ЗНО (ЄВІ) 2018 року з англійської мови в магістратуру – додаткова сесія
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Необхідно добрати до тексту заголовок із-поміж восьми наведених.
Для цього потрібно швидко переглянути текст і виділити ключові слова / фрази, що визначають його основну тему.
Ключовими в тексті є фрази time management» (керування часом), help you to develop more healthy homework habits (допоможе тобі розвинути корисніші домашні звички).
Змісту тексту відповідає варіант Find out Time Consuming Routines (Визнач порядок використання часу).
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Необхідно добрати до тексту заголовок із-поміж восьми наведених.
Для цього потрібно швидко переглянути текст і виділити ключові слова / фрази, що визначають його основну тему.
Ключовими в тексті є фрази organizational skills are so important (організаторські вміння дуже важливі), didn't pay attention to the due date (не звернули увагу на встановлений строк), «Then, how about putting it down? (у такому разі, чи не записати її –дату виконання?)
Змісту тексту відповідає варіант Use a Day Planner (використовуйте щоденник).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Необхідно добрати до тексту заголовок із-поміж восьми наведених.
Для цього потрібно швидко переглянути текст і виділити ключові слова / фрази, що визначають його основну тему.
Ключовими в тексті є фрази:
Ключовими фразами в тексті є email system (система електронної пошти), You will be able to enter each assignment as you receive it (Ви зможете зробити кожне завдання, якщо ви отримаєте його), make notes, and receive reminders (зроби нотатки й отримай нагадування).
Змісту тексту відповідає варіант Send Yourself Memos (надішли собі нагадування).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Необхідно добрати до тексту заголовок із-поміж восьми наведених.
Для цього потрібно швидко переглянути текст і виділити ключові слова / фрази, що визначають його основну тему.
Ключовою фразою в тексті є Postponing a task is like telling ourselves a little white lie (відкладання виконання завдання, як маленька «біла» брехня самому собі).
Змісту тексту відповідає варіант Avoid Delaying Assignments (Уникай відстрочення виконання завдання).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Необхідно добрати до тексту заголовок із-поміж восьми наведених.
Для цього потрібно швидко переглянути текст і виділити ключові слова / фрази, що визначають його основну тему.
Ключовою фразою в тексті є фраза Next time try starting at the end and moving step by step to the beginning! (Наступного разу спробуй почати з кінця і просувайся крок за кроком до початку!).
Змісту тексту відповідає варіант Try Backward Planning (Спробуй зворотний порядок / зворотне планування).
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді на них. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
Запитання стосується першого абзацу в тексті. Саме тут є інформація про те, як заробляють артисти, чий голос ми чуємо за кадром, де вони працюють, і що потрібно, аби стати фахівцем у цьому виді діяльності.
Також зауважено: Once you’ve got your reel, the next step is to approach TV production companies and radio stations for ad work (Одного разу ви отримаєте свій запис, наступний крок – звернутися до телекомпаній або радіостанцій для роботи в рекламі).
Серед запропонованих варіантів відповіді на це запитання лише They participate in commercials (Вони беруть участь у рекламі) відповідає змісту тексту.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді на них. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
У другому абзаці йдеться про журналістів-«психотерапевтів», які ведуть спеціальні рубрики, надаючи поради, відповідаючи на запитання читачів, слухачів, дописувачів тощо. Відповідь на запитання є в реченні As a professional agony aunt, most publications would expect you to be “qualified” to give advice – which might mean having a degree in psychology, being a trained psychotherapist, or having a background as a counselor (Як від професійного журналіста, більшість публікацій потребують уміння надавати поради – тобто це може означати, що ви маєте ступінь у психології, або є підготовленим психотерапевтом, або маєте досвід роботи консультантом).
Серед запропонованих варіантів відповіді лише having special education (мати спеціальну освіту) відповідає контексту.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді на них. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
Зверніть увагу на те, що правильною відповіддю буде твердження, у якому вміщено інформацію, що є неправдивою відносно контексту або її взагалі немає в тексті.
