ЗНО онлайн 2021 року з англійської мови – додаткова сесія
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Розуміння основного змісту почутого й уміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього. З-поміж цих варіантів, двічі прослухавши аудіозапис, необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її і неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики спілкування і вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно роздивіться рисунки й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту виберіть рисунок, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно роздивіться рисунки. Прослухавши текст удруге, остаточно виберіть правильний варіант відповіді.
На рисунках до завдання зображено людей, що танцюють (балет, бальні танці й брейкданс). Потрібно відповісти на запитання: Який стиль танців найбільше до вподоби мовцю?
У записі чуємо: Eventually, I came to prefer street dance, because its choreography is more interesting and it’s physically more challenging (Зрештою я віддала перевагу танцям у стилі street dance, тому що їхня хореографія цікавіша й фізично складніша).
Тож правильною відповіддю до завдання є зображення брейкдансу.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Розуміння мови на слух (аудіювання). Розуміння основного змісту почутого й уміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього. З-поміж цих варіантів, двічі прослухавши аудіозапис, необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її і неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики спілкування і вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно роздивіться рисунки й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту виберіть рисунок, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно роздивіться рисунки. Прослухавши текст удруге, остаточно виберіть правильний варіант відповіді.
На рисунках до завдання зображено літак, поїзд і корабель. Потрібно відповісти на запитання: Яким видом транспорту Др. Рассел подорожував?
У записі чуємо: At the time of the incident, he was in the first class dining carriage when a steward came up to him and asked him to show his passport (У момент інциденту він перебував у вагоні-ресторані першого класу, коли до нього підійшов стюард і попросив його показати паспорт). Із почутого зрозуміло, що Др. Рассел подорожував поїздом.
Тож правильною відповіддю до завдання є рисунок, на якій зображено поїзд.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Розуміння мови на слух (аудіювання). Розуміння основного змісту почутого й уміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього. З-поміж цих варіантів, двічі прослухавши аудіозапис, необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її і неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики спілкування і вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно роздивіться рисунки й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту виберіть рисунок, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно роздивіться рисунки. Прослухавши текст удруге, остаточно виберіть правильний варіант відповіді.
На рисунках до завдання зображено щітку для волосся, ножиці й тапки. Необхідно, прослухавши діалог, визначити, який подарунок отримав промовець від своєї сестри. Прослуховуючи текст, чуємо: Another gift was from my sister – they are awesome scissors I use all the time ( Ще один подарунок був від моєї сестри – ці чудові ножиці я використовую весь час).
Тож правильною відповіддю до завдання є рисунок із зображенням ножиць.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього. З-поміж цих варіантів, двічі прослухавши аудіозапис, необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її і неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно прочитайте варіанти відповіді й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту визначте правильну, на вашу думку, відповідь. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно прочитайте варіанти відповіді й, прослухавши текст удруге, виберіть правильний.
Потрібно відповісти на запитання: What job did the speaker quit? (Яку роботу промовець залишив?).
У тексті чуємо: I used to be a mobile phone salesman, working in the City of London (Раніше я був продавцем мобільних телефонів, працюючи в центрі Лондона). Саме ці слова й містять правильну відповідь на запитання. З-поміж запропонованих варіантів відповідає a seller (продавець).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього. З-поміж цих варіантів, двічі прослухавши аудіозапис, необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її і неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно прочитайте варіанти відповіді й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту визначте правильну, на вашу думку, відповідь. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно прочитайте варіанти відповіді й, прослухавши текст удруге, виберіть правильний.
Потрібно відповісти на запитання: Which schools' problem does the programme solve? (Яку шкільну проблему програма розв’язує?).
У тексті чуємо: Providing students with up-to-date devices can be costly. That is one reason some schools are turning to bring-your-own-device programmes (Забезпечення студентів сучасними пристроями може бути дорогим. Це одна з причин, чому деякі школи звертаються до програм, у яких використовують особисті пристрої).
Тож правильною відповіддю є lack of funding (відсутність фінансування), що відповідає контексту.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього. З-поміж цих варіантів, двічі прослухавши аудіозапис, необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її і неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно прочитайте варіанти відповіді й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту визначте правильну, на вашу думку, відповідь. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно прочитайте варіанти відповіді й, прослухавши текст удруге, виберіть правильний.
Потрібно відповісти на запитання: What is the man doing? (Що ця людина робить?).
У тексті чуємо: Woman: A Toyota – will that suit you, Mr. Graver? Man: Sure. It must be a perfect car… Woman: It’ll be $50 a day with this car, for up to a week, and costs of gas, of course (‒ Тойота підійде вам, містер Грейвер? – Звісно …Це повинен бути відмінний автомобіль… ‒ Ця машина коштує 50 доларів на день (до тижня користування) й, звичайно, бензин).
Тож правильною відповіддю до цього завдання є hiring a car (винаймає автомобіль), що відповідає контексту.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні необхідно визначити правильність чи неправильність наведеного твердження щодо змісту прослуханого тексту.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її і неухильно виконуйте!
Для правильного розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Під час прослуховування тексту перший раз намагайтеся почути інформацію, про яку йдеться у твердженні (під час проходження ЗНО – у низці тверджень). Вирішіть, правдивим чи неправдивим є наведене в завданні твердження стосовно почутого тексту. Після другого прослуховування остаточно виберіть правильний варіант відповіді.
