ЗНО (ЄВІ) 2018 року з англійської мови в магістратуру – основна сесія (1 зміна)
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Необхідно добрати до тексту заголовок із-поміж восьми наведених.
Для цього потрібно швидко переглянути текст і виділити ключові слова / фрази, що визначають його основну тему.
Ключовими в тексті є фрази: Planners are the best things for any student» (щоденник – це найкраща річ для кожного студента); there’s no way you’ll miss out an activity or forget an assignment (у такий спосіб ти не пропустиш свої заняття і не забудеш завдання).
Змісту тексту відповідає варіант Write everything down (Записуй усе).
Правильна відповідь – Н.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Необхідно добрати до тексту заголовок із-поміж восьми наведених.
Для цього потрібно швидко переглянути текст і виділити ключові слова / фрази, що визначають його основну тему.
Ключовою в тексті є фраза It may seem harmless to go through your networks quickly…, but it’s easy to get sucked into a time warp this way (здається нешкідливим швиденько «зазирнути» до соціальних мереж…, але дуже легко захопитися і в такий спосіб утратити час.
Змісту тексту відповідає варіант Limit your social networking (Обмежте користування соціальними мережами).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Необхідно добрати до тексту заголовок із-поміж восьми наведених.
Для цього потрібно швидко переглянути текст і виділити ключові слова / фрази, що визначають його основну тему.
Ключові фрази в тексті: it’s important to know what thing you need to do right now» (дуже важливо знати, що тобі потрібно зробити передусім), decide on some realistic tasks (вибери реальні цілі).
Змісту тексту відповідає варіант Set achievable goals (Потрібно ставити перед собою досяжні цілі).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Необхідно добрати до тексту заголовок із-поміж восьми наведених.
Для цього потрібно швидко переглянути текст і виділити ключові слова / фрази, що визначають його основну тему.
Ключові фрази в тексті: have some fun with friends (розважайся з друзями), give yourself a break after making good progressо (зроби паузу після того, як ти досягнув значного прогресу).
Змісту тексту відповідає варіант Reward yourself to keep motivated (Нагороди себе, щоби зберегти мотивацію).
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Необхідно добрати до тексту заголовок із-поміж восьми наведених.
Для цього потрібно швидко переглянути текст і виділити ключові слова / фрази, що визначають його основну тему.
Ключові фрази в тексті: don’t be afraid to discuss it (trouble) with your parents or friends» (не бійся обговорювати свою проблему з батьками або друзями), talk to your teachers (поговори з твоїми вчителями).
Змісту тексту відповідає варіант Ask for assistance (Попроси про допомогу).
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді на них. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
Запитання стосується першого абзацу в тексті. Саме тут є інформація про те, що писати статті ви можете будь-де і ця робота не потребує спеціальної уніформи, а також не потрібно працювати позмінно: You can do it from anywhere. No more ugly uniforms or stinky shifts.
Змісту тексту відповідає варіант Article writing is better than working for McDonald’s (Написання статей ліпше за роботу в Макдональдсі), адже в McDonald’s, на відміну від написання статей, потрібно носити уніформу й працювати позмінно.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді на них. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
У другому абзаці йдеться про те, що можна швидко заробити гроші, написавши відгук на спеціальному сайті про якусь продукцію: Companies will pay you to fill out brief surveys or try their products. They want to pick your brain on what you like and what you don’t like! (Компанії заплатять вам за короткий відгук або за використання їхньої продукції. Вони хочуть знати, що вам подобається або що не подобається).
Правильною відповіддю, що відповідає контексту, є They want you to give them your opinion (Вони хочуть дізнатися вашу думку).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді на них. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
Зверніть увагу на те, що правильною відповіддю буде твердження, у якому вміщено інформацію, що є неправдивою відносно контексту або відсутня в тексті.
Серед запропонованих варіантів відповіді на це запитання лише Cleaning up after pets є правильним. У третьому абзаці зауважено, що ця робота, можливо, не є дуже приємною, хоча за допомогою спеціального приладдя її легко виконувати, а, найголовніше, ви ніколи не залишитеся без роботи (It may not be the most glamourous job, but a pooper scooper makes it easy to do, and you never run out of work!)
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді на них. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
В останньому абзаці тексту зауважено, що ви можете використати спеціальні веб-сторінки, щоби продати речі, які зробили власноруч: So if you have a knack for making anything... from furniture to baked goods to dog collars – then you can sell them on web pages for hand-made items (Якщо ви маєте навички щось створювати… від меблів до готової їжі або нашийників для собак – ви можете продати їх на веб-сторінках для товарів, зроблених уручну).
