ЗНО онлайн 2010 року з англійської мови (2 варіант) – пробний тест
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У цьому завданні вісім заголовків і п’ять автентичних текстів. Необхідно добрати заголовок до кожного тексту. Важливо пам’ятати, що три заголовки зайві.
Потрібно швидко переглянути текст і виділити в ньому ключові слова / фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть добрати заголовок до тексту.
Ключовими в цьому тексті є фрази Use a planner to write your schedule (використовуй планувальник, щоби записати свій графік/розклад), list your activities, and note deadlines» (складіть перелік своїх дій, запишіть граничний строк виконання). Вони дають змогу зрозуміти, що в тексті йдеться про планування своїх дій і записування їх у щоденник.
Серед наведених варіантів заголовків лише Write it down (Запиши це) відповідає змісту цього тексту.
Правильна відповідь – H.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У цьому завданні вісім заголовків і п’ять автентичних текстів. Необхідно добрати заголовок до кожного тексту. Важливо пам’ятати, що три заголовки зайві.
Потрібно швидко переглянути текст і виділити в ньому ключові слова / фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть добрати заголовок до тексту.
Ключовими в цьому тексті є фрази Set realistic goals, such as completing at least one application a week (ставте реалістичні цілі, наприклад, заповнення щонайменше однієї заяви на тиждень), Many students find it helpful to break major goals into smaller, more achievable steps (Багато студентів уважають корисним розбиття/розділення основних цілей на менші, досяжніші кроки).
Серед наведених варіантів заголовків лише Seek balance (Прагніть балансу) відповідає змісту цього тексту.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У цьому завданні вісім заголовків і п’ять автентичних текстів. Необхідно добрати заголовок до кожного тексту. Важливо пам’ятати, що три заголовки зайві.
Потрібно швидко переглянути текст і виділити в ньому ключові слова / фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть добрати заголовок до тексту.
Ключовими в цьому тексті є фрази get your homework done early and go out later (виконуйте домашнє завдання раніше й виходьте прогулятися пізніше), You'll be more relaxed if your work is done ahead of time (Ви будете розслабленішими, якщо вашу роботу буде виконано заздалегідь).
Серед наведених варіантів заголовків лише Don't burn daylight time (Не витрачай денний час даремно) відповідає змісту цього тексту.
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У цьому завданні вісім заголовків і п’ять автентичних текстів. Необхідно добрати заголовок до кожного тексту. Важливо пам’ятати, що три заголовки зайві.
Потрібно швидко переглянути текст і виділити в ньому ключові слова / фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть добрати заголовок до тексту.
Ключовими в цьому тексті є фрази If you're having trouble keeping up, don't be afraid to discuss it with your teachers (Якщо у тебе проблеми з навчанням, не бійся обговорити це з твоїми вчителями), they might just be willing to help (вони можуть просто захотіти допомогти).
Серед наведених варіантів заголовків лише Ask for help (Попросіть про допомогу) відповідає змісту цього тексту.
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У цьому завданні вісім заголовків і п’ять автентичних текстів. Необхідно добрати заголовок до кожного тексту. Важливо пам’ятати, що три заголовки зайві.
Потрібно швидко переглянути текст і виділити в ньому ключові слова / фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть добрати заголовок до тексту.
Ключовими в цьому тексті є фрази Getting a 90 instead of 100 on an occasional trigonometry test likely won't destroy your chances for a happy (Отримання 90 балів замість 100 за один з чергових тестів із тригонометрії, імовірно не зроблять вас нещасними).
Серед наведених варіантів заголовків лише Don't worry the small stuff (Не переживай через дрібниці) відповідає змісту цього тексту.
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім проаналізувати запитання і варіанти відповіді на них. Після цього треба визначити частину тексту (абзац), у якій / якому може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь з-поміж наведених.
