ЗНО (ЄВІ) 2020 року з англійської мови в магістратуру – основна сесія (1 зміна)
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Необхідно добрати до тексту заголовок із-поміж восьми наведених.
Для цього потрібно швидко переглянути текст і виділити ключові слова / фрази, що визначають його основну тему.
Ключовими в тексті є фрази mimicking the other person’s behavior (імітування поведінки іншої особи), people unconsciously mimic each other’s behavior (люди ненавмисно / мимовільно імітують поведінку один одного), вони дають змогу зрозуміти, що основною темою оголошення є копіювання окремих дій чи поведінки інших людей.
Змісту цього тексту відповідає заголовок Imitate other people (копіювати / наслідувати інших людей).
Правильна відповідь – Н.
Знайшли помилку? Пишіть на
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Необхідно добрати до тексту заголовок із-поміж восьми наведених.
Для цього потрібно швидко переглянути текст і виділити ключові слова / фрази, що визначають його основну тему.
Ключовими в тексті є фрази whatever you say about other people influences how people see you (усе, що ви говорите про інших людей, впливає на те, як люди сприймають вас), If you describe someone else as genuine and kind, people will also associate you with those qualities (якщо ви описуєте когось як щирого й доброго, люди також пов’язуватимуть / асоціюватимуть вас з цими якостями).
Змісту цього тексту відповідає заголовок Compliment other people (хваліть інших людей).
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Необхідно добрати до тексту заголовок із-поміж восьми наведених.
Для цього потрібно швидко переглянути текст і виділити ключові слова / фрази, що визначають його основну тему.
Ключовими в тексті є фрази the similarity-attraction effect (ефект привернення уваги до одного й того ж), If you hope to get friendly with someone, try to find a point of similarity between you two and highlight it (Якщо ви сподіваєтеся подружитися із кимось, спробуйте знайти схожості між вами двома й виділити їх).
Змісту цього тексту відповідає заголовок Emphasize the shared values (Наголошуйте на спільних цінностях).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Необхідно добрати до тексту заголовок із-поміж восьми наведених.
Для цього потрібно швидко переглянути текст і виділити ключові слова / фрази, що визначають його основну тему.
Ключовими в тексті є фрази Self-disclosure may be one of the best relationship-building techniques (саморозкриття може бути одним із найліпших способів побудови стосунків), When you learn personal information about another person, they are likely to feel closer to you and want to confide in you in the future (коли ви дізнаєтесь якусь особисту інформацію про іншу особу, вона, імовірно, відчуває у вас близьку людину й захоче довіритися вам у майбутньому).
Змісту цього тексту відповідає заголовок Encourage people to talk about themselves (заохочуйте людей говорити про себе).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді на них. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
У першому абзаці зазначено, що Кетрін Пресслер, професійна кухарка, почала працювати в школі, прагнучи брати участь у шкільному житті своїх дітей. Але її діти вже підросли, а вона залишилася викладати як учителька-волонтерка й розробила спеціальний курс уроків для дітей від дитячого садочка до шостого класу.
Лише варіант Pressler’s work at school earned her public recognitions (Працюючи у школі, Пресслер здобула суспільне визнання) є правильною відповіддю, тому що містить правдиву інформацію про Кетрін. Адже раніше вона не готувала їжу для початкової школи (варіант А), розпочала свій курс про їжу не на вимогу асоціації батьків-вчителів (варіант В) ,і її діти не були ініціаторами курсу «Food FUNdamentals» (варіант D).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді на них. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
У другому абзаці зазначено: ...as they handle the ingredients, they learn about geometric shapes, sorting, identification fruits and vegetables, and the five senses… Fourth-graders prepare a grand menu from Colonial Virginia to review the state’s history, culture and natural resources» (...коли вони (учні) тримають у руках інгредієнти, вони вивчають геометричні форми, навчаються відбирати й визначати фрукти й овочі, а також вивчають п’ять відчуттів).
Лише варіант It teaches children practical skills (Діти навчаються практичним умінням) є правильною відповіддю, що відповідає контексту.
