Розділ: Мультитести
Тест: Тренувальний мультитест (9 варіант)
Блок: Англійська мова
Кількість завдань: 32
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Ви маєте вісім запитань і п’ять автентичних текстів-відповідей. Вам необхідно підібрати відповідне запитання до кожного тексту. Пам’ятайте, що три запитання будуть зайвими.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть дібрати запитання до тексту.
Ключовою в цьому тексті є фраза «from excess noise and interruptions», яка дає нам зрозуміти, що основною темою тексту є необхідність знайти місце для навчання, де б не було зайвого шуму. Серед варіантів відповідей знаходимо варіант C Find a quiet space with few distractions (Знайти тихе місце де менше всього відволікаються), що відповідає змісту тексту.
Правильна відповідь – С.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть дібрати запитання до тексту.
Ключовими фразами в цьому тексті є «more productive when they’re hydrated» – більш продуктивні, коли насичені водою, «peanuts or fruit will help keep you energized» – арахіс або фрукти допоможуть залишатись енергійними.
А серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо варіант H Stock up on study and food supplies (Поповнити запаси для навчання й запаси продовольства), що відповідає змісту тексту й буде правильною відповіддю.
Правильна відповідь – H.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть в ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть підібрати запитання до тексту.
Ключовими фразами в тексті є «Wear clothes that are familiar, fit loosely» (носи звичайний одяг, що сидить вільно). Переглянувши варіанти відповідей, ми бачимо, що лише варіант E Dress comfortably відповідає темі тексту, тобто в ньому говориться, що потрібно одягатись у зручний одяг.
Правильна відповідь – E.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть підібрати запитання до тексту.
Ключовими фразами, що визначають тему цього тексту, є «calls from friends and family members when you\re trying to study» (дзвінки від друзів та рідних, коли ви намагаєтеся навчатися), «just keep it somewhere out of view» (тримай його (телефон) далі від поля зору).
Саме ці фрази дають нам можливість вибрати правильний варіант відповіді – A Put your sell phone on silent (постав/увімкни телефон на безшумний режим).
Правильна відповідь – A.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть дібрати запитання до тексту.
Ключовими фразами в цьому тексті є фрази «think of a specific goal» (думай про особливу мету), «Achieving this goal» (досягнення цієї мети).
Ось чому варіант відповіді G Set yourself concrete aims (постав собі конкретну ціль) буде єдиним можливим з усіх запропонованих варіантів.
Правильна відповідь – G.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання Ви повинні уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчаюче читання. Потім прочитайте запитання, а також варіанти відповідей до них. Визначте частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе Вам вибрати правильну відповідь із запропонованих.
Це запитання стосується першого абзацу в тексті. Із речення «William used to give me terrible headaches back in my freshman year as I tried to figure out what he was talking about in A Midsummer Night’s Dream and The Tragedy of Julius Caesar» дізнаємося, що героїня розповіді мала страшний головний біль під час першого року її навчання, коли вона намагалась зрозуміти, про що Уільям (Шекспір) розповідав у своїх творах "Сон літньої ночі" та "Трагедія Юлія Цезаря". Тобто, вона говорить, що для неї було дуже важко їх зрозуміти. А серед запропонованих відповідей знаходимо твердження «She admits it was difficult for her to understand Shakespearе’s works» (Вона зізнається, що їй було важко зрозуміти Шекспірівські твори), яке й буде правильною відповіддю.
Правильна відповідь – С.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Це запитання стосується фрази, що міститься у другому абзаці: «… I feel a tingling in my fingers, …» (Я відчуваю поколювання в моїх пальцях), а далі ця фраза пояснюється «таке нетерпляче бажання, що не можу піти … доки не викладу мої думки» (an itch that won’t go away until … let my thoughts out). Ось чому ані варіант відповідей А she is tired of sharpening pencils (вона стомилась підточувати олівці), ані варіант B she is addicted to reading e-books (вона захоплюється читанням електронних книжок), ані варіант C she spends all her days typing (вона проводить всі дні друкуючи) не відповідають змісту даної фрази. Правильною відповіддю буде варіант D she has a strong desire to write (вона має сильне бажання писати).
Правильна відповідь – D.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Щоб відповісти на це запитання, необхідно переглянути зміст третього абзацу тексту і проаналізувати всі варіанти відповідей.
Авторка історії розповідає своїм родичам, що вона письменник, не тому, що хоче вразити їх своїми надрукованими оповіданнями (D To impress them with her published stories), не тому, що бажає створити імідж працьовитої людини (A To create an image of a hard-working person) і не тому, що прагне їхньої допомоги, щоб зробити кар’єру письменника (B To get their help in pursuing a writing career).
