Розділ: Мультитести
Тест: Національний мультитест 2024 (демоваріант)
Блок: Англійська мова
Кількість завдань: 32
Швидко перегляньте текст / оголошення і виділіть у ньому ключові слова / фрази, що визначають основну тему. Вони допоможуть дібрати запитання до тексту / оголошення.
Ключовими в оголошенні є фрази a varied menu (різноманітне меню), freshly cooked dishes (свіжоприготовлені страви), lighter meals at lunchtime (легкі страви в обідній час), які дають змогу зрозуміти, що основною темою тексту є їжа, а саме пропозиції їжі від закладу харчування.
З-поміж запропонованих варіантів відповіді лише a restaurant (ресторан) задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – E.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
- Afrikaans
- Albanian - shqipe
- Arabic - العربية
- Armenian - Հայերէն
- Azerbaijani - azərbaycanca
- Basque - euskara
- Belarusian - беларуская
- Bengali - বাংলা
- Bulgarian - български
- Catalan - català
- Chinese - 中文(简体中文)
- Chinese - 中文 (繁體中文)
- Croatian - hrvatski
- Czech - čeština
- Danish - dansk
- Dutch - Nederlands
- English
- Esperanto - esperanto
- Estonian - eesti
- Filipino
- Finnish - suomi
- French - français
- Galician - galego
- Georgian - ქართული
- German - Deutsch
- Greek - Ελληνικά
- Gujarati - ગુજરાતી
- Haitian Creole - kreyòl ayisyen
- Hebrew - עברית
- Hindi - हिन्दी
- Hungarian - magyar
- Icelandic - íslenska
- Indonesian - Bahasa Indonesia
- Irish - Gaeilge
- Italian - italiano
- Japanese - 日本語
- Kannada - ಕನ್ನಡ
- Korean - 한국어
- Latin - Lingua Latina
- Latvian - latviešu
- Lithuanian - lietuvių
- Macedonian - македонски
- Malay - Bahasa Melayu
- Maltese - Malti
- Norwegian - norsk
- Persian - فارسی
- Polish - polski
- Portuguese - português
- Romanian - română
- Russian - русский
- Serbian - Српски
- Slovak - slovenčina
- Slovenian - slovenščina
- Spanish - español
- Swahili - Kiswahili
- Swedish - svenska
- Tamil - தமிழ்
- Telugu - తెలుగు
- Thai - ไทย
- Turkish - Türkçe
- Ukrainian - українська
- Urdu - اردو
- Vietnamese - Tiếng Việt
- Welsh - Cymraeg
- Yiddish - יידיש
- Afrikaans
- Albanian - shqipe
- Arabic - العربية
- Armenian - Հայերէն
- Azerbaijani - azərbaycanca
- Basque - euskara
- Belarusian - беларуская
- Bengali - বাংলা
- Bulgarian - български
- Catalan - català
- Chinese - 中文(简体中文)
- Chinese - 中文 (繁體中文)
- Croatian - hrvatski
- Czech - čeština
- Danish - dansk
- Dutch - Nederlands
- English
- Esperanto - esperanto
- Estonian - eesti
- Filipino
- Finnish - suomi
- French - français
- Galician - galego
- Georgian - ქართული
- German - Deutsch
- Greek - Ελληνικά
- Gujarati - ગુજરાતી
- Haitian Creole - kreyòl ayisyen
- Hebrew - עברית
- Hindi - हिन्दी
- Hungarian - magyar
- Icelandic - íslenska
- Indonesian - Bahasa Indonesia
- Irish - Gaeilge
- Italian - italiano
- Japanese - 日本語
- Kannada - ಕನ್ನಡ
- Korean - 한국어
- Latin - Lingua Latina
- Latvian - latviešu
- Lithuanian - lietuvių
- Macedonian - македонски
- Malay - Bahasa Melayu
- Maltese - Malti
- Norwegian - norsk
- Persian - فارسی
- Polish - polski
- Portuguese - português
- Romanian - română
- Russian - русский
- Serbian - Српски
- Slovak - slovenčina
- Slovenian - slovenščina
- Spanish - español
- Swahili - Kiswahili
- Swedish - svenska
- Tamil - தமிழ்
- Telugu - తెలుగు
- Thai - ไทย
- Turkish - Türkçe
- Ukrainian - українська
- Urdu - اردو
- Vietnamese - Tiếng Việt
- Welsh - Cymraeg
- Yiddish - יידיש
Швидко перегляньте текст / оголошення і виділіть у ньому ключові слова / фрази, що визначають основну тему. Вони допоможуть дібрати запитання до тексту / оголошення.
Ключовими фразами у цьому оголошенні є the best fitness and leisure facilities (найкращі розважальні й фітнес пропозиції), perfect location to relax (чудове місце для відпочинку), gym (спортзал).
З контексту зрозуміло, що йдеться про місце, де можна відпочити або зайнятися спортом.
З-поміж запропонованих лише варіант відповіді a health spa (оздоровчий салон) відповідає змісту тексту й задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – G.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст / оголошення і виділіть у ньому ключові слова / фрази, що визначають основну тему. Вони допоможуть дібрати запитання до тексту / оголошення.
Ключовими словами в оголошенні є majestic movie theatre (величний кінотеатр), four screens (чотири екрани), movie goers (кіноглядачі).
Одразу зрозуміло, що йдеться про розваги, точніше – про кіно.
З-поміж варіантів відповіді лише a cinema (кінотеатр) відповідає темі тексту й задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – H.
translator- Afrikaans
- Albanian - shqipe
- Arabic - العربية
- Armenian - Հայերէն
- Azerbaijani - azərbaycanca
- Basque - euskara
- Belarusian - беларуская
- Bengali - বাংলা
- Bulgarian - български
- Catalan - català
- Chinese - 中文(简体中文)
- Chinese - 中文 (繁體中文)
- Croatian - hrvatski
- Czech - čeština
- Danish - dansk
- Dutch - Nederlands
- English
- Esperanto - esperanto
- Estonian - eesti
- Filipino
- Finnish - suomi
- French - français
- Galician - galego
- Georgian - ქართული
- German - Deutsch
- Greek - Ελληνικά
- Gujarati - ગુજરાતી
- Haitian Creole - kreyòl ayisyen
- Hebrew - עברית
- Hindi - हिन्दी
- Hungarian - magyar
- Icelandic - íslenska
- Indonesian - Bahasa Indonesia
- Irish - Gaeilge
- Italian - italiano
- Japanese - 日本語
- Kannada - ಕನ್ನಡ
- Korean - 한국어
- Latin - Lingua Latina
- Latvian - latviešu
- Lithuanian - lietuvių
- Macedonian - македонски
- Malay - Bahasa Melayu
- Maltese - Malti
- Norwegian - norsk
- Persian - فارسی
- Polish - polski
- Portuguese - português
- Romanian - română
- Russian - русский
- Serbian - Српски
- Slovak - slovenčina
- Slovenian - slovenščina
- Spanish - español
- Swahili - Kiswahili
- Swedish - svenska
- Tamil - தமிழ்
- Telugu - తెలుగు
- Thai - ไทย
- Turkish - Türkçe
- Ukrainian - українська
- Urdu - اردو
- Vietnamese - Tiếng Việt
- Welsh - Cymraeg
- Yiddish - יידיש
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст / оголошення і виділіть у ньому ключові слова / фрази, що визначають основну тему. Вони допоможуть дібрати запитання до тексту / оголошення.
Швидко перегляньте текст / оголошення і виділіть у ньому ключові слова / фрази, що визначають основну тему. Вони допоможуть дібрати запитання до тексту / оголошення.
Ключовими в оголошенні є слова і фрази galleries (галереї), paintings, sculpture and photography (живопис, скульптура і фотографія), the best contemporary artists» (найкращі сучасні художники).
З-поміж запропонованих варіантів відповіді лише an exhibition (виставка) відповідає темі й задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – С.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст / оголошення і виділіть у ньому ключові слова / фрази, що визначають основну тему. Вони допоможуть дібрати запитання до тексту / оголошення.
Ключовими фразами в оголошенні є the world premiere (світова прем’єра), stories will be told on stage this festive period (історії будуть розказані зі сцени в цей святковий період), з яких одразу зрозуміло, що йдеться про театр.
З-поміж запропонованих варіантів відповіді лише a theatrical performance (театральна вистава) відповідає темі й задовольняє умову задання.
Правильна відповідь – В.
translator- Afrikaans
- Albanian - shqipe
- Arabic - العربية
- Armenian - Հայերէն
- Azerbaijani - azərbaycanca
- Basque - euskara
- Belarusian - беларуская
- Bengali - বাংলা
- Bulgarian - български
- Catalan - català
- Chinese - 中文(简体中文)
- Chinese - 中文 (繁體中文)
- Croatian - hrvatski
- Czech - čeština
- Danish - dansk
- Dutch - Nederlands
- English
- Esperanto - esperanto
- Estonian - eesti
- Filipino
- Finnish - suomi
- French - français
- Galician - galego
- Georgian - ქართული
- German - Deutsch
- Greek - Ελληνικά
- Gujarati - ગુજરાતી
- Haitian Creole - kreyòl ayisyen
- Hebrew - עברית
- Hindi - हिन्दी
- Hungarian - magyar
- Icelandic - íslenska
- Indonesian - Bahasa Indonesia
- Irish - Gaeilge
- Italian - italiano
- Japanese - 日本語
- Kannada - ಕನ್ನಡ
- Korean - 한국어
- Latin - Lingua Latina
- Latvian - latviešu
- Lithuanian - lietuvių
- Macedonian - македонски
- Malay - Bahasa Melayu
- Maltese - Malti
- Norwegian - norsk
- Persian - فارسی
- Polish - polski
- Portuguese - português
- Romanian - română
- Russian - русский
- Serbian - Српски
- Slovak - slovenčina
- Slovenian - slovenščina
- Spanish - español
- Swahili - Kiswahili
- Swedish - svenska
- Tamil - தமிழ்
- Telugu - తెలుగు
- Thai - ไทย
- Turkish - Türkçe
- Ukrainian - українська
- Urdu - اردو
- Vietnamese - Tiếng Việt
- Welsh - Cymraeg
- Yiddish - יידיש
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
- Afrikaans
- Albanian - shqipe
- Arabic - العربية
- Armenian - Հայերէն
- Azerbaijani - azərbaycanca
- Basque - euskara
- Belarusian - беларуская
- Bengali - বাংলা
- Bulgarian - български
- Catalan - català
- Chinese - 中文(简体中文)
- Chinese - 中文 (繁體中文)
- Croatian - hrvatski
- Czech - čeština
- Danish - dansk
- Dutch - Nederlands
- English
- Esperanto - esperanto
- Estonian - eesti
- Filipino
- Finnish - suomi
- French - français
- Galician - galego
- Georgian - ქართული
- German - Deutsch
- Greek - Ελληνικά
- Gujarati - ગુજરાતી
- Haitian Creole - kreyòl ayisyen
- Hebrew - עברית
- Hindi - हिन्दी
- Hungarian - magyar
- Icelandic - íslenska
- Indonesian - Bahasa Indonesia
- Irish - Gaeilge
- Italian - italiano
- Japanese - 日本語
- Kannada - ಕನ್ನಡ
- Korean - 한국어
- Latin - Lingua Latina
- Latvian - latviešu
- Lithuanian - lietuvių
- Macedonian - македонски
- Malay - Bahasa Melayu
- Maltese - Malti
- Norwegian - norsk
- Persian - فارسی
- Polish - polski
- Portuguese - português
- Romanian - română
- Russian - русский
- Serbian - Српски
- Slovak - slovenčina
- Slovenian - slovenščina
- Spanish - español
- Swahili - Kiswahili
- Swedish - svenska
- Tamil - தமிழ்
- Telugu - తెలుగు
- Thai - ไทย
- Turkish - Türkçe
- Ukrainian - українська
- Urdu - اردو
- Vietnamese - Tiếng Việt
- Welsh - Cymraeg
- Yiddish - יידיש
Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання треба уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді до нього. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із запропонованих.
