ЗНО (ЄВІ) 2021 року з англійської мови в магістратуру – основна сесія (2 зміна)
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Необхідно добрати до тексту заголовок із-поміж восьми наведених.
Для цього потрібно швидко переглянути текст і виділити ключові слова / фрази, що визначають його основну тему.
Ключовими в тексті є фрази Speeches should be entertaining and informative (виступи повинні бути цікавими та інформативними), Simply reciting dry facts without any passion or humour will make people less likely to pay attention (Звичайне перерахування сухих фактів без будь-якої пристрасті або гумору зменшує увагу людей), які дають нам зрозуміти, що основною темою тексту є те, що будь-який виступ повинен, передовсім, бути цікавим.
Змісту цього оголошення відповідає заголовок Don’t be dull (не будь нудним).
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Необхідно добрати до тексту заголовок із-поміж восьми наведених.
Для цього потрібно швидко переглянути текст і виділити ключові слова / фрази, що визначають його основну тему.
Ключовою в тексті є фрази Nothing is worse than a speaker you can't hear» (Немає нічого гіршого ніж спікер, якого ти не чуєш), letting your voice resonate on the air… to produce a clearer sound (дозволяючи твоєму голосу резонувати в повітрі …для отримання чіткого звуку).
Змісту тексту відповідає варіант заголовка Don’t mumble (Не бубоніть).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Необхідно добрати до тексту заголовок із-поміж восьми наведених.
Для цього потрібно швидко переглянути текст і виділити ключові слова / фрази, що визначають його основну тему.
Ключовими в тексті є фрази Any gestures you make need to be an extension of your message (Будь-які ваші жести повинні бути продовженням вашого повідомлення) і You'd be better off keeping your hands to your side (Краще тримайте руки по швах).
Темі тексту відповідає варіант відповіді Mind your body language (Пам’ятайте про мову тіла).
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Необхідно добрати до тексту заголовок із-поміж восьми наведених.
Для цього потрібно швидко переглянути текст і виділити ключові слова / фрази, що визначають його основну тему.
Ключовою в тексті є фраза Don't adjust a projector or fumble with PowerPoint when people are waiting for you to speak (Не налаштовуйте проєктор і не намагайтеся розібратися з PowerPoint тоді, коли люди чекають на вашу доповідь).
Саме ця фраза дає змогу правильно вибрати заголовок до цього тексту – Get ready beforehand (Готуйтеся заздалегідь).
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Необхідно добрати до тексту заголовок із-поміж восьми наведених.
Для цього потрібно швидко переглянути текст і виділити ключові слова / фрази, що визначають його основну тему.
Ключовими в тексті є фрази Apologies are only useful if you've done something wrong» (Вибачення користі лише тоді, якщо ви у чомусь помилились), Don't apologise for your nervousness or a lack of preparation time (Не вибачайтеся за вашу знервованість або брак часу для підготовки).
Умову завдання задовольняє варіант відповіді Don’t make excuses (Не виправдовуйтесь).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді на них. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
У першому абзаці йдеться про розташування невеликого містечка Катлер, оточеного з одного боку красивими ялинками, а з іншого – Атлантичним океаном: If you were to look at Cutler, you would probably be reminded of a Norman Rockwell picture (Якби ви поглянули на Катлер, ви б, мабуть, пригадали картину Нормана Роквелла).
Із-поміж наведених варіантів відповіді лише lies in spectacular scenery (розташований у мальовничій місцевості) відповідає контексту.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді на них. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
Правильною відповіддю до цього запитання буде той варіант, зміст якого не відповідає контексту, адже потрібно визначити, яке твердження щодо населення Катлера є неправильним.
Зміст висловлення They have much in common (Вони мають багато спільного) відповідає контексту – People of Cutler have small-town values; They are ready to give a hand (Вони готові простягнути руку допомоги) є правдивим – Whenever my father needs help, more than enough hands always seem to appear and get the job done; They maintain close links (Вони підтримують тісні зв’язки) – також відповідає контексту – They pull together in times of joy and need.
