ЗНО (ЄВІ) 2020 року з англійської мови в магістратуру – основна сесія (2 зміна)
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Необхідно добрати до тексту заголовок із-поміж восьми наведених.
Для цього потрібно швидко переглянути текст і виділити ключові слова / фрази, що визначають його основну тему.
Ключовими в тексті є фрази if you are doing more than one thing at a time, …your
speed and attention drops off (якщо ви виконуєте одночасно більше ніж одну справу, швидкість вашого виконання і увага зменшуються), it’s better to spend 20 uninterrupted minutes a day on the topic… than an hour of distracted learning (ліпше витратити 20 безперервних хвилин у день на справу… ніж годину на навчання з перервами), які дають змогу зрозуміти, що основною темою оголошення є спосіб навчання.
Змісту цього тексту відповідає варіант Don’t multitask (не виконуй декілька справ одночасно).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Необхідно добрати до тексту заголовок із-поміж восьми наведених.
Для цього потрібно швидко переглянути текст і виділити ключові слова / фрази, що визначають його основну тему.
Ключовою в тексті є фраза those who are the best at a given subject are those who work on it most (ті, хто є найліпшими фахівцями у своїй справі, є тими, хто найбільше працюють над нею).
Змісту тексту відповідає заголовок be ready to practice a lot (будь готовий багато працювати).
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Необхідно добрати до тексту заголовок із-поміж восьми наведених.
Для цього потрібно швидко переглянути текст і виділити ключові слова / фрази, що визначають його основну тему.
Ключовими в тексті є фрази Learning what's easy is like writing in sand, here today and gone tomorrow (Вивчення легкого матеріалу, це як напис на піску – сьогодні ще є, а завтра – зникне) і When you're stuck on a difficult passage …this is when the most valuable learning is happening (Коли ви натрапляєте на складний матеріал / стикаєтеся зі складним матеріалом… це означає, що найважливіше / найцінніше навчання відбувається).
Змісту тексту відповідає заголовок Choose hard things to learn (Для навчання обирай складний матеріал).
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Необхідно добрати до тексту заголовок із-поміж восьми наведених.
Для цього потрібно швидко переглянути текст і виділити ключові слова / фрази, що визначають його основну тему.
Ключовими в тексті є фрази You learn better when you don't limit instruction or experience to the style you're used to (Ви навчаєтеся ліпше, коли ви не обмежуєте своє навчання або практичну діяльність методом, до якого ви звикли).
Змісту тексту відповідає заголовок Try various learning methods (Спробуй різні методи навчання).
Правильна відповідь – Н.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Необхідно добрати до тексту заголовок із-поміж восьми наведених.
Для цього потрібно швидко переглянути текст і виділити ключові слова / фрази, що визначають його основну тему.
Ключовими в тексті є фрази Failures occur in any business, learning attempt or project (Невдачі трапляються в будь-якому бізнесі, навчанні чи проєкті), You must keep going to achieve your goals. Just keep going and you’re sure to succeed (Ви повинні продовжувати рухатися до досягнення своєї мети. Просто продовжуйте рухатись і ви досягнете успіхів).
Змісту тексту відповідає заголовок Don’t get discouraged (Не втрачайте надію).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді на них. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
У першому абзаці зазначено: Children, however, may not share a language in common with grandparents. Such experience can be stressful for each generation and it can create burdens on young children who have to act as intermediaries and interpreters for older family member (Діти, однак, можуть не говорити з бабусею і дідусем однією мовою. Такий досвід може бути стресовим для будь-якого покоління і це може створити труднощі для молодших дітей, які змушені виконувати роль посередників і перекладачів для старших членів родини).
Контексту відповідає варіант They help their grandparents to converse in a new language (Вони допомагають своїм бабусям і дідусям спілкуватися новою мовою).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді на них. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
У другому абзаці зазначено: In Shanghai, for example, where Putonghua has become the language of education, and where English is introduced in primary school at Grade 1, a new generation of children are growing up who may have difficulty in communicating with grandparents in the family language of Shanghainese (У Шанхаї, наприклад, де путунхуа став мовою освіти, і де англійську запроваджують у початковій школі в першому класі, росте нове покоління дітей, у яких виникають труднощі в спілкуванні з бабусями й дідусями на мові шанхайських родин).
