Розділ: Стилістика. Текст. Розвиток мовлення
Тема: Аналіз тексту «Детектив як інтелектуальна вправа»
Кількість завдань: 8
ТЕМА: Розвиток мовлення. Зміст і будова тексту. Поділ тексту на абзаци, мікротеми
Завдання перевіряє ваше вміння читати, усвідомлювати й запам’ятовувати зміст прочитаного, диференціюючи в ньому головне та другорядне, критично оцінювати прочитане, аналізувати тексти різних стилів, типів і жанрів.
Обов’язково звертайтеся до тексту, виконуючи це завдання.
Уважно прочитаймо запропонований текст.
Відповідь знаходимо в рядках 21–29. Саме тут згадано пари Агата Крісті – Марпл, Жорж Сіменон – Мегре, Агата Крісті – Томмі. А от агент Фокс Малдер – герой сучасного детективного серіалу.
Відповідь – А.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Розвиток мовлення. Зміст і будова тексту. Поділ тексту на абзаци, мікротеми
Завдання перевіряє ваше вміння читати, усвідомлювати й запам’ятовувати зміст прочитаного, диференціюючи в ньому головне та другорядне, критично оцінювати прочитане, аналізувати тексти різних стилів, типів і жанрів.
Обов’язково звертайтеся до тексту, виконуючи це завдання.
Уважно прочитаймо запропонований текст.
Відповідь на запитання про літературні заслуги Агати Крісті знаходимо в рядках 30–48. Тут ідеться і про яскравий образ розслідувача-інтелектуала, і про перший яскравий образ жінки-детектива, і про порушені у творах важливі соціальні й моральні проблеми. А от звеличення вікторіанської епохи у детективах немає: герой Агати Крісті Еркюль Пуаро – «точка розриву з консерватизмом старої Англії з її вікторіанською мораллю».
Відповідь – В.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Розвиток мовлення. Зміст і будова тексту. Поділ тексту на абзаци, мікротеми
Завдання перевіряє ваше вміння читати, усвідомлювати й запам’ятовувати зміст прочитаного, диференціюючи в ньому головне та другорядне, критично оцінювати прочитане, аналізувати тексти різних стилів, типів і жанрів.
Обов’язково звертайтеся до тексту, виконуючи це завдання.
Уважно прочитаймо запропонований текст.
Відповідь на це запитання знаходимо в рядках 11–20: «...часто детектив (особливо класичний) побудований на протистоянні яскравого приватного розслідувача та недолугого поліцейського, якого гріх назвати професіоналом…».
Відповідь – В.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Розвиток мовлення. Зміст і будова тексту. Поділ тексту на абзаци, мікротеми
Завдання перевіряє ваше вміння читати, усвідомлювати й запам’ятовувати зміст прочитаного, диференціюючи в ньому головне та другорядне, критично оцінювати прочитане, аналізувати тексти різних стилів, типів і жанрів.
Обов’язково звертайтеся до тексту, виконуючи це завдання.
Уважно прочитаймо запропонований текст.
Безперечно, автор передусім звертається до дорослих, обізнаних із творами Агати Крісті. Автор не просто розповідає про творчий доробок Агати Крісті й героїв її детективних романів, а звертається до фактів її біографії, що мали відбиток на письменницькій праці, говорить про співвідношення особистого життя письменниці й учинків її героїв тощо. У тексті виразно простежуємо прагнення автора вийти за межі творчості письменниці, поговорити про сприйняття її дорослими людьми з чималим читацьким, глядацьким і життєвим досвідом. Про звернення передусім до дорослого читача, а не до підлітків свідчать також окремі вислови з тексту: «відпустка» (1-й абзац), «давній радянський кінематограф» (3-й абзац), «якщо ж вам пощастило прочитати їх ще в ранньому підлітковому віці, маєте унікальну можливість … звернути увагу на соціально-побутову деталізацію». Ці фрагменти демонструють, що автор статті пише про перечитування, повторне сприйняття, переосмислення, ще одне проживання читацького досвіду, аналізування «кухні» детективної творчості. Отож відповідь до цього завдання – «дорослих, обізнаних із творами Агати Крісті».
Відповідь – Г.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Розвиток мовлення. Зміст і будова тексту. Поділ тексту на абзаци, мікротеми
Завдання перевіряє ваше вміння читати, усвідомлювати й запам’ятовувати зміст прочитаного, диференціюючи в ньому головне та другорядне, критично оцінювати прочитане, аналізувати тексти різних стилів, типів і жанрів.
Обов’язково звертайтеся до тексту, виконуючи це завдання.
Уважно прочитаймо запропонований текст.
Змістові тексту не відповідає твердження Автори класичних детективів створювали образи поліцейських-інтелектуалів. У рядках 11–20 читаємо: «...часто детектив (особливо класичний) побудований на протистоянні яскравого приватного розслідувача та недолугого поліцейського, якого гріх назвати професіоналом…».
Відповідь – Б.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Розвиток мовлення. Зміст і будова тексту. Поділ тексту на абзаци, мікротеми
Завдання перевіряє ваше вміння читати, усвідомлювати й запам’ятовувати зміст прочитаного, диференціюючи в ньому головне та другорядне, критично оцінювати прочитане, аналізувати тексти різних стилів, типів і жанрів.
Обов’язково звертайтеся до тексту, виконуючи це завдання.
Уважно прочитаймо запропонований текст.
Відповідь знаходимо в рядках 30–48: троянди, як пише автор статті, вирощує Еркюль Пуаро – улюблений герой Агати Крісті.
Відповідь – В.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Розвиток мовлення. Зміст і будова тексту. Поділ тексту на абзаци, мікротеми
Завдання перевіряє ваше вміння читати, усвідомлювати й запам’ятовувати зміст прочитаного, диференціюючи в ньому головне та другорядне, критично оцінювати прочитане, аналізувати тексти різних стилів, типів і жанрів.
Обов’язково звертайтеся до тексту, виконуючи це завдання.
Уважно прочитаймо запропонований текст.
Назва тексту «Детектив як інтелектуальна вправа». Саме про це йдеться в таких рядках: «Твір буде слабким, якщо ми дізнаємося про це задовго до завершення роману…..»
Відповідь – Б.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
ТЕМА: Розвиток мовлення. Зміст і будова тексту. Поділ тексту на абзаци, мікротеми
Завдання перевіряє ваше вміння читати, усвідомлювати й запам’ятовувати зміст прочитаного, диференціюючи в ньому головне та другорядне, критично оцінювати прочитане, аналізувати тексти різних стилів, типів і жанрів.
Обов’язково звертайтеся до тексту, виконуючи це завдання.
Уважно прочитаймо запропонований текст.
Правильним висновком щодо шостого абзацу (рядки 49–57) є твердження: «Агата Крісті була не лише майстерною авторкою заплутаних детективних історій, а й глибоким знавцем людських стосунків». Саме тут автор статті пише і про проблему поколінь, і про «поганий тон» у стосунках тощо.
Відповідь – А.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
- Усі завдання ЗНО з української мови і літератури за темами
- Усі тести ЗНО з української мови і літератури онлайн
- Завдання й відповіді ЗНО з української мови і літератури минулих років
- Усе про тест ЗНО з української мови
- Програма ЗНО з української мови і літератури
- Усе про власне висловлення на ЗНО з української мови
- Приклади написання власного висловлення з української мови
- Тести ЗНО онлайн з інших предметів
- Дорожня карта учасника ЗНО
- Дорожня карта вступника на бакалавра