ЗНО онлайн 2020 року з англійської мови – додаткова сесія
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього. З-поміж цих варіантів, двічі прослухавши аудіозапис, необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її і неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики спілкування і вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно роздивіться рисунки й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту виберіть рисунок, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно роздивіться рисунки. Прослухавши текст удруге, остаточно виберіть правильний варіант відповіді.
На рисунках зображено поїзд, автомобіль і літак. Потрібно відповісти на запитання: Яким видом транспорту збирається скористатися один із промовців?
У щойно прослуханому діалозі Джон говорить: Chicago is too long away to drive. I’ll probably fly or take the train (Чикаго досить далеко, щоб їхати машиною. Я, мабуть, полечу літаком або поїду на поїзді).
Але Боб закидає йому: I’m afraid flying may be too expensive (Боюся, що переліт може бути дуже дорогим).
На що Джон відповідає: Then railway will be the best choice for me (Тоді залізниця буде найліпшим вибором для мене).
Тож правильною відповіддю до завдання є рисунок, на якому зображено поїзд.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Розуміння основного змісту почутого й уміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього. З-поміж цих варіантів, двічі прослухавши аудіозапис, необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її і неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики спілкування і вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно роздивіться рисунки й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту виберіть рисунок, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно роздивіться рисунки. Прослухавши текст удруге, остаточно виберіть правильний варіант відповіді.
На рисунках зображено папугу, кота й собаку. Потрібно відповісти на запитання: Яку тваринку збирається придбати дівчина?
У щойно прослуханому діалозі дівчина говорить: What a beautiful cat!.. I have always dreamt to have one like this. (Який чудовий кіт! Я завжди мріяла мати такого).
Але співрозмовник радить їй звернути увагу на собак або спочатку спробувати піклуватися про пташку чи рибок.
Однак дівчина відповідає, що не знає як доглядати пташок чи рибок (And I really don’t know how to take care of birds or fish!), а ще вона не бажає витрачатися на купівлю клітки чи акваріума (Then I’d have to spend a lot of money on a cage or a fish tank).
І підсумовує, що вже зробила свій вибір (I’ve already made my choice!)
Тож правильною відповіддю до завдання є рисунок, на якому зображено кота.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Розуміння основного змісту почутого й уміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього. З-поміж цих варіантів, двічі прослухавши аудіозапис, необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її і неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики спілкування і вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно роздивіться рисунки й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту виберіть рисунок, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно роздивіться рисунки. Прослухавши текст удруге, остаточно виберіть правильний варіант відповіді.
На рисунках зображено стіл для гри в теніс, ракетки для гри в бадмінтон і хокейні ключки. Потрібно відповісти на запитання: Яким видом спорту займається промовець?
Прослуховуючи текст, чуємо: While my father was dreaming to see me a hockey star, my mother taught me how to play badminton. It immediately became my passion (У той час, коли мій тато мріяв побачити мене зіркою хокею, моя мама навчила мене грати у бадмінтон. Він одразу став моїм пристрасним захопленням).
І хоча промовець говорить, що йому подобається грати в настільний теніс із друзями у школі, однак саме бадмінтон є тим видом спорту, яким він займається: I really like this sport because it makes me healthy. It also helps me to relax after hard work at school (Мені насправді подобається цей спорт, тому що він робить мене здоровішим. Він також допомагає мені розслабитись після напружених шкільних занять).
Тож правильною відповіддю до завдання є рисунок, на якому зображено ракетки для гри в бадмінтон.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього. З-поміж цих варіантів, двічі прослухавши аудіозапис, необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її і неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно прочитайте варіанти відповіді й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту визначте правильну, на вашу думку, відповідь. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно прочитайте варіанти відповіді й, прослухавши текст удруге, виберіть правильний.
Потрібно відповісти на запитання: За що слід було б платити учням?
Уважно слухаючи текст, ви почуєте: Do you think students should get paid for good grades? (Чому б учням не платити за гарні оцінки?).
Після цього промовець наводить три причини, за яких, на його думку, потрібно було б платити учням за гарне навчання: школярі аби заробити гроші намагалися б навчатися ліпше, не прогулювали б уроків й робили б усе, чого від них вимагають у школі. Саме в цьому полягає правильна відповідь на запитання.
Тож із-поміж наведених варіантів лише academic progress (успіхи у навчанні) відповідає контексту і є єдиною правильною відповіддю до завдання.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього. З-поміж цих варіантів, двічі прослухавши аудіозапис, необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її і неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики спілкування і вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно прочитайте варіанти відповіді й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту визначте правильну, на вашу думку, відповідь. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно прочитайте варіанти відповіді й, прослухавши текст удруге, виберіть правильний.
Потрібно відповісти на запитання: Коли чоловік збирається оглянути квартиру, яку хоче орендувати?
Прослухавши текст ви почуєте, як менеджерка запитує: Would you like to see it? (Ви б хотіли оглянути її (квартиру)? І пропонує зробити це сьогодні о 6 годині, але чоловік відхиляє її пропозицію і запитує про суботу (What about Saturday?). У суботу в менеджерки вихідний день, тож вона пропонує оглянути квартиру в п’ятницю (I am sorry, but Saturday is my day off. Can you make it on Friday at about 4 pm?). Уточнивши час (не о 4, а о 5 годині), чоловік пристає на цю пропозицію, а менеджер підсумовує: Very good. We’ll meet on Friday (Дуже добре. Ми зустрінемось у п’ятницю).
