ЗНО онлайн 2018 року з англійської мови (1 варіант) – пробний тест
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Розуміння основного змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
У кожному із завдань 1–3 ви маєте запитання і три картинки-відповіді. Вам необхідно вибрати картинку, яка буде відповіддю на запитання. Перед першим прослуховуванням запису прочитайте інструкції.
Вам необхідно зрозуміти основний зміст текстів певної тематики спілкування та вибрати необхідну інформацію з прослуханого. Уважно розгляньте картинки, спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Прослуховуючи текст перший раз, виберіть картинку, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно розгляньте картинки. Виберіть остаточний варіант правильної відповіді після другого прослуховування.
На картинках до завдання 1 зображено квітку, музичні знаки та словник англійської мови. Потрібно відповісти, що візьме з собою на безлюдний острів промовець. Прослуховуючи текст, ми чуємо: I would bring someone I would like to get to know better, some tunes on my iPod, a textbook to study Spanish and a tulip plant… Саме тому правильною відповіддю до цього завдання буде варіант В із зображенням музичних знаків, адже саме айпод та декілька мелодій до нього хоче взяти із собою промовець.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Розуміння основного змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Уважно розгляньте картинки, спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Прослуховуючи текст перший раз, виберіть картинку, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно розгляньте картинки. Виберіть остаточний варіант правильної відповіді після другого прослуховування.
На картинках до завдання 2 зображено підручники англійської мови, сірники та дзеркало. Потрібно визначити, що візьме з собою на безлюдний острів промовець. Прослуховуючи текст, ми чуємо: I would bring a mirror, a cookbook and a lot of shampoo (Я б узяв із собою дзеркало, кулінарну книгу та багато шампуню. Відповідно до змісту діалогу правильною відповіддю до завдання буде картинка С, на якій зображено дзеркало.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Розуміння основного змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Уважно розгляньте картинки, спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Прослуховуючи текст перший раз, виберіть картинку, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно розгляньте картинки. Виберіть остаточний варіант правильної відповіді після другого прослуховування.
На картинках до завдання 3 зображено коробку скріпок, вазу з фруктами та голку з ниткою. Необхідно визначити, що візьме з собою на безлюдний острів промовець. Прослуховуючи текст, чуємо: I would bring … a needle to make some clothes from leaves. (Я б узяла … голку, щоб змайструвати собі одяг із листя). Саме тому правильною відповіддю до цього завдання буде картинка С із зображенням голки з ниткою.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Розуміння основного змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
У кожному із завдань 4–6 ви маєте запитання і три запропоновані варіанти відповіді. Вам необхідно вибрати правильний варіант відповіді на запитання. Перед першим прослуховуванням запису прочитайте інструкції.
Уважно прочитайте запитання та варіанти відповідей до нього, спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Прослуховуючи текст перший раз, виберіть варіант, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Виберіть остаточний варіант правильної відповіді після другого прослуховування.
У завданні 4 потрібно відповісти на запитання, чому промовець не задоволений школою. Уважно слухаючи текст, ви почуєте I don’t feel that I will be fully prepared for university when I leave school, (Я не відчуваю себе повністю підготовленою до навчання в університеті). Саме ця фраза й містить правильну відповідь на запитання. А серед запропонованих варіантів вибираємо варіант В she doesn’t feel ready for university studies, що відповідає контексту і є єдиною правильною відповіддю до завдання.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Розуміння основного змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Уважно прочитайте запитання та варіанти відповідей до нього, спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Прослуховуючи текст перший раз, виберіть варіант, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Виберіть остаточний варіант правильної відповіді після другого прослуховування.
У завданні 5 потрібно відповісти на запитання, що б хотів промовець змінити в школі. Прослухавши текст ви почуєте, як хлопець говорить: I would make the classes a lot smaller (Я зробив би класи набагато меншими). І тому правильною буде варіант відповіді C to have fewer students in his class (мати менше учнів у класі), що відповідає контексту.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Розуміння основного змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Уважно прочитайте запитання та варіанти відповідей до нього, спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Прослуховуючи текст перший раз, виберіть варіант, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Виберіть остаточний варіант правильної відповіді після другого прослуховування.
У завданні 6 потрібно відповісти на запитання, що промовець вважає гарною ідеєю, щодо навчання в старших класах. Уважно слухаючи текст, чуємо: I think more of the courses should be taught with a “hands on” approach as opposed to being taught by the textbook so much. (Я гадаю, що більшість курсів повинні бути практичними, а не теоретичними). Виходячи із прослуханої інформації, вибираємо правильну відповідь до цього завдання. Це буде варіант B to make classes practical rather than theoretical (зробити уроки радше практичними, аніж теоретичними).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Вміння розуміти основний зміст на слух та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
У кожному із завдань 7–11 ви маєте твердження. Вам необхідно визначити правильність чи неправильність наведеного твердження щодо змісту прослуханого. Перед першим прослуховуванням запису прочитайте інструкції.
