ЗНО онлайн 2012 року з англійської мови – пробний тест
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Ви маєте вісім заголовків і п’ять автентичних оголошень. Вам необхідно підібрати заголовок до кожного оголошення. Пам’ятайте, що три заголовки будуть зайвими.
Швидко перегляньте текст оголошення й виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть дібрати заголовок до оголошення.
Ключовими в цьому тексті є фрази «force yourself to do something fun», «laugh till you cry!», які дають нам зрозуміти, що основною темою тексту є сміх або щось, що може розсмішити. Переглянувши варіанти заголовків, визначаємо, що саме варіант C Laugh! відповідає змісту цього оголошення.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст оголошення і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть підібрати заголовок до оголошення.
Ключовими словами у цьому оголошенні є «There’s nothing wrong with crying!» - немає нічого поганого у плачі, «go for it» - не стримуй себе.
А серед варіантів заголовків знаходимо варіант A Let it out! (випусти їх, звільнися), що повністю відповідає змісту тексту.
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст оголошення і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть підібрати заголовок до оголошення.
В оголошенні йдеться про те, що справді існує їжа, яка робить нас щасливими чи, принаймні, може покращити настрій. Переглянувши варіанти відповідей, ми бачимо, що два запропоновані варіанти стосуються їжі (варіант В You Are What You Eat (ми те, що ми їмо) та варіант F Eat something tasty (з’їж щось смачненьке)), але тільки варіант F відповідає темі тексту.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст оголошення і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть дібрати заголовок до оголошення.
Ключовими фразами, що визначають тему цього оголошення є «you could work on a painting or drawing» (ти можеш малювати фарбами або олівцями), «take some cool photos» (зроби декілька відмінних фото), «make some clothes» (змайструй, поший одяг). Саме ці фрази дають нам можливість вибрати заголовок до цього тексту – G Make something (роби щось).
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст оголошення і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть підібрати заголовок до оголошення.
Ключовими фразами в цьому оголошенні є фрази «keeping a diary» (веди щоденник), «You could even keep a blog» (ти навіть можеш вести особистий сайт), «channeling your thoughts and feelings into story» (перетвори свої думки й відчуття в розповідь).
Ось чому варіант відповіді D Write Down Your Feelings (записуй свої відчуття) буде єдиним можливим з усіх запропонованих варіантів.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання Ви повинні уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчаюче читання. Потім прочитайте запитання, а також варіанти відповідей до них. Визначте частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе Вам вибрати правильну відповідь із запропонованих.
Відповідь на це запитання знаходимо в першому абзаці: «… Jessica Watson will spend the next eight months along on board her 10-metre vessel, navigating 28,000 miles through some of the world’s most dangerous seas» (Джессіка Вотсон проведе наступні вісім місяців на борту її 10-метрового судна, здійснюючи подорож у 28 000 миль одним з найнебезпечніших морів світу).
А серед запропонованих варіантів знаходимо відповідь B has started on a risky round-the-world voyage (розпочала ризиковану подорож навколо світу)
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Щоб відповісти на це запитання, треба переглянути другий абзац.
У тексті йдеться про те, що в день старту Джессіка не спілкувалася з пресою, але її мама проінформувала всіх охочих знати про відплиття, написавши декілька рядків у блозі (…but her mother, Julia, posted an update on the solo sailor’s blog …).
Саме тому правильним варіантом відповіді буде варіант D Julia informed the public of Jessica’s voyage.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Щоб відповісти на це запитання, треба звернутися до третього абзацу.
Зверніть увагу на те, що правильною відповіддю буде твердження, у якому вміщено інформацію, що є неправдивою відносно контексту або взагалі відсутня у тексті.
Проаналізувавши запропоновані варіанти відповідей, можемо сказати, що варіанти А, В та D відповідають змісту третього абзацу. І лише у варіанті С Jessica’s yacht has expensive equipment on board (яхта Джессіки має дороге обладнання на борту) вміщено інформацію, якої немає в тексті. Саме тому цей варіант відповіді буде правильною відповіддю.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Щоб відповісти на це запитання, треба переглянути і проаналізувати зміст четвертого абзацу.
