ЗНО онлайн 2020 року з англійської мови – основна сесія
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього. З-поміж цих варіантів, двічі прослухавши аудіозапис, необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її та неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики спілкування і вибрати необхідну інформацію з прослуханого. Уважно роздивіться рисунки й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту виберіть рисунок, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно роздивіться рисунки. Прослухавши текст удруге, остаточно виберіть правильний варіант відповіді.
На рисунках зображено три різні годинники. Потрібно вибрати рисунок із зображенням годинника, купленого одним із хлопців, діалог між якими ви щойно прослухали. У розмові чуємо: I had been looking for a bracelet watch with a square face and three hands (Я шукав годинник із браслетом, квадратної форми й трьома стрілками). Саме такий годинник зображено на рисунку В.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього. З-поміж цих варіантів, двічі прослухавши аудіозапис, необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її та неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики спілкування і вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно роздивіться рисунки й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту виберіть рисунок, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно роздивіться рисунки. Прослухавши текст удруге, остаточно виберіть правильний варіант відповіді.
На рисунках зображено журнал, DVD диск і книжки. Прослухавши аудіозапис, потрібно визначити, що з-поміж зображеного читач не може взяти додому з бібліотеки. У щойно прослуханому діалозі читач звертається до бібліотекарки: I also want to take this magazine to read at home (Я також хочу взяти цей журнал аби почитати вдома). На що бібліотекарка відповідає йому: You are not allowed to do that… You will have to read it in the library (Цього робити не дозволено… Ви повинні читати його в бібліотеці). Тож правильною відповіддю до завдання є рисунок, на якому зображено журнал.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього. З-поміж цих варіантів, двічі прослухавши аудіозапис, необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її та неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики спілкування і вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно роздивіться рисунки й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту виберіть рисунок, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно роздивіться рисунки. Прослухавши текст удруге, остаточно виберіть правильний варіант відповіді.
На наведених у завданні рисунках зображено страви: рибний суп, смажений лосось із картоплею і салат. Після прослуховування діалогу потрібно визначити, що відвідувачка ресторану замовила як закуску (їжу перед основною стравою). У розмові офіціант пропонує: Would you like to have the starter soup? (Чи не бажаєте ви розпочати із супу?). На це відвідувачка відповідає: Actually, I would like to have something light to start with (Насправді мені б хотілося почати із чогось легкого). Після цього офіціант рекомендує їй: Why don't you try our fresh green salad? It is very popular with our customers (Чому б вам не скуштувати свіжого зеленого салату? Він дуже популярний серед наших клієнтів). Відвідувачка пристає на його пропозицію. Тож правильною відповіддю до цього завдання є рисунок із зображенням салату.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього. З-поміж цих варіантів, двічі прослухавши аудіозапис, необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її та неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно прочитайте варіанти відповіді й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту визначте правильну, на вашу думку, відповідь. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно прочитайте варіанти відповіді й, прослухавши текст удруге, виберіть правильний.
У завданні потрібно визначити, що є найважливішим для досягнення успіху. Оповідач стверджує: A person's ambitions and creativity play a much more important part in personal achievement (Честолюбство й креативність відіграють набагато важливішу роль у розвитку особистості). Тобто йдеться про непересічне значення особистих рис (personal features) – честолюбства й креативності – для досягнення (згідно з контекстом завдання) успіху.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього. З-поміж цих варіантів, двічі прослухавши аудіозапис, необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її та неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики спілкування і вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно прочитайте варіанти відповіді й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту визначте правильну, на вашу думку, відповідь. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно прочитайте варіанти відповіді й, прослухавши текст удруге, виберіть правильний.
У завданні потрібно прослухати діалог і визначити, думку дизайнерки інтер’єрів щодо доньчиних уподобань. Прослухавши текст, ви почуєте: Вони мають менш ексцентричні (тобто чудні, чудернацькі) речі, ніж були в мене. Їм обом подобається American Apparel. Це перший магазин, у якому я побувала як мати і який я не зрозуміла. Я подумала: «Що це все? Тут лише якісь сірі светри/толстовки!» (They have less eccentric things than I do. They both like American Apparel. It’s the first shop I’ve been into as a mother that I didn’t understand. I thought, “What is all this? It’s just grey sweatshirts!”). Тобто мати-дизайнерка говорить, що вподобання доньок відрізняються від її особистих, тому правильним є варіант відповіді The girls prefer a style in clothing different from their mother’s (Дівчата надають перевагу іншому стилю одягу, ніж їхня мати), що відповідає контексту.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього. З-поміж цих варіантів, двічі прослухавши аудіозапис, необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її та неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики спілкування і вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно прочитайте варіанти відповіді й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту визначте правильну, на вашу думку, відповідь. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно прочитайте варіанти відповіді й, прослухавши текст удруге, виберіть правильний.