Твердження The original Apple logo was worked out by a famous artist означає: оригінальний логотип епл був розроблений видатним художником.
В озвучуваному тексті: Our guest today is Rob Janoff, the designer of the original Apple logo, who will tell us all about his design (Наш гість сьогодні – Роб Дженофф, дизайнер оригінального логотипу «Епл», який розповість нам все про свій дизайн логотипу). Це не відповідає твердженню, тобто воно є неправдивим.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні необхідно визначити правильність чи неправильність наведеного твердження щодо змісту прослуханого тексту.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її і неухильно виконуйте!
Для правильного розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Під час прослуховування тексту перший раз намагайтеся почути інформацію, про яку йдеться у твердженні (під час проходження ЗНО – у низці тверджень). Вирішіть, правдивим чи неправдивим є наведене в завданні твердження стосовно почутого тексту. Після другого прослуховування остаточно виберіть правильний варіант відповіді.
У твердженні зазначено: Steve Jobs disapproved of the logo used on the Apple I (Стів Джобс не схвалював логотип, використовуваний на «Епл I»).
В озвучуваному тексті: You know there was another logo previous to mine. It depicted Newton under the famous apple tree. Steve Jobs felt it was a little too intellectual, and that the details were hard to distinguish. For those reasons it was only used on the Apple I (Як ви знаєте, раніше існував ще один логотип. На ньому був зображений Ньютон під знаменитою яблунею. Стів Джобс відчував, що це було занадто інтелектуально й що деталі було важко розрізнити. Саме тому він був використаний лише для «Епл I»). Тобто твердження є правдивим.
Правильна відповідь – Т.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні необхідно визначити правильність чи неправильність наведеного твердження щодо змісту прослуханого тексту.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її і неухильно виконуйте!
Для правильного розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Під час прослуховування тексту перший раз намагайтеся почути інформацію, про яку йдеться у твердженні (під час проходження ЗНО – у низці тверджень). Вирішіть, правдивим чи неправдивим є наведене в завданні твердження стосовно почутого тексту. Після другого прослуховування остаточно виберіть правильний варіант відповіді.
Твердження озазначає: Стів Джобс попросив створити логотип із яблуком (Steve Jobs asked to design a logo with an apple). В озвучуваному тексті: The only direction we got from Steve was: “not to make it cute” (Єдина вказівка, яку ми отримали від Стіва, була: «не робіть його – логотип – милим»). Але в тексті немає інформації про те, що Стів Джобс просив зробити логотип з яблуком. Отже твердження є неправдивим.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні необхідно визначити правильність чи неправильність наведеного твердження щодо змісту прослуханого тексту.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її і неухильно виконуйте!
Для правильного розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Під час прослуховування тексту перший раз намагайтеся почути інформацію, про яку йдеться у твердженні (під час проходження ЗНО – у низці тверджень). Вирішіть, правдивим чи неправдивим є наведене в завданні твердження стосовно почутого тексту. Після другого прослуховування остаточно виберіть правильний варіант відповіді.
Твердження cherry was used as one of the logo versions означає: вишню було використано як один із варіантів логотипу. В озвучуваному тексті: I designed it with a bite, so people would get that it was an apple and not a cherry (Я розробив його – яблуко – з укусом, щоби люди зрозуміли, що це яблуко, а не вишня). Це єдина фраза в тексті, де згадано вишню, але не як один із варіантів логотипу. Тому твердження є неправдивим.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні необхідно визначити правильність чи неправильність наведеного твердження щодо змісту прослуханого тексту.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її і неухильно виконуйте!
Для правильного розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Під час прослуховування тексту перший раз намагайтеся почути інформацію, про яку йдеться у твердженні (під час проходження ЗНО – у низці тверджень). Вирішіть, правдивим чи неправдивим є наведене в завданні твердження стосовно почутого тексту. Після другого прослуховування остаточно виберіть правильний варіант відповіді.
Твердження Steve Jobs suggested using a colourful logo означає: Стів Джобс запропонував використовувати кольоровий логотип. В озвучуваному тексті: At the time most logos were single colour. What about the colour stripes? – That was Steve’s idea (У той час більшість логотипів були однобарвними. А як щодо кольорових смуг? – Це була ідея Стіва). Тобто твердження є правдивим.
Правильна відповідь – Т.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Розуміння мови на слух (аудіювання). Повне розуміння змісту почутого й уміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього, з-поміж яких необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її і неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно повністю зрозуміти текст певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно прочитайте варіанти відповіді й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту визначте правильну, на вашу думку, відповідь. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно прочитайте варіанти відповіді й, прослухавши текст удруге, остаточно виберіть з-поміж них правильний.
Потрібно відповісти на запитання: Why did the speaker decide to save money? (Чому промовець вирішив економити гроші?). В озвучуваному тексті: 12 months ago gave myself a challenge give up spending on all but the essentials for a whole year (12 місяців тому я вирішив відмовитися від витрат на все крім найнеобхіднішого). Промовець говорить, що ніколи не замислювався над тим, як багато він витрачає грошей, тож вирішив спробувати витрачати лише на найнеобхідніше для життя, щоб набути досвіду економії.