Вам необхідно зрозуміти основний зміст текстів певної тематики спілкування та вибрати необхідну інформацію з прослуханого. Прослуховуючи текст перший раз, намагайтеся почути інформацію, про яку йдеться в кожному твердженні. З'ясуйте, правдивим чи неправдивим є кожне твердження відповідно до почутого тексту. Оберіть правильні, на вашу думку, відповіді. Після другого прослуховування виберіть остаточний варіант правильної відповіді.
Твердження в завданні 7 має таке значення: «Лариса та Майкл залишили всі свої речі в сусідів» (Larissa and Michael left all their things with their neighbours.). А в озвучуваному тексті чуємо: «… you sold your house and gave away most of your things to travel around the world.» (… ви продали свій будинок і роздали більшість своїх речей перед тим, як почали подорожувати по світу). Відповідно до контексту твердження 7 є неправдивим.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Вміння розуміти основний зміст на слух та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Твердження в завданні 8 має таке значення: «Вони хотіли, щоб їхня донька навчилася жити самостійно» (They wanted their daughter to learn how to live on her own.). А в тексті чуємо: But the real reason was to help our adult daughter understand that she had to work on her life without us (Справжньою причиною було допомогти нашій дорослій доньці зрозуміти, що вона повинна влаштувати своє життя без нас). Відповідно, твердження 8 є правдивим.
Правильна відповідь – Т.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Вміння розуміти основний зміст на слух та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Твердження у завданні 9 має таке значення: «Ларисі та Майклу дуже подобається їхній сьогоднішній стиль життя» (Larissa and Michael enjoy their present life style a lot). А в тексті чуємо: We’ve been on the road now for almost two years and we love it» (Ми подорожуємо вже майже два роки і нам це подобається). Отже, твердження 9 є правдивим.
Правильна відповідь – Т.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Вміння розуміти основний зміст на слух та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Твердження взавданні 10 має таке значення: «Вони планують придбати новий будинок через декілька місяців» (They’re planning to buy a new home in a few months). А в тексті на запитання, чи збираються Лариса та Майкл коли-небудь мати будинок, Лариса відповідає: As we don’t plan our future for more than a month, that’s really hard to say (Оскільки ми не плануємо наше майбутнє більш ніж на місяць уперед, дуже складно відповісти на це питання). Проаналізувавши почуте, можемо впевнено сказати, що твердження 10 є неправдивим.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Вміння розуміти основний зміст на слух та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Твердження в завданні 11 має таке значення: «Вони пишуть книгу про їхню дворічну подорож» (They are writing a book about their two-year trip). А в тексті чуємо: We are also writing a travel column in the Philadelphia Inquirer called “A Year and a World (Ми також пишемо розділ подорожей у газеті «Дослідник Філадельфії», що називається «Рік і світ»). Саме тому твердження 11 є неправдивим.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Повне розуміння змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
У кожному із завдань ви маєте запитання і три варіанти відповіді. Вам необхідно вибрати варіант відповіді, який буде правильною відповіддю на запитання. Перед першим прослуховуванням запису прочитайте інструкції.
Вам необхідно повністю зрозуміти зміст тексту певної тематики спілкування та відповісти на запитання до нього, вибравши відповідь із запропонованих варіантів. Уважно прочитайте запитання й відповіді до нього, спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Прослуховуючи текст перший раз, виберіть варіант відповіді, що є правильним, на вашу думку. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно прочитайте надані варіанти відповідей. Виберіть остаточний варіант правильної відповіді після другого прослуховування.
У завданні 12 потрібно відповісти на запитання, що думає Елвін про музику. Серед запропонованих варіантів відповідей вибираємо варіант B It can unite people of different nations (вона об’єднує людей різних національностей). Це і є правильна відповідь, адже в розповіді ми чуємо: I think music can be used to join different cultures, form everlasting friendships … (Я гадаю, музику можна використовувати для того, щоб об’єднувати різні культури, формувати міцну дружбу …). Варіант В відповідає контексту, тому і буде правильною відповіддю.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Повне розуміння змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Вам необхідно повністю зрозуміти зміст тексту певної тематики спілкування та відповісти на запитання до нього, вибравши відповідь із запропонованих варіантів.
Щоб відповісти на запитання, потрібно проаналізувати надані варіанти відповідей (A They were professional musicians. (Вони були професійними музикантами); B They used to live in China. (Раніше вони жили у Китаї); C They saved money for his private lessons. (Вони заощаджували гроші для його приватних уроків).
