ЗНО (ЄВІ) 2019 року з англійської мови в магістратуру – основна сесія (1 зміна)
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Необхідно добрати до тексту заголовок із-поміж восьми наведених.
Для цього потрібно швидко переглянути текст і виділити ключові слова / фрази, що визначають його основну тему.
Ключовими в тексті є фрази a polite gesture indicating friendship and acceptance, strangers joined right hands as a solemn promise of nonaggression і demonstrating that neither party was about to use a weapon. Вони дають змогу зрозуміти, що основна тема тексту – пояснення значення рукостискання. Цей розповсюджений жест демонструє доброзичливість і мирні наміри.
Змісту тексту відповідає заголовок Demonstrating your peaceful aims (Демонстрація ваших мирних намірів).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Необхідно добрати до тексту заголовок із-поміж восьми наведених.
Для цього потрібно швидко переглянути текст і виділити ключові слова / фрази, що визначають його основну тему.
Ключовими в тексті є фрази indicates that all is well or perfect (означає, що все добре або ідеально), the letter “O” indicating that something was as perfect as a circle (буква «О» означає, що щось було таке ідеальне, як коло).
Змісту тексту відповідає заголовок Denoting that everything is fine (Означає, що все добре).
Правильна відповідь – Н.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Необхідно добрати до тексту заголовок із-поміж восьми наведених.
Для цього потрібно швидко переглянути текст і виділити ключові слова / фрази, що визначають його основну тему.
У тексті йдеться про історію виникнення жесту, коли великим пальцем руки вказують уверх або вниз.
Ключовими в тексті є фрази indicates “I like that” (означає «мені подобається це») і the emperor supposedly ordered life or death for a gladiator by turning thumbs up or thumbs down» (імператор пропонував вибрати життя або смерть для гладіатора, указуючи великим пальцем уверх або вниз).
Змісту тексту відповідає заголовок Expressing approval or disapproval (виражає схвалення або несхвалення).
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Необхідно добрати до тексту заголовок із-поміж восьми наведених.
Для цього потрібно швидко переглянути текст і виділити ключові слова / фрази, що визначають його основну тему.
Ключовою в тексті є фраза Crossing one’s fingers serves as protection from bad luck or from the penalties associated with lying (Жест, коли схрещують пальці, служить захистом від невдачі або від покарання, пов’язаного з обманом / брехнею).
Змісту тексту відповідає заголовок Showing an aim of avoiding negative consequences (Демонструє намір уникнути негативних наслідків).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Необхідно добрати до тексту заголовок із-поміж восьми наведених.
Для цього потрібно швидко переглянути текст і виділити ключові слова / фрази, що визначають його основну тему.
Ключовими в тексті є фрази people react to situations that may be unpleasant (люди реагують на ситуацію, що може бути неприємною), stick out their tongues to tease each other (висовують їхні язики, щоби подражнити один одного), stick out their tongues in reaction to activities requiring undistracted attention (висовують їхні язики, реагуючи на діяльність, що потребує особливої уважності).
Змісту тексту відповідає заголовок Denoting a state of being concentrated (указує на стан особливої зосередженості).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді на них. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
Особливість запитання полягає в тому, що правильним є той варіант відповіді на нього, у якому йдеться про інформацію, не згадану в тексті. Цю умову задовольняє варіант sandy beaches (піщані пляжі). Щодо інших варіантів відповіді:
A словосполученню a low crime rate (низький рівень злочинності) відповідає фрагмент тексту It’s also a very safe country (це також дуже безпечна країна)
B few tourists (мало туристів) – relative lack of crowds (відповідна відсутність натовпів)
С a variety of species (різноманітність видів / порід) – an enormous richness of flora and fauna (величезне багатство флори і фауни)
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді на них. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
У четвертому абзаці зазначено: ...I grabbed my Kalahari Ferraris (sand boards) and hit the dunes. I didn’t even have time to catch my breath and I was pushed over the edge. My heart was thumping in my chest as I was going downhill (Я схопив мій Kalahari Ferraris і врізався в дюни... У мене перехоплювало подих, коли я падав із країв дюн. Моє серце глухо билося в грудях, коли я з’їжджав униз).