У наступному абзаці тексту йдеться про роботу tasters (дегустаторів). З-поміж запропонованих варіантів відповіді They get a rather high salary (вони мають достатньо високу зарплатню) є правильною відповіддю, тому що відповідно до контексту саме про цей аспект роботи нічого в тексті не сказано.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді на них. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
У четвертому абзаці тексту йдеться про роботу водія-випробувача й про необхідні для цієї роботи знання і вміння. З-поміж запропонованих варіантів відповіді лише Lots of people want to get the job (Багато хто хоче отримати таку роботу) є правильним, тому що в тексті зазначено: As you might imagine, competition is fierce (Можете собі уявити – конкурс величезний).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді на них. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
В останньому абзаці тексту зазначено: You don’t need supermodel looks – people of all ages and sizes are required – and acting experience isn’t necessary, though you will need a professional attitude and be able to take direction (Вам не потрібно бути супер моделлю – люди будь-якого віку й статури потрібні – і акторський досвід не вимагається, однак вам потрібні професійна відповідальність і вміння виконувати інструкції).
Тому правильним є варіант відповіді To be disciplined to follow instructions (Бути дисциплінованим і виконувати інструкції), що відповідає змісту тексту.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У тексті зазначено: I now have been creating floral cookbooks for people who are not florists with simple instructions to help the beginner (Зараз я створюю книжку з простими інструкціями з квітникарства для початківців).
Змісту тексту відповідає варіант writes guidelines for newbies (пише настанови для новачків).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У цьому тексті авторка розповідає про свої вподобання. Вона любить писати про свого собаку, а також їй хотілося б подорожувати разом зі своїм улюбленцем. Тож вона просить пораду, як ліпше це зробити: Any suggestions to sites, forums, etc that will help me fulfill my dream of travelling with my dogs will be appreciated! (Буду вдячна за будь-які поклика́ння на сайти, форуми тощо, які допоможуть мені здійснити мою мрію – подорож із моїм собакою!).
Інформації, уміщеній у тексті, відповідає варіант wants to travel with his/her pets (вона хоче подорожувати з її домашньою твариною).
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У цьому тексті автор розповідає про своє захоплення – коней і спорт: I own three horses here in the UK … Besides riding, I play tennis and just started taking boxing lessons…
Змісту тексту відповідає твердження enjoys sports and animals (отримує задоволення від коней і спорту).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У цьому тексті автор розповідає про те, що він багато подорожує і йому подобається спілкуватися з різними людьми: I am a people person, I like talking with people from all over the world (Я товариська людина, мені подобається розмовляти з людьми з усього світу).
Інформації, уміщеній у тексті, відповідає фрагмент adores communicating with other people (обожнює спілкуватися з іншими людьми).
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У цьому тексті автор запрошує інших людей приєднатися до його групи й узяти участь у спілкуванні: If you would like to be part of my team in any way or if you would like any help you can contact me anytime (Якщо ви би хотіли стати частиною моєї команди або вам потрібна якась допомога – ви можете зв’язатися зі мною в будь-який час).
Інформації, уміщеній у тексті, відповідає фрагмент invites other people to participate in his/her activity (запрошує інших узяти участь у його проєкті).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У цьому тексті автор інформує про те, що він має дуже різнобічні інтереси й пропонує іншим людям поговорити проте, що їх цікавить: Networking is a very good thing! Let's talk about whatever.... (Взаємодія – це дуже гарна річ! Говорімо на будь-яку тему…).
Контексту відповідає твердження is ready to discuss various topics (готовий обговорювати різноманітні теми).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
Для правильного вибору пропущеної частини (17) потрібно взяти до уваги те, що пропущена частина є вставною і містить додаткову інформацію про головну героїню розповіді, тому виділена комами.
Варіант відповіді who has spent her life volunteering (яка все своє життя була волонтером) містить інформацію про Бетті Лоув і підходить до пропуску граматично й за змістом.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
Для правильного вибору пропущеної частини (18) потрібно взяти до уваги, що в цьому абзаці пояснено, що героїня розповіді продовжує брати участь у різних волонтерських заходах.