У розповіді чуємо: My father and mother both immigrated to America from China… When I was young, my parents made me learn how to play the clarinet and the piano. Every day, they watched over me when I practiced, and they scheduled private lessons for me. (Мої тато і мама іммігрували до Америки з Китаю… Коли я був маленьким, вони примушували мене навчатися грати на кларнеті й фортепіано. Кожного дня вони слідкували, як я практикуюсь, і вони організовували приватні уроки для мене). Відповідно до почутого вибираємо правильний варіант відповіді - B They used to live in China. (Раніше вони жили в Китаї).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Повне розуміння змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Вам необхідно повністю зрозуміти зміст тексту певної тематики спілкування та відповісти на запитання до нього, вибравши відповідь із запропонованих варіантів.
У цьому завданні потрібно відповісти на запитання, якою була роль батьків Елвіна у його музичному навчанні. У тексті ми чуємо: When I was young, my parents made me learn how to play the clarinet and the piano. Every day, they watched over me when I practiced… (Коли я був маленьким, вони примушували мене навчатися грати на кларнеті й фортепіано. Кожного дня вони слідкували, як я практикуюсь,…). Відповідно до почутого вибираємо правильний варіант відповіді. Серед запропонованих варіантів тільки варіант A They forced him to practice musical instruments відповідає змісту. Це і буде правильна відповідь.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Повне розуміння змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Вам необхідно повністю зрозуміти зміст тексту певної тематики спілкування та відповісти на запитання до нього, вибравши відповідь із запропонованих варіантів.
У цьому завданні потрібно відповісти на запитання: «Що змусило Елвіна змінити своє ставлення до музики?».
У тексті чуємо: Then everything changed. When I started middle school, my parents made me sign up for the middle school band, and my piano teacher put me in a very good orchestra. This was the first time I could see my fellow students playing in harmony. As the year progressed, I learned more and more (Потім усе змінилося. Коли я перейшов до середніх класів школи, мої батьки записали мене до шкільного музичного гурту, а мій учитель фортепіано залучив мене до дуже гарного оркестру. Це було вперше, коли я зміг побачити гармонійну гру моїх однолітків. За рік я поліпшив свої вміння …). А серед наданих варіантів відповідей знаходимо варіант B Starting to play together with others (Початок гри разом з іншими), який і буде правильною відповіддю.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Повне розуміння змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Вам необхідно повністю зрозуміти зміст тексту певної тематики спілкування та відповісти на запитання до нього, вибравши відповідь із запропонованих варіантів.
У цьому завданні потрібно відповісти на запитання: «Чим Елвін пишається?».
У тексті чуємо: As a Chinese-American, I am very proud to preserve and introduce ancient Chinese music and promote cultural exchange between Chinese and American people (Як американець китайського походження, я дуже гордий зберігати й представляти стародавню китайську музику та сприяти культурному обміну між китайським та американським народами). Серед варіантів запропонованих відповідей вибираємо варіант C Presenting Chinese music to Americans (Представляти китайську музику американцям), що і є правильною відповіддю до запитання і відповідає контексту.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Ви маєте вісім запитань і п’ять автентичних текстів-відповідей. Вам необхідно дібрати відповідне запитання до кожної відповіді. Пам’ятайте, що три запитання будуть зайвими.
Швидко перегляньте текст відповіді і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть підібрати запитання до тексту.
Ключовими в цьому тексті є фрази help your friends (допомагати вашим друзям), Your outgoing personality (ваша дружелюбна особистість) та …you get along with many types of people (ви знаходите спільну мову з різними людьми). Серед варіантів відповідей знаходимо варіант E Wise and sociable (Розсудливий і товариський), що відповідає контексту. Це і є правильна відповідь.
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть дібрати запитання до тексту.
Ключовими фразами в цьому тексті є You rely on your instincts (Ви покладаєтесь на свої інстинкти), «sometimes you just like to think» (інколи ви просто хочете подумати), want to take a break from the action (не поспішаєте відразу щось робити).
З контексту видно, що мова йде про людину, яка є розважливою, не поспішає з прийняттям рішення. А серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо варіант D Thoughtful and intuitive (Такий, що має інтуїцію, вдумливий), що відповідає змісту тексту і буде правильною відповіддю.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть дібрати запитання до тексту.
Ключовими фразами в тексті є You have loads of energy (ви сповнені енергії), You take charge and lead other people (Ви відповідальні та очолюєте інших людей). Переглянувши варіанти відповідей, ми бачимо, що лише варіант G Active and daring (Енергійний і відважний) відповідає темі тексту.
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть дібрати запитання до тексту.
Ключовими фразами, що визначають тему цього тексту є you like to have a good time (вам подобається гарно проводити час), You also like to entertain your friends (Вам також подобається розважати своїх друзів), they appreciate your sense of humor (вони цінують ваше почуття гумору).