У тексті йдеться про Кароліну Вільямс і твір, який дівчина написала для вступу до університету.
Відповідь на поставлене запитання міститься в першому абзаці тексту: A Tennessee teen is sure that others should break the mould after she was reported to earn a place at Yale University with an unusual essay about ordering pizza (Підліток із Теннессі впевнена, що після того, як вона отримала місце в Єльському університеті, написавши незвичний твір про замовлення піци, іншим теж варто ламати стереотипи).
Серед запропонованих варіантів відповіді лише try new ways of doing ordinary tasks (спробувати нові способи виконання звичайних завдань) відповідає змісту тексту й задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – С.
translator- Afrikaans
- Albanian - shqipe
- Arabic - العربية
- Armenian - Հայերէն
- Azerbaijani - azərbaycanca
- Basque - euskara
- Belarusian - беларуская
- Bengali - বাংলা
- Bulgarian - български
- Catalan - català
- Chinese - 中文(简体中文)
- Chinese - 中文 (繁體中文)
- Croatian - hrvatski
- Czech - čeština
- Danish - dansk
- Dutch - Nederlands
- English
- Esperanto - esperanto
- Estonian - eesti
- Filipino
- Finnish - suomi
- French - français
- Galician - galego
- Georgian - ქართული
- German - Deutsch
- Greek - Ελληνικά
- Gujarati - ગુજરાતી
- Haitian Creole - kreyòl ayisyen
- Hebrew - עברית
- Hindi - हिन्दी
- Hungarian - magyar
- Icelandic - íslenska
- Indonesian - Bahasa Indonesia
- Irish - Gaeilge
- Italian - italiano
- Japanese - 日本語
- Kannada - ಕನ್ನಡ
- Korean - 한국어
- Latin - Lingua Latina
- Latvian - latviešu
- Lithuanian - lietuvių
- Macedonian - македонски
- Malay - Bahasa Melayu
- Maltese - Malti
- Norwegian - norsk
- Persian - فارسی
- Polish - polski
- Portuguese - português
- Romanian - română
- Russian - русский
- Serbian - Српски
- Slovak - slovenčina
- Slovenian - slovenščina
- Spanish - español
- Swahili - Kiswahili
- Swedish - svenska
- Tamil - தமிழ்
- Telugu - తెలుగు
- Thai - ไทย
- Turkish - Türkçe
- Ukrainian - українська
- Urdu - اردو
- Vietnamese - Tiếng Việt
- Welsh - Cymraeg
- Yiddish - יידיש
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання треба уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді до нього. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із запропонованих.
У тексті йдеться про Кароліну Вільямс і твір, який дівчина написала для вступу до університету.
Відповідь на поставлене запитання міститься в другому абзаці тексту: When Carolina shared her story on Twitter, Papa John’s founder John Schnatter offered her gift cards, a pizza party for her dorm, free pizza for a year and an internship (Коли Кароліна поділилася своєю історією у Twitter, засновник Papa John’s піцерії, Джон Шнаттер запропонував їй подарункові карти, вечірку з піцою для її гуртожитку, а ще – безплатну піцу на цілий рік і навчальну практику).
А серед запропонованих варіантів відповіді лише He promised to treat her fellow students to pizza (Він пообіцяв пригостити піцою її однокурсників) відповідає контексту й задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – A.
translator- Afrikaans
- Albanian - shqipe
- Arabic - العربية
- Armenian - Հայերէն
- Azerbaijani - azərbaycanca
- Basque - euskara
- Belarusian - беларуская
- Bengali - বাংলা
- Bulgarian - български
- Catalan - català
- Chinese - 中文(简体中文)
- Chinese - 中文 (繁體中文)
- Croatian - hrvatski
- Czech - čeština
- Danish - dansk
- Dutch - Nederlands
- English
- Esperanto - esperanto
- Estonian - eesti
- Filipino
- Finnish - suomi
- French - français
- Galician - galego
- Georgian - ქართული
- German - Deutsch
- Greek - Ελληνικά
- Gujarati - ગુજરાતી
- Haitian Creole - kreyòl ayisyen
- Hebrew - עברית
- Hindi - हिन्दी
- Hungarian - magyar
- Icelandic - íslenska
- Indonesian - Bahasa Indonesia
- Irish - Gaeilge
- Italian - italiano
- Japanese - 日本語
- Kannada - ಕನ್ನಡ
- Korean - 한국어
- Latin - Lingua Latina
- Latvian - latviešu
- Lithuanian - lietuvių
- Macedonian - македонски
- Malay - Bahasa Melayu
- Maltese - Malti
- Norwegian - norsk
- Persian - فارسی
- Polish - polski
- Portuguese - português
- Romanian - română
- Russian - русский
- Serbian - Српски
- Slovak - slovenčina
- Slovenian - slovenščina
- Spanish - español
- Swahili - Kiswahili
- Swedish - svenska
- Tamil - தமிழ்
- Telugu - తెలుగు
- Thai - ไทย
- Turkish - Türkçe
- Ukrainian - українська
- Urdu - اردو
- Vietnamese - Tiếng Việt
- Welsh - Cymraeg
- Yiddish - יידיש
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
- Afrikaans
- Albanian - shqipe
- Arabic - العربية
- Armenian - Հայերէն
- Azerbaijani - azərbaycanca
- Basque - euskara
- Belarusian - беларуская
- Bengali - বাংলা
- Bulgarian - български
- Catalan - català
- Chinese - 中文(简体中文)
- Chinese - 中文 (繁體中文)
- Croatian - hrvatski
- Czech - čeština
- Danish - dansk
- Dutch - Nederlands
- English
- Esperanto - esperanto
- Estonian - eesti
- Filipino
- Finnish - suomi
- French - français
- Galician - galego
- Georgian - ქართული
- German - Deutsch
- Greek - Ελληνικά
- Gujarati - ગુજરાતી
- Haitian Creole - kreyòl ayisyen
- Hebrew - עברית
- Hindi - हिन्दी
- Hungarian - magyar
- Icelandic - íslenska
- Indonesian - Bahasa Indonesia
- Irish - Gaeilge
- Italian - italiano
- Japanese - 日本語
- Kannada - ಕನ್ನಡ
- Korean - 한국어
- Latin - Lingua Latina
- Latvian - latviešu
- Lithuanian - lietuvių
- Macedonian - македонски
- Malay - Bahasa Melayu
- Maltese - Malti
- Norwegian - norsk
- Persian - فارسی
- Polish - polski
- Portuguese - português
- Romanian - română
- Russian - русский
- Serbian - Српски
- Slovak - slovenčina
- Slovenian - slovenščina
- Spanish - español
- Swahili - Kiswahili
- Swedish - svenska
- Tamil - தமிழ்
- Telugu - తెలుగు
- Thai - ไทย
- Turkish - Türkçe
- Ukrainian - українська
- Urdu - اردو
- Vietnamese - Tiếng Việt
- Welsh - Cymraeg
- Yiddish - יידיש
Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання треба уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді до нього. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із запропонованих.
У тексті йдеться про Кароліну Вільямс і твір, який дівчина написала для вступу до університету.
Відповідь на поставлене запитання міститься в третьому абзаці тексту: Williams said she really loves ordering pizza. ... “When I was a child it made me feel grown up. I will always love ordering pizza because of the way eight slices of something so ordinary are able to evoke feelings of independence, comfort, and joy,”… (Вільямс сказала, що їй справді подобається замовляти піцу (… Коли я була дитиною, це давало мені змогу відчувати себе дорослою. Я завжди любитиму замовляти піцу через те, що вісім шматочків чогось дуже звичайного в змозі викликати відчуття незалежності, комфорту й задоволення …).
Отже, єдиною правильною відповіддю на це запитання є варіант, який відповідає контексту: to express her true feelings (висловити свої справжні почуття).
Правильна відповідь – В.
translator- Afrikaans
- Albanian - shqipe
- Arabic - العربية
- Armenian - Հայերէն
- Azerbaijani - azərbaycanca
- Basque - euskara
- Belarusian - беларуская
- Bengali - বাংলা
- Bulgarian - български
- Catalan - català
- Chinese - 中文(简体中文)
- Chinese - 中文 (繁體中文)
- Croatian - hrvatski
- Czech - čeština
- Danish - dansk
- Dutch - Nederlands
- English
- Esperanto - esperanto
- Estonian - eesti
- Filipino
- Finnish - suomi
- French - français
- Galician - galego
- Georgian - ქართული
- German - Deutsch
- Greek - Ελληνικά
- Gujarati - ગુજરાતી
- Haitian Creole - kreyòl ayisyen
- Hebrew - עברית
- Hindi - हिन्दी
- Hungarian - magyar
- Icelandic - íslenska
- Indonesian - Bahasa Indonesia
- Irish - Gaeilge
- Italian - italiano
- Japanese - 日本語
- Kannada - ಕನ್ನಡ
- Korean - 한국어
- Latin - Lingua Latina
- Latvian - latviešu
- Lithuanian - lietuvių
- Macedonian - македонски
- Malay - Bahasa Melayu
- Maltese - Malti
- Norwegian - norsk
- Persian - فارسی
- Polish - polski
- Portuguese - português
- Romanian - română
- Russian - русский
- Serbian - Српски
- Slovak - slovenčina
- Slovenian - slovenščina
- Spanish - español
- Swahili - Kiswahili
- Swedish - svenska
- Tamil - தமிழ்
- Telugu - తెలుగు
- Thai - ไทย
- Turkish - Türkçe
- Ukrainian - українська
- Urdu - اردو
- Vietnamese - Tiếng Việt
- Welsh - Cymraeg
- Yiddish - יידיש
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання треба уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді до нього. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із запропонованих.