Тож із-поміж наведених варіантів лише in the afternoon on Friday (у п’ятницю по обіді) відповідає контексту і є єдиною правильною відповіддю до завдання.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього. З-поміж цих варіантів, двічі прослухавши аудіозапис, необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її і неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики спілкування і вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно прочитайте варіанти відповіді й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту визначте правильну, на вашу думку, відповідь. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно прочитайте варіанти відповіді й, прослухавши текст удруге, виберіть правильний.
Потрібно відповісти на запитання: За що туристи можуть бути оштрафовані?
Прослухавши текст ви почуєте: Starting in May 2015, anyone caught using a suitcase with wheels in Venice could be fined $ 400 (Від травня 2015 року у Венеції будь-кого з валізою на колесах може бути оштрафовано на $ 400).
А далі пояснено, що місцеві жителі жаліються на шум і на те, що багаж на колесах руйнує стародавні мости. Тому дозволено котити лише ті валізи з тихішими гумовими колесами (quieter rubber wheels).
Тож із-поміж наведених варіантів лише having noisy wheeled luggage (за багаж на шумних колесах) відповідає контексту і є єдиною правильною відповіддю до завдання.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні необхідно визначити правильність чи неправильність наведеного твердження щодо змісту прослуханого тексту.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її і неухильно виконуйте!
Для правильного розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Під час прослуховування тексту перший раз намагайтеся почути інформацію, про яку йдеться у твердженні (під час проходження ЗНО – у низці тверджень). Вирішіть, правдивим чи неправдивим є наведене в завданні твердження стосовно почутого тексту. Після другого прослуховування остаточно виберіть правильний варіант відповіді.
У твердженні зауважено: Книжковий магазин входить у десятку найкращих у світі (The bookshop is ranked among top ten in the world).
В озвучуваному тексті: The Guardian newspaper called it the second most impressive bookshop in the world (Газета «Гардієн» назвала його (магазин) другим найпотужнішим книжковим магазином у світі), що відповідає змісту наведеного твердження, тобто воно є правдивим.
Правильна відповідь – Т.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні необхідно визначити правильність чи неправильність наведеного твердження щодо змісту прослуханого тексту.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її і неухильно виконуйте!
Для правильного розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Під час прослуховування тексту перший раз намагайтеся почути інформацію, про яку йдеться у твердженні (під час проходження ЗНО – у низці тверджень). Вирішіть, правдивим чи неправдивим є наведене в завданні твердження стосовно почутого тексту. Після другого прослуховування остаточно виберіть правильний варіант відповіді.
Твердження означає: Будівлю початково було споруджено для танцюристів танго (The building was initially constructed for tango dancers).
В озвучуваному тексті: Situated on Santa Fe Avenue, it was designed by famous architects and opened as a theatre in May, 1919 (Розташована на Санта Фе Авеню, вона (будівля) була сконструйована відомим архітектором і відкрита як театр у травні 1919 року). Тобто твердження є неправдивим.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні необхідно визначити правильність чи неправильність наведеного твердження щодо змісту прослуханого тексту.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її і неухильно виконуйте!
Для правильного розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Під час прослуховування тексту перший раз намагайтеся почути інформацію, про яку йдеться у твердженні (під час проходження ЗНО – у низці тверджень). Вирішіть, правдивим чи неправдивим є наведене в завданні твердження стосовно почутого тексту. Після другого прослуховування остаточно виберіть правильний варіант відповіді.
Твердження означає: Радіомовна компанія купила будівлю у 20-ті роки двадцятого століття (A broadcasting company bought the building in the 1920s.).
В озвучуваному тексті: The theatre owner started his own radio station there in 1924, which was broadcast from the building where his company made some of the early recordings of great tango singers of the day (Власник театру започаткував там 1924 року власну радіостанцію, яка вела трансляції з будівлі, і де його компанія зробила кілька перших записів величних сучасних співаків у стилі танго).
Отже твердження є неправдивим, тому що будівлю ніхто не купував.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні необхідно визначити правильність чи неправильність наведеного твердження щодо змісту прослуханого тексту.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її і неухильно виконуйте!
Для правильного розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Під час прослуховування тексту перший раз намагайтеся почути інформацію, про яку йдеться у твердженні (під час проходження ЗНО – у низці тверджень). Вирішіть, правдивим чи неправдивим є наведене в завданні твердження стосовно почутого тексту. Після другого прослуховування остаточно виберіть правильний варіант відповіді.
Твердження означає: Театральні вистави все ще відбуваються в будівлі книжкового магазину (Theatre performances are still staged in the bookstore building).
В озвучуваному тексті: Then the richly decorated former theatre was rented by a book selling company. Later on the building was renovated and turned into a book and music shop. The cinema seats were removed and book shelves were installed instead (Потім розкішно прикрашений колишній театр був орендований компанією з продажу книжок. Пізніше будівлю було реконструйовано й перетворено на книжковий і музичний магазин. А сидіння для глядачів було прибрано й замість них встановлено книжкові полиці).
Тож твердження не відповідає контексту, тому є неправдивим.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні необхідно визначити правильність чи неправильність наведеного твердження щодо змісту прослуханого тексту.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її і неухильно виконуйте!
