Розділ: Мультитести
Тест: Тренувальний мультитест (4 варіант)
Блок: Англійська мова
Кількість завдань: 32
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Ви маєте вісім заголовків і п’ять автентичних текстів (оголошень). Вам необхідно підібрати заголовок до кожного тексту. Пам’ятайте, що три заголовки будуть зайвими.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть підібрати заголовок до тексту.
Ключовими в цьому тексті є фрази «a family theme park», «35 minutes from London» і «there’s something for all ages», які дають нам зрозуміти, що основною темою оголошення є парк розваги, де кожен може знайти собі заняття до смаку. А ще довідуємося, що цей парк розташований неподалік від Лондона.
Переглянувши варіанти заголовків, визначаємо, що саме варіант «entertain yourself not far from the British capital», у якому нам пропонують розважитись недалеко від столиці Великої Британії (тобто Лондона), відповідає змісту цього оголошення.
Правильна відповідь – G.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть підібрати заголовок до тексту.
Ключовими словами у цьому тексті є «hands-on activities» – практична, творча діяльність, активність, «LEGO bricks» – конструктор LEGO. А серед варіантів заголовків знаходимо «enjoy various toy-themed interactive games», у якому пропонується отримати задоволення, граючи в різноманітні інтерактивні ігри, однією з яких і є гра з конструктором LEGO.
Правильна відповідь – D.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть підібрати заголовок до тексту.
У тексті йдеться про найсмачніше задоволення – шоколад. Ключовими в цьому тексті є фрази «the history of chocolate», «see the production of hand made chocolate», «a journey through the magical world of chocolate».
Переглянувши варіанти відповідей, ми бачимо, що варіант «enjoy a cup of delicious hot chocolate» відповідає темі тексту, тобто в ньому також ідеться про шоколад. Проте в самому тексті нам не пропонують скуштувати солодощі, як у цьому варіанті відповідей. У тексті йдеться про можливість побачити процес створення шоколаду «see the production», саме тому цей варіант відповіді не може бути правильним. Тож правильним є варіант «get to know how sweets are produced» (дізнатися, як солодощі виробляються)..
Правильна відповідь – Н.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть підібрати заголовок до тексту.
Ключовими фразами, що визначають тему цього тексту є «more mega thrills than ever» (ще більше захоплюючих розваг ніж коли-небудь), «pleasant green acres» (приємні зелені угіддя). Саме ці фрази дають нам можливість вибрати заголовок до цього тексту – «admire a beautiful location with lots of attractions» (захоплюватися величезною кількістю атракціонів і прекрасним місцем їх розташування).
Правильна відповідь – Е.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть підібрати заголовок до тексту.
Ключовими фразами в цьому тексті є фрази «The past comes to life» (минуле оживає), «unique collections» (унікальні колекції), «exciting and breathtaking exhibits» (захоплюючі та вражаючі експонати). Ось чому варіант відповіді «make acquaintance with bygone times» (познайомитися з минулим життям) буде єдиним можливим з усіх запропонованих варіантів.
Правильна відповідь – В.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного
Для виконання цього завдання ви повинні уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчаюче читання. Потім прочитайте запитання, а також варіанти відповідей до них. Визначте частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе Вам вибрати правильну відповідь із запропонованих.
Це запитання стосується першого абзацу, у якому говориться про те, що дві дівчинки ведуть спеціальний блог для дітей із приготування їжі. Необхідно вибрати відповідь, яка повністю відповідає інформації, уміщеній у першому абзаці. Серед запропонованих варіантів відповідей лише варіант D the girls show how to cook delicious dishes via the Internet (Дівчатка показують по Інтернету, як готувати смачні страви) відповідає змісту цього абзацу.
Правильна відповідь – D.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного
У цьому завданні необхідно було визначити, який із запропонованих варіантів відповідей є правильним відповідно до інформації, вміщеної у другому абзаці тексту.
Саме тому варіант відповіді A «it took the girls some time to agree to Emerzian’s proposal» не може бути правильним, адже дівчата одразу погодились на пропозицію їхнього сусіди «they knew right away that it would be fun» (вони одразу зрозуміли, що це було б цікаво).