У тексті йдеться про Кароліну Вільямс і твір, який дівчина написала для вступу до університету.
Відповідь на поставлене запитання міститься в шостому абзаці тексту: Her application contained all the right ingredients, including high grades, volunteer work, as well as memberships with the English Honours Society, National Honours Society, Model UN and Youth in Government (Її заява містила всі необхідні складники, включно з високими оцінками, волонтерською роботою, а також членством у Товаристві Англійського Ордену, Товаристві Національних нагород, Моделі ООН та Молодь в уряді).
Серед запропонованих лише варіант відповіді her job experience (її робочий досвід) задовольняє умову завдання. Адже лише про досвід роботи не йдеться в заяві на вступ.
Правильна відповідь – С.
translator- Afrikaans
- Albanian - shqipe
- Arabic - العربية
- Armenian - Հայերէն
- Azerbaijani - azərbaycanca
- Basque - euskara
- Belarusian - беларуская
- Bengali - বাংলা
- Bulgarian - български
- Catalan - català
- Chinese - 中文(简体中文)
- Chinese - 中文 (繁體中文)
- Croatian - hrvatski
- Czech - čeština
- Danish - dansk
- Dutch - Nederlands
- English
- Esperanto - esperanto
- Estonian - eesti
- Filipino
- Finnish - suomi
- French - français
- Galician - galego
- Georgian - ქართული
- German - Deutsch
- Greek - Ελληνικά
- Gujarati - ગુજરાતી
- Haitian Creole - kreyòl ayisyen
- Hebrew - עברית
- Hindi - हिन्दी
- Hungarian - magyar
- Icelandic - íslenska
- Indonesian - Bahasa Indonesia
- Irish - Gaeilge
- Italian - italiano
- Japanese - 日本語
- Kannada - ಕನ್ನಡ
- Korean - 한국어
- Latin - Lingua Latina
- Latvian - latviešu
- Lithuanian - lietuvių
- Macedonian - македонски
- Malay - Bahasa Melayu
- Maltese - Malti
- Norwegian - norsk
- Persian - فارسی
- Polish - polski
- Portuguese - português
- Romanian - română
- Russian - русский
- Serbian - Српски
- Slovak - slovenčina
- Slovenian - slovenščina
- Spanish - español
- Swahili - Kiswahili
- Swedish - svenska
- Tamil - தமிழ்
- Telugu - తెలుగు
- Thai - ไทย
- Turkish - Türkçe
- Ukrainian - українська
- Urdu - اردو
- Vietnamese - Tiếng Việt
- Welsh - Cymraeg
- Yiddish - יידיש
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання треба уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді до нього. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із запропонованих.
У тексті йдеться про Кароліну Вільямс і твір, який дівчина написала для вступу до університету.
Відповідь на поставлене запитання міститься в сьомому абзаці тексту: In the end, she chose Auburn University instead. One big reason, she shared, is that the Alabama school is much closer to home (Зрештою вона обрала університет Оберна. Однією з основних причин цього є те, що алабамський університет набагато ближче до її дому).
Саме тому правильною відповіддю на це питання є варіант location (розташування), що відповідає контексту.
Правильна відповідь – D.
translator- Afrikaans
- Albanian - shqipe
- Arabic - العربية
- Armenian - Հայերէն
- Azerbaijani - azərbaycanca
- Basque - euskara
- Belarusian - беларуская
- Bengali - বাংলা
- Bulgarian - български
- Catalan - català
- Chinese - 中文(简体中文)
- Chinese - 中文 (繁體中文)
- Croatian - hrvatski
- Czech - čeština
- Danish - dansk
- Dutch - Nederlands
- English
- Esperanto - esperanto
- Estonian - eesti
- Filipino
- Finnish - suomi
- French - français
- Galician - galego
- Georgian - ქართული
- German - Deutsch
- Greek - Ελληνικά
- Gujarati - ગુજરાતી
- Haitian Creole - kreyòl ayisyen
- Hebrew - עברית
- Hindi - हिन्दी
- Hungarian - magyar
- Icelandic - íslenska
- Indonesian - Bahasa Indonesia
- Irish - Gaeilge
- Italian - italiano
- Japanese - 日本語
- Kannada - ಕನ್ನಡ
- Korean - 한국어
- Latin - Lingua Latina
- Latvian - latviešu
- Lithuanian - lietuvių
- Macedonian - македонски
- Malay - Bahasa Melayu
- Maltese - Malti
- Norwegian - norsk
- Persian - فارسی
- Polish - polski
- Portuguese - português
- Romanian - română
- Russian - русский
- Serbian - Српски
- Slovak - slovenčina
- Slovenian - slovenščina
- Spanish - español
- Swahili - Kiswahili
- Swedish - svenska
- Tamil - தமிழ்
- Telugu - తెలుగు
- Thai - ไทย
- Turkish - Türkçe
- Ukrainian - українська
- Urdu - اردو
- Vietnamese - Tiếng Việt
- Welsh - Cymraeg
- Yiddish - יידיש
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
- Afrikaans
- Albanian - shqipe
- Arabic - العربية
- Armenian - Հայերէն
- Azerbaijani - azərbaycanca
- Basque - euskara
- Belarusian - беларуская
- Bengali - বাংলা
- Bulgarian - български
- Catalan - català
- Chinese - 中文(简体中文)
- Chinese - 中文 (繁體中文)
- Croatian - hrvatski
- Czech - čeština
- Danish - dansk
- Dutch - Nederlands
- English
- Esperanto - esperanto
- Estonian - eesti
- Filipino
- Finnish - suomi
- French - français
- Galician - galego
- Georgian - ქართული
- German - Deutsch
- Greek - Ελληνικά
- Gujarati - ગુજરાતી
- Haitian Creole - kreyòl ayisyen
- Hebrew - עברית
- Hindi - हिन्दी
- Hungarian - magyar
- Icelandic - íslenska
- Indonesian - Bahasa Indonesia
- Irish - Gaeilge
- Italian - italiano
- Japanese - 日本語
- Kannada - ಕನ್ನಡ
- Korean - 한국어
- Latin - Lingua Latina
- Latvian - latviešu
- Lithuanian - lietuvių
- Macedonian - македонски
- Malay - Bahasa Melayu
- Maltese - Malti
- Norwegian - norsk
- Persian - فارسی
- Polish - polski
- Portuguese - português
- Romanian - română
- Russian - русский
- Serbian - Српски
- Slovak - slovenčina
- Slovenian - slovenščina
- Spanish - español
- Swahili - Kiswahili
- Swedish - svenska
- Tamil - தமிழ்
- Telugu - తెలుగు
- Thai - ไทย
- Turkish - Türkçe
- Ukrainian - українська
- Urdu - اردو
- Vietnamese - Tiếng Việt
- Welsh - Cymraeg
- Yiddish - יידיש
Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні є твердження / запитання і шість автентичних текстів. Треба визначити текст, що містить інформацію, про яку запитують або знайти текст з інформацією, поданою в одному з тверджень.
Спочатку прочитайте твердження / запитання. Потім уважно перегляньте тексти.
У тексті йдеться про найбільшу у світі Бібліотеку Конгресу у Вашингтоні.
Бібліотека розташована в трьох будівлях, вона є туристичною атракцією, а ще ця бібліотека ділиться своїми мільйонними запасами з іншими бібліотеками: The library is known as the “library of last resort” in the U.S., charged with making certain items available to other libraries if all other means have been used (Бібліотека відома як «бібліотека останньої інстанції» в Сполучених Штатах, що надає доступ до своїх матеріалів іншим бібліотекам, якщо всі інші засоби було використано).
А серед запропонованих тверджень лише provides its materials to other libraries if necessary (надає свої матеріали іншим бібліотекам, якщо це необхідно) задовольняє умову завдання і є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – D.
- Afrikaans
- Albanian - shqipe
- Arabic - العربية
- Armenian - Հայերէն
- Azerbaijani - azərbaycanca
- Basque - euskara
- Belarusian - беларуская
- Bengali - বাংলা
- Bulgarian - български
- Catalan - català
- Chinese - 中文(简体中文)
- Chinese - 中文 (繁體中文)
- Croatian - hrvatski
- Czech - čeština
- Danish - dansk
- Dutch - Nederlands
- English
- Esperanto - esperanto
- Estonian - eesti
- Filipino
- Finnish - suomi
- French - français
- Galician - galego
- Georgian - ქართული
- German - Deutsch
- Greek - Ελληνικά
- Gujarati - ગુજરાતી
- Haitian Creole - kreyòl ayisyen
- Hebrew - עברית
- Hindi - हिन्दी
- Hungarian - magyar
- Icelandic - íslenska
- Indonesian - Bahasa Indonesia
- Irish - Gaeilge
- Italian - italiano
- Japanese - 日本語
- Kannada - ಕನ್ನಡ
- Korean - 한국어
- Latin - Lingua Latina
- Latvian - latviešu
- Lithuanian - lietuvių
- Macedonian - македонски
- Malay - Bahasa Melayu
- Maltese - Malti
- Norwegian - norsk
- Persian - فارسی
- Polish - polski
- Portuguese - português
- Romanian - română
- Russian - русский
- Serbian - Српски
- Slovak - slovenčina
- Slovenian - slovenščina
- Spanish - español
- Swahili - Kiswahili
- Swedish - svenska
- Tamil - தமிழ்
- Telugu - తెలుగు
- Thai - ไทย
- Turkish - Türkçe
- Ukrainian - українська
- Urdu - اردو
- Vietnamese - Tiếng Việt
- Welsh - Cymraeg
- Yiddish - יידיש
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
- Afrikaans
- Albanian - shqipe
- Arabic - العربية
- Armenian - Հայերէն
- Azerbaijani - azərbaycanca
- Basque - euskara
- Belarusian - беларуская
- Bengali - বাংলা
- Bulgarian - български
- Catalan - català
- Chinese - 中文(简体中文)
- Chinese - 中文 (繁體中文)
- Croatian - hrvatski
- Czech - čeština
- Danish - dansk
- Dutch - Nederlands
- English
- Esperanto - esperanto
- Estonian - eesti
- Filipino
- Finnish - suomi
- French - français
- Galician - galego
- Georgian - ქართული
- German - Deutsch
- Greek - Ελληνικά
- Gujarati - ગુજરાતી
- Haitian Creole - kreyòl ayisyen
- Hebrew - עברית
- Hindi - हिन्दी
- Hungarian - magyar
- Icelandic - íslenska
- Indonesian - Bahasa Indonesia
- Irish - Gaeilge
- Italian - italiano
- Japanese - 日本語
- Kannada - ಕನ್ನಡ
- Korean - 한국어
- Latin - Lingua Latina
- Latvian - latviešu
- Lithuanian - lietuvių
- Macedonian - македонски
- Malay - Bahasa Melayu
- Maltese - Malti
- Norwegian - norsk
- Persian - فارسی
- Polish - polski
- Portuguese - português
- Romanian - română
- Russian - русский
- Serbian - Српски
- Slovak - slovenčina
- Slovenian - slovenščina
- Spanish - español
- Swahili - Kiswahili
- Swedish - svenska
- Tamil - தமிழ்
- Telugu - తెలుగు
- Thai - ไทย
- Turkish - Türkçe
- Ukrainian - українська
- Urdu - اردو
- Vietnamese - Tiếng Việt
- Welsh - Cymraeg
- Yiddish - יידיש
Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні є твердження / запитання і шість автентичних текстів. Треба визначити текст, що містить інформацію, про яку запитують або знайти текст з інформацією, поданою в одному з тверджень.