Для правильного розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Під час прослуховування тексту перший раз намагайтеся почути інформацію, про яку йдеться у твердженні (під час проходження ЗНО – у низці тверджень). Вирішіть, правдивим чи неправдивим є наведене в завданні твердження стосовно почутого тексту. Після другого прослуховування остаточно виберіть правильний варіант відповіді.
Твердження означає: Покупці мають можливість перекусити в магазині (The bookshop customers may have a snack in here).
В озвучуваному тексті: there is now a café at the back of what was once the stage (А зараз є кафе позаду того місця, де колись була сцена).
Тож твердження є правдивим, адже насправді покупці можуть відвідати кафе, якщо зголодніють.
Правильна відповідь – Т.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього, з-поміж яких необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її і неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно прочитайте варіанти відповіді й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту визначте правильну, на вашу думку, відповідь. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно прочитайте варіанти відповіді й, прослухавши текст удруге, остаточно виберіть з-поміж них правильний.
Потрібно відповісти на запитання: Що є правдою стосовно Аліни? (Which of the following is TRUE about Alina?).
Варіанти відповіді:
A She has taken the Zollipop idea from a journal (Ідею про Золліпоп вона взяла з журналу).
B She experimented with peanut butter and jelly (Вона експериментувала з горіховим маслом та желе).
C She has created a healthy food product (Вона створила продукт здорового харчування).
В озвучуваному тексті: 11-year-old Morse is the inventor of Zollipops, the sugar-free lollipops that help reduce the risk of tooth holes (Одинадцятирічна Морзе є винахідницею льодяників без цукру на паличці, які допомагають зменшити ризик утворення дірок у зубах).
Серед варіантів відповіді лише She has created a healthy food product відповідає контексту.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього, з-поміж яких необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її і неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно прочитайте варіанти відповіді й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту визначте правильну, на вашу думку, відповідь. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно прочитайте варіанти відповіді й, прослухавши текст удруге, остаточно виберіть з-поміж них правильний.
Потрібно відповісти на запитання: Що входило в дослідження? (What did the research include?).
Варіанти відповіді:
A turning to health specialists (звернення до спеціалістів зі здоров’я)
B hiring marketing consultants (наймання консультантів із маркетингу)
C offering free samples to stores (пропонування безкоштовних зразків магазинам).
В озвучуваному тексті: We spoke to dentists, hygienists, and food technologists (Ми розмовляли зі стоматологами, спеціалістами з гігієни й технологами з виробництва їжі).
Тож лише варіант відповіді turning to health specialists відповідає контексту.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Уміння розуміти основний зміст на слух і вміння виокремити й зрозуміти специфічну інформацію.
У завданні наведено запитання і три варіанти відповіді на нього, з-поміж яких необхідно вибрати правильний.
Зверніть увагу: в аудіозаписі завданню передує інструкція щодо його виконання. Зосереджено прослухайте її і неухильно виконуйте!
Для розв’язання завдання необхідно зрозуміти основний зміст тексту певної тематики й вибрати потрібну інформацію з прослуханого. Уважно прочитайте варіанти відповіді й спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Під час першого прослуховування тексту визначте правильну, на вашу думку, відповідь. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно прочитайте варіанти відповіді й, прослухавши текст удруге, остаточно виберіть з-поміж них правильний.
Потрібно відповісти на запитання: Як члени родини Аліни сприяли проєкту? (How did Alina’s family contribute to the project?).
В озвучуваному тексті: My dad helped me with research, and my friends all tasted and shared their opinions… My dad is in sales ... My mom is in marketing ... My younger sister is my partner. She suggested the name Zolli (Мій тато допомагав мені в дослідженні, а мої друзі все куштували й ділилися враженнями... мій тато займався продажем. Моя мама займалась маркетингом. Моя молодша сестра – мій партнер. Вона запропонувала назву – Золлі).
З-поміж наведених варіантів лише Alina’s sister gave the name to the candy (Сестра Аліни придумала назву цукерці) відповідає змісту.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Повне розуміння змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Вам необхідно повністю зрозуміти зміст тексту певної тематики спілкування та відповісти на запитання до нього, вибравши відповідь із запропонованих варіантів.
У пропонованому завданні потрібно відповісти на запитання: Яку роль відіграють друзі Аліни у проєкті? (What is the role of Alina’s friends in the project?)
У тексті чуємо: My dad helped me with research, and my friends all tasted and shared their opinions, good and bad, about likes and flavours. (Мій тато допоміг мені з дослідженням, а мої друзі куштували все і ділилися своїми думками, щодо уподобань та смаків, добрих та поганих).
А серед наданих варіантів відповіді знаходимо варіант B They advise her on the range of tastes (Вони консультували її щодо асортименту смаків), який і буде правильною відповіддю.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Повне розуміння змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію.
Вам необхідно повністю зрозуміти зміст тексту певної тематики спілкування та відповісти на запитання до нього, вибравши відповідь із запропонованих варіантів.
У цьому завданні потрібно відповісти на запитання: Що є правдою про Золліпоп? (What is TRUE about Zollipops?).
Потрібно проаналізувати надані варіанти відповідей:
A They melt in hot environment (Вони тануть у гарячому середовищі),
B They possess unstable flavour (Їхній смак нестабільний),
C They come in various shapes (Вони мають різні форми).
У тексті чуємо: We have been working to make the pops better ̶ more stable and less sticky in hot or wet environments (Ми працюємо, щоб зробити попс кращим – більш стійким і менш липким у жаркому або вологому середовищі).
