Розділ: Мультитести
Тест: Тренувальний мультитест (5 варіант)
Блок: Математика
Кількість завдань: 21







ТЕМА: Алгебра і початки аналізу. Функції. Функціональна залежність.
Це завдання перевіряє вміння встановлювати властивості числових функцій, заданих графіком.
Функція \(y=f(x)\) визначена й зростає на проміжку \([-3; 2]\), тому більшому значенню аргумента відповідає більше значення функції.
З наведених точок може належати тільки точка \(L(1; 4).\)
Точка \((0; 2)\) належить графіку. Отже, точка з абсцисою \(x=1\) може мати ординату \(y\gt 2.\)
Відповідь: Б.







ТЕМА: Алгебра і початки аналізу. Числа і вирази.
Завдання перевіряє вміння використовувати властивості модуля до розв’язування задач, виконувати тотожні перетворення раціональних, логарифмічних виразів.
1. \(a^0=1.\)
Отже, 1 – Г.
2. \(|a|+a=-a+a=0.\)
За означенням модуля $$ |a|=\left\{\begin{array}{l} a,\ \ \text{якщо}\ \ a\gt 0\\ 0,\ \ \text{якщо}\ \ a=0\\ -a,\ \ \text{якщо}\ \ a\lt 0 \end{array}\right. $$ Отже, 2 – A.
3. \(a\log_22^a=a^2\log_22=a^2.\)
Отже, 3 – B.
Відповідь: 1 – Г, 2 – A, 3 – B.
ТЕМА: Геометрія. Планіметрія. Трикутники. Чотирикутники.
Завдання перевіряє знання про подібні трикутники, властивість середньої лінії трапеції, властивості паралелограма.
\(BO:OK=2:3\), \(P_{ABCM}=84\), \(BC=12.\)
1. \(AB\ ||\ CM\) за умовою \(BC\ ||\ AM\) за властивістю трапеції. \(ABCM\) – паралелограм.
\(P_{ABCM}=2(AB+BC)=2(AB+12)=84\), \(AB=30.\)
Отже, 1 – Б.
2. \(\Delta BOC\) подібний \(\Delta KOM\) (за \(2\) кутами). \(\angle BOC=\angle MOK\) – вертикальні. \(\angle OBC=\angle OKM\) – внутрішні різносторонні.
\begin{gather*} \frac{BC}{MK}=\frac{BO}{OK},\\[6pt] \frac{12}{MK}=\frac 23,\\[6pt] MK=18. \end{gather*}Отже, 2 – B.
3. \(AD=2AM+MK=2\cdot 12+18=24+18=42.\)
Середня лінія трапеції дорівнює $$ \frac{BC+AD}{2}=\frac{12+42}{2}=\frac{54}{2}=27. $$ Отже, 3 – Г.
Відповідь: 1 – Б, 2 – B, 3 – Г.

ТЕМА: Алгебра і початки аналізу. Елементи комбінаторики, початки теорії ймовірносі та елементи статистики. Ймовірність випадкової події.
Це завдання перевіряє знання означення ймовірності події, уміння обчислювати ймовірності випадкових подій, розв'язувати нерівності першого степеня, раціональні.
Цукерок з молочного шоколаду – \(3\), з чорного шоколаду – \(m.\)
Ймовірність навмання витягнути цукерку з молочного шоколаду $$ P=\frac{3}{3+m}. $$
Якщо ймовірність менше \(0\mathord{,}25\), то
\begin{gather*} \frac{3}{3+m}\lt 0\mathord{,}25,\\[6pt] \frac{3}{3+m}\lt \frac 14,\\[6pt] \frac{3}{3+m}-\frac 14\lt 0,\\[6pt] \frac{12-(3+m)}{4\cdot (3+m)}\lt 0,\\[6pt] \frac{9-m}{4\cdot (3+m)}\lt 0. \end{gather*}Оскільки знаменник дробу набуває тільки додатні значення, то
\begin{gather*} 9-m\lt 0,\\[7pt] -m\lt -9,\\[7pt] m\gt 9. \end{gather*}\(m\) – кількість цукерок, тому набуває цілі, додатні значення. \(m=10.\)
Відповідь: \(10.\)