Серед варіантів відповіді лише because he wanted some new experience (хотів набути трохи нового досвіду) відповідає контексту.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Розуміння мови на слух (аудіювання). Повне розуміння змісту почутого й уміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього, з-поміж яких необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її і неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно повністю зрозуміти текст певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно прочитайте варіанти відповіді й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту визначте правильну, на вашу думку, відповідь. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно прочитайте варіанти відповіді й, прослухавши текст удруге, остаточно виберіть з-поміж них правильний.
Потрібно відповісти на запитання: Why did the speaker have to go over his budget? (Чому промовець був змушений перевищити свій бюджет?).
В озвучуваному тексті: Only twice last year I had to go out of my pocket above my basic budget. The first was when I bought a bag of chips because there was nothing else to eat in a local shop. The second was when my neighbour hired a man to fix the roof (За останній рік я лише двічі перевищив свій базовий бюджет. Перший раз – коли купив пачку чіпсів, тому що в місцевому магазині більше не було нічого їстівного. Удруге – коли мій сусід найняв чоловіка для ремонту даху).
Правильний варіант відповіді – He paid for the house repair service (він заплатив за ремонт будинку).
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Розуміння мови на слух (аудіювання). Повне розуміння змісту почутого й уміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього, з-поміж яких необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її і неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно повністю зрозуміти текст певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно прочитайте варіанти відповіді й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту визначте правильну, на вашу думку, відповідь. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно прочитайте варіанти відповіді й, прослухавши текст удруге, остаточно виберіть з-поміж них правильний.
Потрібно відповісти на запитання: Which of the following did the speaker face? (Із чим із наступного промовець зіткнувся?).
В озвучуваному тексті: I missed blockbuster films. I wasn’t able to join friends when they went out for a nice meal (Я пропустив кіноблокбастери. Я не міг приєднатися до моїх друзів, коли вони ходили смачно поїсти в кафе/ресторан). Серед запропонованих варіантів лише missing his usual entertainment (пропустив свої звичайні розваги) відповідає змісту.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Розуміння мови на слух (аудіювання). Повне розуміння змісту почутого й уміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього, з-поміж яких необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її і неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно повністю зрозуміти текст певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно прочитайте варіанти відповіді й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту визначте правильну, на вашу думку, відповідь. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно прочитайте варіанти відповіді й, прослухавши текст удруге, остаточно виберіть з-поміж них правильний.
Потрібно відповісти на запитання: How did the speaker benefit from his new way of life? (Яку користь отримав промовець від свого нового способу життя?)
Варіанти відповіді:
А He learned to bargain at a local shop (Він навчився торгуватись у місцевому магазині)
В He paid off all his debts to the bank (Він заплатив усі свої борги банку)
С He changed his eating habits (Він змінив свої звички у харчуванні).
В озвучуваному тексті чуємо: I learned to shop in a better way than ever before. I planned my meals and I cooked (Я навчився робити покупки краще, ніж будь-коли раніше. Я планував свою їжу і я готував сам). Тобто промовець змінив свої харчові звички (He changed his eating habits).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Розуміння мови на слух (аудіювання). Повне розуміння змісту почутого й уміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього, з-поміж яких необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її і неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно повністю зрозуміти текст певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно прочитайте варіанти відповіді й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту визначте правильну, на вашу думку, відповідь. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно прочитайте варіанти відповіді й, прослухавши текст удруге, остаточно виберіть з-поміж них правильний.
Потрібно відповісти на запитання: What is TRUE of the speaker? (Що є правдою про промовця?).
Варіанти відповіді:
А He was encouraged in social networks (його заохочували в соціальних мережах)
В He celebrated the end of his experiment (він відсвяткував кінець свого експерименту
C He wrote a book of tips on saving money (він написав книгу порад щодо економії грошей)
В озвучуваному тексті: I would like to say thank you to those who supported me on social media (Я хотів би подякувати тим, хто підтримував мене в соціальних мережах). Лише варіант He was encouraged in social networks відповідає контексту.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У завданні наведено автентичний текст – рекламне оголошення. Потрібно визначити, про що йдеться в ньому, вибравши один варіант відповіді з-поміж восьми наведених (A–H).
Для цього швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова й фрази, що визначають основну тему оголошення.
Ключовими в оголошенні є фрази Bringing the cinema to the people and the people to the cinema (Привести кіно до людей та людей до кіно), international film festival (міжнародний кінофестиваль), які дають змогу зрозуміти, що основною темою тексту є відвідування кінофестивалю, тобто розваги.
Серед поданих варіантів правильною відповіддю є entertainment (розваги, видовище).
Правильна відповідь – Н.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У завданні наведено автентичний текст – рекламне оголошення. Потрібно визначити, про що йдеться в ньому, вибравши один варіант відповіді з-поміж восьми наведених (A–H).
Для цього швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова й фрази, що визначають основну тему оголошення.
Ключовими в оголошенні є фрази our new store (наш новий магазин), Grand Opening (урочисте відкриття). З контексту зрозуміло, що йдеться про відкриття нового магазину. З-поміж запропонованих варіантів відповіді лише shopping (робити покупки) відповідає змісту тексту.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У завданні наведено автентичний текст – рекламне оголошення. Потрібно визначити, про що йдеться в ньому, вибравши один варіант відповіді з-поміж восьми наведених (A–H).
