ЗНО онлайн 2021 року з англійської мови – пробний тест
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Розуміння основного змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
У кожному із завдань 1–3 ви маєте запитання і три картинки-відповіді. Вам необхідно вибрати картинку, яка буде відповіддю на запитання. Перед першим прослуховуванням запису прочитайте інструкції.
Вам необхідно зрозуміти основний зміст текстів певної тематики спілкування та вибрати необхідну інформацію з прослуханого. Уважно роздивіться картинки, спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Прослуховуючи текст перший раз, виберіть картинку, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно роздивіться картинки. Виберіть остаточний варіант правильної відповіді після другого прослуховування.
На картинках до завдання 1 зображено пташку (тукана), рибку та велику ящірку (варана). Щоб відповісти на запитання, потрібно вибрати картинку із зображенням тварини, яку, відповідно до почутого тексту, можна побачити у Discovery Centre (Центрі відкриттів). У записі чуємо, що різноманітні рибки, птахи є у зоопарку, але особливо успішно тут розводять саме великих ящірок, комодських варанів, яких і можна побачити у Discovery Centre: The Komodo dragons can be seen at the Discovery Centre. Тому саме варіант С (зображення варана) є правильною відповіддю до цього завдання.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Розуміння основного змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Уважно роздивіться картинки, спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Прослуховуючи текст перший раз, виберіть картинку, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно роздивіться картинки. Виберіть остаточний варіант правильної відповіді після другого прослуховування.
На картинках до завдання 2 зображено кекси (мафіни), яблучний пиріг та морквяний торт. Потрібно відповісти на запитання, що мама дозволила скуштувати дівчинці? У запису чуємо:
D: Can I have a piece of carrot cake?
M: You don’t want to wait until after dinner?
D: No, I don’t want to wait. Can I, mom?
M: OK, go ahead.
(- Чи можу я скуштувати шматок морквяного пирога? - Ти не хочеш почекати до вечері? - Ні, я не хочу чекати. Чи можна, мамо? - Добре, можна.)
Саме тому відповідно до змісту діалогу правильною відповіддю до завдання буде картинка С, на якій зображено морквяний торт.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Розуміння основного змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Уважно роздивіться картинки, спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Прослуховуючи текст перший раз, виберіть картинку, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно роздивіться картинки. Виберіть остаточний варіант правильної відповіді після другого прослуховування.
На картинках до завдання 3 зображено дівчинку, яка кашляє, дівчинку, яка вимірює температуру і дівчинку, яка тримається за живіт. Необхідно, прослухавши діалог, визначити, якого симптому немає у Лори.
Зверніть увагу, що правильною відповіддю буде симптом, якого саме НЕМАЄ.
Прослуховуючи текст, чуємо, що Лора говорить: I’ve been feeling tired lately, and occasionally my stomach hurts. On top of that, I’ve had this persistent cough for the last two weeks. (Я відчуваю себе втомленою останнім часом, й іноді у мене болить живіт. Крім того, я постійно кашляю останні два тижні).
Щодо інших симптомів медсестра відповідає: Everything is good – normal blood pressure and no high temperature (Усе добре – артеріальний тиск у нормі і високої температури немає). Саме тому правильною відповіддю до цього завдання буде картинка В, що відповідає змісту прослуханого тексту.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Розуміння основного змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
У кожному із завдань 4–6 ви маєте запитання і три запропоновані варіанти відповіді. Вам необхідно вибрати правильний варіант відповіді на запитання. Перед першим прослуховуванням запису прочитайте інструкції.
Уважно прочитайте запитання та варіанти відповідей до нього, спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Прослуховуючи текст перший раз, виберіть варіант, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Виберіть остаточний варіант правильної відповіді після другого прослуховування.
У завданні 4 потрібно відповісти на запитання: What is the Environment Agency’s recommendation? (Якою є рекомендація агенції із захисту навколишнього середовища?)
У тексті чуємо: They found out that the key to reducing the negative effect of all carrier bags – no matter what they’re made of – is to reuse them as much as possible (Вони (агенція) виявили, що ключ до зменшення негативного ефекту всіх пакетів - незалежно від того, з чого вони зроблені - це повторно використовувати їх якомога довше). Саме ці слова й містять правильну відповідь на запитання. А серед запропонованих варіантів вибираємо варіант A to shop with the same bag a lot of times (робити покупки з тією самою сумкою / пакетом багато разів), що відповідає контексту і є єдиною правильною відповіддю до завдання.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Розуміння основного змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Уважно прочитайте запитання та варіанти відповідей до нього, спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Прослуховуючи текст перший раз, виберіть варіант, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Виберіть остаточний варіант правильної відповіді після другого прослуховування.
У завданні 5 потрібно відповісти на запитання: What does the speaker state about wet weather? (Що говорить промовець про дощову погоду?)
Прослухавши текст ви почуєте: Another study found that rain even increased the number of negative posts published on Facebook (Ще одне дослідження виявило, що дощ навіть збільшив кількість негативних постів, опублікованих на Facebook).
Отже, правильним буде варіант відповіді A It gets people to share emotions in social networks (Це змушує людей ділитися емоціями в соціальних мережах), що відповідає контексту.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Розуміння основного змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Уважно прочитайте запитання та варіанти відповідей до нього, спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Прослуховуючи текст перший раз, виберіть варіант, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Виберіть остаточний варіант правильної відповіді після другого прослуховування.