Саме ці фрази дають нам можливість вибрати правильний варіант відповіді – H Popular and fun-loving (Користується любов’ю та вміє веселитись).
Правильна відповідь – H.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть дібрати запитання до тексту.
Ключовими фразами в цьому тексті є You're a great listener who can keep a secret (Ви прекрасний слухач, який вміє берегти секрети), а також фраза you have a keen sense of right and wrong (ви маєте гостре відчуття справедливості), з яких одразу зрозуміло, що мова йде про віддану й справедливу людину. Ось чому варіант відповіді C Reliable and fair (Надійний sчесний) буде єдиним можливим з усіх запропонованих варіантів.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання Ви повинні уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитайте запитання, а також варіанти відповідей до них. Визначте частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе Вам вибрати правильну відповідь із запропонованих.
Щоб відповісти на це запитання, необхідно переглянути початок тексту. Саме тут ми знаходимо інформацію, яка вказує на правильну відповідь: The former BBC Tomorrow's World science correspondent and presenter hoped to collect £50,000 for the charity WaterAid (Колишній кореспондент і ведучий BBC Tomorrow's World сподівався зібрати 50 тис. доларів для благочинної організації WaterAid). Серед запропонованих варіантів відповідей лише варіант D He wanted to raise money (він хотів зібрати гроші) відповідає змісту тексту і є правильною відповіддю на це запитання.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Щоб відповісти на це запитання, треба звернутись до речення The former BBC Tomorrow's World science correspondent and presenter hoped to collect £50,000 for the charity WaterAid, у якому є інформація про те, якою була професія Ентоні Сміта. У минулому він був кореспондентом та ведучим BBC Tomorrow's World, британської телепередачі. Серед запропонованих варіантів відповідей лише варіант A a television journalist (телевізійним журналістом), є правильною відповіддю і відповідає контексту.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Відповідь на це запитання маємо у п’ятому абзаці: The crew had intended to end their voyage in the Bahamas (Команда мала намір закінчити свою подорож на Багамах…).
Серед запропонованих варіантів відповідей лише варіант C in the Bahamas (на Багамах) відповідає контексту.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Щоб відповісти на це запитання, треба переглянути шостий абзац тексту. У ньому читаємо: We haven’t had fresh food for a long time. We’ve been living out of tins. Our fresh fruit and vegetables ran out a long time ago (Ми не мали свіжої їжі довгий час. Ми споживали консервовані продукти. Наші свіжі овочі та фрукти закінчилися давно.). Отже, відповідно до контексту, єдиною правильною відповіддю на це запитання є варіант B tinned food (консервована їжа).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Щоб відповісти на це запитання, треба переглянути передостанній абзац тексту. У ньому читаємо: The crew had intended to end their voyage in the Bahamas, but strong winds and currents forced them to the Dutch Caribbean island of St. Maarten (Команда мала намір закінчити свою подорож на Багамах, але сильний вітер та течії спрямували їх до голландського острова Маартен). Тому правильною відповіддю на це питання буде варіант D They had unexpected weather conditions (У них були непередбачені погодні умови), що є правдою і відповідає контексту.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні ви маєте вісім тверджень і шість автентичних текстів. Вам необхідно знайти текст, у якому міститься інформація, надана в одному з тверджень. Пам’ятайте, що два твердження будуть зайвими.
Спочатку прочитайте твердження. Потім уважно перегляньте тексти.
У тексті 27 ідеться про святкування Нового року в Китаї. Зокрема ми дізнаємося про значення двох кольорів у цьому святкуванні: Everything golden is said to bring wealth and everything red is considered especially lucky. (Говорять, що всі речі золотого кольору приносять багатство, а червоний колір є особливо щасливий). А серед запропонованих тверджень є варіант E colours to make people fortunate (кольори роблять людей щасливими), який відповідає змісту інформації, уміщеної в тексті, і є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У цьому тексті йдеться про святкування Різдва в різних куточках світу.
Зокрема ми читаємо, що on Christmas Eve, Santa comes from the North Pole in a sleigh to deliver gifts. In Hawaii, it is said he arrives by boat, in Australia, the jolly man arrives on water skis,… (у Різдвяний вечір Санта приїздить з Північного полюсу на санчатах і привозить подарунки. На Гаваях кажуть, що він прибуває в човні, в Австралії, веселий чоловік прибуває на водних лижах …). А серед запропонованих тверджень знаходимо варіант C an imaginary figure appearing in different ways (уявний персонаж з’являється в різний спосіб), який відповідає інформації, уміщеній у тексті.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У цьому тексті йдеться про святкування єврейського свята Ханука.
