ЗНО онлайн 2010 року з англійської мови (1 варіант) – пробний тест
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У цьому завданні вісім заголовків і п’ять автентичних текстів. Необхідно добрати заголовок до кожного тексту. Важливо пам’ятати, що три заголовки зайві.
Потрібно швидко переглянути текст і виділити в ньому ключові слова / фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть добрати заголовок до тексту.
Ключовими в цьому тексті є фрази the friendly service and delicious cuisine (дружнє обслуговування та смачна кухня), Cascina also offers a pre-theatre dinner (Cascina також пропонує обід перед виставою). Вони дають змогу зрозуміти, що в тексті йдеться про їжу, обслуговування, тобто про заклад, де пропонують поїсти.
Серед наведених варіантів заголовків лише Restaurant (Ресторан) відповідає змісту цього тексту.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У цьому завданні вісім заголовків і п’ять автентичних текстів. Необхідно добрати заголовок до кожного тексту. Важливо пам’ятати, що три заголовки зайві.
Потрібно швидко переглянути текст і виділити в ньому ключові слова / фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть добрати заголовок до тексту.
Ключовими в цьому тексті є фрази cruise through the harbor and around Manhattan Island (подорож через гавань і навколо острова Мангеттен), knowledgeable and friendly tour guides bring life to the breathtaking sights and the fascinating history of New York (добре обізнані та дружелюбні екскурсоводи наповнюють життям приголомшливі пам’ятки та захопливу історію Нью-Йорку).
Серед наведених варіантів заголовків лише Sightseeing (Огляд визначних місць) відповідає змісту цього тексту.
Правильна відповідь – H.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У цьому завданні вісім заголовків і п’ять автентичних текстів. Необхідно добрати заголовок до кожного тексту. Важливо пам’ятати, що три заголовки зайві.
Потрібно швидко переглянути текст і виділити в ньому ключові слова / фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть добрати заголовок до тексту.
Ключовими в цьому тексті є фрази High speed low cost Internet access (висока швидкість доступу до інтернету), the cheapest way to get online (найдешевший спосіб підключитися до інтернету).
Серед наведених варіантів заголовків лише Services (Послуги) відповідає змісту цього тексту.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У цьому завданні вісім заголовків і п’ять автентичних текстів. Необхідно добрати заголовок до кожного тексту. Важливо пам’ятати, що три заголовки зайві.
Потрібно швидко переглянути текст і виділити в ньому ключові слова / фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть добрати заголовок до тексту.
Ключовими в цьому тексті є фрази Check the box office for great seats! (Перевірте касу щодо наявності гарних місць!), Cadillac Winter Garden Theatre Broadway (Театр Cadillac зимовому саду на Бродвеї).
Серед наведених варіантів заголовків лише Theatre (Театр) відповідає змісту цього тексту.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У цьому завданні вісім заголовків і п’ять автентичних текстів. Необхідно добрати заголовок до кожного тексту. Важливо пам’ятати, що три заголовки зайві.
Потрібно швидко переглянути текст і виділити в ньому ключові слова / фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть добрати заголовок до тексту.
Ключовими в цьому тексті є фрази Buy one at 1/2 price (купуй за пів ціни), Large variety of leather jackets, pants, skirts, vests and purses (великий вибір шкіряних курток, штанів, спідниць, жилеток і гаманців).
Серед наведених варіантів заголовків лише Shopping (Відвідання магазину, щоби щось купити) відповідає змісту цього тексту.
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім проаналізувати запитання і варіанти відповіді на них. Після цього треба визначити частину тексту (абзац), у якій / якому може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь з-поміж наведених.
Варіанти відповіді wonders how people make friends (цікавиться як люди заводять друзів), celebrates the reappearance of romantic friendship (святкує відродження романтичної дружби) та tries to make sense of friendship (намагається знайти сенс дружби) не відповідають змісту тексту.