Для цього швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова й фрази, що визначають основну тему оголошення.
Ключовими в оголошенні є фрази Dyeing (фарбування), Hot towel shave (гоління з гарячим рушником), Kid’s cut (підстригання дітей). Одразу зрозуміло, що йдеться про перукарню і послуги, які надають там. Із-поміж варіантів відповіді лише hairdressing (перукарня, перукарська справа) відповідає темі тексту.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У завданні наведено автентичний текст – рекламне оголошення. Потрібно визначити, про що йдеться в ньому, вибравши один варіант відповіді з-поміж восьми наведених (A–H).
Для цього швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова й фрази, що визначають основну тему оголошення.
Ключовими в оголошенні є фрази pumpkin pudding (гарбузовий пудинг), Latte ( кава лате), muffins (гаряча здоба) тощо. Саме ці фрази дають змогу вибрати правильний варіант відповіді eating out (харчування не вдома).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У завданні наведено автентичний текст – рекламне оголошення. Потрібно визначити, про що йдеться в ньому, вибравши один варіант відповіді з-поміж восьми наведених (A–H).
Для цього швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова й фрази, що визначають основну тему оголошення.
Ключовими в оголошенні є фрази build your career (будуй свою кар’єру), full-time and part-time (повна зайнятість і часткова зайнятість), Restaurant Manager (менеджер ресторану), we are looking for (ми шукаємо), із яких одразу зрозуміло, що йдеться про вакансії, пропозиції робочих місць. Ось чому варіант відповіді job opportunities (можливість працевлаштування) єдиний правильний з усіх запропонованих варіантів.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для правильного виконання завдання потрібно уважно, із використанням як ознайомлювального (переглядового), так і вивчального читання, прочитати текст. Потім – прочитати запитання, а також варіанти відповіді на нього. Після цього необхідно визначити частину тексту (абзац), де може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
Потрібно відповісти на запитання: Що говорить автор про самостійні подорожі відповідно до абзацу 1?
У першому абзаці тексту зазначено: I don't really have an excuse to travel alone any more, and miss it (У мене немає більше приводу самостійно подорожувати, і я сумую за цим). Серед запропонованих варіантів відповіді змісту тексту відповідає She had to give up travelling solo (Їй довелося відмовитись від самостійних подорожей.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для правильного виконання завдання потрібно уважно, із використанням як ознайомлювального (переглядового), так і вивчального читання, прочитати текст. Потім – прочитати запитання, а також варіанти відповіді на нього. Після цього необхідно визначити частину тексту (абзац), де може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
Потрібно відповісти на запитання: Що трапилося з авторкою в Парижі?
У другому абзаці тексту зазначено: When I ran my belongings through security at the station, I unknowingly dropped my passport, only to have a stranger pick it up for me (Коли я проходила перевірку служби безпеки, я випадково впустила мій паспорт і незнайомець підняв його для мене). Серед запропонованих варіантів відповіді лише She had trouble with her documents (Вона мала проблеми з документами) відповідає контексту.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для правильного виконання завдання потрібно уважно, із використанням як ознайомлювального (переглядового), так і вивчального читання, прочитати текст. Потім – прочитати запитання, а також варіанти відповіді на нього. Після цього необхідно визначити частину тексту (абзац), де може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
Потрібно відповісти на запитання: Яку з переваг самостійного подорожування НЕ ЗГАДАНО в абзаці 3?
У третьому абзаці тексту зазначено: There are other advantages of being a party of one (Є інші переваги самостійних подорожей). Серед цих переваг авторка називає можливість робити фото, нікого не чекаючи, планувати маршрути подорожі на свій смак, їсти де й що заманеться тощо. Але в цьому абзаці нічого не сказано про вивчення іноземних мов. Тому єдиною правильною відповіддю є варіант being able to practise foreign languages (мати можливість практикувати іноземні мови).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для правильного виконання завдання потрібно уважно, із використанням як ознайомлювального (переглядового), так і вивчального читання, прочитати текст. Потім – прочитати запитання, а також варіанти відповіді на нього. Після цього необхідно визначити частину тексту (абзац), де може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
Потрібно відповісти на запитання: Чому авторка вирішила відкласти дзвінок мамі до ранку?
У четвертому абзаці зазначено: When I started to dial home, I realised that it was 3 a.m. back home, so I decided that a few more hours of worrying until a morning call wouldn't kill my mother, and went to bed (Коли я почала набирати домашній номер, я зрозуміла, що вдома була третя ранку, тому я вирішила, що ще декілька годин хвилювання до ранкового дзвінка не вб’ють мою маму, і лягла спати). Серед запропонованих варіантів відповіді правильним є because of the time difference (через різницю в часі).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для правильного виконання завдання потрібно уважно, із використанням як ознайомлювального (переглядового), так і вивчального читання, прочитати текст. Потім – прочитати запитання, а також варіанти відповіді на нього. Після цього необхідно визначити частину тексту (абзац), де може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
У п’ятому абзаці зазначено: Do we need other people to approve of everything we do? Personally, I won't wait for anyone to tell me that it's okay or that they want to go, too, or that they have a place for me to stay. I'll just go (Чи вам необхідне схвалення всього, що ви робите іншими людьми? Особисто я не чекатиму, щоби хтось казав мені, що це добре, або що вони хочуть також поїхати, або що вони мають для мене місце де зупинитися. Я просто їду). Лише варіант She is an independent person (Вона є незалежною особою) відповідає контексту.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні наведено автентичний текст і вісім тверджень (A – H). Необхідно визначити твердження, що відповідає поданій у тексті інформації. Для цього спочатку прочитайте твердження, а потім проаналізуйте текст.