Із-поміж запропонованих варіантів відповіді лише They live a life of luxury (Вони живуть у розкоші) не відповідає контексту, а тому є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді на них. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
У третьому абзаці зазначено, що мешканці збирають молюсків, рибалять улітку, а взимку будують човни, заробляючи на життя.
Серед варіантів відповіді лише by doing seasonal jobs (виконуючи сезонні роботи) відповідає контексту.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді на них. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
У четвертому абзаці тексту йдеться про те, що життя в такому місті вчить цінувати прості речі й уміння відпочивати: Exercise can be obtained by hiking a mossy trail, and the best therapy for a stressful day is curling up by the shore with a crisp apple and a good book (Це може бути пішохідна екскурсія зарослими мохом стежками, але найліпше лікування / відпочинок після важкого дня – це влаштуватися на березі з хрустким яблуком і гарною книжкою).
Відповідно до контексту фраза the best therapy означає відпочинок, тому єдиною правильною відповіддю є варіант a way of relaxation (спосіб розслабитися / відпочити).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді на них. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
У четвертому абзаці тексту зазначено: This summertime work has taught me a lot about who I am (Ця літня робота дала мені змогу багато дізнатися про саму себе).
Серед запропонованих варіантів відповіді умову завдання задовольняє The work with her father has shaped her personality (робота з її батьком сформувала її особистість), який відповідає контексту.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У тексті йдеться про кав’ярню з тваринами в Японії: People come in to relax, many regularly (Люди приходять туди, щоби відпочити / розслабитися, багато хто – регулярно).
Із-поміж запропонованих варіантів контексту відповідає лише provides its customers with relief from stress (допомагає своїм клієнтам позбутися стресу).
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У тексті зазначено: For Valentine's Day, 100 % Chocolate Cafe has some decidedly non-giri (obligation) chocolates, including one called number 14, which is a raspberry and strawberry chocolate billed as "A Specially Blended Chocolate for Sweethearts" (На День Святого Валентина у 100 % шоколадній кав’ярні є цукерки, які, безсумнівно, не є обов’язковими (для купівлі), включно з одними, що названі номер 14, із малинового й полуничного шоколаду, які представлені як «Спеціально змішаний шоколад для коханих»).
Інформації в тексті відповідає варіант gives a chance to buy a present for your beloved (дає змогу купити подарунок для коханого/ної).
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У тексті зазначено: The idea of using a coffee shop as your own personal office is probably pretty familiar to students,.. we really like the concept of designing cafes meant to serve as workspace (Ідея використання кав’ярень як особистого офісу, мабуть, добре знайома студентам… Нам дуже подобається концепція проєктування кав’ярень із простором, призначеним для роботи).
Умову завдання задовольняє варіант відповіді maintains favourable conditions for work (створює сприятливі умови для роботи).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У тексті зазначено: The plates and glasses are heavy, so they remain still, and the staff have to put on safety gear, though mostly for show (Тарілки й склянки – такі важкі, що вони залишаються непорушними, а персонал / службовці повинні вдягати захисне спорядження, хоча, в основному, для годиться / показухи).
Інформації в тексті відповідає за змістом варіант makes its waiters wear a special uniform (спонукає офіціантів носити спеціальну уніформу).
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У тексті зазначено: She continues to make the donation every few months and has inspired others to follow suit, some just stop in to make their donation (Вона продовжує робити пожертвування кожні кілька місяців і надихнула інших наслідувати її приклад).
Серед запропонованих варіантів відповідає контексту encourages you to join a charity project (заохочує вас приєднатися до благодійного проєкту).
Правильна відповідь – Н.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У тексті йдеться про найменше кафе в Північній Америці, зокрема зазначено: The barista makes three kinds of coffee – Americano, espresso, and latte – and serves it through a little window year round (Бариста робить три види кави – американо, еспресо й лате – і подає його через маленьке віконце цілий рік).