У завданні 6 потрібно відповісти на запитання: What did the speaker like about her school? (Що дівчині подобалось у її школі?)
Уважно слухаючи текст, чуємо: I eventually became a weekly boarder, which I loved. It meant I didn’t have to travel for hours to and from home on public transport and I could take advantage of sports facilities after school because I stayed there. (Я, зрештою, стала залишатись у школі на тиждень, що мені подобалось. Це означало, що мені не потрібно було добиратись годинами з дому на громадському транспорті, і я могла користуватися спортивним залом після школи, тому що я залишалась у школі).
Відповідно до прослуханої інформації вибираємо правильну відповідь до цього завдання. Це буде варіант C She studied and lived there (Вона навчалась і жила там), що відповідає контексту.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Вміння розуміти основний зміст на слух та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
У кожному із завдань 7–11 ви маєте твердження. Вам необхідно визначити правильність чи неправильність наведеного твердження щодо змісту прослуханого тексту. Перед першим прослуховуванням запису прочитайте інструкції.
Вам необхідно зрозуміти основний зміст текстів певної тематики спілкування та вибрати необхідну інформацію з прослуханого. Прослуховуючи текст перший раз, намагайтеся почути інформацію, про яку йдеться в кожному твердженні. Вирішіть, правдивим чи неправдивим є кожне твердження відповідно до почутого тексту. Оберіть правильні, на вашу думку, відповіді. Після другого прослуховування виберіть остаточний варіант правильної відповіді.
Твердження в завданні 7 має таке значення: «Перша кулькова ручка не мала успіху через обмежені можливості її використання» (The first ballpoint pen was not a success because of its limited purpose).
А в озвучуваному тексті чуємо: However, this invention did not spread as it could not be used for writing on paper» (Однак цей винахід не поширився, оскільки його не можна було використати для письма на папері), що відповідає твердженню, а отже твердження 7 є правдивим.
Правильна відповідь – Т.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Вміння розуміти основний зміст на слух та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Твердження в завданні 8 має таке значення: «Друкування газет стало підказкою для створення діючої (працюючої) кулькової ручки» (Newspaper printing gave the idea of the workable ballpoint pen).
У тексті чуємо: … a Hungarian newspaper editor, tried to make a pen that would dry quickly and without dirty spots. He noticed that the ink used in newspaper printing dried quickly, so he and his brother, … started experimenting on a workable pen» (Угорський редактор газети намагався зробити ручку, чорнила якої швидко висихають і не залишають брудних плям. Він помітив, що чорнило, яке використовують в газетному друці, швидко сохне, тому він і його брат ... почали експериментувати над створенням працюючої / кулькової ручки).
Відповідно, твердження 8 є правдивим.
Правильна відповідь – Т.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Вміння розуміти основний зміст на слух та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Твердження в завданні 9 має таке значення: «Брати Біро запатентували свою кулькову ручку в Аргентині» (The Bíró brothers patented their ballpoint pen in Argentina).
У тексті чуємо, що брати Біро переїхали до Аргентини і відкрили там виробництво кулькових ручок та продавали ці ручки там під назвою “Birome”. А як “Biro” ці ручки були запатентовані й вироблялись у Британії (In 1941 the Bíró brothers moved to Argentina and opened there Bíró Pens of Argentina – the factory made ballpoint pens and sold them in Argentina as “Birome”. This ballpoint pen was licensed and made in Britain as a “Biro”).
Отже, твердження 9 є неправдивим.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Вміння розуміти основний зміст на слух та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Твердження в завданні 10 має таке значення: «Перша кулькова ручка не потребувала заправки протягом 15 років» (The first ballpoint pen did not need refilling for 15 years).
А в тексті чуємо, що Мілтон Рейнолдс, американський бізнесмен, побачив кулькову ручку в Аргентині і, повернувшись до Америки, переробив її дизайн, що дозволило йому отримати американський патент. Його кулькові ручки стали дуже популярними. Перші декілька тисяч таких ручок було продано за допомогою рекламної кампанії, лозунгом якої стало те, що такі ручки не потребуватимуть заправки чорнилами впродовж 15 років. Але це була лише реклама, не підтверджена використанням ручок (It was sold under the ad that said: it won’t need refilling for 15 years) і ця реклама стосувалася не першої кулькової ручки, а її нової версії, яку винайшов Рейнолдс.
Проаналізувавши почуте, можемо впевнено сказати, що твердження 10 є неправдивим.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Вміння розуміти основний зміст на слух та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Твердження в завданні 11 має таке значення: «Кулькові ручки популярні завдяки їхній доступності» (Ballpoint pens are popular because they are affordable).
У тексті чуємо: Today, due to the availability of mass production, ballpoint pens have become increasingly cheaper and are the most widespread writing instrument (Сьогодні, завдяки масовому виробництву, кулькові ручки стали набагато дешевшими і є найбільш поширеним інструментом для письма).
Отже, твердження 11 є правдивим.
Правильна відповідь – Т.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Повне розуміння змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
У кожному із завдань ви маєте запитання і три варіанти відповіді. Вам необхідно вибрати варіант відповіді, який буде правильною відповіддю на запитання. Перед першим прослуховуванням запису прочитайте інструкції.