Контексту відповідає варіант languages taught at school may replace the family language (мови, що вивчають у школі, можуть замінити мову родини).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді на них. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
У третьому абзаці зазначено: In several Asian countries we can see a similar language shift within families. Singapore provides one of the best-documented examples (У деяких Азійських країнах ми можемо побачити схожі зміни у родинах. Сінгапур є одним із підтверджених документально прикладів).
Контексту відповідає варіант It has been officially registered in one of these countries (Вона (language shift – мовна асиміляція) була офіційно зареєстрована в одній із цих країн).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді на них. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
У третьому й четвертому абзацах тексту зазначено: …migration to cities or rapid economic and social development create a very different type of world where children grow up… A consequence is that children within the same family may have quite different linguistic loyalties and proficiencies (…переселення до міст і швидкий економічний і соціальний розвиток створюють зовсім інший тип світу, у якому діти дорослішають… Висновок такий: діти з однієї родини можуть мати різні лінгвістичні вподобання і вміння). Контексту відповідає варіант Because children grow in different linguistic environment (тому що діти ростуть у різному мовному оточенні).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді на них. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
В останньому абзаці тексту зазначено: In times of rapid change, international movement, smaller families and new patterns of childcare, community institutions and resources may be just as important (У часи швидких змін міжнародний рух, невеликі родини й нові моделі соціального захисту дітей, громадські інституції і ресурси можуть бути також важливими).
Контексту відповідає варіант World-view (світогляд), який є правильною відповіддю, тому що саме про світогляд у тексті не йдеться.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У тексті зазначено: They go to breakfast in pyjamas, have original hairstyles on “Crazy Hair Night” (Вони снідають у піжамах, мають оригінальні зачіски у «Ніч Божевільних Зачісок…).
Контексту відповідає фрагмент lets its campers have meals in nightwear (дозволяють відпочиваючим їсти в нічній білизні).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У тексті зазначено: Each night a counsellor goes into each room, ensures that everyone is situated in the room, and then puts the tape on the door for the campers’ protection (Щовечора вихователь заходить до кожної кімнати, аби впевнитися, що кожен перебуває у своїй кімнаті, і потім прикріплює стрічку на двері для захисту відпочивальників).
Контексту відповідає фрагмент takes special safety measures (уживають спеціальні застережні заходи).
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У тексті зазначено: The kids have the unique opportunity to choose all of their program activities, which include digging for 67-million-year-old fossils, rock climbing on the best granite in the county… (Діти мають унікальну можливість вибрати всі програмні заходи, серед яких розкопки скам’янілостей віком 67 мільйонів років, скелелазіння на найліпшій гранітній скелі в країні…).
Контексту відповідає фрагмент offers a program in mountaineering (пропонує програму з альпінізму).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У тексті зазначено: The campers get to spend the summer with campers from over 40 states and 10 foreign countries (Відпочивальники можуть провести час із іншими відпочивальниками більш ніж із 40 штатів і 10 іноземних країн).
Контексту відповідає фрагмент offers a holiday in the international community (пропонує відпочинок із міжнародною спільнотою).
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У тексті зазначено: The camp requires that kids leave behind technology and certain comforts for four weeks, and discover what kind of person they can be without them (Табір вимагає, щоби діти перебували в них без технічних пристроїв і деяких зручностей упродовж чотирьох тижнів, щоби вони (діти) змогли дізнатися, якою особистістю вони можуть бути без них – засобів і зручностей).
Контексту відповідає фрагмент forbids the use of any gadgets (забороняє використання будь-яких пристроїв).
Правильна відповідь – Н.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У тексті йдеться про табір, у якому відпочивальникам пропонують різні розваги й спортивні заходи (стрільба з лука, спортивне орієнтування, пішохідні подорожі тощо). А також зауважено, що camp uploads photos at the end of the day so that family members can see how much fun their child is having (табір завантажує фотографії наприкінці дня, щоби члени родини могли бачити як багато розваг у їхньої дитини).