Відповідає контексту і є правильною відповіддю твердження offers a limited number of drinks (пропонує обмежену кількість напоїв).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
Щоб у речення з пропуском (17) уставити пропущену частину, потрібно зрозуміти зміст самого речення: An angry elephant smashed a house in an Indian village on Monday night, but when it (17) __________, the animal turned back and carefully removed the parts of the ruined wall from the infant's body (Розгніваний слон розтрощив будинок в індійському селищі ввечері в понеділок, але коли він (17) ___________, він повернувся назад і старанно прибрав частини зруйнованої стіни з тіла немовляти).
Підходить за змістом і граматично варіант відповіді heard a crying baby (почув, що плаче дитина).
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
В абзаці, у якому розміщено речення з пропущеною частиною (18), ідеться про те, що батьки дитини обідали, коли слон напав на їхній дім: Dipak Mahato and his wife, Lalita, were eating dinner when they (18) __________ coming from the bedroom.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді, можна дійти висновку, що лише варіант heard cracking and crashing sounds (почули тріск і гуркіт) відповідає змісту, а речення означає: Діпак Махато і його дружина, Лаліта, обідали, коли вони почули тріск і гуркіт, що линули зі спальні.
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків,.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
Пропуск (19) міститься в реченні, у якому зазначено: “We ran over and were (19) __________ and an elephant standing over our baby,” Dipak told The Times of India. («Ми вибігли й були шоковані, побачивши зруйновану стіну й слона, що стояв над нашою дитиною», – розповів Діпак виданню “The Times of India”).
Лише варіант shocked to see the wall in pieces (шоковані побачивши зруйновану стіну) відповідає змісту цього речення і є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків,.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
Речення з пропуском (20) She was crying and there were huge chunks of the wall (20) ___________ означає: Вона плакала, і величезні шматки стіни лежали навколо неї і на ліжку (20).
За граматичною структурою й за змістом підходить лише варіант lying all around and on the bed (лежали навколо неї і на ліжку).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
У цьому реченні йдеться про те, що подружжя відвезло свою маленьку доньку в лікарню.
Серед запропонованих варіантів відповіді лише treated for slight injuries (лікували незначні травми) підходить граматично і за змістом: The couple took their daughter to the hospital where she was (21) __________ but otherwise found to be in good health (Подружжя відвезло свою доньку до лікарні де їй підлікували незначні травми, але в цілому виявилося, вона була здоровою).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
Проаналізувавши речення з пропуском (22), можна дійти висновку, що з-поміж поданих підходить граматично і за змістом лише варіант increased in parts of India (посилився в окремих частинах Індії).
Речення означає: В останні роки конфлікт посилився в окремих частинах Індії, оскільки села розширилися до землі, яка є частиною міграційних маршрутів слонів.
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Пропуск (23) розташований у реченні, що означає: Клітини поділено на дві секції, відокремлені мембраною (The cells are divided into two sections (23) __________ by a membrane).
Проаналізувавши наведені варіанти відповіді circulated – обертатися, циркулювати, separated – відокремлювати, розділяти, sorted – сортувати, класифікувати й shared –ділитися (чимось), поділяти (думку), можна дійти висновку, що правильною відповіддю є варіант separated, що відповідає змісту речення.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Серед наведених варіантів відповіді occur (відбуватися, траплятися), hold (тримати, держати), carry (переносити, перевозити) і take (брати, оволодівати) лише варіант occur відповідає змісту речення One side of the membrane contains an enzyme which helps chemical processes (24) __________ in your body (Одна сторона мембрани містить фермент, який допомагає хімічним процесам відбуватися у вашому тілі).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді, можна дійти висновку, що ні варіант properties (майно, власність), ні abilities (здібності), ні flavours (аромати) не можуть бути правильною відповіддю, тому що не відповідають змісту речення When you cut an onion, the (25) ___________ on each side of the membrane mix and cause a chemical (26) ___________.
Лише варіант contents (уміст, об’єм) відповідає контексту (Коли ви ріжете цибулю, уміст кожної сторони обабіч мембрани змішується і спричиняє хімічну реакцію).