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді на них. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
У другому абзаці зазначено, що Кетрін не отримує зарплатню за свої уроки, а купує продукти й приладдя для уроків, використовуючи учнівські внески, унески асоціації PTA та іноді навіть свої особисті кошти (She volunteers her time; the supply budget comes from student fees, the PTA and sometimes her own pocket). Але витрати ростуть і, саме тому, вона шукає різні гранти та інші джерела фінансування для своєї програми (The program has grown so large that Pressler is looking for grants and other sources of income). Проаналізувавши зміст тексту, можемо впевнено сказати, що серед запропонованих варіантів відповідей на дане запитання лише варіант searching for additional financing (пошуки додаткового фінансування) є єдиною правильною відповіддю.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді на них. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
Особливість запитання полягає в тому, що правильним є той варіант відповіді на нього, у якому йдеться про інформацію, не згадану в тексті. Цю умову задовольняє варіант D She conducts her lessons outdoor (вона проводить уроки просто неба), бо в тексті йдеться лише про уроки в приміщенні школи.
Варіант А She captures students’ attention (Вона заволодіває увагою учнів) не може бути правильною відповіддю, адже це правда, і в тексті зазначено Pressler manages to talk without stopping, but without losing her young audience (Пресслер примудряється говорити не зупиняючись, але й не втрачаючи увагу її юної аудиторії).
Варіант В не може бути правильною відповіддю, тому що насправді Кетрін увесь час підтримує у своїх учнів бажання бути ліпшими й дізнатися більше.
Варіант С також є правдивим, адже під час уроків використовують мапи, різні засоби навчання, обговорюють історичні, географічні факти.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді на них. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
В останньому абзаці тексту зазначено: Pressler says she dreams of expanding the program to reach more students at other schools or taking her program to television (Пресслер говорить, що вона мріє про розширення програми, щоби залучити більше учнів в інших школах або проводити її (програму) по телебаченню).
Правильною відповіддю, що відповідає змісту тексту, є варіант to widen her audience (розширити її аудиторію).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У тексті йдеться про те, що відвідувачі місцевого музею можуть побачити виставку з історії цієї місцевості, включаючи низку середньовічних експонатів, що було знайдено тут під час розкопок – The visitors of the local museum cay see a display on the history of the site, including a series of finds from the medieval period excavations.
Тому правильною відповіддю є фрагмент was a site of archaeological digging (був місцем археологічних розкопок).
Правильна відповідь – Н.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У тексті йдеться про середньовічний замок Arundel: Arundel has been renovated and refurbished many times over the last seven centuries and its spectacular gardens and beautiful interior have served as a shooting area for several movies» (Ерандел було реставровано й оновлено багато разів за останні сім століть, його чудові / захопливі сади й прекрасний інтер’єр слугували місцем для зйомок кількох фільмів).
Змісту тексту відповідає фрагмент was available as a film location (був місцем зйомок фільму).
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У тексті йдеться про французький замок Ussé: For the past two decades, the castle has been filled with wax figures dressed in costumes from the 18-th century up to now. The exhibition is changed each year to show the development of people’s outfit (За останні два десятиліття замок був заповнених восковими фігурами, одягнутими в костюми від 18-го століття до наших днів. Виставка змінюється щороку, щоби показати, як змінювався людський одяг).
Змісту цього тексту відповідає фрагмент is attractive to people interested in the history of dress (є привабливим для людей, які цікавляться історією одягу).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У тексті йдеться про німецький замок Eltz: Thanks to its beneficial position, it is among a few castles in Germany that have never been taken by enemies or destroyed (Завдяки своєму вигідному розташуванню, він (замок) – один із кількох замків у Німеччині, які ніколи не були захоплені ворогами або зруйновані).
Змісту тексту відповідає фрагмент was protected by its location (був захищений завдяки своєму розміщенню).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У тексті йдеться про замок Leeds у Великобританії: In the 1930s Lady Baillie entertained high society from London coming to the castle for weekends (У 1930-ті роки Леді Бейлі розважала світське товариство, запрошуючи їх до замку на вихідні).
Змісту тексту відповідає фрагмент was used as a venue for social events (використовувався як місце проведення світських заходів).
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У тексті йдеться про замок Urquhart у Шотландії. Він цікавий тим, що там проводять весільні церемонії впродовж усього року – it hosts marriage ceremonies throughout the year.