Вам необхідно повністю зрозуміти зміст тексту певної тематики спілкування та відповісти на запитання до нього, вибравши відповідь із запропонованих варіантів. Уважно прочитайте запитання й відповіді до нього, спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Прослуховуючи текст перший раз, виберіть варіант відповіді, що є правильним, на вашу думку. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно прочитайте надані варіанти відповідей. Виберіть остаточний варіант правильної відповіді після другого прослуховування.
У завданні 12 потрібно продовжити речення The book How to be Lovely contains … (Книжка «Як бути чарівною» вміщує …).
Проаналізуймо варіанти відповідей:
A recordings of Audrey’s voice (записи голосу Одрі);
B comments of Audrey’s friends (коментарі друзів Одрі);
C pictures drawn by Audrey’s fans (малюнки фанатів Одрі).
У запису чуємо, що книга містить різні інтерв’ю, які Одрі Хепберн давала протягом життя, а також звучить фраза: It is illustrated by rarely seen photographs, behind-the-scenes stories, and insights from friends who knew her well (Вона ілюстрована рідкісними фото, містить історії з життя Одрі та одкровення / коментарі друзів, які добре її знали).
Серед варіантів відповідей лише варіант B comments of Audrey’s friends відповідає контексту, тому і буде правильною відповіддю.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Повне розуміння змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Вам необхідно повністю зрозуміти зміст тексту певної тематики спілкування та відповісти на запитання до нього, вибравши відповідь із запропонованих варіантів.
Відповідь на запитання 13 Де Одрі здобула освіту? (Where did Audrey acquire her education?) чуємо у наступній частині запису: The daughter of a Dutch mother and an English businessman father, Hepburn was born in Brussels, Belgium, and educated mostly in England. (Донька матері голландки та батька англійця, Хепберн народилася в Брюсселі, Бельгія, а освіту отримала в Англії).
Відповідно до почутого вибираємо правильний варіант відповіді – C England.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Повне розуміння змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Вам необхідно повністю зрозуміти зміст тексту певної тематики спілкування та відповісти на запитання до нього, вибравши відповідь із запропонованих варіантів.
У цьому завданні потрібно відповісти на запитання: «Як Одрі почала свою кар’єру?» (How did Audrey begin her career?).
У тексті ми чуємо: At war’s end, Hepburn was finally able to return to England where she modelled and began playing parts in movies as a chorus girl and dancer. (Наприкінці війни Хепберн нарешті змогла повернутись до Англії, де вона працювала моделлю та почала грати ролі в кіно як співачка та танцівниця).
Відповідно до почутого вибираємо правильний варіант відповіді.
Серед запропонованих варіантів тільки варіант B She had small roles in films (вона мала невеликі ролі в кіно) відповідає змісту. Це і буде правильна відповідь.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Повне розуміння змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Вам необхідно повністю зрозуміти зміст тексту певної тематики спілкування та відповісти на запитання до нього, вибравши відповідь із запропонованих варіантів.
У цьому завданні потрібно відповісти на запитання: «Що є правдою про Одрі Хепберн?» (What is TRUE of Audrey Hepburn?)
Проаналізуймо надані варіанти відповіді:
А She had perfect taste in clothes (Вона мала ідеальний смак в одязі),
B She sang in the musical My Fair Lady (Вона співала у мюзиклі «Моя чарівна леді»),
C She left cinema for Broadway (Вона залишила кіно заради Бродвею).
В аудіозаписі згадується і мюзикл, і Бродвей, але ми також чуємо: Slim, elegant and stylish Hepburn presented a new ideal of beauty for millions of moviegoers in a lot of films (Струнка, елегантна й стильна Хепберн представляла новий ідеал краси для мільйонів кіноглядачів), а також: … she became the envy of a new generation of women, as her fashion sense was effortless and elegant (вона стала об’єктом для заздрощів для нового покоління жінок, оскільки її відчуття стилю було легким та вишуканим).
Тому серед наданих варіантів відповідей вибираємо варіант A She had perfect taste in clothes, який і буде правильною відповіддю.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Повне розуміння змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Вам необхідно повністю зрозуміти зміст тексту певної тематики спілкування та відповісти на запитання до нього, вибравши відповідь із запропонованих варіантів.
У цьому завданні потрібно відповісти на запитання: «Що Одрі робила протягом останніх років її життя?»
Проаналізуємо варіанти відповіді:
А She was involved in charitable activities – Вона займалася благодійністю,
В She was travelled round the globe for pleasure – Вона подорожувала світом заради задоволення,
C She participated in theatrical performances – Вона брала участь у театральних виставах.
І хоча у варіанті В йдеться про подорожі, але він не відповідає контексту, тому що Одрі подорожувала не задля задоволення, і в тексті чуємо: … she travelled extensively raising money and awareness for the organization, giving numerous speeches and interviews about UNICEF’s work (вона багато подорожувала збираючи кошти та роздаючи інтерв’ю, у яких розповідала про роботу міжнародної організації ЮНІСЕФ).
Тому вибираємо варіант А.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Ви маєте вісім запитань і п’ять автентичних текстів-відповідей. Вам необхідно дібрати відповідне запитання до кожної відповіді. Пам’ятайте, що три запитання будуть зайвими.
Швидко перегляньте текст / оголошення відповіді і виділіть у ньому ключові слова / фрази, що визначають основну тему тексту/оголошення. Вони допоможуть дібрати запитання до тексту / оголошення.