Лише варіант traces the evolution of the notion of friendship (відслідковує еволюцію поняття «дружба») відповідає контексту та є правильною відповіддю на запитання.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім проаналізувати запитання і варіанти відповіді на них. Після цього треба визначити частину тексту (абзац), у якій / якому може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь з-поміж наведених.
У першому абзаці зазначено: Relationships make the world go round – everyone is seeking someone who will love and understand (Взаємовідносини примушують світ обертатися – кожен шукає когось, хто кохатиме й розумітиме). Тобто кожна людина шукає кохання і прагне взаєморозуміння.
Тому серед запропонованих варіантів відповіді правильним є love and personal support (любов та особиста підтримка).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім проаналізувати запитання і варіанти відповіді на них. Після цього треба визначити частину тексту (абзац), у якій / якому може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь з-поміж наведених.
У другому абзаці зазначено: …your Zodiac sign can reveal the type of friend you are and who might be a suitable best friend (…ваш знак Зодіаку може показати, який ви друг є і хто може бути підходящим найкращим другом для вас).
Тому серед запропонованих варіантів відповіді правильним є personal information about you (персональна інформація про вас).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім проаналізувати запитання і варіанти відповіді на них. Після цього треба визначити частину тексту (абзац), у якій / якому може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь з-поміж наведених.
Проаналізувавши надані варіанти відповіді, можна дійти висновку, що варіант share a common taste in music (маєте спільний смак у музиці) не може бути правильною відповіддю, адже таких способів, відповідно до контексту, набагато більше.
Варіанти have common physical traits (маєте спільні фізичні особливості) та agree about most things (погоджуєтеся щодо багатьох речей / маєте однакові погляди щодо багатьох речей) не відповідають контексту.
Єдиною правильною відповіддю є варіант feel that you are ‘soul mates’ (відчувати, що ви споріднені душі), адже в тексті зазначено: … with your very best friend you can feel that you are ‘soul mates’ (ви з вашим найкращим другом відчуваєте, що ви споріднені душі).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім проаналізувати запитання і варіанти відповіді на них. Після цього треба визначити частину тексту (абзац), у якій / якому може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь з-поміж наведених.
У п’ятому абзаці зазначено: The Greeks and Romans celebrated classical friendships – platonic relationships with many of the characteristic of modern-day love (Греки та римляни відзначали класичну дружбу – платонічні стосунки з багатьма ознаками сучасного кохання). Тому серед запропонованих варіантів відповіді умову завдання задовольняє existed between Greek heroes (існували між грецькими героями).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім проаналізувати запитання і варіанти відповіді на них. Після цього треба визначити частину тексту (абзац), у якій / якому може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь з-поміж наведених.
В останньому абзаці тексту зазначено: Many of the sentimental things we see lovers doing today – writing poems, holding hands, carving each other’s names on tree trunks – would then have been practised by close friends (Багато сентиментальних речей, які роблять закохані сьогодні – написання віршів, тримання за руки, різьблення імен один одного на стовбурах дерев – використовували близькі друзі в ті часи).
Саме тому, відповідно до контексту, єдиною правильною відповіддю є is a tradition that romantic partners practice in modern time (це традиція, яку закохані застосовують в наші часи / якої закохані дотримуються в наші часи).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні є вісім тверджень і шість автентичних текстів. Необхідно вибрати текст, у якому міститься інформація, надана в одному з тверджень. Важливо пам’ятати, що два твердження зайві.
Спочатку потрібно прочитати твердження, а потім уважно переглянути тексти.
У тексті зазначено: If a piece of your mail has been damaged, delayed or lost by Royal Mail, there are a number of things you can do (Якщо частина вашої пошти була пошкоджена, затрималась або втрачена Королівською поштою, є низка речей, які ви можете зробити). Серед запропонованих тверджень є Matt’s addressee hasn’t got his letter (адресат Метта не отримав листа), який відповідає інформації, уміщеній у тексті, і є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні є вісім тверджень і шість автентичних текстів. Необхідно вибрати текст, у якому міститься інформація, надана в одному з тверджень. Важливо пам’ятати, що два твердження зайві.
Спочатку потрібно прочитати твердження, а потім уважно переглянути тексти.
