Розділ: Мультитести
Тест: Тренувальний мультитест (5 варіант)
Блок: Англійська мова
Кількість завдань: 32
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У цьому завданні вісім заголовків і п’ять автентичних текстів. Необхідно добрати заголовок до кожного тексту. Важливо пам’ятати, що три заголовки зайві.
Потрібно швидко переглянути текст і виділити в ньому ключові слова / фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть добрати заголовок до тексту.
Ключовими в цьому тексті є фрази to help your friends (допомогти своїм друзям), seek you out for advice (шукають вашої поради), you get along with many types of people (ладнати з різними людьми). Вони дають змогу зрозуміти, що в тексті йдеться про розумну й товариську людину.
З-поміж наведених варіантів лише заголовок Wise and sociable (розсудливий і товариський) відповідає змісту оголошення.
Правильна відповідь – E.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У цьому завданні вісім заголовків і п’ять автентичних текстів. Необхідно добрати заголовок до кожного тексту. Важливо пам’ятати, що три заголовки зайві.
Потрібно швидко переглянути текст і виділити в ньому ключові слова / фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть добрати заголовок до тексту.
Ключовими в цьому тексті є фрази You rely on your instincts before asking others about their opinions (Ви покладаєтесь на свої інстинкти перш ніж запитати думку інших), sometimes you just like to think (інколи вам потрібно подумати).
З-поміж наведених варіантів заголовків лише Thoughtful and intuitive (вдумливий і з гарною інтуїцією) відповідає змісту тексту.
Правильна відповідь – D.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У цьому завданні вісім заголовків і п’ять автентичних текстів. Необхідно добрати заголовок до кожного тексту. Важливо пам’ятати, що три заголовки зайві.
Потрібно швидко переглянути текст і виділити в ньому ключові слова / фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть добрати заголовок до тексту.
Ключовими в цьому тексті є фрази You have loads of energy (ви сповнені енергією) і You take charge and lead other people (ви приймаєте на себе відповідальність й очолюєте людей).
З-поміж наведених варіантів заголовків лише Active and daring (активний і сміливий) відповідає змісту тексту.
Правильна відповідь – G.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У цьому завданні вісім заголовків і п’ять автентичних текстів. Необхідно добрати заголовок до кожного тексту. Важливо пам’ятати, що три заголовки зайві.
Потрібно швидко переглянути текст і виділити в ньому ключові слова / фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть добрати заголовок до тексту.
Ключовими в цьому тексті є фрази you like to have a good time» (вам подобається гарно проводити час), they appreciate your sense of humor (вони цінують ваше почуття гумору).
З-поміж наведених варіантів заголовків лише Popular and fun-loving (популярний і веселий) відповідає змісту тексту.
Правильна відповідь – Н.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У цьому завданні вісім заголовків і п’ять автентичних текстів. Необхідно добрати заголовок до кожного тексту. Важливо пам’ятати, що три заголовки зайві.
Потрібно швидко переглянути текст і виділити в ньому ключові слова / фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть добрати заголовок до тексту.
Ключовими в цьому тексті є фрази You’re a great listener who can keep a secret» (Ви відмінний слухач, який вміє зберігати секрети), you have a keen sense of right and wrong» (ви маєте гостре відчуття справедливості).
З-поміж наведених варіантів заголовків лише Reliable and fair (надійний і справедливий) відповідає змісту тексту.
Правильна відповідь – С.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання Ви маєте уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчаюче читання. Потім прочитайте запитання, а також варіанти відповідей до них. Визначте частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе Вам вибрати правильну відповідь із запропонованих.
Це запитання стосується першого абзацу в тексті. Саме тут ми знаходимо інформацію про те, як мама Джулії відреагувала на рішення доньки стати вегетаріанкою: «…she simply said, “Fine, but I’m not making two dinners”.» Тобто вона сказала, що не збирається готувати два різні обіди. А це означає, що вона не буде готувати спеціально для Джулії. Серед запропонованих варіантів відповідей лише один відповідає контексту: «She refused to cook separately for Julie» (Вона відмовилася готувати окремо для Джулії).
Правильна відповідь – В.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Щоб відповісти на це запитання, треба переглянути весь текст. Так що ж зрештою переконало Джулію спробувати стати вегетаріанкою? Розглянемо запропоновані варіанти відповідей.
Варіант А her love for animals and nature (її любов до тварин й природи). У тексті дійсно йдеться про те, що Джулія любить тварин (третій абзац), у неї навіть є подруга, що живе на молочній фермі. Але, за словами самої ж таки Джулії, це лише одна з причин «But there was, of course, one fateful encounter…», що привели її до вегетаріанства, але ж ніяк не остаточна («finally»), про яку йдеться у запитанні. Ситуація, запропонована у варіанті В her visit to a dairy farm, як і у варіанті А також не стала вирішальною у виборі Джулії. Підтвердження цьому знаходимо у тому ж третьому абзаці.