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Пропуск (26) міститься в реченні When you cut an onion, the (25) ___________ on each side of the membrane mix and cause a chemical (26) ___________ (Коли ви ріжете цибулю, уміст кожної сторони мембрани змішується і спричиняє хімічну реакцію).
Проаналізувавши наведені варіанти відповіді reaction (реакція, взаємодія), formula (формула, рецепт), pollution (забруднення) і poisoning (отруєння, псування), можна дійти висновку, що лише reaction підходить граматично й за змістом.
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Серед поданих варіантів відповіді does (виконувати, робити), opens (відкривати), discovers (виявляти, відкривати), produces (продукувати, виробляти) лише produces відповідає контексту: This chemical process (27) __________ molecules such as ethylsufine which make your eyes water (Цей хімічний процес продукує / виробляє молекули, такі як етилсульфін, що роблять твої очі сльозливими / мокрими від сліз).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді remove (пересувати, переміщати), prevent (попереджати, запобігати), protect (захищати, охороняти) й except (виключати, виводити) лише prevent відповідає контексту: To (28) __________ crying when you cut an onion, cut it under a running tap of cold water (Щоби запобігти плачу, коли ви ріжете цибулю, ріжте її під струменем холодної води.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді dissolve (розчинятися, танути), lose (губити, втрачати), miss (схибити, пропустити) і steam (парити, випарювати) можна дійти висновку, що правильним є варіант dissolve: The sulfur compounds (29) __________ in water and are rinsed down the sink before they reach your eyes (Сполуки Cульфуру розчиняються у воді і змиваються в раковинув раковину до того як дістануться ваших очей).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Пропуск (30) міститься в тому ж реченні, що й (29): The sulfur compounds dissolve in water and are rinsed down the sink before they (30) __________ your eyes (Сполуки сірки розчиняються у воді й змиваються в раковину до того як дістануться ваших очей). Серед запропонованих варіантів відповіді come (приходити, прибувати), achieve (досягати мети), reach (діставатися), take (брати) лише reach підходить за змістом і граматично: Кіт був початково чипований в Австралії.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Серед поданих варіантів відповіді among (серед, між, поміж), through (через, крізь), between (між, поміж, серед) й along (уперед, уздовж) лише between підходить граматично, адже цей прийменник уживають, коли йдеться тільки про два об’єкти або двох осіб. Натомість прийменник among уживають, коли йдеться про групу людей або об’єктів: Cold temperatures slow down the reaction (31) _________ the enzymes and the sulfur compounds, so fewer of the burning molecules will affect your eyes (Холод сповільнює реакцію між ензимами й сполуками Сульфуру, так менше пекучих молекул зможуть уразити ваші очі).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Варіанти відповіді sparkling (виблискувати, іскритися), flaming (палати, полум’яніти) і shining (сяяти, світитися) не узгоджуються з контекстом.
Правильною відповіддю є є burning (обпікаючий, пекучий, той, що обпалює): Холод сповільнює реакцію між ензимами й сполуками Сульфуру, так менше пекучих молекул зможуть уразити ваші очі.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
Швидко прочитайте текст ігноруючи пропуски, щоб зрозуміти його тему. Уважно прочитайте граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Проаналізуйте не тільки зміст речення, а і його структуру. Обов’язково зверніть увагу на речення, що передує реченню з пропуском та розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні Don't blame the selfie sticks: Tourists (33) __________ poor choices in our wild spaces since long before smartphones пропущено присудок. Серед запропонованих варіантів make, are making, made, have been making тільки have been making підходить за змістом і граматично, тому що дія, яку виконує підмет, почалася в минулому й триває дотепер (Present Perfect Continuous Tense). Речення означає: Не звинувачуйте в цьому селфі-палиці: Туристи робили неправильний вибір у наших диких місцях задовго до появи смартфонів.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
Пропуск (34) міститься у фрагменті речення When two Yellowstone tourists put a baby bison in their car (34) __________ May 2016, which caused the animal stress, …(Коли два туристи з Єллоустону посадили дитинча бізона у свою машину в травні 2016 року, що викликало стрес у тварини… У нього потрібно вставити прийменник, який уживають для позначення дати з назвами місяців року.
