ЗНО (ЄВІ) 2021 року з англійської мови в магістратуру – спецсесія
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Необхідно добрати до тексту заголовок із-поміж восьми наведених.
Для цього потрібно швидко переглянути текст і виділити ключові слова / фрази, що визначають його основну тему.
Ключовими в тексті є фрази the more air quality improves (поліпшується якість повітря), less pollution and greater abundance of trees and grass (зменшення забруднення і збільшення кількості дерев і трави), які дають змогу зрозуміти, що основною темою тексту є чистота повітря і довкілля.
Серед наведених варіантів заголовків лише Ideal conditions for breathing (Ідеальні умови для дихання), відповідає змісту цього тексту.
Правильна відповідь – Н.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Необхідно добрати до тексту заголовок із-поміж восьми наведених.
Для цього потрібно швидко переглянути текст і виділити ключові слова / фрази, що визначають його основну тему.
Ключовими в тексті є фрази є Residents in rural areas are less likely to be victims of a wide range of crimes (жителі у сільській місцевості рідше є жертвами різних злочинів), There's also a higher percentage of police officers per capita (там також більший відсоток працівників поліції на душу населення).
Серед наведених варіантів відповіді змісту тексту відповідає лише заголовок Increased rate of safety (Підвищений рівень безпеки).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Необхідно добрати до тексту заголовок із-поміж восьми наведених.
Для цього потрібно швидко переглянути текст і виділити ключові слова / фрази, що визначають його основну тему.
Ключовими в тексті є фрази higher rates of mental problems in cities than in non-urban areas (вищий відсоток психічних проблем у містах, ніж у приміських районах) і The benefits are a lower risk of anxiety disorders and mood disorders (Є переваги в зниженні ризику психічних розладів і розладів настрою), які дають зрозуміти, що йдеться про психологічні аспекти проживання в місті й селі.
Темі тексту відповідає варіант заголовка Favourable climate for psychological health (Сприятливий клімат для психологічного здоров’я).
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Необхідно добрати до тексту заголовок із-поміж восьми наведених.
Для цього потрібно швидко переглянути текст і виділити ключові слова / фрази, що визначають його основну тему.
Ключовими в тексті є фрази dwelling in the suburbs is cheaper than in the city (житло в передмісті дешевше ніж у місті) і those in the country pay less for everything (ті, хто живуть у передмісті за все платять менше).
Саме ці фрази дають змогу правильно визначити відповідь Low cost of living (Низька вартість життя).
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Необхідно добрати до тексту заголовок із-поміж восьми наведених.
Для цього потрібно швидко переглянути текст і виділити ключові слова / фрази, що визначають його основну тему.
Ключовими в тексті є фрази I can buy fresh eggs, fruits, and veggies right from the source (Я можу купити свіжі яйця, фрукти й овочі безпосередньо у виробника), The type of food that our bodies really need is in abundance out in the country (Їжі, яка дійсно / справді потрібна нашому тілу, є достатньо в передмісті/селі).
Тож правильною відповіддю до цього завдання є варіант Easy access to healthy food (Легкий доступ до здорової їжі).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді на них. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
У другому абзаці зазначено, що коли Кетрін була дитиною, вона полюбляла, стоячи на стільці, спостерігати, як її мама готує курячі котлети. А коли їй було 5 років, вона уявляла себе відницею кулінарного шоу й розповідала своїм уявним глядачам, як акуратно вибирати інгредієнти і як із ними можна експериментувати, готуючи їжу.
Серед поданих варіантів відповіді лише She displayed a keen interest in culinary (Вона виявляла велику цікавість до кулінарії) відповідає контексту.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді на них. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
У третьому абзаці зазначено, що Кетрін приготувала вечерю для понад 80 осіб і попросила, щоби кожен гість заплатив не менше $20, а потім віддала зібрані гроші в Продовольчий банк Род-Айленду (The teenager catered a dinner party for more than 80 people and asked that each guest give at least $20, with all the money going to the Rhode Island Community Food Bank).
Серед поданих варіантів відповіді лише She organized a special event (Вона організувала спеціальний захід) відповідає контексту.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді на них. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
У четвертому абзаці зазначено, що Кетрін створила 365 Продовольчий календар, який зібрав $9000 для продовольчого банку. До Календаря увійшли факти про голод і рецепти їжі, які вона розробила (The calendar included facts about hunger and featured recipes she developed).
Лише варіант recipes for various dishes (рецепти для різних страв) задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді на них. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
Варіант She hosts her own show (Вона веде своє особисте шоу) не може бути правильною відповіддю, адже в тексті йдеться лише про те, що вона брала участь у шоу (She participated in the Food Networks Chopped Teen Tournament Show).