У другому абзаці тексту зазначено: You can conduct your own CD-ROM search for no charge, and you can print out your results on the library printers using your library photocopying card (Ви можете безкоштовно провести свій CD-ROM пошук і ви можете роздрукувати результати пошуку на принтері бібліотеки за допомогою вашої бібліотечної картки для ксерокопіювання).
Серед наданих варіантів відповіді лише a photocopying card (картка для ксерокопіювання) відповідає контексту й задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім проаналізувати запитання і варіанти відповіді на них. Після цього треба визначити частину тексту (абзац), у якій / якому може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь з-поміж наведених.
У другому абзаці тексту зазначено: Alternatively, you can download your results to disk, again for no charge, but bring your own formatted floppy disk or CD-ROM (Крім того, ви можете завантажити результати вашого пошуку на диск, знову безкоштовно, але принести свій особистий відформатований гнучкий диск або компакт-диск).
Серед наданих варіантів відповіді лише no fee (без оплати) відповідає контексту й задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім проаналізувати запитання і варіанти відповіді на них. Після цього треба визначити частину тексту (абзац), у якій / якому може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь з-поміж наведених.
У другому абзаці тексту зазначено: If you are not sure how to conduct a search for yourself, library staff can do it for you, but we charge $20 for this service, no matter how long or how short a time it takes (Якщо ви не знаєте, як самостійно провести пошук інформації, співробітники бібліотеки можуть зробити це за вас, але ми беремо/стягуємо $20 за цю послугу, незалежно від того, як багато чи мало часу це займає).
Серед наданих варіантів відповіді лише $20 (20 доларів) задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім проаналізувати запитання і варіанти відповіді на них. Після цього треба визначити частину тексту (абзац), у якій / якому може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь з-поміж наведених.
У третьому абзаці тексту зазначено: The tutorial will take you through the basic steps to using the Internet, at any time convenient to you (якщо ви не вмієте користуватись інтернетом, ви зможете навчитися це робити, приєднавшись до онлайн курсів, щоби навчатися в будь-який зручний для вас час).
Серед наданих варіантів відповіді лише at all times (у будь-який час) відповідає контексту й задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім проаналізувати запитання і варіанти відповіді на них. Після цього треба визначити частину тексту (абзац), у якій / якому може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь з-поміж наведених.
У третьому абзаці тексту зазначено: Sign your name on the list on the Library Bulletin Board to guarantee a place, as they are very popular (Запишіть своє ім’я на бібліотечній дошці об’яв, щоби гарантовано мати місце для роботи, бо вони (місця для роботи з комп’ютером) дуже популярні).
Серед наданих варіантів відповіді лише reserve a time to use a workstation (резервувати час для використання робочого місця) відповідає контексту й задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім проаналізувати запитання і варіанти відповіді на них. Після цього треба визначити частину тексту (абзац), у якій / якому може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь з-поміж наведених.
В останньому абзаці тексту зазначено: A word of warning; demand for access to library workstations is very high, so you are strongly advised to book a workstation, and we have to limit your use to a maximum of one hour at any one time (Попередження: попит на доступ до бібліотечних робочих місць дуже високий, тому наполегливо рекомендуємо вам забронювати робоче місце, і ми змушені обмежити його використання до максимум однієї години на день у будь-який час).
Серед наданих варіантів відповіді лише one hour (одна година) відповідає контексту й задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні є вісім тверджень і шість автентичних текстів. Необхідно вибрати текст, у якому міститься інформація, надана в одному з тверджень. Важливо пам’ятати, що два твердження зайві.
Спочатку потрібно прочитати твердження, а потім уважно переглянути тексти.
У тексті зазначено: Spend time with your children. … Do a good deed for a neighbour. … Above all, do as you would be done by (Проводь час зі своїми дітьми. … Зроби добру справу для твого сусіда… Перш за все, робіть те, що ви можете робити).
Серед наданих варіантів відповіді лише Do something (Робіть щось) відповідає інформації, уміщеній у тексті, і задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – Н.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні є вісім тверджень і шість автентичних текстів. Необхідно вибрати текст, у якому міститься інформація, надана в одному з тверджень. Важливо пам’ятати, що два твердження зайві.