Серед запропонованих варіантів by, on, in, at лише in підходить граматично.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
Пропуск (35) міститься у другій частині реченняWhen two Yellowstone tourists put a baby bison in their car in May 2016, which caused the animal stress, commentators pointed to it as (35) __________ example of a society that had lost touch with the wilderness (Коли два туристи з Єллоустоуна посадили дитинча бізона у свою машину в травні 2016 року, що викликало стрес у тварини, коментатори вказали на це як на останній приклад суспільства, яке втратило зв’язок із дикою природою).
Серед поданих варіантів відповіді late, later, a latest і the latest правильним є the latest, тому що саме прикметник у найвищому ступені відповідає цьому контексту.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
Серед поданих варіантів відповіді had lost, have been lost, have lost і had been lost лише had lost граматично узгоджується з підметом підрядного речення (відповідно до правила узгодження дієслівних часів) і за змістом відповідає контексту (в активному стані): Коли два туристи з Єллоустоуна посадили дитинча бізона у свою машину в травні 2016 року, що викликало стрес у тварини, коментатори вказали на це як на останній приклад суспільства, яке втратило зв’язок із дикою природою.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
Серед поданих варіантів відповіді to matter, matters, matter, mattering правильним є matters, тому що саме форму Present Simple Tense має присудок, який узгоджується з підметом у третій особі однини (у цьому разі – that – вказівний займенник). Речення означає: Хіба ж це більше не важливо / не має значення?
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
Серед наданих варіантів відповіді was presented, have presented, are presented, presented підходить граматично і за змістом відповідає контексту are presented (форма Present Simple in Passive), тому що дію виконує не сам предмет (премію вручають) і вона (дія) повторюється періодично: The Grammy Awards (38) __________ each year by the Recording Academy, formerly the National Academy of Recording Arts and Sciences (NARAS) (Нагороди Греммі вручаються щорічно Академією звукозапису, раніше Національною академією мистецтв і звукозапису).
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
Пропуск (39) міститься в реченні Founded as a byproduct of a 1950s project (39) __________ the Hollywood Walk of Fame stars to deserving members of the recording industry, the Grammys were created to be the music's answer to the Oscars and the Emmys,… (Заснований як супутній проєкт проєкту 1950-х із присудження зірок Голлівудської Алеї Слави заслуженим членам індустрії звукозапису, Греммі було створено як музичну відповідь преміям Оскар й Еммі, …).
У реченні пропущено інфінітив, який використовують у ролі обставини мети (проєкт заснований з якою метою?). Серед наведених варіантів відповіді правильним є to award (нагороджувати), тому що він узгоджується граматично і за змістом відповідає контексту.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
Речення NARAS first considered calling the award the Eddie, after the phonograph (40) _________ Thomas Edison означає: Національна академія мистецтв і звукозапису спочатку збиралися назвати нагороду Едді, на честь винахідника фонографа Томаса Едісона. Серед наведених варіантів відповіді invent (винаходити), inventor (винахідник), invention (винахід), inventive (винахідливий) лише варіант inventor узгоджується граматично й відповідає контексту.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
Речення з пропуском (41) означає: Але вони вирішили замість того, щоб назвати нагороду на честь грамофона, винайденого Емілі Берлінер, скоротити назву до звичайного Греммі. Тобто необхідно вставити дієприкметник теперішнього часу недоконаного виду у дієприкметниковий зворот, який характеризує дію, направлену на об’єкт. Серед поданих відповідей лише варіант shortening узгоджується граматично і відповідає контексту.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
Пропуск (42) міститься в реченні, яке означає: Сама нагорода – це позолочена статуетка легендарного програвача Берлінер. Пропущено іменник у присвійному відмінку, що вказує на особу, яка винайшла програвач – Емілі Берлінер. Тому серед запропонованих варіантів відповіді правильним є Berliner’s.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на