ЗНО онлайн 2021 року з англійської мови – основна сесія
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Розуміння основного змісту почутого й уміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього. З-поміж цих варіантів, двічі прослухавши аудіозапис, необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її і неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики спілкування і вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно роздивіться рисунки й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту виберіть рисунок, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно роздивіться рисунки. Прослухавши текст удруге, остаточно виберіть правильний варіант відповіді.
На рисунках до завдання зображено захід сонця, різні жіночі/дівчачі зачіски й пташок. Потрібно відповісти на запитання: Що промовцю подобається малювати більше за все? У записі чуємо: I often draw girls with different hair styles like plaits or ponytails. But I like to draw sunsets best (Я часто малюю дівчат із різними зачісками, такими як заплетені коси або «хвіст». Але найбільше мені подобається малювати захід сонця).
Тож правильною відповіддю до завдання є рисунок, на якому зображено захід сонця.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Розуміння основного змісту почутого й уміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього. З-поміж цих варіантів, двічі прослухавши аудіозапис, необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її і неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики спілкування і вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно роздивіться рисунки й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту виберіть рисунок, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно роздивіться рисунки. Прослухавши текст удруге, остаточно виберіть правильний варіант відповіді.
На рисунках до завдання зображено футбольний м’яч, хокейні ключки й тенісні ракетки. Потрібно відповісти на запитання: яким спортом займається промовець? У записі чуємо: …my aunt gave me tennis lessons as a birthday present… I might have thought the present was stupid, when I was younger because it wasn’t a toy or something, but I absolutely love this sport and can’t imagine my life without it (моя тітка подарувала мені заняття тенісом на день народження… Я міг би подумати, що це безглуздо, коли я був молодшим, тому що це не іграшка чи якась річ, але я безмежно люблю цей спорт і не можу уявити своє життя без нього).
Тож правильною відповіддю до завдання є рисунок, на якому зображено тенісні ракетки.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Розуміння основного змісту почутого й уміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього. З-поміж цих варіантів, двічі прослухавши аудіозапис, необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її і неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики спілкування і вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно роздивіться рисунки й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту виберіть рисунок, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно роздивіться рисунки. Прослухавши текст удруге, остаточно виберіть правильний варіант відповіді.
На рисунках до завдання зображено три сандвічі: із тунцем, із куркою та із сиром. Необхідно, прослухавши діалог, визначити, який сандвіч замовив постоялець готелю. Прослуховуючи текст, чуємо, що промовцю пропонують на вибір замість сандвіча з тунцем або сандвіч із куркою або із сиром, тому що сандвічей із тунцем немає. Промовець відповідає: I’d prefer the chicken one (Я надаю перевагу сандвічу з куркою).
Тож правильною відповіддю до завдання є рисунок, на якому зображено сандвіч із куркою.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього. З-поміж цих варіантів, двічі прослухавши аудіозапис, необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її і неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно прочитайте варіанти відповіді й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту визначте правильну, на вашу думку, відповідь. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно прочитайте варіанти відповіді й, прослухавши текст удруге, виберіть правильний.
Потрібно відповісти на запитання: What does the speaker complain about? (На що жаліється промовець?)
Уважно слухаючи текст, ви почуєте: I spend hours on my homework every night… I can say for a fact that homework is one of the main reasons students aren’t getting enough sleep at night (Я витрачаю години на виконання домашнього завдання щовечора… Я можу сказати, що домашнє завдання є однією з основних причин того, що учні не мають достатньо часу для сну). Саме ці слова й містять правильну відповідь на запитання.
Тому з-поміж запропонованих варіантів лише having too much homework (дуже багато домашнього завдання) відповідає контексту і є єдиною правильною відповіддю до завдання.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього. З-поміж цих варіантів, двічі прослухавши аудіозапис, необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її і неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно прочитайте варіанти відповіді й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту визначте правильну, на вашу думку, відповідь. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно прочитайте варіанти відповіді й, прослухавши текст удруге, виберіть правильний.
Потрібно відповісти на запитання: What is the speaker’s occupation? (Яка професія промовця?)
Уважно слухаючи текст, ви почуєте: In our lab, we want to understand whether music training during childhood improves brain functions for processing sound (У нашій лабораторії ми хочемо зрозуміти чи покращує музична підготовка в дитинстві функцію мозку для сприйняття звуку). Також промовець називає себе вченим (a scientist).
Тому правильною відповіддю є варіант a researcher (дослідник), що відповідає контексту.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього. З-поміж цих варіантів, двічі прослухавши аудіозапис, необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її і неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно прочитайте варіанти відповіді й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту визначте правильну, на вашу думку, відповідь. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно прочитайте варіанти відповіді й, прослухавши текст удруге, виберіть правильний.
Потрібно відповісти на запитання: What is Marilyn's main argument in favour of renting a flat in the city centre? (Який головний аргумент Мериліна на користь оренди квартири у центрі міста?)
Уважно слухаючи текст, ви почуєте: Well, Alice, the first thing you need to know is how much you are spending already on trains to get from the suburbs to your job every day. When you take this into account, the city apartment may look like a better option (Що ж, Алісо, перше, що тобі потрібно знати, це те, скільки ти витрачаєш на поїзди, щоб дістатися з передмістя на свою роботу щодня. Якщо взяти це до уваги, міська квартира може виглядати як ліпший варіант).