Варіант She has written a cook book (Вона написала кулінарну книгу) не може бути правильною відповіддю також, тому що Кетрін створила календар, а не книгу.
Варіант She has won a cooking contest (Вона виграла кулінарний конкурс) також не є правильною відповіддю, тому що в тексті немає про це інформації.
Саме тому, відповідно до контексту, єдиною правильною відповіддю є She contributes to charity (Вона сприяє благодійності / жертвує на благодійність).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді на них. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
В останньому абзаці тексту зазначено: No matter what I do in my life, food and helping people will always be part of who I am (Незалежно від того, що я роблю в моєму житті, їжа й допомога людям завжди будуть частиною мене).
Серед поданих варіантів відповіді лише to combine care for people with her hobby (поєднувати турботу про людей з її хобі) відповідає змісту тексту.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У тексті зазначено: The majority of the island’s 400 residents live in the south, so head north and your only company will be the vast and varied birdlife (Більшість із 400 жителів острова мешкають на півдні, тож вирушайте на північ, і вашою єдиною компанією буде велика кількість різноманітних птахів).
Умову завдання задовольняє варіант відповіді to go birdwatching (спостерігати за птахами).
Правильна відповідь – Н.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У тексті йдеться про місце біля озер, де можна усамітнитися і спокійно писати, наприклад, роман.
У тексті зазначено: If what you need is peace and quiet and awe-inspiring scenery to write your novel, try Finnish Lakeland (Якщо вам потрібен спокій і тиша, надихущий пейзаж, щоби написати роман, вирушайте до Фінських озер).
Інформації, уміщеній у тексті, відповідає за змістом текстовий фрагмент to get down to your literary pursuits (звернутися до ваших літературних захоплень).
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У тексті йдеться про острів, де немає електрики, зокрема зазначено: For a back-to-basic break, take a trip to Bardsey Island where none of nine traditional holiday houses have electricity, let alone any WiFi (Щоби відпочити, з’їздіть на острів Бардсі, де в жодному з дев’яти традиційних будинків відпочинку немає електрики, не кажучи вже про WiFi).
Умову завдання задовольняє варіант відповіді to enjoy life without modern conveniences (насолоджуватися життям без сучасних зручностей).
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У тексті йдеться про острів Піко в Північному Атлантичному океані, зокрема зазначено: The volcanic island is located on the migratory route for whales and is one of the best places in the world to spot blue whales, fin whales, sea whales, and sperm whales (Вулканічний острів розташований на міграційному маршруті / шляху китів і є одним із найліпших місць у світі, щоби побачити синіх китів, фінвалів, морських китів і кашалотів).
Умову завдання задовольняє варіант відповіді to watch marine mammals (побачити морських ссавців), що відповідає інформації в тексті.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У тексті йдеться про можливість побачити красу Балкан під час подорожування Албанією, Чорногорією. Зокрема зазначено: The entire walk takes around a fortnight and includes a diverse range of landscapes from high alpine picks… (Уся прогулянка триватиме близько двох тижнів і включає різноманітні ландшафти високогірних вершин…).
Умову завдання задовольняє варіант відповіді to go on a two-week hike (піти у двотижневий похід), що відповідає контексту.
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У тексті йдеться про острів Вранго, зокрема зазначено: Bring your tent with you and pitch it wherever you like (Візьміть із собою намет і поставте його там, де би ви хотіли).
Умову завдання задовольняє варіант відповіді to find a camping spot (знайти місце для кемпінгу).
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
Щоб у речення з пропуском (17) вставити пропущену частину, потрібно проаналізувати попереднє речення, із якого зрозуміло, що йдеться про незвичайну ситуацію, що стала поштовхом для створення компанії.
Підходить до пропуску граматично й за змістом лише варіант that could only be found in a Hollywood meeting (що може статися / відбутися тільки на зустрічі в Голлівуді). А речення означає: Ідея / думка, що багатомільярдна імперія була започаткована на випадковій зустрічі в кав’ярні Товстуна Едді чеком, написаним на серветці, здається чимось, що може статися / відбутися тільки на зустрічі в Голлівуді.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
В абзаці, в якому розміщено речення з пропущеною частиною (18), ідеться про те, що Джею Прітцкеру, який сидів у кав’ярні, чекаючи на вільний номер у готелі, прийшла ідея створити й побудувати готель для тих, хто подорожує в справах, розташований неподалік від аеропорту.
Серед поданих варіантів відповіді лише that the hotel was filled to capacity (що готель був заповнений ущерть) відповідає змісту. А речення означає: Як розповідає легенда, 1957 року бізнесмен Джей Прітцкер сидів у кав’ярні Товстуна Едді, гаячи час, коли він відзначив / зауважив, що готель був заповнений ущерть).