Змісту тексту відповідає фрагмент is used for holding weddings (використовують для проведення весілля).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
Щоб у речення з пропуском 17 уставити пропущену частину, потрібно проаналізувати наступний абзац, в якому зазначено, що книгу було продано на аукціоні за рекордну суму 5,7 мільйона доларів.
Тож підходить до пропуску граматично й за змістом варіант відповіді billed as the world’s most expensive book (Рідкісна книга Джона Джеймса Одюбона «Птахи Америки», яку вважають найдорожчою книгою, було виставлено на продаж на аукціоні Сотбі»).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
В абзаці, у якому розміщено речення з пропущеною частиною 18, пояснено, як було створено книгу «Птахи Америки».
Змісту речення відповідає фрагмент to complete his study (Досліднику дикої природи Джону Джеймсу Одюбону знадобилося 12 років, щоб завершити його дослідження).
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
Пропуск 19 міститься в реченні, у якому йдеться про колекцію Лорда Хескета. У пропущеній частині речення є додаткова інформація щодо першого фоліанта Шекспіра.
Змісту речення відповідає фрагмент the most important book in all of English Literature (Колекція лорда Хескета також містить дуже рідкісну копію першого фоліанта Шекспіра, найважливішої книги усієї англійської літератури).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
Пропущена частина 20 є вставною конструкцією (дієприкметниковим зворотом) і містить додаткову інформацію про копію книги Шекспіра. За граматичною структурою і за змістом підходить лише варіант відповіді which dates back to 1623 (Копію, датовану 1623 роком, виставлено на продаж).
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
У цьому реченні йдеться про листи королеви Єлизавети І до Шотландської королеви Мері. Фрагмент 21 – це підрядна частина складнопідрядного речення.
Граматично й за змістом підходить варіант відповіді which take place on 7 December (Листи, написані Єлизаветою І до Шотландської королеви Мері, також підуть з молотка під час розпродажу, який відбудеться 7 грудня).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
У реченні із пропуском 22 старший спеціаліст говорить, що такої кількості рідкісних видань ще не було представлено на аукціоні одночасно. Тому змісту речення відповідає фрагмент people who’ve been here longer can’t recall it (Девід Голдторп, старший спеціаліст відділу книжок і рукописів Сотбі, сказав: «Мати всі ці речі на одному розпродажі – це дивовижно; такого ніколи не траплялось за 15 років моєї роботи, і люди, які працюють тут довше, не можуть пригадати такого»).
Правильна відповідь – Н.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді means (засоби), ways (напрям, відношення), directions (інструктаж, вказівки), routes (маршрут, курс), можна дійти висновку, що пропущено (23) слово ways (Чай і Цейлон синоніми у багатьох відношеннях).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді effects (вплив, наслідок), positions (положення, становище), states (стан, положення), conditions (умова, обставина), можна дійти висновку, що пропущено (24) слово conditions (...і продовжує вирощувати найліпший чай у світі, із її різними кліматичними умовами, виготовляючи різні за смаком, якістю, властивостями й зовнішнім виглядом його (чаю) види).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді accurate (точний, правильний), possible (можливий, імовірний), probable (ймовірний, передбачуваний), definite (певний, визначений), можна дійти висновку, що пропущено (25) слово definite (Цейлонський чай – це сорт із певними ароматами / присмаками усіх регіонів Шрі Ланки).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
У реченнях, що передують реченню із пропуском 26, ідеться про те, що різна земля, висота розташування посадженого чаю впливають на його смак і аромат, і тому немає двох сортів чаю з однаковим смаком навіть серед вирощених в одному регіоні.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді exchange (обмінювати), differ (відрізнятися), adapt (пристосовуватися), rotate (чергуватися), можна дійти висновку, що граматично й за змістом підходить слово differ (Чай може відрізнятися за смаком, кольором і ароматом, що відображають особливості місця, де його вирощено).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді approach (спосіб, принцип, підхід), style (стиль, манера), manner (манера, стиль), system (система, мережа), можна дійти висновку, що лише слово approach відповідає контексту (Оскільки світ вибирає екологічний / органічний спосіб життя, чай став напоєм, якому віддають перевагу серед багатьох інших напоїв).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді attention (увага, уважність), research (дослідження, вивчення), thinking (думка, міркування), progress (прогрес, розвиток), можна дійти висновку, що лише варіант research відповідає контексту (Наукове дослідження підтвердило, що ті, хто регулярно вживають чай, захищені від багатьох хронічних хвороб).