Спочатку прочитайте твердження / запитання. Потім уважно перегляньте тексти.
У тексті йдеться про бібліотеку Оксфордського університету.
Бібліотека розташована у декількох будівлях, серед яких найвідоміша Radcliffe Camera, збудована ще в 1737–1749 рр. і де була розміщена наукова бібліотека Редкліффа.
Цю будівлю можна побачити у відомих фільмах: Radcliffe appeared in famous movies, including Young Sherlock Holmes, The Saint, The Red Violin, and The Golden Compass (Ця будівля з’являється у відомих кінофільмах, як-от «Молодий Шерлок Холмс», «Святий», «Червона скрипка» й «Золотий компас»).
З-поміж запропонованих тверджень лише has been a filming location more than once (неодноразово була місцем фільмування) відповідає інформації, уміщеній у тексті.
Правильна відповідь – G.
translator- Afrikaans
- Albanian - shqipe
- Arabic - العربية
- Armenian - Հայերէն
- Azerbaijani - azərbaycanca
- Basque - euskara
- Belarusian - беларуская
- Bengali - বাংলা
- Bulgarian - български
- Catalan - català
- Chinese - 中文(简体中文)
- Chinese - 中文 (繁體中文)
- Croatian - hrvatski
- Czech - čeština
- Danish - dansk
- Dutch - Nederlands
- English
- Esperanto - esperanto
- Estonian - eesti
- Filipino
- Finnish - suomi
- French - français
- Galician - galego
- Georgian - ქართული
- German - Deutsch
- Greek - Ελληνικά
- Gujarati - ગુજરાતી
- Haitian Creole - kreyòl ayisyen
- Hebrew - עברית
- Hindi - हिन्दी
- Hungarian - magyar
- Icelandic - íslenska
- Indonesian - Bahasa Indonesia
- Irish - Gaeilge
- Italian - italiano
- Japanese - 日本語
- Kannada - ಕನ್ನಡ
- Korean - 한국어
- Latin - Lingua Latina
- Latvian - latviešu
- Lithuanian - lietuvių
- Macedonian - македонски
- Malay - Bahasa Melayu
- Maltese - Malti
- Norwegian - norsk
- Persian - فارسی
- Polish - polski
- Portuguese - português
- Romanian - română
- Russian - русский
- Serbian - Српски
- Slovak - slovenčina
- Slovenian - slovenščina
- Spanish - español
- Swahili - Kiswahili
- Swedish - svenska
- Tamil - தமிழ்
- Telugu - తెలుగు
- Thai - ไทย
- Turkish - Türkçe
- Ukrainian - українська
- Urdu - اردو
- Vietnamese - Tiếng Việt
- Welsh - Cymraeg
- Yiddish - יידיש
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні є твердження / запитання і шість автентичних текстів. Треба визначити текст, що містить інформацію, про яку запитують або знайти текст з інформацією, поданою в одному з тверджень.
Спочатку прочитайте твердження / запитання. Потім уважно перегляньте тексти.
У тексті йдеться про Бібліотеку рідкісних книг і рукописів Єльського університету Бейнеке.
Також у тексті зазначено, що ця бібліотека використовує особливий спосіб зберігання цих рідкісних книг: Beinecke’s central shelving area includes glass walls and soft lighting to protect the works from direct light (Центральна стелажна зона бібліотеки Бейнеке має скляні стіни й м’яке освітлення для захисту книжок).
З-поміж наведених варіантів відповіді лише твердження has a special construction to preserve books (має спеціальну конструкцію для збереження книг) відповідає змісту тексту й задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – С.
translator- Afrikaans
- Albanian - shqipe
- Arabic - العربية
- Armenian - Հայերէն
- Azerbaijani - azərbaycanca
- Basque - euskara
- Belarusian - беларуская
- Bengali - বাংলা
- Bulgarian - български
- Catalan - català
- Chinese - 中文(简体中文)
- Chinese - 中文 (繁體中文)
- Croatian - hrvatski
- Czech - čeština
- Danish - dansk
- Dutch - Nederlands
- English
- Esperanto - esperanto
- Estonian - eesti
- Filipino
- Finnish - suomi
- French - français
- Galician - galego
- Georgian - ქართული
- German - Deutsch
- Greek - Ελληνικά
- Gujarati - ગુજરાતી
- Haitian Creole - kreyòl ayisyen
- Hebrew - עברית
- Hindi - हिन्दी
- Hungarian - magyar
- Icelandic - íslenska
- Indonesian - Bahasa Indonesia
- Irish - Gaeilge
- Italian - italiano
- Japanese - 日本語
- Kannada - ಕನ್ನಡ
- Korean - 한국어
- Latin - Lingua Latina
- Latvian - latviešu
- Lithuanian - lietuvių
- Macedonian - македонски
- Malay - Bahasa Melayu
- Maltese - Malti
- Norwegian - norsk
- Persian - فارسی
- Polish - polski
- Portuguese - português
- Romanian - română
- Russian - русский
- Serbian - Српски
- Slovak - slovenčina
- Slovenian - slovenščina
- Spanish - español
- Swahili - Kiswahili
- Swedish - svenska
- Tamil - தமிழ்
- Telugu - తెలుగు
- Thai - ไทย
- Turkish - Türkçe
- Ukrainian - українська
- Urdu - اردو
- Vietnamese - Tiếng Việt
- Welsh - Cymraeg
- Yiddish - יידיש
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
- Afrikaans
- Albanian - shqipe
- Arabic - العربية
- Armenian - Հայերէն
- Azerbaijani - azərbaycanca
- Basque - euskara
- Belarusian - беларуская
- Bengali - বাংলা
- Bulgarian - български
- Catalan - català
- Chinese - 中文(简体中文)
- Chinese - 中文 (繁體中文)
- Croatian - hrvatski
- Czech - čeština
- Danish - dansk
- Dutch - Nederlands
- English
- Esperanto - esperanto
- Estonian - eesti
- Filipino
- Finnish - suomi
- French - français
- Galician - galego
- Georgian - ქართული
- German - Deutsch
- Greek - Ελληνικά
- Gujarati - ગુજરાતી
- Haitian Creole - kreyòl ayisyen
- Hebrew - עברית
- Hindi - हिन्दी
- Hungarian - magyar
- Icelandic - íslenska
- Indonesian - Bahasa Indonesia
- Irish - Gaeilge
- Italian - italiano
- Japanese - 日本語
- Kannada - ಕನ್ನಡ
- Korean - 한국어
- Latin - Lingua Latina
- Latvian - latviešu
- Lithuanian - lietuvių
- Macedonian - македонски
- Malay - Bahasa Melayu
- Maltese - Malti
- Norwegian - norsk
- Persian - فارسی
- Polish - polski
- Portuguese - português
- Romanian - română
- Russian - русский
- Serbian - Српски
- Slovak - slovenčina
- Slovenian - slovenščina
- Spanish - español
- Swahili - Kiswahili
- Swedish - svenska
- Tamil - தமிழ்
- Telugu - తెలుగు
- Thai - ไทย
- Turkish - Türkçe
- Ukrainian - українська
- Urdu - اردو
- Vietnamese - Tiếng Việt
- Welsh - Cymraeg
- Yiddish - יידיש
- Afrikaans
- Albanian - shqipe
- Arabic - العربية
- Armenian - Հայերէն
- Azerbaijani - azərbaycanca
- Basque - euskara
- Belarusian - беларуская
- Bengali - বাংলা
- Bulgarian - български
- Catalan - català
- Chinese - 中文(简体中文)
- Chinese - 中文 (繁體中文)
- Croatian - hrvatski
- Czech - čeština
- Danish - dansk
- Dutch - Nederlands
- English
- Esperanto - esperanto
- Estonian - eesti
- Filipino
- Finnish - suomi
- French - français
- Galician - galego
- Georgian - ქართული
- German - Deutsch
- Greek - Ελληνικά
- Gujarati - ગુજરાતી
- Haitian Creole - kreyòl ayisyen
- Hebrew - עברית
- Hindi - हिन्दी
- Hungarian - magyar
- Icelandic - íslenska
- Indonesian - Bahasa Indonesia
- Irish - Gaeilge
- Italian - italiano
- Japanese - 日本語
- Kannada - ಕನ್ನಡ
- Korean - 한국어
- Latin - Lingua Latina
- Latvian - latviešu
- Lithuanian - lietuvių
- Macedonian - македонски
- Malay - Bahasa Melayu
- Maltese - Malti
- Norwegian - norsk
- Persian - فارسی
- Polish - polski
- Portuguese - português
- Romanian - română
- Russian - русский
- Serbian - Српски
- Slovak - slovenčina
- Slovenian - slovenščina
- Spanish - español
- Swahili - Kiswahili
- Swedish - svenska
- Tamil - தமிழ்
- Telugu - తెలుగు
- Thai - ไทย
- Turkish - Türkçe
- Ukrainian - українська
- Urdu - اردو
- Vietnamese - Tiếng Việt
- Welsh - Cymraeg
- Yiddish - יידיש
Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні є твердження / запитання і шість автентичних текстів. Треба визначити текст, що містить інформацію, про яку запитують або знайти текст з інформацією, поданою в одному з тверджень.
Спочатку прочитайте твердження / запитання. Потім уважно перегляньте тексти.
У тексті йдеться про Читальну залу Британського музею, яка розташована в центрі Великого суду в музеї.
У Читальній залі розміщено інформаційний центр, а також тут відбуваються довготривалі сезонні виставки: It is also known to host long-running seasonal exhibitions, such as the 2006 autumn exhibition centred on China’s famous Terracotta Army (Також відомо, що тут відбуваються довготривалі сезонні виставки, як-от осіння виставка 2006 року, присвячена знаменитій Китайській теракотовій армії).
