ЗНО онлайн 2011 року з англійської мови – основна сесія
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У цьому завданні вісім заголовків і п’ять автентичних текстів. Необхідно добрати заголовок до кожного тексту. Важливо пам’ятати, що три заголовки зайві.
Потрібно швидко переглянути текст і виділити в ньому ключові слова / фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть добрати заголовок до тексту.
Ключовими в цьому тексті є фрази students with a sense of social responsibility (студенти з почуттям соціальної відповідальності), who have the potential to work for open and democratic societies (які мають потенціал для роботи в інтересах відкритих і демократичних суспільств), have the potential for intellectual development (мають потенціал для подальшого розвитку).
Вони дають змогу зрозуміти, що в тексті схарактеризовано майбутніх студентів, яких хотів би мати університет.
Серед поданих варіантів заголовків змісту тексту відповідає Student Profile (Характеристика / профіль студента).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У цьому завданні вісім заголовків і п’ять автентичних текстів. Необхідно добрати заголовок до кожного тексту. Важливо пам’ятати, що три заголовки зайві.
Потрібно швидко переглянути текст і виділити в ньому ключові слова / фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть добрати заголовок до тексту.
Ключовими в цьому тексті є фрази Student activities at CEU are organized directly by the students» (студентське дозвілля в університеті організовують безпосередньо самі студенти), Some activities support specific interests, talents and academic pursuits (деякі заходи спрямовані на підтримку конкретних інтересів, талантів і наукових цілей).
Серед наведених варіантів заголовків змісту тексту відповідає Extracurricular Activities (поза лекційні / позакласні заходи).
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У цьому завданні вісім заголовків і п’ять автентичних текстів. Необхідно добрати заголовок до кожного тексту. Важливо пам’ятати, що три заголовки зайві.
Потрібно швидко переглянути текст і виділити в ньому ключові слова / фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть добрати заголовок до тексту.
Ключовими в цьому тексті є фрази The dormitory is run as a hotel-type service (гуртожиток функціонує як готель), There is a sports center with a swimming pool and a fitness room, basketball and tennis courts (Є спортивний центр із басейном і залом для фітнесу, баскетбольне поле й тенісний корт) та On every floor there is a quiet lounge with a coffee machine, a microwave oven and a refrigerator (на кожному поверсі є кімната відпочинку з кавомашиною, мікрохвильовою піччю і холодильником).
Серед наведених варіантів заголовків темі тексту відповідає Housing and Facilities (житло та умови проживання / зручності).
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У цьому завданні вісім заголовків і п’ять автентичних текстів. Необхідно добрати заголовок до кожного тексту. Важливо пам’ятати, що три заголовки зайві.
Потрібно швидко переглянути текст і виділити в ньому ключові слова / фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть добрати заголовок до тексту.
Ключовими в цьому тексті є фрази the CEU Library holds the largest collection of English-language materials (бібліотека університету має найбільше зібрання матеріалів англійською мовою), …monographs and serials in economics, environmental policy and sciences, history, international relations and European studies, law, and political science can be found in the collection» (…монографії, серії видань з економіки, екологічної політики й науки, історії, міжнародних відносин і європейських досліджень, права й політології можна знайти в зібранні).
Саме ці фрази дають змогу добрати заголовок до тексту. Це варіант Information Resources (інформаційні ресурси).
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У цьому завданні вісім заголовків і п’ять автентичних текстів. Необхідно добрати заголовок до кожного тексту. Важливо пам’ятати, що три заголовки зайві.
Потрібно швидко переглянути текст і виділити в ньому ключові слова / фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть добрати заголовок до тексту.
Ключовими в цьому тексті є фрази CEU maintains an internal academic data network (університет підтримує внутрішню мережу академічних даних), Course registration and grading are computerized (реєстрація й класифікація курсів – комп’ютеризована).
Серед наведених варіантів відповіді умову завдання задовольняє Information System (інформаційна система).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім проаналізувати запитання і варіанти відповіді на них. Після цього треба визначити частину тексту (абзац), у якій / якому може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь з-поміж наведених.
