Розділ: Стилістика. Текст. Розвиток мовлення
Тема: Аналіз тексту «Синє яблуко для Ілонки»
Кількість завдань: 8
ТЕМА: Розвиток мовлення. Зміст і будова тексту. Поділ тексту на абзаци, мікротеми
Завдання перевіряє ваше вміння читати, усвідомлювати й запам’ятовувати зміст прочитаного, диференціюючи в ньому головне та другорядне, критично оцінювати прочитане, аналізувати тексти різних стилів, типів і жанрів.
Обов’язково звертайтеся до тексту, виконуючи це завдання.
Основоположною зміною в образі Дмитра є перехід від інфантильності до сентиментальності. Це підтверджують не лише рядки 42–43 та 69–72, а й рядки 59–63, 69–83
Відповідь – А.
ТЕМА: Розвиток мовлення. Зміст і будова тексту. Поділ тексту на абзаци, мікротеми
Завдання перевіряє ваше вміння читати, усвідомлювати й запам’ятовувати зміст прочитаного, диференціюючи в ньому головне та другорядне, критично оцінювати прочитане, аналізувати тексти різних стилів, типів і жанрів.
Обов’язково звертайтеся до тексту, виконуючи це завдання.
Рядки 24–43 відповідають такому фрагменту рецензії: «Використовуючи звертання до героїні, другу особу займенників і дієслів, авторка прагне розповісти про все потаємне, що знають лиш вона й Ілонка».
Відповідь – А.
ТЕМА: Розвиток мовлення. Зміст і будова тексту. Поділ тексту на абзаци, мікротеми
Завдання перевіряє ваше вміння читати, усвідомлювати й запам’ятовувати зміст прочитаного, диференціюючи в ньому головне та другорядне, критично оцінювати прочитане, аналізувати тексти різних стилів, типів і жанрів.
Обов’язково звертайтеся до тексту, виконуючи це завдання.
Рядки 31–34 характеризують Ілонку як людину турботливу, для якої створення затишку є виявом любові до чоловіка й дітей.
Відповідь – Г.
ТЕМА: Розвиток мовлення. Зміст і будова тексту. Поділ тексту на абзаци, мікротеми
Завдання перевіряє ваше вміння читати, усвідомлювати й запам’ятовувати зміст прочитаного, диференціюючи в ньому головне та другорядне, критично оцінювати прочитане, аналізувати тексти різних стилів, типів і жанрів.
Обов’язково звертайтеся до тексту, виконуючи це завдання.
Проаналізуймо новелу Л. Пономаренко та фрагменти щодо «Синього птаха» Моріса Метерлінка і фільму-казки «Три горішки для Попелюшки». Безперечно, Дмитро хоче хоч якось компенсувати брак уваги до Ілонки, бо розуміє, що все життя вони використали не для того, щоб бути щасливими.
Відповідь – Б.
ТЕМА: Розвиток мовлення. Зміст і будова тексту. Поділ тексту на абзаци, мікротеми
Завдання перевіряє ваше вміння читати, усвідомлювати й запам’ятовувати зміст прочитаного, диференціюючи в ньому головне та другорядне, критично оцінювати прочитане, аналізувати тексти різних стилів, типів і жанрів.
Обов’язково звертайтеся до тексту, виконуючи це завдання.
Слова «вироблений піджак», «роз’їжджені черевики», «звинявся перед нею» використані для створення образів простих і щиросердних людей, адже Ілонка, дивлячись на Димка, щиро радіє, що попереду в неї багато роботи, яку вона хоче виконати для коханої людини. А Дмитро прагне порадувати виснажену дружину, просить вибачення за те, чого не встиг зробити.
Відповідь – А.
ТЕМА: Розвиток мовлення. Зміст і будова тексту. Поділ тексту на абзаци, мікротеми
Завдання перевіряє ваше вміння читати, усвідомлювати й запам’ятовувати зміст прочитаного, диференціюючи в ньому головне та другорядне, критично оцінювати прочитане, аналізувати тексти різних стилів, типів і жанрів.
Обов’язково звертайтеся до тексту, виконуючи це завдання.
Діалоги в рядках (45–50), (54–56), (74–82) – це розмови Ілонки та Димка (Дмитра).
Діалог в рядках (14–21) – це розмова Ілонки з Сергієм.
Відповідь – А.
ТЕМА: Розвиток мовлення. Зміст і будова тексту. Поділ тексту на абзаци, мікротеми
Завдання перевіряє ваше вміння читати, усвідомлювати й запам’ятовувати зміст прочитаного, диференціюючи в ньому головне та другорядне, критично оцінювати прочитане, аналізувати тексти різних стилів, типів і жанрів.
Обов’язково звертайтеся до тексту, виконуючи це завдання.
Образи грушок, огірків, дерев передають силу, розквіт, буяння природи. Про сонце ж автор пише так: «…а там сонце слабе, мов крапля олії, висіло». Образ сонця ніби перегукується з образом змученою, виснаженої Ілонки.
Відповідь – Г.
ТЕМА: Розвиток мовлення. Зміст і будова тексту. Поділ тексту на абзаци, мікротеми
Завдання перевіряє ваше вміння читати, усвідомлювати й запам’ятовувати зміст прочитаного, диференціюючи в ньому головне та другорядне, критично оцінювати прочитане, аналізувати тексти різних стилів, типів і жанрів.
Обов’язково звертайтеся до тексту, виконуючи це завдання.
Твердження А знаходимо в рядках (1, 2): «Є і ліс, на який уже дихнула осінь».
Твердження В знаходимо в рядках (31–34): «Тепер сини на Камчатці. Сказала Дмитрові не писати, що з нею, може, й не страшне. Аби дітей зривати».
Твердження Г знаходимо в рядках (3–6): «Ішла селом, а люди, хто стрічав, казали: що з тобою, як поїхала, так половини й не стало. Та, одмахувалася Ілонка, їсти душа не приймала…». Про це йдеться і в рядку 57: «Вона встала – Димко аж одхитнувся. Пів-Ілонки».
Твердження Дмитро і Ілонкою мають нову дерев’яну хату в тексті немає.
Відповідь – Б.
- Усі завдання ЗНО з української мови і літератури за темами
- Усі тести ЗНО з української мови і літератури онлайн
- Завдання й відповіді ЗНО з української мови і літератури минулих років
- Усе про тест ЗНО з української мови
- Програма ЗНО з української мови і літератури
- Усе про власне висловлення на ЗНО з української мови
- Приклади написання власного висловлення з української мови
- Тести ЗНО онлайн з інших предметів
- Дорожня карта учасника ЗНО
- Дорожня карта вступника на бакалавра