Змісту тексту відповідає варіант відповіді which raises money for the charity (Вона все ще допомагає місцевому магазину волонтерської служби у шпиталі, що збирає кошти на благодійність, і пропонує послуги від «їжі на колесах» для людей похилого віку до центрів соціального забезпечення для солдатів).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
Для правильного вибору пропущеної частини (19) потрібно взяти до уваги, що в реченні йдеться про дитячі роки Бетті Лоув. А в пропущеній частині пояснено, чому вона ходила до особливої школи (an open-air school).
Тож із-поміж запропонованих лише варіант who was considered a sickly child (яку вважали хворою дитиною) відповідає змісту речення.
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
Для правильного вибору пропущеної частини (20) потрібно взяти до уваги, що в реченні йдеться про волонтерську роботу героїні розповіді. Пропущена частина присвячена волонтерській організації, членом якої й досі є Бетті.
За граматичною структурою й за змістом лише один із запропонованих варіантів – who have been involved with the Guides or Scouts (які були залучені з хлопчачої і дівчачої організацій) – відповідей підходить за змістом.
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
Для правильного вибору пропущеної частини (21) потрібно взяти до уваги, що в реченні про Бетті розповідає її племінник. Він говорить, що Бетті не має дітей, але вона залюбки випікає торти для своїх родичів.
Як варіант she always liked children very much (вона завжди дуже любила дітей), так і she spends lots of time with the family (вона проводить багато часу з сім’єю) доповнюють інформацію про особисте життя героїні, але лише варіант she spends lots of time with the family and bakes dozens of cakes for relatives (вона проводить багато часу з родиною і випікає десятки тортів для родичів) підходить граматично – присудок у ньому в тому самому дієслівному часі, що й у реченні з пропуском.
Правильна відповідь – Н.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
У реченні з пропуском (22) зазначено, що родичі і друзі приїхали привітати Бетті з її сторіччям. Тому варіант she had a party to celebrate (у неї відбулась вечірка) відповідає змісту цього речення і підходить граматично.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді (keeping – утримуючи; enjoying –насолоджуючись, отримуючи задоволення; possessing – оволодіваючи; taking – беручи), можна дійти висновку, що пропущено (23) слово enjoying (Отже, поки Пол був у місті, я всілася з бокалом вина, сандвічем і м’ясним пирогом, насолоджуючись спокоєм).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді (ahead – уперед, попереду; out – зовні, назовні; through – через, крізь; up – рух угору або знаходження вгорі), можна дійти висновку, що в другому абзаці пропущено (24) слово up, адже саме воно у сполученні з дієсловом looked відповідає змісту речення (Коли я підняла очі, щоби подивитися, що він тримає в руках, то застигла з відкритим ротом).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді (predicted – передвіщати, confirmed –підтверджувати, discussed – обговорювати, announced – заявляти, повідомляти) пропущено слово announced (Вона наша домашня тваринка тепер, – він повідомив з гордістю).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді (escaped – уникати, зникати; rescued –рятувати, визволяти; guarded – охороняти, стерегти; conserved – зберігати, консервувати), можна дійти висновку, що пропущено (26) слово rescued (Фермери, що перебувають неподалік, відмовилися від неї і збиралися відправити її на бійню, отже я визволив її, – пояснив він).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді (depicting – малювання; decorating –прикрашання, приведення чогось до привабливішого вигляду з використанням іграшок, фарби, шпалер тощо; drawing – малювання, креслення; colouring – фарбування, забарвлення), можна дійти висновку, що пропущено (27) слово decorating (Ми щойно переїхали в наш будинок, перебували у процесі ремонту й уже мали кота).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді (with – з; for – для, задля; to – указує на напрям, мету дії; on – на), можна дійти висновку, що пропущено (28) слово with. Воно відповідає контексту, оскільки в сполученні зі словом angry (to be angry with) означає бути сердитим на когось.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді (scraped – шкребти, дряпати; grated – терти, шкребти; rubbed – тертися об щось, почісувати; combed – розчісувати), можна дійти висновку, що пропущено (29) слово rubbed (Я почісувала її маленький животик і вона попирхувала / рохкала).