Проаналізуйте інформацію.
Учитель пропонує учневі виконати будь-яке навчальне завдання в письмовій формі. Потім оцінює його роботу трьома оцінками: адекватною, завищеною і заниженою. Віддаючи роботу учневі, учитель каже:
«Троє вчителів з різних шкіл перевіряли твою роботу. Кожен мав власну думку про виконане завдання, і тому вони поставили різні оцінки. Обведи кружечком ту оцінку, з якою ти згодний».
Потім учитель з'ясовує відповіді на такі запитання:
– Яким учнем ти себе вважаєш: середнім, слабким чи сильним?
– Які оцінки тебе радують, які засмучують?
– Твоя робота заслуговує оцінки «9», а вчителька поставила тобі оцінку «12». Зрадієш ти цьому чи це тебе засмутить?
Укажіть, на визначення яких особливостей учнів спрямовано наведену методику.