ЗНО онлайн 2012 року з англійської мови – основна сесія
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Ви маєте вісім заголовків і п’ять автентичних текстів. Вам необхідно підібрати заголовок до кожного тексту. Пам’ятайте, що три заголовки будуть зайвими.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть підібрати заголовок до тексту.
Ключовими у цьому тексті є фрази «a polite gesture indicating friendship and acceptance», «strangers joined right hands as a pledge of non-aggression» і «demonstrating that neither party was about to use a weapon», які дають нам зрозуміти, що основною темою оголошення є пояснення значення рукостискання. Цей поширений жест демонструє доброзичливість і мирні наміри.
Переглянувши варіанти заголовків, визначаємо, що саме варіант «Demonstrate your peaceful intentions» (Демонструє ваші мирні наміри), відповідає змісту цього оголошення.
Правильна відповідь – Н.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають його основну тему.
Вони допоможуть підібрати заголовок до тексту.
Ключовими словами у цьому тексті є «indicates that all is well or perfect» –, означає, що все добре або ідеально, «the letter “O” indicating that something was as perfect as a circle» – буква «О» означає, що щось було таке ідеальне, як коло. А серед варіантів заголовків знаходимо варіант «Show that everything is fine» (Показує, що все добре), який відповідає змісту тексту.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають його основну тему. Вони допоможуть підібрати заголовок до тексту.
У тексті розповідається про історію виникнення жесту, коли великим пальцем руки вказують уверх або вниз. Ключовими у цьому тексті є фрази «indicates “I like that”» (означає «мені подобається це»), « the emperor supposedly ordered life or death for a gladiator by turning thumbs up or thumbs down» (імператор пропонував вибрати життя або смерть для гладіатора, вказуючи великим пальцем уверх або вниз).
Переглянувши варіанти відповідей, ми бачимо, що варіант «Indicate approval or disapproval» (означає схвалення або несхвалення) відповідає темі тексту.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть e ньому ключові слова/фрази, що визначають його основну тексту. Вони допоможуть підібрати заголовок до тексту.
Ключовою фразою, що визначає тему цього тексту, є «Crossing one’s fingers serves as protection from bad luck or from the penalties associated with lying» (Жест, коли схрещують пальці, служить захистом від невдачі або від покарання, що пов’язане з обманом (брехнею)). Саме ця фраза дає нам можливість вибрати заголовок до цього тексту – «Guard against negative consequences» (Охороняє від негативних наслідків).
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну його тему.
Вони допоможуть підібрати заголовок до тексту.
Ключовими фразами в цьому тексті є фрази «people react to situations that may be unpleasant» (люди реагують на ситуацію, що може бути неприємною), «stick out their tongues to tease each other» (висовують їхні язики, щоб подражнити один одного), «stick out their tongues in reaction to activities requiring close concentration» (висовують їхні язики, реагуючи на діяльність, що вимагає особливої зосередженості). Ось чому варіант відповіді «Making fun or just being focused» (Кепкувати або бути зосередженим) буде єдиним можливим з усіх запропонованих варіантів.
Правильна відповідь – E.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання Ви повинні уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчаюче читання. Потім прочитайте запитання, а також варіанти відповідей до них. Визначте частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе Вам вибрати правильну відповідь із запропонованих.
Це запитання стосується першого абзацу в тексті. Саме тут ми знаходимо інформацію про те, що містер Хемптон знав або вважав, що знає, про підлітків: «…Russell Hampton knows a thing or two about teenagers. Or he thought as much until he was driving his 14-tear-old daughter» Тобто, до поїздки, про яку йдеться в тексті, він уважав, що знає багато про підлітків.
Серед запропонованих варіантів відповідей лише один відповідає контексту: «He used to think he understood youngsters» (Він раніше думав, що знав підлітків).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Щоб відповісти на це запитання, треба переглянути третій і четвертий абзаци тексту.