У ньому йдеться про те, що під час подорожі Джессіка мала постійний зв'язок по радіо й Інтернету із сім’єю та командою підтримки. А отже в будь-який момент могла отримати професійну пораду, якщо це їй знадобиться: «Watsons will be in contact with her family and support team via radio and email …»
Проаналізувавши надані варіанти відповідей, упевнюємося, що правильною є відповідь A Jessica can get professional advice during her voyage.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Щоб відповісти на це запитання, треба переглянути речення, у якому розташована фраза “en route”: « …although a stop for repairs ‘en route’ meant his trip did not count as unassisted».
Це речення означає: хоча зупинка для ремонту в дорозі означала, що його подорож не могла вважатися такою, що відбулася без сторонньої допомоги.
Проаналізувавши надані варіанти відповідей, переконуємось, що єдиною правильною може бути лише відповідь A while sailing (під час плавання).
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні Ви маєте вісім тверджень і шість автентичних оголошень. Вам необхідно знайти оголошення, у якому міститься інформація, надана в одному з тверджень. Пам’ятайте, що два твердження будуть зайвими.
Спочатку перегляньте всі твердження,а потім уважно прочитайте оголошення. Усі оголошення в цьому завданні об’єднані однією темою. Необхідно звертати увагу на всю інформацію, уміщену в оголошенні, наприклад, години роботи, номери телефонів, ціни тощо.
У цьому оголошенні йдеться про затишне кафе-ресторан, яке пропонує меню з інтернаціональних страв, як вегетаріанське, так і з м’ясом (The menu includes international cuisine, vegetarian fare and barbecue). Серед запропонованих тверджень є варіант H meat as well as vegetarian dishes is available (м'ясо, так як і вегетаріанські страви, пропонується), що відповідає змісту вміщеній в оголошенні інформації.
Правильна відповідь – H.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У цьому оголошенні всі охочі запрошуються до нового ресторану, де можна скуштувати смачну їжу і гарно провести час у приємній атмосфері, а також послухати джаз двічі на тиждень (Live jazz every Monday and Tuesday nights). Серед запропонованих тверджень знаходимо варіант E you can enjoy live music twice a week (ви можете насолоджуватися живою музикою двічі на тиждень), що відповідає інформації, вміщеній в оголошенні.
Правильна відповідь – E.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У цьому оголошенні ресторан запрошує відвідувачів скуштувати свіжі морепродукти та навіть м'ясо кита (Fresh seafood and Whale meat).
Серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо варіант B they mainly serve sea food, який відповідає змістові оголошення.
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
В оголошенні підкреслено, що в цьому ресторані не тільки якісна й свіжа їжа, але й це єдиний ресторан, у якому працюють досвідчені повари з Китаю. Крім цього, вони пропонують напої місцевого виробництва (we are the only restaurant in Iceland with expert chefs from China. Wine and locally brewed beer are available).
Серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо варіант A oriental food and local beer are served (подається східна їжа та пиво місцевого виробництва), що відповідає інформації, уміщеній в оголошенні.
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У цьому оголошенні йдеться про можливість не лише поїсти у вегетаріанському ресторані, але й узяти їжу із собою (Daily specials, fast-food and take out).
А в запропонованому варіанті тверджень G you can eat in or take away, якраз ідеться про можливість не тільки поїсти в ресторані, а й узяти їжу з собою.
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
Основною ідеєю цього оголошення є запропонувати відвідувачам скуштувати смачні страви з різного м’яса, які не подають більше в жодному ресторані (we serve the freshest and tastiest veal and lamb you’ll find anywhere).
І саме у твердженні С unique and delicious meat courses are offered (пропонуємо унікальні й смачні страви з м’яса) йдеться про таку пропозицію.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
У цьому завданні на заповнення пропусків необхідно вставити певний фрагмент у текст відповідно до контексту.