Серед запропонованих варіантів відповіді лише changes displayed collections throughout the year (змінює виставкові колекції протягом року) відповідає інформації в тексті і задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – Е.
translator- Afrikaans
- Albanian - shqipe
- Arabic - العربية
- Armenian - Հայերէն
- Azerbaijani - azərbaycanca
- Basque - euskara
- Belarusian - беларуская
- Bengali - বাংলা
- Bulgarian - български
- Catalan - català
- Chinese - 中文(简体中文)
- Chinese - 中文 (繁體中文)
- Croatian - hrvatski
- Czech - čeština
- Danish - dansk
- Dutch - Nederlands
- English
- Esperanto - esperanto
- Estonian - eesti
- Filipino
- Finnish - suomi
- French - français
- Galician - galego
- Georgian - ქართული
- German - Deutsch
- Greek - Ελληνικά
- Gujarati - ગુજરાતી
- Haitian Creole - kreyòl ayisyen
- Hebrew - עברית
- Hindi - हिन्दी
- Hungarian - magyar
- Icelandic - íslenska
- Indonesian - Bahasa Indonesia
- Irish - Gaeilge
- Italian - italiano
- Japanese - 日本語
- Kannada - ಕನ್ನಡ
- Korean - 한국어
- Latin - Lingua Latina
- Latvian - latviešu
- Lithuanian - lietuvių
- Macedonian - македонски
- Malay - Bahasa Melayu
- Maltese - Malti
- Norwegian - norsk
- Persian - فارسی
- Polish - polski
- Portuguese - português
- Romanian - română
- Russian - русский
- Serbian - Српски
- Slovak - slovenčina
- Slovenian - slovenščina
- Spanish - español
- Swahili - Kiswahili
- Swedish - svenska
- Tamil - தமிழ்
- Telugu - తెలుగు
- Thai - ไทย
- Turkish - Türkçe
- Ukrainian - українська
- Urdu - اردو
- Vietnamese - Tiếng Việt
- Welsh - Cymraeg
- Yiddish - יידיש
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні є твердження / запитання і шість автентичних текстів. Треба визначити текст, що містить інформацію, про яку запитують або знайти текст з інформацією, поданою в одному з тверджень.
Спочатку прочитайте твердження / запитання. Потім уважно перегляньте тексти.
У тексті йдеться про Національну бібліотеку Китайської Народної республіки в Пекіні.
Також зазначено, що The National Library also holds carvings on oracle bones and tortoise shells from the Shang dynasty (Національна бібліотека також зберігає написи з Шанхаю, вирізані на кістках для ворожіння і панцирах черепах).
Серед запропонованих варіантів відповіді лише contains samples of unique writing materials (містить зразки унікальних писемних матеріалів) відповідає змісту тексту й задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – F.
translator- Afrikaans
- Albanian - shqipe
- Arabic - العربية
- Armenian - Հայերէն
- Azerbaijani - azərbaycanca
- Basque - euskara
- Belarusian - беларуская
- Bengali - বাংলা
- Bulgarian - български
- Catalan - català
- Chinese - 中文(简体中文)
- Chinese - 中文 (繁體中文)
- Croatian - hrvatski
- Czech - čeština
- Danish - dansk
- Dutch - Nederlands
- English
- Esperanto - esperanto
- Estonian - eesti
- Filipino
- Finnish - suomi
- French - français
- Galician - galego
- Georgian - ქართული
- German - Deutsch
- Greek - Ελληνικά
- Gujarati - ગુજરાતી
- Haitian Creole - kreyòl ayisyen
- Hebrew - עברית
- Hindi - हिन्दी
- Hungarian - magyar
- Icelandic - íslenska
- Indonesian - Bahasa Indonesia
- Irish - Gaeilge
- Italian - italiano
- Japanese - 日本語
- Kannada - ಕನ್ನಡ
- Korean - 한국어
- Latin - Lingua Latina
- Latvian - latviešu
- Lithuanian - lietuvių
- Macedonian - македонски
- Malay - Bahasa Melayu
- Maltese - Malti
- Norwegian - norsk
- Persian - فارسی
- Polish - polski
- Portuguese - português
- Romanian - română
- Russian - русский
- Serbian - Српски
- Slovak - slovenčina
- Slovenian - slovenščina
- Spanish - español
- Swahili - Kiswahili
- Swedish - svenska
- Tamil - தமிழ்
- Telugu - తెలుగు
- Thai - ไทย
- Turkish - Türkçe
- Ukrainian - українська
- Urdu - اردو
- Vietnamese - Tiếng Việt
- Welsh - Cymraeg
- Yiddish - יידיש
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні є твердження / запитання і шість автентичних текстів. Треба визначити текст, що містить інформацію, про яку запитують або знайти текст з інформацією, поданою в одному з тверджень.
Спочатку прочитайте твердження / запитання. Потім уважно перегляньте тексти.
У тексті йдеться про Бібліотеку парламенту в Оттаві, Канада.
Приміщення бібліотеки декороване панелями з білої сосни, на яких вирізьблені квіти, міфічні створіння тощо. А ще ця бібліотека має одну особливість – це єдина бібліотека, зображення якої міститься на канадській десятидоларовій купюрі (… holds a special distinction, as it is the only library featured on Canada’s ten-dollar bill).
Серед запропонованих варіантів відповіді лише has its image printed on the country’s currency (її зображення надруковане на національній валюті) відповідає контексту і задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – В.
translator- Afrikaans
- Albanian - shqipe
- Arabic - العربية
- Armenian - Հայերէն
- Azerbaijani - azərbaycanca
- Basque - euskara
- Belarusian - беларуская
- Bengali - বাংলা
- Bulgarian - български
- Catalan - català
- Chinese - 中文(简体中文)
- Chinese - 中文 (繁體中文)
- Croatian - hrvatski
- Czech - čeština
- Danish - dansk
- Dutch - Nederlands
- English
- Esperanto - esperanto
- Estonian - eesti
- Filipino
- Finnish - suomi
- French - français
- Galician - galego
- Georgian - ქართული
- German - Deutsch
- Greek - Ελληνικά
- Gujarati - ગુજરાતી
- Haitian Creole - kreyòl ayisyen
- Hebrew - עברית
- Hindi - हिन्दी
- Hungarian - magyar
- Icelandic - íslenska
- Indonesian - Bahasa Indonesia
- Irish - Gaeilge
- Italian - italiano
- Japanese - 日本語
- Kannada - ಕನ್ನಡ
- Korean - 한국어
- Latin - Lingua Latina
- Latvian - latviešu
- Lithuanian - lietuvių
- Macedonian - македонски
- Malay - Bahasa Melayu
- Maltese - Malti
- Norwegian - norsk
- Persian - فارسی
- Polish - polski
- Portuguese - português
- Romanian - română
- Russian - русский
- Serbian - Српски
- Slovak - slovenčina
- Slovenian - slovenščina
- Spanish - español
- Swahili - Kiswahili
- Swedish - svenska
- Tamil - தமிழ்
- Telugu - తెలుగు
- Thai - ไทย
- Turkish - Türkçe
- Ukrainian - українська
- Urdu - اردو
- Vietnamese - Tiếng Việt
- Welsh - Cymraeg
- Yiddish - יידיש
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні на заповнення пропусків необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту. Спершу треба швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно прочитати частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яку необхідно вставити, і текстом, обираючи правильну відповідь, й аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Вибираючи правильну відповідь, пам’ятайте про зміст. Вибрані вами частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке вставляєте вибраний фрагмент / фрагменти.
Речення з пропуском 17 означає: Доктор Браян Мей – астрофізик; (17) __________ і зрештою здобув ступінь доктор там (Dr. Brian May is an astrophysicist; (17)__________ and eventually earned his doctorate there). З речення дізнаємося, що Мей має ступінь доктора, а це означає, що він навчався, щоб здобути цей ступінь.
З-поміж наведених варіантів відповіді лише he studied math and physics at Imperial College in London (він вивчав математику й фізику в Імперському коледжі в Лондоні), який підходить за змістом та узгоджується граматично з контекстом.
Правильна відповідь – G.
- Afrikaans
- Albanian - shqipe
- Arabic - العربية
- Armenian - Հայերէն
- Azerbaijani - azərbaycanca
- Basque - euskara
- Belarusian - беларуская
- Bengali - বাংলা
- Bulgarian - български
- Catalan - català
- Chinese - 中文(简体中文)
- Chinese - 中文 (繁體中文)
- Croatian - hrvatski
- Czech - čeština
- Danish - dansk
- Dutch - Nederlands
- English
- Esperanto - esperanto
- Estonian - eesti
- Filipino
- Finnish - suomi
- French - français
- Galician - galego
- Georgian - ქართული
- German - Deutsch
- Greek - Ελληνικά
- Gujarati - ગુજરાતી
- Haitian Creole - kreyòl ayisyen
- Hebrew - עברית
- Hindi - हिन्दी
- Hungarian - magyar
- Icelandic - íslenska
- Indonesian - Bahasa Indonesia
- Irish - Gaeilge
- Italian - italiano
- Japanese - 日本語
- Kannada - ಕನ್ನಡ
- Korean - 한국어
- Latin - Lingua Latina
- Latvian - latviešu
- Lithuanian - lietuvių
- Macedonian - македонски
- Malay - Bahasa Melayu
- Maltese - Malti
- Norwegian - norsk
- Persian - فارسی
- Polish - polski
- Portuguese - português
- Romanian - română
- Russian - русский
- Serbian - Српски
- Slovak - slovenčina
- Slovenian - slovenščina
- Spanish - español
- Swahili - Kiswahili
- Swedish - svenska
- Tamil - தமிழ்
- Telugu - తెలుగు
- Thai - ไทย
- Turkish - Türkçe
- Ukrainian - українська
- Urdu - اردو
- Vietnamese - Tiếng Việt
- Welsh - Cymraeg
- Yiddish - יידיש
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні на заповнення пропусків необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту. Спершу треба швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно прочитати частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яку необхідно вставити, і текстом, обираючи правильну відповідь, й аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Вибираючи правильну відповідь, пам’ятайте про зміст. Вибрані вами частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке вставляєте вибраний фрагмент / фрагменти.
Щоб виконати завдання, потрібно проаналізувати зміст частини тексту, що передує реченню з пропуском 18, а також зміст речень після пропуску. Отже, Мей вивчає історію всесвіту і, відповідно до його резюме, він починає навчатися ще на початку 1970-х років, щоб здобути ступінь доктора, але щось відвернуло його від навчання на 35 років.
Відповідає контексту й підходить граматично варіант he didn’t manage to earn it until 2007 (він не міг його заробити до 2007 року), який є логічним продовженням речення з пропуском 18: Хоча він на початку 1970-х почав навчатися для здобуття ступеня, він не зміг його одержати до 2007 року.
