ЗНО онлайн 2010 року з англійської мови – основна сесія
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У цьому завданні вісім заголовків і п’ять автентичних текстів. Необхідно добрати заголовок до кожного тексту. Важливо пам’ятати, що три заголовки зайві.
Потрібно швидко переглянути текст і виділити в ньому ключові слова / фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть добрати заголовок до тексту.
Ключовими в цьому тексті є фрази Being loud isn’t a good way to get noticed (бути галасливим – не кращий спосіб, щоби тебе помітили), Quietness and a smile can be more interesting (спокій й усмішка можуть бути цікавішими). Вони дають змогу зрозуміти, що в тексті йдеться про те, що галасом не можна заробити повагу до себе.
Серед наведених варіантів заголовків лише Keep you voice down (Не розмовляй голосно) відповідає змісту цього тексту.
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У цьому завданні вісім заголовків і п’ять автентичних текстів. Необхідно добрати заголовок до кожного тексту. Важливо пам’ятати, що три заголовки зайві.
Потрібно швидко переглянути текст і виділити в ньому ключові слова / фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть добрати заголовок до тексту.
Ключовими в цьому тексті є фрази get your facts right and people will respect your wisdom» (правильно викладай факти, і люди поважатимуть твою мудрість), stay quiet if you’re unsure and people will appreciate your honesty (мовчи, якщо не впевнений, і люди оцінять твою чесність).
Серед наведених варіантів заголовків змісту тексту відповідає Don’t pretend you know everything (Не роби вигляд, що ти знаєш усе).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У цьому завданні вісім заголовків і п’ять автентичних текстів. Необхідно добрати заголовок до кожного тексту. Важливо пам’ятати, що три заголовки зайві.
Потрібно швидко переглянути текст і виділити в ньому ключові слова / фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть добрати заголовок до тексту.
Ключовими в цьому тексті є фрази Toning down your gossip factor (зменш чинник пліток), Gossiping gives negative vibes to other people (Плітки негативно впливають на думку людей про вас).
Умову завдання задовольняє варіант відповіді Don’t talk behind people’s back (Не розмовляй / пліткуй за спинами людей).
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У цьому завданні вісім заголовків і п’ять автентичних текстів. Необхідно добрати заголовок до кожного тексту. Важливо пам’ятати, що три заголовки зайві.
Потрібно швидко переглянути текст і виділити в ньому ключові слова / фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть добрати заголовок до тексту.
Ключовими в цьому тексті є фрази Choose things to do that you love doing and not because everyone else is doing them (вибирай те, що тобі подобається робити, а не те, що роблять усі інші), you might even be the person who starts a new trend (ти можеш навіть стати людиною, що започаткувала новий тренд/напрям). Саме ці фрази дають змогу правильно вибрати з-поміж наведених заголовок до тексту. Це варіант Be original (Будь оригінальним).
Правильна відповідь – H.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
У цьому завданні вісім заголовків і п’ять автентичних текстів. Необхідно добрати заголовок до кожного тексту. Важливо пам’ятати, що три заголовки зайві.
Потрібно швидко переглянути текст і виділити в ньому ключові слова / фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть добрати заголовок до тексту.
Ключовими в цьому тексті є фрази everyone is an individual and that’s what make you who you are» (кожен є особистістю, і це те, що робить тебе тим, хто ти є), If you love who you are, people are more likely to love you too (якщо ти любиш себе таким, яким ти є, то й люди, радше за все, любитимуть тебе теж).
Серед наведених варіантів відповіді правильним є Accept yourself for what you are (Прийміть себе таким, яким ви є).
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім проаналізувати запитання і варіанти відповіді на них. Після цього треба визначити частину тексту (абзац), у якій / якому може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь з-поміж наведених.
У першому абзаці зазначено: … there is a lot that you can do to improve your memory. However, it does mean taking responsibility and making an effort (… є багато чого, що ви можете зробити для поліпшення своєї пам’яті. Однак це означає взяття відповідальності й докладання зусиль).
Умову завдання задовольняє варіант відповіді a result of your self-perfection (результат вашого самовдосконалення).
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім проаналізувати запитання і варіанти відповіді на них. Після цього треба визначити частину тексту (абзац), у якій / якому може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь з-поміж наведених.
Щоби відповісти на це запитання, потрібно переглянути весь текст до висловлення you need to keep your brain fit (потрібно тримати мозок у формі). У тексті автор пропонує кілька способів тренування пам’яті й мозку. Усі вони дієві, а кожен вибирає той спосіб, що йому більше до вподоби. Тобто, головне – тренувати мозок і пам’ять, а спосіб не має значення.