Спершу швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно прочитайте частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом, обираючи правильну відповідь, та аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Вибираючи правильну відповідь, не забувайте про зміст. Вибрані вами частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, але й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
Для того, щоб правильно заповнити пропуск 17, необхідно проаналізувати зміст речення. У ньому йдеться про те, що хтось (he) привіз до Європи з подорожі папуг: Indeed, (17) __________ that he brought back to Europe after his first voyage here. Можемо припустити, що в пропущеній частині реченні піде мова про людину, яка привезла папуг до Європи. І дійсно, серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо варіант F Christopher Columbus himself apparently gave the name “Amazon” to the green, short winged parrots (Христофор Колумб сам безсумнівно дав назву «амазонські» зеленим, з короткими крилами папугам), що абсолютно відповідає цьому пропуску і граматично, і за змістом.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Зрозуміти, що потрібно вставити у пропуск 18, нам допоможе інформація з речень, що розташовані до пропуску.
У них ідеться про те, що існує 27 видів амазонських папуг, більшість з яких добре розмножується в неволі і яких можна придбати в магазинах Канади. Ціна на папуг коливається від $800 до $1600 залежно від виду папуги.
Саме тому з наданих варіантів відповідей вибираємо варіант A with a premium paid for the breeds that are considered to be better “talkers” (зі спеціальною платою за види, які вважаються кращими «балакунами»), яка підходить до цього пропуску за змістом і граматично.
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Пропуск 19 міститься в реченні, де йдеться про папугу на ім’я Алекс, який міг розрізняти кольори, знав назви 40 предметів, розрізняв предмети між собою.
А вставне слово indisputably (безперечно), що з’єднує речення з пропущеною його частиною, допомагає зрозуміти, що в частині речення, яку потрібно вставити, піде мова про ще якісь уміння або характеристики Алекса.
Отже, серед запропонованих варіантів відповідей вибираємо варіант C the research has clearly shown that it is very intelligent and will speak in context (дослідження показало, що він (Алекс) дуже розумний і вміє висловлюватися відповідно до ситуації).
Цей варіант відповіді не тільки відповідає змісту, але й уписується в граматичну структуру речення.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Розглянемо пропуск 20.
Позаяк у попередніх реченнях ідеться про вдачу папуг, про те, що вони є енергійними, грайливими, тобто гарними домашніми тваринами (pet birds), які можуть скласти людині компанію, очевидно, що в пропущеній частині речення ця думка (характеристика), але вже стосовно амазонських папуг буде продовжена.
Серед запропонованих варіантів відповідей за граматичною структурою й за змістом підходить лише один варіант відповіді H Amazons are well known for their strong or often moody characters (амазонські папуги добре відомі своїм суворим (рішучим) чи навіть часто таким, що піддається змінам, характером). Тому правильною відповіддю є варіант H.
Правильна відповідь – H.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Пропуск 21 міститься в реченні, у якому продовжується опис характеру амазонських папуг і їхніх звичок: «They will play and fight with their toys for hours on end (21) __________» (Вони можуть грати й битися зі своїми іграшками годинами безперервно …).
Серед наданих варіантів відповідей за змістом підходить лише варіант B even rolling over on their back to juggle a ball or play with some string (навіть перевертаючись на спину жонглювати м’ячем або гратися з декількома шнурками).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
В останньому абзаці тексту, де розташовано пропуск 22, ідеться про те, що, перш ніж зважитись узяти амазонського папугу додому як домашнього улюбленця, необхідно добре розуміти особливості характеру цієї пташки, адже мати вдома таку папугу – все одно, що мати собаку з крилами.
Серед варіантів відповідей лише варіант D as the trickier aspect of owning an Amazon parrot може бути правильними, адже і граматично, і за змістом відповідає контексту. А речення з пропуском має такий зміст: «Ви справді повинні розуміти всю підступність характеру й поведінки вашого птаха, якщо ви володієте амазонським папугою».