Відповідь на запитання, що автор пропонує батькам не робити, є в першому абзаці: Clear a quiet work space. Stick to a homework schedule. Set goals. Set boundaries. Do not bribe (Розчистіть затишне місце для роботи / навчання. Дотримуйтеся графіку виконання домашніх завдань. Визначте мету. Визначте кордони. Не використовуйте підкуп (Не давайте хабар).
Умову завдання задовольняє варіант відповіді offer a child something in return for studying (пропонувати дитині щось в обмін на навчання).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім проаналізувати запитання і варіанти відповіді на них. Після цього треба визначити частину тексту (абзац), у якій / якому може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь з-поміж наведених.
У першому абзаці тексту зазначено: Every September, millions of parents try a kind of psychological witchcraft to transform their summer-glazed campers into fall students, their video-bugs into bookworms (Кожного вересня мільйони батьків намагаються використати свого роду психологічне чаклунство, щоби перетворити своїх літніх відпочивальників на осінніх учнів, своїх любителів відео на бібліоманів – любителів читати.
Серед запропонованих варіантів контексту відповідає лише Turning their children’s attention to studying (Привернути увагу своїх дітей до навчання).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім проаналізувати запитання і варіанти відповіді на них. Після цього треба визначити частину тексту (абзац), у якій / якому може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь з-поміж наведених.
Правильним є варіант відповіді, де йдеться про інформацію, якої немає в тексті. Серед запропонованих варіантів лише elderly people rarely benefit from new learning techniques (люди похилого віку рідко користуються новими методами навчання) задовольняє умову завдання, тому що у тексті немає інформації про те, чи використовують нові методи навчання люди похилого віку.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім проаналізувати запитання і варіанти відповіді на них. Після цього треба визначити частину тексту (абзац), у якій / якому може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь з-поміж наведених.
У третьому абзаці зазначено: Student traits and teaching styles surely interact;... The trouble is, no one can predict how (Особливості учня і стилі викладання, безумовно, взаємодіють … Проблема в тому, що ніхто не може передбачити, як). Тож стилі викладання й особливості учня часто не збігаються.
Контексту відповідає варіант the student’s learning style differs from the teaching approach at school (стиль навчання учня відрізняється від підходу до навчання в школі).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім проаналізувати запитання і варіанти відповіді на них. Після цього треба визначити частину тексту (абзац), у якій / якому може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь з-поміж наведених.
В останньому абзаці тексту зазначено: “We have known these principles for some time, and it’s intriguing that schools don’t pick them up, or that people don’t learn them by trial and error,” said Robert A. Bjork («Нам відомі ці принципи вже деякий час, і цікавим є те, що школи не вибирають їх або люди не вивчають їх, навіть, використовуючи метод спроб і помилок», –сказав Роберт Бьорк). Займенник them у реченні використано замість іменника principles. Тому серед запропонованих варіантів змісту тексту відповідає варіант principles.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні є вісім тверджень і шість автентичних текстів. Необхідно вибрати текст, у якому міститься інформація, надана в одному з тверджень. Важливо пам’ятати, що два твердження зайві.
Спочатку потрібно прочитати твердження, а потім уважно переглянути тексти.
У тексті зазначено: Pulitzer Prize-winning photographer Jay Dickman has worked in photojournalism for more than 30 years …» (Лауреат Пулітцерівської премії фотограф Джей Дікман працює у фотожурналістиці понад 30 років…).
Контексту відповідає варіант has got an award for his/her work (отримав нагороду за свою роботу).
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні є вісім тверджень і шість автентичних текстів. Необхідно вибрати текст, у якому міститься інформація, надана в одному з тверджень. Важливо пам’ятати, що два твердження зайві.
Спочатку потрібно прочитати твердження, а потім уважно переглянути тексти.
У тексті зазначено: Her love of nature has led to exploration through scuba diving, backpacking, white-water and sea kayaking, and mountain biking (Її любов до природи привела її до досліджень із використанням підводного плавання, пішохідних походів, греблі на каяках і сплавляння по гірських річках, їзди на гірському велосипеді).
Умову завдання задовольняє варіант відповіді uses sports activities for his / her work (використовує спортивні заходи для своєї роботи).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні є вісім тверджень і шість автентичних текстів. Необхідно вибрати текст, у якому міститься інформація, надана в одному з тверджень. Важливо пам’ятати, що два твердження зайві.