Правильним буде варіант C To stand out among the other youngsters (щоб виділятися серед інших дітей), що підтверджується змістом речення «I tell him or her I’m a writer because I know it will distinguish me from all the other “kids” in the family and make me memorable» (Я розповідаю йому чи їй, що я письменниця, тому що я знаю: це буде вирізняти мене з-поміж усіх інших дітей у сім’ї й мене запам’ятають).
Правильна відповідь – С.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Щоб відповісти на це запитання, треба переглянути четвертий абзац тексту і проаналізувати всі варіанти відповідей.
У тексті читаємо «My English and History teachers don’t praise my writing and tell me I have an innate writing talent because they want to be nice – they know how passionate I am about writing…» (Мої вчителі англійської й історії не хвалять мої спроби писати і говорять, що я маю уроджений талант до письма тільки тому, що вони хочуть зробити мені приємне – адже вони знають про моє пристрасне ставлення до письма).
Розглянемо варіанти відповідей. Варіант А They ignore her attempts to write (вони ігнорують її спроби писати) не відповідає контексту. Твердження С They share her passion for writing (вони розділяють її пристрасть до письма) також не відповідає змісту. У варіанті D йдеться про те, що вчителі підтримують прагнення дівчинки писати «They develop her ambition to write», але ми не маємо такої інформації в тексті. І лише варіант В they doubt her talent for writing (вони не впевнені/сумніваються у її таланті) підтверджує слова авторки тексту.
Правильна відповідь – В.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Щоб відповісти на це запитання, треба переглянути весь текст і проаналізувати всі варіанти відповідей. Зверніть увагу на те, що правильною відповіддю буде твердження, у якому вміщено інформацію, що відсутня в тексті.
Серед чотирьох запропонованих варіантів відповідей тільки варіант А describe her friends in her books (описує своїх друзів у своїх книжках) містить інформацію, що відсутня у тексті. Усі інші варіанти відповідей підкріплюються контекстом, а тому жоден з них не може бути правильною відповіддю.
Правильна відповідь – А.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті
У завданні Ви маєте вісім тверджень і шість автентичних текстів. Вам необхідно знайти текст, у якому міститься інформація, надана в одному з тверджень. Пам’ятайте, що два твердження будуть зайвими.
Спочатку прочитайте твердження. Потім уважно перегляньте тексти.
У тексті 11 ідеться про те, що Barter Books (книжковий магазин) розташований у приміщенні колишнього залізничного вокзалу – «is located in a beautiful old Victorian Alnwick railway station». Серед запропонованих тверджень є варіант D It is a converted public transport terminal (Це перероблений термінал громадського транспорту). Цей варіант відповіді відповідає змісту інформації, уміщеній у тексті.
Правильна відповідь – D.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті
У цьому тексті розповідається про E. Shaver, Bookseller, магазин, у якому можна знайти книжки на будь-яку тему – від архітектури до садівництва.
Також у тексті йдеться про те, що засновники цього закладу виставили його на продаж – «Founders Edwin and Esther Shaver have put the shop on the market». Серед запропонованих тверджень знаходимо варіант G «It provides an opportunity to become a business owner» (Це дає можливість стати власником бізнесу), який відповідає інформації, уміщеній у тексті.
Правильна відповідь – G.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті
У цьому тексті розповідається про книжковий магазин El Ateneo Grand Splendid, де відвідувачі можуть не лише вибрати книжку, а й скуштувати кави у кав'ярні за сценою, адже магазин розташований у приміщені колишнього театру.
А серед варіантів відповідей знаходимо твердження F «It is a former place for live performances», яке відповідає змісту цього тексту.
Правильна відповідь – F.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті
У цьому тексті йдеться про книжковий магазин Shakespeare&Company, у якому завжди раді гостям з усього світу – «for many thousands of writers and visitors from around the world».
Серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо варіант H «It is a welcoming location for international travelers» (Це гостинне місце для подорожувальників з усього світу), що відповідає інформації, уміщеній у тексті.
Правильна відповідь – H.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті
У цьому тексті йдеться про McKay Used Books магазин, у якому можна не тільки купити книжки, але й продати свої – «This Knoxville store is stocked exclusively with items that customers bring in to trade or sell».
А у твердженні B «It purchases second hand books from its customers» (Він купує старі книжки у своїх клієнтів), є інформація, що відповідає змісту тексту.
Правильна відповідь – В.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті
У тексті читаємо про книжковий магазин Cafebreria EL Pebdulo, який пропонує своїм відвідувачам не лише купити книжки, а й почастуватися смачною їжею, послухати гарну музику або читання віршів – «visitors can order breakfast, lunch and dinner from the café and drinks from the bar, all the while enjoying live music, poetry reading».
І саме у твердженні A «It offers visitors meals and entertainment» йдеться про це, що й відповідає контексту.