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
У цьому завданні пропонується заповнити пропуски словами, вибравши необхідне за змістом слово серед чотирьох наданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоб зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх.
Обираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Речення з пропуском 23 має таке значення: «У друкованому вигляді, або по телебаченню, по радіо, або на рекламних щитах, реклама серйозно впливає на наше життя». У реченні пропущено присудок і, відповідно до змісту, серед запропонованих варіантів вибираємо варіант A influences (впливає).
Правильна відповідь – A
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Пропуск 24 знаходиться в реченні: «The ads we see, hear, and smell (in the case of open-and-sniff perfume inserts in magazines) (24) _________ how we feel and what we think about a wide range of products» (Реклама, яку ми бачимо, чуємо або відчуваємо (у випадку вклеєної реклами парфумів у журналах) впливає на те, як ми відчуваємо і що ми думаємо про широкий ряд товарів).
Серед наданих варіантів відповідей (A accept (приймати, визнавати), B infect (заражати, інфікувати), C affect (впливати, хвилювати) та D protect (захищати, обороняти) вибираємо варіант C affect, адже саме цей варіант відповідає змісту речення.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Пропуск 25 міститься в реченні «As early as the 1600s, ads were used to (25) __________ English settlers to the Colonies» (Ще на початку 1600-х років реклама використовувалась для того, щоб (25) __________ англійських поселенців у колонії).
Розглянувши запропоновані варіанти відповідей до цього пропуску, одразу можемо відкинути варіант A win (вигравати) та C invade (нападати) як такі, що абсолютно не відповідають змісту речення.
Два інші варіанти B attract (приваблювати) та D involve (залучати), на перший погляд, обидва можуть бути правильними. Але лише варіант B attract у словосполученні «ads were used to attract» має значення «реклама використовувалась для того, щоб приваблювати», що відповідає змісту речення. Отже, правильним є варіант В.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Проаналізувавши надані варіанти відповідей до цього пропуску (A contained (містили), B consisted (складалися), C located (розміщувалися) та D contributed (робили внески), з упевненістю можемо сказати, що лише варіант A contained уписується в речення граматично й за змістом і відповідає контексту: «According to historian Daniel Boorstin, these brochures contained “hopeful overstatements, half-truths, and downright lies…” (Відповідно до заяви історика Деніела Бурстіна, ці брошури містили «отимістичні перебільшення, напівправду й цілковиту брехню…»).
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Цей пропуск бачимо в реченні: In the 1700s famous (27) __________ were involved in the advertising business … (У 1700-ті роки відомі (27) __________ були залучені до участі в рекламному бізнесі …). Розглянувши запропоновані варіанти відповідей, можна впевнено сказати, що варіанти А numbers (показники, номери), B members (члени) та С peoples (народи) не можуть бути використані в цьому контексті. Адже всі ці три варіанти не відповідають змісту речення й граматично не вписуються в нього. І лише варіант D figures (фігури, персони, особистості) є правильною відповіддю: «In the 1700s famous figures were involved in the advertising business …» .
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Пропуск 28 знаходиться в тому ж реченні, що й попередній: In the 1700s famous figures were involved in the advertising business, (28) __________ them Benjamin Franklin, who ran ads in his publications. (У 1700-ті роки відомі особи були залучені до участі в рекламному бізнесі, (28) __________ них Бенджамін Франклін, який використовував (демонстрував) рекламу у своїх публікаціях).
Лише варіант B among (серед) відповідає контексту. А варіанти A along (уздовж), C between (між) та D through (через, за допомогою) не відповідають змісту.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
У реченні з пропуском 29 необхідно вставити пропущений присудок.
Серед запропонованих варіантів тільки варіант C created (створив, створила, створило) відповідає змісту речення: «Television arrived in the 1940s and created a new, action-packed advertising medium» (Телебачення з’явилось у 1940-ві роки та створило новий стимулюючий, заохочувальний рекламний засіб).