У завданні потрібно визначити, що чоловік збирається робити зі своїм багажем. У прослуханому діалозі працівниця готелю запитує у нього, чи носитиме клієнт із собою свій багаж під час відвідування туристичних місць у Нью-Йорку. Чоловік хоче дізнатися, чи є камери схову речей на вокзалі, й у відповідь чує: They definitely have. But, sir, we do have a storage space for your bags. It’s only 5 $ an hour (Так, безперечно, є, але в готелі також маємо місце для зберігання багажу, і це лише 5 $ за годину). Така пропозиція до вподоби клієнту, і він пристає на неї: That’s the solution (Так, це все вирішує). Тож правильна відповідь до завдання – to store it at the hotel for a small charge – зберігати його (багаж) у готелі за невелику платню.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні необхідно визначити правильність чи неправильність наведеного твердження щодо змісту прослуханого тексту.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її та неухильно виконуйте!
Для правильного розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Під час прослуховування тексту перший раз намагайтеся почути інформацію, про яку йдеться у твердженні. Вирішіть, правдивим чи неправдивим є наведене в завданні твердження стосовно почутого тексту. Після другого прослуховування остаточно виберіть правильний варіант відповіді.
Твердження Au pairing is a good opportunity to combine a vacation and a job означає: «Послуга за послугу» є гарною можливістю поєднати відпустку й роботу. В аудіозаписі чуємо: Try not to be unrealistic and never think that you are on holiday. You are abroad to work (Спробуйте бути реалістами й не думати, що ви на відпочинку. Ви працюєте за кордоном), що не відповідає твердженню, тобто воно є неправдивим.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні необхідно визначити правильність чи неправильність наведеного твердження щодо змісту прослуханого тексту.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її та неухильно виконуйте!
Для правильного розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Під час прослуховування тексту перший раз намагайтеся почути інформацію, про яку йдеться у твердженні. Вирішіть, правдивим чи неправдивим є наведене в завданні твердження стосовно почутого тексту. Після другого прослуховування остаточно виберіть правильний варіант відповіді.
Наведене в завданні твердження означає: Від помічниці в хатніх справах очікують, що вона пратиме одяг усієї сім’ї (Au pairs are expected to wash the families’ clothes). А в аудіозаписі чуємо: It would be natural to take care of the children’s clothes, though you should not be expected to do any hand washing (Природно дбати про дитячий одяг, однак від вас не вимагатимуть жодного ручного прання). Тобто наведене твердження є неправдивим, адже в ньому йдеться лише про піклування про дитячий одяг.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні необхідно визначити правильність чи неправильність наведеного твердження щодо змісту прослуханого тексту.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її та неухильно виконуйте!
Для правильного розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Під час прослуховування тексту перший раз намагайтеся почути інформацію, про яку йдеться у твердженні. Вирішіть, правдивим чи неправдивим є наведене в завданні твердження стосовно почутого тексту. Після другого прослуховування остаточно виберіть правильний варіант відповіді.
Наведене в завданні твердження означає: Помічниця в хатніх справах отримує додаткову платню за приготування їжі для всієї сім’ї (Au pairs are paid extra for cooking for all family members). А в аудіозаписі чуємо: In addition you will be expected to prepare the children’s meals. You might even be told to cook for the adult members of the household sometimes, so be honest about how good you are at cooking (Додатково вас можуть попросити готувати їжу для дитини. Вас іноді навіть можуть попросити готувати їжу для дорослих членів сім’ї, тож будьте чесними щодо своїх кухарських здібностей). Наведене в завданні твердження є неправдивим, тому що про додаткову платню за приготування їжі в тексті взагалі не йдеться
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні необхідно визначити правильність чи неправильність наведеного твердження щодо змісту прослуханого тексту.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її та неухильно виконуйте!
Для правильного розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Під час прослуховування тексту перший раз намагайтеся почути інформацію, про яку йдеться у твердженні. Вирішіть, правдивим чи неправдивим є наведене в завданні твердження стосовно почутого тексту. Після другого прослуховування остаточно виберіть правильний варіант відповіді.
Наведене в завданні твердження означає: Помічниця в хатніх справах має п’ятиденний робочий тиждень (Au pairs have a five-day working week). А в аудіозаписі чуємо: Au pairs must be given at least 2 days a week absolutely free (У помічниці має бути не менше ніж два вихідних на тиждень). Це відповідає контексту, тому наведене в завданні твердження є правдивим.
Правильна відповідь – Т.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні необхідно визначити правильність чи неправильність наведеного твердження щодо змісту прослуханого тексту.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її та неухильно виконуйте!
Для правильного розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Під час прослуховування тексту перший раз намагайтеся почути інформацію, про яку йдеться у твердженні. Вирішіть, правдивим чи неправдивим є наведене в завданні твердження стосовно почутого тексту. Після другого прослуховування остаточно виберіть правильний варіант відповіді.
Наведене в завданні твердження означає: Помічниця в хатніх справах має право змінити своїх роботодавців (Au pairs have the right to change their employers). А в аудіофрагменті чуємо: Many Au pairs leave families if they feel they are being overloaded with work, so it is in the interest of the family to work out the Au pair's schedule in the form of a written work plan in order to make the best use of her time (Багато дівчат-помічниць ідуть із сімей, якщо вони відчувають, що перевантажені роботою, тому роботодавці мають бути зацікавлені скласти розклад роботи для помічниці у вигляді письмового плану, щоби поліпшити використання її робочого часу). Тож наведене в завданні твердження є правдивим, адже насправді дівчина-помічниця може змінити роботодавців.