У тексті йдеться про книжковий магазин, у якому повно не лише різних книжок, а й звірів – щури, коти, шиншила, ящірка й навіть тарантул живуть тут. Також зазначено: And the bookshop door has a purple, child-sized door built into it, so children can let themselves in! (І ще двері магазину мають вбудовані в них пурпурові дверцята дитячого розміру, так що діти можуть зайти всередину самостійно!). Варіант відповіді has a special colourful entrance for kids (має спеціальний кольоровий вхід для дітей) відповідає контексту.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні наведено автентичний текст і вісім тверджень (A – H). Необхідно визначити твердження, що відповідає поданій у тексті інформації. Для цього спочатку прочитайте твердження, а потім проаналізуйте текст.
У тексті йдеться про магазин, у якому є кухня, де можна спробувати приготувати щось за рецептами з книг, які продаються. Крім кухарських книжок тут також можна придбати книжки з хімії, історії, мистецтва, правильного харчування тощо. також зауважено: The shop provides free wrapping. (Магазин пропонує безкоштовну обгортку). Серед запропонованих тверджень лише gives you a chance to save on packaging (дає можливість зекономити на упаковці) відповідає інформації, уміщеній у тексті.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні наведено автентичний текст і вісім тверджень (A – H). Необхідно визначити твердження, що відповідає поданій у тексті інформації. Для цього спочатку прочитайте твердження, а потім проаналізуйте текст.
У тексті йдеться про те, що цей магазин неможливо проминути, адже він розташований на центральній вулиці міста, і що в 1920-ті роки він був газетним кіоском, а потім почав продавати книжки, іграшки та спортивний одяг. Поміж варіантів відповіді твердження sold magazines and papers (продавав газети та журнали) відповідає змісту цього тексту.
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні наведено автентичний текст і вісім тверджень (A – H). Необхідно визначити твердження, що відповідає поданій у тексті інформації. Для цього спочатку прочитайте твердження, а потім проаналізуйте текст.
У тексті описано найбільший у світі магазин книжок про подорожі. Про нього писав навіть Артур Конан Дойль у своїй знаменитій історії про собаку Баскервілей: Arthur Conan Doyle wrote about it in Hound of the Baskervilles. Серед запропонованих варіантів відповіді лише was mentioned in detective fiction (був згаданий у детективі) відповідає інформації, уміщеній у тексті.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні наведено автентичний текст і вісім тверджень (A – H). Необхідно визначити твердження, що відповідає поданій у тексті інформації. Для цього спочатку прочитайте твердження, а потім проаналізуйте текст.
У тексті йдеться про сучасний книжковий магазин, що представлений навіть у соціальних мережах і в якому можна купити книжки онлайн. Також у тексті зазначено: Established 30 years ago, it regularly holds evening talks, signings and kids' activities (Створений 30 років тому, він регулярно проводить вечірні бесіди, презентації та дитячі заходи). Поміж запропонованих варіантів відповіді твердження offers a diverse event programme (пропонує різноманітну програму заходів) відповідає змісту тексту.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні наведено автентичний текст і вісім тверджень (A – H). Необхідно визначити твердження, що відповідає поданій у тексті інформації. Для цього спочатку прочитайте твердження, а потім проаналізуйте текст.
У тексті йдеться про магазин, у якому є відділ дитячої літератури з інтерактивними книжками, які добре продаються. Для дорослих є багато літератури: популярні романи, путівники, карти, книжки рецептів їжі, книжки з місцевої історії тощо. Також у тексті зауважено: Every year the shop also arranges a number of cookery demonstrations. (Щороку магазин улаштовує низку кулінарних показів). Серед запропонованих варіантів відповідей твердження organises culinary shows (організовує кулінарні шоу) відповідає контексту.