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді (starting – починати; getting – одержувати, здобувати; beginning – починатися; turning – обертатися, повертатися), можна дійти висновку, що пропущено (30) слово getting. Воно підходить за змістом і граматично, тому що слово get у словосполученнях із прикметниками використовують у значенні «ставати», to get bored означає «ставати нудно» (Побачивши, що їй ставало нудно в оранжереї, я забирала її до вітальні).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді (struggle – боротьба; effort – зусилля, спроба; trial – випробування, проба; movement – рух, переміщення), можна дійти висновку, що пропущено (31) слово effort (Час спливав, а я робила невеликі зусилля знайти нову домівку для Херїєт).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді, можна дійти висновку, що пропущено (32) слово up, тому що словосполучення take up означає «забирати» (Херієт забирає багато часу – я навіть змушена натирати її зволожувальним і сонцезахисним кремами, щоби захистити її шкіру).
Варіанти out, off й over не можуть бути правильною відповіддю, тому що вжиті з дієсловом take означають: take out – виймати, привести; take off – знімати, скидати; take over – приймати від когось, тобто не узгоджуються з контекстом.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У реченні пропущено (33) дієслово в минулому неозначеному часі в пасивному стані, адже дія відбувалася в минулому й сам підмет не виконує цю дію. Це was flooded (Цей задум, напевно, походить від природного положення / розташування Єгипту в минулі часи, земля затоплювалась Нілом…).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У реченні пропущено (34) слово So (Отже піраміди могли виконувати роль пагорбів). Варіанти Because (тому що), Besides (окрім того), As (як, згідно) не підходять граматично.
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У реченні пропущено (35) дієприкметник теперішнього часу leading (Але виникає питання: чому це був не округлий пагорб, чому він мав краї, що ведуть до вершини?)
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У реченні пропущено (36) присудок had – дієслово минулого неозначеного часу (Past Simple Tense), тому що дія в реченні відбувалася в минулому, без указівки на конкретний час дії (Могло бути / Можливо, що цей священний камінь мав форму піраміди…).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У реченні пропущено (37) інфінітив. З-поміж поданих варіантів відповіді правильним є to recreate (відновити, знову створити) – після дієслова try уживають інфінітив із часткою to (Могло бути / Можливо, що цей священний камінь мав форму піраміди і люди, які будували піраміди намагалися знову створити його, тому верхню частину піраміди називають «бенбен»).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У реченні пропущено (38) присудок, який вказує на завершеність дії і виражений дієсловом у пасивному стані (Present Perfect in Passive). З-поміж наведених лише варіант has been built підходить граматично (З величезною повагою до величі геотермальних сил, штучний гейзер було збудовано на річці Перл з використанням цистерн гарячої води на Oskjuhlið).
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У реченні пропущено (39) дієприкметник минулого часу (Past Participle). З-поміж запропонованих варіантів відповіді лише designed узгоджується з контекстом і за змістом, і граматично (Це не механічний гейзер, але повністю автоматизований і життєздатний пристрій, розроблений за тими самими принципами…).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У реченні пропущено (40) інфінітив to spout (Це не механічний гейзер, але повністю автоматизований й життєздатний пристрій, розроблений за тими ж принципами, що примушують природний гейзер бити струменем).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У реченні пропущено (41) іменник eruption (Створюється тиск, який зрештою випускається з водяним і паровим виверженням щоп’ять хвилин чи десь так…).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У реченні пропущено (42) присудок repeats після іменника у третій особі однини (Створюється тиск, який зрештою випускається з водяним і паровим виверженням щоп’ять хвилин чи десь так, після чого труба наповнюється знову й цикл повторюється).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на