Контексту відповідає варіант відповіді He was excited about sliding down the dunes (Він був уражений «ковзанням» по дюнах).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді на них. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
Правильним є варіант відповіді Because he trespassed on the seal’s territory (Тому що він порушив територію володіння тюленя). Адже, відповідно до контексту, автор розповіді був на тій самій стежині, що й тюлень, який вирішив, що автор перебуває на території його ареалу розмноження (He was trapped in the pathway and thought I was in his breeding area).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді на них. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
Правильним є варіант відповіді by covering their skin with substances (вкриваючи свою шкіру речовинами). Адже в останньому абзаці тексту зазначено: The Himba people rub their bodies in a red organic dye and fat to protect them from the harsh desert climate (Люди племені Хімба натирають свої тіла червоною органічною фарбою і жиром, щоби захиститися від суворого клімату пустелі).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді на них. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
Правильним є варіант відповіді They showed local fauna (Вони зображували місцеву фауну). Адже в останньому абзаці тексту зазначено: There were ancient rock engravings that they used to inform the other tribes what animals were in the area, what animals they were hunting, and to teach the children about the animals (Там були стародавні наскельні малюнки, які раніше використовували для того, щоби поінформувати інші племена про тварин, що мешкали в цій місцевості, про тварин, на яких вони полювали, і щоби надати дітям знання про тварин).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У тексті йдеться про Філдовський музей природничої історії в Чикаго: Every trip to Chicago should include a date with Sue …the remarkable Sue is the world’s largest, most complete, and best-preserved Tyrannosaurus rex (Кожна поїздка до Чикаго повинна включати зустріч зі С’ю… дивовижна С’ю – це найбільший, найповніший у світі й найліпше збережений тиранозавр рекс). Тому правильною відповіддю є фрагмент displays a life-size model of a dinosaur (демонструє модель динозавра натуральної величини).
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У тексті йдеться про обсерваторію Джона Хенкока: … the John Hancock Observatory – with its one-of-a-kind open-air Skywalk – is open until 11 p.m. daily. The fastest elevators in North America zoom to the 94th floor – 305 meters up – in only 40 seconds (…обсерваторія Джона Хенкока – з єдиним у своєму роді відкритим переходом між двома будівлями – відкрита до 11 години щодня. Найшвидші ліфти в Північній Америці злітають вгору на 94 поверх – висоту 305 метрів – лише за 40 секунд). Тому правильною відповіддю є фрагмент provides a device to take you up in no time (дає змогу піднятися на висоту за одну мить).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У тексті йдеться про музей науки і промисловості: …the Museum of Science and Industry was the first museum in North America to offer visitors the chance to touch and interplay with exhibits (музей науки і промисловості пропонує відвідувачам можливість торкатися експонатів і взаємодіяти з ними). Тому правильною відповіддю є фрагмент lets its visitors manipulate the exhibits (дозволяє відвідувачам керувати експонатами).
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У тексті йдеться про Військо-морський причал / пірс у Чикаго: Navy Pier is truly a city within the city… Fireworks light up the Chicago skyline twice a week during the summer months, and the 150-foot (45.7 meters) Ferris wheel operates year-round, weather permitting (Військово-морський причал – це справжнє місто в місті… Феєрверки освітлюють Чикаго двічі на тиждень у літні місяці, і 150-ти футове колесо огляду працює цілий рік, якщо дозволяють погодні умови). Тому правильною відповіддю є фрагмент offers seasonal attractions to its visitors (пропонує сезонні атракціони своїм відвідувачам).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У тексті йдеться про парк Міленіум: With hundreds of free concerts offered throughout the year at the dramatic Jay Pritzker Pavilion… (Із сотнями безкоштовних концертів упродовж року в драматичному павільйоні Джека Прітцкера). Тому правильною відповіддю є фрагмент hosts a number of public performances (проводить низку публічних виступів).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У тексті йдеться про продовольчі тури Chicago Food Planet: …Chicago Food Planet Food Tours offer unique 3-hour food tasting and cultural walking tours focused exclusively in Chicago's off-the-beaten-path neighbourhoods (Продовольчі тури Chicago Food Planet пропонують унікальні тригодинні дегустаційні й культурно-пішохідні екскурсії виключно непроторенними стежками чиказьких околиць. Тому правильною відповіддю є фрагмент lies off the popular tourist routes (пролягає поза популярними туристичними маршрутами).
