Розділ: Стилістика. Текст. Розвиток мовлення
Тема: Аналіз тексту «Вища освіта»
Кількість завдань: 6
ТЕМА: Розвиток мовлення. Зміст і будова тексту. Поділ тексту на абзаци, мікротеми.
Завдання перевіряє ваше вміння читати, усвідомлювати й запам’ятовувати зміст прочитаного, диференціювати в ньому головне та другорядне, критично оцінювати прочитане, аналізувати тексти різних стилів, типів і жанрів.
Обов’язково звертайтеся до тексту, виконуючи це завдання.
Уважно прочитаймо запропонований текст.
Ознаки розмовного стилю притаманні текстам Б і В, адже в них є живий обмін думками, невимушене спілкування, апелювання до співрозмовника, стилістично знижені мовні засоби (фразеологізми, жаргонізми), також багато неповних речень, повторів, вигуків, вставних конструкцій тощо.
Відповідь – Б.
ТЕМА: Розвиток мовлення. Зміст і будова тексту. Поділ тексту на абзаци, мікротеми.
Завдання перевіряє ваше вміння читати, усвідомлювати й запам’ятовувати зміст прочитаного, диференціювати в ньому головне та другорядне, критично оцінювати прочитане, аналізувати тексти різних стилів, типів і жанрів.
Обов’язково звертайтеся до тексту, виконуючи це завдання.
Уважно прочитаймо запропонований текст.
Відповідь на це питання знаходимо в абзаці 13: ««І що це було?!» – запитав себе через півтори години. Увесь цей час лекторка монотонно начитувала якусь маячню з підручника. Наступні чотири роки «освіти» мало чим відрізнялися. Добре, що з третього курсу я бував в університеті тільки на модулях і сесіях».
Відповідь – Б.
ТЕМА: Розвиток мовлення. Зміст і будова тексту. Поділ тексту на абзаци, мікротеми.
Завдання перевіряє ваше вміння читати, усвідомлювати й запам’ятовувати зміст прочитаного, диференціювати в ньому головне та другорядне, критично оцінювати прочитане, аналізувати тексти різних стилів, типів і жанрів.
Обов’язково звертайтеся до тексту, виконуючи це завдання.
Уважно прочитаймо запропонований текст та пошукаймо перегук із названими в питанні проблемами.
- А Багато теорії – практика ж фактично розпочинається вже на робочому місці.
- Текст В: 90 % «навчання» у вишах – це запам’ятовування. Терміни, дати, теореми, концепції…
- В Вища освіта не є гнучкою, у ній немає адаптивності.
- Текст В: Усе це класно й потрібно. Було. У дев’яностих і раніше. Тоді відомості важили в сотні разів більше, бо їх складніше здобували. Інтернет змінив усе. Ціна інформації наближається до нуля, а вміння її фільтрувати, обробляти та створювати нове стало основною цінністю фахівця. Але в університетах цього немає! Вибирати не можна – маєш учити все.
- Г Виші не дають студентові реальної «картинки» його майбутньої професії.
- Текст В:Увесь цей час лекторка монотонно начитувала якусь маячню з підручника. Наступні чотири роки «освіти» мало чим відрізнялися…Набагато ціннішою є людина, яка вміє розібрати й зібрати машину, ніж та, що знає історію автомобільної індустрії, тенденції цієї галузі, біографію Форда та назви всіх деталей.
- Б Контрактна форма навчання у виші потребує великих фінансових витрат.
- У тексті В ця проблема сучасної освіти не названа.
Відповідь – Б.
ТЕМА: Розвиток мовлення. Зміст і будова тексту. Поділ тексту на абзаци, мікротеми.
Завдання перевіряє ваше вміння читати, усвідомлювати й запам’ятовувати зміст прочитаного, диференціювати в ньому головне та другорядне, критично оцінювати прочитане, аналізувати тексти різних стилів, типів і жанрів.
Обов’язково звертайтеся до тексту, виконуючи це завдання.
Уважно прочитаймо запропонований текст.
Ідея мему із зображенням засновника Microsoft Білла Гейтса перегукується з твердженням у рядку Вища освіта не потрібна для успіху, вона не гарантує кар’єри, адже на мемі бачимо американського бізнесмена, який у періоди 1996-2007 та 2006-2009 років був визнаний найбагатшою людиною планети за версією журналу Forbes. Білла Гейтса зображено на фоні фрази: «Вища освіта? Ні, не чув…», що свідчить про те, що засновник Microsoft із власного досвіду не вважає вищу освіту важливою умовою для успіху в житті. До речі, Б. Гейтса було відраховано з Гарвардського університету за слабку успішність і регулярні прогули.
Відповідь – В.
ТЕМА: Розвиток мовлення. Зміст і будова тексту. Поділ тексту на абзаци, мікротеми.
Завдання перевіряє ваше вміння читати, усвідомлювати й запам’ятовувати зміст прочитаного, диференціювати в ньому головне та другорядне, критично оцінювати прочитане, аналізувати тексти різних стилів, типів і жанрів.
Обов’язково звертайтеся до тексту, виконуючи це завдання.
Уважно прочитаймо запропонований текст.
Підтвердження думки тексту А Освіта – це процес здобуття інформації та навичок, необхідних для створення фундаменту, що знадобиться в житті знаходимо в таких рядках тексту Б: « Знання забезпечують гарну платформу, з якої ви можете оцінити свої здібності в тій чи тій галузі, а відтак сформувати навички, що сприятимуть професійному успіху, допоможуть у кар’єрі».
Підтвердження думки тексту А Навчаючись тут, майбутній фахівець не тільки накопичує корисну інформацію, а й набуває необхідних важливих навичок знаходимо в цих же рядках: «…а відтак сформувати навички, що сприятимуть професійному успіху, допоможуть у кар’єрі».
Підтвердження думки тексту А Постійно вчитися потрібно для того, щоб почуватися щасливо й задоволено, претендувати на гарну роботу, гідну зарплату знаходимо в таких рядках тексту Б: «Освіта сприяє задоволенню особистих амбіцій, підвищенню самоповаги та забезпеченню фінансової стабільності».
А от підтвердження думки тексту А Хороший фахівець повинен мати вищу освіту, навіть якщо він працює не за своєю спеціальністю у тексті Б немає.
Відповідь – Г.
ТЕМА: Розвиток мовлення. Зміст і будова тексту. Поділ тексту на абзаци, мікротеми.
Завдання перевіряє ваше вміння читати, усвідомлювати й запам’ятовувати зміст прочитаного, диференціювати в ньому головне та другорядне, критично оцінювати прочитане, аналізувати тексти різних стилів, типів і жанрів.
Обов’язково звертайтеся до тексту, виконуючи це завдання.
Уважно прочитаймо запропонований текст.
Змісту текстів Б і В стосується твердження для життєвого успіху необхідні самовдосконалення і постійний розвиток. Про це йдеться в абзацах 14, 15 (текст В) та в абзаці 11 (текст Б).
Відповідь – Г.
- Усі завдання ЗНО з української мови і літератури за темами
- Усі тести ЗНО з української мови і літератури онлайн
- Завдання й відповіді ЗНО з української мови і літератури минулих років
- Усе про тест ЗНО з української мови
- Програма ЗНО з української мови і літератури
- Усе про власне висловлення на ЗНО з української мови
- Приклади написання власного висловлення з української мови
- Тести ЗНО онлайн з інших предметів
- Дорожня карта учасника ЗНО
- Дорожня карта вступника на бакалавра