Тому серед запропонованих варіантів контексту відповідає You need to exercise your mind regularly (Вам потрібно тренувати свій мозок постійно / регулярно).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім проаналізувати запитання і варіанти відповіді на них. Після цього треба визначити частину тексту (абзац), у якій / якому може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь з-поміж наведених.
Щоби відповісти на це запитання, потрібно переглянути весь текст. Автор перелічує кілька способів для розвитку та тренування пам’яті тай мозку. Це – поділ речей на групи для запам’ятовування, асоціації з різними предметами, логічні пояснення для запам’ятовування тощо.
Серед запропонованих варіантів умову завдання задовольняє лише For improving your memory you need to make some efforts (Для поліпшення вашої пам’яті потрібно докласти деяких зусиль), тому що будь-які способи тренування пам’яті потребують зусиль.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім проаналізувати запитання і варіанти відповіді на них. Після цього треба визначити частину тексту (абзац), у якій / якому може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь з-поміж наведених.
Проаналізувавши надані варіанти відповіді, можна дійти висновку, що фраза There are only ten ways to improve your memory (Є тільки 10 способів поліпшення пам’яті) не може бути правильною відповіддю, адже таких способів, відповідно до контексту, набагато більше.
Варіанти You need to use special associations to improve your memory (Потрібно використовувати спеціальні асоціації, щоби поліпшити пам’ять) і “Mental aerobics” is the best way to improve your memory («Ментальна аеробіка» – це найліпший спосіб покращити пам’ять) не можуть бути правильними, адже є неправдивими. Ці способи є одними з багатьох інших, що також можуть покращити роботу мозку й саму пам’ять.
Саме тому, відповідно до контексту, єдиною правильною відповіддю є You can follow your own program to improve your memory (Ви можете дотримуватися своєї власної програми, щоби покращити пам’ять), адже кожен вибирає свій спосіб покращення роботи мозку й пам’яті, який йому підходить більше.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім проаналізувати запитання і варіанти відповіді на них. Після цього треба визначити частину тексту (абзац), у якій / якому може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь з-поміж наведених.
У цьому завданні правильний той варіант відповіді, у якому йдеться про інформацію, яка є неправдивою відповідно до контексту. Варіанти An excellent memory is not a God-given talent, it’s hard work, You can choose the most suitable way to improve your memory, Brainwork and physical exercise are both important for improving the memory не можуть бути правильними, адже автор у тексті зазначає, що покращення пам’яті – це важка щоденна праця, що ви можете створити свою персональну програму покращення пам’яті й що фізичні вправи, як і тренування мозку, допомагають поліпшити пам’ять.
Тому правильною відповіддю є варіант Eating high-calorie food makes your memory better, тому що про калорійність їжі, ка допомагає покращити пам’ять, не йдеться в тексті.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім проаналізувати запитання і варіанти відповіді на них. Після цього треба визначити частину тексту (абзац), у якій / якому може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь з-поміж наведених.
У передостанньому абзаці зазначено, що для покращання пам’яті потрібно вживати їжу, багату на корисний жир, що є в рибі (тунець, сардини) або в оливках. А також дуже корисні фрукти й овочі, які містять вітаміни С та Е, а також вітамін В, який є в овочах зеленого кольору й нежирному м’ясі – Vitamin C and E (found in fruits like oranges, strawberries and red grapes) and vitamin B (found in lean meat and green vegetables) are all good “brain food”, too.
Помідори є овочами червоного клольору. Саме тому, відповідно до контексту, правильною відповіддю є To help your memory eating tuna is better than eating tomatoes (Щоби допомогти вашій пам’яті, їсти тунця краще, ніж їсти помідори).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні є вісім тверджень і шість автентичних текстів. Необхідно вибрати текст, у якому міститься інформація, надана в одному з тверджень. Важливо пам’ятати, що два твердження зайві.
Спочатку потрібно прочитати твердження, а потім уважно переглянути тексти.
У тексті зазначено: His apparent absent-mindedness and shambolic style lulled his suspects into a false sense of security, but he was always quick to guess who the culprit was (Його показна неуважність та неорганізований стиль заколисували підозрюваних у фальшивому відчутті безпеки, але він завжди швидко здогадувався, хто був винуватцем).
Серед наведених варіантів відповіді лише appeared to be inexperienced and inattentive (здається недосвідченим і неуважним) узгоджується з інформацією в тексті.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні є вісім тверджень і шість автентичних текстів. Необхідно вибрати текст, у якому міститься інформація, надана в одному з тверджень. Важливо пам’ятати, що два твердження зайві.
Спочатку потрібно прочитати твердження, а потім уважно переглянути тексти.