Правильна відповідь – Н.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
У тексті йдеться, зокрема, про популярність у чотирьох видах мистецтва – театрі, телебаченні, кінематографі й літературі (Саме Сідні Шелдон був володарем найвищих нагород у всіх цих чотирьох видах мистецтва, і, насправді, майже всі митці мріють здобути визнання).
Тому варіант is the ambition of countless authors (це мета незліченних авторів) є правильною відповіддю (Досягти успіху на Бродвеї, у Голівуді, на телебаченні й у художній літературі – це мета незліченних авторів).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
Речення з пропуском 18 означає: Він виграв "Оскара", мав шість п’єс, поставлених на Бродвеї, (18) __________ і написав три успішних сценарії для телесеріалів, уключно з «Подружжя Харт».
Тож можна дійти висновку, що в пропущеній частині тексту йдеться про літературу, адже Шелдон був успішним у всіх чотирьох мистецтвах. Тому лише варіант sold millions of books (продав мільйони книжок) відповідає змісту речення.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
Пропуск 19 міститься в реченні, у якому йдеться, про те, чим Шелдон займався після закінчення школи, яку під час Великої Депресії змушений був покинути / залишити й піти працювати в нічний клуб, щоби прогодувати сім’ю.
Змісту цього речення відповідає варіант won a scholarship to Northwestern University (виграв / отримав стипендію на навчання у Північно-Західному університеті.
Правильна відповідь – Н.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
У пропущеній частині речення пояснено, що зробив Шелдон перед переїздом у Нью-Йорк. За граматичною структурою і за змістом до цього пропуску підходить варіант successfully selling lyrics to the club band (успішно продавши вірші / тексти до пісень музичній групі клубу).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
У реченні йдеться про те, що лише у віці 52 років Шелдон опублікував свій перший роман «Справжнє обличчя» (The Naked Face). Лише варіант відповіді that he published his first novel (він видав свій перший роман) підходить граматично й за змістом.
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
У реченні з пропуском триває розповідь про блокбастери. Тому з-поміж запропонованих варіантів відповіді як граматично, так і за змістом підходить spent a year researching each one – Роботоголік Шелдон витратив рік на дослідження кожного (блокбастера), – розповіла газета Таймс.
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді resemble (походити), look (мати вигляд, нагадувати), remind (нагадати про щось) і match (гармоніювати, узгоджувати), можна дійти висновку, що пропущено (23) слово look (Вони трохи більші за своїх азіатських братів і можуть бути визначені за їхніми великими вухами, що нагадують за формою континент Африку).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді shine (світити, опромінювати), express (виражати, висловлювати), radiate (випромінювати, віддавати, випускати) і spread (поширювати, розносити), можна дійти висновку, що пропущено (24) слово radiate (Вуха слона випускають / випромінюють / віддають тепло, допомагаючи цим великим тваринам утримувати тіло прохолодним, хоча іноді африканська жара занадто сильна.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді showering (приймаючи душ, поливаючи), drinking (п’ючи), raining (ллючи), watering (поливаючи), можна дійти висновку, що пропущено (25) слово showering (Слони полюбляють воду й отримують задоволення, приймаючи душ, усмоктуючи воду своїм хоботом…).
