ЗНО (ЄВІ) 2020 року з англійської мови в магістратуру – спецсесія
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Необхідно добрати до тексту заголовок із-поміж восьми наведених.
Для цього потрібно швидко переглянути текст і виділити ключові слова / фрази, що визначають його основну тему.
Ключовими в тексті є фрази performing office duties, including data entry, processing and recording transactions, preparing reports and budgets (виконання офісних обов’язків, включно з введення даних, оброблення і записування операцій, підготовка звітів і бюджетів), with good bookkeeping skills (із хорошими навичками бухгалтерського обліку), які дають змогу зрозуміти, що основною темою тексту є виконання обов’язків, пов’язаних із бухгалтерськими розрахунками.
Змісту цього тексту відповідає варіант заголовка Accounting clerks (бухгалтери).
Правильна відповідь – Н.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Необхідно добрати до тексту заголовок із-поміж восьми наведених.
Для цього потрібно швидко переглянути текст і виділити ключові слова / фрази, що визначають його основну тему.
Ключовими в тексті є фрази confidential information and guidance to individuals (конфіденційна інформація і рекомендації окремим фізичним особам), You will help people in crisis situations with complex problems such as benefits, debt and money issues (Ви допоможете людям у кризових ситуаціях зі складними проблемами, як-от виплати, боргові та грошові питання).
Серед наведених варіантів заголовків змісту тексту відповідає заголовок Advisory experts (експерти-консультанти).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Необхідно добрати до тексту заголовок із-поміж восьми наведених.
Для цього потрібно швидко переглянути текст і виділити ключові слова / фрази, що визначають його основну тему.
Ключовими в тексті є фрази work closely with other creative agency staff in the conception and production of the verbal and messaging elements of promotion campaigns (тісно співпрацювати з іншим персоналом творчого агентства в концепції та виробництві словесних елементів рекламних кампаній та обміну повідомленнями) і to compose slogans, catchphrases, tweets and scripts for TV and radio commercials (складання / написання лозунгів, гасел, твітів і сценаріїв для телевізійних і радіопрограм), які дають змогу зрозуміти, що йдеться про рекламування різної продукції.
Змісту цього оголошення відповідає варіант заголовка Advertisement originators (Автори / створювачі реклами).
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Необхідно добрати до тексту заголовок із-поміж восьми наведених.
Для цього потрібно швидко переглянути текст і виділити ключові слова / фрази, що визначають його основну тему.
Ключовими в тексті є фрази are responsible for the comfort, safety and welfare of passengers during flights (несуть відповідальність за комфорт, безпеку та благополуччя пасажирів під час польотів), а також фраза The staff shares responsibility for the safety and comfort of its passengers (Персонал поділяє відповідальність за безпеку й комфорт своїх пасажирів).
Змісту цього оголошення відповідає варіант заголовка Cabin crew (Бортпровідники / Екіпаж салону літака).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Необхідно добрати до тексту заголовок із-поміж восьми наведених.
Для цього потрібно швидко переглянути текст і виділити ключові слова / фрази, що визначають його основну тему.
Ключовими в тексті є фрази study past human activity by excavating, dating and interpreting objects and sites of historical interest (вивчати діяльність людей у минулому через розкопки, визначення віку, інтерпретації об’єктів і місць ), digs, preserve remains and collect data that informs their understanding of the past (розкопки, зберігання залишків і збирання даних, які допомагають зрозуміти їхнє минуле).
Змісту цього оголошення відповідає варіант заголовка Archaeologists (Археологи).
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді на них. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
У другому абзаці зазначено, що гігантські черепахи, які мешкали на Сейшелах, були майже винищені, а Брендон Грімшоу відродив популяцію цих тварин (Brendon has been gradually reintroducing them to his corner of the Indian Ocean).
Серед запропонованих варіантів лише He has increased the population of tortoises on Moyenne (Він збільшив популяцію черепах на Муаені) задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді на них. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
У третьому й четвертому абзацах зазначено, що Брендон зі своїм помічником Рено Лафортуном посадили на острові пальми, манго, папаю, щоби зберегти навколишню природу й допомогти тваринам вижити, він також завіз на острів птахів (When he arrived, there were no birds on the island, so he brought ten from a neighbouring island. Brendon started feeding them, and more birds settled on the island).
Серед запропонованих варіантів лише It has become a unique habitat for animals (Він став унікальним середовищем для тварин) відповідає контексту.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді на них. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
У п’ятому абзаці зазначено: A Saudi prince once offered him a blank cheque for Moyenne, but Brendon certainly isn’t selling (Одного разу Саудівський принц запропонував йому порожній чек за Муаен, але Брендон, безумовно, не продає його).