Правильна відповідь – E.
translator- Afrikaans
- Albanian - shqipe
- Arabic - العربية
- Armenian - Հայերէն
- Azerbaijani - azərbaycanca
- Basque - euskara
- Belarusian - беларуская
- Bengali - বাংলা
- Bulgarian - български
- Catalan - català
- Chinese - 中文(简体中文)
- Chinese - 中文 (繁體中文)
- Croatian - hrvatski
- Czech - čeština
- Danish - dansk
- Dutch - Nederlands
- English
- Esperanto - esperanto
- Estonian - eesti
- Filipino
- Finnish - suomi
- French - français
- Galician - galego
- Georgian - ქართული
- German - Deutsch
- Greek - Ελληνικά
- Gujarati - ગુજરાતી
- Haitian Creole - kreyòl ayisyen
- Hebrew - עברית
- Hindi - हिन्दी
- Hungarian - magyar
- Icelandic - íslenska
- Indonesian - Bahasa Indonesia
- Irish - Gaeilge
- Italian - italiano
- Japanese - 日本語
- Kannada - ಕನ್ನಡ
- Korean - 한국어
- Latin - Lingua Latina
- Latvian - latviešu
- Lithuanian - lietuvių
- Macedonian - македонски
- Malay - Bahasa Melayu
- Maltese - Malti
- Norwegian - norsk
- Persian - فارسی
- Polish - polski
- Portuguese - português
- Romanian - română
- Russian - русский
- Serbian - Српски
- Slovak - slovenčina
- Slovenian - slovenščina
- Spanish - español
- Swahili - Kiswahili
- Swedish - svenska
- Tamil - தமிழ்
- Telugu - తెలుగు
- Thai - ไทย
- Turkish - Türkçe
- Ukrainian - українська
- Urdu - اردو
- Vietnamese - Tiếng Việt
- Welsh - Cymraeg
- Yiddish - יידיש
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
У завданні на заповнення пропусків необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту. Спершу треба швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно прочитати частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яку необхідно вставити, і текстом, обираючи правильну відповідь, й аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Вибираючи правильну відповідь, пам’ятайте про зміст. Вибрані вами частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке вставляєте вибраний фрагмент / фрагменти.
Пропуск міститься в реченні And his band was getting so busy that (19) ____________ (І його група була так зайнята, що (19) __________).
Тут бракує пояснення того, що ж ховалося за популярністю й зайнятістю музичної групи Браяна Мея. З-поміж запропонованих варіантів відповіді лише варіант he had to make a choice between school and his music (йому довелося вибирати між школою і музикою) відповідає змісту речення і підходить граматично.
Правильна відповідь – A.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
У завданні на заповнення пропусків необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту. Спершу треба швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно прочитати частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яку необхідно вставити, і текстом, обираючи правильну відповідь, й аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Вибираючи правильну відповідь, пам’ятайте про зміст. Вибрані вами частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке вставляєте вибраний фрагмент / фрагменти.
Речення з пропуском 20 означає: Група називалася Smile, поки (20) __________ Queen (The band was called Smile, until (20) _________ Queen).
З-поміж запропонованих варіантів відповіді лише lead singer Farrokh Bulsara suggested a different name (вокаліст Фаррох Булсара не запропонував іншу назву) за змістом і граматично підходить до контексту: Група називалася Smile, поки вокаліст Фаррох Булсара не запропонував іншу назву – Queen.
Правильна відповідь – H.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
У завданні на заповнення пропусків необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту. Спершу треба швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно прочитати частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яку необхідно вставити, і текстом, обираючи правильну відповідь, й аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Вибираючи правильну відповідь, пам’ятайте про зміст. Вибрані вами частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке вставляєте вибраний фрагмент / фрагменти.
У першій частині речення ідеться про те, що вокаліст групи змінив ім’я на Фредді Мерк'юрі, а Браян Мей залишив навчання, щоб поїхати в тур.
Відповідно до контексту серед запропонованих варіантів відповіді лише Queen went on to become one of the biggest music acts of all time (Queen стала одним із найбільших музичних проєктів усіх часів) є логічним завершенням речення. Він підходить і граматично, і за змістом: Bulsara changed his name to Freddie Mercury, Brian May left his studies behind to go on tour, and Queen went on to become one of the biggest music acts of all time (Булсара змінив своє ім’я на Фредді Мерк'юрі, Браян Мей залишив навчання, щоб поїхати в тур і Queen стала одним із найбільших музичних проєктів усіх часів).
Правильна відповідь – D.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
У завданні на заповнення пропусків необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту. Спершу треба швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно прочитати частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яку необхідно вставити, і текстом, обираючи правильну відповідь, й аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Вибираючи правильну відповідь, пам’ятайте про зміст. Вибрані вами частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке вставляєте вибраний фрагмент / фрагменти.
Пропуск 22 міститься в реченні It came in handy, for instance, when (22) _________ (Це стало в пригоді, наприклад, коли (22) _________).
У попередньому реченні йдеться про те, що вивчення фізики допомогло Мею в його музичній кар’єрі.
Тож із-поміж наведених варіантів відповіді лише he was designing the“stomp, stomp, clap” section of “We Will Rock You” (він розробляв розділ «тупай, тупай, плещи в долоні» пісні «We Will Rock You») відповідає змісту речення і задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – С.
- Afrikaans
- Albanian - shqipe
- Arabic - العربية
- Armenian - Հայերէն
- Azerbaijani - azərbaycanca
- Basque - euskara
- Belarusian - беларуская
- Bengali - বাংলা
- Bulgarian - български
- Catalan - català
- Chinese - 中文(简体中文)
- Chinese - 中文 (繁體中文)
- Croatian - hrvatski
- Czech - čeština
- Danish - dansk
- Dutch - Nederlands
- English
- Esperanto - esperanto
- Estonian - eesti
- Filipino
- Finnish - suomi
- French - français
- Galician - galego
- Georgian - ქართული
- German - Deutsch
- Greek - Ελληνικά
- Gujarati - ગુજરાતી
- Haitian Creole - kreyòl ayisyen
- Hebrew - עברית
- Hindi - हिन्दी
- Hungarian - magyar
- Icelandic - íslenska
- Indonesian - Bahasa Indonesia
- Irish - Gaeilge
- Italian - italiano
- Japanese - 日本語
- Kannada - ಕನ್ನಡ
- Korean - 한국어
- Latin - Lingua Latina
- Latvian - latviešu
- Lithuanian - lietuvių
- Macedonian - македонски
- Malay - Bahasa Melayu
- Maltese - Malti
- Norwegian - norsk
- Persian - فارسی
- Polish - polski
- Portuguese - português
- Romanian - română
- Russian - русский
- Serbian - Српски
- Slovak - slovenčina
- Slovenian - slovenščina
- Spanish - español
- Swahili - Kiswahili
- Swedish - svenska
- Tamil - தமிழ்
- Telugu - తెలుగు
- Thai - ไทย
- Turkish - Türkçe
- Ukrainian - українська
- Urdu - اردو
- Vietnamese - Tiếng Việt
- Welsh - Cymraeg
- Yiddish - יידיש
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці з огляду на їхнє значення і відповідно до контексту.
У цьому завданні треба заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом слово серед чотирьох наданих варіантів.
Швидко прочитайте текст ігноруючи пропуски, щоб зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова – варіанти відповіді, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення з пропущеним словом, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу після нього.
Пропуск 23 міститься у реченні Now, a century later, the T-Shirt (23) __________ as popular as ever (Тепер, через століття, футболка залишається популярною як ніколи).
З-поміж наведених варіантів відповіді лише remains (залишатися, перебувати в колишньому стані) відповідає змісту речення і задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – А.
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
- Afrikaans
- Albanian - shqipe
- Arabic - العربية
- Armenian - Հայերէն
- Azerbaijani - azərbaycanca
- Basque - euskara
- Belarusian - беларуская
- Bengali - বাংলা
- Bulgarian - български
- Catalan - català
- Chinese - 中文(简体中文)
- Chinese - 中文 (繁體中文)
- Croatian - hrvatski
- Czech - čeština
- Danish - dansk
- Dutch - Nederlands
- English
- Esperanto - esperanto
- Estonian - eesti
- Filipino
- Finnish - suomi
- French - français
- Galician - galego
- Georgian - ქართული
- German - Deutsch
- Greek - Ελληνικά
- Gujarati - ગુજરાતી
- Haitian Creole - kreyòl ayisyen
- Hebrew - עברית
- Hindi - हिन्दी
- Hungarian - magyar
- Icelandic - íslenska
- Indonesian - Bahasa Indonesia
- Irish - Gaeilge
- Italian - italiano
- Japanese - 日本語
- Kannada - ಕನ್ನಡ
- Korean - 한국어
- Latin - Lingua Latina
- Latvian - latviešu
- Lithuanian - lietuvių
- Macedonian - македонски
- Malay - Bahasa Melayu
- Maltese - Malti
- Norwegian - norsk
- Persian - فارسی
- Polish - polski
- Portuguese - português
- Romanian - română
- Russian - русский
- Serbian - Српски
- Slovak - slovenčina
- Slovenian - slovenščina
- Spanish - español
- Swahili - Kiswahili
- Swedish - svenska
- Tamil - தமிழ்
- Telugu - తెలుగు
- Thai - ไทย
- Turkish - Türkçe
- Ukrainian - українська
- Urdu - اردو
- Vietnamese - Tiếng Việt
- Welsh - Cymraeg
- Yiddish - יידיש
Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці з огляду на їхнє значення і відповідно до контексту.
У цьому завданні треба заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом слово серед чотирьох наданих варіантів.
Швидко прочитайте текст ігноруючи пропуски, щоб зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова – варіанти відповіді, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення з пропущеним словом, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу після нього.
Пропуск 24 міститься в реченні The American T-Shirt began (24) __________ WWI when American armed forces noticed European soldiers wearing a lightweight cotton undershirt on the hot European summer days (Американська футболка з’явилась під час Другої світової війни, коли американські збройні сили помітили, що європейські солдати носять легку бавовняну майку в спекотні європейські літні дні).
З-поміж наведених варіантів відповіді at (в, біля), on (на, щодо), during (під час, протягом) і for (для, задля, заради) лише during підходить за змістом і граматично.
Правильна відповідь – С.
translator- Afrikaans
- Albanian - shqipe
- Arabic - العربية
- Armenian - Հայերէն
- Azerbaijani - azərbaycanca
- Basque - euskara
- Belarusian - беларуская
- Bengali - বাংলা
- Bulgarian - български
- Catalan - català
- Chinese - 中文(简体中文)
- Chinese - 中文 (繁體中文)
- Croatian - hrvatski
- Czech - čeština
- Danish - dansk
- Dutch - Nederlands
- English
- Esperanto - esperanto
- Estonian - eesti
- Filipino
- Finnish - suomi
- French - français
- Galician - galego
- Georgian - ქართული
- German - Deutsch
- Greek - Ελληνικά
- Gujarati - ગુજરાતી
- Haitian Creole - kreyòl ayisyen
- Hebrew - עברית
- Hindi - हिन्दी
- Hungarian - magyar
- Icelandic - íslenska
- Indonesian - Bahasa Indonesia
- Irish - Gaeilge
- Italian - italiano
- Japanese - 日本語
- Kannada - ಕನ್ನಡ
- Korean - 한국어
- Latin - Lingua Latina
- Latvian - latviešu
- Lithuanian - lietuvių
- Macedonian - македонски
- Malay - Bahasa Melayu
- Maltese - Malti
- Norwegian - norsk
- Persian - فارسی
- Polish - polski
- Portuguese - português
- Romanian - română
- Russian - русский
- Serbian - Српски
- Slovak - slovenčina
- Slovenian - slovenščina
- Spanish - español
- Swahili - Kiswahili
- Swedish - svenska
- Tamil - தமிழ்
- Telugu - తెలుగు
- Thai - ไทย
- Turkish - Türkçe
- Ukrainian - українська
- Urdu - اردو
- Vietnamese - Tiếng Việt
- Welsh - Cymraeg
- Yiddish - יידיש
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці з огляду на їхнє значення і відповідно до контексту.
