ЗНО онлайн 2016 року з англійської мови – додаткова сесія
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У цьому завданні вісім заголовків і п’ять автентичних текстів. Необхідно добрати заголовок до кожного тексту. Важливо пам’ятати, що три заголовки зайві.
Потрібно швидко переглянути текст і виділити в ньому ключові слова / фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть добрати заголовок до тексту.
Ключовою у цьому тексті є фраза The key is to find a comfortable place and study there regularly (Головне – знайти зручне місце й займатися там регулярно). Вона дає змогу зрозуміти, що в йдеться про вибір місця для навчання.
Серед наведених змісту цього оголошення відповідає заголовок Select a suitable place to study (Вибери зручне місце для навчання).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У цьому завданні вісім заголовків і п’ять автентичних текстів. Необхідно добрати заголовок до кожного тексту. Важливо пам’ятати, що три заголовки зайві.
Потрібно швидко переглянути текст і виділити в ньому ключові слова / фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть добрати заголовок до тексту.
Ключовою у цьому тексті є фраза Study a little every night instead of cramming late the night before the test (Займайся потроху щовечора замість того, щоби зубрити до пізньої ночі перед екзаменом).
Серед наведених змісту тексту відповідає заголовок Don’t wait until the last minute (Не чекай до останньої хвилини).
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У цьому завданні вісім заголовків і п’ять автентичних текстів. Необхідно добрати заголовок до кожного тексту. Важливо пам’ятати, що три заголовки зайві.
Потрібно швидко переглянути текст і виділити в ньому ключові слова / фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть добрати заголовок до тексту.
Ключовими в цьому тексті є фрази There should be a place for class notes, handouts and homework assignments (Має бути місце для нотаток, роздавальних матеріалів і домашніх завдань) і just keep papers separated by class (Тримай окремо матеріали для уроків).
Серед наведених змісту тексту відповідає заголовок Classify your study materials (Класифікуй свої навчальні матеріали).
Правильна відповідь – Н.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У цьому завданні вісім заголовків і п’ять автентичних текстів. Необхідно добрати заголовок до кожного тексту. Важливо пам’ятати, що три заголовки зайві.
Потрібно швидко переглянути текст і виділити в ньому ключові слова / фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть добрати заголовок до тексту.
Ключовими фразами, що визначають тему цього тексту є make a list of the important information from a chapter (занотуй / зроби список важливу інформацію / важливої інформації з розділу), Copy down any words that are written in bold or in italics (запиши слова, виділені жирним шрифтом або курсивом).
Саме ці фрази дають змогу правильно добрати до тексту заголовок Learn to identify the main ideas (Учися визначати головні ідеї).
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У цьому завданні вісім заголовків і п’ять автентичних текстів. Необхідно добрати заголовок до кожного тексту. Важливо пам’ятати, що три заголовки зайві.
Потрібно швидко переглянути текст і виділити в ньому ключові слова / фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть добрати заголовок до тексту.
Ключовою в цьому тексті є фраза Starting good study habits now will help you later in life (Почавши формування хороших звичок у навчанні зараз, ти допоможеш цим собі в подальшому житті).
Саме ця фраза дає змогу правильно добрати до тексту заголовок Form study habits at an early age (Виробляй / формуй навички до навчання з раннього віку).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім проаналізувати запитання і варіанти відповіді на них. Після цього треба визначити частину тексту (абзац), у якій / якому може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь з-поміж наведених.
Варіант He dreamed to be a patroller in his childhood не може бути правильною відповіддю, адже в тексті немає інформації про те, ким мріяв стати Даг Дріскел у дитинстві.
Варіант He is good at persuading skiers to be careful також не є правильною відповіддю, тому що Дріскел не переконував лижників бути обережними.
І варіант He is the master of four well-trained dogs також є неправильним, адже в тексті нічого не сказано про собак, які мав Даг Дріскел.
Тому серед запропонованих варіантів відповіді лише варіант He luckily avoided an accident in his childhood (Йому пощастило уникнути катастрофи в дитинстві) є правильною відповіддю на запитання.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім проаналізувати запитання і варіанти відповіді на них. Після цього треба визначити частину тексту (абзац), у якій / якому може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь з-поміж наведених.
