Проаналізуйте інформацію.
Під час вивчення теми «Спільнокореневі слова, що належать до різних частин мови» учитель запропонував дітям такі завдання:
1) прочитайте слова зима, зимовий, зимувати й поясніть, що в них спільного, і чим вони відрізняються;
2) поміркуйте, якій темі присвячений сьогоднішній урок;
3) прочитайте в підручнику інформацію про спільнокореневі слова;
4) доберіть спільнокореневі слова до іменника праця;
5) поміркуйте, чи спільнокореневими є пари слів праця і робота та праця і працівник; визначте, якою частиною мови є кожне з них; доведіть свою думку;
6) зробіть висновок про те, до яких частин мови можуть належати спільнокореневі слова.
Яка послідовність наведених завдань відповідає дослідницькому методу навчання?