Варіант відповіді B «the sisters get funny recipes from their neighbours» не може бути правильним, адже, відповідно до контексту, дівчатка отримували багато рецептів від шанувальників з різних країн, а не від їхніх сусідів.
Варіант відповіді C «Isabella and Olivia have organized their own cooking competition» також не може бути правильним, тому що у другому абзаці сказано, що дівчаток попросили «to help with a cooking website for kids (допомогти з програмою про приготування їжі для дітей).
І тільки варіант відповіді D «the girls are enjoying international popularity» (дівчаткам подобається їхня міжнародна популярність) є абсолютно правильним, адже у цьому абзаці читаємо «We could do a website ourselves at home and reach kids all around the world... We get recipes and fan mail from lots of different countries» (Ми змогли зробити веб сайт самі вдома і встановити контакт з дітьми по всьому світу … Ми отримуємо рецепти й листи фанатів (шанувальників) з багатьох різних країн), що дійсно для них є справжнім міжнародним визнанням і вони цим пишаються.
Правильна відповідь – D.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного
Це запитання стосується третього абзацу у тексті.
Проаналізувавши зміст тексту, можемо впевнено сказати, що серед запропонованих варіантів відповідей правильним є варіант C «have gained filming experience» (набули досвіду у зйомках), тому що, відповідно до контексту, сестри дізналися багато про освітлення, кінозйомку та редагування фільмів («They … have learned a lot about lightening, filming and editing»).
Правильна відповідь – C.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного
Щоб відповісти на це запитання, треба переглянути увесь текст. Необхідно визначити, яке із запропонованих тверджень є правдивим стосовно однієї з героїнь розповіді.
Варіант А «She cooks with neighbourhood children» не може бути правильним, адже в тексті чітко йдеться про те, що Олівія готує разом зі своєю сестрою.
Варіант В «She can cook few dishes because of her height» не може бути правильним, адже в тексті немає інформації, що Олівія готує мало (few). До того ж її маленький зріст не заважає їй готувати, вона просто використовує стілець, щоб їй було зручніше дістати різні речі під час процесу приготування.
Варіант D «She spends hours per week answering fan mail» не може бути правильним, адже в тексті відсутня інформація про те, що Олівія витрачає час, відповідаючи на листи шанувальників.
І лише варіант С «She has got to know a lot about film making» містить правдиву інформацію про Олівію і тому є правильною відповіддю. Вона разом зі своєю сестрою дійсно дізналася багато про процес створення фільмів – «They …have learned a lot about lighting, filming and editing.»
Правильна відповідь – С.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного
Щоб відповісти на це запитання, треба переглянути весь текст.
У завданні необхідно було вибрати варіант відповіді, у якому є неправдива інформація про героїнь тексту або інформація, якої взагалі немає в тексті.
Серед запропонованих варіантів відповідей лише варіант В «getting money and recognition» містить подібну інформацію. У цьому варіанті сказано, що дівчатка отримали гроші й визнання. У тексті дійсно згадується про те, що після отримання винагороди Олівія й Ізабелла отримали визнання («When last year they won for their website a James Beard Foundation award, named after a world-famous chef, these grade-schoolers became the youngest cooks ever to receive recognition from the group»), але в тексті немає жодної інформації про гроші.
Тобто цей варіант відповіді лише наполовину правдивий, і його не можна вважати таким, що відповідає контексту. Отже, це і є правильна відповідь.
Правильна відповідь – В.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні Ви маєте вісім тверджень і шість автентичних оголошень. Вам необхідно знайти оголошення, у якому міститься інформація, надана в одному з тверджень. Пам’ятайте, що два твердження будуть зайвими.
Уважно перегляньте оголошення. Необхідно звертати увагу на всю інформацію, вміщену в оголошенні, наприклад, години роботи, номери телефонів, ціни тощо.