У тексті зазначено: The most amazing and breathtaking view to see the City from the air! Delight in the vistas of New York on your 10–12 minute bird’s eye tour (Найдивовижніший і захопливий вид міста ви можете побачити з повітря! Насолоджуйтеся видом Нью-Йорка з висоти пташиного польоту у вашому 10–12-хвилинниму турі).
Серед варіантів відповіді лише твердження Pete wants to go sightseeing (Піт хоче піти на екскурсію) відповідає змісту цього тексту.
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні є вісім тверджень і шість автентичних текстів. Необхідно вибрати текст, у якому міститься інформація, надана в одному з тверджень. Важливо пам’ятати, що два твердження зайві.
Спочатку потрібно прочитати твердження, а потім уважно переглянути тексти.
У тексті зазначено: Passports give you access. So does MetroCard. It takes you to all the famous places in the entire city… It’s the fastest, least expensive way to see it all (Паспорти дають вам доступ. Те ж саме робить і картка в метро. Вона приведе вас до всіх визначних місць у цьому місті. Це найшвидший і найдешевший спосіб побачити все).
Серед наведених варіантів відповіді лише Alice wants to use public transport (Аліса хоче скористатися громадським транспортом) відповідає інформації, уміщеній у тексті.
Правильна відповідь – H.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні є вісім тверджень і шість автентичних текстів. Необхідно вибрати текст, у якому міститься інформація, надана в одному з тверджень. Важливо пам’ятати, що два твердження зайві.
Спочатку потрібно прочитати твердження, а потім уважно переглянути тексти.
У тексті зазначено: During the three-hour cruise around New York Harbor, you’ll dine on an incredible four-course, sit-down feast that includes delicious signature dishes from some of New York’s most acclaimed chefs (Під час тригодинного круїзу навколо Нью-Йоркської гавані ви поласуєте на бенкеті обідом із чотирьох неймовірних страв, зокрема смачних фірмових страв деяких найвідоміших нью-йоркських кухарів).
Серед наведених варіантів відповіді лише Chris would like to eat out with his girlfriend (Кріс хотів би поїсти зі своєю дівчиною) відповідає контексту.
Правильна відповідь – E.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні є вісім тверджень і шість автентичних текстів. Необхідно вибрати текст, у якому міститься інформація, надана в одному з тверджень. Важливо пам’ятати, що два твердження зайві.
Спочатку потрібно прочитати твердження, а потім уважно переглянути тексти.
У тексті зазначено: Hilarious! The most entertaining show on or off Broadway!.. Westside Theatre (Дуже весело! Найбільш розважальне шоу на Бродвеї та поза ним. Вестсайдський театр).
Серед наведених варіантів відповіді лише Kelly wants to see a performance (Келлі хоче побачити виставу) відповідає контексту граматично й за змістом.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
Щоб у речення з пропуском 17 вставити пропущену частину, потрібно проаналізувати зміст тексту, що передує пропуску. У цій частині тексту йдеться про те, що ясновидці за кольором аури людини можуть визначити її фізичний і психічний стан. Ауру вони поділяють на сильну і слабку. У реченні, що передує пропущеному, ідеться про сильну ауру. Саме тому серед поданих варіантів відповіді умову завдання задовольняє A weak aura may indicate some type of health problem or character weakness (Слабка аура може вказувати на деякі проблеми зі здоров’ям або на слабкість характеру).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
Пропуск 18 міститься в абзаці, у якому йдеться про так зване «третє око». Серед наведених варіантів відповіді лише This is thought to be a part of the brain used by primitive human societies in the past to detect danger (Уважають, що це частина мозку, яку використовували примітивні людські суспільства в минулому для визначення небезпеки) задовольняє умову завдання. Адже в цьому абзаці зауважено, що використання «третього ока» відтоді зменшилося через те, що теперішнє життя є відносно безпечним.