Ключовими у цьому оголошенні є фрази House cleaning (прибирання будинку), Bathroom/Kitchen cleaning (прибирання ванної кімнати / кухні) та laundry (прання), які дають нам зрозуміти, що основною темою тексту є хатня робота.
Серед варіантів відповіді знаходимо варіант F housekeeping (хатнє господарство).
Це і є правильна відповідь.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова / фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть дібрати запитання до тексту.
Ключовими фразами в цьому оголошенні є Gym (спортзал), Free personal training lessons (безкоштовні персональні тренування), Indoor and outdoor gym (відкритий і критий спортзал) та інші.
З контексту зрозуміло, що йдеться про заняття спортом. А серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо варіант E doing sports (займатися спортом), що відповідає змісту тексту і є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова / фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть дібрати запитання до тексту.
Ключовими фразами в оголошенні є The best musical of the century (найкращий мюзикл століття), Musical comedy (музична комедія).
Одразу зрозуміло, що йдеться про театральну виставу. Переглянувши варіанти відповідей, ми бачимо, що лише варіант C theatregoing (відвідування театру) відповідає темі тексту.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова / фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть підібрати запитання до тексту.
Ключовими фразами, що визначають тему поданого оголошення, є Wanted Lady Teachers (потрібні вчителі-жінки), Candidates are required to handle Maths for VI to X std (потрібні кандидати для викладання математики учням 6-х – 10-х класів) та інші.
Саме ці фрази дають нам можливість вибрати правильний варіант відповіді: це варіант H job hunting (пошук роботи).
Правильна відповідь – H.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова / фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть підібрати запитання до тексту.
Ключовими фразами в цьому тексті є фрази Have a magical day out with a tour (провести чарівний день на екскурсії), See first-hand the sets, costumes (подивитися справжні декорації, костюми), а також фраза the film’s locations including the Great Hall, Dumbledore’s office and Hagrid’s hut (місце зйомок фільму, включаючи Великий зал, кабінет Дамблдора та хатину Геґріда), з яких одразу зрозуміло, що йдеться про екскурсію на кіностудію, де знімали популярний фільм про Гаррі Поттера.
Ось чому варіант відповіді A sightseeing (огляд визначних / цікавих місць) буде єдиним правильним з усіх запропонованих варіантів.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання Ви повинні уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчаюче читання.
Потім прочитайте запитання, а також варіанти відповідей до них. Визначте частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе Вам вибрати правильну відповідь із запропонованих.
У тексті йдеться про восьмидесятирічну Джулію Альбу.
Щоб відповісти на запитання 22 (Чому Джулія зателефонувала до радіопрограми?), звернімося до першого абзацу тексту. Саме тут ми знаходимо інформацію, яка вказує на правильну відповідь: Every morning she would listen to the radio, and one day the discussion turned to the former President and his extravagant taste in cars. “I was excited,” Albu said. “I phoned in immediately to say I was going to be 80, and my car, Tracy, was a 20-year-old Toyota and she ran beautifully (Щоранку вона слухала радіо і одного дня дискусія торкнулася колишнього президента та його екстравагантного смаку до автомобілів. “Я була вражена, – сказала Альбу. – Я зателефонувала одразу ж, щоб сказати, що мені майже 80 років і моя машина, Трейсі, 20-річна тойота і вона «бігає» чудово).
Серед запропонованих варіантів відповідей обираємо варіант B She decided to participate in the discussion (Вона вирішила взяти участь в обговоренні) відповідає змісту тексту і є правильною відповіддю на це запитання.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Щоб відповісти на це запитання, треба звернутися до другого абзацу тексту, в якому читаємо: … Albu promised on air to get to Buckingham Palace to have tea with the Queen (… Альбу пообіцяла в ефірі дістатися до Букінгемського палацу й випити чаю з королевою).
Серед запропонованих варіантів відповідей лише варіант D to drive through Africa to Europe (проїхати автомобілем через Африку до Європи), є правильною відповіддю, адже дійсно, місто Кейптаун, де жила Джулія, розташоване в Південній Африці і, щоб дістатись Європи, їй потрібно проїхати всю Африку, що відповідає контексту.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Щоб відповісти на запитання «Що є правдою про Джулію?» звернімося до третього абзацу тексту.
У ньому читаємо: Albu often spent nights in a canvas shelter next to her car» (Альбу часто ночувала в наметі поруч зі своєю машиною).
Отже, відповідно до контексту, вона не плавала в гірському озері, не брала участь у ралі й не сходила на вершину гори. Єдиною правильною відповіддю на це запитання є варіант A She slept in a tent on the side of the road. (Вона спала в наметі на узбіччі дороги).
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Відповідь на це запитання знаходимо в четвертому абзаці.
У тексті читаємо: Held on the border for several days while Tracy was fitted with Arabic number plates, her only option was to sleep in a cafe (Чекаючи на кордоні, поки «Трейсі» буде оснащена арабськими номерними знаками, Джулія мала за єдине місце ночівлі кав'ярню).
Серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо варіант C She had to stay at an eating place (Вона змушена була зупинитись у закладі громадського харчування), що є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Переглянувши текст, правильну відповідь на це запитання знаходимо в п’ятому абзаці, в якому читаємо: From Greece, she drove through Albania, Montenegro, Croatia, Slovenia, Austria, Germany and the Netherlands, and arrived in London for the summer season (Після Греції вона проїхала Албанію, Чорногорію, Хорватію, Словенію, Австрію, Німеччину та Нідерланди й прибула до Лондона влітку).