З тексту ми дізнаємося про їжу, яку готують до цього свята: Potato pancakes, known as latkes in Yiddish, are traditionally served with applesauce or jam. (Картопляні млинці, відомі мовою їдіш як «лат кіз» традиційно подаються з яблучним пюре або джемом). А серед варіантів відповідей знаходимо твердження G a special dish eaten with something sweet (спеціальна страва, що їдять з чимось солодким), яке відповідає змісту цього тексту і буде правильною відповіддю.
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У цьому тексті йдеться про свято Кванза, що його святкують в Африці.
Під час святкування люди обмінюються подарунками та запалюють чорні, червоні та зелені свічки, що символізують сім людських чеснот. А серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо варіант B honoring people’s main values (ушанування найбільших людських цінностей), що відповідає інформації, вміщеній у тексті і є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У цьому тексті читаємо про святкування Нового року в південній частині Сполучених Штатів.
Зокрема ми дізнаємося, що там вірять: горох приносить удачу й процвітання, а зелені овочі приносять багатство (black-eyed peas are thought to bring luck and prosperity for the New Year, and greens bring wealth). А серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо твердження H vegetables as symbols of riches (овочі символізують багатство), що відповідає змісту тексту.
Правильна відповідь – Н.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У тексті йдеться про ще одне зимове свято, що його святкують в Іспанії та Франції, – День трьох королів (At the end of the Twelve Days of Christmas comes a day called the Epiphany, or Three Kings Day).
У тексті також читаємо про традицію вкладати у святкове печиво монетку, іграшку тощо (In France, a delicious King cake is baked. Bakers will hide a coin, jewel or little toy inside it). А серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо твердження D a festive treat containing a surprise (святкове частування містить сюрприз), що відповідає контексту.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
У цьому завданні на заповнення пропусків необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно прочитайте частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом, обираючи правильну відповідь, та аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Вибираючи правильну відповідь, не забувайте про зміст. Вибрані вами частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, але й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
Щоб зрозуміти, про що йдеться в пропущеній частині речення An online library cannot replace the unique collection of resources that I ‒ like many school librarians ‒ have built over a period of years (33) __________ of my students, faculty, and the school's curriculum, потрібно звернутися до наступного речення в тексті, де йдеться про обов’язки бібліотекаря.
Отже, у реченні з пропуском 33 також ідеться про обов’язки бібліотекаря. Серед пропонованих варіантів відповідей лише варіант D to serve the specific needs (обслуговувати особливі потреби) підходить за змістом та граматично. І речення має таке значення: «Електронні бібліотеки не можуть замінити унікальну колекцію ресурсів, які я – як і багато шкільних бібліотекарів – зібрала за довгий період обслуговування особливих потреб моїх студентів, факультету та шкільної програми навчання».
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Щоб у цьому реченні That personal interaction is supported by the electronic availability of materials but (34) __________ (Ця особиста взаємодія підкріплюється наявністю електронних матеріалів, але …) вставити пропущену частину, потрібно звернути увагу на значення попередніх речень у тексті.
Проаналізувавши ці речення, можемо впевнено сказати, що інформація, якої нам бракує, стосуватиметься саме можливості електронної бібліотеки замінити звичайну книжкову (паперову) бібліотеку. Тому серед запропонованих варіантів відповідей вибираємо варіант H is not replaced by it (не замінює її), що відповідає змісту тексту.
Правильна відповідь – H.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Пропуск 35 маємо в реченні: Librarians also encourage reading, which (35) _________ (Бібліотекарі також заохочують до читання, яке …).
Нам потрібно знайти частину речення, яке містить пояснення того, чому бібліотекарі заохочують студентів до читання і чому це важливо.
Отже, переглянувши запропоновані варіанти відповідей, можемо сказати, що лише варіант С is crucial to students’ success (є вирішальним для успіху студентів) відповідає змісту цього речення і підходить граматично.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Розглянемо пропуск 36. У реченні йдеться про те, що дослідження показують: людський мозок працює по-іншому, коли читаєш онлайн, аніж коли читаєш звичайну книжку, і різний формат читання формує різні стилі (манери) навчання. (Research shows that the brain functions differently when (36) __________, and different formats complement different learning styles). І лише один із запропонованих варіантів відповідей підходить до цього пропуску. Це варіант F reading online versus reading a book (читання онлайн у порівнянні з читанням звичайної книжки), який і буде правильною відповіддю.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
У цьому реченні мова йде про те, що, на відміну від електронної книжки або ноутбука, які можуть надати доступ до багатьох книжок, але тільки для одного користувача, друкована книга – відносно недорога система інформації, що не залежить від обладнання, енергії або діапазону частот для її використання: Unlike an e-reader or a laptop, which may provide access to many books but (37) __________, a printed book is a relatively inexpensive information-delivery system that is not dependent on equipment, power, or bandwidth for its use. Проаналізувавши зміст речення, робимо висновок, що серед запропонованих варіантів відповідей лише варіант Е is limited to a single user (обмежена одним користувачем) підходить і граматично, і за змістом.