Правильна відповідь – Т.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Повне розуміння змісту почутого й уміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього, з-поміж яких необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її та неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно прочитайте варіанти відповіді й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту визначте правильну, на вашу думку, відповідь. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно прочитайте варіанти відповіді й, прослухавши текст удруге, остаточно виберіть з-поміж них правильний.
У завданні потрібно відповісти на запитання: Що відник програми говорить про успіх Тейлор Свіфт? (What does the presenter say about Taylor Swift’s success?). Проаналізуймо варіанти відповіді: Many celebrities are jealous of her success (Багато знаменитостей заздрять її успіху); She earns more than $100 million a year (Вона заробляє понад 100 мільйонів американських доларів на рік); Her way to success was full of ups and downs (Її шлях до успіху сповнено злетами й падіннями). У розповіді чуємо: It’s easy to be jealous of Taylor Swift – she seems to have it all, and even more. Her four albums have earned her 125 million dollars. But beneath her success lies a life far from perfection (Це легко – заздрити Тейлор Свіфт – здається, у її житті було все й навіть більше. Її чотири альбоми заробили для неї 125 мільйонів американських доларів. Та за її успіхом ховається життя, далеке від ідеального / досконалого). Серед варіантів відповіді контексту відповідає лише Her way to success was full of ups and downs.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Повне розуміння змісту почутого й уміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього, з-поміж яких необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її та неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно прочитайте варіанти відповіді й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту визначте правильну, на вашу думку, відповідь. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно прочитайте варіанти відповіді й, прослухавши текст удруге, остаточно виберіть з-поміж них правильний.
У пошуках правильної відповіді на запитання до завдання (What does the speaker say about Taylor’s childhood?) проаналізуймо наведені варіанти: She won a horse-back riding competition (Вона виграла змагання з їзди верхи); She used a computer to write her first song (Вона використовувала комп’ютер для написання її першої пісні); She differed from others in her music taste (Вона відрізнялася від інших своїм музичним смаком). В аудіозаписі чуємо: …and she was encouraged to participate in many horse shows. She loved country music – which nobody else did (…вона із задоволенням брала участь у багатьох виставках коней. Їй була до вподоби музика кантрі, яка більше нікому не подобалася). Відповідно до почутого вибираємо правильний варіант відповіді – She differed from others in her music taste.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Повне розуміння змісту почутого й уміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього, з-поміж яких необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її та неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно прочитайте варіанти відповіді й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту визначте правильну, на вашу думку, відповідь. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно прочитайте варіанти відповіді й, прослухавши текст удруге, остаточно виберіть з-поміж них правильний.
У завданні потрібно відповісти на запитання про те, як Тейлор розвивала свої музичні здібності (How did she develop her music skills?). В аудіозаписі чуємо: Later Taylor got a new interest which would make her one of the recognizable people of her generation. She fancied musical theatre for which she went to the Broadway for vocal and acting lessons (Пізніше в Тейлор з’явилося нове захоплення, яке зробило її однією з найупізнаваніших особистостей її покоління. Вона захопилася музичним театром, заради якого поїхала на Бродвей брати уроки вокалу й акторства). Відповідно до почутого вибираємо правильний варіант відповіді. Серед наведених лише She received professional training (Вона отримала професійну підготовку) відповідає змісту.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Повне розуміння змісту почутого й уміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього, з-поміж яких необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її та неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно прочитайте варіанти відповіді й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту визначте правильну, на вашу думку, відповідь. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно прочитайте варіанти відповіді й, прослухавши текст удруге, остаточно виберіть з-поміж них правильний.
У завданні потрібно відповісти на запитання Why did Taylor move to Nashville? (Чому Тейлор поїхала в Нешвіль?) В аудіозаписі чуємо: At Nashville, she contacted many record labels for joining as a solo singer but got rejected by all of them. She had to become the best at what she was doing in order to be selected at such a young age (У Нешвілі вона зв’язувалася з багатьма студіями звукозапису аби приєднатися до них як соло співачка, однак отримала відмову від них усіх. Вона мусила стати найліпшою, щоби її вибрали в такому юному віці). З-поміж наведених варіантів правильною відповіддю є She searched for opportunities to record her songs (Вона шукала можливості записати свої пісні).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Повне розуміння змісту почутого й уміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього, з-поміж яких необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її та неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно прочитайте варіанти відповіді й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту визначте правильну, на вашу думку, відповідь. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно прочитайте варіанти відповіді й, прослухавши текст удруге, остаточно виберіть з-поміж них правильний.
У завданні потрібно відповісти на запитання: What is TRUE about Taylor Swift? (Що є правдою про Тейлор Свіфт?). Проаналізуймо наведені варіанти відповіді: She wrote autobiographical songs (Вона писала автобіографічні пісні); She set up her own record company (Вона заснувала власну компанію звукозапису); She mixed various music styles (Вона перемішала різні музичні стилі). А в аудіозаписі чуємо: …she became the youngest writer and singer ever to have a number one country music hit – Our Song. Everything that happened to her she put into her songs (…вона стала наймолодшим автором пісень і виконавцем, який коли-небудь мав хоча б один хіт у кантрі музиці – Our Song. Усе, що траплялося з нею, вона викладала у своїх піснях). З-поміж запропонованих варіантів відповіді контексту відповідає She wrote autobiographical songs.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У завданні наведено автентичний текст – рекламне оголошення. Потрібно визначити, про що йдеться в ньому, вибравши один варіант відповіді з-поміж восьми наведених (A–H).