Серед запропонованих варіантів відповіді вибираємо варіант A They melt in hot environment, що і є правильною відповіддю до запитання і відповідає контексту.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У завданні наведено автентичний текст – рекламне оголошення. Потрібно визначити, про що йдеться в ньому, вибравши один варіант відповіді з-поміж восьми наведених (A – H).
Для цього швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова й фрази, що визначають основну тему оголошення.
Ключовими в оголошенні є фрази collection of coins, banknotes (колекція монет, банкнот) і National Museum (національний музей), які дають змогу зрозуміти, що основною темою тексту є колекція монет, яку експонують у Національному музеї.
Серед варіантів відповіді є a numismatic exhibition (нумізматична виставка).
Правильна відповідь – Н.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У завданні наведено автентичний текст – рекламне оголошення. Потрібно визначити, про що йдеться в ньому, вибравши один варіант відповіді з-поміж восьми наведених (A – H).
Для цього швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова й фрази, що визначають основну тему оголошення.
Ключовими фразами в оголошенні є the world’s largest indoor climbing arena» (найбільше в світі місце для скелелазіння у приміщенні), gym, spa, soft play, cafe (спортивний зал, спа процедури, дитячий центр, кафе).
З контексту зрозуміло, що йдеться про активне дозвілля/відпочинок і місце, де можна відпочити активно.
Серед запропонованих варіантів відповіді є a leisure centre (центр дозвілля).
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У завданні наведено автентичний текст – рекламне оголошення. Потрібно визначити, про що йдеться в ньому, вибравши один варіант відповіді з-поміж восьми наведених (A – H).
Для цього швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова й фрази, що визначають основну тему оголошення.
Ключовими фразами в оголошенні є a lovingly-restored historic locomotive» (з любов’ю відреставрований історичний локомотив), Scottish Train Exhibition (Виставка Шотландських потягів). Тобто ідеться про залізницю.
Лише варіант a railway excursion (екскурсія залізницею) відповідає темі тексту.
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У завданні наведено автентичний текст – рекламне оголошення. Потрібно визначити, про що йдеться в ньому, вибравши один варіант відповіді з-поміж восьми наведених (A – H).
Для цього швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова й фрази, що визначають основну тему оголошення.
Ключовими фразами в оголошенні є Comedy club (комедійний клуб), live comedy (комедійний виступ наживо). Ці фрази дають змогу зрозуміти, що йдеться про комедійну виставу.
Лише варіант a theatrical performance (театральна вистава) задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У завданні наведено автентичний текст – рекламне оголошення. Потрібно визначити, про що йдеться в ньому, вибравши один варіант відповіді з-поміж восьми наведених (A – H).
Для цього швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова й фрази, що визначають основну тему оголошення.
Ключовими фразами в оголошенні є Gallery workshop (галерея-майстерня), painted textiles, linen, veils and pillows on sale (кольоровий текстиль, полотно, покривала й подушки у продажу), із яких зрозуміло, що йдеться про магазин.
Умову завдання задовольняє варіант відповіді shopping facilities (торгівельний заклад).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для правильного виконання завдання потрібно уважно, із використанням як ознайомлювального (переглядового), так і вивчального читання, прочитати текст. Потім – прочитати запитання, а також варіанти відповіді на нього. Затим необхідно визначити частину тексту (абзац), де може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
У тексті йдеться про Кейтлін Сіміні і її притулок для різних тварин.
У першому абзаці тексту є інформація для визначення правильної відповіді: ”I remember working non-stop and I didn’t even have $100 in my account. I lived on veggie noodles,” said Caitlin Cimini, who houses about 40 animals of different species (“Я пам’ятаю, як працювала без упину й не мала навіть 100 доларів на моєму рахунку. Я їла лише овочеву локшину,” сказала Кейтлін Сіміні, яка прихистила біля 40 тварин різних видів).
З-поміж наведених варіантів відповіді лише She saved money to help animals (Вона економила гроші, щоби допомагати тваринам) є відповіддю на запитання.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для правильного виконання завдання потрібно уважно, із використанням як ознайомлювального (переглядового), так і вивчального читання, прочитати текст. Потім – прочитати запитання, а також варіанти відповіді на нього. Затим необхідно визначити частину тексту (абзац), де може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
У тексті йдеться про Кейтлін Сіміні і її притулок для різних тварин.
У третьому абзаці тексту зазначено: “I started taking in more and more unwanted animals”... Caitlin fostered puppies and kittens from animal shelters, rescued piglets advertised as food, and connected with local rescue organizations to learn how she could help with their new arrivals (Я почала приймати все більше й більше тварин, від яких відмовились. ...Кейтлін доглядала цуценят і кошенят із притулку для тварин, рятувала поросят, яких хотіли використати як їжу, і спілкувалась із місцевими рятувальними організаціями, щоб дізнатися, як вона може допомогти своїм новим домочадцям).
З-поміж наведених варіантів відповіді лише She started an animal rescue homestead (Вона започаткувала ферму для порятунку тварин) відповідає контексту й задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для правильного виконання завдання потрібно уважно, із використанням як ознайомлювального (переглядового), так і вивчального читання, прочитати текст. Потім – прочитати запитання, а також варіанти відповіді на нього. Затим необхідно визначити частину тексту (абзац), де може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
У тексті йдеться про Кейтлін Сіміні і її притулок для різних тварин.