У цьому оголошенні йдеться про навчання спуску бурхливою річкою на спеціальних зручних і стійких човнах («stable and forgiving boat»). А також ми дізнаємося, що в такому спуску беруть участь дві особи ще й під керівництвом професійного тренера. Серед запропонованих тверджень є варіант D a possibility to do the activity in pairs , що відповідає змісту вміщеній у оголошенні інформації: «You and your paddling partner will navigate the river under the guidance of one of our professional river guides…».
Правильна відповідь – D.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У цьому оголошенні пропонуються провести час у спеціальному парку, де катаються на санчатах, для тих туристів, що не катаються на лижах. Але головною умовою такого катання є те, що санчата обов’язково потрібно взяти в пункті прокату, адже лише з такими санчатами дозволяється кататися з гірок у цьому парку. Серед запропонованих тверджень знаходимо варіант В the need to rent the equipment (необхідність орендувати спорядження), що відповідає інформації, уміщеній в оголошенні.
Правильна відповідь – В.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
В оголошенні йдеться про те, що лижники з будь-якою підготовкою, чи то початківці, чи то професіонали, знайдуть для себе підходящий спуск, щоб дістати задоволення від катання. Поза тим, усі охочі вдосконалити свої вміння можуть пройти спеціальне навчання («Cairngorn Mountain is a resort for all levels…It is generally possible to have lessons throughout the season»).
Але найважливішим є те, що на цьому лижному курорті все залежить від примх погоди, що «vary enormously from the ‘bluebird’ days to the more challenging…» (змінюється надзвичайно від найкращої до такої, що випробує стійкість туристів). А серед варіантів відповідей знаходимо твердження F the influence of local climate on the activity (вплив місцевого клімату на активніст/діяльність). Цей варіант і буде правильною відповіддю.
Правильна відповідь – F.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
В оголошенні йдеться про те, що звільнитися від надокучливих думок або проблем (clear your mind), а також відновити силу духу (rejuvenate your soul) ви зможете, насолоджуючись дивовижними осінніми пейзажами (the beautiful scenery in the fall season) під час подорожі пішки вздовж величного Erie Canal.
Саме тому серед запропонованих варіантів відповідей вибираємо варіант G an opportunity to enjoy the picturesque landscapes (можливість насолодитися мальовничими ландшафтами), що відповідає інформації, уміщеній в оголошенні.
Правильна відповідь – G.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
Саме в цьому оголошенні йдеться про можливість пообідати під час подорожі тихими водами каналу Erie (Relax and dine on the peaceful waters. Travel through a canal lock.)
І лише твердження А an opportunity to have a meal (можливість поїсти) відповідає цій інформації.
Правильна відповідь – А.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
В оголошенні пропонують екскурсія на велосипедах або роликах визначними місцями від будинку конгресу (Capitol) й до меморіального комплексу, присвяченого Другій світовій війні (World War II memorial). Інша пропозиція – це можливість розважитися поблизу торговельного центру (some fun off-the-Mall spots)), включаючи спуск по Pennsylvania Avenue. При замовленні двох екскурсій пропонують знижка в подарунок (The perfect compliment to our Monuments or Monuments@Nite tours! Ask about a discount for booking both).
І саме в твердженні H a chance to save some money (шанс зекономити гроші) йдеться про таку можливість.
Правильна відповідь – H.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
У цьому завданні на заповнення пропусків необхідно вставити пропущені елементи в текст відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно прочитайте частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом, обираючи правильну відповідь, та аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Вибираючи правильну відповідь, не забувайте про зміст. Вибрані вами частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, але й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
Для того, щоб правильно заповнити пропуск 17, необхідно врахувати зміст попереднього речення. У ньому йдеться про те, що було декілька претендентів на виконання ролі хороброго хлопчика-репортера Тінтіна. Можемо припустити, що в реченні з пропуском піде мова про конкурс або про відбір найбільш підходящого на цю роль хлопчика.
Дійсно, серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо варіант B who at the age of 15 won a competition (хто у віці 15 років переміг у конкурсі), що абсолютно відповідає цьому пропуску і граматично, і за змістом.
Правильна відповідь – B.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Зрозуміти, що потрібно вставити в пропуск 18, нам допоможе інформація з речень, що розташовані після пропуску.