Спочатку потрібно прочитати твердження, а потім уважно переглянути тексти.
У тексті йдеться про фотографа Майкла Мелфорда: When not shooting for National Geographic, Michael enjoys giving seminars and workshops on photography, and sharing both his love of nature and his extensive knowledge (Коли Майкл не знімає для National Geographic, він полюбляє проводити семінари й практикуми з фотографії та ділитися своєю любов’ю до природи і своїми широкими / обширними знаннями).
Умову завдання задовольняє варіант відповіді teachers people about his/her profession (навчає людей його професії).
Правильна відповідь – Н.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні є вісім тверджень і шість автентичних текстів. Необхідно вибрати текст, у якому міститься інформація, надана в одному з тверджень. Важливо пам’ятати, що два твердження зайві.
Спочатку потрібно прочитати твердження, а потім уважно переглянути тексти.
У тексті йдеться про Тірні Тіс, дослідника National Geographic: Tierney Thys, is a marine biologist and documentary filmmaker … Tierney is a world authority on the giant ocean sunfish, Mola mola (Тірні Тіс, морський біолог і режисер-документаліст … Тірні спеціаліст світового рівня з вивчення гігантської морської риби Моло Мола …).
Умову завдання задовольняє варіант відповіді is an underwater world expert (експерт підводного світу).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні є вісім тверджень і шість автентичних текстів. Необхідно вибрати текст, у якому міститься інформація, надана в одному з тверджень. Важливо пам’ятати, що два твердження зайві.
Спочатку потрібно прочитати твердження, а потім уважно переглянути тексти.
У тексті зазначено: Writer and wilderness guide Kurt Westenbarger has led camping and backpacking trips in the Rocky Mountains for more than thirty years (Письменник і гід із дикої природи Курт Вестенбаргер організовував кемпінги й проводив походи до Скелястих гір понад тридцять років).
Умову завдання задовольняє варіант відповіді specializes in mountain expeditions (спеціалізується на гірських експедиціях).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
В абзаці з пропуском 16 ідеться про значення сну в житті людини: Like many people, you might think that sleep is merely a "down time" when (16) _________ (Як і багато інших людей, ви можете подумати, що сон – це просто «втрачений час», коли (16) __________ ).
Відповідає контексту граматично й за змістом фрагмент the brain shuts off and the body rests (мозок відключається і тіло відпочиває).
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
Для виконання завдання потрібно проаналізувати весь абзац, у якому зазначено, що сон має кілька стадій.
Умову завдання задовольняє варіант відповіді different things happen during each stage (різні речі відбуваються під час кожної стадії), він підходить до пропуску граматично й за змістом, а речення означає: Ваш мозок залишається активним й уві сні, але різні речі відбуваються під час кожної стадії.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, що необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
В абзаці з пропущеною частиною 18 пояснено, чому важлива кількість сну. Лише варіант you are more likely to be in car crash (ти радше потрапиш в аварію) відповідає змісту, а речення з пропуском означає: З іншого боку, недостатній сон може бути небезпечним – наприклад, ти радше потрапиш в аварію, якщо їхатимеш сонний (On the other hand, not getting enough sleep can be dangerous – for example, (18) __________ if you drive when you are sleepy).
Правильна відповідь – Н.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, що необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
Пропуск 19 міститься в реченні Sleep needs vary from person to person, and (19) __________. А в наступному реченні йдеться про кількість сну в людей різного віку. Тож лише варіант they change throughout the lifecycle (вони змінюються впродовж життєвого циклу) відповідає граматично й підходить за змістом до цього речення: Потреби в сні різняться від людини до людини, вони змінюються впродовж життєвого циклу.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, що необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
До речення з пропущеною частиною 20 Some people believe (20)__________ за граматичною структурою і за змістом підходить лише фрагмент that adults need less sleep as they get older (що дорослі потребують менше сну, коли вони стають старшими), а речення означає: Деякі люди вірять, що дорослі потребують менше сну, коли вони стають старшими.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, що необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
Пропуск 21 міститься в реченні Does it really matter if (21) __________? (Чи дійсно має значення, якщо ..?). Підказкою для виконання цього завдання є наступні після пропуску речення. Тому серед запропонованих варіантів відповіді лише you get enough sleep (ви достатньо спите) підходить граматично й за змістом, а речення означає: Чи дійсно має значення, якщо ви достатньо спите?