Відповідно до прослуханої інформації правильною відповіддю є варіант the cost of travel (вартість проїзду), що відповідає контексту.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні необхідно визначити правильність чи неправильність наведеного твердження щодо змісту прослуханого тексту.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її і неухильно виконуйте!
Для правильного розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Під час прослуховування тексту перший раз намагайтеся почути інформацію, про яку йдеться у твердженні (під час проходження ЗНО – у низці тверджень). Вирішіть, правдивим чи неправдивим є наведене в завданні твердження стосовно почутого тексту. Після другого прослуховування остаточно виберіть правильний варіант відповіді.
У твердженні зазначено: У Британії гучні феєрверки не дозволені поруч із оселями (In Britain loud firework shows are not allowed next to dwellings).
В озвучуваному тексті: In Britain , places close to residents, wildlife or farm animals may have only quiet fireworks (У Британії в місцях, близьких до помешкань жителів, дикої природи або сільськогосподарських ферм, можна проводити лише тихі феєрверки). Це відповідає твердженню, тобто воно є правдивим.
Правильна відповідь – Т.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні необхідно визначити правильність чи неправильність наведеного твердження щодо змісту прослуханого тексту.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її і неухильно виконуйте!
Для правильного розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Під час прослуховування тексту перший раз намагайтеся почути інформацію, про яку йдеться у твердженні (під час проходження ЗНО – у низці тверджень). Вирішіть, правдивим чи неправдивим є наведене в завданні твердження стосовно почутого тексту. Після другого прослуховування остаточно виберіть правильний варіант відповіді.
У твердженні зазначено: Тихі феєрверки не такі кольорові порівняно з традиційними шоу (Quiet fireworks displays lack colours compared to traditional shows).
В озвучуваному тексті: Quiet fireworks can, however, be more colourful when the most explosive fireworks have only a little colour (Тихі феєрверки, однак, можуть бути барвистішими/яскравішими, коли ж найвибухонебезпечніші феєрверки мають небагато кольорів). Тобто твердження є неправдивим.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні необхідно визначити правильність чи неправильність наведеного твердження щодо змісту прослуханого тексту.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її і неухильно виконуйте!
Для правильного розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Під час прослуховування тексту перший раз намагайтеся почути інформацію, про яку йдеться у твердженні (під час проходження ЗНО – у низці тверджень). Вирішіть, правдивим чи неправдивим є наведене в завданні твердження стосовно почутого тексту. Після другого прослуховування остаточно виберіть правильний варіант відповіді.
У твердженні зазначено: Тихі феєрверки були створені для масових святкувань (Quiet fireworks were created for mass celebrations).
В озвучуваному тексті: Of course, there are pros and cons to a quiet fireworks show. Because they do not include big aerial explosions, quiet shows cannot entertain a large audience (звісно, у тихого шоу феєрверків є плюси й мінуси. Але тихі шоу не можуть розважати велику аудиторію, саме тому, що вони не включають великі повітряні вибухи). Тобто твердження є неправдивим.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні необхідно визначити правильність чи неправильність наведеного твердження щодо змісту прослуханого тексту.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її і неухильно виконуйте!
Для правильного розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Під час прослуховування тексту перший раз намагайтеся почути інформацію, про яку йдеться у твердженні (під час проходження ЗНО – у низці тверджень). Вирішіть, правдивим чи неправдивим є наведене в завданні твердження стосовно почутого тексту. Після другого прослуховування остаточно виберіть правильний варіант відповіді.
У твердженні зазначено: Собаки часто губляться після великих гучних феєрверків (Dogs often get lost after big loud fireworks shows).
В озвучуваному тексті: Pet shelters also claim to take in the most runaway dogs each year on July 5. Having sensitive hearing dogs hurt themselves trying to escape or hide (Притулки тварин також стверджують, що кожного року 5 липня підбирають найбільше собак, що втекли. Маючи чутливий слух, собаки травмуються, намагаючись утекти або сховатися). Тобто твердження є правдивим.
Правильна відповідь – Т.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні необхідно визначити правильність чи неправильність наведеного твердження щодо змісту прослуханого тексту.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її і неухильно виконуйте!
Для правильного розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Під час прослуховування тексту перший раз намагайтеся почути інформацію, про яку йдеться у твердженні (під час проходження ЗНО – у низці тверджень). Вирішіть, правдивим чи неправдивим є наведене в завданні твердження стосовно почутого тексту. Після другого прослуховування остаточно виберіть правильний варіант відповіді.
В озвучуваному тексті: Люди можуть насолоджуватися блискним/іскристим небесним шоу в цілковитій тиші (People can enjoy sparkling sky shows in complete silence). А у тексті чуємо: Quiet fireworks are not completely silent but they don’t cause problems to people and surrounding (Тихі феєрверки не зовсім безшумні, проте вони не завдають шкоди ні людям, ні довкіллю). Тобто твердження є неправдивим.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Повне розуміння змісту почутого й уміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього, з-поміж яких необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її та неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно повністю зрозуміти зміст тексту певної тематики спілкування й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно прочитайте варіанти відповіді й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту визначте правильну, на вашу думку, відповідь. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно прочитайте варіанти відповіді й, прослухавши текст удруге, остаточно виберіть з-поміж них правильний.
Потрібно відповісти на запитання: What is said about Carla’s first clothes design experience? (Що сказано про перший досвід Карли у дизайні одягу?)
Варіанти відповіді:
A She design clothes for a school event (Вона створювала одяг для шкільного заходу).
B Her clothes made her popular at school (Її одяг зробив її популярною у школі).