У них говориться про незвичайну, дуже примітну зовнішність хлопчика: «It was also his appearance. He had freckles, a snub nose and unruly bright-red hair» (Це була також його зовнішність. Він мав веснянки, кирпатий ніс і неслухняне яскраво-руде волосся).
Оскільки на початку речення з пропуском говориться «Nor was it only his age and dauntless spirit (18) ________» (не лише його вік та безстрашний дух), то з наданих варіантів відповідей вибираємо варіант G that made him a truthful model for Tintin (що робили його правдивою моделлю для Тінтіна), яка підходить до цього пропуску за змістом і граматично.
Правильна відповідь – G.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Пропуск міститься в реченні, де йдеться про конкурс, у якому брав участь хлопчик. Тому можемо припустити, що в частині речення, яку потрібно вставити, піде мова про самого хлопчика.
Це підтверджується й структурою речення, адже нам потрібно вставити частину, у якій міститься додаткова інформація щодо Пола Халда, тому вона й виділена комами з обох боків.
Отже, серед запропонованих варіантів відповідей вибираємо варіант E who was then working in an automobile dealership (який на той час працював в агентстві з продажу автомобілів). Цей варіант відповіді не тільки відповідає змісту, але й уписується в граматичну структуру речення.
Правильна відповідь – Е.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Розглянемо пропуск 20. У цьому реченні мова йде про матір Пола Халда, а саме про те, як вона почувалася й нервувалася, коли її син подорожував навколо світу.
За граматичною структурою й за змістом підходить лише один варіант відповіді C who had been prescribed sleeping pills (якій прописали снодійне). Тому правильною відповіддю є варіант С.
Правильна відповідь – С.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Пропуск 21 міститься в реченні, у якому йдеться про те, що сталося з хлопчиком Тінтіном (Полом Халдом), коли він подорослішав: він написав особистий звіт про свої пригоди під час подорожі в ролі Тінтіна.
Серед наданих варіантів відповіді два варіанти підходять граматично – варіант D that influenced his decision (що вплинуло на його рішення) та варіант А which was translated into several languages (що був перекладений декількома мовами). Але за змістом з цих двох варіантів підходить лише варіант А.
Правильна відповідь – А.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
В останньому абзаці тексту, де розташовано пропуск 22, ідеться про те, що подорож у ролі хлопчика-репортера вплинула на майбутнє Пола Халда й надала йому розуміння популярності.
Проаналізувавши за граматичною структурою речення з пропуском 22, можемо зробити висновок, що нам потрібно вставити частину, що містить додаткову інформацію про самого Пола, адже вона виділена з обох боків комами. Серед варіантів відповідей лише варіант F appearing in some 40 films (з’являється майже у 40 фільмах) може бути правильними, адже і граматично, і за змістом відповідає контексту.
Правильна відповідь – F.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А–D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Для заповнення пропуску у фрагменті If you’re _____ enough to own an iPhone or iPad… (Якщо вам достатньо пощастило (якщо ви достатньо удачливий) мати iPhone або iPad…) потрібно використати варіант lucky (удачливий, удалий). Варіанти happy (щасливий, задоволений), successful (успішний) і skillful (майстерний, умілий) не задовольняють умову завдання.
Правильна відповідь – А.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А–D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Для заповнення пропуску у фрагменті …do yourself a _____ and don’t change your device’s date to January 1, 1970 (...зробіть собі _____ й не змінюйте дату на вашому пристрої на 1 січня 1970 року) потрібно використати варіант favour (прихильність, милість, ласка), який відповідає контексту. Варіанти job (робота, служба, заняття), deal (кількість, частка, угода), trick (хитрість, трюк, фокус) не задовольняють умову завдання.
Правильна відповідь – В.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А–D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Для заповнення пропуску в реченні But why would you ever want to _____ your iPhone to 1970 in the first place? (Та чому б перш за все вам захотілося _____ на вашому iPhone 1970 рік?) потрібно використати варіант set (установлювати, приводити в певний стан), який відповідає контексту. Варіанти organise (організувати), arrange (впорядкувати), put (класти, вміщувати) не задовольняють умову завдання.