Проаналізувавши зміст тексту, можна дійти висновку, що порожній чек означає – чек, у який можна вписати будь-яку суму. Серед запропонованих варіантів A Saudi prince wanted to buy the island at any price (Саудівський принц хотів купити острів за будь-яку ціну) є єдиною правильною відповіддю.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді на них. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
У шостому абзаці зазначено: But it’s fair to say Brendon has never been motivated by money. He has worked tirelessly to transform and preserve Moyenne,.. (Але справедливо буде сказати, що Брендон ніколи не був мотивований грошима. Він невтомно працював, щоби перетворити та зберегти Муаен,..).
Відповідно до контексту єдиною правильною відповіддю є варіант He is an enthusiastic volunteer (Він сповнений ентузіазму волонтер).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді на них. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
В останніх абзацах тексту зазначено: “Brendon is the modern Robinson Crusoe,” says Joel Morgan, environment minister for the Seychelles. “He’s a naturalist, a conservationist and a hard worker ("Брендон – сучасний Робінзон Крузо", – говорить Джоел Морган, міністр навколишнього середовища Сейшельських островів. – "Він натураліст, активний борець за охорону природи й дуже працелюбний").
Cеред запропонованих лише варіант The Seychellois approve of Brendon’s activities (Сейшельці схвалюють діяльність Брендона) відповідає змісту тексту.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У тексті зазначено: Kronborg is the actual castle that William Shakespeare set Hamlet, in! In Hamlet, he called Kronborg Castle Elsinore (Кронборг – це справжній замок, у якому Вільям Шекспір здійснив постановку свого «Гамлета»! У «Гамлеті» він назвав замок Кронборг Ельсіноре).
Серед запропонованих лише варіант was chosen by a writer as a scene for his play (був вибраний письменником як місце дії для своєї п’єси) задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У тексті йдеться про замок XIX століття Нойшванштейн у Баварії: However, the construction remained unfinished because of the king’s death, and then Neuschwanstein was opened to the public (Однак будівництво залишилося незавершеним через смерть короля, а потім Нойшванштейн було відкрито для громадськості).
Серед запропонованих тверджень інформації, уміщеній у тексті, відповідає варіант became a museum when its owner died (став музеєм після смерті його власника), який задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У тексті йдеться про замок Сен Анджело, який був мавзолеєм сім’ї римського імператора Адріана, а також його використовували як військову фортецю і навіть як тюрму: It was initially… a mausoleum… The catholic church used Sant’Angelo as a prison.
Поміж варіантів відповіді лише твердження was used for different purposes (використовували для різних цілей) відповідає змісту тексту.
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У тексті йдеться про замок Віанден, збудований у невеликій європейській країні Люксембург: Even though origins date back to the 10th century, the castle was under construction from the 11th to the 14t,h century (Попри те, що замок започатковано ще в 10 столітті, він перебував у стадії будівництва з 11 до 14 століття).
Серед запропонованих лише варіант was built for three centuries (будувався протягом трьох століть) відповідає інформації в тексті й задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У тексті йдеться про можливість побачити красу Балкан, подорожуючи Албанією, Чорногорією: The entire walk takes around a fortnight and includes a diverse range of landscapes from high alpine picks… (Уся прогулянка триватиме приблизно два тижні й включатиме різноманітні ландшафти високогірних вершин…).
Серед запропонованих лише варіант is famous for its greatness (піти у двотижневий похід) відповідає контексту й задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У тексті йдеться про середньовічну військову фортецю у Франції Шато-де-П’єр: Through the years it has been featured in many films and TV series (Упродовж багатьох років вона (фортеця) була показана в багатьох фільмах і серіалах).
Серед наведених лише твердження has been available as a film location (був місцем зйомки фільму) задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
Речення з пропуском 17 означає: Датований 15 століттям, рукопис Войнича є невідомим рукописом, написаним від руки, 17( ___________). Серед поданих варіантів лише accompanied by pictures of plants and astronomical observations (супроводжуваний малюнками рослин й астрономічними спостереженнями) підходить до пропуску граматично й за змістом.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
У реченні з пропущеною частиною 18 ідеться про те, що багато спеціалістів намагалися розшифрувати значення манускрипту. Проаналізувавши наведені варіанти відповіді й значення частини речення, можна дійти висновку, що лише фрагмент none have been successful (ніхто не досяг успіху) відповідає змісту (Від моменту його відкриття в 19 столітті багато істориків і криптографів, зокрема зламувачів кодів, під час Другої світової війни намагалися встановити значення манускрипту, але ніхто не досяг успіху).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків,.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
В абзаці, де розташоване речення з пропуском 19, зазначено, що першим завданням учених було визначити мову документа. Серед запропонованих варіантів відповіді лише that the most likely language for the document was Hebrew (що найвірогіднішою мовою документа був іврит) відповідає змісту речення (Вони використовували текст з Всесвітньої декларації прав людини, написаної 380 мовами, щоби «навчити» свою систему, а потім запустити алгоритми, які визначили, що найвірогіднішою мовою документа був іврит).