Для цього швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова й фрази, що визначають основну тему оголошення.
Ключовими в оголошенні є фрази program offers convenient Saturday classes (програма пропонує зручні заняття по суботах) і quality education (якісна освіта), які дають змогу зрозуміти, що основною темою тексту є освіта. Серед варіантів відповідей є an educational course (освітній курс).
Правильна відповідь – Н.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У завданні наведено автентичний текст – рекламне оголошення. Потрібно визначити, про що йдеться в ньому, вибравши один варіант відповіді з-поміж восьми наведених (A–H).
Для цього швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова й фрази, що визначають основну тему оголошення.
Ключовими фразами в оголошенні є Skate through the holidays (Катайся на ковзанах під час канікул), «Holiday ice rink» (Святкова ковзанка). З контексту зрозуміло, що йдеться про активне дозвілля під час канікул / відпочинку. З-поміж наведених варіантів змісту тексту відповідає vacation activities (дозвілля).
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У завданні наведено автентичний текст – рекламне оголошення. Потрібно визначити, про що йдеться в ньому, вибравши один варіант відповіді з-поміж восьми наведених (A–H).
Для цього швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова й фрази, що визначають основну тему оголошення.
Ключовими фразами в оголошенні є 15 % off your entire purchase (15 % знижка на вашу покупку), costumes, hats, mask, makeup (костюми, капелюхи, маски, декоративна косметика). Одразу зрозуміло, що йдеться про покупки. З-поміж наведених варіантів відповіді лише shopping facilities (торгові послуги) відповідає темі тексту.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У завданні наведено автентичний текст – рекламне оголошення. Потрібно визначити, про що йдеться в ньому, вибравши один варіант відповіді з-поміж восьми наведених (A–H).
Для цього швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова й фрази, що визначають основну тему оголошення.
Ключовими фразами, що визначають тему оголошення є Mexican food (Мексиканська їжа), From our family to yours (Від нашої сім’ї для вашої). Саме ці фрази дають змогу зрозуміти, що йдеться про їжу й вибрати правильний варіант відповіді – a family-run restaurant (сімейний ресторан).
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У завданні наведено автентичний текст – рекламне оголошення. Потрібно визначити, про що йдеться в ньому, вибравши один варіант відповіді з-поміж восьми наведених (A–H).
Для цього швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова й фрази, що визначають основну тему оголошення.
Ключовими фразами в тексті є Training manager needed (Потрібен тренінг-менеджер), «Motivating staff is our priority» (Умотивований персонал – це наш пріоритет), із яких одразу зрозуміло, що йдеться про запрошення на роботу. Ось чому варіант відповіді a job vacancy (вакантне робоче місце) є єдиним можливим з-поміж усіх запропонованих.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для правильного виконання завдання потрібно уважно, із використанням як ознайомлювального (переглядового), так і вивчального читання, прочитати текст. Потім – прочитати запитання, а також варіанти відповіді на нього. Затим необхідно визначити частину тексту (абзац), де може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
У тексті йдеться про Ердена Ерука і його подорож. Шукаймо відповідь на запитання в першому абзаці тексту. Саме тут є інформація, яка вказує на правильну відповідь: Eruc will row, bike, walk, and climb the world without the help from any motors at all (Ерук гребтиме на човні, їхатиме на велосипеді, ітиме пішки й підніматиметься на гори без використання будь-яких двигунів). Серед запропонованих варіантів відповіді змісту тексту відповідає лише варіант He is going to travel in a variety of ways (Він збирається подорожувати різними способами).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для правильного виконання завдання потрібно уважно, із використанням як ознайомлювального (переглядового), так і вивчального читання, прочитати текст. Потім – прочитати запитання, а також варіанти відповіді на нього. Затим необхідно визначити частину тексту (абзац), де може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
У тексті йдеться про Ердена Ерука і його подорож. Шукаймо відповідь на наведене запитання в другому абзаці тексту. Саме тут є інформація, яка дає змогу визначити правильну відповідь: Why would he try to complete a difficult goal like this? He explains that he wants to inspire children to dream their dreams and reach their own goals (Чому він прагне досягти такої складної мети? Він пояснює це тим, що хоче надихнути дітей мріяти й досягати своїх мрій). Серед запропонованих лише варіант відповіді He wanted to encourage kids to fulfil their ambitions (Він хотів заохотити дітей здійснювати свої мрії / наміри) відповідає контексту.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для правильного виконання завдання потрібно уважно, із використанням як ознайомлювального (переглядового), так і вивчального читання, прочитати текст. Потім – прочитати запитання, а також варіанти відповіді на нього. Затим необхідно визначити частину тексту (абзац), де може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
У тексті йдеться про Ердена Ерука і його подорож. Шукаймо відповідь на наведене запитання в третьому абзаці тексту. Саме тут є інформація, яка дає змогу визначити правильну відповідь: …he brought along an MP3 player to listen to music, books, and study Spanish to pass the time. Unfortunately, the nearly daily tropical rain for several months has forced him to keep his player packed away where it’s safe and dry (…він узяв із собою MP3 плеєр, аби слухати музику, і книжки, щоби вивчати іспанську мову на дозвіллі. На жаль, майже щоденний тропічний дощ, який лив упродовж кількох місяців, змусив його заховати плеєр туди, де б він був у безпеці й сухий). Отже, відповідно до контексту, єдиною правильною відповіддю на запитання є варіант He is afraid of damaging it in the damp climate (Він боявся пошкодити його (плеєр) у вологому кліматі).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для правильного виконання завдання потрібно уважно, із використанням як ознайомлювального (переглядового), так і вивчального читання, прочитати текст. Потім – прочитати запитання, а також варіанти відповіді на нього. Затим необхідно визначити частину тексту (абзац), де може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