Правильна відповідь – H.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
У реченні з пропуском 20 ідеться про можливість використання четвертого виміру для спілкування з людьми з минулого чи з майбутнього, навіть з ненародженими ще дітьми. За граматичною структурою та за змістом лише варіант відповіді A clairvoyant is able to look into this fourth dimension and, through trance, see the past, present and future on the plane of spirits (Ясновидці можуть заглядати в цей четвертий вимір і в трансі бачити минуле, теперішнє та майбутнє на духовному рівні) задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – E.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
У реченні з пропуском 20 ідеться про можливість використання четвертого виміру для спілкування з людьми з минулого чи з майбутнього, навіть з ненародженими ще дітьми. За граматичною структурою та за змістом лише варіант відповіді A clairvoyant is able to look into this fourth dimension and, through trance, see the past, present and future on the plane of spirits (Ясновидці можуть заглядати в цей четвертий вимір і в трансі бачити минуле, теперішнє та майбутнє на духовному рівні) задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – E.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
У реченні з пропуском 21 ідеться про те, що не всі люди мають здібності до ясновидіння, але це не означає, що ясновидці якісь особливі.
Cеред запропонованих варіантів відповіді умову завдання задовольняє Present-day clairvoyants come from all walks of life – proof that anyone can be born with this psychic talent (Сучасні ясновидці походять із різних верств населення – це доказ того, що будь-хто може народитись із цим психологічним талантом / даром).
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
У реченні з пропуском 22 йдеться про те, що ясновидці можуть вибирати, як використовувати свій дар. Тож лише варіант відповіді Whatever spiritual source clairvoyants believe their power comes from, most see it as a gift, which they should only use to help others (У яке б духовне джерело, що від нього походить їхня сила, не вірили б ясновидці, більшість із них бачать у цьому дар, що повинні використовувати тільки для надання допомоги іншим) підходить і граматично, і за змістом до контексту.
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 23 міститься в реченні, що означає: Він народився в умовах надзвичайної бідності в Чехословаччині 1923 року, і коли він прибув до цієї країни у віці 17 років, він не міг сказати й слова англійською.
Серед поданих варіантів відповіді when (коли), for (для), while (тоді як) та as (тоді, тоді як) контексту відповідає лише сполучник when.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 24 міститься в реченні, що означає: Він народився в умовах надзвичайної бідності в Чехословаччині 1923 року, і коли він прибув до цієї країни у віці 17 років, він не міг сказати й слова англійською.
Серед поданих варіантів відповіді in (в), of (вказує на об’єкт дії), at (у – для позначення стану) та on (на) умову завдання задовольняє варіант at, тому що саме цей прийменник уживають у словосполученні at the age of 17.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 25 міститься в реченні, що означає: Він народився в умовах надзвичайної бідності в Чехословаччині 1923 року, і коли він прибув до цієї країни у віці 17 років, він не міг сказати й слова англійською.
Серед наведених варіантів відповіді ні sound (звук), ні phrase (фраза), ні speech (мовлення, виступ) не можуть бути правильною відповіддю, тому що не відповідають змісту речення. Лише варіант word (слово) задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 26 міститься в реченні, що означає: Тим не менш, він став героєм війни, воюючи як капітан у британській армії, і одним із найвидатніших і суперечливих бізнес-магнатів 20 століття.
Серед наведених варіантів відповіді went up (підніматися, йти нагору), went for (піти на, відправитися на), went in (увійти, зайти до) та went on (продовжити, відправитися) лише went on підходить граматично й за змістом.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 27 міститься в реченні, що означає: Тим не менш, він став героєм війни, воюючи як капітан у британській армії, і одним із найвидатніших і суперечливих бізнес-магнатів 20 століття.
Серед наведених варіантів відповіді like (подібно, ймовірно), as if (ніби, немов), with (з, за, стосовно), as (як, як наприклад) лише as задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 28 міститься в реченні, що означає: На цьому тижні на ВВС2 драма Максвелл розповідає історію останніх місяців його життя, що призвели до його таємничого утоплення біля узбережжя Тенерифе 1991 року.