Щоб відповісти на це запитання, треба проаналізувати другий абзац тексту, у якому зазначено: We control the hazard…We do that by compacting the snow, and we use explosives to make an avalanche move or to test an area to see if it is unstable (Ми контролюємо ризики / небезпеку… Ми робимо це, ущільнюючи сніг, ми використовуємо вибухівку, щоби зрушити лавину, і перевіряємо ділянку, щоби впевнитись у її стабільності).
Серед запропонованих лише варіант відповіді To initiate avalanches in controlled areas (Ініціювати / організовувати лавини на підконтрольних територіях) відповідає контексту.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім проаналізувати запитання і варіанти відповіді на них. Після цього треба визначити частину тексту (абзац), у якій / якому може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь з-поміж наведених.
Щоб відповісти на це запитання, треба проаналізувати перший абзац тексту, у якому зазначено: Within five seconds of taking off, an avalanche can move at 80 miles an hour (129 kilometers an hour) (Через п’ять хвилин після зсуву лавина може пересуватись / рухатись зі швидкістю 80 миль на годину (129 км/год)).
Серед запропонованих лише варіант відповіді Masses of snow can move as fast as a car (Маси снігу можуть рухатись так само швидко, як автомобіль) відповідає контексту.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім проаналізувати запитання і варіанти відповіді на них. Після цього треба визначити частину тексту (абзац), у якій / якому може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь з-поміж наведених.
Щоб відповісти на це запитання, треба проаналізувати речення, що передує реченню із займенником it: Once the patrol identifies the area where a person might be, they push a probe down into the snow (Щойно патруль визначає ділянку, де може перебувати людина, вони штовхають у сніг зонд).
Тож, відповідно до контексту, у наступному реченні When it hits an object, they start digging… (Коли він наштовхується на предмет, вони починають копати…) займенник it використано замість іменника a probe, тому єдиною правильною відповіддю є a probe (зонд).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім проаналізувати запитання і варіанти відповіді на них. Після цього треба визначити частину тексту (абзац), у якій / якому може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь з-поміж наведених.
Щоб відповісти на це запитання, треба переглянути весь текст і проаналізувати варіанти відповіді. Зверніть увагу, що правильною буде відповідь з інформацією, якої в тексті немає.
Варіант A They know how to help people who are hurt (Вони знають як допомогти людям, що травмувались) не може бути правильною відповіддю, адже рятівники насправді вміють надавати першу допомогу. Про це йдеться в четвертому абзаці (they can start treating life-threatening injuries right there on the mountain).
У варіанті С стверджується, що рятівники мають спеціальне обладнання, що також є правдою – they carry a special instrument called an avalanche transceiver that sends out a radio signal.
Правдивим є також варіант D, адже рятівники мають лопати, щоби відкопувати засипаних сніговою лавиною людей (they start digging with the shovels).
І лише варіант В містить неправдиву інформацію, тому і є правильною відповіддю – They use explosives after heavy snowfalls (Вони використовують вибухівку після сильних снігопадів).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні є вісім тверджень і шість автентичних текстів. Необхідно знайти текст, у якому міститься інформація, надана в одному з тверджень. Важливо пам’ятати, що два твердження зайві.
Спочатку потрібно прочитати твердження, а потім уважно переглянути тексти.
У цьому тексті ідеться про те, що поціновувачі швидкої їзди мають змогу розважитись на картинговому треку, де пропонують Discount for groups of 2 or more drivers (Знижка для груп з двох і більше водіїв).
Серед запропонованих тверджень є варіант is cheaper to visit if you come with friends (візит буде дешевшим, якщо ви прийдете з друзями), який відповідає інформації в тексті.
Правильна відповідь – Н.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні є вісім тверджень і шість автентичних текстів. Необхідно знайти текст, у якому міститься інформація, надана в одному з тверджень. Важливо пам’ятати, що два твердження зайві.
Спочатку потрібно прочитати твердження, а потім уважно переглянути тексти.
В оголошенні до завдання 12 зазначено: Nature trails and hikes open daily dawn-dusk (Природні стежки й пішохідні походи доступні / відкриті щодня з ранку до вечора).