C Her clothes frightened off her friends (Її одяг відлякував від неї друзів).
В озвучуваному тексті: Карла одягалася спеціально для шкільних заходів, коли була в молодшій школі, а в старших класах вона носила одяг, який намагалася створити сама і який погано на ній сидів, був завеликий. Також звучить фраза: … my friends saw me dressed this way and no longer wanted to be seen with me at lunch» (мої друзі бачили мене вдягнуту так і не хотіли, щоб їх бачили зі мною за обідом).
Поміж варіантів відповіді лише Her clothes frightened off her friends відповідає контексту.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Розуміння мови на слух (аудіювання). Повне розуміння змісту почутого й уміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього, з-поміж яких необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її і неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно повністю зрозуміти текст певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно прочитайте варіанти відповіді й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту визначте правильну, на вашу думку, відповідь. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно прочитайте варіанти відповіді й, прослухавши текст удруге, остаточно виберіть з-поміж них правильний.
Потрібно відповісти на запитання: What influenced Carla’s desire to become a designer? (Що вплинуло на бажання Карли стати дизайнером?).
В озвучуваному тексті: I also noticed the incredible clothing that the native people in Mexico wear and I was excited by how amazingly well-dressed they seemed in comparison to the majority of people in the streets of Mexico city … So, I had the idea to try and create something I thought could be classed as Mexican fashion (Я помітила, який надзвичайний одяг носять корінні жителі в Мексиці і я була вражена тим, як гарно вони були вдягнені порівняно з більшістю людей на вулицях Мехіко… Отже, у мене виникла ідея спробувати створити щось, як я вважала, що може бути класифіковано як мексиканська мода…).
Відповідно до почутого правильним є варіант відповіді the contrast in Mexican people’s styles of clothing (контраст у стилях одягу мексиканських людей).
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Розуміння мови на слух (аудіювання). Повне розуміння змісту почутого й уміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього, з-поміж яких необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її і неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно повністю зрозуміти текст певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно прочитайте варіанти відповіді й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту визначте правильну, на вашу думку, відповідь. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно прочитайте варіанти відповіді й, прослухавши текст удруге, остаточно виберіть з-поміж них правильний.
Потрібно відповісти на запитання: Why did Carla study in her native country? (Чого Карла навчалась у своїй рідній країні?).
В озвучуваному тексті: I wanted to take a fashion course in London, but it was too expensive for me. So, I studied art history in Mexico (Я хотіла пройти курс моди в Лондоні, але це було дуже дорого для мене. Тож я вивчала історію мистецтва в Мексиці).
Серед запропонованих лише варіант She could not afford to study in London (Вона не могла дозволити собі/не мала змоги навчатися в Лондоні) відповідає змісту.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Розуміння мови на слух (аудіювання). Повне розуміння змісту почутого й уміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього, з-поміж яких необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її і неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно повністю зрозуміти текст певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно прочитайте варіанти відповіді й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту визначте правильну, на вашу думку, відповідь. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно прочитайте варіанти відповіді й, прослухавши текст удруге, остаточно виберіть з-поміж них правильний.
Потрібно відповісти на запитання: What fashion tendency does Carla like? (Яка тенденція в моді подобається Карлі?).
Варіанти відповіді:
А People pay more attention to their clothing (Люди звертають більше уваги на свій одяг)
B People prefer wearing practical clothes (Люди надають перевагу носінню практичного одягу)
C People choose clothes with broad shoulders (Люди вибирають одяг із широкими плечима)
В озвучуваному тексті: I definitely approve of young people today making more effort in the way they dress than young people did ten years ago… it’s great to see people express themselves more in what they wear ( Я, безумовно, схвалюю сьогоднішню молодь, яка робить більше зусиль у тому, як вони одягаються, ніж молоді люди робили десять років тому… це чудово – бачити людей, які більше виражають себе через те, що вони носять).
Отже, з-поміж поданих варіантів відповіді правильним є People pay more attention to their clothing.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Розуміння мови на слух (аудіювання). Повне розуміння змісту почутого й уміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього, з-поміж яких необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її і неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно повністю зрозуміти текст певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно прочитайте варіанти відповіді й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту визначте правильну, на вашу думку, відповідь. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно прочитайте варіанти відповіді й, прослухавши текст удруге, остаточно виберіть з-поміж них правильний.
Потрібно відповісти на запитання: What makes a successful fashion designer, according to Carla? (Що, на думку Карли, робить дизайнера моди успішним?).
Варіанти відповіді:
А good education – хороша освіта
В a genuine talent – справжній талант
C a professional team – професійна команда
В озвучуваному тексті: I’ve learned that as a fashion designer you depend on many, many people to make things happen. So you need to assemble a group of people to do things well … I must admit that talent and education are not enough to get to the top of the fashion world (Я дізналася, що як дизайнер моди ви залежите від багатьох людей, щоби щось відбулося. Отже, вам потрібно зібрати групу людей, щоби зробити все добре… Я мушу визнати, що таланту й освіти замало, щоби піднятися на вершину світу моди).
Тобто правильною відповіддю є варіант a professional team.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У завданні наведено автентичний текст – рекламне оголошення. Потрібно визначити, про що йдеться в ньому, вибравши один варіант відповіді з-поміж восьми наведених (A – H).
Для цього швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова й фрази, що визначають основну тему оголошення.