Серед запропонованих варіантів відповіді says (говорити, сказати), tells (розповідати, свідчити), speaks (говорити, розмовляти) та talks (говорити, розмовляти) лише tells відповідає контексту.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 29 міститься в реченні, що означає: Він повстав із нічого, щоби стати чудовим бізнесменом і яскравою фігурою,...
Серед наведених варіантів відповіді rose from (воскресати з, повстати з), rose above (піднятися над, височіти), rose in (бунтувати, повстати) та rose out (піднятися з, спровокувати) лише rose from задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 30 міститься в реченні, що означає: Навіть попри те що Максвелл потрапляв на світські заходи, куди його не запрошували, і піклувався про те / забезпечував, щоби його сфотографували з могутніми фігурами, такими як Президент Росії Горбачов, він ніколи не відчував, що суспільство приймало його.
Серед наведених варіантів відповіді confident (довірливий, упевнений), positive (позитивний, визначений), sure (упевнений, певний), self-assured (самовпевнений, упевнений у собі) лише sure підходить за змістом і граматично. Адже саме словосполучення made sure означає забезпечити, гарантувати, піклуватися.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 31 міститься в реченні, що означає: Він став медіа-магнатом, тому що відчайдушно хотів мати вплив.
Серед наведених варіантів відповіді though (проте, однак), when (коли, тоді як), that’s why (ось чому) та because (тому що) лише because підходить за змістом речення і граматично.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 32 міститься в реченні, що означає: Девід вивчав багатогодинні кадри Максвелла і говорить, що в нього розвинулося сильне відчуття, що його характер відлякує / лякає своїм природним авторитетом.
Серед наведених варіантів відповіді investigated (досліджувати, вивчати), studied (навчатися, вивчати, обмірковувати), shot (стріляти, полювати) і learned (навчитися, дізнаватися) лише studied узгоджений граматично й підходить за змістом.
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 33 міститься в реченні, що означає: «Граючи Максвелла, я відчув справжню силу людини», – говорить він.
Серед наведених варіантів відповіді sheer (справжній, цілковитий), clean (чистий, без вад), sincere (щирий, щиросердий), transparent (прозорий, очевидний) лише sheer задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 34 міститься в реченні, що означає: Якщо ви знаєте, що коли ви клацаєте пальцями, то люди звертають на вас увагу, то це може бути дуже спокусливим.
У нього потрібно вставити пропущений присудок в умовному реченні. Серед запропонованих варіантів відповіді bend (згинати, гнути), crack (тріщати, розколювати), click (клацати, цокати), clap (плескати, ляпати) лише click підходить за змістом і граматично.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск (35) міститься в реченні, що означає: Уважають, що Крісткінд або Кріс Крінгл доправляли подарунки вихованим швейцарським і німецьким дітям.
Серед наданих варіантів відповіді believes, believing, was believed та believed правильним є was believed, тому що в реченні пропущено присудок, виражений дієсловом минулого неозначеного часу в пасивній формі (дію виконують над підметом).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск (36) міститься в реченні, що означає: Згадуючи «Немовля Іісуса», мали на увазі Christkind, особу, схожу на ангела, яку часто супроводжував Святий Миколай у його святкових місіях.
У реченні пропущено дієприкметник минулого часу. Серед наведених варіантів відповіді accompanying, accompanied, to accompany та accompany умову завдання задовольняє accompanied, який граматично і за змістом відповідає контексту.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск (37) міститься в реченні, що означає: Англійська легенда пояснює, що Дід Мороз відвідує кожен будинок напередодні Різдва / у Різдвяний вечір, щоби наповнити дитячі панчохи святковими частуваннями.
У цьому реченні пропущено прийменник, який вказує на точну дату, період часу. Серед наведених варіантів відповіді on, at, in, for умову завдання задовольняє прийменник on.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск (38) міститься в реченні, що означає: У деяких регіонах Росії вважають, що жінка похилого віку на ім’я Бабуся навмисно дала мудрецям неправильні вказівки щодо напрямку на Вифлеєм, щоби вони не змогли знайти Ісуса.
