері…) потрібно використати слово brainstorming (мозковий штурм). Інші варіанти відповіді не задовольняють умову завдання.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А–D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Для заповнення пропуску у фрагменті …in order to work out a solution from (58) _____ all (…щоби потім опрацювати (58) _____ і прийняти єдине рішення) потрібно використати особовий займенник в об’єктному відмінку them (їх). Інші варіанти відповіді не задовольняють умову завдання.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
Зразок написання власного висловлення
Dear Tom!
Thank you so much for your letter. It was really interesting to read about your trip to Spain. Sorry, it took me so long to answer you, but I have been very busy lately studying for External Evaluation.
But now I’m taking a short break, and I want to tell you about my last trip to Odessa. All my class took part in the excursion, so last month we spent two weeks in this beautiful city. There were 18 of us, that’s why we sometimes had disagreements on what to do or where to go, though we usually get along with each other quite well.
Now, after our trip, I have a clear idea of an ideal travelling companion. It should be someone very punctual because it’s important not to miss your train or plane. Besides, it’s easier to deal with people who have a good sense of humour, as it helps to cheer up on long journeys or when waiting for a delayed flight.
From my experience, I’d like to share with you some tips on avoiding conflicts with your travelling companions. First of all, you should have a very detailed plan of your trip before you start out. In this case you won’t argue about where to go. It’s also very important that both you and your travelling companion learn to compromise, and then you are sure to resolve any conflict.
Well, that’s all for now. I must be going because I promised to help my Dad. Write back soon. I’m looking forward to hearing from you asap.
Best wishes,
Nick
Знайшли помилку? Пишіть на
- Усі тести ЗНО з англійської мови онлайн
- Завдання й відповіді ЗНО з англійської мови минулих років
- Усе про тест ЗНО з англійської мови
- Програма ЗНО з англійської мови
- Усе про власне висловлення з англійської мови
- Приклади написання власного висловлення з англійської мови
- Тести ЗНО онлайн з інших предметів
- Дорожня карта учасника ЗНО
- Дорожня карта вступника на бакалавра