Поміж запропонованих тверджень є варіант can be visited every day in the daylight (можна відвідати щодня в денну пору).
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні є вісім тверджень і шість автентичних текстів. Необхідно знайти текст, у якому міститься інформація, надана в одному з тверджень. Важливо пам’ятати, що два твердження зайві.
Спочатку потрібно прочитати твердження, а потім уважно переглянути тексти.
У цьому оголошенні йдеться про можливість орендувати каное для відпочинку на річці: Enjoy a tranquil day’s paddling with us from Buxton Lamas on the River Bure to Wroxham… and receive a second day’s hire free… (Насолодіться спокійним веслуванням з нами від Бакстон Ламас на річці Буре до Вроксама… й отримайте безкоштовну оренду на другий день…).
Серед варіантів відповіді є твердження charges no fee the following day (наступного дня оплату не знімають / не беруть), яке відповідає змісту цього тексту.
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні є вісім тверджень і шість автентичних текстів. Необхідно знайти текст, у якому міститься інформація, надана в одному з тверджень. Важливо пам’ятати, що два твердження зайві.
Спочатку потрібно прочитати твердження, а потім уважно переглянути тексти.
У цьому тексті йдеться про можливість розважитись і подивитись на різних тварин, навіть, доісторичних. Зокрема: Restaurants, snack shacks, free car parking, disabled facilities and a gift shop (Ресторани, палатки для перекусу, безкоштовний паркінг, зручності для людей з особливими потребами й магазин сувенірів).
Поміж запропонованих варіантів відповіді є gives you a chance to buy souvenirs (надає можливість купити сувеніри), що відповідає інформації в тексті.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні є вісім тверджень і шість автентичних текстів. Необхідно знайти текст, у якому міститься інформація, надана в одному з тверджень. Важливо пам’ятати, що два твердження зайві.
Спочатку потрібно прочитати твердження, а потім уважно переглянути тексти.
У цьому тексті йдеться про можливість орендувати катер для відпочинку, а також зауважено: Booking is always advisable especially during school holidays (Бажано попереднє бронювання, особливо під час шкільних канікул).
Поміж запропонованих варіантів відповіді є recommends making a reservation (рекомендує робити попереднє замовлення), що відповідає контексту і є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні є вісім тверджень і шість автентичних текстів. Необхідно знайти текст, у якому міститься інформація, надана в одному з тверджень. Важливо пам’ятати, що два твердження зайві.
Спочатку потрібно прочитати твердження, а потім уважно переглянути тексти.
У цьому оголошенні запропоновано приєднатися до одного з музичних круїзів. Зокрема зазначено: During the summer months you can choose from our ever popular Boogie Cruises to Live Jazz or even a traditional Ceilidh band (Під час літніх місяців ви можете вибрати один із наших Бугі круїзів із живою джазовою музикою або навіть із традиційною музично-танцювальною вечіркою).
Поміж запропонованих варіантів відповіді є is interesting for music lovers (є цікавим для поціновувачів музики), що відповідає контексту і є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
У реченні Frenchman Francis Joyon has become the first person to sail solo around the world in less than 73 days, beating the old record by 20 days, and setting a mark (17)_____ (Француз Френсіс Джойон став першим, хто самостійно проплив навколо світу менше ніж за 73 днів, побивши старий рекорд на 20 днів і встановивши межу, (17) __________ ) пропущено пояснення до слова межа (межу яку?).
З-поміж наведених варіант відповіді that will be difficult to beat (що буде складно побити / обійти) підходить граматично й за змістом, тому є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
В абзаці, у якому є речення There were fears (18) _____ that he would be unable to control his huge boat named IDEC, ідеться про човен, на якому плив Френсіс.
З-поміж наведених лише варіант відповіді before Francis Joyon set off in November (до того, як Френсіс Джойон стартував у листопаді) відповідає змісту речення (Були побоювання, до того, як Френсіс Джойон стартував у листопаді, чи зможе він контролювати свій величезний корабель, названий IDEC).
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
У реченні: With its three hulls slicing through the water and a massive rotating mast (19)________, the boat was built in l986 for a crew of бракує додаткової інформації щодо щогли корабля.