Правильна відповідь – Н.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
Речення з пропуском 33 означає: полярні ведмеді були додані до списку тварин, що перебувають під загрозою зникнення (33) __________ (Polar bears have been added to the list of threatened species (33) __________). Серед наданих варіантів відповіді лише and will receive special protection under U.S. law (і отримають спеціальний захист за законом Сполучених Штатів) підходить за змістом й узгоджується граматично з контекстом.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
Щоби виконати завдання 34, потрібно проаналізувати зміст речення, у якому воно міститься: In his statement, U.S. Secretary of the Interior Dirk Kempthorne noted (34)__________is the greatest threat to the bears (У своїй заяві міністр внутрішніх справ США Дірк Кемпторн зазначив (34) ________ є найбільшою загрозою для ведмедів). Серед запропонованих варіантів відповіді лише that the decline of the Arctic sea ice (що зменшення арктичного морського льоду) є логічним продовженням речення, відповідає змісту тексту й підходить граматично.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
Пропуск 35 міститься в реченні: «But sea ice is melting as the planet warms, (35) __________ for several more decades» (Але морський лід тане, тому що планета нагрівається, (35) __________ ще протягом декількох десятиліть). У цьому реченні не вистачає частини, яку продовжує фраза протягом декількох десятиліть. Тож лише варіант відповіді and it is predicted to continue to do so (і очікується, що вона буде продовжувати це робити) відповідає змісту речення і підходить граматично. Речення означає: Але морський лід тане, тому що планета нагрівається і очікується, що вона буде продовжувати це робити ще протягом декількох десятиліть.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
Пропуск 36 міститься в реченні: Хоча багато науковців говорять (36) __________ про танення морського льоду, новий захист полярних ведмедів не змінить кліматичну політику США (Although many scientists say (36) __________ for the melting sea ice, the new polar bear protections will not change U.S. climate policy). Серед запропонованих варіантів відповіді лише that human activity is directly responsible (що діяльність людини напряму відповідальна) за змістом і граматично підходить до контексту. Речення означає: Хоча багато науковців говорять, що діяльність людини напряму відповідальна за танення морського льоду, новий захист полярних ведмедів не змінить кліматичну політику США.
Правильна відповідь – Н.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
У реченнях, що передують реченню з пропуском 37, ідеться про те, що середовище постійного мешкання ведмедів лежить поза межами Сполучених Штатів, у Канаді й Гренландії. З-поміж наведених варіантів відповідає контексту фрагмент that saving the polar bear (що збереження полярного ведмедя), який є логічним завершенням частини речення і підходить як граматично, так і за змістом: Scott Bergen, a landscape ecologist, noted that saving the polar bear will depend on international cooperation (Скотт Берген, ландшафтний еколог, зазначив, що збереження полярного ведмедя залежатиме від міжнародного співробітництва).
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
Пропуск 38 міститься в реченні: Scientists view these areas as safe places (38) __________ over the long term and repopulate the Arctic if temperatures decrease and sea ice returns. (Учені розглядають ці площі як безпечні місця (38) _________ протягом довгого часу й знову заселити Арктику, якщо температура знизиться й морський лід повернеться). З-поміж поданих лише варіант that could allow some polar bear populations to survive (що могли б дати змогу популяціям полярного ведмедя вижити) відповідає змісту речення. Речення означає: Учені розглядають ці площі як безпечні місця, що могли б дозволити популяціям полярного ведмедя вижити протягом довгого часу й знову заселити Арктику, якщо температура знизиться й морський лід повернеться.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 39 міститься в реченні I think more teachers and students need to (39) __________ a real connection to each other (Я вважаю, що більше вчителів і студентів потребують відчути справжній зв’язок один із одним). З-поміж варіантів відповіді do (виконувати), experience (відчувати, знати з досвіду), survive (вціліти, пережити щось) і select (добирати) лише experience відповідає змісту речення і є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск міститься в реченні School should be a space where we can meet eye to eye and understand where everyone (40) __________. З-поміж варіантів відповіді comes from (походити), comes off (зникати), comes over (переходити на чиюсь сторону, змінювати думку) і comes up (підходити, наближатися) лише comes from, який підходить і граматично, і за змістом, а речення означає: Школа повинна бути місцем, де ми можемо зустрітися поглядами й зрозуміти, звідки ми походимо.
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 41 міститься в реченні, яке означає: Дорослішати й жити нелегко, і не має значення, якого ви віку, статі чи раси (Growing up and life aren't easy, no (41) __________ what someone's age, gender, or race is). З-поміж поданих варіантів відповіді лише matter (мати значення) повністю відповідає контексту й підходить граматично, бо є частиною сталого виразу не має значення.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Проаналізувавши речення з пропуском 42 й надані варіанти відповіді boots (черевики), steps (кроки), feet (ступні) і shoes (туфлі), можна дійти висновку, що лише варіант shoes вписується у речення граматично й за змістом, тому що є частиною стійкого виразу to be in someone shoes (бути на чиємусь місці). Речення означає: більше людей потребують інтенсивного курсу перебування на чиємусь місці.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
З-поміж поданих варіантів відповіді deserve (заслуговувати, бути гідним), produce (виробляти, виготовляти), offer (пропонувати) і win (вигравати, перемагати) граматично й за змістом підходить deserve: We all deserve the chance to learn in a safe and supportive environment (Ми всі заслуговуємо на можливість навчатися в безпечному й сприятливому середовищі).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Проаналізувавши зміст речення з пропуском 44, можна дійти висновку, що серед запропонованих варіантів відповіді breed (порода, покоління), kind (вид, різновид, сорт), ring (коло, ринг) і view (вигляд, краєвид) лише kind підходить за змістом: Але вони намагались побудувати такі різновиди мостів, які вони використовували у Європі (But they tried to construct the (44) __________ of bridges they used in Europe).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Розгляньмо варіанти відповіді до пропуску 45. Серед поданих варіантів turned down (відхиляти, відкидати (пропозицію), put down (записувати, знижувати), fell down (падати вниз, розсипатися), brought down (знижувати ціну, доводити до відома) лише fell down відповідає контексту (адже йдеться про камінні мости) і підходить граматично. Речення означає: і вони завжди падали й розбивалися (And they always fell down and broke).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Частина речення, у якому міститься пропуск 46, означає: Інки були дуже майстерними в роботі з каменем (The Inca people were very (46) __________ with stone). З-поміж варіантів відповіді educated (освічений, вихований), learned (учений, ерудований), informed (обізнаний, поінформований), skilled (кваліфікований, майстерний) лише варіант skilled підходить за змістом і граматично.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Речення They knew that stone would not (47) __________ for bridges like this означає: вони знали/розуміли, що камінь не підходить/не спрацює для таких мостів як цей. Серед запропонованих варіантів відповіді let (дозволяти), give (давати, вручати), work (працювати), take (брати) лише work відповідає контексту.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Речення So, the Incan engineers used another (48)__________ they knew: they used grass, cloth fibres, and animal hair означає: отже, інженери інків використовували інші відомі їм ресурси/засоби: траву, волокна тканини та шерсть тварин. Тож серед наданих варіантів відповіді resource (ресурси, засоби), support (підтримка, опора), equipment (устаткування, обладнання), vision (зір, проникливість) лише resource відповідає контексту й підходить граматично.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У завданні потрібно заповнити пропуск словом, вибравши необхідне за граматичною формою серед чотирьох варіантів (А – D).