У третьому абзаці тексту зазначено, що сусіди подарували Кейтлін трьох курчат, за якими вона доглядала. Одного разу курчата зникли й вона почувалася дуже засмученою і безпорадною. А коли одне з курчат знайшлося, Кейтлін сказала: I was so happy I literally fell on the ground. That’s when I clearly understood what I should do (Я була такою щасливою, що буквально впала на землю. То був момент, коли я чітко зрозуміла, що мені потрібно робити).
Відповідно до контексту єдиною правильною відповіддю на запитання Що дало Кейтлін зрозуміти її місію? є варіант losing chickens (утрата курчат).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для правильного виконання завдання потрібно уважно, із використанням як ознайомлювального (переглядового), так і вивчального читання, прочитати текст. Потім – прочитати запитання, а також варіанти відповіді на нього. Затим необхідно визначити частину тексту (абзац), де може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
У тексті йдеться про Кейтлін Сіміні і її притулок для різних тварин.
У четвертому абзаці зазначено: One day in September 2010, Caitlin Cimini rescued a wild mustang. Without a plan in mind, Caitlin bought it from the federal government’s Bureau of Land Management for $125. It was a decision that changed her life forever (Одного дня у вересні 2010 року Кейтлін Сіміні врятувала дикого мустанга. Без будь-якого плану Кейтлін купила його в державного федерального Бюро з управління землею за 125 доларів. Це було рішення, що змінило її життя назавжди).
Серед запропонованих варіантів відповіді є She got it on an impulse (Вона купила його імпульсивно).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для правильного виконання завдання потрібно уважно, із використанням як ознайомлювального (переглядового), так і вивчального читання, прочитати текст. Потім – прочитати запитання, а також варіанти відповіді на нього. Затим необхідно визначити частину тексту (абзац), де може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
У тексті йдеться про Кейтлін Сіміні і її притулок для різних тварин.
Потрібно відповісти на запитання: Що є правдою про Кейтлін?
Варіанти відповіді такі:
A She raised money by selling 16 acres of land (Вона зібрала гроші, продавши 16 акрів землі)
B She was given financial support by GoFundMe (Вона отримала фінансову підтримку від фонду GoFundMe)
C She was employed by GoFundMe to adopt animals (Фонд найняв її для роботи з тваринами)
D She gained recognition for training wild horses (Вона отримала визнання, тренуючи диких коней)
Тож правильна відповідь на запитання – She was given financial support by GoFundMe (Вона отримала фінансову підтримку від фонду GoFundMe). Про це йдеться в сьомому абзаці: ... she’s been chosen at latest GoFundMe Hero and received a grant (її було обрано на останньому конкурсі GoFundMe Hero й вона здобула грант).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні наведено автентичний текст, у якому йдеться про коледж, і вісім тверджень (A – H). Необхідно визначити твердження, що відповідає наведеній у тексті інформації про цей навчальний заклад. Для цього спочатку прочитайте твердження, а потім проаналізуйте текст.
У тексті описано навчальний заклад – Scripps College для жінок, у якому є гарна традиція чаювання по середах. Під час цього чаювання студентки можуть не лише відпочити, поспілкуватися між собою, а й мають нагоду проконсультуватись із викладачами з питань, що їх цікавлять: ... students can relax, chat, and even have one-on-one discussions with professors while sipping on some tea.
З-поміж наведених тверджень є варіант meet once a week for pleasant informal socializing (зустрічаються раз на тиждень для приємного неформального спілкування), який відповідає інформації в тексті.
Правильна відповідь – Н.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні наведено автентичний текст, у якому йдеться про коледж, і вісім тверджень (A – H). Необхідно визначити твердження, що відповідає наведеній у тексті інформації про цей навчальний заклад. Для цього спочатку прочитайте твердження, а потім проаналізуйте текст.
У тексті описано навчальний заклад Oak Hills College, у якому є цікава традиція. Якщо хтось зі студентів коледжу вирішує одружитися, то одразу після заручин майбутнього нареченого обов’язково викупають в озері на території коледжу (Friends of the fiancé carry him from his dorm; …and your friends will most lovingly throw you into the cold Minnesota lake).
А серед варіантів відповіді є play a trick on a man who has decided to marry (розігрують чоловіка, який вирішив одружитись), що відповідає змісту тексту.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні наведено автентичний текст, у якому йдеться про коледж, і вісім тверджень (A – H). Необхідно визначити твердження, що відповідає наведеній у тексті інформації про цей навчальний заклад. Для цього спочатку прочитайте твердження, а потім проаналізуйте текст.
У тексті описано цікаву традицію в навчальному закладі Washington University в Сент Луїсі. Щороку восени й навесні тут відбуваються концерти місцевих або відомих музичних груп чи артистів. А студенти притягають дивани, кушетки на площу в студмістечку, де відбуватиметься концерт, аби було зручно слухати (students dragged sofas and couches into the quad (square) so they could listen in comfort).
Серед наведених варіантів відповіді є enjoy live music in the campus yard twice a year (насолоджуються живою музикою на території студмістечка двічі на рік), що узгоджується з інформацією в тексті.
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні наведено автентичний текст, у якому йдеться про коледж, і вісім тверджень (A – H). Необхідно визначити твердження, що відповідає наведеній у тексті інформації про цей навчальний заклад. Для цього спочатку прочитайте твердження, а потім проаналізуйте текст.