Інші запропоновані варіанти A stayed (залишилось), B remained (залишилося у якомусь стані) та D resulted (відбувлося в результаті) не підходять за змістом.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їхнє значення, відповідно до контексту.
Проаналізувавши зміст речення, у якому знаходиться пропуск 30 (Створити гарну рекламу не так просто, як здається), впевнюємося, що серед запропонованих варіантів відповідей A slight (слабкий), B easy (легкий, нескладний), C light (легкий, неважкий), D heavy (важкий, масивний) тільки варіант B підходить і граматично і за змістом: «Creating a good ad isn’t as easy as it might seem».
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
У цьому реченні пропущено прикметник: Still another option is to create (31) __________ characters, such as the Speedy Alka-Zeltzer fellow, or animated parrot (Gillette) (Крім того, існує інший вибір створити (31) __________ характери, такі як Моторний Алка-Зельцер хлопець або мультиплікаційний папуга).
Серед запропонованих варіантів відповідей відкидаємо одразу варіанти A undesirable (небажаний), B unforgivable (що не можна пробачити) та C uninviting (непривабливий), як такі, що абсолютно не відповідають змісту речення.
І лише варіант D unforgettable (незабутній) підходить за змістом.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Цей пропуск знаходиться а реченні: «A memorable slogan is helpful as well: “I can’t (32) __________ I ate the whole thing”» (Незабутній заклик також є корисним: Я не можу (32) __________ я з’їв усе).
Серед запропонованих варіантів вибираємо варіант D believe (вірити). Інші варіанти не підходять за контекстом: A suppose (вважати, припускати), B consider (розглядати, брати до уваги), C hope (сподіватися).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні пропонується заповнити пропуски словами, вибравши необхідне за граматичною формою слово серед чотирьох наданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоб зрозуміти його тему. Уважно прочитайте граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Проаналізуйте не тільки зміст речення, а і його структуру. Обов’язково зверніть увагу на речення, що передує реченню з пропуском і розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні з пропуском 33 пропущено прийменник: «The Green Wave project aims to help meet the goals of the United Nations Convention (33) __________ Biological Diversity …» (Проект "Зелена Хвиля" прагне допомогти виконати завдання Конвенції Об’єднаних Націй щодо біологічної розмаїтості …).
Серед запропонованих варіантів (A about (указує на приблизність, готовність), B on (указує на предмет обговорення), C for (указує на тривалість, причину), D of (указує на приналежність, на складову частину чогось) правильним відповідно до змісту й граматично є варіант В.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Завдання 34 знаходиться в тому ж реченні, що й попереднє: «The Green Wave project aims to help meet the goals of the United Nations Convention on Biological Diversity by (34) __________ young people on the importance of biodiversity». (Проект "Зелена Хвиля" прагне допомогти виконанню завдання Конвенції Об’єднаних Націй щодо біологічного розмаїття (34) __________ молодих людей розумінню біологічного розмаїття).
Серед запропонованих варіантів відповідей (A educate (навчати, давати освіту), B educated (освічений), C educating (навчання, навчаючи), D educates (навчає, надає освіту) вибираємо варіант С, адже словосполучення «by educating young people» має значення «навчаючи (за допомогою навчання) молодих людей».
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Речення з пропуском 35 має таке значення: «Відповідно до амбітної програми, учням шкіл з усього світу було запропоновано святкувати Міжнародний день біологічного розмаїття кожного року ….» (In an ambitious program, students from schools all across the world (35) __________ to mark the International Day for Biodiversity each year …).
Проаналізувавши речення, з упевненістю можемо сказати, що в ньому пропущено присудок у формі дієслова в теперішньому завершеному часі пасивного стану (Present Perfect in a Passive Voice). Отже правильною буде відповідь A have been invited.
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Проаналізувавши структуру речення, ми бачимо, що з нього вилучено вказівний займенник: On May 22, (36) __________ student groups will each plant their tree… (22 травня ці групи студентів (кожна з груп) посадять своє дерево…).