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді above (над, вище), across (через, поперек), about (про, щодо) й over (над чимось, через щось), можна дійти висновку, що пропущено (26) слово over (Слони полюбляють воду й отримують задоволення, приймаючи душ, усмоктуючи воду своїм хоботом і розбризкуючи її над собою).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді fortunately (на щастя), actually (фактично, насправді), finally (під кінець, зрештою), hardly (ледь, насилу), можна дійти висновку, що пропущено (27) слово actually (Хобот слона насправді є довгим носом, який він використовує для нюхання, дихання, ревіння, пиття…).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді rising (підвищення, зростання), licking (вилизування), grabbing (захоплення, хапання), sneezing (чхання), можна дійти висновку, що пропущено (28) слово sneezing (Хобот слона насправді є довгим носом, який він використовує для нюхання, дихання, ревіння, пиття і, також, для хапання речей – особливо потенційної їжі).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді consists (складатися), keeps (утримувати), contains (містити, уміщати), gets (отримувати), можна дійти висновку, що пропущено (29) слово gets (Лише хобот містить майже 100 000 різних м’язів).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді dig for (відкопувати), dig into (устромляти, втикати), dig down (копати вглиб), dig through (прокопувати, проривати), можна дійти висновку, що пропущено (30) словосполучення dig for (І самки, і самці африканських слонів мають бивні, які використовують, щоби відкопувати їжу й воду і здирати кору з дерев).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді estimable (гідний, поважний), valuable (коштовний, дорогий), assessable (який підлягає оподаткуванню), affordable (можливий, припустимий), можна дійти висновку, що пропущено (31) слово valuable (Тому що слонова кістка дуже коштовна для деяких людей, багато слонів було вбито заради їхніх бивнів).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді extinct (вимерлий), dangerous (небезпечний), endangered (під ударом, у небезпеці), threatening (загрозливий), можна дійти висновку, що пропущено (32) слово endangered (Ця торгівля є незаконною сьогодні, але вона ще не припинена повністю, і деякі популяції африканських слонів перебувають /залишаються у небезпеці).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У реченні пропущено (33) слово three-pound – іменник із числівником у першій його частині, який застосовують для позначення вимірювань і використовують лише в однині (Ви носите трифунтову масу зморшкуватої речовини, що все контролює, у своїй голові…).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У реченні пропущено (34) герундій – дієслово із закінченням -ing у безособовій формі, що поєднує в собі властивості іменника й дієслова – controlling (Від надання можливості думати, вчитися, творити й відчувати емоції до контролювання кожного мруження очей, подиху й серцебиття – цей фантастичний центр контролю і є твій мозок).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У реченні пропущено (35) прикметник fantastic (Від надання можливості думати, вчитися, творити й відчувати емоції до контролювання кожного мруження очей, подиху й серцебиття – цей вражаючий центр контролювання і є твій мозок). Решта з-поміж поданих варіантів fantasy (уява, фантазія), fantast (мрійник, фантаст), fantastically (вражаюче, фантастично) не задовольняють умову завдання.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У реченні пропущено (36) прислівник so, який підсилює значення слова amazing (Ця структура настільки дивовижна, що відомий науковець одного разу назвав її «найскладнішою річчю з тих, що ми виявили / знайшли / відкрили вже у нашому всесвіті). Варіанти відповіді such (такий-то), like (подібний), as (який, котрий) не задовольняють умову завдання.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У реченні пропущено (37) присудок have discovered, тому що дія, яку називає це дієслово у Present Perfect Tense є завершеною, на що вказує і прислівник yet у кінці речення (Ця структура настільки дивовижна, що відомий науковець одного разу назвав її «найскладнішою річчю з тих, що ми виявили / знайшли / відкрили вже у нашому всесвіті).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У реченні пропущено (38) присудок understands, що узгоджується із займенником no one (називає третю особу однини) у теперішньому неозначеному часі (Музика дає підліткам змогу виразити їхні емоції й заспокоює / утішає їх, коли вони відчувають, що ніхто не розуміє їхні почуття).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У реченні пропущено (39) частину присудку be found, тому що після модальних дієслів (can) уживають інфінітив без частки to, а також сам присудок виражений дієсловом у пасивному стані (Думки про політику, релігію і людей можуть бути почуті в моїй музиці,..).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У реченні пропущено (40) іменник у присвійному відмінку artist’s (Музика може бути унікальним вираженням відчуттів та поглядів митця на світ).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У реченні пропущено (41) сполучник what, використовуваний у непрямих запитаннях і підрядних реченнях у значенні «який, яка, яке» (Музичні групи з минулого дозволяють мені отримати уявлення про те, яким було життя до мого народження).
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У реченні пропущено (42) частину присудка avoid, яка стоїть після дієслова let, після якого вживають інфінітив без частки to (Музика допомагає мені й багатьом людям мого віку справлятися зі щоденним напруженням у навчанні й дає змогу уникнути тиску / впливу однолітків).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на