У тексті описано цікаву традицію в навчальному закладі Smith College, що в Нортгемптоні, штат Массачусетс. Трохи дивна, але мила традиція полягає в тому, що гарного/погожого осіннього дня президент коледжу дзвонить у дзвінок і студенти мають неочікувану перерву серед уроків, під час якої можуть піднятися на гору й зібрати яблука в ботанічному саду коледжу (On a beautiful autumn day, Smith College’s president rings the college bells to give students an unexpected but welcomed break from classes so that they can hike up the mountain and pick apples).
Поміж наведених тверджень є варіант climb to the top of the hill and gather fruit (піднятися на верхівку схилу й зібрати фрукти), що відповідає інформації в тексті.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні наведено автентичний текст, у якому йдеться про коледж, і вісім тверджень (A – H). Необхідно визначити твердження, що відповідає наведеній у тексті інформації про цей навчальний заклад. Для цього спочатку прочитайте твердження, а потім проаналізуйте текст.
У тексті описано одну із цікавих традицій у навчальному закладі Bucknell University. Це традиція, за якою впродовж першого тижня другого семестру першокурсники співають серенади президенту університету (during the first week of their second semester, first-year students serenade the president of the university).
Серед наведених варіантів відповіді є твердження sing songs to the head of their institution (співають пісні голові/директору/президенту університету), що відповідає змісту тексту.
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні наведено автентичний текст, у якому йдеться про коледж, і вісім тверджень (A – H). Необхідно визначити твердження, що відповідає наведеній у тексті інформації про цей навчальний заклад. Для цього спочатку прочитайте твердження, а потім проаналізуйте текст.
У тексті описано цікаву традицію в навчальному закладі у Rollins College, коли щовесни президент скасовує навчання для першокурсників і для них влаштовує неочікуваний день відпочинку з безкоштовним сніданком і різними розвагами (A free pancakes breakfast is offered and fun activities are planned throughout the day).
Серед наведених варіантів відповіді є твердження help themselves to a morning meal at no cost (пригоститися безкоштовним сніданком), що відповідає контексту.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
Щоби зрозуміти, про що йдеться в пропущеній частині речення When Heather Ramirez of Auburn, California, went to the dentist recently with her husband Len, (33) __________ (Коли Хізер Обурн, Каліфорнія, зі своїм чоловіком Леном ходили до дантиста нещодавно (33) __________), потрібно проаналізувати наступні речення, у яких ідеться про те, що Хізер і її чоловік є професійними ловцями змій і відвідали дантиста вони для того, щоби зловити й повернути у дику природу гримучу змію (to catch and return to the wild a rattlesnake).
З-поміж наведених варіант відповіді she wasn’t there to have her teeth cleaned (вона була там не для того, щоби перевірити свої зуби) підходить до контексту як за змістом, так і граматично.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу необхідно швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
Потрібно зрозуміти, про що йдеться в пропущеній частині речення They were there to catch and return to the wild a rattlesnake (34) __________ (Вони були там, щоби впіймати й повернути в дику природу гримучу змію (34) __________). Зі змісту попередніх речень зрозуміло, що змію впіймали в будинку дантиста.
Тож серед запропонованих варіант відповіді that had slithered indoors (що заповзла всередину будинка) підходить до контексту як за змістом, так і граматично.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу необхідно швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
Потрібно зрозуміти, про що йдеться в пропущеній частині речення Studies show these snakes generally only bite people (35) __________ (Дослідження показують, що ці змії (35) __________). У реченні не вистачає частини, яка продовжує думку попередніх висловлювань щодо поведінки змій.
З-поміж запропонованих лише варіант відповіді who are trying to catch or kill them (які намагаються зловити або вбити їх) підходить до контексту як за змістом, так і граматично.
Правильна відповідь – Н.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу необхідно швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
Потрібно зрозуміти, про що йдеться в пропущеній частині речення She says (36) __________ ‒ it’s the other way around: These animals were here first, and we humans came in and built houses. We are living in their territory (Вона говорить (36) __________ ‒ усе навпаки: ці тварини були тут першими, а ми, люди, прийшли й побудували тут свої будинки).
З-поміж запропонованих лише варіант відповіді that the snakes aren’t invading human homes (що не змії вторглися до помешкань людей), підходить до контексту як за змістом, так і граматично.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу необхідно швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
Потрібно зрозуміти, про що йдеться в пропущеній частині речення When the Ramirez’ phone rings, the couple drops whatever they are doing and rushes to work, (37) __________ (Коли телефон Раміресів дзвонить, подружжя кидає все, що би вони не робили в цей час, і мчить працювати, (37) __________).
З-поміж запропонованих лише варіант відповіді often leaving a meal half-eaten on the table (часто залишаючи недоїдену їжу на столі) є логічним завершенням речення, тож підходить до контексту як за змістом, так і граматично.
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу необхідно швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
Потрібно зрозуміти, про що йдеться в пропущеній частині речення. Заповнити пропуск допоможе зміст наступних речень, у яких зазначено, що інструмент для ловіння змій подібний до довгих спагеті й не завдає шкоди плазунам. Частина речення з пропуском означає: Команда вміє гарно ловити змій (38) ________ (The team is good at catching snakes (38) __________).
З огляду на зміст наступних речень лише варіант відповіді never touching a snake with their hands (ніколи не торкаються змії руками) є логічним завершенням речення, тож підходить до контексту як за змістом, так і граматично.