Ключовими в оголошенні є фрази save 40 % per night (прибирання будинку), plus complementary breakfast for 2 (плюс додатковий сніданок на двох) і hotelangeleno.com, які дають змогу зрозуміти, що основною темою тексту є пропозиція розміщення у готелі.
Серед поданих варіантів правильною відповіддю є accommodation (розміщення, притулок).
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У завданні наведено автентичний текст – рекламне оголошення. Потрібно визначити, про що йдеться в ньому, вибравши один варіант відповіді з-поміж восьми наведених (A – H).
Для цього швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова й фрази, що визначають основну тему оголошення.
Ключовими в оголошенні є фрази Pharmacy (фармація), Specialist Doctors (лікарі-фахівці), Diagnosis Service (діагностування) тощо. З контексту зрозуміло, що йдеться про медичні послуги.
Серед поданих варіантів правильною відповіддю є healthcare (охорона здоров’я).
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У завданні наведено автентичний текст – рекламне оголошення. Потрібно визначити, про що йдеться в ньому, вибравши один варіант відповіді з-поміж восьми наведених (A – H).
Для цього швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова й фрази, що визначають основну тему оголошення.
Ключовими в оголошенні є фрази We are hiring (Ми наймаємо), Full-time/Part-time (повна зайнятість/часткова зайнятість). Тобто йдеться про пропозицію роботи.
Серед поданих варіантів правильною відповіддю є a job vacancy (вакансія).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У завданні наведено автентичний текст – рекламне оголошення. Потрібно визначити, про що йдеться в ньому, вибравши один варіант відповіді з-поміж восьми наведених (A – H).
Для цього швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова й фрази, що визначають основну тему оголошення.
Ключовими в оголошенні є фрази live performances with your favourite bands (живі виступи улюблених груп), www.KCWR.com (адреса сайту) тощо.
Серед поданих варіантів правильною відповіддю an online show (онлайнове шоу).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У завданні наведено автентичний текст – рекламне оголошення. Потрібно визначити, про що йдеться в ньому, вибравши один варіант відповіді з-поміж восьми наведених (A – H).
Для цього швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова й фрази, що визначають основну тему оголошення.
Ключовими в оголошенні є фрази academic goals (навчальні цілі), session (сесія / заняття), з яких одразу зрозуміло, що йдеться про навчання.
Серед поданих варіантів правильною відповіддю є education (освіта).
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для правильного виконання завдання потрібно уважно, із використанням як ознайомлювального (переглядового), так і вивчального читання, прочитати текст. Потім – прочитати запитання, а також варіанти відповіді на нього. Після цього необхідно визначити частину тексту (абзац), де може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
У тексті йдеться про дивовижну пригоду Джуліан Копке. Потрібно відповісти на запитання Which of the following is TRUE of Juliane, according to PARAGRAPH 1? (Що є правдою про Джуліан відповідно до першого абзацу?).
У першому абзаці тексту є інформація, яка вказує на правильну відповідь: …to join her father, Hans-Wilhelm, a famous German zoologist… (…приєднатися до її тата, Ганса-Вільгельма, відомого німецького зоолога…).
Серед поданих варіантів правильною відповіддю є Juliane’s father was a well-known scientist (Батько Джуліан був відомим науковцем).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для правильного виконання завдання потрібно уважно, із використанням як ознайомлювального (переглядового), так і вивчального читання, прочитати текст. Потім – прочитати запитання, а також варіанти відповіді на нього. Після цього необхідно визначити частину тексту (абзац), де може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
У тексті йдеться про дивовижну пригоду Джуліан Копке. Потрібно відповісти на запитання How did Juliane’s father help her to survive in the rainforest? (Як батько Джуліан допомагав їй вижити в тропічному лісі?).
У другому абзаці тексту є інформація, яка вказує на правильну відповідь: Her father had once given her advice that if she were ever lost in the rainforest and came across a stream or river, she should follow it downstream because people tend to live on or near water (Її тато одного разу надав їй пораду, що в разі, якщо вона загубиться в джунглях і натрапить на струмок або річку, їй потрібно йти вниз за течією, тому що люди зазвичай живуть біля або на воді).
Серед поданих варіантів правильною відповіддю є He taught her how to find the way in the jungle (Він навчив її, як знайти шлях у джунглях).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для правильного виконання завдання потрібно уважно, із використанням як ознайомлювального (переглядового), так і вивчального читання, прочитати текст. Потім – прочитати запитання, а також варіанти відповіді на нього. Після цього необхідно визначити частину тексту (абзац), де може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
У тексті йдеться про дивовижну пригоду Джуліан Копке. Потрібно відповісти на запитання Why did Juliane decide to spend the night by the riverside? (Чому Джуліан вирішила провести ніч на березі річки?).
У третьому абзаці зазначено: She tried to sleep in the hut, but found the ground to be much too hard, so she went back down to the riverside and lay down in the sand (Вона спробувала заснути в хижці, але виявилося, що земля занадто тверда, тож вона повернулася на берег річки й лягла на пісок). Отже, відповідно до контексту, їй просто було незручно спати в хижці.
Серед поданих варіантів правильною відповіддю є She couldn't sleep comfortably in the house (Їй незручно було спати у будівлі).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для правильного виконання завдання потрібно уважно, із використанням як ознайомлювального (переглядового), так і вивчального читання, прочитати текст. Потім – прочитати запитання, а також варіанти відповіді на нього. Після цього необхідно визначити частину тексту (абзац), де може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
У тексті йдеться про дивовижну пригоду Джуліан Копке. Потрібно відповісти на запитання What did the three people think when they met Juliane? (Що думали троє людей, коли вони познайомилися із Джуліан?).