З-поміж наведених лише варіант відповіді that reached 30 metres into the sky (яка здіймається / сягає 30 метрів у небо) підходить граматично й за змістом, тому є правильною відповіддю (Із трьома корпусами, що розрізають воду й масивною оборотною щоглою, яка здіймається / сягає в небо на 30 метрів, корабель був збудований 1986 року для команди з десяти осіб).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
У реченні It was feared (20) _________ for one man in the rough seas of the Southern Ocean. За граматичною структурою й за змістом лише один із запропонованих варіантів відповіді підходить до цього пропуску. Це варіант that such a boat would be too powerful (що такий човен буде занадто потужний), який і є правильною відповіддю (Були побоювання, що такий човен буде занадто потужним для однієї людини в бурхливих морях Південного Океану).
Правильна відповідь – Н.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
У реченні But Joyon has broken all the records, and remarkably came home to the port of Brest only 11 days outside the outright record set by another Frenchman Bruno Peyron, (21) __________ пропущено фрагмент who had a full crew of I4 (який мав повну команду із 14 осіб), який підходить граматично й за змістом (Але Джойон побив усі рекорди і, дивовижно, повернувся додому в порт Брест, лише 11 днів не дотягнувши до рекорду, встановленого іншим французом, Бруно Пейроном, у якого була повна команда із 14 осіб).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
У реченні Joyon was aided by favourable winds, but as other sailors prepare new boats to try to break that record, they may find (22) ____ to a level that will be unbeatable for some time to come пропущено фрагмент that Joyon has raised the record (що Джойон підняв рекорд), який підходить граматично й за змістом (Джойону допомогли сприятливі вітри, але в той час, як інші моряки готують нові човни, намагаючись побити цей рекорд, може статися так, що Джойон підняв рекорд на такий рівень, який ще деякий час не буде подолано).
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні A cheese show in Somerset is hoping (23) __________ the record for the world’s most expensive cheese sandwich (На сирному шоу в Сомерсеті сподіваються (23) __________ рекорд найдорожчого у світі сирного бутерброда) пропущено фрагмент to set (встановлювати, розташовувати).
Інші наведені варіанти відповіді – to put (покласти, поставити), to take (брати, взяти), to make (виробляти, створювати) не відповідають змісту речення.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні The Frome Cheese Show (24) __________ to be the oldest in the country пропущено слово claims (Шоу Фроум Чіз претендує на звання найстарішого шоу в країні).
Варіанти відповіді declares (оголошувати, заявляти), promotes (висувати, просувати), defines (визначати, окреслювати) не відповідають змісту речення.
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні It was created by Bath-based chef Martin Blunos and is made with cheddar blended with white truffles and (25)_____ with gold dust пропущено слово sprinkled (Він був створений шеф-кухарем Мартіном Бланосом: зроблений із чеддером, змішаним із білими трюфелями, і посипаний золотою пудрою).
Варіанти відповіді poured (наливати, вливати), painted (фарбувати, малювати) і sprayed (розпилювати, розбризкувати) не відповідають змісту речення.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні There is no current (26)______ record for the most expensive cheese sandwich пропущено слово official (Наразі немає офіційних рекордів найдорожчих сирних бутербродів).
Варіанти відповіді original (початковий, оригінальний), natural (природний, натуральний), initial (первісний, початковий) не відповідають змісту речення.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні Martin Blunos has applied to Guinness World Records to have the sandwich (27) _______ пропущено слово recognized (Мартін Бланос звернувся до Книги рекордів Гіннеса, щоби бутерброд отримав визнання/став визнаним).
Варіанти відповіді known (відомий), declared (оголошений), found (заснований) не відповідають змісту речення.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні The white truffle (28)______ beautifully with the West Country cheddar and the edible gold gives it a really special… пропущено слово combines (Білий трюфель чудово комбінується із чеддером Вест Кантрі, а їстівне золото надає йому (бутерброду) справді особливого…).
Варіанти відповіді uses (застосовувати, використовувати), complicates (ускладнювати), unites (з’єднувати, сполучати) не відповідають контексту.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні The white truffle (28) beautifully with the West Country cheddar and the edible gold gives it a really special (29)_______ пропущено слово look (Білий трюфель чудово комбінується із чеддером Вест Кантрі, а їстівне золото надає йому (бутерброду) справді особливого вигляду).