Саме в них ідеться про те, що містер Хемптон, помітивши, що його донька пише смс-повідомлення, зробив їй зауваження. Він вважав її поведінку нечемною стосовно її друзів, які перебували поруч. Але виявилось, що не бажаючи, щоб містер Хемптон чув їхню розмову, підлітки переписувались між собою: «But, Dad, we texting each other,» she replied. «I don’t want you to hear what I’m saying».
А серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо варіант «They wanted to keep their conversation private», що й буде правильною відповіддю.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Щоб відповісти на це запитання, треба переглянути весь текст і проаналізувати всі варіанти відповідей. Зверніть увагу на те, що правильною відповіддю буде твердження, у якому вміщено інформацію, що є неправдивою відносно контексту.
Варіант А Mr. Hampton tried to teach his daughter good manners (Містер Хемптон намагався навчити свою доньку гарних манер). У тексті дійсно йдеться про те, що містер Хемптон зробив зауваження своїй доньці стосовно її поведінки (третій абзац), адже, на його думку, було нечемно з її боку стосовно друзів писати смс-повідомлення у їхній присутності й не звертати на них увагу. Цей варіант відповіді не може бути правильним.
Варіант B Katie was sceptical about her father’s views and remarks (Кеті поставилася скептично до зауважень і суджень її тата) не може бути правильною відповіддю, адже в тексті є інформація про те, що Кеті скептично поставилася до реплік тата про відомого кіноактора: «Katie rolled her eyes at me as if to say, ‘Oh Dad , you are so out of it’» (Кеті, округливши очі, подивилася на мене, начебто говорячи: «Тато, ти абсолютно не розумієш про що говориш»).
Варіант С The generation gap has deepened due to technological advances (Проблема батьків і дітей поглибилась у результаті поширення нових технологій) також не може вважатися правильною відповіддю, адже про це ми читаємо у тексті (п’ятий, шостий абзаци): «And the computer … has given even young children virtual lives distinctly separate from those of their parents and siblings» (Комп’ютер надав навіть молодшим дітям віртуальне життя, чітко відокремлене від життя їхніх батьків, братів і сестер).
І лише варіант D It was easy for Alexander Bell to communicate with his daughters (Александру Беллю було легко спілкуватися зі своїми доньками) є правильною відповіддю, адже є неправдивим щодо контексту. Ми нічого не знаємо про спілкування Белля з його доньками, а в текстійдеться лише про те, що йому і його донькам не відомі способи спілкування, які використовують сучасні діти та дорослі «Adults and teenagers alike found a form of easy communication unknown to the inventor of the telephone, Alexander Bell, and his daughters».
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Щоб відповісти на це запитання, треба переглянути весь текст і проаналізувати всі варіанти відповідей.
Варіант А They run away from present-day reality (вони тікають від реальності) не відповідає контексту. Навпаки, у тексті розповідається, що підлітки швидше «знаходять спільну мову» з різними електронними засобами, ніж дорослі.
Твердження В They use the Internet to hide their identity (вони використовують Інтернет, щоб заховати свою індивідуальність) також є неправильним. Навпаки, вони користуються Інтернетом, щоб створити своє віртуальне життя (п’ятий, шостий абзаци).
Варіант D They prefer texting to any other forms of communication (вони надають перевагу спілкуванню за допомогою смс-повідомлень перед іншими формам спілкування) не може бути правильною відповіддю, адже про це в тексті немає ніякої інформації.
Правильною відповіддю буде варіант С They use cellphone to form their own community (вони використовують мобільні телефони, щоб створити своє особисте суспільство), що підтверджується контекстом: «Children …rely on personal technological devices like cellphones to define themselves and create social circles apart from their families…»
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Відповідь на це запитання міститься в останньому абзаці тексту: «No one creates a new technology really understanding how it will be used or how it can change a society» (Ніхто з тих, хто створює нову технологію, насправді не розуміє як вона буде використана або як вона може змінити суспільство)
Серед чотирьох запропонованих варіантів відповідей тільки варіант А They can rarely predict the effect of their inventions (вони рідко можуть спрогнозувати вплив їхнього винаходу) відповідає контексту.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні Ви маєте вісім тверджень і шість автентичних оголошень. Вам необхідно знайти оголошення, e якому міститься інформація, надана в одному з тверджень. Пам’ятайте, що два твердження будуть зайвими.