Правильна відповідь – С.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А–D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Для заповнення пропуску в реченні A message asked users to change the date in their phones to January 1, 1970 in order to go back in _____ and to relive the magic on your iPhone (У повідомленні просять користувачів установити на їхніх телефонах дату 1 січня 1970 року для того, щоб повернутися назад у _____ і оживити чари у вашому iPhone) потрібно використати варіант time (час, строк), який відповідає контексту. Варіанти period (період), year (рік), age (вік) не задовольняють умову завдання.
Правильна відповідь – А.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А–D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Для заповнення пропуску в реченні If you fell for the trick the only way to get your phone back is to seek out an Apple professional. It should be noted that Apple didn’t _____ until 1976 (Потрібно звернути увагу на те, що Apple не існувало до 1976 року. Apple зробив заяву щодо цієї помилки і повідомляє, що оновлена інформація буде доступна в наступних модифікаціях) потрібно використати варіант exist (існувати), який відповідає контексту. Варіанти invent (винаходити), live (жити), establish (засновувати) не задовольняють умову завдання.
Правильна відповідь – В.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні пропонується заповнити пропуски словами, вибравши необхідне за граматичною формою слово серед чотирьох наданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоб зрозуміти його тему. Уважно прочитайте граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Проаналізуйте не тільки зміст речення, а і його структуру. Обов’язково зверніть увагу на речення, що передує реченню з пропуском та розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні «Why does the toucan __________ such enormous beak?» пропущено присудок. Необхідно з’ясувати, коли відбувається дія. У реченні є підказка – це допоміжне дієслово does, яке вказує на теперішній неозначений час (Present Simple Tense). Серед запропонованих варіантів тільки варіант D have («має»), уписується за змістом і граматикою в пропуск у цьому реченні. Саме тому правильно буде обрати варіант D.
Правильна відповідь – D.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Для заповнення пропуску надано такі варіанти відповіді: A regulate («регулює, пристосовується до вимог»), B to regulate («регулювати, пристосовуватись до вимог»), C regulated («регулював, пристосовувався до вимог»), D regulates («регулює, пристосовується до вимог») – це форми дієслова в різних дієслівних часах.
Речення, якого стосується завдання, має таке значення: «Відповідь, яку ми отримали в серпні, це те, що він (тукан) може використовувати його (дзьоб), щоб регулювати температуру тіла» («The answer, we learned in August, may be that it uses it ________ body temperature»). Тобто нам потрібен інфінітив, і лише варіант B to regulate підходить граматично до цього пропуску.
Правильна відповідь – B.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У речення з цим пропуском необхідно вставити дієприслівник відповідно до змісту: «Вимірювання інфрачервоними променями, зроблене перед сном, показує …» (Infrared measurement ________ just before sleep shows …).
Серед наданих варіантів відповідей дієприслівник є у варіантах A taken та D taking. Нам потрібен дієприслівник минулого часу (Past Participle), адже дія, на ознаку якої вказує необхідний нам дієприслівник, уже завершилась.
Правильна відповідь – А.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Проаналізувавши речення, ми бачимо, що з нього вилучено іменник.
Серед наданих варіантів відповідей (A third («третій за рахунком), B a three («три»), C a third («третина») та D three («три»)) лише варіант C a third («третина») відповідає змісту й підходить граматично: …the bird’s long beak – which can grow to a third of its body size – gets hotter … («довгий пташиний дзьоб, який може вирости на третину від розміру його тіла – стає більш гарячим…»).
Правильна відповідь – С.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Відповідно до контексту, у цьому реченні пропущено дієприслівник теперішнього часу (Present Participle): «…the bird’s long beak – which can grow a third of its body size – gets hotter, __________ the bird uses it in the pre-sleep cooling process». («…довгий пташиний дзьоб, який може вирости на третину від розміру його тіла – стає гарячішим, вселяючи (підказуючи) думку, що пташка використовує його перед сном у процесі охолодження»).
Серед наданих варіантів відповідей лише варіант B suggesting, дієприслівник теперішнього часу, може бути правильною відповіддю.
Правильна відповідь – В.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на