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Проаналізувавши зміст речення з пропуском 22, можна зробити висновок, що з-поміж запропонованих варіантів відповіді conflicting (конфліктувати), discussing (обмірковувати, дискутувати), arguing (сперечатися, доводити), speaking (говорити) лише arguing підходить і граматично, і за змістом. А речення означає: Багато хто вважає, що історія почалася 1877 року в Америці, коли два друга сперечалися про те, чи перебувають коли-небудь усі чотири ноги або копита коня над землею, коли він мчить щодуху галопом.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 23 міститься в реченні, що означає: Заклавшись, вони попросили фотографа сфотографувати коня, який скаче, і парі було вирішено, тому що можна було побачити, що всі чотири копита на деяких фотографіях були над поверхнею землі. Проаналізувавши надані варіанти відповіді up (угорі), off ( указує на усунення з поверхні чогось), upon (під час) та of (указує на належність)), можна дійти висновку, що відповідно до контексту правильною відповіддю є слово off.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 24 міститься в реченні, що означає: Що було ще цікавішим, так це те, що якщо фотографії були показані в швидкій послідовності, кінь мав вигляд такого, що біжить – іншими словами, це були «рухливі картинки» (What was even more interesting was that if the photos were shown in quick succession the horse looked (24) __________ it was running – in other words ‘moving pictures’). Серед наданих варіантів відповіді such (довгий, тривалий), as (як, так), same (той самий, один і той же) та like (схожий, подібний) контексту відповідає слово like.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Особою, яка зацікавилася переходом рухливих картинок до наступного етапу, був відомий американський винахідник Томас Едісон – про це йдеться в реченні з пропущеним словом 25. Серед поданих варіантів ні receiving (отримувати), ні giving (давати), ні capturing (захоплювати) не може бути правильною відповіддю, тому що не відповідає змісту речення. Лише варіант taking (брати, переносити) відповідає змісту речення (taking to its next step – перехід до наступного етапу).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 26 міститься в реченні Власне, він не виконував роботу сам, а, радше за все, попросив молодого шотландця, який на нього працював, спроєктувати систему, що той і зробив.
Серед наданих варіантів відповіді herself, themselves, himself та ourselves лише himself підходить до речення граматично й за змістом.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Серед запропонованих варіантів відповіді designed (задумати, проектувати), did (виконати, зробити), performed (здійснити, виконати (роль)), conducted (керувати, супроводити) лише слово designed відповідає контексту: He designed a camera, a projection device and the film (Він спроєктував камеру, пристрій для проєкції зображення та плівку).
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Серед запропонованих варіантів відповіді lined out (розтягнутись), lined up (вишикуватися), lined off (розділитися на лінії) і lined ahead (вишикуватися вздовж, попереду) лише lined up відповідає контексту, тому є правильною відповіддю, а речення означає: Люди вишикувалися навколо блоку, щоби побачити чудовий новий винахід (Apparently people (28) __________ around the block to see the wonderful new invention).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 29 міститься в реченні Отже, новина про нову систему в Америці розповсюдилася швидко, і деякі європейські системи-конкурентки почали з’являтися, щойно люди почули про це (Well now, news of the new system in America (29) __________ fast, and a number of rival European systems started to appear once people had heard about it). Серед запропонованих варіантів відповіді applied (застосовувати, вживати), travelled (мандрувати, поширюватися), ran (бігати, мчати) й extended (простягатися, тягтися) лише travelled відповідає контексту.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 30 міститься в реченні The single problem with all the systems was that they couldn’t really (30) __________ the film onto a screen – you know, so more than one person could see it. Серед запропонованих варіантів відповіді play (грати), show (показувати), plan (планувати), project (спроєктувати, відбивати (промінь світла, тінь)) лише project підходить за змістом і граматично, а речення означає: Єдина проблема всіх систем полягала в тому, що вони не могли по-справжньому спроєктувати фільм на екран так, щоби більш ніж одна особа могла бачити його.