Які стилі поведінки в конфлікті призводять до втрати людиною особистісної позиції?
Що НЕ входить в перелік гуманістичних принципів, які розробив В. Сухомлинський?
Яку назву має етап соціалізації за Парсонсом, під час якого відбувається набуття статусу і специфічної рольової поведінки в процесі професійного становлення особистості?
У чому виражаються конкретні вимоги, що регулюють виставлення оцінок за навчальні досягнення учнів?
Які види тестів розрізняють за функціональною ознакою?
У чому полягає виховний ідеал Г. Ващенка?
Якому вченому належить думка про те, що ідеал ‒ це самостійно створене чи засвоєне уявлення людини про адекватне і цілковите гармонійне втілення в життя зазвичай ендопсихічних нахилів чи здатностей на основі відповідних екзокатегорій?
Що з переліченого НЕ є робочим місцем учителя?
У якому рядку усе перелічене належить до спонукального компонента навчальної діяльності?
Як називається етап професіоналізації, на якому утворюються первинні уявлення про професійну діяльність й навички майбутньої професії у процесі гри та навчання у закладі середньої освіти, в якому формується психологічна готовність до трудової діяльності?
Яку фазу професійного вигорання проживав учитель, коли відчував виснаження, відразу до роботи, хронічну фізичну і розумову втому, дратівливість?
Для якого типу уроку характерна така структура: повідомлення теми, цілей, завдань уроку та мотивація навчання учнів; відтворення й узагальнення понять і засвоєння відповідної їм системи знань; підбивання підсумків уроку, повідомлення домашнього завдання?
Яким терміном у педагогіці позначається здатність особи успішно соціалізуватися, навчатися, провадити професійну діяльність, яка виникає на основі динамічної комбінації знань, умінь, навичок, способів мислення, поглядів, цінностей, інших особистих якостей?
Розгортання якої вродженої поведінкової програми пояснював С. Балей на такому прикладі: маленька дитина уважно слідкує за мовленням дорослих, але вона не може розмовляти, і що більше вона захоплюється процесом мовлення, то швидше вона його засвоює?
Яка форма організації навчально-пізнавальної діяльності передбачає постановку перед класом проблемних питань або пізнавальних завдань, у виконанні яких беруть участь усі школярі?