Серед наведених варіантів відповіді purposeful (цілеспрямований, навмисний), purposive (рішучий, навмисний), purposeless (безцільний, марний), purposely (спеціально, навмисно) умову завдання задовольняє лише прислівник purposely, який підходить граматично до цього пропуску.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск (39) міститься в реченні, що означає: Пізніше вона відчула каяття, але не змогла знайти тих людей, щоби компенсувати шкоду.
У цьому реченні пропущено іменник, що виконує функцію додатку. Тому серед наведених варіантів відповіді men, the men, the man, a man лише the men задовольняє умову завдання, адже в реченні йдеться саме про тих людей, про яких вже згадували в попередніх реченнях.
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск (40) міститься в реченні, що означає: До сьогодні Бабуся 6 січня відвідує … дітей, залишаючи подарунки біля їхніх ліжечок, маючи надію / сподіваючись, що один із них – це Ісус, і її простять. У реченні пропущено присвійний займенник у відносній формі. Серед наведених варіантів відповіді their, they, theirs, them умову завдання задовольняє their.
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
Пропуск 41 міститься в реченні, що означає: Проєкт Зелена Хвиля спрямований сприяти досягненню цілей Конвенціії Організації Об’єднаних Націй щодо Біологічного Різноманіття, навчаючи молодь розуміти важливість біорізноманіття.
У цьому реченні пропущено прийменник, який вказує на мету, об’єкт дії. Серед запропонованих варіантів відповіді лише on відповідає контексту, узгоджений граматично з ним і є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
Пропуск 42 міститься в реченні, що означає: Проєкт Зелена Хвиля спрямований сприяти досягненню цілей Конвенціії Організації Об’єднаних Націй щодо Біологічного Різноманіття, навчаючи молодь розуміти важливість біорізноманіття.
У цьому реченні пропущено дієприслівник теперішнього часу. Серед наведених варіантів відповіді лише educating відповідає контексту, узгоджений граматично і є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
Пропуск 43 міститься в реченні, що означає: У цю амбіційну програму запрошені студенти зі шкіл по всьому світу, щоби відзначити Міжнародний день біологічного різноманіття висаджуванням одного дерева, що є національним або місцевим значущим видом
У це речення потрібно вставити присудок, виражений дієсловом у теперішньому завершеному часі в пасивній формі, адже дію виконує не сам підмет (students), а дію виконують над підметом.
Серед запропонованих варіантів відповіді have been invited, have been inviting, invite, have invited умову завдання задовольняє have been invited, який відповідає контексту й узгоджений граматично.
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
Пропуск 44 міститься в реченні, що означає: О 10.00 за місцевим часом 22 травня 2009 року ці учнівські групи висаджуватимуть і поливатимуть своє дерево…
У цьому реченні пропущено вказівний займенник у множині. Серед наведених варіантів відповіді this (цей, ця), those (ті), that (та, той), these (ці) лише these відповідає контексту граматично.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
Пропуск 45 міститься в реченні, що означає: Зелена Хвиля робить позитивний крок у напрямку збереження біорізноманіття в усьому світію
У цьому реченні пропущено присудок, виражений дієсловом у теперішньому продовженому часі. Серед наведених варіантів відповіді take, is taking, taking, taken відповідає контексту лише варіант is taking.
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
Пропуск 46 міститься в реченні, що означає: Зелена Хвиля робить позитивний крок у напрямку збереження біорізноманіття в усьому світі. У цьому реченні пропущено герундій. Серед наведених варіантів відповіді sustaining, to sustain, sustain, is sustaining умову завдання задовольняє sustaining, який відповідає контексту граматично.
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
Знайшли помилку? Пишіть на
- Усі тести ЗНО з англійської мови онлайн
- Завдання й відповіді ЗНО з англійської мови минулих років
- Усе про тест ЗНО з англійської мови
- Програма ЗНО з англійської мови
- Усе про власне висловлення з англійської мови
- Приклади написання власного висловлення з англійської мови
- Тести ЗНО онлайн з інших предметів
- Дорожня карта учасника ЗНО
- Дорожня карта вступника на бакалавра