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – С).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск міститься в реченні Australia has temperate weather for most of the year but the climate can vary (39) __________ the size of our continent.
Варіанти відповіді:
A due to (завдяки, через)
B together with (разом з)
C apart from (не враховуючи)
D except for (окрім, за винятком)
Змісту речення відповідає варіант due to (В Австралії помірна погода більшу частину року, але клімат може змінюватися через розмір нашого континенту).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – С).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск міститься в реченні The northern states (40) __________ have warm weather much of the time...
Варіанти відповіді:
A partially (частково)
B typically (типово, зазвичай)
C totally (повністю)
D widely (широко)
Змісту речення відповідає варіант typically (У Північних штатах зазвичай тепла погода більшість часу...).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – С).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск міститься в реченні The northern states typically have warm weather much of the time, with the southern states (41) __________ cooler winters.
Варіанти відповіді:
A expecting (очікувати)
B experiencing (знати з досвіду)
С spending (витрачати, проводити)
D forecasting (передбачати, прогнозувати)
Змісту речення відповідає варіант experiencing (Північних штатах зазвичай тепла погода більшість часу, тоді як у Південних штатах зими прохолодніші).
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск словом, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – С).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск міститься в реченні Australia is also one of the driest continents on earth with a(n) (42)_____ annual rainfall of less than 600 millimetres.
Варіанти відповіді:
A seasonal (сезонний)
B oceanic (океанічний)
С heavy (важкий)
D average (середній, середнє число)
Змісту речення відповідає варіант average (Австралія також є одним з найсухіших континентів на землі з середньою річною кількістю опадів менше ніж 600 міліметрів).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск словом, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – С).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск міститься в реченні (43)_____ all countries in the southern hemisphere, Australia has seasons that are opposite to those in the northern hemisphere.
Варіанти відповіді:
A Like (подібно, так)
B Including (включаючи, в тому числі)
С Similar (схожий, подібний)
D Corresponding (відповідний, розмірний)
Змісту речення відповідає варіант Like (Подібно до інших країн південної півкулі Австралія має пори року, що є протилежними порам року в усіх країнах північної півкулі).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск словом, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – С).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск міститься в реченні Noisy ecotourists may unexpectedly _____ brown bears in the wild.
Варіанти відповіді:
A improve (удосконалювати, поліпшувати)
B benefit (мати користь, вигоду)
C serve (служити, бути придатним)
D raise (піднімати, порушувати (питання)
Змісту речення відповідає варіант benefit (Галасливі екотуристи можуть неочікувано / непередбачено бути корисними для бурих ведмедів у дикій природі).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск словом, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – С).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск міститься в реченні Human visitors to remote natural areas often _____ with animal behaviour, sometimes with disastrous results.
Варіанти відповіді:
A interfere (втручатися, перетинатися)
B involve (втягати, включати)
C mix (змішувати, перемішувати)
D interrupt (переривати, заважати)
Змісту речення відповідає варіант interfere (Люди, які відвідують віддалені райони дикої природи, часто перетинаються з діями/поведінкою тварин, іноді зі згубними наслідками).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск словом, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – С).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск міститься в реченні However, researchers studying brown bears in Canada found that while adult males _____ the tourists, the presence of people didn’t bother mothers and cubs, who seemed to use the noise of buses as a _____ that dangerous males had left the area.
Варіанти відповіді:
A faced (зустрічати сміливо)
B blocked (блокувати, перешкоджати)
C ignored (ігнорувати)
D avoided (уникати, ухилятись)
Змісту речення відповідає варіант avoided (Однак дослідники, які вивчали бурих ведмедів у Канаді, виявили, що поки дорослі самці уникали туристів, присутність людей не турбує матерів і дитинчат…).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск словом, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – С).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск міститься в реченні However, researchers studying brown bears in Canada found that while adult males _____ the tourists, the presence of people didn’t bother mothers and cubs, who seemed to use the noise of buses as a _____ that dangerous males had left the area.
Варіанти відповіді:
А note (записка, нотатка)
В sign (ознака, прикмета)
С mark (оцінка, слід, пляма)
D symbol (символ, умовний знак)
Змісту речення відповідає варіант sign (…присутність людей не турбувала матерів і дитинчат, які використовували шум автобусів як ознаку / прикмету того, що небезпечні самці покинули ділянку / місцевість).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск словом, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – С).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск міститься в реченні Mother bears evidently take advantage of the opportunity to dine without the _____ of males attacking their cubs.
Варіанти відповіді:
A panic (паніка)
B warning (застереження)
C threat (загроза, погроза)
D alarm (сигнал тривоги)
Змісту речення відповідає варіант threat (Вочевидь матері-ведмедиці використовують можливість пообідати без загрози для дитинчат бути атакованими самцями-ведмедями).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск словом, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – С).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск міститься в реченні This might just be the (49) _____ thing you’ll read today.
Варіанти відповіді:
A scary (жахливий)
B scarier (жахливіше)
C scariest (найжахливіший)
D much scarier (набагато жахливіший)
Змісту речення відповідає варіант scariest (Це може бути найжахливішою річчю, яку ти прочитаєш сьогодні).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск словом, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – С).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск міститься в реченні Recent Twitter public service has drawn attention to falling (50) _________ with your cell phone in bed with you (Нещодавня публікація в Твіттері звернула увагу громадськості на те, що багато хто засинає у ліжку зі своїм мобільним телефоном). Тобто пропущено частину стійкого виразу to fall asleep (заснути).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – С).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні While it may be convenient to sleep with your phone under your pillow, or to charge your phone next to you while you (51) _____ a rest, you’d better not (У той час, коли це може бути зручно спати з телефоном під подушкою або заряджати його поруч, коли ви відпочиваєте, краще цього не робити) пропущено присудок.