Контексту відповідає фрагмент provides online information for parents (надає онлайн інформацію для батьків).
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
У реченні пропущено фрагмент to supervise a waste water treatment plant (Гарсія, 69-річний інженер, почав працювати на місцеву владу міста Кадіж у 1990 році, а в 1996 був направлений до муніципальної комісії із забезпечення водою. де його роботою було наглядати за роботою водоочисної станції).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
У реченні пропущено фрагмент had the office opposite Garcia’s (Після того, як колишній управляючий радою з водних ресурсів, офіс якого був навпроти офісу Гарсії, розповів Фернандесу, що не бачив свого підлеглого декілька років, заступник мера запросив інженера до себе).
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
У реченні пропущено фрагмент after tax of one year his annual salary (Суд оштрафував Гарсія на 27 тис. євро – суму рівнозначну його річному окладу, з’ясувавши, що інженер не з’являвся на своєму робочому місці, щонайменше шість років…).
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
У реченні пропущено фрагмент he might not have kept regular business hours (Гарсія розказав у суді, що він з’являвся в офісі, однак він відмітив, що не міг додержуватись належного робочого часу).
Правильна відповідь – Н.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
У реченні пропущено фрагмент had been deliberately sideline (Він сказав, що став жертвою переслідувань на робочому місці, тому що його сім’я дотримується соціалістичних поглядів у політиці, і його було навмисно відсторонено).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
У реченні пропущено фрагмент he would not find another job at his age (Його друзі сказали Ель Мундо, що інженер не хотів заявляти про утиски, тому що він повинен був утримувати сім’ю і боявся, що у своєму віці він не знайде іншої роботи).
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді way (шлях), road (дорога), path (стежина), distance (відстань, дистанція), можна дійти висновку, що змісту речення відповідає варіант way (Кіт, який мандрував світом, зміг подолати шлях з Австралії до Північної Ірландії, зупинившись у Лондоні, – майже в 11 тисяч км).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді held (утримувати, держати), picked (збирати, підбирати), taken (брати), captured (захопити), можна дійти висновку, що правильним є варіант taken (25-річний рудий кіт, названий своїми рятівниками Оззі, був знайдений під час його блукань вулицями Лоурвеля, неподалік графства Арма, минулого тижня і взятий / переданий до місцевого центру захисту котів).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді written (писати), recorded (записувати, реєструвати), given (давати, дарувати), shared (ділитися, обмінюватись інформацією), можна дійти висновку, що правильним є варіант shared (Волонтери розпочали міжнародну кампанію в соціальних мережах, щоби дізнатися, як домашній кіт опинився на іншому кінці світу – і цим постом поділилися понад 18 тисяч разів).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді sometimes (іноді, інколи), somehow (якось, чомусь), somewhat (дещо, до деякої міри), anyway (як-небудь, абияк), можна дійти висновку, що правильним є варіант somehow (У центрі захисту котів говорять, що, імовірно, Оззі був привезений до Лондона його хазяїном до того, як він, якось / чомусь, потрапив до Північної Ірландії, перетнувши Ірландське море).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді afraid (боятися, лякатися), disappointed (розчаровувати), annoyed (надокучати, набридати), concerned (хвилюватися, турбуватися), можна дійти висновку, що в правильним є варіант concerned (Координатор центру захисту котів, Джилліан МакМуллен сказала: «Я відгукнулася на дзвінок представниці громадськості, яка була занепокоєна станом кота, що блукав по її саду вже декілька днів»).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді condition (умова, стан), health (здоров’я), shape (форма, образ), form (форма, обриси), можна дійти висновку, що правильним є варіант condition (Бідний кіт був голодний (у голодному стані), хоча, очевидно, у минулому про нього піклувалися, тому що він носив нашийник).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді bearing (переносити, перевозити), carrying (нести, перенести), wearing (бути вдягненим у щось / носити одяг), holding (утримувати, тримати), можна дійти висновку, що правильним є варіант wearing (Бідний кіт був голодний, хоча, очевидно, у минулому про нього піклувалися, тому що він носив нашийник).