Уважно перегляньте оголошення. Необхідно звертати увагу на всю інформацію, вміщену в оголошенні, наприклад, години роботи, номери телефонів, ціни тощо.
У цьому оголошенні йдеться про оглядовий тур по Лондону. А також дізнаємося, що ми маємо можливість самостійно спланувати свою екскурсію й вибрати з понад 50 визначних пам’яток ті, які нам більше всього хочеться побачити (Create your own tour, with over 50 stops to choose from).
Серед запропонованих тверджень є варіант F you to plan your own city sightseeing tour, що відповідає змісту вміщеній в оголошенні інформації.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У цьому оголошенні пропонуються ідеї для подорожі маленьких груп туристів або окремих проникливих туристів (private travel ideas for solo tours and small-group tours for discerning travelers).
Серед запропонованих тверджень знаходимо варіант A tours perfectly suited for single travelers (тури, що чудово підходять одиноким подорожувальникам), що відповідає інформації, уміщеній в оголошенні.
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У цьому оголошенні пропонуються взяти участь у круїзі європейськими річками з відвідуванням різних видатних і середньовічних міст (… follow the Rhine to Cologne. Journey on the main river whilst you relax on board and enjoy tours of medieval cities).
А серед варіантів відповідей знаходимо твердження E sightseeing tours round some ancient cities (тур з огляду визначних місць у деяких стародавніх містах), яке відповідає змісту оголошення.
Правильна відповідь – E.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У цьому оголошенні пропонується ознайомитися з різними способами життя, відвідавши під час пішохідного походу історичні місця, познайомитись з сучасною культурою, звичаями та кухнею місцевих жителів (Discover different ways of life through hiking, explore historical sites…).
А в твердженні G a chance to experience new places on foot (нагода познайомитися з новими місцями, пересуваючись пішки), якраз ідеться про можливість, що пропонується клієнтам.
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
В оголошенні пропонується тур до Південної Америки та Фолклендських островів, до якого входить переліт літаком Boeing 757. А серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо варіант B a travel by a modern comfortable plane, що відповідає інформації, вміщеній в оголошенні.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
В оголошенні пропонується тур по Європі: Discover Glorious Europe by Glacier Express (відкрий знамениту Європу на швидкісному поїзді Glacier).
І саме у твердженні D an opportunity to discover Europe by train (нагода відвідати Європу на поїзді) йдеться про таку можливість.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
У цьому завданні на заповнення пропусків необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно прочитайте частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом, обираючи правильну відповідь, та аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Вибираючи правильну відповідь, не забувайте про зміст. Вибрані вами частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, але й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
У реченні «The job of a lollipop person is to walk to the middle of the road at a suitable time (17) _________.» потрібно вставити пропущену частину, яка містить додаткову інформацію, що пояснює, як потрібно вийти на середину дороги. Переглянувши надані варіанти відповідей, вибираємо ті з них, які містять таку інформацію і підходять для заповнення цього пропуску. Таких варіантів два: D holding up the sign (тримаючи піднятим знак) та E to cross the road safely (перейти дорогу без ризику). З цих двох варіантів, що підходять за змістом, лише варіант D підходить граматично.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Пропуск міститься в другій частині першого речення, у якій пояснюється, що вихід зі знаком на середину дороги (за змістом першої частини речення) є законною вимогою для учасників дорожнього руху.