У четвертому абзаці зазначено: At first they thought she was a “Yemanjá”, a blon, pale-skinned water spirit. When they saw her, they were pretty frightened (Спочатку вони подумали, що вона – водяний дух зі світлим волоссям і блідою шкірою. Коли вони побачили її, вони були досить налякані).
Серед поданих варіантів правильною відповіддю є She was a supernatural creature (Вона була надприродною істотою).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для правильного виконання завдання потрібно уважно, із використанням як ознайомлювального (переглядового), так і вивчального читання, прочитати текст. Потім – прочитати запитання, а також варіанти відповіді на нього. Після цього необхідно визначити частину тексту (абзац), де може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
У тексті йдеться про дивовижну пригоду Джуліан Копке. Потрібно відповісти на запитання Що з наведеного нижче зазначено у тексті про життя Джуліан після катастрофи? (Про що з поданого відбулося у житті Юліані після аварій?).
У п'ятому абзаці зазначено: Ця поїздка надихнула її розповісти історію свого чудового виживання у книзі " Коли я впав з неба" , за яку вона отримала премію літератури Corine у 2011 році порядок/перебування в книзі, названій «Коли я впала з неба», за яку вона отримала літературну премію Коріна).
Серед поданих варіантів правильно відповідає їй Вона отримала нагороду за свою автобіографічну історію (Вона одержала нагороду за автобіографічну повість).
Правильна відповідь - Д.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні наведено автентичний текст і вісім тверджень (A – H). Необхідно визначити твердження, що відповідає поданій у тексті інформації. Для цього спочатку прочитайте твердження, а потім проаналізуйте текст.
У тексті йдеться про медіатеку iTunes і спеціальний додаток, за допомогою якого можна побачити улюблені музичні відео ваших друзів і створити особисту музичну бібліотеку улюблених виконавців. Зокрема зазначено: This app also lets you watch music videos for more than 6 million songs and create a personal library of artists you like.
Серед запропонованих тверджень є let others access your favourites (дає змогу іншим отримати доступ до ваших фаворитів/улюбленців).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні наведено автентичний текст і вісім тверджень (A – H). Необхідно визначити твердження, що відповідає поданій у тексті інформації. Для цього спочатку прочитайте твердження, а потім проаналізуйте текст.
У тексті йдеться про додаток, який допоможе вам створити вітальні листівки для ваших друзів, бути завжди з ними на зв’язку й нагадає вам про день народження вашого друга. Також цей додаток дозволяє створити вітальні листівки, календар днів народження та інших особливих подій разом з вашими друзями: …you can team up with your friends to design cards (ви можете об’єднатися зі своїми друзями, щоб створити листівки).
Серед запропонованих тверджень є create something collectively (створити щось разом).
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні наведено автентичний текст і вісім тверджень (A – H). Необхідно визначити твердження, що відповідає поданій у тексті інформації. Для цього спочатку прочитайте твердження, а потім проаналізуйте текст.
У тексті зазначено: Bantr's Circle of Friends app helps you find out how your friends are connected – and may surprise you! (Програма Bantr's Circle of Friends допомагає вам з’ясувати, як ваші друзі пов’язані, – і це може вас здивувати!).
Серед запропонованих тверджень є discover unexpected ties of your fellows (виявити неочікувані зв’язки ваших приятелів).
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні наведено автентичний текст і вісім тверджень (A – H). Необхідно визначити твердження, що відповідає поданій у тексті інформації. Для цього спочатку прочитайте твердження, а потім проаналізуйте текст.
У тексті йдеться про гру, яка відточує ваші розумові здібності: This word game by Zynga sharpens your mind by challenging you to find words… (Ця гра у слова Zynga загострює ваш розум, кидаючи вам виклик у пошуку слів…).
Серед запропонованих тверджень є enjoy yourself training your brain (насолоджуйся тренуванням свого мозку).
Правильна відповідь – Н.
Знайшли помилку? Пишіть на
Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні наведено автентичний текст й вісім тверджень (A – H). Необхідно визначити твердження, що відповідає поданій у тексті інформації. Для цього спочатку прочитайте твердження, а потім проаналізуйте текст.
У тексті йдеться про інтернет-додатки, які збирають гроші на різні екологічні проєкти. Один із таких додатків Sea Garden. У тексті зазначено: …the company that designed the app donates money to groups such as the Surfrider Foundation, a charity that works to protect oceans and beaches worldwide (…компанія, яка розробила програму, жертвує гроші на такі групи як Surfrider Foundation, на благодійність, що допомагає захистити океани і пляжі в усьому світі).
Серед запропонованих тверджень є contribute to saving nature (сприяє збереженню природи).
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні наведено автентичний текст й вісім тверджень (A – H). Необхідно визначити твердження, що відповідає поданій у тексті інформації. Для цього спочатку прочитайте твердження, а потім проаналізуйте текст.
У тексті йдеться про програму, за допомогою якої можна відправляти відео, малювати графіті тощо, використовуючи просту функцію редагування. У тексті зазначено: Take your Facebook wall to a new level with Advanced Wall by idleStudios (Використовуйте «Facebook» на новому рівні за допомогою програми idleStudios).