Варіант D her research on healthy diet (її дослідження здорового способу харчування) не може бути правильною відповіддю, адже в тексті відсутня інформація про будь-які дослідження Джулії у сфері здорового харчування.
І лише варіант С her discovery of organic foods (її відкриття органічних продуктів харчування) є правильною відповіддю, що підтверджується рядками з четвертого абзацу: «I had never even know what soy was, or that there was a difference between vegetables from the grocery store and vegetables from a natural food store…My decision was made.»
Правильна відповідь – С.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Щоб відповісти на це запитання, треба переглянути весь текст і проаналізувати всі варіанти відповідей. Так що є найголовнішим, відповідно до контексту, щоб бути справжнім вегетаріанцем?
Варіанти відповідей А, С та D вміщують інформацію, що частково відповідає правилам вегетаріанства: ви можете купувати продукти в магазині органічних продуктів, вирощувати овочі самостійно та навіть уживати харчові добавки, але все це ще не робить вас справжнім вегетаріанцем. Можна не їсти м’яса, але, за словами авторки тексту «but doesn’t eat anything health …» (не їсти нічого здорового (корисного)). І лише варіант відповіді В to know much about healthy dieting (знати багато про здорове харчування) є правильною відповіддю, що підтверджується й контекстом (шостий абзац): «If you are thinking about becoming a vegetarian, it’s important …make sure you maintain a healthy diet…»
Правильна відповідь – В.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Щоб відповісти на це запитання, треба переглянути весь текст і проаналізувати всі варіанти відповідей. Зверніть увагу на те, що правильною відповіддю буде твердження, у якому вміщено інформацію, що є неправдивою відносно контексту.
Варіант А Vegetarians can find a lot of substitutes for meat today відповідає контексту. Підтвердження цьому виразу знаходимо у словах «…there are so many meat alternatives.» (п’ятий абзац). Твердження В Some vegetarians have unhealthy eating habits також є правильним, про що йдеться в словах шостого абзацу тексту «I have met so many junk-food vegetarians…», тому воно не може бути відповіддю на це завдання. Те ж саме можна сказати й про варіант D A lot of people become vegetarians in their teens. Підтвердження знаходимо в другому абзаці тексту « … I turned out to be one of thousands of vegetarians in Canada who were under voting age.» І лише твердження С Vegetarians consume soymilk to have healthy hair є неправдивим стосовно контексту.
Правильна відповідь – С.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Щоб відповісти на це запитання, треба переглянути весь текст і проаналізувати всі варіанти відповідей.
Серед чотирьох запропонованих варіантів відповідей тільки варіант А accepts other people’s eating habits (приймає уподобання інших людей у виборі їжі) відповідає контексту, що підтверджують слова «My friends and family appreciate that I don’t try to force my food choices on them». Усі інші варіанти відповідей не підкріплюються контекстом, а тому не можуть бути правильними.
Правильна відповідь – А.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні Ви маєте вісім тверджень і шість автентичних текстів. Вам необхідно знайти текст, у якому подана інформація, надана в одному з тверджень. Пам’ятайте, що два твердження будуть зайвими.
Спочатку прочитайте твердження. Потім уважно перегляньте тексти.
У тексті 11 ідеться про хлопчика, який хоче дослідити причини поступового зникнення води в гірському струмку (Rocky Run Stream).
Серед запропонованих тверджень є варіант A goes exploring with a pet , а в тексті читаємо: «I think the only one who likes exploring these waters more than I do is my big brown dog». У цьому реченні йдеться про домашню тварину (pet) тому цей варіант відповіді відповідає змісту вміщеній в тексті інформації.
Правильна відповідь – А.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У цьому тексті дівчинка говорить про те, що діти хочуть дослідити підводний тваринний світ, але вони не можуть плавати в річці, тому що дуже велика кількість водоростей у воді. Саме тому діти вирішили зробити спеціальні підзорні труби (to make water peepers), використання яких допомогло їм спостерігати за рибами, комахами та навіть зміями, не заходячи у воду.
Серед запропонованих тверджень знаходимо варіант F found an alternative way to view water life («знайшли альтернативний шлях побачити життя у воді»), що відповідає інформації, уміщеній у тексті.
Правильна відповідь – F.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У цьому тексті хлопчик розповідає про свої дослідження води в місцевому ставку («I monitor the water level in my pond», «I also like to study the water quality in the pond»). Це заняття дуже захопило героя, і він вирішив, що в майбутньому дослідження води стане його професією (Exploring the water has become my passion and one day it will be my career).