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді mainly (здебільшого, переважно), originally (спочатку, початково), easily (легко, вільно), extremely (надзвичайно, украй), можна дійти висновку, що правильним є варіант originally (Кіт був початково чипований в Австралії).
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді turned on (вмикати, відкривати), turned up (опинитися, з’явитися), turned down (відхиляти, відкидати), turned around (повернути, загорнути), можна дійти висновку, що правильним є варіант turned up (У 2004 році він, як безпритульний, опинився в Лондонській ветеринарній клініці, але його власника не було знайдено).
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді tell (розповідати), say (казати), варіант talk (говорити), speak (розмовляти), можна дійти висновку, що правильним є варіант tell (Міс Макмаллен додала: «Якби тільки він міг розповісти нам про своє життя і про те, як він дістався сюди).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У реченні (33) пропущено прикметник. Проаналізувавши подані варіанти відповіді most (найбільший, більшість), more of (більше чогось), the most (найбільший), more (більше), можна дійти висновку, що правильним є варіант most (На запитання: «Яка найкрутіша вулиця у світі?», більшість людей відповіли б, – «Зигзагувата», покликаючись на Ломбард Стріт у Сан Франциско).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У реченні пропущено (34) присудок is recognized (Present Simple in Passive від дієслова recognize), який повинен бути виражений дієсловом теперішнього часу в пасивному стані, адже вулицю визнали такою люди, а не вона сама (Болдуін Стріт визнано в Книзі рекордів Гінесса найкрутішою вулицею у світі).
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді, можна дійти висновку, що в реченні пропущено (35) інфінітив to walk (Це займає біля десяти хвилин щоби пройти приблизно 350 метрів!)
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді There is (є, існує), There are (є, існують), It is (це, саме), Here are (ось, оце) і зміст речення, можна дійти висновку, що правильним є варіант There are, який граматично узгоджується з іменником у множині events (події) і за змістом відповідає контексту (Існує пара щорічних подій, які відбуваються / проводяться на Болдуін Стріт…).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У цьому реченні пропущено (37) числівник thirty thousand, тому що саме таку форму має числівник «тисяча», якщо його вживають з іншим числом, у цьому разі – тридцять (Існує пара щорічних подій, які відбуваються / проводяться на Болдуін Стріт, однією з них є перегони яффів на щорічному карнавалі шоколаду Кедбері, де тридцять тисяч велетенських яффів, твердих апельсинових цукерок із шоколадом усередині, котять / скочують згори по вулиці).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У підрядній частині складнопідрядного речення пропущено (38) присудок saw (Past Simple Tense), тому що дія відбувалася в минулому й, навіть, указано коли – 1943 року (У 1943 році узбережжя Техасу було спустошене ураганом-сюрпризом, якого ніхто не очікував. Варіант didn’t see, дієслово у формі Past Simple Tense, не може бути правильною відповіддю, тому що в реченні вже є заперечення (no one).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У реченні пропущено (39) вставне слово however (Проте сьогодні жоден ураган не може дістатися / просунутися дуже далеко, щоб за кожним його рухом не спостерігало багато людей). Інші варіанти відповіді – furthermore (крім того, до того ж), although (хоч, коли б навіть), moreover (до того ж, крім того) – не задовольняють умову завдання.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У реченні пропущено (40) слово what (У нас є декілька способів відстежування / відслідковування і прогнозування того, що роблять тропічні циклони). Інші варіанти відповіді не задовольняють умову завдання.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У реченні пропущено (41) дієприкметник теперішнього часу providing, який характеризує системи (Обидві організації мають системи, які забезпечують отримання / дають змогу отримувати) точних даних про урагани і їхнє зображення).
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У реченні пропущено (42) присудок has launched, що узгоджується з прислівником часу recently, який ужито в Present Perfect Tense – теперішньому завершеному часі (Нещодавно НАСА запустило вісім мікро-супутників для поліпшення розуміння утворення ураганів).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на