Правильною відповіддю на це питання буде варіант D She reached her destination in summer. (Вона дісталася місця призначення влітку), що відповідає контексту.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні ви маєте вісім тверджень / запитань і шість автентичних текстів.
Вам необхідно визначити, в якому з текстів є інформація, про яку запитують, або знайти текст, в якому є інформація, надана в одному з тверджень.
Пам’ятайте, що два твердження / запитання будуть зайвими.
Спочатку прочитайте твердження. Потім уважно перегляньте тексти.
У тексті 27 розповідають про магазин, який користується популярністю і в якому аж сім поверхів з різноманітним товаром.
Зокрема в тексті читаємо: If you can’t choose from all the fabulous famous fashion brands, ask the advisor for a free consultation to help you achieve the look you want (Якщо ви не можете зробити вибір серед великої кількості знаменитих брендів, зверніться за безкоштовною консультацією, щоб мати бажаний вигляд).
А серед запропонованих тверджень є варіант D offers professional tips on style (пропонує професійні поради щодо стилю). Отже, варіант D є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У цьому тексті йдеться про магазин, який пропонує купити взуття, як звичайне, повсякденне, так і за індивідуальним замовленням.
А також цей магазин вирізняється своїм фасадом, адже: This store is instantly recognizable with the Union Jack flying over the mock-Tudor exterior. (Цей магазин одразу стає впізнаваний через національний прапор Великої Британії, що в’ється на його фасаді).
Серед запропонованих тверджень знаходимо варіант C can easily be found because of the flag outside (може бути легко знайдений завдяки прапору, що висить ззовні), який відповідає інформації, уміщеній у тексті.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У поданому тексті читаємо про магазин, який має спеціальну терасу, де відвідувачі можуть скуштувати традиційний британський сніданок або випити горнятко чаю.
А також в тексті читаємо: You’ll also find plenty of beauty products and wide range of stunning furniture, curtains as well as the latest household goods at House of Fraser Oxford Street (Ви також знайдете багато косметичних засобів і широкий вибір чудових меблів, штор як і найсучасніших побутових товарів у House of Fraser Oxford Street).
Серед варіантів відповідей знаходимо твердження A deals in various objects for home (пропонує різноманітні товари для дому), яке відповідає змісту цього тексту і є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У тексті йдеться про відомий магазин старовинних товарів у Східному Лондоні.
Отже, як дізнаємося з тексту, The shop prides itself on the 70s, 80s and 90s vintage fashion collections… (Магазин пишається колекціями старовинної моди 70-х, 80-х та 90-х років …).
Серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо варіант B sells items from the past (продає товари минулих років), що відповідає інформації, вміщеній у тексті, і є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У цьому тексті дізнаємося про магазин, у якому продають товари для плетення та вишивання.
А також у тексті читаємо: The shop hosts regular beginner to advanced workshops to teach the necessary skills (Магазин регулярно проводить семінари для початківців, щоб навчити їх необхідних умінь / навичок).
А серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо твердження E provides masterclasses (проводить майстер-класи), що відповідає змісту тексту.
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У тексті йдеться про величезний восьмиповерховий книжковий магазин, у якому можна побачити відомих письменників і навіть поспілкуватися з ними.
А ще в тексті читаємо: Take advantage of the many services we offer. These include our relaxed events programme, readings with the Royal Academy, as well as our gift-wrapping service and competitive shipping all over the globe (Скористайтеся багатьма послугами, що ми пропонуємо. Серед них програма відпочинку, читання в Королівській Академії, як і послуги з пакування подарунків й конкурентоспроможні перевезення / доставки по всьому світу).
Серед запропонованих варіантів відповіді знаходимо твердження G delivers your purchase worldwide (доставить вашу покупку по всьому світу), що відповідає контексту.
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
У пропонованому завданні на заповнення пропусків необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно прочитайте частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом, обираючи правильну відповідь, та аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Вибираючи правильну відповідь, не забувайте про зміст. Вибрані вами частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, але й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
Речення, з пропуском 33 починається зі слів: Mondays are not my favourite days … (Понеділки не є моїми улюбленими днями ...), а закінчується фразою: but by the end of the rehearsal, I usually feel energised (але до кінця репетиції я зазвичай відчуваю приплив енергії).
У попередньому реченні йдеться саме про репетиції по понеділках. Тому серед наданих варіантів відповіді лише варіант G and I often arrive in a bad mood (і я часто приїжджаю у поганому настрої) підходить за змістом і граматично до контексту. Отже, варіант G є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Щоб виконати завдання 34, потрібно проаналізувати зміст абзацу, в якому це речення розташоване.
Автор говорить, що зараз не відвідує репетиції і сумує за ними, а ще під час локдауну він не відчуває нестачі любові або емоційної підтримки, але йому бракує дружніх облич і випадкових розмов.
Речення з пропуском починається фразою «Іншими словами, це означає …» Тобто в цьому реченні підсумовується все сказане в абзаці.