Варіанти відповіді shape (форма, обрис), sight (видовище, зір) і view (краєвид, вид) не відповідають контексту.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні Washed down with a bottle of Krug what more could you want? - although I can't recommend you (30)__________ it with your bank manager пропущено слово share (Запити пляшкою шампанського Крюг, чого ще можна хотіти? – Хоча, я не рекомендую вам ділитися ним (бутербродом) із вашим керівником банку).
Варіанти відповіді boast (хвалитися), divide (ділити на), halve (ділити навпіл) не відповідають контексту.
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні The current record for the world’s most expensive commercially (31)_______ sandwich is held by the Cliveden Hotel in Berkshire пропущено слово available (Наразі рекорд найдорожчого доступного у продажу бутерброда утримує Клівлендський готель у Беркширі).
Варіанти відповіді useful (корисний), relevant (доречний), suitable (придатний) не відповідають контексту.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні It is made from ham (32)_______ than cheese and costs £100 пропущено слово rather (Він (бутерброд) зроблений радше із шинки ніж із сиру й коштує £100).
Варіанти відповіді better (краще), quicker (прудкіше, швидше) і faster (швидше) не відповідають контексту.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У завданні треба заповнити пропуски словами, вибравши потрібне з огляду на граматичну форму слово з-поміж чотирьох наведених варіантів (А – D).
Необхідно швидко, ігноруючи пропуски, прочитати текст, щоби зрозуміти його тему. Після цього уважно прочитати граматичні форми слова, яке потрібно вставити замість пропуску в текст. Після цього слід проаналізувати як зміст речення, так і його структуру. Обов’язково потрібно звернути увагу на речення, що передує реченню із пропуском, і речення, розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні Nasca lines are massive (33)______ drawings on the desert plateaus of Peru that have been talked about since (Лінії Наски – це величезні таємничі малюнки на пустельному плато Перу, про які говорять ще з… ) пропущено прикметник.
Серед варіантів відповіді mystery, mysteriously, mystify, mysterious лише mysterious за змістом і граматикою підходить для заповнення пропуску в реченні.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У завданні треба заповнити пропуски словами, вибравши потрібне з огляду на граматичну форму слово з-поміж чотирьох наведених варіантів (А – D).
Необхідно швидко, ігноруючи пропуски, прочитати текст, щоби зрозуміти його тему. Після цього уважно прочитати граматичні форми слова, яке потрібно вставити замість пропуску в текст. Після цього слід проаналізувати як зміст речення, так і його структуру. Обов’язково потрібно звернути увагу на речення, що передує реченню із пропуском, і речення, розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні Nasca lines are massive mysterious drawings on the desert plateaus of Peru that have been talked about since (34) __________ when airplanes began to fly between Lima and the southern Peruvian city of Arequipa (Лінії Наски – це величезні таємничі малюнки на пустельному плато Перу, про які говорять ще з 20-х років, коли літаки почали літати між Лімою та південним перуанським містом Ареквіпа) потрібно вставити числівник 1920th.
Варіанти 1920th, 1920s, 1920th) не підходять граматично й за змістом.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У завданні треба заповнити пропуски словами, вибравши потрібне з огляду на граматичну форму слово з-поміж чотирьох наведених варіантів (А – D).
Необхідно швидко, ігноруючи пропуски, прочитати текст, щоби зрозуміти його тему. Після цього уважно прочитати граматичні форми слова, яке потрібно вставити замість пропуску в текст. Після цього слід проаналізувати як зміст речення, так і його структуру. Обов’язково потрібно звернути увагу на речення, що передує реченню із пропуском, і речення, розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні Many theories of (35)_____ they might have been used for have been discussed (Багато теорій про те, для чого вони могли використовуватися, було розглянуто/обговорено) пропущено займенник what.
Варіанти відповіді which (котрий, який), that (той, та, те) і how (як) не відповідають контексту. Правильним є варіант what , тому що саме займенник what із прийменником of має значення «про те, що; про те, для чого», тобто відповідає змісту речення.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У завданні треба заповнити пропуски словами, вибравши потрібне з огляду на граматичну форму слово з-поміж чотирьох наведених варіантів (А – D).