А серед варіантів відповідей знаходимо твердження D would like to be a water expert («хотів би стати водним експертом»), яке відповідає змісту цього тексту..
Правильна відповідь – D.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У цьому тексті хлопчик розповідає про своє захоплення фотографуванням (I held my breath and focusing on the animal in front of me, I clicked, capturing the moment forever), а також про те, що саме світлини допомагають йому ділитися своїми дослідженнями природи з друзями (By taking these pictures I can share my excitement for exploration with friends).
А серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо варіант E shows experiences to others («показує свої дослідження іншим»), що відповідає інформації, уміщеній у тексті.
Правильна відповідь – E.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У цьому тексті йдеться про те, що Джонатан нарешті здійснив свою мрію глибоко зануритися під воду з аквалангом у Карибському морі. До цієї події він довго готувався: «Since my twelve birthday I’ve read and studied.». А далі читаємо: «Full of knowledge, with a scuba license … I sink into the warm Caribbеan Ocean …» («Наповнений знаннями, з ліцензією на право занурення з аквалангом … я опускаюсь у тепле Карибське море…») .
У твердженні G has prepared for the exploration experience якраз ідеться про те, що хлопчик підготувався до цього занурення..
Правильна відповідь – G.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У тексті дівчинка розповідає про своє захоплення – подорожувати каньйонами. Спостерігаючи за гірським потоком (річкою) вона говорить про те, що її також турбує проблема витрачання великої кількості води у її місті («… it saddens me to think of all the water going to waste in my city…»).
І саме у твердженні B worries about using too much water («заклопотана використанням дуже великої кількості води») ідеться про ці її думки.
Правильна відповідь – B.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
У реченні When very small dinosaur bones were found in a rock mine in Germany’s Harz Mountains in 1998, (17) ___________ пропущено фрагмент people thought they were from baby dinosaurs (Коли дуже маленькі кістки динозавра були знайдені в гірській шахті гір Харц у Німеччині в 1998 році, люди подумали, що вони належать дитинчаті динозавра).
Підтвердження цього є в наступному реченні: But paleontologist Martin Sander’s work shows that they were probably full grown! (Але робота палеонтолога Мартіна Сандерса показує, що вони, ймовірно, були повністю дорослими!).
Правильна відповідь – D.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
У реченні Growth marks on dinosaur bones are similar to growth rings on trees. The rings are far apart (18) __________ пропущено фрагмент while the animal is young and growing quickly (Кільця розташовані далеко одне від одного доки тварина молода й росте швидко).
У цьому ж абзаці пояснено, як можна визначити за кільцями на кістках вік динозавра (They form closer together as growth slows).
Правильна відповідь – G.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
У реченні Why was Europasaurus, (19) __________, so much smaller than its cousins the brachiosaurs, which grew up to 148 feet (45 metres) long and weighed as much as a thousand humans? пропущено фрагмент which was slightly longer and heavier than a car (Чому єропозаурус, який був трохи довший і важчий за автомобіль, був набагато меншим за своїх кузенів брахіозаурусів, які виростали до 45 метрів у довжину й важили як тисяча людей?).
Правильна відповідь – В.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
У реченні Scientists think (20)__________, land and food there became more and more scarce пропущено фрагмент that as the water levels began to rise (Учені думають, що, як тільки рівень води почав підніматись, земля і їжа там ставали все більше дефіцитними/недостатніми).
Правильна відповідь – F.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
У реченні Europasaurus was forced to adapt to its shrinking habitat, so (21)__________ пропущено фрагмент it evolved into a smaller animal needing less space and food (Європозаурус був змушений адаптуватись до скорочення/зменшення місця проживання, він еволюціонував/ перетворився на маленьку тварину, якій потрібно було менше місця і їжі).
Правильна відповідь – А.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
У реченні Since 1998, an international team of scientists has carefully dug up more than 1,000 dinosaur fossils in the rock mine. It is one of the few places in the world (22) __________ . пропущено фрагмент where the bones and footprints of dinosaurs have been found together (Це одне з небагатьох місць, де було знайдено вкупі кістки й сліди динозаврів).
Правильна відповідь – С.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А–D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Змісту речення Many of us feel that cooking is a mere waste of time and it’s something we very much want to _____ (Багато хто з нас уважають, що приготування їжі це просто марнування часу, і чого ми прагнемо якнайбільше, то це його _____) відповідає варіант avoid (уникати, ухилятись). Інші варіанти відповіді – lose (утрачати), leave (залишати, покидати) й overcome (подолати, побороти) – не задовольняють умову завдання.