Спочатку потрібно прочитати твердження, а потім уважно переглянути тексти.
У тексті зазначено: Treat people you meet with automatic acceptance, as if they were members of your family, and you’ll find them easier to relate to on a friendly basis (Ставтеся до людей, яких ви зустрічаєте з автоматичним сприйняттям так, наче вони є членами вашої родини, і ви виявите, що спілкуватися легше на дружній основі).
Серед наданих варіантів відповіді лише Be more selfless (Будь уважнішим/терпимішим) відповідає інформації, уміщеній у тексті, і задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні є вісім тверджень і шість автентичних текстів. Необхідно вибрати текст, у якому міститься інформація, надана в одному з тверджень. Важливо пам’ятати, що два твердження зайві.
Спочатку потрібно прочитати твердження, а потім уважно переглянути тексти.
У тексті зазначено: If you're feeling anxious, spend a few minutes concentrating on yourself… and think about your breathing… By doing this you move your mind and body almost immediately out of a frantic, stressful mode … To feel more at peace with yourself, focus on what you have achieved during the day and not on what you haven’t (Якщо ви відчуваєте занепокоєння, витратьте декілька хвилин, сконцентрувавшись на собі, …. і думайте про своє дихання … Роблячи так, ви одразу ж виходите із шаленого стресового режиму/стану … Щоби більше відчувати себе в мирі з самим собою, зосередьтеся на тому, чого ви досягли за день, а не на тому чого не досягли).
Серед наданих варіантів відповіді лише Create calm (Створюйте спокій/спокійні умови) відповідає інформації, уміщеній у тексті, і задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні є вісім тверджень і шість автентичних текстів. Необхідно вибрати текст, у якому міститься інформація, надана в одному з тверджень. Важливо пам’ятати, що два твердження зайві.
Спочатку потрібно прочитати твердження, а потім уважно переглянути тексти.
У тексті зазначено: Get great results from your workout in less time by being more mindful about your exercise routine… Dancing classes and team activities also give emotional support… Exercising outdoors improves wellbeing too… (Отримуйте відмінні результати від ваших тренувань за менший час, ставлячись уважніше до вашого режиму… Заняття танцями та командні заходи також надають емоційну підтримку… Тренування на свіжому повітрі покращують самопочуття також).
Серед наданих варіантів відповіді лише Enjoy being active (Насолоджуйся своєю активністю) відповідає інформації, уміщеній у тексті, і задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні є вісім тверджень і шість автентичних текстів. Необхідно вибрати текст, у якому міститься інформація, надана в одному з тверджень. Важливо пам’ятати, що два твердження зайві.
Спочатку потрібно прочитати твердження, а потім уважно переглянути тексти.
У тексті зазначено: “ Eat slowly and chew properly”… “ Don’t watch television or read the paper. Think only about what you are eating. Smell and enjoy every bite“ (Їжте повільно й пережовуйте як слід … Не дивіться телевізор і не читайте газету. Думайте лише про те, що ви їсте. Відчувайте запах і насолоджуйтеся кожним шматочком).
Серед наданих варіантів відповіді лише Savour the flavours (Насолоджуйтесь ароматами) відповідає інформації, уміщеній у тексті, узгоджений граматично й задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
Щоб у речення з пропуском (17) вставити пропущену частину, потрібно проаналізувати зміст відповідного абзацу. Фрагмент That’s particularly – and literally – true for Matt Gross, who had the enviable task of traversing the globe in 90 days, chronicling his journey in a blog and (17) означає: Це особливо – у буквальному/прямому значенні – правильно для Метта Ґросса, перед яким постало завидне завдання перетнути земну кулю за 90 днів, висвітлюючи свою подорож у блозі...