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді wealthy (багатий, заможний), rich (багатий, цінний), great (величний), valuable (коштовний) можна дійти висновку, що контексту відповідає слово rich (Цейлонський час багатий на антиоксиданти, оскільки його пакують там, де вирощують, і відправляють протягом кількох днів, аби зберегти його свіжість).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді directed (спрямовувати, скеровувати), shipped (перевозити, відправляти (вантаж)), moved (рухати, пересувати), referred (звертатися, направляти), можна дійти висновку, що за змістом і граматично підходить лише слово shipped (Цейлонський час багатий на антиоксиданти, оскільки його пакують там, де вирощують, і відправляють протягом кількох днів, аби зберегти його свіжість).
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді imagines (уявляти, припускати), plays (грати), belongs (належати), reflects (відображати), можна дійти висновку, що лише слово reflects підходить за змістом речення і граматично (Кожний сорт чаю відображає свою історію, що пов’язана з багатою спадщиною Шрі Ланки).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді ability (здібність, здатність), view (вигляд, поле зору), experience (випадок, досвід (життєвий), evidence (доказ, очевидність) можна дійти висновку, що контекстуально підходить лише слово experience (Кожен сорт чаю (продукт) несе унікальний досвід чаювання, який переносить своїх чаювальників в інший час і до іншого місця).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У реченні пропущено (33) прислівник However, використовуваний для протиставлення описуваних подій інформації, яка міститься в попередньому реченні. Інші подані варіанти відповіді Although (хоча, не зважаючи на), Moreover (до того ж, окрім того), Besides (крім, опріч) не задовольняють умову завдання.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У реченні пропущено (34) присудок, який повинен бути виражений дієсловом минулого неозначеного часу, адже в реченні вказано, коли саме відбулася дія (коли її батько помер). З-поміж запропонованих варіантів has decided, had decided, decided, decides лише слово decided (Past Simple від дієслова decide) підходить граматично й контекстуально.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У реченні пропущено (35) фрагмент the 1890s, тому що саме таким словосполученням (означений артикль + числівник із закінченням -s) позначають конкретний проміжок часу (Однак, коли її батько помер, залишивши їй спадок, вона вирішила вирушити до Західної Африки, більшість території якої все ще була недослідженою у дев’яності роки дев’ятнадцятого століття).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У реченні пропущено (36) сполучник which, який граматично й за змістом відповідає контексту (Кінгслі подорожувала сама, що було нечувано для жінки в той час). Решта поданих варіантів відповіді whether (чи), when (коли), how (як, яким способом) не задовольняють умову завдання.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У реченні пропущено (37) іменник у присвійному відмінку – Africans’, тому що саме таку форму присвійного відмінку має іменник у множині (the native Africans’ traditions – традиції корінних африканців).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У підрядній частині складнопідрядного речення пропущено (38) присудок. З огляду на правило узгодження дієслівних часів підходить варіант відповіді had received, тому що присудок у головній частині речення виражений дієсловом минулого неозначеного часу said (Вебсайт «Новини погоди» розповів, що він отримав понад 350 повідомлень про передчасне цвітіння).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У підрядній частині складнопідрядного речення пропущено (39) присудок was linked (Past Simple in Passive), тому що предмет не сам виконує дію, а над ним її виконують (Експерти сказали, що незвичайна поява квітів пов’язана з надзвичайними погодними умовами в Японії в останні декілька тижнів, включаючи два надзвичайно потужних тайфуни...).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У реченні пропущено (40) інфінітив to release (Одне з призначень листя – випускати гормони, що запобігають передчасному цвітінню)
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У реченні пропущено (41) частину складеного іменного присудка might, який виражає припущення того, що відбулося (Хіроюкі Вада, лікар дерев Японської Асоціації Квітів, сказав, що незвичайно тепла погода, яка прийшла за тайфунами, могла ввести дерева в оману, тому пуп’янки зацвіли).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У реченні пропущено (42) прямий додаток seeing, який ужито після слова remember і може бути виражений або іменником, або віддієслівною формою і ніколи – інфінітивом («Це траплялося й раніше, але я не пам’ятаю, щоб я бачив щось подібне в такому масштабі», – сказав Вада).
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на