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Серед наведених варіантів відповіді of (указує на належність, причину), with (указує на зв’язок, причину, з), by (указує на автора або дійову особу) та on (указує на місце перебування) лише by підходить за змістом речення і граматично: Думаю, найвідомішою з них була система братів Люм’єр із Франції, і вони назвали свою систему кінематографом (I guess the most famous of these was by the Lumiere Brothers from France, and they called their system the cinematograph).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Речення означає: Отже, щойно проблему проєкції було розв’язано, наступним викликом для розробників стало зробити фільми довшими і цікавішими. Серед наданих варіантів challenge (виклик), opportunity (можливість, нагода), rivalry (суперництво, конкуренція) і fight (воювати, боротися)) правильним є challenge, який підходить і граматично, і за змістом.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Речення з пропуском 33 означає: На той час, проблема полягала в тому, що плівки фільмів мали схильність рватися, коли їх прокручували / демонстрували, ця проблема була викликана натягненням між двома колесчатами, ... (A continuing problem at the time was that the films had a (33) __________ to break when they were being played – a problem which was caused by the tension between the two wheels,..). Серед запропонованих варіантів intention (наміри, прагнення), tendency (тенденція, схильність) , possibility (імовірність, можливість), motive (привід, мотив) лише слово tendency підходить і за змістом, і граматично.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У завданні треба заповнити пропуски словами, вибравши потрібне з огляду на граматичну форму слово з-поміж чотирьох наведених варіантів (А – D).
Необхідно швидко, ігноруючи пропуски, прочитати текст, щоби зрозуміти його тему. Після цього уважно прочитати граматичні форми слова, яке потрібно вставити замість пропуску в текст. Затим слід проаналізувати як зміст речення, так і його структуру. Обов’язково потрібно звернути увагу на речення, що передує реченню із пропуском, і речення, розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 34 міститься в реченні, що означає: Деякі самці співочих птахів можуть співати більше нот ніж самки, тому що у них м’язи сильніші, щоб видавати звуки (Some male songbirds can sing (34) __________ notes than females because they have stronger muscles to make the sounds).
У нього потрібно вставити прикметник у порівняльному ступені. Серед запропонованих варіантів much, the most, more, is many лише more підходить граматично й за змістом.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У завданні треба заповнити пропуски словами, вибравши потрібне з огляду на граматичну форму слово з-поміж чотирьох наведених варіантів (А – D).
Необхідно швидко, ігноруючи пропуски, прочитати текст, щоби зрозуміти його тему. Після цього уважно прочитати граматичні форми слова, яке потрібно вставити замість пропуску в текст. Затим слід проаналізувати як зміст речення, так і його структуру. Обов’язково потрібно звернути увагу на речення, що передує реченню із пропуском, і речення, розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 35 міститься в реченні, що означає: Деякі вчені думали, що вся справа в тім, як добре птахи можуть видувати повітря зі своїх легенів, але нові дослідження свідчать, що це більше пов’язано з м’язами в глотках співочих птахів. Серед наданих варіантів відповіді songbird, songbirds’, songbird’s та songbirds правильним є songbirds’, тому в цьому реченні пропущено іменник у множині в присвійному відмінку.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У завданні треба заповнити пропуски словами, вибравши потрібне з огляду на граматичну форму слово з-поміж чотирьох наведених варіантів (А – D).
Необхідно швидко, ігноруючи пропуски, прочитати текст, щоби зрозуміти його тему. Після цього уважно прочитати граматичні форми слова, яке потрібно вставити замість пропуску в текст. Затим слід проаналізувати як зміст речення, так і його структуру. Обов’язково потрібно звернути увагу на речення, що передує реченню із пропуском, і речення, розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні пропущено інфінітив, який ужито в словосполученні have to do smth. Серед наведених варіантів відповіді attracted, attracting, been attracted та to attract лише to attract граматично й за змістом відповідає контексту: Вони повинні привабити / полонити партнера.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У завданні треба заповнити пропуски словами, вибравши потрібне з огляду на граматичну форму слово з-поміж чотирьох наведених варіантів (А – D).