Правильна відповідь – А.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А–D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Для заповнення пропуску у фрагменті Regular cooks, _____ the ones who try out a variety of meals… (Регулярне приготування їжі ______ для тих, хто намагається готувати різноманітну їжу…) потрібно використати слово particularly (зокрема). Інші наведені варіанти відповіді – eventually (зрештою), specially (спеціально) і surprisingly (дивовижно) – не відповідають змісту речення.
Правильна відповідь – А.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А–D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Для заповнення пропуску у фрагменті …have high _____ of creativity (має високий _____ креативності) потрібно використати слово levels (рівень). Інші наведені варіанти відповіді – points (момент, точка), stages (сцена, стадія) і periods (період) – не відповідають змісту речення.
Правильна відповідь – В.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А–D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Для заповнення пропуску у реченні They are committed to quality, aren’t afraid to try things out and they _____ great attention to details (Вони прагнуть до якості, не бояться випробувати щось, і вони _____ велику увагу деталям) потрібно використати слово pay (платити, приділяти увагу, винагороджувати). Інші наведені варіанти відповіді – share (ділитися, розподіляти), present (дарувати, подавати, представляти), spend (витрачати, проводити (час) – не відповідають змісту речення.
Правильна відповідь – D.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А–D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Для заповнення пропуску у реченні With all of these _____ you’re learning, you’re becoming smarter too (З усіма цими _____ ти вчишся, ти розумнішаєш) потрібно взяти до уваги фрагмент попереднього речення …you are learning to multitask, measure with precision and make quick decisions (…ви вчитеся виконувати декілька завдань одразу, вимірюєте з точністю і приймаєте швидкі рішення). Вочевидь варіанти відповіді deeds (дія, вчинок), manners (спосіб, манера), events (подія, випадок) не відповідають контексту. Натомість варіант skills (навичка, вміння) підходить як граматично, так і за змістом.
Правильна відповідь – С.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні пропонується заповнити пропуски словами, вибравши необхідне за граматичною формою слово серед чотирьох наданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоб зрозуміти його тему. Уважно прочитайте граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Проаналізуйте не тільки зміст речення, а і його структуру. Обов’язково зверніть увагу на речення, що передує реченню з пропуском і розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У цьому реченні пропущено присудок. Проаналізувавши речення, упевнюємось, що дія в ньому відбувається в минулому взагалі (немає вказівки на конкретний час), а також з’ясовуємо, що у цьому реченні два однорідних присудка, з’єднаних сполучником and. Другий присудок (was continued) має форму минулого неозначеного часу у пасиві (Past Simple Tense in Passive). Більш того, у попередньому реченні ми бачимо присудок у формі минулого неозначеного часу (settled). Це також є підтвердженням того, що нам необхідно вибрати дієслово у формі минулого неозначеного часу. Серед запропонованих варіантів таким є варіант D stopped.
Правильна відповідь – D.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Речення, у якому знаходиться це завдання, має таке значення: Після того, як регулярне вимірювання башти було запроваджене у 1911 році, її верхівка змінювала положення на 1–2 міліметри кожного року («Since regular measuring of the tower began in 1911, the top of the tower __________ 1,2 millimetres per year»).
Проаналізувавши речення, можемо сказати, що пропущений присудок означає дію з результатом, це підтверджується й уживанням прийменника since.
Отже, присудок повинен мати форму теперішнього завершеного часу (Present Perfect Tense). Саме тому правильною буде відповідь A has moved.
Правильна відповідь – A.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Речення з пропуском має таке значення: У 1989 році Консорціум з проектування Пізанської башти доручив інженерам стабілізувати башту, що похилилася (In1989, the Tower of Pisa Project Consortium commissioned __________ the Leaning Tower).
Проаналізувавши речення, з упевненістю можемо сказати, що в ньому пропущено інфінітив. Перевірити це можна, просто поставивши запитання до пропущеного слова: консорціум доручив інженерам (що зробити?) стабілізувати.
Отже, правильною буде відповідь D to stabilize.
Правильна відповідь – D.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Проаналізувавши структуру речення, ми бачимо, що з нього вилучено дієприкметник, який входить до складу дієприкметникового звороту, відокремленого в реченні комою: Engineers are working on the footing of the Tower rather than the structure, __________ to ease the top back about 20 cm (Інженери працюють переважніше з фундаментом башти, ніж з самою спорудою, сподіваючись повернути верхівку назад приблизно на 20 см).
Такому змісту відповідає варіант відповіді С hoping – форма дієприкметника теперішнього часу (Present Participle).
Правильна відповідь – C.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Відповідно до контексту, у цьому реченні пропущено прикметник, що вказує на вік башти: «But it means that __________ tower will remain leaning». (Але це означає, що восьмисотлітня башта залишиться нахиленою).
Саме тому правильною відповіддю буде варіант B the 800-year-old.
Правильна відповідь – B.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на