Серед наданих варіантів відповіді лише a series of articles for The New York Times (серії статей для The New York Times) відповідає інформації, уміщеній у тексті, узгоджений граматично й задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
Щоб у речення з пропуском (18) вставити пропущену частину, потрібно проаналізувати зміст відповідного абзацу. У ньому йдеться про те, як Метт Ґросс подорожує, про його маршрути та що він із собою має.
Серед наданих варіантів відповіді лише a 28-inch rolling duffel (28-дюймова спортивна сумка на коліщатах) відповідає інформації, уміщеній у тексті, узгоджений граматично й задовольняє умову завдання (Тим часом Ґросс об’їхав увесь світ, маючи із собою свою кур’єрську сумку, 28-дюймову спортивну сумку на коліщатах, силу-силенну гаджетів для підтримання зв’язку та список контактів, узятих/зібраних у друзів і читачів).
Правильна відповідь – E.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
Щоб у речення з пропуском (19) вставити пропущену частину, потрібно проаналізувати зміст відповідного абзацу. Серед запропонованих варіантів відповіді лише a three-month, spare-no-expense lark (тримісячна, безоплатна відпустка) відповідає інформації, уміщеній у тексті, узгоджений граматично й задовольняє умову завдання (Звучить привабливо, але він не був у тримісячній безоплатній відпустці).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
Щоб у речення з пропуском (20) вставити пропущену частину, потрібно проаналізувати зміст відповідного абзацу. Серед запропонованих варіантів відповіді лише a bus to Montenegro and Albania (на автобусі до Чорногорії та Албанії) відповідає інформації, уміщеній у тексті, узгоджений граматично й задовольняє умову завдання (Він уже прибув із Ліссабону до Галеції, прилетів до Барселони, перескочив на вигідний рейс до Італії, переплив на паромі до Хорватії та доїхав автобусом до Чорногорії та Албанії).
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
Щоб у речення з пропуском (21) вставити пропущену частину, потрібно проаналізувати зміст відповідного абзацу. Серед запропонованих варіантів відповіді лише as many of the beaches as possible (якомога більше пляжів) відповідає інформації, уміщеній у тексті, узгоджений граматично й задовольняє умову завдання (Я досліджую якомога більше пляжів).
Правильна відповідь – Н.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
Щоб у речення з пропуском (22) вставити пропущену частину, потрібно проаналізувати зміст відповідного абзацу. Серед запропонованих варіантів відповіді лише a very particular traveller (дуже особливий мандрівник) відповідає інформації, уміщеній у тексті, узгоджений граматично й задовольняє умову завдання (Я не можу звузити пошук, бо в певному сенсі я не дуже особливий мандрівник, – сказав він посеред поїздки).
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск (23) міститься в реченні, що означає: Ніч стала холоднішою, коли Джулі йшла по снігу.
Серед поданих варіантів відповіді went (ходити, пересуватися, їхати), strolled (прогулюватися, мандрувати), walked (іти пішки, гуляти) та travelled (подорожувати, рухатися) лише walked відповідає контексту й задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск (24) міститься в реченні, що означає: Це обтяжувало її серце так ніби воно було вирізане зі свинцю і застрягло в її грудях.
Серед поданих варіантів відповіді like (подібно, так нібито), as (як, згідно з, щодо), such as (такий як, як-от) і because (тому що, оскільки), лише like відповідає контексту й задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск (25) міститься в реченні, що означає: Вони здавалися такими щасливими будучи разом, не турбуючись про сніг або брудні вулиці, ніщо не могло їх розлучити.
Серед поданих варіантів відповіді ні differentiate (розрізняти), ні share (розподіляти), ні segregate (відокремлювати, ізолювати) не можуть бути правильною відповіддю, тому що не відповідають змісту речення. І лише separate (розділяти, розлучати) задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск (26) міститься в реченні, що означає: Старенька зловила погляд Джулі й покликала її до себе.