Необхідно швидко, ігноруючи пропуски, прочитати текст, щоби зрозуміти його тему. Після цього уважно прочитати граматичні форми слова, яке потрібно вставити замість пропуску в текст. Затим слід проаналізувати як зміст речення, так і його структуру. Обов’язково потрібно звернути увагу на речення, що передує реченню із пропуском, і речення, розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 37 міститься в реченні, що означає: Що різноманітніші їхні пісні, то краще вони виділяються з-поміж інших птахів-самців, які також співають, сподіваючися знайти собі партнершу. Пропущено прикметник у порівняльному ступені, що є складником виразу «що…, то …», у якому вживають прикметники в порівняльному ступені обов’язково з означеним артиклем. Серед наданих варіантів відповіді better, the better, best, the best правильним є the better.
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У завданні треба заповнити пропуски словами, вибравши потрібне з огляду на граматичну форму слово з-поміж чотирьох наведених варіантів (А – D).
Необхідно швидко, ігноруючи пропуски, прочитати текст, щоби зрозуміти його тему. Після цього уважно прочитати граматичні форми слова, яке потрібно вставити замість пропуску в текст. Затим слід проаналізувати як зміст речення, так і його структуру. Обов’язково потрібно звернути увагу на речення, що передує реченню із пропуском, і речення, розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Речення, у якому міститься пропуск 38, означає: Хоча всі птахи народжуються, знаючи певні оклики / сигнали, співочі птахи навчаються співати у своїх батьків (Although all birds (38) __________ knowing certain calls, songbirds learn how to sing from their parents). У нього потрібно вставити присудок у теперішньому неозначеному часі в пасивній формі, адже дію виконує не сам підмет, а над ним виконують дію. Тому, відповідно до контексту, серед варіантів відповіді are born, will be born, to be born, born до цього пропуску підходить граматично лише are born.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У завданні треба заповнити пропуски словами, вибравши потрібне з огляду на граматичну форму слово з-поміж чотирьох наведених варіантів (А – D).
Необхідно швидко, ігноруючи пропуски, прочитати текст, щоби зрозуміти його тему. Після цього уважно прочитати граматичні форми слова, яке потрібно вставити замість пропуску в текст. Затим слід проаналізувати як зміст речення, так і його структуру. Обов’язково потрібно звернути увагу на речення, що передує реченню із пропуском, і речення, розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 39 міститься в реченні Muscles (39) __________ just in your arms and legs, or in a bird’s wings (М’язи є не лише в наших руках і ногах, або в пташиних крилах). Тобто пропущено присудок у формі теперішнього неозначеного часу. Серед запропонованих варіантів відповіді лише aren’t found узгоджується з контекстом і за змістом і граматично.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У завданні треба заповнити пропуски словами, вибравши потрібне з огляду на граматичну форму слово з-поміж чотирьох наведених варіантів (А – D).
Необхідно швидко, ігноруючи пропуски, прочитати текст, щоби зрозуміти його тему. Після цього уважно прочитати граматичні форми слова, яке потрібно вставити замість пропуску в текст. Затим слід проаналізувати як зміст речення, так і його структуру. Обов’язково потрібно звернути увагу на речення, що передує реченню із пропуском, і речення, розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Речення з пропуском 40 означає: Коли пісня, мелодія чи рекламний джингл застрягають у голові – це явище відоме як присутність «вушного черв’яка» (Having a song, tune, or commercial jingle stuck in one's head is a phenomenon (40) __________ as having an earworm).
У реченні пропущено дієприкметник минулого часу. Серед наведених варіантів відповіді правильним є known, що відповідає контексту граматично.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У завданні треба заповнити пропуски словами, вибравши потрібне з огляду на граматичну форму слово з-поміж чотирьох наведених варіантів (А – D).
Необхідно швидко, ігноруючи пропуски, прочитати текст, щоби зрозуміти його тему. Після цього уважно прочитати граматичні форми слова, яке потрібно вставити замість пропуску в текст. Затим слід проаналізувати як зміст речення, так і його структуру. Обов’язково потрібно звернути увагу на речення, що передує реченню із пропуском, і речення, розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 41 міститься в реченні, що означає: Такий досвід нешкідливий і не пов’язаний як з нав’язливо-компульсивним розладом так і з ендом’юзією, це слухання музики, якої насправді немає (The experience is harmless and unrelated to both obsessive-compulsive disorder and endomusia, the (41) __________ of music that is not really there). У цей пропуск необхідно вставити герундій. Серед запропонованих варіантів відповіді лише hearing відповідає контексту й узгоджується граматично.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У завданні треба заповнити пропуски словами, вибравши потрібне з огляду на граматичну форму слово з-поміж чотирьох наведених варіантів (А – D).