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
У реченні з пропуском 38 ідеться про одну з привабливих рис бібліотек: ми використовуємо нові технології, але також і старі звичні речі (книги), які працюють добре. Нам не потрібно вибирати між технологіями та друкованими книжками, і ми не робимо цього: One of the beauties of libraries is that we keep up with new technologies, but (38) __________. We don't have to choose between technology and printed books, and we shouldn't.
Проаналізувавши речення, робимо висновок, що в пропущеній його частині міститься інформація, яка пояснює, що ще, крім нових технологій, використовують у бібліотеках. Серед пропонованих варіантів відповідей вибираємо варіант B we also hold on to the old things that work well (ми також продовжуємо використовувати старі речі, що добре працюють). Це і буде правильна відповідь.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
У цьому завданні запропоновано заповнити пропуски словами, вибравши необхідне за змістом слово серед чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоб зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Обираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 39 розташований у першому реченні. Проаналізувавши надані варіанти відповідей A though (проте, однак), B like (подібно, як), C even (навіть) та D how (як), вибираємо варіант В like, що відповідає змісту речення: Krak! Hok! Boom! These might sound (39) ________ random noises to us, but to a species of monkey living in Ivory Coast… (Крек! Хук! Бум! Це, можливо, звучить як (подібно на) безладний галас для нас, але для мавп, що живуть на узбережжі Слонової Кістки …).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Пропуск бачимо в реченні Krak! Hok! Boom! These might sound like random noises to us, but to a species of monkey living in Ivory Coast, they (40) ________ a very specific meaning.
Проаналізувавши надані варіанти відповідей (A pass (рухатися вперед, проходити повз), B transport (перевозити, переміщати), C bring (приносити, приводити) та D carry (носити, переносити)), вибираємо варіант D carry, адже саме це слово відповідає змісту речення – «Крек! Хук! Бум! Це, можливо, звучить як (подібно на) безладний галас для нас, але для мавп, що живуть на узбережжі Слонової Кістки, вони несуть дуже особливе значення».
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення відповідно до контексту.
У реченні з пропуском 41 пропущений прикметник.
Проаналізувавши надані варіанти відповідей, бачимо, що ані варіант B hard (твердий, важкий), ані варіант C busy (зайнятий, діяльний), ані варіант D strong (сильний, дужий) не можуть бути правильною відповіддю, адже не відповідають змісту тексту. І лише варіант A intensive (інтенсивний, напружений) абсолютно вписується в речення: During (41) ________ study of the Campbell’s monkeys in the Tai National Park, … (Під час інтенсивного вивчення Кемпбельських мавп у Тайському Національному парку, …).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту
Проаналізувавши речення з пропуском 42 та надані варіанти відповідей (A looked (дивитися, оглядати), B observed (спостерігати, помічати), С examined (оглядати, досліджувати) та D watched (наглядати, стежити), з упевненістю можемо сказати, що лише варіант B observed вписується в речення граматично й за змістом і відповідає контексту: During intensive study of the Campbell’s monkeys in the Tai National Park, naturalists (42) ________ that when the monkeys spotted a leopard on the prowl, they would cry “Krak!”… (Під час інтенсивного вивчення Кемпбельських мавп у Тайському національному парку натуралісти помітили, що коли мавпи помічають леопарда, який блукає в пошуках здобичі, вони кричать «Крек!» …)
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення відповідно до контексту
Проаналізувавши зміст речення та розглянувши запропоновані варіанти відповідей, можна впевнено сказати, що варіанти, A say (говорити, заявляти), B show (показувати, демонструвати) та D save (рятувати) не можуть бути використані в цьому контексті. Адже всі ці три варіанти не відповідають змісту речення й граматично не вписуються в нього. І лише варіант C warn (застерігати, попереджати) є правильною відповіддю: … when the monkeys spotted a leopard on the prowl, they would cry “Krak!” to warn other members of their group of the danger (… коли мавпи помічають леопарда, який блукає в пошуках здобичі, вони кричать «Крек!, щоб попередити інших членів їхньої групи про небезпеку).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення відповідно до контексту
Проаналізувавши зміст речення з пропуском 44, упевнюємося, що серед запропонованих варіантів відповідей (A contrast (контраст, протилежність), B chance (випадок), C accident (нещасливий випадок, аварія) та D mistake (помилка, непорозуміння)) тільки варіант A contrast підходить за змістом: «Хук», навпаки (у протилежність) попереджає інших мавп, що орел кружляє над землею. (A hok, by (44) ________, alerted other monkeys that a crowned eagle was circling overhead.).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення відповідно до контексту
У реченні з пропуском 45 пропущений прийменник.