Серед запропонованих потрібно вибрати варіант відповіді are having, який позначає продовжену дію (процес). Решта варіантів відповіді не підходять граматично й за змістом.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – С).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск міститься в реченні When you keep your phone under your pillow, it causes the already hot batteries to heat up further and (52) __________ lead to your cell phone catching fire (Коли ви тримаєте свій телефон під подушкою, це призводить до перегріву вже й так гарячих батарей, і ваш телефон може спричинити пожежу).
Серед запропонованих потрібно вибрати варіант відповіді could (могти, бути спроможним), який підходить граматично й за змістом.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – С).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск міститься в реченні Your phone has the potential to burn you if you (53) _________ it anywhere in your bed (Ваш телефон може / має змогу підпалити вас, якщо ви залишите його у ліжку). Пропущено присудок у підрядній частині складнопідрядного умовного речення нульового типу, яке використовують для опису наукових фактів, загальновідомих істин, подій і явищ, які завжди є істинними.
З-поміж наведених варіантів відповіді лише leave відповідає змісту граматично, адже відповідно до правил уживання дієслівних часів в умовних реченнях нульового типу, присудок у такому підрядному реченні виражено дієсловом у простому теперішньому часі – Present Simple).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – С).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні Bottlenose dolphins send messages to one (54) __________ in different ways (Дельфіни афаліни відправляють один одному / іншому повідомлення в різні способи пропущено займенник.
З-поміж наведених потрібно вибрати варіант відповіді another, який підходить граматично й за змістом.
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – С).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні Dolphins also produce (55) __________ frequency clicks … (Дельфіни також створюють клацання високої частоти …) потрібно вставити прикметник high (високий), який характеризує іменник clicks (клацання). Щодо інших варіантів:
В heighten (підвищувати) – дієслово
C highly (дуже, сильно, високо) – прислівник
D height (висота) – іменник
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – С).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні Dolphins also produce high frequency clicks, which act as a sonar system telling (56) __________ the shape, size, speed, distance, and location of the object (Дельфіни також створюють / продукують клацання високої частоти, які діють як гідролокатор, повідомляючи їм форму, розмір, швидкість і розташування предмета) потрібно вставити займенник them (їм), який відповідає контексту граматично й за змістом.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – С).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні Scientists believe that the sounds travel through the (57)_____ lower jaw to its inner ear… (Учені вважають, що звуки проходять через нижню щелепу дельфіна до його внутрішнього вуха…) пропущено іменник у присвійному відмінку.
З-поміж наведених лише варіант відповіді dolphin’s граматично підходить до цього речення. Підказкою є займенник its (його), який вказує, що присвійний іменник повинен бути в однині (варіант dolphins’ – множина).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – С).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні Scientists believe that the sounds travel through the dolphin’s lower jaw to its inner ear and then (58) ______ to the brain for analysis (Учені вважають, що звуки проходять через нижню щелепу дельфіна до його внутрішнього вуха й потім передаються до мозку для аналізу) потрібно вставити дієслово-присудок.
У цьому реченні два однорідні присудки (звуки проходять і передаються). Тому форма дієслова-присудка з пропуску 58 відповідає формі присудка travel (Present Simple). Тож серед наведених лише варіант відповіді are transmitted (передаються), який узгоджується з підметом (sounds) у числі й має форму Present Simple, є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
Зразок написання власного висловлення
Hi Mark,
I apologise for not writing to you for a long time. As you know, at the moment I’m working very hard because I have exams soon, same as you.
To my mind, your parents don’t have to be worried. Even if you don’t do any kind of sport, you still have your PE classes at school and you’re going to have them at university as well. Personally, I go to yoga classes in the nearby gym. I really enjoy yoga, because it allows me to feel fit and flexible and it has a positive impact on my mental health.
As for my friends, most of them do some sports either on their own, or attend some sports clubs. I’d say, tennis is quite popular with girls, I have two friends who are members of a tennis club in a university. And boys, at least in my school, tend to prefer football. We have a well-equipped sports ground and after school a lot of people come to play there.
One way or another, we all must keep fit to feel energetic. And I want to share some advice on how to be in good shape. Firstly, you don’t necessarily have to go to the gym and pay lots of money, as with the Internet, YouTube and various other platforms you can exercise at home whenever you want and you can choose any kind of working out: pilates, aerobics, stretching or even dancing. Secondly, you should definitely cut on sugar and junk food that you consume, add more fruit and vegetables into your diet.
So, it’s up to you to decide, but keep in mind that there are endless possibilities around you.
Hope to hear from you soon.
Yours,
Tom
Знайшли помилку? Пишіть на
- Усі тести ЗНО з англійської мови онлайн
- Завдання й відповіді ЗНО з англійської мови минулих років
- Усе про тест ЗНО з англійської мови
- Програма ЗНО з англійської мови
- Усе про власне висловлення з англійської мови
- Приклади написання власного висловлення з англійської мови
- Тести ЗНО онлайн з інших предметів
- Дорожня карта учасника ЗНО
- Дорожня карта вступника на бакалавра