Серед запропонованих тверджень є upgrade the existing application (оновити існуючі програми), що відповідає контексту.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
Речення з пропуском 33 означає: минулої неділі понад 70 000 людей з усіх куточків Об’єднаного Королівства прибули до Лондона, щоб узяти участь у великій демонстрації, вимагаючи, щоби прем’єр-міністр разом з іншими делегатами, які мали їхати того тижня до Парижу на конференцію, присвячену змінам клімату, повернулися з цієї конференції з позитивною та конструктивною угодою (Last Sunday more than 70,000 people travelled from all over the UK to take part in a massive demonstration in London, demanding that Prime Minister and the other delegates (33) _________, come back with a positive, strong deal).
Серед наданих варіантів відповіді лише travelling to the Paris Climate Change Conference this week (мали їхати того тижня до Парижу на конференцію, присвячену змінам клімату) підходить за змістом й узгоджується граматично з контекстом.
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
Речення з пропуском 34 означає: члени різних організацій із захисту навколишнього середовища й різні активісти-індивідуали прибули в Лондон (34) ________ (Members of different environmental organisations and various individual activists travelled to London (34)_________). У наступному реченні йдеться про те, що протестувальники були вдягнені в костюми тварин, щоби привернути увагу чиновників до проблем навколишнього середовища.
Варіант відповіді to come together and make their voices heard (щоб об’єднатися, для того, щоб їхні голоси були почуті) відповідає змісту тексту й підходить граматично.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
Речення з пропуском 35 означає: протестувальники носили костюми білих ведмедів та жирафів, (35) __________, і кожен ніс плакат, щоб їх бачили й чули у Вестмінстері (Protesters wore costumes such as polar bear and giraffe outfits, (35) ____________, and everyone carried a placard to make sure they were seen and heard by Westminster). У цьому реченні не вистачає частини, яка продовжує думку першої його частини щодо того, як протестувальники привертали увагу до своєї акції протесту.
Лише варіант played instruments or spun discs (грали на музичних інструментах або крутили диски) відповідає змісту тексту й підходить граматично.
Правильна відповідь – Н.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
У попередньому реченні йдеться про те, що така акція протесту відбулася не тільки в Лондоні, а це був найбільший виступ захисників природі в історії. Речення з пропуском означає: всесвітня демонстрація складалася з 2 300 інших подій (36) __________ (The global demonstration consisted of 2.300 other events (36) ________).
Серед запропонованих варіантів відповіді лише that took place simultaneously in 175 countries (що одночасно відбувалися в 175 країнах) за змістом і граматично підходить до контексту.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
У попередніх реченнях ідеться про те, що протести відбувались одночасно в багатьох країнах світу. Відповідно до контексту серед запропонованих варіантів відповіді лише mobilised from different countries and cultures (мобілізувалися/зібралися з різних країн і культур) підходить і граматично, і за змістом: In total, over 785,000 people mobilised from different countries and cultures (Усього понад 785 000 людей мобілізувалися/зібралися з різних країн і культур).
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
Речення з пропуском 38 Their demands were unanimous: world leaders must give a promise (38) ____________ and make a 100 % transition to renewable energy by 2050 означає: їхні вимоги були одностайними – світовий лідер повинен дати обіцянку (38) _________ і до 2050 року зробити 100 %-ий перехід на поновлювані джерела енергії.
Серед наданих варіантів лише to keep all fossil fuels in the ground (зберегти все викопне паливо/всі корисні паливні копалини в землі) відповідає змісту речення.
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск міститься в реченні We had promised to (39) __________ again, already knowing that it would be unlikely (Ми пообіцяли знову зустрітися, вже знаючи, що це було б малоймовірним).
Серед поданих варіантів відповіді лише meet (зустрітися) відповідає змісту речення.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск міститься в реченні As I waited to (40) __________ the plane, I heard the announcement that my flight was being delayed by an hour…
З-поміж варіантів відповіді seat (місце), sit (сидіти, сидіння), board (підніматись на борт, сідати на літак) і land (висаджуватися, приземлятися) потрібно вибрати варіант board. Адже саме це слово утворює словосполучення підніматися на борт літака/посадка на літак зі словом the plane, а речення означає: коли я чекав посадки на літак, я почув оголошення, що мій рейс відкладається на годину…
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 41 міститься в другій частині речення, яка означає: …я почув оголошення, що мій рейс відкладається на годину.
З-поміж варіантів відповіді ні voyage (подорож морем), ні trip (поїздка, екскурсія), ні tour (турне, поїздка) не можуть бути правильною відповіддю, адже не відповідають змісту речення. І лише варіант flight (політ, рейс) задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
З-поміж варіантів відповіді lacking (зазнавати нестачі), missing (скучити, пропустити ), boring (нудитись, докучати) і departing (їхати, відправлятись) лише варіант missing підходить граматично й за змістом і відповідає контексту, а речення означає: Мені було важко на серці, я вже скучив за моїм другом.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
З-поміж запропонованих варіантів відповіді earlier (нещодавно, раніше), then (тоді, у той час), later (пізніше) і sooner (скоріше, незабаром) лише earlier підходить граматично й за змістом: As I sat in melancholia, a figure appeared before my eyes – it was my friend with whom I had parted (43) __________ (Коли я сидів у меланхолії, якась фігура з’явилася перед моїми очима – це був мій друг, із яким я нещодавно розлучився).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
З-поміж запропонованих варіантів відповіді coped (управлятися, упоратися з чимось), succeeded (домогтися, досягти мети), established (заснувати, створити) і managed (здійснити, зуміти зробити) лише managed підходить за змістом: Hungary has (44) __________ to set a new world record by building the highest Lego tower ever (Угорщина встановила/здійснила новий світовий рекорд, збудувавши найвищу башту «Лего»).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
З-поміж запропонованих варіантів відповіді лише part (частина, частка) відповідає контексту і є правильною відповіддю, тому що утворює словосполучення take part – брати участь. Інші варіанти – place (місце), role (роль), time (час) – не відповідають змісту. Речення With several school children taking part, construction of the 36-meter Lego tower began on Wednesday означає: з кількома школярами, які задіяні в проєкті/які беруть участь, спорудження башти «Лего» почалося в середу.