Тож, відповідно до контексту, правильною відповіддю є варіант It is an internet site (Це інтернет сайт).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді на них. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
Щоби відповісти на запитання про те, у якій роботі потрібен вступний унесок?», треба переглянути весь текст. В останньому абзаці зазначено: It’s free to join but it costs 30 cents to list items and a 3.5 % sales tax on sold items (Ви можете приєднатися безкоштовно, але для розміщення списку товарів, потрібно заплатити 30 центів, а також 3.5 % від вартості проданих речей). З-поміж запропонованих варіантів відповіді лише Selling hand-made items (Продаж речей, зроблених своїми руками) відповідає змісту тексту.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
Знайшли помилку? Пишіть на
Знайшли помилку? Пишіть на
Знайшли помилку? Пишіть на
Знайшли помилку? Пишіть на
Знайшли помилку? Пишіть на
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
Для правильного вибору пропущеної частини (17) потрібно взяти до уваги наступні речення, у яких зазначено, що дворічна Лі Робінс практично живе у воді й може пропливти 50 метрів без допомоги.
Тобто йдеться про маленьку дитину і її здібності, тому серед наданих варіантів відповіді потрібно вибрати just like any child of her age (як будь-яка дитина її віку), у якому Лі Робінс порівнюють з іншими дітьми її віку.
Цей варіант підходить до як граматично так і за змістом (На суші вона ще тільки робить свої перші кроки, як будь-яка дитина її віку).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
В абзаці, у якому розміщено речення з пропущеною частиною (18), пояснено, що відбувається з Лі Робінс, якщо хтось збирається прийняти ванну. Змісту речення відповідає лише варіант відповіді she always tries to get in it (Якщо ми набираємо воду у ванну, вона завжди намагається потрапити в неї, навіть якщо це не для неї).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
Пропуск (19) міститься в реченні, у якому йдеться про те, що Лі вибрала стиль плавання на спині, бо цього вимагали правила змагань, у яких брала участь дівчинка.
У пропущеній частині речення пояснено, чому вона вибрала саме такий стиль.
Змісту речення відповідає лише варіант because she is simply too small for anything else (тому що вона просто замала для чогось ще – тобто для іншого стилю плавання).
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
У пропущеній частині (20) пояснено, у чому Лі відчувала себе вже досить упевнено, коли їй виповнилося два роки, у своєму місцевому басейні.
Лише варіант remain afloat without any help (залишатися на плаву без чиєїсь допомоги) відповідає змісту речення і підходить за граматичною структурою.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
У реченні йдеться про те, що буде, якщо дівчинка продовжуватиме тренуватися за програмою ASA (американською програмою стандартів), удосконалюючи й розвиваючи свою техніку плавання.
Серед запропонованих варіантів відповіді лише she could have real potential to become a great swimmer (вона матиме справжню можливість стати визначним плавцем ) підходить граматично і за змістом.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
Проаналізувавши речення з пропуском (22), у якому мама дівчинки розповідає про плани на майбутнє, можна зробити висновок, що як граматично, так і за змістом підходить лише варіант відповіді she has no intention of pushing the little. А саме: But her mother said that, she has no intention of pushing the little girl. “At the moment I think it would put her off if I made her take part in formal lessons…” (Але її мама говорить, що вона не має наміру підганяти маленьку дівчинку. «Наразі я думаю, що це може викликати в неї огиду, якщо я примушуватиму її брати офіційні уроки…».
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді (mainly – здебільшого, exactly – точно, абсолютно, повністю, sharply – точно, пунктуально, frankly – щиро), можна дійти висновку, що пропущено (23) слово exactly (Ми ніколи не знаємо точно, що принесе кожна подорож…).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді (little – маленький, незначний, brief – короткий, стислий, tiny – мініатюрний, крихітний, small – невеликий, маленький), можна дійти висновку, що пропущено (24) слово brief (…тож нижче подано короткий / стислий опис деяких із наших загальних спостережень).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді (sighted – бачити, виявляти, спостерігати, reviewed – розглядати, перевіряти, looked – дивитися, stared – дивитися пильно, витріщатися), можна дійти висновку, що пропущено (25) слово sighted (Фаворит спостерігачів за китами – горбатий кит – є видом, який найчастіше бачать / виявляють під час наших подорожей…).
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді (make – робити, виробляти, follow –наслідувати, стежити, take – брати, захоплювати, inspire – надихати), можна дійти висновку, що пропущено (26) слово take, тому що вираз take interest означає «виявляти цікавість» (Горбаті кити, відомі своїми красивими й дуже складними піснями, – дивні тварини, що часто виявляють цікавість до човнів і людей на борту).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді (bottom – дно, нижня частина, level – рівень, ступінь, position – положення, становище, surface – поверхня), можна дійти висновку, що пропущено (27) слово surface (Проте вони найбільш відомі їхнім умінням вистрибувати над поверхнею води в ефектний спосіб, який назвали пробиванням).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді (reach – досягати, take – брати, get – отримувати, keep – тримати, зберігати), можна дійти висновку, що пропущено (28) слово reach (Елегантний кит-полосатик або “Fin whale” може досягати 75 футів у довжину й пропливати 30 миль за годину!)