Необхідно швидко, ігноруючи пропуски, прочитати текст, щоби зрозуміти його тему. Після цього уважно прочитати граматичні форми слова, яке потрібно вставити замість пропуску в текст. Після цього слід проаналізувати як зміст речення, так і його структуру. Обов’язково потрібно звернути увагу на речення, що передує реченню із пропуском, і речення, розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні Scientists and anyone (36)______ by ancient cultures (37)______ that they could be Inca roads... (Учені й усі, хто захоплювався давньою культурою, думали, що це могли бути дороги інків…) пропущено дієприкметник минулого часу fascinated, який граматично і за змістом відповідає контексту.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У завданні треба заповнити пропуски словами, вибравши потрібне з огляду на граматичну форму слово з-поміж чотирьох наведених варіантів (А – D).
Необхідно швидко, ігноруючи пропуски, прочитати текст, щоби зрозуміти його тему. Після цього уважно прочитати граматичні форми слова, яке потрібно вставити замість пропуску в текст. Після цього слід проаналізувати як зміст речення, так і його структуру. Обов’язково потрібно звернути увагу на речення, що передує реченню із пропуском, і речення, розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні Scientists and anyone (36)______ by ancient cultures (37)______ that they could be Inca roads, irrigation plans, images to be appreciated from primitive hot-air balloons, and sometimes imagined them to be landing strips for alien spacecraft пропущено присудок thought – дієслово в Past Simple Tense (Учені й усі, хто захоплювався древньою культурою, думали, що це могли бути дорóги інків, плани зрошення, зображення, які можна було зрозуміти лише з висоти простих/примітивних повітряних куль, наповнених гарячим повітрям, або уявляли, що це були посадкові смуги для космічних кораблів прибульців).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У завданні треба заповнити пропуски словами, вибравши потрібне з огляду на граматичну форму слово з-поміж чотирьох наведених варіантів (А – D).
Необхідно швидко, ігноруючи пропуски, прочитати текст, щоби зрозуміти його тему. Після цього уважно прочитати граматичні форми слова, яке потрібно вставити замість пропуску в текст. Після цього слід проаналізувати як зміст речення, так і його структуру. Обов’язково потрібно звернути увагу на речення, що передує реченню із пропуском, і речення, розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні The South African media speculated (38)______ about whether the crop circle, (39)______ outside of Johannesburg, was the work of a UFO потрібно вставити прислівник excite (Південноамериканські засоби масової інформації схвильовано/збуджено розмірковували над тим, чи було коло на полі зернових, розташоване поза межами Йоганнесбургу, результатом діяльності НЛО).
Варіанти відповіді excitement (хвилювання – іменник), excite (хвилювати, збуджувати – дієслово), exciting (бентежний, збудний – Present Participle або дієприкметник теперішнього часу не підходять граматично й контекстуально.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У завданні треба заповнити пропуски словами, вибравши потрібне з огляду на граматичну форму слово з-поміж чотирьох наведених варіантів (А – D).
Необхідно швидко, ігноруючи пропуски, прочитати текст, щоби зрозуміти його тему. Після цього уважно прочитати граматичні форми слова, яке потрібно вставити замість пропуску в текст. Після цього слід проаналізувати як зміст речення, так і його структуру. Обов’язково потрібно звернути увагу на речення, що передує реченню із пропуском, і речення, розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні The South African media speculated (38)______ about whether the crop circle, (39)______ outside of Johannesburg, was the work of a UFO пропущено дієприкметник минулого часу located (Південноамериканські засоби масової інформації схвильовано/збуджено розмірковували над тим, чи було коло на полі зернових, розташоване поза межами Йоганнесбургу, результатом діяльності НЛО).
Інші варіанти відповіді не задовольняють умову завдання.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У завданні треба заповнити пропуски словами, вибравши потрібне з огляду на граматичну форму слово з-поміж чотирьох наведених варіантів (А – D).
