Розділ: Стилістика. Текст. Розвиток мовлення
Тема: Аналіз тексту «Квітка на асфальті»
Кількість завдань: 8
ТЕМА: Розвиток мовлення. Тексти різних стилів, типів, жанрів
Завдання перевіряє ваше вміння аналізувати тексти різних стилів, типів, жанрів.
Запропонований для аналізу текст належить до публіцистичного стилю.
Згадаймо, що ознаками цього стилю є повтори, пристрасність викладу (захоплення), наявність окличних речень, питань, уживання суспільно-політичної лексики, емоційно забарвлених слів, фразеологізмів.
Відповідь – Б.
ТЕМА: Розвиток мовлення. Зміст і будова тексту. Поділ тексту на абзаци, мікротеми
Завдання перевіряє ваше вміння читати, усвідомлювати й запам’ятовувати зміст прочитаного, диференціювати в ньому головне та другорядне, критично оцінювати прочитане, аналізувати тексти різних стилів, типів і жанрів.
Обов’язково звертайтеся до тексту, виконуючи це завдання. Співачка Квітка Цісик і кінорежисер Сергій Параджанов порівняні в тексті (рядки 62–69), тому що вони геніальні своєю неповторністю.
Відповідь – А.
ТЕМА: Розвиток мовлення. Зміст і будова тексту. Поділ тексту на абзаци, мікротеми
Завдання перевіряє ваше вміння читати, усвідомлювати й запам’ятовувати зміст прочитаного, диференціюючи в ньому головне та другорядне, критично оцінювати прочитане, аналізувати тексти різних стилів, типів і жанрів.
Уважно прочитайте запропонований текст.
Виходячи з тексту, долю Квітки Цісик НЕ МОЖНА вважати здійсненням американської мрії, бо метою її життя стала творчість, а не соціальний статус і матеріальні статки.
Відповідь – Г.
ТЕМА: Розвиток мовлення. Зміст і будова тексту. Поділ тексту на абзаци, мікротеми
Завдання перевіряє ваше вміння читати, усвідомлювати й запам’ятовувати зміст прочитаного, диференціювати в ньому головне та другорядне, критично оцінювати прочитане, аналізувати тексти різних стилів, типів і жанрів.
Обов’язково звертайтеся до тексту, виконуючи це завдання.
Уважно прочитаймо запропонований текст. Автор згадує, що відома американська співачка мала в репертуарі дуже відомі пісні: «Два кольори», «Я піду в далекі гори» тощо. У цих піснях – уся Квітка Цісик: емоційна, сильна, вольова, адже «саме в американської українки виявилося найбагатше змістове й емоційне аранжування. Так виходить... коли «як уперше» (рядки 61–62).
Відповідь – Г.
ТЕМА: Розвиток мовлення. Зміст і будова тексту. Поділ тексту на абзаци, мікротеми
Завдання перевіряє ваше вміння читати, усвідомлювати й запам’ятовувати зміст прочитаного, диференціюючи в ньому головне та другорядне, критично оцінювати прочитане, аналізувати тексти різних стилів, типів і жанрів.
Обов’язково звертайтеся до тексту, виконуючи це завдання.
Уважно прочитайте запропонований текст.
Пишучи, що Квітка Цісик стоїть «посеред Брукліна, коханим покинута, долею скривджена, батьківщиною забута, і виводить пісню знетямлено, протяжно, жалібно» (рядки 25–26), автор прагне підкреслити щирість і майстерність виконання героїні, адже її голос хвилював слухачів і зворушував їх до глибини душі.
Відповідь – В.
ТЕМА: Розвиток мовлення. Зміст і будова тексту. Поділ тексту на абзаци, мікротеми
Завдання перевіряє ваше вміння читати, усвідомлювати й запам’ятовувати зміст прочитаного, диференціюючи в ньому головне та другорядне, критично оцінювати прочитане, аналізувати тексти різних стилів, типів і жанрів.
Обов’язково звертайтеся до тексту, виконуючи це завдання.
Уважно прочитайте запропонований текст.
Згадуючи «свідомих українських піратів» (рядки 17–18), автор передусім наголошує, що вони сприяли знайомству з мистецтвом української діаспори, адже доставляли в непрості для країни часи не тільки товари народного вжитку, а й касети із записами пісень Квітки Цісик.
Відповідь – В.
ТЕМА: Розвиток мовлення. Зміст і будова тексту. Поділ тексту на абзаци, мікротеми
Завдання перевіряє ваше вміння читати, усвідомлювати й запам’ятовувати зміст прочитаного, диференціюючи в ньому головне та другорядне, критично оцінювати прочитане, аналізувати тексти різних стилів, типів і жанрів.
Обов’язково звертайтеся до тексту, виконуючи це завдання.
Уважно прочитайте запропонований текст.
Слова мимохідь і мимохіть, ужиті в тексті (рядки 39, 51) різні за значенням. У реченні «Але це так – мимохідь – так і не розквітла для «Оскара» слово «мимохідь» має значення «між іншим, не зосереджуючись на чому-небудь». У реченні «Але небесний тембр – мимохіть – ніби вириває зі строфи одне слово: «Червоне – то любов, а чорне – то-о-о-о… журба» слово «мимохіть» можна замінити «ненароком, усупереч власній волі».
Відповідь – А.
ТЕМА: Розвиток мовлення. Текст як середовище функціонування мовних одиниць
Завдання перевіряє ваше вміння аналізувати виражальні засоби мови в текстах різних стилів.
Обов’язково звертайтеся до тексту, виконуючи це завдання.
Прочитайте рядки 1–4 тексту, у них ідеться про те, що Квітка Цісик «зробила для пропаганди української душі у світі, мабуть, більше, ніж президенти», адже співачка все своє життя популяризувала українську пісню та українську культуру.
Відповідь: А.
- Усі завдання ЗНО з української мови і літератури за темами
- Усі тести ЗНО з української мови і літератури онлайн
- Завдання й відповіді ЗНО з української мови і літератури минулих років
- Усе про тест ЗНО з української мови
- Програма ЗНО з української мови і літератури
- Усе про власне висловлення на ЗНО з української мови
- Приклади написання власного висловлення з української мови
- Тести ЗНО онлайн з інших предметів
- Дорожня карта учасника ЗНО
- Дорожня карта вступника на бакалавра