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Проаналізуйте не лише зміст речення, а і його структуру. Обов’язково зверніть увагу на речення, що передує реченню з пропуском і розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Речення Richard (49)__________ the lions "very annoying" означає: Річард виявив, що леви були дуже набридливі. У реченні пропущено дієслово-присудок. Проаналізувавши попереднє речення й наступне після пропуску 49, можна дійти висновку, що присудок називає фактичну дію, яка відбувалася в минулому. Серед запропонованих варіантів відповіді лише found, який відповідає контексту й узгоджується граматично з підметом.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У завданні потрібно заповнити пропуск словом, вибравши необхідне за граматичною формою серед чотирьох варіантів (А – D).
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Проаналізуйте не лише зміст речення, а і його структуру. Обов’язково зверніть увагу на речення, що передує реченню з пропуском і розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Речення Hetried (50) _____________ from fires to scarecrows означає: він випробував усе – від вогнищ до опудал (). У реченні пропущено додаток, виражений неозначеним займенником. Серед поданих варіантів відповіді лише everything узгоджується граматично й відповідає контексту.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У завданні потрібно заповнити пропуск словом, вибравши необхідне за граматичною формою серед чотирьох варіантів (А – D).
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Проаналізуйте не лише зміст речення, а і його структуру. Обов’язково зверніть увагу на речення, що передує реченню з пропуском і розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Речення However, he noticed (51) __________ effective way was when he would walk around with a flashlightз означає: однак він помітив, що найефективнішим був спосіб, коли він ходив навкруги з ліхтариком. У реченні пропущено прикметник у найвищому ступені порівняння. Серед запропонованих варіантів лише the most задовольняє умову завдання. Варіанти a much, most, more не утворюють найвищого ступеня порівняння.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У завданні потрібно заповнити пропуск словом, вибравши необхідне за граматичною формою серед чотирьох варіантів (А – D).
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Проаналізуйте не лише зміст речення, а і його структуру. Обов’язково зверніть увагу на речення, що передує реченню з пропуском і розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Речення After taking apart his mother's new radio, he made a machine that would flash a series of lights, tricking the lions into thinking someone (52)__________ around with a flashlight означає: після того, як він розібрав нове радіо його матері, він зробив машину, яка виблискувала вогниками, обманюючи левів, яким здавалося, що хтось ходить навколо з ліхтариком. У реченні пропущено дієслово-присудок. Серед поданих варіантів відповіді was walking, has been walking, are walking і have been walking лише was walking називає дію-процес, який виконує сам підмет, й узгоджується з контекстом граматично.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У завданні потрібно заповнити пропуск словом, вибравши необхідне за граматичною формою серед чотирьох варіантів (А – D).
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Проаналізуйте не лише зміст речення, а і його структуру. Обов’язково зверніть увагу на речення, що передує реченню з пропуском і розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Речення It worked, and soon there were seven other homes (53) __________ his "lion lights" означає: це спрацювало, і незабаром було ще сім будинків, що використовували його «левові вогні». У реченні пропущено дієприкметник теперішнього часу. Серед поданих варіантів відповіді лише using є дієприкметником теперішнього часу й відповідає змісту.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У завданні потрібно заповнити пропуск словом, вибравши необхідне за граматичною формою серед чотирьох варіантів (А – D).
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Проаналізуйте не лише зміст речення, а і його структуру. Обов’язково зверніть увагу на речення, що передує реченню з пропуском і розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Фрагмент речення, у якому міститься пропуск 54, означає: Якщо бажаєш отримати новий вигляд/нову зовнішність, щоби вирізнятися на вечірках цього сезону, прямуй до Японії, де один перукар пропонує безкоштовні стрижки… (If you fancy (54)__________ a new look with a difference this party season, head to Japan where one hairstylist is offering free cuts). Проаналізувавши подані варіанти відповіді get, getting, to be getting, to get, можна дійти висновку, що лише getting підходить граматично й за змістом, адже після дієслова fancy завжди вживають тільки герундій.
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У завданні потрібно заповнити пропуск словом, вибравши необхідне за граматичною формою серед чотирьох варіантів (А – D).