Необхідно швидко, ігноруючи пропуски, прочитати текст, щоби зрозуміти його тему. Після цього уважно прочитати граматичні форми слова, яке потрібно вставити замість пропуску в текст. Після цього слід проаналізувати як зміст речення, так і його структуру. Обов’язково потрібно звернути увагу на речення, що передує реченню із пропуском, і речення, розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні Popular curiosity grew until February 14, when a small detail (40)______ that had previously escaped almost everyone’s notice: the circle formed a BMW logo пропущено присудок (Народна зацікавленість зростала аж до 14 лютого, поки не було підмічено маленьку деталь, на яку раніше майже ніхто не звернув уваги: коло утворювало логотип BMW).
Варіант was pointed out – форма Past Simple in Passive Voice, адже дія виконувалась над предметом, що відповідає контексту граматично й за змістом. Варіанти pointed out (Past Simple), had pointed out (Past Perfect), was pointing out (Past Continuous) – не задовольняють умову завдання.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У завданні треба заповнити пропуски словами, вибравши потрібне з огляду на граматичну форму слово з-поміж чотирьох наведених варіантів (А – D).
Необхідно швидко, ігноруючи пропуски, прочитати текст, щоби зрозуміти його тему. Після цього уважно прочитати граматичні форми слова, яке потрібно вставити замість пропуску в текст. Після цього слід проаналізувати як зміст речення, так і його структуру. Обов’язково потрібно звернути увагу на речення, що передує реченню із пропуском, і речення, розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні The circle turned out (41)_______ the work of the Hunt Lascaris advertising agency, (42)_______ on behalf of BMW пропущено інфінітив з часткою to, який є частиною складеного дієслівного присудка (Коло виявилось роботою рекламної агенції Хант Ласкаріс, яка працювала від імені/в інтересах BMW).
З-поміж наведених лише варіант відповіді to be відповідає контексту й узгоджений граматично.
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У завданні треба заповнити пропуски словами, вибравши потрібне з огляду на граматичну форму слово з-поміж чотирьох наведених варіантів (А – D).
Необхідно швидко, ігноруючи пропуски, прочитати текст, щоби зрозуміти його тему. Після цього уважно прочитати граматичні форми слова, яке потрібно вставити замість пропуску в текст. Після цього слід проаналізувати як зміст речення, так і його структуру. Обов’язково потрібно звернути увагу на речення, що передує реченню із пропуском, і речення, розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні The circle turned out (41)_______ the work of the Hunt Lascaris advertising agency, (42)_______ on behalf of BMW пропущено дієприкметник теперішнього часу (Коло виявилось роботою рекламної агенції Хант Ласкаріс, яка працює від імені/в інтересах BMW).
Варіанти відповіді to work, worked, was working не підходять граматично.
Правильною відповіддю є дієприкметник working (Present Participle).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
Зразок написання власного висловлення
Dear Jenny,
How are you? I hope you’re very well. I’ve got so much to tell you that I don’t know where to begin!
First of all, I am eager to share great news with you. I can’t find proper words to describe my feelings about my winning a grant to study at the University of London. Actually, I’m on cloud nine, and can hardly wait when I go there. I hope to acquire profound knowledge and practical skills at this famous education establishment.
Moreover, I’m sure I’ll broaden my horizons, make new friends and certainly, improve my English there. But on the downs side, I will have to make a break from a familiar set of things, my family, and friends. You see, when I live far away from home for a long time, I feel so homesick.
To tell you the truth, I’m not very good at time management, so at present I’m learning to allocate my time properly, as well as to budget my money. In addition, I try to follow the rule to do in Rome as Romans do; therefore, I’m learning more about the culture of the country I’ll stay at for the forthcoming year.
That’s all my news. Send my best regards to your family. I’m looking forward to meeting you soon.
Lots of love,
Mary
Знайшли помилку? Пишіть на
- Усі тести ЗНО з англійської мови онлайн
- Завдання й відповіді ЗНО з англійської мови минулих років
- Усе про тест ЗНО з англійської мови
- Програма ЗНО з англійської мови
- Усе про власне висловлення з англійської мови
- Приклади написання власного висловлення з англійської мови
- Тести ЗНО онлайн з інших предметів
- Дорожня карта учасника ЗНО
- Дорожня карта вступника на бакалавра