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Фрагмент речення з пропуском 46 означає: метою було побити нинішній рекорд Сполучених Штатів у 34,43 метри (The aim was (46) __________ the current US record of 34.43 metres). З-поміж запропонованих варіантів відповіді to set (ставити, встановлювати), to hold (утримувати), to break (ламати, припиняти), to reach (досягати) лише варіант to break підходить за змістом і граматично.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Речення з пропуском 47 означає: мер п’ятого району міста сподівався, що рекорд посприяє популярності Будапешту у світі (The Mayor of the city's fifth district hoped the record would (47) __________ Budapest to the world). З-поміж запропонованих варіантів відповіді support (підтримувати), promote (просувати, сприяти), encourage (заохочувати), take (брати) лише варіант promote відповідає контексту.
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Речення з пропуском 48 означає: цей сучасний обеліск показує, яку увагу ми звертаємо на той факт, що це одна з найкрасивіших площ у Будапешті (This modern obelisk shows how we call (48) ________ to the fact that this is one of the most beautiful squares in Budapest). Тобто з-поміж наведених варіантів відповіді acknowledgment (визнання), consideration (розгляд, міркування), attention (увага), highlight (основний момент, факт) лише attention відповідає контексту й підходить граматично.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У завданні потрібно заповнити пропуск словом, вибравши необхідне за граматичною формою серед чотирьох варіантів (А – D).
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Проаналізуйте не лише зміст речення, а і його структуру. Обов’язково зверніть увагу на речення, що передує реченню з пропуском і розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Фрагмент речення з пропуском 49 означає: це питання, що спантеличує вчених протягом століть… (This is a question that (49) __________ scientists for centuries,..). У реченні пропущено дієслово. З-поміж запропонованих варіантів відповіді лише has puzzled відповідає контексту й узгоджується граматично.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У завданні потрібно заповнити пропуск словом, вибравши необхідне за граматичною формою серед чотирьох варіантів (А – D).
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Проаналізуйте не лише зміст речення, а і його структуру. Обов’язково зверніть увагу на речення, що передує реченню з пропуском і розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 50 міститься в другій частині речення й означає: …і ніхто не впевнений, що відповідь є (… and the answer is, no one (50) _________ really sure). У реченні пропущено присудок. З-поміж поданих варіантів відповіді лише is узгоджується з підметом no one, відповідає контексту і граматично, і за змістом.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У завданні потрібно заповнити пропуск словом, вибравши необхідне за граматичною формою серед чотирьох варіантів (А – D).
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Проаналізуйте не лише зміст речення, а і його структуру. Обов’язково зверніть увагу на речення, що передує реченню з пропуском і розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Речення з пропуском 51 означає: деякі люди вважають, що сон дає тілу шанс відпочити від денної активності, але, насправді, кількість енергії, збереженої під час восьмигодинного сну – мінімальна… (Some believe that sleep gives the body a chance (51) __________ from the day’s activities but in reality, the amount of energy saved by sleeping for eight hours is minimal…). У реченні пропущено інфінітив. З-поміж запропонованих варіантів відповіді правильним є to recover. Варіанти recovering, recover, recovers не узгоджуються в цьому контексті з іменником a chance, який потребує вживання інфінітиву з часткою to.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У завданні потрібно заповнити пропуск словом, вибравши необхідне за граматичною формою серед чотирьох варіантів (А – D).
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Проаналізуйте не лише зміст речення, а і його структуру. Обов’язково зверніть увагу на речення, що передує реченню з пропуском і розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 52 міститься в реченні We (52) __________ to sleep because it is essential to maintaining normal levels of cognitive skills like speech, memory, innovative and flexible thinking (Ми повинні спати, тому що важливо підтримувати нормальний рівень когнітивних навичок, таких як мова, пам’ять і гнучке мислення). У цьому реченні пропущено модальне дієслово. З-поміж поданих варіантів відповіді can, should, ought і must лише варіант ought уживають з інфінітивом із часткою to, він узгоджується з контекстом граматично.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У завданні потрібно заповнити пропуск словом, вибравши необхідне за граматичною формою серед чотирьох варіантів (А – D).
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Проаналізуйте не лише зміст речення, а і його структуру. Обов’язково зверніть увагу на речення, що передує реченню з пропуском і розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Речення з пропуском 53 означає: інакше кажучи, сон відіграє важливу роль у розвитку мозку (In (53) __________ words, sleep plays a significant role in brain development). У реченні пропущено займенник – складник стійкого вислову інакше кажучи. Серед поданих варіантів відповіді лише other уживають у цьому стійкому виразі.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У завданні потрібно заповнити пропуск словом, вибравши необхідне за граматичною формою серед чотирьох варіантів (А – D).