Тому серед запропонованих варіантів відповідей вибираємо варіант B that I miss my weak ties (що я сумую за розмовами з незнайомими людьми), який відповідає змісту тексту і підходить граматично.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Пропуск 35 розміщений у реченні Scholars used to assume that an individual’s well-being depended mainly on the quality of relationships with close friends and family, (35) ____________, too (Учені раніше припускали, що благополуччя особистості переважно залежить від якості стосунків з близькими друзями та сім’єю, (35) __________, також).
У цьому реченні нбракує частини, яка продовжує думку першої його частини щодо стосунків, і ключовим тут є слово «якість». Тому, переглянувши запропоновані варіанти відповідей, можемо сказати, що лише варіант F but it has turned out that quantity matters (але виявилось, що кількість має значення) відповідає змісту цього речення і підходить граматично.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Розгляньмо пропуск 36. Щоб вибрати правильну відповідь, візьмімо до уваги зміст усього абзацу.
У ньому йдеться про те, що вчені розділяють стосунки на дві групи: з близькими людьми (“strong ties”) і з незнайомими або малознайомими людьми (“weak ties”).
Речення з пропуском має значення: «Їхнім основним висновком було (36) __________ стосунки з малознайомими людьми більш важливі для нас, ніж із близькими людьми» (Their central insight was (36) ____________ weak ties are more important to us than strong ones).
Проаналізувавши надані варіанти відповіді, серед запропонованих варіантів вибираємо C that for new information and ideas (що для отримання нової інформації та ідей), який за змістом і граматично підходить до контексту.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Визначити правильну відповідь до пропуску 37 допоможе аналіз попередніх речень.
У них ідеться про те, що дуже невелика кількість людей знайшла собі роботу завдяки близьким друзям, а от 84% людей – завдяки просто знайомим. Відповідно до контексту серед запропонованих варіантів відповідей вибираємо варіант E whom they saw only occasionally (яких вони бачили тільки зрідка), який є логічним завершенням речення та підходить і граматично, і за змістом.
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Речення з пропуском 38 має таке значення: «Як зазначили дослідники, люди (38) ________ перебувають у тому ж полі інформації, як і ви» (As researchers pointed out, the people (38) ____________ swim in the same pool of information as you do).
Проаналізувавши текст, розуміємо, що зміст цього речення протиставлено змісту попереднього речення, тому серед наданих варіантів відповідей вибираємо варіант D whom you spend a lot of time with (з якими ви проводите багато часу). Це і є правильна відповідь.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
У цьому завданні пропонують заповнити пропуски словами, вибравши необхідне за змістом слово серед чотирьох наданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоб зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Обираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 39 розташований у реченні: Who wants a walking (39) __________ of a sight when you’ve got a headache? Проаналізувавши надані варіанти відповіді A tour (екскурсія, турне), B journey (подорож з одного місця до іншого), C cruise (подорож на судні, морем) та D travel (подорож, процес подорожі), визначаємо, що слова cruise та travel не сполучаються зі словом walking, тому вибираємо серед варіантів А та В. У реченні йдеться про огляд визначного місця, а не переїзд, тому тільки варіант А відповідає змісту речення: «Хто хоче йти на екскурсію, коли у нього болить голова?»
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Пропуск бачимо в реченні Here are a few measures you can (40) __________ to assure that you feel as healthy as possible while travelling».
Проаналізувавши надані варіанти відповіді (A make (робити), B take (брати), C use (використовувати) та D get (отримувати)), вибираємо варіант B take, адже саме це слово утворює словосполучення «вжити заходи» зі словом measures, а речення перекладається «Ось декілька заходів, які ви можете вжити, щоб впевнитись, що ви почуваєтесь здоровим під час подорожі».
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Пропуск 41 бачимо в реченні, яке має значення: «І це одна з найбільших шкод, яку ви можете заподіяти своєму тілу».
Проаналізувавши надані варіанти відповіді, бачимо, що ані варіант B put (покласти, поставити), ані варіант С bring (приносити, приводити), ані варіант D give (давати, віддавати) не можуть бути правильною відповіддю, адже не відповідають змісту речення. І лише варіант A do (виконувати, спричиняти), який утворює словосполучення to do the worst thing, абсолютно вписується в речення і є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Проаналізувавши речення з пропуском 42 та надані варіанти відповіді A courses (курс, напрямок), B dishes (страва), С meals (прийняття їжі, їжа) та D foods (харч, провіант), з упевненістю можемо сказати, що лише варіант С meals вписується в речення граматично й за змістом і відповідає контексту, тому що в реченні йдеться саме про прийняття їжі (сніданок, обід, вечеря): Never skip (42) ________ – have a light breakfast and lunch, and then your hearty dinner (Ніколи не пропускай прийоми їжі – з’їдай легкий сніданок і обід, а потім ситну вечерю).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Щоб правильно виконати завдання 43, проаналізуймо запропоновані варіанти відповіді:
A suggesting (пропонувати, радити),
B offering (пропонувати, забезпечувати, надавати),
С proposing (вносити пропозицію),
D recommending (давати рекомендацію, рекомендувати)
Вибираємо варіант B offering, тому що він підходить граматично і за змістом і є правильною відповіддю: Also, keep in mind that a lot of good restaurants have become mindful of health, (43) __________ a variety of low fat, low sodium cuisine that is every bit as delicious as the alternative (Пам’ятайте також, що багато хороших ресторанів приділяють увагу здоров’ю, пропонуючи як альтернативу низку різноманітних страв з низьким умістом жиру та натрію, які є дуже смачними).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Проаналізувавши зміст речення з пропуском 44, впевнюємося, що з-поміж запропонованих варіантів відповіді (A relevant (доречний, що стосується справи), B dependent (залежний, підвладний), C reliable (надійний, міцний) та D subordinate (підпорядкований, підлеглий) тільки варіант B dependent підходить за змістом, адже лише прикметник dependent вживається з прийменником on, утворюючи стійкий вираз «залежати від»: (Кожна жива істота – мікроорганізми, комахи, тварини, птахи та рослини – залежить одна від одної, якщо це стосується виживання) – Every living being – microorganisms, insects, animals, birds, and plants – is (44) __________ on each other for survival.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Розгляньмо варіанти відповіді до пропуску 45.