Серед поданих варіантів відповіді caught (спіймати, зловити), saw (бачити, дивитися), noticed (помітити, звернути увагу) та observed (спостерігати, стежити) лише caught відповідає контексту, узгоджений граматично й задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Проаналізувавши зміст речення з пропуском (27) і запропоновані варіанти відповіді at (за), on (на, під, у), during (протягом, під час), in (у, в, за), можна дійти висновку, що лише прийменник on, який використовують для позначення точного моменту, дня, дати відповідає контексту й задовольняє умову завдання (Дівчинко, чому ти тут зовсім одна в таку погоду, особливо в цей незвичайний вечір?).
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Проаналізувавши зміст речення з пропуском (28) і запропоновані варіанти відповіді ironing (прасувати), smoothing (загладжувати, пригладжувати), stretching (розтягувати, подовжувати), flattening (розрівнювати, робитися рівним) лише flattening відповідає контексту й задовольняє умову завдання (Літня леді уважно подивилася, встала, розрівнюючи свою спідницю довжиною до щиколотки й пішла до дверей).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Проаналізувавши зміст речення з пропуском (30) і запропоновані варіанти відповіді for (для, заради), on (на, у, за), at (біля, при, за), through (через, крізь) лише at підходить за змістом, узгоджений граматично й задовольняє умову завдання (Джулі увійшла у теплий будинок, озираючись на старі картини та все інше).
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Проаналізувавши зміст речення з пропуском (31) і запропоновані варіанти відповіді pulled through (врятуватися від, виплутатися), pulled on (натягувати), pulled off (знімати, стягувати), pulled up (підтягнути, висунути, дістати), можна дійти висновку, що лише pulled up підходить за змістом речення граматично й відповідає контексту (Коли старенька підтягнула стілець для себе, Джулі зробила те саме).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Проаналізувавши зміст речення з пропуском (32) і запропоновані варіанти відповіді to scream (пронизливо кричати, верещати), to shout (кричати, вигукувати), to cry (кричати, плакати), to squeal (вищати, волати), можна дійти висновку, що лише to scream підходить за змістом речення граматично й відповідає контексту (Чайник почав верещати і старенька кинулася до плити, швидко зняла його й налила воду в чашку).
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Проаналізувавши зміст речення з пропуском (33) і запропоновані варіанти відповіді held (утримувати, держати), grabbed (хапати, привласнювати), caught (ловити, спіймати), clutched (затискувати, схоплювати), можна дійти висновку, що лише grabbed підходить за змістом речення граматично й відповідає контексту (Вона схопила ложку й почала розмішувати гарячий шоколад).
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Проаналізувавши зміст речення з пропуском (34) і запропоновані варіанти відповіді, можна дійти висновку, що серед запропонованих варіантів відповіді taking on – приймати (виклик), на роботу, набувати (значення), taking up (піднімати, підтягати), taking in (приймати, вміщувати), taking off (знімати, усувати)) лише taking in підходить за змістом речення граматично й відповідає контексту (Джулі взяла чашку й піднесла її до губ, повільно поглинаючи рідину, намагаючись не обпектися).
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні, що означає Більшість конусів морозива закінчуються однаково, танучи солодко на язику, пропущено дієприкметник теперішнього часу Серед наданих варіантів відповіді to melt, melting, melt і melted умову завдання задовольняє melting.
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Проаналізувавши надані варіанти відповіді converges, converge, is converged, converging та зміст речення Розповіді про винайдення конуса сходяться в одному місці: Всесвітня виставка 1914 року у Сент-Луізі, Міссурі, можна дійти висновку, що умову завдання задовольняє лише граматична конструкція is converged (сходяться).
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні Ще один сирійський емігрант стверджував, що це була його ідея скрутити гарячі вафлі, дати їм затвердіти, а потім занурити в морозиво, відповідно до контексту пропущено інфінітив.