Серед пропонованих варіантів лише варіант С off (вказує на відокремлення) відповідає контексту (A of (вказує на причину, належність тощо), B away (означає віддалення, зникнення), D out (назовні, геть)): "Boom" seemed only to indicate that a branch had broken (45) ________ a nearby tree («Бум» означає, що на сусідньому дереві зламалася гілка).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення відповідно до контексту
Речення, у якому розміщено завдання 46, має таке значення: «Що, однак, надзвичайно зацікавило дослідників, то це факт, що ці істоти не тільки пов’язують певні звуки з певними подіями, але й, здається, утворили особливий вид синтаксису» (What particularly intrigued the researchers, however, was the fact that the creatures weren’t just (46) ________ certain sounds to certain events, but seemed to have developed a kind of syntax).
Проаналізувавши запропоновані варіанти відповідей (A combining (комбінувати), B joining (приєднувати), C uniting (об’єднувати), D linking (зв’язувати, сполучати)), упевнюємося, що серед них лише варіант D linking підходить за змістом і граматично. Тому варіант D є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту
Речення, у якому міститься завдання 47, має таке значення: «Іноді, наприклад, мавпа додає звук оо до одного зі згаданих вище вигуків, говорячи про подібну, але більш загальну загрозу» (Sometimes, for instance, a monkey would add an oo sound to one of the above-mentioned noises, to suggest a(an) (47) ________ but more general threat …).
Серед запропонованих варіантів відповідей (А same (один і той же, однаковий), В equal рівносильний, рівний), С alike (схожий, такий самий), D similar (подібний, однорідний)) лише варіант D similar відповідає контексту і тому є єдиною правильною відповіддю до завдання.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту
Для того, щоб заповнити пропуск у цьому реченні, необхідно проаналізувати його зміст: «Іноді, наприклад, мавпа додає звук оо до одного зі згаданих вище вигуків, говорячи про подібну, але більш загальну загрозу: таким чином крак-oo буде означати, що існує загроза, але не обов’язково це леопард» (Sometimes, for instance, a monkey would add an oo sound to one of the above-mentioned noises, to suggest a(an) similar but more general threat: so krak-oo would mean that there was danger, but not (48) ________ from a leopard).
Таким чином, серед пропонованих варіантів відповідей (A surely (безсумнівно, надійно), B completely (цілком, повністю), C necessarily (неодмінно, обов’язково), D certainly (звичайно, напевно)) лише варіант C necessarily підходить за змістом і граматично. Саме тому правильною, відповідно до контексту, є відповідь С.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту
У цьому завданні пропонують заповнити пропуски словами, вибравши необхідне за граматичною формою слово серед чотирьох пропонованих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоб зрозуміти його тему. Уважно прочитайте граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Проаналізуйте не тільки зміст речення, а і його структуру. Обов’язково зверніть увагу на речення, що передує реченню з пропуском та розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У цьому реченні пропущено прислівник. Ппроаналізувавши речення, можемо впевнено сказати, що єдиним правильним варіантом відповіді є варіант D a few – прислівник, що має значення «декілька, якась кількість» та вживається з обчислюваними іменниками, у цьому випадку з іменником у множині decades (десятки).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Речення, у якому пропущено слово, має таке значення: «Більшість (пташок) подорожують на південь, але з 1960-х років 10 % вирушають на зимівлю до Англії …» (Most still make the journey south, but since the 1960s, 10% (50) __________ to wintering in England …). Використання прислівника since у реченні допомагає нам зрозуміти, що пропущений присудок має форму теперішнього завершеного часу (Present Perfect Tense). Тому правильною буде відповідь A have taken.
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Пропуск 51 маємо в тому ж реченні, що й 50: «Більшість (пташок) подорожують на південь, але з 1960-х років 10 % вирушають на зимівлю до Англії, де прохолодніший клімат більш ніж урівноважений їжею, яку залишають у пташиних годівничках – післявоєнний феномен» (Most still make the journey south, but since the 1960s, 10% have taken to wintering in England, where the colder climate is more than (51)__________ by the food left out on bird tables – a postwar phenomenon).
Серед запропонованих варіантів відповідей лише варіант B balanced є правильною відповіддю, адже саме дієприкметник минулого часу є складовою частиною присудку в теперішньому неозначеному часі в пасивному стані – the colder climate is balanced by the food (прохолодний клімат є урівноважений їжею).
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Пропуск 52 маємо у вставному реченні.
Пропущене слово є прислівником у порівняльному ступені: These birds have rounder wings than their Spanish cousins (which provide better mobility but are (52) __________ suited to long-distance flight) and…. (Ці пташки мають кругліші, ніж їхні іспанські брати, крила (котрі забезпечують кращу маневреність, але менш підходять для польотів на довгі дистанції) …).