У цьому завданні треба заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом слово серед чотирьох наданих варіантів.
Швидко прочитайте текст ігноруючи пропуски, щоб зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова – варіанти відповіді, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення з пропущеним словом, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу після нього.
Пропуск 25 міститься в реченні Due to their simple (25)__________, these shirts became known in the USA as “T-Shirts”.
З-поміж наведених варіантів відповіді colour (колір, фарба), design (дизайн, конструкція), fashion (мода, стиль), print (відбиток, штамп) умову завдання задовольняє design: Завдяки простому дизайну ці сорочки стали відомі в США як футболки.
Правильна відповідь – В.
translator- Afrikaans
- Albanian - shqipe
- Arabic - العربية
- Armenian - Հայերէն
- Azerbaijani - azərbaycanca
- Basque - euskara
- Belarusian - беларуская
- Bengali - বাংলা
- Bulgarian - български
- Catalan - català
- Chinese - 中文(简体中文)
- Chinese - 中文 (繁體中文)
- Croatian - hrvatski
- Czech - čeština
- Danish - dansk
- Dutch - Nederlands
- English
- Esperanto - esperanto
- Estonian - eesti
- Filipino
- Finnish - suomi
- French - français
- Galician - galego
- Georgian - ქართული
- German - Deutsch
- Greek - Ελληνικά
- Gujarati - ગુજરાતી
- Haitian Creole - kreyòl ayisyen
- Hebrew - עברית
- Hindi - हिन्दी
- Hungarian - magyar
- Icelandic - íslenska
- Indonesian - Bahasa Indonesia
- Irish - Gaeilge
- Italian - italiano
- Japanese - 日本語
- Kannada - ಕನ್ನಡ
- Korean - 한국어
- Latin - Lingua Latina
- Latvian - latviešu
- Lithuanian - lietuvių
- Macedonian - македонски
- Malay - Bahasa Melayu
- Maltese - Malti
- Norwegian - norsk
- Persian - فارسی
- Polish - polski
- Portuguese - português
- Romanian - română
- Russian - русский
- Serbian - Српски
- Slovak - slovenčina
- Slovenian - slovenščina
- Spanish - español
- Swahili - Kiswahili
- Swedish - svenska
- Tamil - தமிழ்
- Telugu - తెలుగు
- Thai - ไทย
- Turkish - Türkçe
- Ukrainian - українська
- Urdu - اردو
- Vietnamese - Tiếng Việt
- Welsh - Cymraeg
- Yiddish - יידיש
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці з огляду на їхнє значення і відповідно до контексту.
У цьому завданні треба заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом слово серед чотирьох наданих варіантів.
Швидко прочитайте текст ігноруючи пропуски, щоб зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова – варіанти відповіді, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення з пропущеним словом, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу після нього.
Проаналізувавши речення з пропуском 26 і наведені варіанти відповіді success (успіх, удача), profit (користь, прибуток), income (дохід, заробіток) і progress (прогрес, розвиток), можна дійти висновку, що лише success вписується в речення граматично й за змістом і відповідає контексту: У 60-ті роки люди почали фарбувати й наносити трафарети на базову вовняну футболку, роблячи її комерційно ще успішнішою (In the 60s people began to tie-dye and screen-print the basic cotton T-Shirt making it an even bigger commercial success).
Правильна відповідь – А.
translator- Afrikaans
- Albanian - shqipe
- Arabic - العربية
- Armenian - Հայերէն
- Azerbaijani - azərbaycanca
- Basque - euskara
- Belarusian - беларуская
- Bengali - বাংলা
- Bulgarian - български
- Catalan - català
- Chinese - 中文(简体中文)
- Chinese - 中文 (繁體中文)
- Croatian - hrvatski
- Czech - čeština
- Danish - dansk
- Dutch - Nederlands
- English
- Esperanto - esperanto
- Estonian - eesti
- Filipino
- Finnish - suomi
- French - français
- Galician - galego
- Georgian - ქართული
- German - Deutsch
- Greek - Ελληνικά
- Gujarati - ગુજરાતી
- Haitian Creole - kreyòl ayisyen
- Hebrew - עברית
- Hindi - हिन्दी
- Hungarian - magyar
- Icelandic - íslenska
- Indonesian - Bahasa Indonesia
- Irish - Gaeilge
- Italian - italiano
- Japanese - 日本語
- Kannada - ಕನ್ನಡ
- Korean - 한국어
- Latin - Lingua Latina
- Latvian - latviešu
- Lithuanian - lietuvių
- Macedonian - македонски
- Malay - Bahasa Melayu
- Maltese - Malti
- Norwegian - norsk
- Persian - فارسی
- Polish - polski
- Portuguese - português
- Romanian - română
- Russian - русский
- Serbian - Српски
- Slovak - slovenčina
- Slovenian - slovenščina
- Spanish - español
- Swahili - Kiswahili
- Swedish - svenska
- Tamil - தமிழ்
- Telugu - తెలుగు
- Thai - ไทย
- Turkish - Türkçe
- Ukrainian - українська
- Urdu - اردو
- Vietnamese - Tiếng Việt
- Welsh - Cymraeg
- Yiddish - יידיש
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці з огляду на їхнє значення і відповідно до контексту.
У цьому завданні треба заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом слово серед чотирьох наданих варіантів.
Швидко прочитайте текст ігноруючи пропуски, щоб зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова – варіанти відповіді, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення з пропущеним словом, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу після нього.
Проаналізувавши речення з пропуском 27 і запропоновані варіанти відповіді went (ходити, їхати), came (приходити, ставати), moved (рухатися, пересуватися) й entered (уходити в), можна дійти висновку, що лише came підходить граматично і за змістом: Advances in printing and dying allowed more variety and the Tank Top, Muscle Shirt, Scoop Neck, V-Neck, and many other variations of the T-Shirt came into fashion (Досягнення у друкуванні та фарбуванні надало різноманітності, тож майки, футболки з круглим вирізом, із V-подібним вирізом, спортивні з довгими рукавами й багато інших варіацій футболок ввійшло в моду).
Правильна відповідь – В.
translator- Afrikaans
- Albanian - shqipe
- Arabic - العربية
- Armenian - Հայերէն
- Azerbaijani - azərbaycanca
- Basque - euskara
- Belarusian - беларуская
- Bengali - বাংলা
- Bulgarian - български
- Catalan - català
- Chinese - 中文(简体中文)
- Chinese - 中文 (繁體中文)
- Croatian - hrvatski
- Czech - čeština
- Danish - dansk
- Dutch - Nederlands
- English
- Esperanto - esperanto
- Estonian - eesti
- Filipino
- Finnish - suomi
- French - français
- Galician - galego
- Georgian - ქართული
- German - Deutsch
- Greek - Ελληνικά
- Gujarati - ગુજરાતી
- Haitian Creole - kreyòl ayisyen
- Hebrew - עברית
- Hindi - हिन्दी
- Hungarian - magyar
- Icelandic - íslenska
- Indonesian - Bahasa Indonesia
- Irish - Gaeilge
- Italian - italiano
- Japanese - 日本語
- Kannada - ಕನ್ನಡ
- Korean - 한국어
- Latin - Lingua Latina
- Latvian - latviešu
- Lithuanian - lietuvių
- Macedonian - македонски
- Malay - Bahasa Melayu
- Maltese - Malti
- Norwegian - norsk
- Persian - فارسی
- Polish - polski
- Portuguese - português
- Romanian - română
- Russian - русский
- Serbian - Српски
- Slovak - slovenčina
- Slovenian - slovenščina
- Spanish - español
- Swahili - Kiswahili
- Swedish - svenska
- Tamil - தமிழ்
- Telugu - తెలుగు
- Thai - ไทย
- Turkish - Türkçe
- Ukrainian - українська
- Urdu - اردو
- Vietnamese - Tiếng Việt
- Welsh - Cymraeg
- Yiddish - יידיש
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні треба заповнити пропуск, вибравши необхідне за граматичною формою слово серед чотирьох наведених варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоб зрозуміти його тему. Уважно прочитайте граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Проаналізуйте не тільки зміст речення, а і його структуру. Обов’язково зверніть увагу на речення, що передує реченню з пропуском та розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Речення з пропуском 28 означає: Шотландський інженер 19 століття, Роберт Стівенсон, який активно займався проєктуванням перших маяків, шукав колір альтернативний білому … (The 19th-century Scottish engineer Robert Stevenson, who was active in designing early lighthouses, (28) __________ for an alternative colour to white …).
Серед запропонованих варіантів відповіді лише looked відповідає контексту й узгоджується граматично, тому що є присудком, що виражений дієсловом у Past Simple і називає просту минулу дію.
Правильна відповідь – В.
translator- Afrikaans
- Albanian - shqipe
- Arabic - العربية
- Armenian - Հայերէն
- Azerbaijani - azərbaycanca
- Basque - euskara
- Belarusian - беларуская
- Bengali - বাংলা
- Bulgarian - български
- Catalan - català
- Chinese - 中文(简体中文)
- Chinese - 中文 (繁體中文)
- Croatian - hrvatski
- Czech - čeština
- Danish - dansk
- Dutch - Nederlands
- English
- Esperanto - esperanto
- Estonian - eesti
- Filipino
- Finnish - suomi
- French - français
- Galician - galego
- Georgian - ქართული
- German - Deutsch
- Greek - Ελληνικά
- Gujarati - ગુજરાતી
- Haitian Creole - kreyòl ayisyen
- Hebrew - עברית
- Hindi - हिन्दी
- Hungarian - magyar
- Icelandic - íslenska
- Indonesian - Bahasa Indonesia
- Irish - Gaeilge
- Italian - italiano
- Japanese - 日本語
- Kannada - ಕನ್ನಡ
- Korean - 한국어
- Latin - Lingua Latina
- Latvian - latviešu
- Lithuanian - lietuvių
- Macedonian - македонски
- Malay - Bahasa Melayu
- Maltese - Malti
- Norwegian - norsk
- Persian - فارسی
- Polish - polski
- Portuguese - português
- Romanian - română
- Russian - русский
- Serbian - Српски
- Slovak - slovenčina
- Slovenian - slovenščina
- Spanish - español
- Swahili - Kiswahili
- Swedish - svenska
- Tamil - தமிழ்
- Telugu - తెలుగు
- Thai - ไทย
- Turkish - Türkçe
- Ukrainian - українська
- Urdu - اردو
- Vietnamese - Tiếng Việt
- Welsh - Cymraeg
- Yiddish - יידיש
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні треба заповнити пропуск, вибравши необхідне за граматичною формою слово серед чотирьох наведених варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоб зрозуміти його тему. Уважно прочитайте граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Проаналізуйте не тільки зміст речення, а і його структуру. Обов’язково зверніть увагу на речення, що передує реченню з пропуском та розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 29 міститься в реченні: Серед джерел світла й кольорового скла, доступних у той час, він виявив, що червоний був особливо інтенсивним світлом (Of the light sources and (29) _________ glasses available at the time, he found that red was a particularly intense light). У реченні пропущено означення.