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді (nearly – майже, приблизно, ahead –уперед, попереду, over – над, через, throughout – усюди, по всьому), можна дійти висновку, що пропущено (29) слово throughout (кит-полосатик є найменшим серед великих китів (усього лише від 20 до 30 футів завдовжки!) і досить поширений у затоці Мен).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді (destruction – руйнування, ruin – загибель, розорення, extinction – вимирання, зникнення, death – смерть), можна дійти висновку, що пропущено (30) слово extinction (Якраз тому, що полювання на китів майже призвело до їхнього вимирання, залишилося лише від 250 до 300 цих 60-футових велетнів).
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді (element – елемент, складник, addition –доповнення, component – компонент, складник, part – частина), можна дійти висновку, що пропущено (31) слово addition (Дельфіни – прекрасне доповнення до будь-якої подорожі зі спостереження за китами).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Для того, щоб заповнити пропуск у даному реченні, необхідно проаналізувати надані слова у варіантах відповідей. Речення має зміст:. Проаналізувавши подані варіанти відповіді (differing – відрізнятися, consisting – складатися, цей варіант вимагає вживання прийменника of, якого немає в реченні, ranging – коливатися в певних межах, grading – розташовувати за рангом), можна дійти висновку, що пропущено (32) слово ranging (Ці яскраві, енергійні й акробатичні тварини часто катаються на крутих хвилях, утворених човнами, групами в кількості, що коливається від дюжини до понад тисячу осіб).
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У реченні пропущено (33) присудок. З-поміж запропонованих варіантів лише looked, що разом із прийменником for означає «шукав», дієслово в минулому неозначеному часі, підходить за змістом і граматично, адже дія відбувалася в минулому, у 19-му столітті.
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У реченні пропущено (34) означення до іменника glasses (лінзи). З-поміж запропонованих варіантів відповіді (colourful – барвистий, різнокольоровий, colours – кольори, фарби, colouring – фарбування, барвник, coloured – пофарбований) лише варіант coloured граматично підходить до цього речення (Серед джерел світла й пофарбованих лінз, доступних на той час, він виявив, що червоне світло було надзвичайно сильним світлом).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У реченні пропущено (35) присудок. Серед поданих варіантів відповіді правильним є could be seen, тому що дію в реченні виконує не сам предмет, а її виконують над предметом, і тому присудок використано в пасивному стані минулого неозначеного часу (Серед джерел світла й пофарбованих лінз, доступних на той час, він виявив, що червоне світло було надзвичайно сильним, це означало, що його було видно на величезній відстані).
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді й зміст речення, можна дійти висновку, що в ньому пропущено (36) інфінітив. Тому варіанти marked і was marked (особові форми дієслова) не можна вжити в цьому контексті. Варіант mark містить інфінітив без частки to й граматично не відповідає контексту. Тому правильною відповіддю є to mark.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді й зміст речення, можна дійти висновку, що в ньому пропущено (37) займенник. З-поміж запропонованих лише займенник other узгоджується з іменником у множині.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді й зміст речення, можна дійти висновку, що в ньому пропущено (38) іменник, що вжито в словосполученні з порядковим числівником. Граматично підходить лише варіант degree (Подорож навколо світу, уздовж 8-го градуса довготи, починається і закінчується в Бремерхейвені).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді й зміст речення, можна дійти висновку, що в ньому пропущено (39) частину присудка. З-поміж запропонованих варіантів відповіді лише can узгоджується з контекстом і за змістом, і граматично (Цей унікальний досвід може бути здобутий у Klimahaus Bremerhaven, що відкрився влітку 2009 року).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді й зміст речення, можна дійти висновку, що в ньому пропущено (40) іменник exhibition (На декілька годин відвідувачі стають мандрівниками навколо світу в оманливо реальному ландшафті інтерактивної виставки, що охоплює 11 500 квадратних кілометрів).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру речення, узяти до уваги речення, що передують реченню з пропуском і розташованому відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді й зміст речення, можна дійти висновку, що в ньому пропущено (41) дієслово-присудок у формі теперішнього неозначеного часу (Present Simple), адже виражена присудком дія відбувається взагалі й не залежить від часу. Серед запропонованих варіантів лише determines відповідає контексту й узгоджується з іменником третьої особи однини climate (Інтерактивна виставка показує як клімат зумовлює / визначає повсякденне життя людей навколо світу...).
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді й зміст речення, можна дійти висновку, що в ньому пропущено (42) частину присудка, яка стоїть після модального дієслова can. Саме тому з-поміж запропонованих варіантів підходить transform, адже після модальних дієслів уживається інфінітив без частки to (Інтерактивна виставка показує, як клімат зумовлює / визначає повсякденне життя людей навколо світу й демонструє, як кліматичні зміни можуть трансформувати / перетворити життя на континентах).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на