Правильна відповідь – E.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків,.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
У частині тексту з пропуском 20 ідеться про те, що професор Кондрак разом зі своїм студентом змогли розшифрувати велику кількість слів, використовуючи іврит.
Серед наведених варіантів відповіді лише if these words made sense together (чи ці слова мали сенс, ужиті разом) підходить до цього пропуску як за змістом, так і граматично («Виявилося, що понад 80 % слів були в івритському словнику, але ми не знали, чи ці слова, ужиті разом, мали сенс», – сказав професор Кондрак).
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
В абзаці із пропуском 21 ідеться про використання перекладача «Гугл» для розшифровування манускрипту.
Поміж запропонованих варіантів відповіді лише to convert the first line into English (для перекладу першого рядка англійською) підходить граматично й за змістом (Потім вчені використали Гугл перекладач для перекладу першого рядка англійською і прочитали: «Вона зробила рекомендації священнику, хазяїну дому, мені і людям»).
Правильна відповідь – Н.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
Проаналізувавши речення з пропуском (22), можна дійти висновку, що з-поміж поданих лише варіант to help understand human languages (допомогти зрозуміти людські мови) підходить граматично і за змістом (У той час коли повне розуміння тексту вимагатиме співпраці з істориками, знавцями древнього івриту, професор Кондрак вірить у здібності комп’ютерів допомогти зрозуміти людські мови і він сказав, що з нетерпінням чекає застосування своїх методів до вивчення інших древніх рукописів).
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Пропуск (23) міститься в реченні, що означає: Не багатьом людям подобається, коли їх називають старими.
Серед наданих варіантів відповіді illustrated (ілюструвати), mentioned (згадувати), predicted (передбачати) і called (називати) змісту речення відповідає лише called.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді opinions (думка), terms (термін), citations (посилання, згадування) і sayings (висловлення), можна дійти висновку, що лише terms, відповідає змісту речення і задовольняє умову завдання («Старий» асоціюється із «похилий, немічний, минулий, за порогом зрілості, особа похилого віку або пенсіонер», це терміни, які знижують значущість людей похилого віку).
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді, можна дійти висновку, що ні appreciate (цінувати, бути вдячним), ні respect (поважати), ні value (цінувати, дорожити) не можуть бути правильною відповіддю, тому що не відповідають змісту речення. І лише варіант care (піклуватися, доглядати) відповідає змісту речення (Це, можливо, була спроба піклуватися про своїх найстаріших членів,..).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Пропуск (26) міститься в реченні It might have been an attempt by society to (25)_____ for its oldest members who may have become less able to (26)_____ themselves in the past. But society must move on from stereotyped views that predetermine how we think about chronological age (Це, можливо, була спроба піклуватися про своїх найстаріших членів, які могли стали менш здатними доглядати за собою в минулому).
Серед наведених варіантів відповіді look after (доглядати, піклуватися), look back (оглядатися, згадувати), look on (спостерігати) і look to (дивитися на) лише look after підходить граматично й за змістом і задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Серед поданих варіантів відповіді learning (вивчення, навчання), survey (опитування, огляд), question (питання) та inspection (інспекція, розслідування) контексту відповідає лише survey (Опитування показує, що переважна більшість людей, яким більше 50-ти років, коли їх запитують, чи відчувають вони себе старими, відповідають «ні»).