Такому змісту відповідає варіант відповіді D these (ці) – форма вказівного займенника у множині.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Відповідно до контексту, у цьому реченні пропущено присудок: «The Green Wave (37) __________ a positive step toward maintaining biodiversity all over the world». ("Зелена хвиля" робить позитивний крок уперед підтримуючи біологічне розмаїття по всьому світу).
Саме тому правильною відповіддю буде варіант B is taking, адже дія відбувається під час мовлення, тобто зараз, і тому присудок повинен стояти у формі теперішнього продовженого часу (Present Continuous Tense).
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У реченні з пропуском 38 ідеться про місто Інсбрук як прекрасне місце для зимового відпочинку.
Проаналізувавши речення, можемо впевнено сказати, що єдиним правильним варіантом відповіді є варіант B to combine, інфінітив, адже після слова want завжди вживається інфінітив із часткою to.
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Пропуск 39 знаходиться в частині речення, що виділена комою.
Комами виділяються вставні конструкції, як-от: дієприкметникові та дієприслівникові звороти.
Проаналізувавши речення, упевнюємося, що в ньому пропущено дієприслівник теперішнього часу, що утворює дієприслівниковий зворот: «The capital of the Habsburg Empire in the late middle ages, it has charming old town with many ornate medieval buildings, together with natural baroque additions, (39) _________ the cathedrals» (Будучи столицею Габсбургської імперії в пізньому середньовіччі, він (Інсбрук) має чарівне старе місто з багатьма вишукано прикрашеними будівлями, разом з справжніми доповненнями у стилі бароко, включаючи собори.) Саме тому правильною відповіддю буде варіант С including.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Пропуск 40 знаходиться в реченні: «The city is home to a wealth (40)__________ museums, galleries, bars and restaurants …» (Місто є домом для багатства (великої кількості) музеїв, галерей, барів та ресторанів …).
Серед запропонованих варіантів відповідей (A for (вказує на тривалість дії, на особу, предмет), B off (вказує на завершеність дії, руху), C in (вказує на знаходження в межах або всередині чогось) і D of (вказує на належність, передається родовим відмінком)) лише варіант D of є правильною відповіддю і вписується граматично у словосполучення «a wealth of museums» (багатства, великої кількості (чого?) музеїв).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Пропуск 41 знаходиться в тому ж реченні, що й попередній. Пропущене слово є присудком: «The city is home to a wealth of museums, galleries, bars and restaurants, and (41) __________ twice played host to the Winter Olympic ...» (Місто є домом для багатства музеїв, галерей, барів та ресторанів, і двічі грало роль господаря Зимових олімпійських ігор…).
У цьому реченні два однорідні присудкі, що стоять у теперішньому, часі тому правильною відповіддю є варіант А has, що граматично відповідає контексту: «The city is a home… and has twice played host».
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Проаналізувавши структуру речення «… so it has plenty of winter-sports facilities, and – just a short train ride out of town – ski tracks to challenge the most (42) __________ of skiers» (… таким чином, воно (місто) має велику кількість засобів обслуговування, і – навіть можна здійснити коротку прогулянку за місто на потязі – лижні траси стануть викликом для кваліфікованих лижників), можемо сказати, що в ньому пропущено дієприкметник минулого часу.
Серед пропонованих варіантів відповіді обираємо варіант C accomplished (майстерний, кваліфікований), що і буде правильною відповіддю.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
Знайшли помилку? Пишіть на
- Усі тести ЗНО з англійської мови онлайн
- Завдання й відповіді ЗНО з англійської мови минулих років
- Усе про тест ЗНО з англійської мови
- Програма ЗНО з англійської мови
- Усе про власне висловлення з англійської мови
- Приклади написання власного висловлення з англійської мови
- Тести ЗНО онлайн з інших предметів
- Дорожня карта учасника ЗНО
- Дорожня карта вступника на бакалавра