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків,.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
У реченні з пропуском (20) ідеться про те, що сім’я Прітцкера вже була досить успішною в бізнесі, коли брати задумали започаткувати готельний бізнес. Серед поданих варіантів відповіді лише who came to America from a town near Kyiv in 1881 (які прибули в Америку з містечка біля Києва 1881 року) підходить як за змістом, так і граматично. Речення означає: Хлопці були онуками єврейських іммігрантів, які прибули в Америку з містечка біля Києва 1881 року, і на той час, коли вони народилися, сім’я досягла деякого успіху в новому світі.
Правильна відповідь – H.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі
У реченні йдеться про те, яким бачив Прітцкер свій майбутній готель і що вважав головним для його успішного розвитку колись, а також, яким є його готель сьогодні. Серед запропонованих варіантів відповіді лише as traffic lights and park benches (як світлофори й лавки в парку) підходить граматично і за змістом (На сьогодні готель аеропорту є звичайним явищем у будь-якому розвиненому місті, як світлофори й лавки в парку).
Правильна відповідь – E.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
Проаналізувавши речення з пропуском 22, а також наведені варіанти відповіді, можна дійти висновку щодо правильності варіанту to create a signature architectural wonder and in 1967 (створити архітектурне диво й 1967 року), який підходить і за змістом, і граматично (Прітцкер побачив можливість створити фірмове архітектурне диво і в 1967 році всесвітньо відомий готель Atlanta Regency відкрив свої двері).
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Пропуск 23 розташований у реченні, що означає: Лаврентійський університет прийматиме учасників близько 300 міжнародних олімпіад із фізики, а також буде місцем проведення як теоретичних, так і практичних екзаменів.
Проаналізувавши наведені варіанти відповіді home (дім, надавати притулок), house (будинок, житло), area (площа, простір) і place (місце, розміщати), можна дійти висновку, що правильною відповіддю є саме слово home, яке використовують у значенні приймати, надавати притулок, що відповідає змісту речення.
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Пропуск 24 міститься в реченні, яке означає: Лаврентійський університет прийматиме учасників близько 300 міжнародних олімпіад із фізики, а також буде місцем проведення як теоретичних, так і практичних екзаменів.
Серед наведених варіантів відповіді sight (зір, видовище), site (місце, ділянка), side (бік, сторона) і sign (знак, позначка) лише слово site відповідає змісту речення.
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Серед поданих варіантів відповіді до пропуску 25 не підходять ні observing (спостерігати, стежити), ні looking (дивитися, оглядати), ні seeing (бачити, спостерігати), тому що не відповідають змісту речення. І лише слово facing (що розташоване навпроти чогось, повернений до) задовольняє умову завдання (Розташований на 750 скелястих, лісистих акрах перед п’ятьма озерами, Лаврентійський університет є двомовним університетом, який пропонує програми як англійською, так і французькою мовами для 5000 студентів денної форми навчання).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Речення з пропуском 26 означає: Розташований на 750 скелястих, лісистих акрах перед п’ятьма озерами, Лаврентійський університет є двомовним університетом, який пропонує програми як англійською так і французькою мовами для 5000 студентів денної форми навчання.
Серед наведених варіантів відповіді suggesting (радити), offering (пропонувати), serving (служити) і studying (вивчати) лише offering граматично й за змістом задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти dwellings (житло, оселя), origins (джерело, початок), backgrounds (походження) і relationships (взаємини, стосунки), можна дійти висновку що умову завдання задовольняє слово backgrounds, що відповідає контексту (Понад чверть студентів Лаврентійського університету походять із франкомовних країн).
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Серед поданих варіантів відповіді including (включно, у тому числі), collecting (збирати, колекціонувати), composing (складати, компонувати) і bringing (приносити, приводити) лише слово including відповідає контексту (Маючи чотири факультети, Університет також має шість дослідницьких центрів, що спеціалізуються на проблемах, важливих для Північного Онтаріо, включно з французькою культурою та історією, охороною здоров’я і гірництвом).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Речення з пропуском 29 означає: Університет особливо відомий своєю провідною роллю у відновленні промислових пошкоджених земель навколо Садбері. Серед запропонованих варіантів відповіді recycled (перероблювати, використовувати повторно), damaged (пошкоджувати, завдавати збитків), endangered (піддавати небезпеці) та injured (поранити, пошкодити) лише слово damaged задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Із-поміж поданих варіантів відповіді creates (творити, утворювати), comprises (уміщати, охоплювати), constructs (споруджувати, будувати), consists (полягати в) лише слово comprises підходить за змістом і граматично (Кафедра фізики й астрономії Лаврентійського університету містить / охоплює невелику, але активну групу фізиків, які займаються дослідженнями, викладанням і громадською діяльністю). Варіант consists вимагає використання прийменника of, якого немає в реченні.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши зміст речення і подані варіанти відповіді receive (одержувати, отримувати), put (покласти, поставити), take (брати, добувати) і get (одержувати, здобувати), можна дійти висновку, що лише слово take підходить за змістом речення і граматично, вираз take part означає брати участь (Вони дуже раді зіграти свою роль у проведенні Міжнародної олімпіади з фізики, а також взяти участь у міжнародній конференції з нейтрино, яка відбудеться в Садбері).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Речення означає: Вони дуже раді зіграти свою роль у проведенні Міжнародної олімпіади з фізики, а також взяти участь у міжнародній конференції з нейтрино, яка проводитиметься / відбудеться в Садбері. Жоден із варіантів spent (витрачати, проводити час), given (давати, передавати) і carried (нести, переносити) не може бути правильною відповіддю, тому що не відповідає контексту. Правильним є варіант held (скликати, проводити збори).