А в пропущеній частині, мабуть, пояснюється що то за вимога. Переглянувши надані варіанти відповідей, впевнюємось, що лише варіант A to stop at this command (зупинитися по цій команді) підходить за змістом та граматично.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Пропуск міститься в реченні: The lollipop man/lady will signal that it is all right (19) _______. За змістом пропущено частину речення, у якій пояснюється, про що сигналять регулювальники з піднятим знаком у руках.
Лише варіант E to cross the road safely (переходити дорогу без ризику) не тільки відповідає змісту, але й уписується в граматичну структуру речення.
Правильна відповідь – E.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Розглянемо пропуск 20: « As a result, the work has always appealed more to people who were just seeking (20) _______».
Нам потрібно знайти частину речення, у якій міститься інформація про те, що шукають люди, які працюють регулювальниками. За граматичною структурою підходять два варіанти відповідей: G to supplement their income (збільшити свої прибутки) та F to assist adults with crossing, too (допомогти дорослим перейти дорогу також). Але за змістом підходить лише відповідь G: Як результат, ця робота представлена людьми, хто шукає як збільшити свої прибутки.
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
У пропущеній частині речення говориться про тих, хто працює регулювальниками зі знаком й допомагає переходити дорогу.
Ці люди раніше працювали патрульними, виконуючи інші обов’язки (who had previously run crossing patrols, to perform other duties). Єдиний варіант, що відповідає змісту й підходить граматично, це варіант B to enable policemen (бувші поліцейські).
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту та вміння розпізнавати зв’язки між частинами тексту.
Проаналізувавши речення з пропуском 22 (У 2001 році в Європі патрульним було надано додаткове право…), а також речення, що стоїть після нього (… слово «діти» було замінено символом …), можемо зробити висновок, що правильною відповіддю буде варіант F to assist adults with crossing, too (допомогти дорослим перейти дорогу також), який відповідає контексту: In 2001 in Europe patrollers were given extra powers allowing them to assist adults with crossing, too (У 2001 році в Європі патрульним було надано додаткове право допомагати також дорослим переходити дорогу).
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
У цьому завданні пропонується заповнити пропуски словами, вибравши необхідне за змістом слово серед чотирьох наданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоб зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Обираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У цьому реченні йдеться про заключну серію фільму про Гаррі Поттера «Harry Potter and the Deathly Hallows» («Гаррі Поттер і смертельні реліквії»). Серед запропонованих варіантів вибираємо варіант C final, тому що саме це слово має значення «заключна, фінальна, остання», що відповідає контексту (A past (минулий, колишній), B definitive (визначальний, повний), D complete (повний, досконалий))
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
У реченні з пропуском 24 йдеться про те, що до виходу фільму про Гаррі Поттера першість у касових зборах тримав фільм про Бетмена, і саме цей фільм якийсь час був рекордсменом з касових зборів.
Проаналізувавши надані варіанти відповідей (A initial (початковий, первісний), В previous (попередній), C first (перший), D eventual (кінцевий, остаточний)), вибираємо варіант В previous (попередній), що відповідає змісту речення «The previous opening weekend record was held…» (Рекорд попереднього вікенду утримувався …)
Правильна відповідь – B.
.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Для заповнення цього пропуску треба вибрати відповідний прийменник.
Розглянувши запропоновані варіанти відповідей до цього пропуску (A by (повз близько, поруч – указує на особу, діяча, часто після дієслова в пасиві), B on (на – вказує на знаходження на чому-небудь або на поверхні чого-небудь), C with (з – вказує на сумісність з кимось/чимось), D over (над, через – указує на знаходження або рух над чим-небудь, нагорі, зверху), вибираємо варіант A by, що відповідає змісту речення (рекорд утримувався (ким?) фільмом про Бетмена).
Отже, правильним є варіант А.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Цей пропуск розташований у тому ж реченні, що й попередній: «The previous opening weekend record was held by Batman film The Dark Knight, (26) __________ took $10m.».