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Проаналізуйте не лише зміст речення, а і його структуру. Обов’язково зверніть увагу на речення, що передує реченню з пропуском і розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 55 міститься в другій частині того ж речення, що й пропуск 54: …where one hairstylist is offering free cuts, providing he can do (55) __________ he wants to your hair (… де один перукар пропонує безкоштовні стрижки, за умови, що він може робити все що захоче з твоїм волоссям). Серед запропонованих варіантів відповіді whatever (все що), however (як би не, проте, однак), wherever (де б не, куди б не), whenever (коли вже) лише whatever узгоджується граматично й за змістом.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У завданні потрібно заповнити пропуск словом, вибравши необхідне за граматичною формою серед чотирьох варіантів (А – D).
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Проаналізуйте не лише зміст речення, а і його структуру. Обов’язково зверніть увагу на речення, що передує реченню з пропуском і розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Речення It's a bold move but the barber in Tokyo is offering impressive makeovers for those daring enough (56) __________ the cutз пропуском 56 означає: це сміливий крок, але перукар в Токіо пропонує ефектний макіяж тим, хто достатньо сміливий, щоби підстригтися. Потрібно вставити пропущений інфінітив. Тому правильною відповіддю є варіант to take який узгоджується з контекстом граматично й за змістом.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У завданні потрібно заповнити пропуск словом, вибравши необхідне за граматичною формою серед чотирьох варіантів (А – D).
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Проаналізуйте не лише зміст речення, а і його структуру. Обов’язково зверніть увагу на речення, що передує реченню з пропуском і розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Речення It's the Christmas season and many of our customers say they want to cheer up their parties or make themselves (57) __________ out from the crowd означає: це сезон Різдва й багато хто з наших клієнтів говорять, що вони хочуть підняти настрій на своїх вечірках або вирізнитися з натовпу. Варіанти відповіді standing (Present Participle) і stood (Past Simple) не узгоджуються граматично з контекстом. Адже в реченні пропущено інфінітив. Варіант to stand також не може бути правильною відповіддю, тому що у словосполученні to make somebody do something ужито інфінітив без частки to. Лише варіант stand (інфінітив без to) підходить граматично.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У завданні потрібно заповнити пропуск словом, вибравши необхідне за граматичною формою серед чотирьох варіантів (А – D).
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Проаналізуйте не лише зміст речення, а і його структуру. Обов’язково зверніть увагу на речення, що передує реченню з пропуском і розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У пропуск в реченні While being (58) __________ can be fun, it might not be so great if you get fired, as many companies in Japan have rules regulating certain hairstyles (Хоча бути несхожим/відмінним від інших може бути весело, це не може бути дуже добре, якщо тебе звільнять із роботи, бо багато компаній у Японії мають правила, що регламентують/упорядковують певні зачіски) потрібно вставити прикметник. Лише different – несхожий, відмінний (прикметник) є єдиною можливою відповіддю до цього завдання, тому що difference – відмінність (іменник), differently – інакше, по-різному (прислівник), differ – відрізнятися (дієслово).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
Зразок написання власного висловлення
Dear Mary,
Thanks for all your news. I’m glad that you are fine, but I’m really sorry that because of the pandemic lockdown you feel bored and don’t know what to do in your free time. I’m sure that taking up a hobby will improve the situation. Hobbies are not only fun, but it is also an opportunity to broaden your horizons even reveal your hidden talents.
There are a lot of interesting activities that people can choose as hobbies. Some people like collecting stamps, coins or badges, others prefer gardening, hiking or taking photographs. As I am a very energetic person, I have always been interested in sports, especially volleyball. Besides, I collect stickers and coins of different countries. That gives me a chance to learn a lot about traditions and culture of those countries I’m also keen on painting and studying foreign languages. And that certainly broadens my worldview. In addition, my greatest passion is dancing, which together with going in for sports, helps me to stay healthy, to keep fit and even be graceful.
I have been dancing for the last 6 years. I can even boast of my attainments in this activity. I have won the first prize in several dance competitions. My parents support my passion because dancing isn’t only exercise that helps to be in good shape, but it is also an art itself which fills my heart and soul with warmth and joy.
Choosing a hobby you should consider several things. Firstly, think what you will enjoy doing regularly. Secondly, what you would like to learn or master. And last but not least, take into account you likes and dislikes. It should be something that will make you interested in it or even glad to do it. I know that you are a very active person and I advise you to think about going in for sports. Staying indoors, you can choose table tennis as a hobby. It will help you to relax and keep fit at the same time. I also remember that you are good at drawing. I believe it’s a good idea to master your skills in it. You know there are a lot of various online courses that can help you to do that.
Well, I hope my letter will be of some help to you. Waiting for a letter from you.
Best wishes,
Kate
Знайшли помилку? Пишіть на
- Усі тести ЗНО з англійської мови онлайн
- Завдання й відповіді ЗНО з англійської мови минулих років
- Усе про тест ЗНО з англійської мови
- Програма ЗНО з англійської мови
- Усе про власне висловлення з англійської мови
- Приклади написання власного висловлення з англійської мови
- Тести ЗНО онлайн з інших предметів
- Дорожня карта учасника ЗНО
- Дорожня карта вступника на бакалавра