Серед запропонованих варіантів відповідей лише варіант C less (менше) відповідає контексту й підходить граматично.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Проаналізувавши структуру речення Researchers speculate that if the birds (53) __________ to evolve in this way, they could eventually become a distinct species (Дослідники припускають, що якщо пташки продовжуватимуть розвиватись у такий спосіб, вони зрештою зможуть стати окремим видом), можемо сказати, що в підрядній умовній частині цього речення бракує присудка.
Серед пропонованих варіантів відповідей обираємо варіант D continue (продовжувати), адже в реченні розглянуто реальні умови, що вимагає від присудка форми теперішнього неозначеного часу (Present Simple Tense)
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У цьому реченні пропущено прислівник.
Проаналізувавши речення, можемо впевнено сказати, що єдиним правильним варіантом відповіді є варіант D largely (значною мірою), адже це єдиний прислівник серед запропонованих варіантів відповідей: For much of the world, vegetarianism is largely a matter of economics (Для більшої частини світу вегетаріанство є значною мірою питанням економіки).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У цьому реченні пропущено означальний займенник.
Проаналізувавши речення, можемо впевнено сказати, що серед запропонованих варіантів відповідей (A another (інший, такий же як), B other (інший з двох), C the other (решта від цілого), D others (будь-які інші)) правильним буде варіант B other (інший з двох): …people often choose to be vegetarians for reasons other than costs (…люди часто вибирають вегетаріанство з іншої причини, ніж витрати).
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Це речення перекладаємо так: «Батьківський вибір, релігійні або інші переконання, а також проблеми зі здоров’ям серед найбільш поширених причин …» (Parental preferences, religious or other beliefs, and health issues are (56) __________ the most common reasons …).
Нам необхідно вставити відповідний прийменник. Такому значенню відповідає варіант відповіді B among (вказує на положення серед групи предметів або осіб). Варіант D between не може бути правильною відповіддю (хоча, на перший погляд, виглядає правдоподібно), адже він має значення «посеред, між двома предметами, особами» і не підходить за контекстом. Два інших варіанти відповідей along (уздовж) та through (через) також не підходять за змістом.
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Пропуск 57 маємо в тому ж реченні, що й пропуск 56.
Пропущене слово має ознаки іменника: «Батьківський вибір, релігійні або інші переконання, а також проблеми зі здоров’ям серед найбільш поширених причин для вибору бути вегетаріанцем». Серед запропонованих варіантів іменника немає, отже в реченні пропущено герундій, що також має ознаки іменника. Єдиною правильною відповіддю є варіант С choosing.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Проаналізувавши структуру речення And lots of people have (58) __________ one reason for choosing vegetarianism (Багато людей мають більше ніж одну причину вибрати вегетаріанство), визначаємо, що, відповідно до змісту речення, пропущено словосполучення з прикметником у порівняльному ступені. Тому more than (більше ніж) – єдиний варіант, що є граматично правильним.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
Зразок написання власного висловлення
Dear John!
Thank you so much for your letter. It was really interesting to read about your live impressions of the concert of your favourite rock band.
As for me, I like to go to concerts, especially the concerts of classical music. You know that I take music classes and it’s not a secret that I’m going to apply to the Academy of Music because I want to become a pianist. I love music very much that’s why I often go to concerts. It is my favourite leisure activity.
Last Saturday I went to a piano concert with my parents. The concert took place in the Great Hall of Kyiv Conservatory. We listened to Beethoven’s symphonies, Bach’s sonatas and preludes and other musical compositions. All the compositions were performed by talented Ukrainian pianists Antonii Baryshevskii and Olexii Botvinov. I was fascinated by the perfect performance. I felt like I was in the fairy kingdom. And I was in a festive mood the whole next week despite the rainy weather.
Of course, music is not my only enjoyment. I like reading very much, especially love stories. And I like learning English. To read Shakespeare’s plays in the original is so exciting! The world around us is so fascinating and there are many things you can do in your spare time!
Well, that’s all about my pastime. Write me what you prefer to do when you are not studying and can relax and do the things that you enjoy.
I’m looking forward to hearing from you.
Best wishes,
Kate
Знайшли помилку? Пишіть на
- Усі тести ЗНО з англійської мови онлайн
- Завдання й відповіді ЗНО з англійської мови минулих років
- Усе про тест ЗНО з англійської мови
- Програма ЗНО з англійської мови
- Усе про власне висловлення з англійської мови
- Приклади написання власного висловлення з англійської мови
- Тести ЗНО онлайн з інших предметів
- Дорожня карта учасника ЗНО
- Дорожня карта вступника на бакалавра