Проаналізувавши надані варіанти відповідей, з упевненістю можемо сказати, що лише варіант В which (котрий) уписується в речення граматично й за змістом, тому що саме сполучний займенник which використовується в сполученні з іменниками, що називають неживий предмет (у цьому випадку – фільм) для з’єднання частин складних речень.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
У цьому реченні йдеться про фанатів, які годинами можуть стояти в чергах за квитками, аби тільки бути серед перших, хто побачить фільм (Fans around the world (27) __________ for hours to be among the first to see the film).
Розглянувши запропоновані варіанти відповідей, можна впевнено сказати, що варіанти А hoped (сподівались), B imagined (уявляли, припускали) та C held (утримували) не можуть бути використані в цьому контексті. Адже всі ці три варіанти не відповідають змісту речення й граматично не вписуються в нього. І лише варіант D queued (стояли в черзі) є правильною відповіддю: «Фанати по всьому світу стояли годинами в черзі …».
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
У цьому реченні йдеться про те, що більшість кінотеатрів демонстрували фільм у 3D форматі, що злегка підвищило ціну квитка.
І лише варіант C price відповідає контексту (the ticket price). А варіанти A interest (інтерес, зацікавленість ), B need (потреба) та D importance (важливість, значущість) не відповідають змісту.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
У реченні з пропуском 29 йдеться про те, що серіал про Гаррі Поттера зібрав (заробив) більше ніж 4 мільярди фунтів по всьому світові (The (29) __________ Potter film series has so far earned more than 4bn worldwide…).
Серед запропонованих варіантів (A full (наповнений до країв), B all (усе, усякий), C absolute (досконалий, безумовний), D entire (повний, цілий, увесь)) тільки варіант D entire відповідає змісту цього речення, а тому є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту.
Проаналізувавши зміст речення «A billion dollars is (30) __________ going to happen …» (Мільярд доларів, безсумнівно, буде зібрано …), впевнюємося, що серед запропонованих варіантів відповідей (A extremely (надзвичайно), B definitely (точно, безсумнівно), C strictly (строго, чітко), D strongly (сильно, рішуче) тільки варіант B підходить і граматично, і за змістом.
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їхнє значення, відповідно до контексту.
У цьому реченні йдеться про те, що пройшло вже десять років з тих пір, як перший фільм серіалу вийшов на екрани. У цьому реченні пропущено прийменник.
Проаналізувавши надані варіанти відповідей (A since (з тих пір), B of (вказує на належність, приналежність, джерело, походження) ), C as (як (може вводити підрядні означальні речення)), D from (з (вказує на початковий момент процесу)), упевнюємось, що саме варіант A since буде правильною відповіддю.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці, ураховуючи їхнє значення, відповідно до контексту.
Даний пропуск знаходиться в тому самому реченні, що й попередній: «It has been 10 years since the first movie in the series, Harry Potter and the Philosopher’s Stone, was (32) _________.»
(Пройшло вже 10 років з тих пір, як перший фільм серіалу, «Гаррі Поттер і філософський камінь», був випущений (вийшов на екрани)).
Серед запропонованих варіантів відповідей (А released (випущений), B done (здійснений), C prepared (підготовлений), D delivered (доставлений)) лише варіант А released підходить за змістом.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні пропонується заповнити пропуски словами, вибравши необхідне за граматичною формою слово серед чотирьох наданих варіантів.
Швидко прочитайте текст? ігноруючи пропуски, щоб зрозуміти його тему. Уважно прочитайте граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Проаналізуйте не тільки зміст речення, а і його структуру. Обов’язково зверніть увагу на речення, що передує реченню з пропуском s розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні «There were ( 33) __________ events, ….» пропущено прислівник. Необхідно з’ясувати, яку форму прислівника з наданих варіантів, потрібно вставити d речення. Серед запропонованих варіантів тільки варіант D few (мало) відповідає граматично та змісту цього речення.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Цей пропуск знаходиться в тому ж реченні, що й попередній: «There were few events,and only free men who (34) __________ Greek could compete, instead of athletes from any country.»