Необхідно швидко, ігноруючи пропуски, прочитати текст, щоби зрозуміти його тему. Після цього уважно прочитати граматичні форми слова, яке потрібно вставити замість пропуску в текст. Затим слід проаналізувати як зміст речення, так і його структуру. Обов’язково потрібно звернути увагу на речення, що передує реченню із пропуском, і речення, розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 42 міститься в реченні, що означає: Такий стан виникає, коли люди намагаються пригадати забуті слова пісні або як закінчується пісня. У реченні пропущено інфінітив. Тому серед запропонованих варіантів відповіді remember, remembers, remembered, to remember правильним є remember.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У завданні треба заповнити пропуски словами, вибравши потрібне з огляду на граматичну форму слово з-поміж чотирьох наведених варіантів (А – D).
Необхідно швидко, ігноруючи пропуски, прочитати текст, щоби зрозуміти його тему. Після цього уважно прочитати граматичні форми слова, яке потрібно вставити замість пропуску в текст. Затим слід проаналізувати як зміст речення, так і його структуру. Обов’язково потрібно звернути увагу на речення, що передує реченню із пропуском, і речення, розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 43 міститься в реченні, що означає: Вушний черв’як частіше трапляється в жінок, музикантів й осіб, які схильні до хвилювання (Earworms occur more often among women, musicians, and individuals who (43) __________ to worry). У цей пропуск необхідно вставити дієслово в теперішньому неозначеному часі. Серед запропонованих варіантів відповіді лише варіант tend відповідає контексту й узгоджується граматично.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У завданні треба заповнити пропуски словами, вибравши потрібне з огляду на граматичну форму слово з-поміж чотирьох наведених варіантів (А – D).
Необхідно швидко, ігноруючи пропуски, прочитати текст, щоби зрозуміти його тему. Після цього уважно прочитати граматичні форми слова, яке потрібно вставити замість пропуску в текст. Затим слід проаналізувати як зміст речення, так і його структуру. Обов’язково потрібно звернути увагу на речення, що передує реченню із пропуском, і речення, розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Речення з пропуском 44 означає: Вушні черв’яки виникають залежно від ситуацій, з’являючися, коли люди стомлені або відчувають стрес (Earworms also vary across situations, striking when people (44) __________ or under stress). Серед запропонованих варіантів відповіді лише are tired відповідає контексту граматично, адже в реченні пропущено присудок у теперішньому неозначеному часі.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У завданні треба заповнити пропуски словами, вибравши потрібне з огляду на граматичну форму слово з-поміж чотирьох наведених варіантів (А – D).
Необхідно швидко, ігноруючи пропуски, прочитати текст, щоби зрозуміти його тему. Після цього уважно прочитати граматичні форми слова, яке потрібно вставити замість пропуску в текст. Затим слід проаналізувати як зміст речення, так і його структуру. Обов’язково потрібно звернути увагу на речення, що передує реченню із пропуском, і речення, розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 45 міститься в реченні, що означає: На щастя, більшість епізодів урешті-решт зникають / розвіюються самостійно (Fortunately, (45) __________ episodes eventually dissipate on their own). У реченні пропущено прислівник. Серед запропонованих варіантів відповіді much, most, the most, more правильною відповіддю вибираємо варіант є most.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
Знайшли помилку? Пишіть на
- Усі тести ЗНО з англійської мови онлайн
- Завдання й відповіді ЗНО з англійської мови минулих років
- Усе про тест ЗНО з англійської мови
- Програма ЗНО з англійської мови
- Усе про власне висловлення з англійської мови
- Приклади написання власного висловлення з англійської мови
- Тести ЗНО онлайн з інших предметів
- Дорожня карта учасника ЗНО
- Дорожня карта вступника на бакалавра