У тексті йдеться про Ердена Ерука і його подорож. Наведене запитання стосується самого Ердена Ерука. Зверніть увагу на те, що потрібно визначити, чого саме з-поміж наведеного він не робив. Відповідь є в третьому абзаці, де зауважено: …he brought along an MP3 player to listen to music, books, and study Spanish to pass the time (…він узяв із собою MP3 плеєр, аби слухати музику, і книжки, щоби вивчати іспанську мову на дозвіллі). Серед запропонованих варіантів відповіді правильним є he reads books in Spanish (він читав книжки іспанською мовою), що неможливо, бо він лише збирався вчити іспанську, тож не міг читати книжки цією мовою.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для правильного виконання завдання потрібно уважно, із використанням як ознайомлювального (переглядового), так і вивчального читання, прочитати текст. Потім – прочитати запитання, а також варіанти відповіді на нього. Затим необхідно визначити частину тексту (абзац), де може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
У тексті йдеться про Ердена Ерука і його подорож. Шукаймо відповідь на наведене запитання в п’ятому абзаці тексту. Саме тут є інформація, яка дає змогу визначити правильну відповідь: A solar-powered machine removes salt from ocean water so he can drink it, but only when the sun shines (Машина на сонячних батареях видаляє сіль з морської води, тож він може пити її, але лише коли світить сонце). Правильна відповідь на це запитання – can get fresh water in fine weather (Він може отримувати свіжу воду під час гарної погоди), що відповідає контексту.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні наведено автентичний текст, у якому йдеться про готель, і вісім тверджень (A–H). Необхідно визначити твердження, що відповідає наведеній у тексті інформації про це підприємство. Для цього спочатку прочитайте твердження, а потім проаналізуйте текст.
У тексті йдеться про готель Astor Quest, що приймає гостей віком 18–30 років (We only permit guests between the ages of 18–30 to stay at our hostel), і в якому всі робітники також молоді люди (Everybody working at Astor Quest is also young). Серед наведених варіантів лише твердження has guests and the staff of the same age (приймає гостей такого ж віку, що й персонал готелю) відповідає інформації в цьому тексті.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні наведено автентичний текст, у якому йдеться про готель, і вісім тверджень (A–H). Необхідно визначити твердження, що відповідає наведеній у тексті інформації про це підприємство. Для цього спочатку прочитайте твердження, а потім проаналізуйте текст.
У тексті йдеться про Travel Joy Chelsea готель. Зокрема, зауважено, що гості готелю можуть послухати живу музику в готельному пабі: Underneath us lies a lively pub featuring bands from all over the city playing. Серед наведених варіантів лише твердження offers guests to listen to live music in the hostel building (пропонує гостям послухати живу музику в готелі) відповідає змісту тексту.
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні наведено автентичний текст, у якому йдеться про готель, і вісім тверджень (A–H). Необхідно визначити твердження, що відповідає наведеній у тексті інформації про це підприємство. Для цього спочатку прочитайте твердження, а потім проаналізуйте текст.
У тексті йдеться про Hoax Hostel готель у Ліверпулі. Зокрема, зауважено: All bookings for more than 16 people will not be accepted (Приймає замовлення (бронювання) на групу не більше ніж 16 осіб). Серед наведених варіантів цій інформації відповідає лише твердження has limit on big group reservations (має обмеження на бронювання для великих груп).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні наведено автентичний текст, у якому йдеться про готель, і вісім тверджень (A–H). Необхідно визначити твердження, що відповідає наведеній у тексті інформації про це підприємство. Для цього спочатку прочитайте твердження, а потім проаналізуйте текст.
У тексті йдеться про лондонський готель YHA Oxford Street. Зокрема, зауважено: We operate a key card system throughout the hostel so you can get in and out whenever you like (У готелі працює система карток-ключів, тож ви можете заходити й виходити коли забажаєте). Серед наведених варіантів відповідей цій інформації відповідає лише твердження enables guests to enter or leave the hostel freely at any time (надає можливість гостям заходити до готелю й залишати його вільно в будь який час).
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні наведено автентичний текст, у якому йдеться про готель, і вісім тверджень (A–H). Необхідно визначити твердження, що відповідає наведеній у тексті інформації про це підприємство. Для цього спочатку прочитайте твердження, а потім проаналізуйте текст.
У тексті йдеться про Wombats City готель у Лондоні. Зокрема, зауважено: Formerly a seamen’s hostel, the six storeyed building was converted to an astonishing travelers’ place (Шестиповерхову будівлю, колишній готель для моряків, перетворено на дивовижне туристичне місце). Серед запропонованих варіантів відповідей є твердження used to be a place for sailors (раніше було місцем для моряків), що відповідає змісту тексту.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні наведено автентичний текст, у якому йдеться про готель, і вісім тверджень (A–H). Необхідно визначити твердження, що відповідає наведеній у тексті інформації про це підприємство. Для цього спочатку прочитайте твердження, а потім проаналізуйте текст.