Серед запропонованих варіантів відповідей тільки варіант A spoke є правильною відповіддю. Адже відповідно до правил узгодження дієслівних часів, якщо в головному реченні складнопідрядного речення присудок стоїть у минулому часі (were), то він вимагає минулого часу присудка підрядного речення.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Пропуск 35 знаходиться у реченні: «Like our Olympics, though, winning athlets were heroes who made their (35) __________ towns proud» (Утім, як і наші олімпійці, атлети, які перемагали, були героями, якими пишалися їхні рідні міста).
Серед варіантів відповідей (A home’s, B homes, C homes’ та D home) підходить лише варіант D home, який у складі словосполучення home towns у цьому реченні виступає в ролі прикметника (рідні міста).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Проаналізувавши структуру речення, ми бачимо, що з нього вилучено дієприслівник: One young Athenian nobleman defended his political reputation by (36) _________, how he entered seven chariots in the Olympic chariot-race. (Один молодий афінський дворянин захистив свою політичну репутацію, посилаючись на те, як він обійшов сім колісниць під час перегонів на колісницях на Олімпійських іграх).
Такому змісту й граматичній формі відповідає дієприслівник недоконаного виду mentioning.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Речення, у якому міститься цей пропуск перекладається: «Ця велика кількість колісниць, які обійшов (обігнав) дворянин, зробила його і Афіни такими, що виглядають дуже сильними й заможними».
Серед запропонованих варіантів відповідей лише варіант С look підходить за змістом й граматично, тому і є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У цьому реченні перевіряється знання правопису іменників у присвійному відмінку: Although it’s known as the Mona Lisa, (38) __________ famous painting was… (Хоча вона (картина) відома як «Мона Ліза», визначна картина Леонардо да Вінчі була …).
Серед запропонованих відповідей правильним буде лише варіант D Leonardo da Vinci’s.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Пропуск 39 розміщений у тому ж реченні, що й попередній: Although it’s known as the Mona Lisa, Leonardo da Vinci’s famous painting was (39) __________ titled La Giaconda. (Хоча вона (картина) відома як «Мона Ліза», визначна картина Леонардо да Вінчі була спочатку названа «Джаконда»).
Відповідно до контексту, потрібно вставити пропущений прислівник. Серед запропонованих варіантів відповідей прислівник лише у варіанті С originally (спочатку, за походженням).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Це речення перекладається: «Рентгенівські промені виявили, що Леонардо да Вінчі замалював три різні пози … ».
Тобто в цьому реченні пропущено присудок, що стоїть у неозначеному минулому часі. Такій формі відповідає варіант відповіді B revealed.
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Пропуск 41 знаходиться у тому самому реченні, що й попередній пропуск: «Рентгенівські промені виявили, що Леонардо да Вінчі замалював три різні пози до того, як зупинитись на останньому варіанті». Тобто в цьому випадку пропущено дієприкметник теперішнього часу. Такій формі відповідає варіант відповіді A settling.
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
Проаналізувавши структуру речення «The painting of Lisa has no eyebrows because it was the fashion of the time for women (40) __________ them off.» (Зображення Лізи не має брів, тому що для жінок того часу було модним голити їх»), визначаємо, що відповідно до змісту речення пропущене слово є інфінітивом.
Тому правильною буде відповідь to shave.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
Знайшли помилку? Пишіть на
- Усі тести ЗНО з англійської мови онлайн
- Завдання й відповіді ЗНО з англійської мови минулих років
- Усе про тест ЗНО з англійської мови
- Програма ЗНО з англійської мови
- Усе про власне висловлення з англійської мови
- Приклади написання власного висловлення з англійської мови
- Тести ЗНО онлайн з інших предметів
- Дорожня карта учасника ЗНО
- Дорожня карта вступника на бакалавра