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У реченні із завданням 33 When you (33) __________ a college freshman, you trade a known way of life for a new one» (Коли ви стаєте першокурсником коледжу, ви змінюєте звичний образ життя на новий для вас) пропущено присудок у теперішньому простому часі (Present Simple Tense). Серед запропонованих варіантів відповіді лише become задовольняє умову завдання граматично й за змістом.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
Пропуск 34 міститься в реченні The novelty of (34) __________ – from college classes to dorm life, to freedom from parental authority – puts you in situations you may never have handled before (Новизна всього – від занять у коледжі до життя в гуртожитку, свобода від батьківського нагляду – ставить вас у ситуації, із якими ви раніше ніколи не стикалися). Тобто пропущено неозначений займенник. Серед запропонованих варіантів відповіді лише everything підходить граматично до цього пропуску.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Пропуск 35 міститься в реченні Новизна всього – від занять у коледжі до життя в гуртожитку, свобода від батьківського нагляду – ставить вас у ситуації, із якими ви раніше ніколи не стикалися. Потрібно вставити пропущений присудок. Серед поданих варіантів відповіді правильним є puts, тому що присудок узгоджується з підметом everything, а отже вжитий у Present Simple Tense.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
Серед наданих варіантів відповіді ago (тому назад), later (пізніше), before (до, раніше) та after (після, позаду) лише before граматично й за змістом відповідає контексту, тому є правильною відповіддю (Новизна всього – від занять у коледжі до життя в гуртожитку, свобода від батьківського нагляду – ставить вас у ситуації, із якими ви раніше ніколи не стикалися).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У цьому реченні пропущено іменник. Серед наданих варіантів відповіді confusingly (збентежено, сплутано), confuse (змішувати, заплутувати), confusing (збентежений, заплутаний), confusion (збентеження, плутанина) правильним є confusion (збентеження, плутанина), оскільки відповідає контексту (Отже, це природно очікувати деякого збентеження і тривоги, поки ви дізнаєтеся, чого вам чекати від нових людей у вашому житті).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
Пропуск 38 міститься в реченні Лев, що блукав берегом моря, побачив, як Дельфін підняв голову з хвиль, і запропонував йому укласти угоду, кажучи, що всі звірі повинні бути найкращими друзями….
Пропущено один з однорідних присудків. За контекстом підходить слово suggested (Past Simple), тому що дія виконувалася в минулому взагалі, а також тому, що перший присудок saw ужито в Past Simple.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
Пропуск 39 міститься в реченні Лев, що блукав берегом моря, побачив, як Дельфін підняв голову з хвиль, і запропонував йому укласти угоду, кажучи, що всі звірі повинні бути найкращими друзями, а так як він був королем звірів на суші, а інший був суверенним правителем усіх мешканців океану.
Пропущено неозначений займенник. І за змістом, і граматично підходить варіант the other (другий із двох).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Пропуск 40 міститься в реченні Невдовзі після цього Лев посварився з диким Буйволом і попросив Дельфіна допомогти йому. Правильним варіантом відповіді є to help, адже після слова «ask» вживається інфінітив з часткою to.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Речення з пропуском 41 означає: Дельфін, хоча і був готовий надати допомогу, але не зміг цього зробити, адже ніяк не міг дістатися землі. У пропуск необхідно вставити іменник. Серед запропонованих варіантів відповіді assistant (помічник, асистент), assistance (допомога, сприяння), assist (допомагати, сприяти), assisting (допомагаючи, сприяючи) лише слово assistance відповідає контексту й узгоджується з ним граматично.
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Пропуск 42 міститься в реченні Дельфін, хоча і був готовий надати допомогу, але не міг цього зробити, адже ніяк не міг дістатися землі. Пропущено модальне дієслово, яке вжито в значенні можливості або ймовірності. Саме тому умову завдання задовольняє слово could.
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на