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді spoke (говорити, висловлюватися), told (розповідати, повідомляти), said (сказати) і talked (розмовляти) лише said відповідає контексту (Коли запитали, у якому віці вони думали, що вони можуть бути старими, більшість сказали: «Допоки нам не виповниться 80 чи взагалі ніколи»).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Серед поданих варіантів відповіді social (соціальний), moral (моральний, етичний), physical (фізичний, матеріальний) і logical (логічний) лише social відповідає контексту й задовольняє умову завдання (Життя змінюється, але стосунки й соціальні норми руйнуються повільно).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Поміж поданих варіантів відповіді comes (приходити), arrives (прибувати), goes (ходити), і touches (торкатися) лише comes підходить за змістом і граматично (Особливе занепокоєння полягає в тому, що слово «старий» має негативне значення, якщо мова заходить про роботу), адже тільки comes використовують у виразі when it comes to (коли мова заходить про).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Серед поданих варіантів відповіді possibilities (можливість, імовірність), qualifications (покласти, поставити), facilities (кваліфікація) та abilities (здібність, спроможність) лише abilities підходить за змістом речення Being 50, 60 or 70 in the 21st century is no longer a predictor of physical or mental (31)_____ і граматично (Вік 50, 60 або 70 років у XXI столітті вже не є прогнозом фізичних або розумових здібностей).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Варіанти відповіді costly (дорогий), pricey (такий, що дорого коштує) та affordable (доступний, припустимий) не можуть бути правильною відповіддю, тому що не відповідають контексту. Лише варіант valuable (такий, що високо цінують) задовольняє умову завдання (Люди на цьому етапі їхнього життя можуть бути цінними для абсолютно нового початку, нової кар’єри).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
Швидко прочитайте текст ігноруючи пропуски, щоб зрозуміти його тему. Уважно прочитайте граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Проаналізуйте не тільки зміст речення, а і його структуру. Обов’язково зверніть увагу на речення, що передує реченню з пропуском та розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні із завданням 33 In 2016 Queen Elizabeth II enjoyed her (33) __________ anniversary (У 2016 році королева Єлизавета ІІ відсвяткувала свій 90-й ювілей) пропущено порядковий числівник. Серед запропонованих варіантів відповіді лише 90th відповідає контексту граматично й за змістом.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
Пропуск (34) міститься у реченні Nine hundred torches (34) __________ to show support and respect for the Queen on the highest mountains of the United Kingdom (Дев’ять сотень факелів були запалені на найвищих горах Сполученого Королівства, щоби показати підтримку й повагу до королеви).
Потрібно вставити присудок, виражений дієсловом минулого часу в пасивному стані, тому що факели були запалені людьми, а не самі запалали. Серед запропонованих варіантів відповіді лише were lit підходить граматично до цього пропуску.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
Пропуск (35) міститься в реченні Then the following day, the Queen hosted a street party outside the palace for ten (35)_____ people (Наступного дня, королева влаштувала вуличну вечірку за межами палацу для десяти тисяч людей).
Потрібно вставити пропущений іменник. Серед наданих варіантів відповіді правильним є thousand, тому що з числівником іменник thousand узгоджується саме в цій формі.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
Серед поданих варіантів відповіді for (для, протягом ), since (з тих пір, із), already (уже) та just (тільки що, щойно) лише for граматично й за змістом відповідає контексту (На сьогоднішній день Королева Єлизавета ІІ на троні вже протягом приголомшливих 67 років).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
Відповідно до контексту в цьому реченні пропущено займенник. Поміж наданих варіантів відповіді лише any other (будь-який інший) відповідає контексту (Це довше, ніж будь-який інший британський монарх). Решта варіантів – no other (ніхто інший), another (ще один, наступний), others (інші) не задовольняють умову завдання.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У реченні Cart Morgan’s son Justin, recalling how he used to have to crank up a nasty hill outside their Bainbridge Island, Washington, home every day, asked his dad, a retired electrical engineer, if he (38)_____ build something that would take care of the pedalling lazy biker пропущено модальне дієслово.
Серед наданих варіантів відповіді ought (могти) уживають лише із часткою to, should виражає припущення, повинність, might – можливість, припущення. І лише варіант could (міг) узгоджений із контекстом і за змістом, і граматично (Джастін, син Карта Моргана, згадуючи, як йому доводилося дертися на мерзенний пагорб за межами їхнього острова Бейнбридж, Вашингтон, дорогою додому щодня, запитуючи свого тата, інженера-електрика у відставці, чи міг би він збудувати щось, що подбає про лінивого байкера).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У реченні «Так» прибув приблизно через рік – електромоторний велосипед-тандем, оснащений виблискуючим роботом на ім’я Джоулс пропущено присудок.
Контексту і за змістом, і граматично відповідає варіант arrived, форма дієслова в минулому неозначеному часі.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
Пропуск 40 міститься в реченні Morgan spent months modelling how (40)_____ a motor spin into pedal-pushing legs (Морган витратив місяці на моделювання того, як перетворити двигун обертання на ноги, що крутять педалі).
Правильним є варіант відповіді to transform, адже після слова how вживають інфінітив із часткою to.
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У реченні Morgan was nervous when he climbed in front for the final test, but Joules (41)_____ cruised to the top of the hill (Морган нервував, коли піднімався вгору перед фінальним випробуванням, але Джоулс легко дістався до вершини пагорба) пропущено прислівник.
Серед запропонованих варіантів відповіді easy (легкий, нескладний), easiness (легкість), easily (легко) та easement (зручність, перевага) лише easily відповідає контексту й узгоджений із ним граматично.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У фрагменті речення I think Joules could go (42)______ faster but we’ll never know for sure (Я думаю, Джоулс міг би їхати набагато швидше, але ми ніколи про це не дізнаємося напевно) пропущено прикметник, який уживають для підсилення значення в сполученні з порівняльною формою іншого прикметника. Саме тому серед запропонованих варіантів відповіді лише much задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на