ЗНО для вчителів. Всі запитання починаючи з 210
211212213214215216217218219220221222223224225  ▶  
Завдання 211 з 1440

Яке з наведених завдань спрямовано на формування в учнів уміння застосовувати ознаки подібності трикутників для розв'язування задач?

АНа гіпотенузі \(AB\) прямокутного трикутника \(ABC\) позначено точку \(M\) так, що \(AB:BM=1:3.\) Визначте довжину відрізка \(CM,\) якщо \(AC=BC=4\ \text{см}.\)
БПериметр прямокутника \(ABCD\) дорівнює \(84\ \text{см},\) а бісектриса одного з кутів ділить його сторону навпіл. Обчисліть радіус кола, описаного навколо цього прямокутника.
ВУ трикутнику зі сторонами \(8\ \text{см}\) і \(4\ \text{см}\) проведено висоти до цих сторін. Висота, проведена до сторони завдовжки \(8\ \text{см},\) дорівнює \(3\ \text{см}.\) Визначте висоту, проведену до сторони завдовжки \(4\ \text{см}.\)
ГСторони паралелограма дорівнюють \(7\ \text{см}\) і \(9\ \text{см}.\) Визначте довжини діагоналей паралелограма, якщо вони відносяться як \(4:7.\)

Позначте відповіді:
АБВГ
Перевірити Наступне
Вид завдання: Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Знайшли помилку? Пишіть на

ПРЕМІУМ ДОСТУП