Серед наданих варіантів лише варіант С disturbing (який порушує, турбує) відповідає контексту і є правильною відповіддю (A preventing (який попереджає, запобігає) B interrupting (який перериває, зупиняє), D interfering (який втручається)).
Потрібне нам речення має таке значення: «Вимирання / зникнення одного виду, природно, створює дисбаланс у межах екосистеми, порушуючи життя всіх інших форм в ній» (The extinction of one species will naturally create an imbalance within the ecosystem, disturbing all other life forms within it).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Частина речення, у якому розміщено завдання 46, має таке значення: «Позитивні зміни, немає значення якими маленькими вони є, мають здатність створювати …» (A positive change, no (46) __________ how small, holds the ability to create…).
Проаналізувавши запропоновані варіанти відповідей (A matter (мати значення), B way (шлях, дорога), C point (суть, момент, зміст), D idea (ідея, думка)), впевнюємося, що серед них лише варіант A matter утворює сталий вираз «немає значення», а також підходить за змістом і граматично, тому є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Речення, у якому розташоване завдання 47 має таке значення: «Позитивні зміни, немає значення якими маленькими вони є, мають здатність створювати тривалий ефект змін у довгостроковій перспективі / перебігу подій (A positive change, no matter how small, holds the ability to create a lasting effect of change in the long (47) __________.).
Серед запропонованих варіантів відповіді (А future (майбутнє), В road (дорога, шлях), С event (подія, пригода), D run (перебіг, продовження)) лише варіант D run відповідає контексту і тому є єдиною правильною відповіддю до завдання.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Для того, щоб заповнити пропуск 48, необхідно проаналізувати зміст речення: «Лише уявіть: якщо кожна людина у світі почне робити свій внесок у скорочення викидів вуглецю і прийняттю / засвоєнню "зеленого" способу життя, які величезні зміни ми могли б створити! (Just imagine, if every individual all around the world (that is, 7 billion!) started doing their parts in reducing their carbon footprint and (48) __________ the green way of living, how massive a change could we create!).
Таким чином, серед наданих варіантів відповіді лише варіант C adopting (прийняття, засвоєння) відповідає контексту і підходить граматично (A adjusting (регулювання, становлення), B changing (змінення), D making (творення)).
Саме тому правильним є варіант С.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні запропоновано заповнити пропуски словами, вибравши необхідне за граматичною формою слово серед чотирьох наданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоб зрозуміти його тему. Уважно прочитайте граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Проаналізуйте не тільки зміст речення, а і його структуру. Обов’язково зверніть увагу на речення, що передує реченню з пропуском і розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Речення, у якому маємо пропуск 49, означає: «Але фактично мозок може зосередити увагу лише на одній речі за один раз» (But the brain actually can focus attention on just one thing (49) __________ a time.).
У реченні пропущено прийменник. Серед запропонованих варіантів відповіді тільки варіант С at вживається з іменником з неозначеним артиклем. Фраза at a time має значення «за один конкретний момент», що відповідає контексту і тому є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Пропуск 50 зроблений у реченні, що має значення: «Коли люди виконують декілька завдань одночасно, їхній мозок не встигає впоратися з усім одразу» (When people switch between tasks, their brains can’t keep up with (50) __________).
У реченні пропущено займенник. Серед наданих варіантів відповіді варіанти С anybody та D everybody означають живу істоту. Але в тексті йдеться про завдання, тому обираємо серед варіантів A nothing та B everything. Оскільки в реченні вже є заперечення, то правильною відповіддю буде варіант B everything, який відповідає контексту і граматично, і за змістом.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Речення з пропуском 51 має таке значення: «Таким чином, відбуватиметься затримка в роботі, адже їхня увага переключається з одного завдання на інше» (So, there will be a delay as their attention (51) __________ from one task to another).
У реченні пропущено присудок. А серед запропонованих варіантів відповіді вибираємо варіант D moves, який і буде правильною відповіддю.
Варіанти A have moved, B move, C are moving не узгоджуються з іменником attention, який ужито в третій особі однини.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Пропуск 52 зроблений у реченні Or participate in a classroom discussion while liking a (52) __________ photos? (Або брати участь у дискусії на уроці в той час, коли вони ставлять «лайки» фотографіям друга?).
Проаналізувавши речення, ми бачимо, що в ньому пропущено іменник у присвійному відмінку. Серед наданих варіантів відповідей (A friends, B friend’s, C friends’ та D friend) лише варіант B friend’s є правильною відповіддю, адже підходить контексту граматично, на що вказує неозначений артикль а.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Речення з пропуском 53 має таке значення: «Ґласс і Кенґ, психологи, які працюють в університеті Ратгерса в Піскатауеї, вважали, що така багатозадачність може ускладнити навчання студентів» (Glass and Kang, psychologists who (53) __________ at Rutgers University in Piscataway, N.J., thought this kind of multitasking might make it harder for students to learn.).