Серед наданих варіантів відповіді rolls, rolling, roll, to roll умову завдання задовольняє to roll (скрутити).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У фрагменті речення з пропуском (38) зазначено: Третім претендентом був колишній цирковий акробат Чарльз Менчес, який, як кажуть, видалив одну сторону сандвіча/бутерброда з морозивом…
Серед наведених варіантів відповіді circuses, circuses’, circus, circus’ умову завдання задовольняє іменник у ролі прикметника circus.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні з пропуском (39) потрібно вставити прикметник. Речення означає: Третім претендентом був колишній цирковий акробат Чарльз Менчес, який, як кажуть, видалив одну сторону сандвіча/бутерброда з морозивом, щоби зробити імпровізовану вазу для квітів, а потім сформував іншу сторону, щоб утримати решту морозива.
Серед запропонованих варіантів відповіді improvised, improvises, improvising, improvise лише прикметник improvised узгоджено з контекстом і за змістом, і граматично.
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У речення з пропуском (40) потрібно вставити присудок, виражений дієсловом минулого неозначеного часу в пасивній формі: Одна з попередніх заяв губиться в метушні: за п’ять місяців до Всесвітнього Ярмарку патент було видано кондитеру Італо Марчіоні...
Серед запропонованих варіантів відповіді умову завдання задовольняє лише was awarded, що відповідає контексту граматично.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У речення з пропуском (41) необхідно вставити прислівник: У своїй надзвичайно дивній книзі «Вираження емоцій у людини і тварин» Чарльз Дарвін стверджував, що брови людини були успадковані нею з рудиментарних залишків довгого волосся, яке можна знайти на тому ж місці й у ссавців, уключно із шимпанзе та собаками.
Серед запропонованих варіантів відповіді лише surprisingly відповідає контексту, узгоджений з ним граматично й задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У речення з пропуском (42) необхідно вставити присудок, виражений дієсловом минулого неозначеного часу в пасивній формі: У своїй надзвичайно дивній книзі «Вираження емоцій у людини і тварин» Чарльз Дарвін стверджував, що брови людини були успадковані нею з рудиментарних залишків довгого волосся, яке можна знайти на тому ж місці й у ссавців, уключно із шимпанзе та собаками.
Серед запропонованих варіантів відповіді descended, were descended, descending, descend умову завдання задовольняє were descended.
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У речення з пропуском (43) необхідно вставити іменник у присвійному відмінку: Відповідно до поглядів Дарвіна на вибір статі він уважав, що людське волосся, яке залишається, є привабливим для протилежної статі.
Серед запропонованих варіантів відповіді Darwin, Darwins, Darwin's, Darwins’ лише Darwin's відповідає контексту, узгоджений граматично й задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У речення з пропуском (44) необхідно вставити прикметник: Відповідно до поглядів Дарвіна на вибір статі він уважав, що людське волосся, яке залишається, є привабливим для протилежної статі.
Серед запропонованих варіантів відповіді attractively (привабливо), attracting (приваблюючи), attractive, attractiveness (привабливість) лише attractive відповідає контексту граматично й задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У речення з пропуском (45) потрібно вставити дієприкметник минулого часу: Однак є ще одне припущення, що вони важливі для сформованих виразів обличчя, які легше впізнати іншим людям у своїй соціальній групі
Серед запропонованих варіантів відповіді form (форма, обрис), forming (формувальний), formed (сформований), formation (утворення, формація)) лише formed задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У речення з пропуском (46) потрібно вставити дієприкметник теперішнього часу: Вони також служать практичній меті, зупиняючи піт чи дощ, що стікає з лоба в очі
Серед запропонованих варіантів відповіді running, run, runs, are running running лише running відповідає контексту граматично й задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
- Усі тести ЗНО з англійської мови онлайн
- Завдання й відповіді ЗНО з англійської мови минулих років
- Усе про тест ЗНО з англійської мови
- Програма ЗНО з англійської мови
- Усе про власне висловлення з англійської мови
- Приклади написання власного висловлення з англійської мови
- Тести ЗНО онлайн з інших предметів
- Дорожня карта учасника ЗНО
- Дорожня карта вступника на бакалавра