Правильна відповідь – А.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
У цьому завданні на заповнення пропусків необхідно вставити в текст певний фрагмент відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно прочитайте частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом, обираючи правильну відповідь, та аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Вибираючи правильну відповідь, не забувайте про зміст. Вибрані вами частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, але й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
Для того, щоб правильно заповнити пропуск 17, необхідно прочитати уважно речення. У ньому йдеться про те, що електронна бібліотека не може замінити унікальну колекцію книжок, яку бібліотекарка підібрала за роки своєї роботи для потреб студентів. У цьому випадку треба звернути увагу на граматичний аспект – після фрази «I …have built over a period of years» обов’язково повинен стояти інфінітив. І дійсно, серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо варіант D to serve the specific needs («задовольнити спеціальні потреби»), що абсолютно відповідає цьому пропуску і граматично, і за змістом: «… я … створила впродовж декількох років (з якою метою?), щоб задовольнити спеціальні потреби студентів».
Правильна відповідь – D.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
За структурою цього речення зрозуміло, що нам потрібно вставити частину, у якій інформація буде протиставлена тій, що міститься в першій частині речення, адже друга частина починається зі сполучника but («але»). Тому з наданих варіантів відповідей лише варіант H is not replaced by it («не замінює його») підходить за змістом та граматично. Адже в реченні йдеться про те, що персональна взаємодія («особистісне спілкування») поєднується з використанням матеріалів в електронному вигляді, але не замінює його: «That personal interaction is supported by the electronic availability of materials but is not replaced by it».
Правильна відповідь – H.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Пропуск міститься в реченні, у якому йдеться про те, що бібліотекарі заохочують до читання, яке, напевно, якось впливає на навчання студентів. Адже у наступному реченні говориться, що необхідно більше зосередити свою увагу саме на друкованих книжках, а не на матеріалах з Інтернету.
Таку умову задовольняє лише варіант С is crucial to student success («є ключовим для успіху учнів»). А саме речення означає: «Бібліотекарі також заохочують до читання, яке є ключовим для успіху учнів» (Librarians also encourage reading, which is crucial to student success ). Цей варіант не тільки відповідає змісту, але й уписується в граматичну структуру речення.
Правильна відповідь – C.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Розглянемо пропуск 20. У цьому реченні частина, яку необхідно вставити, є підрядним реченням. За граматичною структурою та й за змістом підходить лише варіант F reading online versus reading a book («читаєш в Інтернеті на відміну від читання книжок»). А саме речення означає: «Дослідження показує, що мозок функціонує інакше, коли читаєш в Інтернеті, на відміну від читання книжок» (Research shows that brain functions differently when reading online versus reading a book).
Правильна відповідь – F.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
За структурою цього речення зрозуміло, що нам потрібно вставити частину, у якій інформація буде протиставлена тій, що міститься в першій частині речення, адже друга частина починається зі сполучника but («але»).
Відповідно до змісту першої частини речення, у якій ідеться про те, що, на відміну від електронних книжок та ноутбуків, що надають можливість доступу до багатьох книжок, друковані книжки є відносно недорогою інформаційною системою, що не залежить від устаткування (обладнання), електроенергії або зв’язку для їхнього використання. Єдиний варіант, що відповідає змісту й підходить граматично, це варіант E is limited to a single user («призначений для використання лише одним користувачем»).
Правильна відповідь – E.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
У реченні, де розташовано пропуск 22, ідеться про те, що однією з переваг роботи бібліотекарів є те, що вони не відстають від нових технологій. А в наступному реченні сказано, що вони не повинні вибирати між технологіями та друкованими книжками, чого вони й не роблять.
Проаналізувавши речення з пропуском 22, можемо дійти висновку, що лише варіант відповідей B we also hold on to the old things that work well («ми також продовжуємо використовувати старі речі, які працюють добре») може бути правильними, адже і граматично, і за змістом відповідає контексту.
Правильна відповідь – В.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск словом, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – С).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск міститься в реченні Noisy ecotourists may unexpectedly _____ brown bears in the wild.
Варіанти відповіді:
A improve (удосконалювати, поліпшувати)
B benefit (мати користь, вигоду)
C serve (служити, бути придатним)
D raise (піднімати, порушувати (питання)
Змісту речення відповідає варіант benefit (Галасливі екотуристи можуть неочікувано / непередбачено бути корисними для бурих ведмедів у дикій природі).
Правильна відповідь – В.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск словом, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – С).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск міститься в реченні Human visitors to remote natural areas often _____ with animal behaviour, sometimes with disastrous results.