У цьому тексті йдеться про лондонський Astor Hyde Park готель неподалік від історичного музею і музею науки. Зокрема, зауважено: You will enjoy modern living in a traditional recently-renovated English accommodation (Ви отримаєте задоволення від проживання в традиційному нещодавно відновленому англійському помешканні). Серед запропонованих варіантів відповідей є твердження was redecorated not long ago (недавно відремонтовано), що відповідає контексту.
Правильна відповідь – H.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A–H) відповідно до контексту.
Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мають відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
Щоби зрозуміти, про що йдеться в пропущеній частині речення And in return, (33) _____ what they see, hear, and smell? (Зі свого боку, (33) _____ що вони бачать, чують та відчувають), потрібно повернутися до попередніх речень, у яких ідеться про тіло й мозок людини (How does your body move? Does the brain send it messages?) Зі змісту цих речень випливає, що в реченні з пропуском ітиметься про різні частини тіла або органи. З-поміж наведених за змістом і граматично до контексту підходить лише варіант how do your eyes, ears, and nose tell your brain (як твої очі, вуха й ніс розповідають мозку).
Правильна відповідь – Н.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A–H) відповідно до контексту.
Спершу необхідно швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
Аби зрозуміти, про що йдеться в пропущеній частині речення Nerves are thin, threadlike structures (34) _____ (Нерви тонкі, ниткоподібні утворення (34) _____), проаналізуймо наступне речення, у якому описано розташування нервів у тілі людини (Нерви проходять по спинному хребту й розходяться до кінця пальців на руках і ногах): Nerves run down your spine and branch out all the way to your fingers and toes. Отже, інформація, якої не вистачає, стосується того, що роблять ці ниткоподібні структури, розташовані по всьому тілу. Серед наведених варіант which carry messages between your brain and the rest of your body (що передають повідомлення від мозку до інших частин тіла) і відповідає змісту тексту, і підходить граматично.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A–H) відповідно до контексту.
Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
У реченні: «This system of nerves controls your body, tells your muscles to move, and (35) _____» (Ця система нервів контролює твоє тіло, наказує твоїм м’язам рухатись, і (35) _____) бракує частини, яка продовжує думку попередніх висловлювань щодо виконуваних нервовою системою функцій. З-поміж наведених лише варіант lets you experience the wonderful world around you (дає змогу пізнавати чудовий світ навколо тебе) відповідає змісту цього речення і підходить граматично.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A–H) відповідно до контексту.
Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
У реченні йдеться про те, що нерви є частиною нервової системи: У реченні йдеться про те, що нерви є частиною нервової системи: Nerves are a part of your nervous system, (36) _____. Тобто є й інші частини цієї системи. З-поміж наведених варіантів за змістом і граматично до контексту підходить варіант which also includes your brain and spinal cord (що також включає головний мозок і спинний мозок).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A–H) відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
У реченні Neurons send and receive messages between your brain and the other parts of your body (37) _____ (Нейрони відправляють й отримують послання між мозком й іншими частинами вашого тіла (37) _____) не вистачає інформації про те, як саме відбувається цей процес. Тому з-поміж наведених потрібно вибрати варіант by sending alternating electrical and chemical signals (унаслідок надсилання електричних і хімічних сигналів, що чергуються), який є логічним завершенням речення і підходить як граматично, так і за змістом.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A–H) відповідно до контексту.
Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
Речення Signals from your eyes (38) _____ (Сигнали від ваших очей (38) _____), розташовано в останньому абзаці тексту, у якому йдеться про те, як працює нервова система, що отримує й відправляє «послання» до різних частин тіла. Логічно завершує речення і підходить як граматично, так і за змістом варіант might tell the brain “There is my school bus” (можуть розказати мозку: «Це мій шкільний автобус»).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А–С).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні The salad, despite the Mediterranean nature of its (39) _____, has nothing to do with any Roman emperor named Julius (Цей салат попри середземноморське походження його (39) _____ не має нічого спільного із жодним римським імператором на ім’я Юліус) пропущено слово ingredients (інгредієнти, компоненти, складники). Інші наведені варіанти відповіді – items (пункти, позиції), pieces (шматки), units (елементи, секції, частини) – не відповідають змісту речення
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А–С).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Для заповнення пропуску в реченні It is widely reported that the (40) _____ was first cooked in the 1920s by the American restauranteur Caesar Cardini (Широко відомо, що цю страву вперше приготував у 1920-ті роки американський ресторатор Цезар Кардіні)ипотрібно використати слово dish (блюдо, страва). Інші наведені варіанти відповіді – cuisine (кухня, кулінарне мистецтво), meal (прийняття їжі), course (страва під час обіду – на перше, на друге тощо) – не відповідають змісту речення.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Значення лексики, зміна використання лексичних одиниць відповідно до контексту з огляду на їх значення.
Для досягнення потреби заповнити пропуск, вибравши необхідне для змісту серед чотирьох варіантів ( А – С ).
Для того, щоб зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно читайте, намагаючись зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не просто змінене речення, у якому пропонується слово, а й речення, яке перетворює його або розміщує за ним. Допоможіть вибрати правильну відповідь.