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Проаналізуйте не лише зміст речення, а і його структуру. Обов’язково зверніть увагу на речення, що передує реченню з пропуском і розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Речення з пропуском 54 означає: на фейсбуці єдиний пост про її виконання танцю в групі підтримки отримав понад 29 000 переглядів і 433 репости (On Facebook, a single post of her (54) __________ a cheerleading routine has received more than 29,000 views and 433 shares). У реченні пропущено додаток. З-поміж поданих варіантів відповіді – performing (виконання), performance (вистава, спектакль), performed (виконаний), performer (виконавець) – лише варіант performing підходить граматично й за змістом до цього пропуску.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У завданні потрібно заповнити пропуск словом, вибравши необхідне за граматичною формою серед чотирьох варіантів (А – D).
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Проаналізуйте не лише зміст речення, а і його структуру. Обов’язково зверніть увагу на речення, що передує реченню з пропуском і розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 55 міститься в реченні The young (55) __________ parents said they started teaching her how balance before she turned one… (Батьки юної чірлідерки сказали, що вони почали навчати її як балансувати ще до того як їй виповнився рік). У речення потрібно вставити іменник у присвійному відмінку, який вказує на те, чиї батьки говорять. Серед запропонованих варіантів відповіді правильним є cheerleader’s.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У завданні потрібно заповнити пропуск словом, вибравши необхідне за граматичною формою серед чотирьох варіантів (А – D).
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Проаналізуйте не лише зміст речення, а і його структуру. Обов’язково зверніть увагу на речення, що передує реченню з пропуском і розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Речення з пропуском 56 має означає: батьки юної чірлідерки сказали, що вони почали навчати її як балансувати ще до того як їй виповнився рік і були здивовані, як легко вона виконувала інструкції (The young cheerleader’s parents said they started teaching her how balance before she (56) __________ one, and were surprised at how easily she followed instructions). Потрібно вставити пропущений присудок у підрядній частині складнопідрядного речення. Серед запропонованих варіантів відповіді лише turned узгоджується з контекстом граматично й за змістом.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У завданні потрібно заповнити пропуск словом, вибравши необхідне за граматичною формою серед чотирьох варіантів (А – D).
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Проаналізуйте не лише зміст речення, а і його структуру. Обов’язково зверніть увагу на речення, що передує реченню з пропуском і розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Речення з пропуском 57 означає: вона слухає, вона розважається, і це дійсно їй подобається (She listens, she (57) __________, and she really enjoys it). У реченні пропущено присудок.
Варіанти is amusing (Present Continuous) і has amused (Present Perfect) не узгоджуються граматично з контекстом. Дієслово to amuse в англійській мові вживають із прямим додатком. У цьому контексті прямого додатка немає, тому варіант відповіді amuses також не може бути правильною відповіддю. Серед поданих варіантів відповіді лише is amused підходить до цього речення граматично.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У завданні потрібно заповнити пропуск словом, вибравши необхідне за граматичною формою серед чотирьох варіантів (А – D).
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Проаналізуйте не лише зміст речення, а і його структуру. Обов’язково зверніть увагу на речення, що передує реченню з пропуском і розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 58 міститься в реченні If she (58) __________ we wouldn’t do it, and she wouldn’t be able to perform those stunts (Якби їй це не подобалося, ми би не робили цього, і вона не змогла би виконувати ці трюки). У пропуск потрібно вставити присудок. Лише варіант didn’t enjoy відповідно до правил уживання дієслівних часів в умовних реченнях є єдиною можливою відповіддю до цього завдання.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
Зразок написання власного висловлення
Dear Mary,
Thank you so much for your letter. Sorry, it took me so long to answer you, but I have been very busy lately studying for External Evaluation. But it was really interesting to read about your great accomplishments in Chemistry.
As you know I am not into science, I am fond of the humanities. Back at school, I liked History, and I was particularly interested in ancient history. I enjoyed studying foreign languages most of all, therefore I was keen on English. My English and History teachers were great. They made their lessons not only highly informative, useful and interesting, but also full of fun and that’s why captivating. They used a variety of games, quizzes and modern teaching techniques. That way they managed to hold our attention at lessons and inspired us to do our best in the courses. We also discussed various topics and prepared different projects. In addition to that, we attended Speaking Club where we had a great opportunity to communicate with native speakers.
To tell you the truth, I am certain that knowledge of these subjects will help me immensely in my future profession. My dream is to make a tour guide and show people around my country and its capital. I want to acquaint them with the interesting and complicated past and present of Ukraine, with its historical destiny which is, unfortunately, tragic at times. That’s why History and English are of such great interest to me.
I am sure that if you want to succeed in your future career, you must try your hardest to study well. But it’s difficult if you don’t know how to organise your timetable. I’d like to share some tips with you. Firstly, you should enjoy what you do, of course. Secondly, do your homework regularly; don’t leave anything till the last moment. Don’t be afraid to ask for help your teachers or friends if you don’t understand something. And, certainly, leave some time to have a rest, and enjoy your hobbies. You know, “all work and no play makes Jack a dull boy”. You should no doubt eat wholesome food and do some exercise because you have to think about your health, too.
Well, that’s all from me. I hope my advice will come in handy. I’m looking forward to hearing from you. Write soon.
Love,
Jane
Знайшли помилку? Пишіть на
- Усі тести ЗНО з англійської мови онлайн
- Завдання й відповіді ЗНО з англійської мови минулих років
- Усе про тест ЗНО з англійської мови
- Програма ЗНО з англійської мови
- Усе про власне висловлення з англійської мови
- Приклади написання власного висловлення з англійської мови
- Тести ЗНО онлайн з інших предметів
- Дорожня карта учасника ЗНО
- Дорожня карта вступника на бакалавра