Варіанти відповіді:
A interfere (втручатися, перетинатися)
B involve (втягати, включати)
C mix (змішувати, перемішувати)
D interrupt (переривати, заважати)
Змісту речення відповідає варіант interfere (Люди, які відвідують віддалені райони дикої природи, часто перетинаються з діями/поведінкою тварин, іноді зі згубними наслідками).
Правильна відповідь – А.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск словом, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – С).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск міститься в реченні However, researchers studying brown bears in Canada found that while adult males _____ the tourists, the presence of people didn’t bother mothers and cubs, who seemed to use the noise of buses as a _____ that dangerous males had left the area.
Варіанти відповіді:
A faced (зустрічати сміливо)
B blocked (блокувати, перешкоджати)
C ignored (ігнорувати)
D avoided (уникати, ухилятись)
Змісту речення відповідає варіант avoided (Однак дослідники, які вивчали бурих ведмедів у Канаді, виявили, що поки дорослі самці уникали туристів, присутність людей не турбує матерів і дитинчат…).
Правильна відповідь – D.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск словом, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – С).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск міститься в реченні However, researchers studying brown bears in Canada found that while adult males _____ the tourists, the presence of people didn’t bother mothers and cubs, who seemed to use the noise of buses as a _____ that dangerous males had left the area.
Варіанти відповіді:
А note (записка, нотатка)
В sign (ознака, прикмета)
С mark (оцінка, слід, пляма)
D symbol (символ, умовний знак)
Змісту речення відповідає варіант sign (…присутність людей не турбувала матерів і дитинчат, які використовували шум автобусів як ознаку / прикмету того, що небезпечні самці покинули ділянку / місцевість).
Правильна відповідь – В.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск словом, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – С).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск міститься в реченні Mother bears evidently take advantage of the opportunity to dine without the _____ of males attacking their cubs.
Варіанти відповіді:
A panic (паніка)
B warning (застереження)
C threat (загроза, погроза)
D alarm (сигнал тривоги)
Змісту речення відповідає варіант threat (Вочевидь матері-ведмедиці використовують можливість пообідати без загрози для дитинчат бути атакованими самцями-ведмедями).
Правильна відповідь – С.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні пропонується заповнити пропуски словами, вибравши необхідне за граматичною формою слово серед чотирьох наданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоб зрозуміти його тему. Уважно прочитайте граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Проаналізуйте не тільки зміст речення, а і його структуру. Обов’язково зверніть увагу на речення, що передує реченню з пропуском і розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні «In 2003 __________ form of the popular Skype icon ….» пропущено прикметник. Необхідно з’ясувати, яку форму прикметника з наданих варіантів потрібно вставити в речення. Серед запропонованих варіантів тільки варіант В the earliest (найперший, найбільш ранній) вписується за змістом та граматикою у пропуск у цьому реченні.
Правильна відповідь – В.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Цей пропуск розміщено в тому самому реченні, що й попередній.
Для заповнення пропуску надано такі варіанти відповіді: A was launched (був започаткований), B has been launched (вже започаткували), C had been launched (започаткували до цього моменту) D is launched (започатковують). Речення, у якому знаходиться завдання 34, має таке значення: У 2003 році була започаткована найперша форма популярного логотипу Skypе («In 2003 the earliest form of the popular Skype icon ________»). У цьому реченні пропущено присудок. Проаналізувавши речення, робимо висновок, що присудок повинен стояти в пасивній формі (адже логотип не міг сам себе започаткувати) й у минулому неозначеному часі Past Simple (дія відбулася взагалі у 2003 році).
Правильна відповідь – A.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Пропуск є в реченні The icon __________ several overhauls throughout the years. (Логотип зазнав декілька удосконалень протягом років). Серед варіантів відповідей за змістом підходить лише варіант D underwent, який у реченні виконує функцію присудка минулого неозначеного часу (Past Simple), адже дія відбувалася в минулому взагалі, без указівки на конкретний час.
Правильна відповідь – D.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Проаналізувавши структуру речення, ми бачимо, що з нього вилучено прислівник, який містить додаткову інформацію стосовно дієслова made: It features the company name on a series of circles which _________ make a “cloud”. (Він (логотип) містить ім’я компанії на декількох колах, що спільно утворюють хмаринку.).
Такому змісту й граматичній формі відповідає прислівник, а серед запропонованих варіантів відповідей прислівником є тільки слово collectively (спільно).
Правильна відповідь – С.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Відповідно до контексту, у цьому реченні пропущено один з однорідних додатків: Синій колір у логотипі скайпа символізує спілкування, успіх та почуття надії… (The blue color in the Skype logo represents communication, prosperity and __________ of hope…). Такому значенню відповідає варіант D the emotion, адже йдеться не просто про емоції, про відчуття, а саме про відчуття надії. Тому у цьому випадку необхідно використати означений артикль з іменником.
Правильна відповідь – D.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на