Для заповнення пропуску у фрагменті …although this is (41) _____ by some of Cardini’s family and others (…хоча це (41) _____ деякі члени родини Кардіні й інші люди) потрібно використати слово questioned (від дієслова оскаржувати, ставити під сумнів). Інші варіанти відповіді – explained (від дієслова пояснювати), demanded (від дієслова вимагати), asked (від дієслова запитувати) – не відповідають змісту тексту.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск словом, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А–С).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Для заповнення пропуску у фрагменті Cardini’s brother Alex says that it was he, an ex-pilot of WWI, who (42) _____ the salad and called it “Aviator’s Salad”… (Брат Кардіні Алекс говорить, що це був він, колишній пілот Другої світової війни, який створив / винайшов цей салат і назвав його «Салат авіатора»…) потрібно використати слово invented (винайдений, створений). Інші варіанти відповіді – discovered (відкритий, виявлений), thought (обміркований), found (знайдений) – не відповідають змісту тексту.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск словом, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А–С).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Для заповнення пропуску у фрагменті …which was the name of the restaurant it was first (43) _____ in (…у якому його (салат) уперше (43) _____) потрібно використати слово served (подано). Інші варіанти відповіді – supplied (постачено), carried (перенесено), provided (забезпечено) – не відповідають змісту тексту.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск словом, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А–С).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Для заповнення пропуску в реченні Egg-and-spoon race originated at the end of the 19th century in the United Kingdom. The objective of the race is very (44) _____... (Мета перегонів дуже (44) _____... – перенести яйце на ложці й перетнути фінішну лінію…) потрібно використати варіант відповіді simple – простий, нескладний. Інші варіанти – light (світлий, неважкий(вантаж)), basic (основний, головний), natural (природний, справжній) – не відповідають змісту тексту.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А–С).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Для заповнення пропуску в реченні …to carry an egg on the spoon and cross the finish line as fast as (45) _____ (...перенести яйце на ложці й перетнути фінішну лінію так швидко, як це (45) _____) потрібно використати варіант відповіді possible – можливий, імовірний. Інші варіанти – comfortable (комфортабельний, затишний), convenient (зручний, придатний), necessary (необхідний) – не відповідають змісту тексту.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А–С).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Для заповнення пропуску в реченні Each competitor is (46) _____ a spoon and an egg (Кожного учасника змагань (46) _____ ложкою і яйцем) потрібно використати варіант відповіді provided with – забезпечити чимось. Інші варіанти – fond of (захоплюватися), known for (відомий чимось), adjusted to (пристосуватися до) – не підходять за змістом і граматично.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А–С).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Для заповнення пропуску в реченні If a competitor drops it, they have to (47) _____ the egg, put it back on to the spoon and balance it before they can resume running (Якщо учасник перегонів упускає його (яйце), він має (47) _____ яйце, покласти його знову на ложку й…) потрібно використати варіант відповіді pick up – піднімати. Інші варіанти – pick at (вертіти в руках), pick out (вибирати), pick on (набирати) – не відповідають контексту.
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А–С).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Для заповнення пропуску в реченні Though mostly eggs are used for races, they have also been (48) _____ in some instances with potatoes, tomatoes, lemons or synthetic eggs (Хоча здебільшого у перегонах використовують яйця, вони також у деяких випадках можуть бути (48) _____ на картоплини, помідорини, лимони або штучні яйця) потрібно використати варіант відповіді replaced – замінений. Інші варіанти – changed (змінений), removed (переміщений, віддалений), balanced (урівноважений) не відповідають контексту й не підходять граматично.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А–С).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Для заповнення пропуску в реченні Blinded at 12, Bocelli cannot see (49) _____ work of art – except in memory (Бочеллі, який втратив зір у 12 років, не міг бачити (49) _____ витворів мистецтва, крім тих які тримав у пам’яті) потрібно використати варіант відповіді any (який-небудь, ніякий) – прикметник, що відповідає контексту і який використовують у заперечних і питальних реченнях. Варіант відповіді such (такий, подібний) не підходить за контекстом, варіант no (ніякий) не використовують у реченнях, де вже є заперечення. А варіант some (дехто, деякий) використовують лише в розповідних реченнях.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А–С).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У фрагменті But perhaps it is this memory of community that has seen him succeed, becoming one of (50) _____ tenors in the world… (Можливо, це пам’ять суспільства, що бачило, як він робив успіхи, ставши (50) _____ тенором у світі…) пропущено означення, виражене прикметником у найвищому ступені. Тож потрібно використати варіант відповіді the most famous (найвідоміший). Лише він відповідає контексту і є правильною формою прикметника в найвищому ступені Інші варіанти – more famous, much famous, a most famous – не задовольняють умову завдання.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А–С).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У фрагменті …and selling over 150 (51 ) _____ records (…і продавши 150 мільйонів записів) пропущено числівник. Тож потрібно використати варіант відповіді million (мільйон). Варіанти millions of, millions і million of не підходять граматично й за змістом.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А–С).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Для заповнення пропуску у фрагменті Celine Dion, with whom he once (52) __________ a duet... (Селін Діон, яка одного разу (52) _____ з ним дуетом...) потрібно використати варіант sang, що є правильною відповіддю, бо прислівник once, який розташовано в середині речення перед дієсловом-присудком і має значення «одного разу», уживають із простим минулим часом (Past Simple Tense). Інші варіанти – sings, has sung і sung не задовольняють умову завдання.