З-поміж наведених варіантів відповіді лише coloured узгоджується граматично і відповідає контексту за змістом.
Правильна відповідь – D.
translator- Afrikaans
- Albanian - shqipe
- Arabic - العربية
- Armenian - Հայերէն
- Azerbaijani - azərbaycanca
- Basque - euskara
- Belarusian - беларуская
- Bengali - বাংলা
- Bulgarian - български
- Catalan - català
- Chinese - 中文(简体中文)
- Chinese - 中文 (繁體中文)
- Croatian - hrvatski
- Czech - čeština
- Danish - dansk
- Dutch - Nederlands
- English
- Esperanto - esperanto
- Estonian - eesti
- Filipino
- Finnish - suomi
- French - français
- Galician - galego
- Georgian - ქართული
- German - Deutsch
- Greek - Ελληνικά
- Gujarati - ગુજરાતી
- Haitian Creole - kreyòl ayisyen
- Hebrew - עברית
- Hindi - हिन्दी
- Hungarian - magyar
- Icelandic - íslenska
- Indonesian - Bahasa Indonesia
- Irish - Gaeilge
- Italian - italiano
- Japanese - 日本語
- Kannada - ಕನ್ನಡ
- Korean - 한국어
- Latin - Lingua Latina
- Latvian - latviešu
- Lithuanian - lietuvių
- Macedonian - македонски
- Malay - Bahasa Melayu
- Maltese - Malti
- Norwegian - norsk
- Persian - فارسی
- Polish - polski
- Portuguese - português
- Romanian - română
- Russian - русский
- Serbian - Српски
- Slovak - slovenčina
- Slovenian - slovenščina
- Spanish - español
- Swahili - Kiswahili
- Swedish - svenska
- Tamil - தமிழ்
- Telugu - తెలుగు
- Thai - ไทย
- Turkish - Türkçe
- Ukrainian - українська
- Urdu - اردو
- Vietnamese - Tiếng Việt
- Welsh - Cymraeg
- Yiddish - יידיש
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні треба заповнити пропуск, вибравши необхідне за граматичною формою слово серед чотирьох наведених варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоб зрозуміти його тему. Уважно прочитайте граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Проаналізуйте не тільки зміст речення, а і його структуру. Обов’язково зверніть увагу на речення, що передує реченню з пропуском та розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 30 міститься в реченні: Серед джерел світла й кольорового скла, доступних у той час, він виявив, що червоний був особливо інтенсивним світлом, його можна було побачити з найбільшої відстані (Of the light sources and coloured glasses available at the time, he found that red was a particularly intense light, meaning it could (30) __________ from the greatest distance). У реченні пропущено частину присудка.
Підмет (it) не виконує дію самостійно, а дія виконується над ним, тому присудок має пасивну форму.
Умову завдання задовольняє варіант be seen (був побачений).
Правильна відповідь – B.
translator- Afrikaans
- Albanian - shqipe
- Arabic - العربية
- Armenian - Հայերէն
- Azerbaijani - azərbaycanca
- Basque - euskara
- Belarusian - беларуская
- Bengali - বাংলা
- Bulgarian - български
- Catalan - català
- Chinese - 中文(简体中文)
- Chinese - 中文 (繁體中文)
- Croatian - hrvatski
- Czech - čeština
- Danish - dansk
- Dutch - Nederlands
- English
- Esperanto - esperanto
- Estonian - eesti
- Filipino
- Finnish - suomi
- French - français
- Galician - galego
- Georgian - ქართული
- German - Deutsch
- Greek - Ελληνικά
- Gujarati - ગુજરાતી
- Haitian Creole - kreyòl ayisyen
- Hebrew - עברית
- Hindi - हिन्दी
- Hungarian - magyar
- Icelandic - íslenska
- Indonesian - Bahasa Indonesia
- Irish - Gaeilge
- Italian - italiano
- Japanese - 日本語
- Kannada - ಕನ್ನಡ
- Korean - 한국어
- Latin - Lingua Latina
- Latvian - latviešu
- Lithuanian - lietuvių
- Macedonian - македонски
- Malay - Bahasa Melayu
- Maltese - Malti
- Norwegian - norsk
- Persian - فارسی
- Polish - polski
- Portuguese - português
- Romanian - română
- Russian - русский
- Serbian - Српски
- Slovak - slovenčina
- Slovenian - slovenščina
- Spanish - español
- Swahili - Kiswahili
- Swedish - svenska
- Tamil - தமிழ்
- Telugu - తెలుగు
- Thai - ไทย
- Turkish - Türkçe
- Ukrainian - українська
- Urdu - اردو
- Vietnamese - Tiếng Việt
- Welsh - Cymraeg
- Yiddish - יידיש
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні треба заповнити пропуск, вибравши необхідне за граматичною формою слово серед чотирьох наведених варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоб зрозуміти його тему. Уважно прочитайте граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Проаналізуйте не тільки зміст речення, а і його структуру. Обов’язково зверніть увагу на речення, що передує реченню з пропуском та розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 31 міститься в реченні So, in maritime signaling red became an alternative to white, and was later adopted by the Admiralty in 1852 (31) __________ the port-side on steam vessels (Так у морській сигналізації червоний колір став альтернативою білому, і, пізніше, 1852 року був затверджений Адміралтейством для позначення лівого борту на пароплавах).
Серед наведених варіантів відповіді to mark, marked, mark і was marked) лише to mark узгоджується з контекстом граматично відповідно до правил використання інфінітива.
Правильна відповідь – A.
translator- Afrikaans
- Albanian - shqipe
- Arabic - العربية
- Armenian - Հայերէն
- Azerbaijani - azərbaycanca
- Basque - euskara
- Belarusian - беларуская
- Bengali - বাংলা
- Bulgarian - български
- Catalan - català
- Chinese - 中文(简体中文)
- Chinese - 中文 (繁體中文)
- Croatian - hrvatski
- Czech - čeština
- Danish - dansk
- Dutch - Nederlands
- English
- Esperanto - esperanto
- Estonian - eesti
- Filipino
- Finnish - suomi
- French - français
- Galician - galego
- Georgian - ქართული
- German - Deutsch
- Greek - Ελληνικά
- Gujarati - ગુજરાતી
- Haitian Creole - kreyòl ayisyen
- Hebrew - עברית
- Hindi - हिन्दी
- Hungarian - magyar
- Icelandic - íslenska
- Indonesian - Bahasa Indonesia
- Irish - Gaeilge
- Italian - italiano
- Japanese - 日本語
- Kannada - ಕನ್ನಡ
- Korean - 한국어
- Latin - Lingua Latina
- Latvian - latviešu
- Lithuanian - lietuvių
- Macedonian - македонски
- Malay - Bahasa Melayu
- Maltese - Malti
- Norwegian - norsk
- Persian - فارسی
- Polish - polski
- Portuguese - português
- Romanian - română
- Russian - русский
- Serbian - Српски
- Slovak - slovenčina
- Slovenian - slovenščina
- Spanish - español
- Swahili - Kiswahili
- Swedish - svenska
- Tamil - தமிழ்
- Telugu - తెలుగు
- Thai - ไทย
- Turkish - Türkçe
- Ukrainian - українська
- Urdu - اردو
- Vietnamese - Tiếng Việt
- Welsh - Cymraeg
- Yiddish - יידיש
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на
Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні треба заповнити пропуск, вибравши необхідне за граматичною формою слово серед чотирьох наведених варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоб зрозуміти його тему. Уважно прочитайте граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Проаналізуйте не тільки зміст речення, а і його структуру. Обов’язково зверніть увагу на речення, що передує реченню з пропуском та розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Речення з пропуском 32 означає: Зелений був прийнятий правого борту, і судна вгледівши зелене світло на інших кораблях мали право проходу (Green was adopted for the starboard-side, and vessels seeing the green light on (32) __________ ships had the right of way). У реченні пропущено займенник, який узгоджується з іменником ships. Серед наданих варіантів відповіді лише other узгоджується граматично із цим іменником, відповідає змісту й задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – B.
translator- Afrikaans
- Albanian - shqipe
- Arabic - العربية
- Armenian - Հայերէն
- Azerbaijani - azərbaycanca
- Basque - euskara
- Belarusian - беларуская
- Bengali - বাংলা
- Bulgarian - български
- Catalan - català
- Chinese - 中文(简体中文)
- Chinese - 中文 (繁體中文)
- Croatian - hrvatski
- Czech - čeština
- Danish - dansk
- Dutch - Nederlands
- English
- Esperanto - esperanto
- Estonian - eesti
- Filipino
- Finnish - suomi
- French - français
- Galician - galego
- Georgian - ქართული
- German - Deutsch
- Greek - Ελληνικά
- Gujarati - ગુજરાતી
- Haitian Creole - kreyòl ayisyen
- Hebrew - עברית
- Hindi - हिन्दी
- Hungarian - magyar
- Icelandic - íslenska
- Indonesian - Bahasa Indonesia
- Irish - Gaeilge
- Italian - italiano
- Japanese - 日本語
- Kannada - ಕನ್ನಡ
- Korean - 한국어
- Latin - Lingua Latina
- Latvian - latviešu
- Lithuanian - lietuvių
- Macedonian - македонски
- Malay - Bahasa Melayu
- Maltese - Malti
- Norwegian - norsk
- Persian - فارسی
- Polish - polski
- Portuguese - português
- Romanian - română
- Russian - русский
- Serbian - Српски
- Slovak - slovenčina
- Slovenian - slovenščina
- Spanish - español
- Swahili - Kiswahili
- Swedish - svenska
- Tamil - தமிழ்
- Telugu - తెలుగు
- Thai - ไทย
- Turkish - Türkçe
- Ukrainian - українська
- Urdu - اردو
- Vietnamese - Tiếng Việt
- Welsh - Cymraeg
- Yiddish - יידיש
Побажання та зауваження будь ласка пишіть на