У реченні пропущено присудок у вставному реченні.
Серед наданих варіантів відповіді тільки варіант D work узгоджується з підметом (психологи) граматично, відповідає змісту і тому є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Речення, якого стосується завдання 54, має таке значення: «Щороку Академія кінематографічних мистецтв і наук – професійна організація, що має великий авторитет – вручає нагороду Оскар» (The Academy Awards (The Oscars) (54) __________ each year by the Academy of Motion Picture Arts and Sciences (AMPAS), a professional organization of film industry heavyweights).
У реченні пропущено присудок.
Виконавець дії введений у речення за допомогою прийменника by. Саме тому присудок повинен мати форму дієслова теперішнього часу (тому що дія відбувається періодично) в пасивному стані,. Серед наданих варіантів відповіді лише варіант С are awarded підходить і граматично, і за змістом до цього пропуску.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Пропуск 55 розміщений у реченні: They were first granted in (55) __________, first broadcast on radio the following year, and first televised in the 1950s (Уперше вони були представлені в 1929 році, перша радіопередача (радіотрансляція) відбулася наступного року, і вперше були показані по телебаченню в 50-ті роки).
У речення потрібно вставити числівник, який називає конкретний рік. Оскільки пропущено саме дату, то серед запропонованих варіантів відповідей вибираємо варіант А 1929, адже рік позначається кількісним числівником. Цей варіант відповіді і є правильним.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Частина речення з пропуском 56 має таке значення: «Статуетку, яку всі сподіваються забрати додому, було створено за образом мексиканського актора, режисера та сценариста Еміліо "Ель Індіо" Фернандеса …» (The statue that everyone hopes (56) __________ home was modelled after the Mexican actor, film director, and screenwriter, Emilio “El Indio” Fernández ... ).
Нам потрібно вставити пропущене дієслово після дієслова hopes, яке, як ми знаємо, належить до групи дієслів, що називають розумову діяльність і відчуття. Після таких дієслів уживається інфінітив з часткою to.
Серед запропонованих варіантів відповіді вибираємо варіант B to take, який відповідає контексту граматично та за змістом.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Речення з пропуском 57 має таке значення: «Статуетку, яку всі сподіваються забрати додому, було створено за образом мексиканського актора, режисера та сценариста Еміліо "Ель Індіо" Фернандеса, більше відомого завдяки створенню / постановці фільму "Марія Канделарія"» (The statue that everyone hopes to take home was modelled after the Mexican actor, film director, and screenwriter, Emilio “El Indio” Fernández, best known for (57) __________ María Candelaria).
Після фрази to be known for уживають займенник, іменник або герундій.
Серед наданих варіантів відповідей лише варіант С directing підходить граматично до цього речення.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Пропуск 58 бачимо в частині речення: «Назва статуетки, Оскар, має суперечливі історії походження …» (The statue’s nickname, Oscar, has conflicting (58) __________ stories, …).
У пропуск потрібно вставити означення.
Проаналізувавши надані варіанти відповіді, можемо зазначити, що тільки варіант D origin є єдиною можливою відповіддю до цього завдання, адже означення не може бути виражене ані прислівником (варіант В), ані дієсловом (варіант С), а варіант А потребує зміни форми (присвійного відмінку), щоб можна було його використати в цьому реченні.
Отже, єдина правильна відповідь – D origin.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
Зразок написання власного висловлення
Dear Tom!
Thank you so much for your letter. It is really great that you are going to travel around your country. I believe travelling is the best way to learn more about your country and meet new interesting people and make new friends.
As you know I am fond of travelling. I think it’s one of the best kinds of rest. I prefer to travel by car because you can stop anywhere you want, visit places you’re interested in. You can plan your journey to your liking, and you don’t dependent on other people’s wishes and desires.
By the way, do you remember that I’ve invited you to visit Ukraine? It’ll be a great trip, believe me. I think the best time for you to come is June. Both of us will have passed our exams by that time, so will be able to relax to our heart’s content. Moreover, Ukraine is so marvelous in June. It is warm but not too hot and suffocating yet.
Ukraine is a wonderful country with interesting history and hospitable people. First of all, we’ll visit the capital of Ukraine Kyiv, an ancient wonderful city with many sights. Then we’ll go to Lviv, the so-called cultural centre of our country. This gorgeous city abounds in places of interest, so we’ll do lots of sightseeing there, too. And, of course, we will visit the picturesque Carpathians. It’s a perfect place to go hiking in the mountains and white-water rafting, which will also be included in our tour.
You should really visit Ukraine. And I’ll be happy to show you my country in all its glory. I’m looking forward to seeing you soon.
Best wishes,
Nick
Знайшли помилку? Пишіть на
- Усі тести ЗНО з англійської мови онлайн
- Завдання й відповіді ЗНО з англійської мови минулих років
- Усе про тест ЗНО з англійської мови
- Програма ЗНО з англійської мови
- Усе про власне висловлення з англійської мови
- Приклади написання власного висловлення з англійської мови
- Тести ЗНО онлайн з інших предметів
- Дорожня карта учасника ЗНО
- Дорожня карта вступника на бакалавра