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А–С).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У фрагменті …said that “if God had a singing voice he (53) _____ like Andrea Bocelli” (…сказала, що якби Бог мав співочий голос, то він (53) _____ як Андреа Бочеллі) пропущено присудок у головній частині складнопідрядного умовного речення. Серед наведених варіантів відповіді лише would sound відповідає змісту граматично (адже присудок у підрядному реченні виражено дієсловом у простому минулому часі).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А–С).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні For the past two months, animal trainer Mark Vette (54) _____ three dogs to drive (Протягом останніх двох місяців тренер тварин Марк Ветте навчив трьох собак водити автомобіль) пропущено присудок. Серед наданих варіантів відповіді правильним є has been teaching (Present Perfect Continuous), тому що відповідно до контексту дія тривала цілих два місяці й завершилася певним результатом (навчені собаки). Решта варіантів відповіді не задовольняють умову завдання.
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А–С).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
На місце пропуску в реченні The lessons are part of a campaign by the Society for the Prevention of Cruelty to Animals meant (55) _____ up stereotypes about rescue dogs (Навчання, яке є частиною кампанії, що проводить Товариство з попередження жорстокого поводження з тваринами, мало на меті (55) _____ стереотипи про собак із притулку) потрібно вставити інфінітив. Адже після дієслова mean (у цьому випадку у формі Past Simple – meant) у значенні «мати на меті» завжди вживають інфінітив із часткою to. Серед запропонованих варіантів відповіді правильним є to clear. Варіант to be clear не підходить, бо в ньому представлено інфінітив у пасивній формі.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А–С).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні Sometimes people think, because they’re getting an animal that (56) _____, that somehow it’s a second-class animal (Інколи люди думають, якщо вони взяли тварину, яку (56) _____, то ця тварина другого сорту) потрібно вставити непряме означення, яке стосується слова «animal» і виражене дієсловом у пасивному стані (не тварина покинула, а її покинув хтось). Серед запропонованих варіантів відповіді правильним є has been abandoned (Present Perfect in Passive), який відповідає контексту граматично й за змістом. Варіант were abandoned (Past Simple in Passive) не може бути правильною відповіддю, бо за контекстом дія є завершеною (тварину вже покинули).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А–С).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У фрагменті Driving a car (57) _____ demonstrates to potential dog adopters that you… (Уміння водити автомобіль (57) _____ демонструє потенційним усиновлювачам / новим власникам, що ви…) пропущено прислівник. З-поміж наведених варіантів відповіді лише actively (насправді) підходить граматично до цього речення, бо activation – іменник, activate – дієслово, active – прикметник.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А–С).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У фрагменті …demonstrates to potential dog adopters that you (58) _____ teach an old dog new tricks (…демонструє потенційним усиновлювачам / новим власникам, що ви можете навчити старого собаку новим трюкам) потрібно вставити дієслово. Лише варіант відповіді can (могти, бути спроможним) є єдиним модальним дієсловом, що підходить граматично й за змістом. Інші варіанти модальних дієслів мають інші значення. Зокрема, ought (мусити) – указує на ймовірність, повинність дії і до того ж потребує вживання частки to, must (повинен) означає повинність, зобов’язання. А will (змушувати, веліти) виражає намір, рішучість.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
Зразок написання власного висловлення
Hi, Tom!
Thanks a lot for your letter. It was great to find out you’re doing fine. Sorry, I didn’t answer sooner, but I haven’t had a single spare minute lately with all those exams. I feel absolutely exhausted.
You know, I’ve got some news to share. Last week my friend invited me to the theatre. Frankly speaking, at first I didn’t want to go, but finally I agreed and don’t regret it now. We have a beautiful Opera House, which is situated in the city centre not very far from my house. The weather was fine, so we decided to walk to the theatre.
As for the performance we saw, it was a very funny comedy ‘Room 13’ about the adventures of some travellers staying at a hotel. (Moreover, it was a first night, so it was quite difficult to get the tickets.) The audience enjoyed the play a lot. I don’t remember when I last laughed so much. Besides, I was greatly impressed with the realistic performance of the actors.
In conclusion, I’d like to say that the choice of the performance to see depends on what you expect from your visit to the theatre. You can choose a comedy or a tragedy, it’s up to you. Anyway, I advise you to read reviews before buying tickets to be sure that the play has an interesting plot. You should also pay attention to the actors engaged in the performance if you don’t want to be disappointed. And if you like comedies, you can go to the theatre to watch ‘Room 13’. I’m sure you’ll enjoy this play.
Well, that’s all my news. I must be off to school now. Drop me a line soon. Looking forward to hearing from you.
Best wishes,
John
Знайшли помилку? Пишіть на
- Усі тести ЗНО з англійської мови онлайн
- Завдання й відповіді ЗНО з англійської мови минулих років
- Усе про тест ЗНО з англійської мови
- Програма ЗНО з англійської мови
- Усе про власне висловлення з англійської мови
- Приклади написання власного висловлення з англійської мови
- Тести ЗНО онлайн з інших предметів
- Дорожня карта учасника ЗНО
- Дорожня карта вступника на бакалавра