У тексті йдеться про детектива Еркюля Пуаро, фільми про якого знімають і досі (1989– present): Although Christie “killed” Poirot his popularity outlived him and he returned to our TV screens with four new stories (І хоча Кристі (Агата) і вбила Пуаро, його популярність пережила його, і він повернувся на екрани в чотирьох нових історіях).
Умову завдання задовольняє варіант відповіді can currently be seen in new TV episodes (можна побачити в нових телевізійних епізодах).
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні є вісім тверджень і шість автентичних текстів. Необхідно вибрати текст, у якому міститься інформація, надана в одному з тверджень. Важливо пам’ятати, що два твердження зайві.
Спочатку потрібно прочитати твердження, а потім уважно переглянути тексти.
У тексті йдеться про героїню оповідань Агати Крісті міс Марпл, детектива-аматора: Though she often seemed to be nothing more than a gossipy old woman, Miss Marple was quicker to get information out of suspects than local copper inspector Slack (Хоча вона часто здавалася просто старою пліткаркою, міс Марпл швидше отримувала інформацію від підозрюваних, ніж місцевий інспектор поліції Слейк).
Умову завдання задовольняє варіант відповіді has an innocent appearance but always got to the bottom of things (має невинний вигляд, але завжди дістається до суті справи).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні є вісім тверджень і шість автентичних текстів. Необхідно вибрати текст, у якому міститься інформація, надана в одному з тверджень. Важливо пам’ятати, що два твердження зайві.
Спочатку потрібно прочитати твердження, а потім уважно переглянути тексти.
У тексті зазначено: The reason that Kojak loved lollipops was because Savalas was a heavy smoker, and in the face of growing anti-smoking feeling in the USA he decided to suck on a lollipop instead (Причина того, що Коджак полюбляв льодяники була в тому, що Савала був заядлим курцем, але в умовах зрослої боротьби проти куріння в США замість курити цигарки він вирішив смоктати льодяники).
Відповідає контексту і є правильною відповіддю варіант developed a characteristic new habit while giving up an old one (набув характерну нову звичку, намагаючись відмовитися від старої).
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
У завданні є вісім тверджень і шість автентичних текстів. Необхідно вибрати текст, у якому міститься інформація, надана в одному з тверджень. Важливо пам’ятати, що два твердження зайві.
Спочатку потрібно прочитати твердження, а потім уважно переглянути тексти.
У тексті йдеться про жінку-детектива Джейн Теннісон: Tennison battled gender bais, alcohol and men whilst tracking down muggers and fighting off serial killers (Теннісон боролася з гендерним упередженням, алкоголем і чоловіками, вистежуючи грабіжників і відбиваючись від серійних убивць).
Лише варіант відповіді fights against criminals and against gender stereotypes (бореться зі злочинцями та проти гендерних стереотипів) відповідає контексту граматично й за змістом.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
Щоб у речення з пропуском 17 вставити пропущену частину, потрібно проаналізувати весь абзац, де йдеться, що Бетті Лоу, якій було присвоєно звання Члена Ордена Британської імперії за її внесок у роботу Жіночої королівської добровільної служби. Підходить до пропуску граматично й за змістом лише варіант who has spent her life volunteering (яка все своє життя була волонтером).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
В абзаці з пропущеною частиною 18 ідеться про діяльність Жіночої королівської добровільної служби й про участь у цій діяльності Бетті Лоу.
Серед наданих варіантів відповіді лише which raises money for the charity (що збирає гроші на благодійність) відповідає змісту. Речення з пропуском 18 означає: Вона все ще допомагає місцевому магазину при Жіночій королівській добровільній службі в госпіталі, Селфорд, що збирає гроші на благодійність, і що може запропонувати послуги доправляння їжі для людей похилого віку …
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
Пропуск 19 міститься в реченні The active lady, (19) __________ and had to attend an open-air school, is also still involved with the Girl Guides, 89 years after she first joined.
Серед наведених умову завдання задовольняє лише варіант відповіді who was considered a sickly child (яку вважали хворою дитиною). Він відповідає граматично й підходить за змістом до цього речення: Активна леді, яку вважали хворою дитиною і яка змушена була ходити до школи на відкритому повітрі, ще й досі пов’язана з Girl Guides, через 89 років після того, як уперше приєдналася до них.
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
До речення з пропуском 20 She progressed to being a guide leader, … and is still a member of the Trefoil Guide, an organisation of more than 200,000 members (20)__________ за граматичною структурою і змістом підходить лише один із запропонованих варіантів відповіді. А саме: who have been involved with the Guides or Scouts (які були залучені до Guides чи Scouts). Речення означає: Вона стала лідером, ….і все ще є членом Trefoil Guide, організації з більш як 20 000 членів, що були залучені до Guides чи Scouts.
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
Пропуск 21 міститься в реченні She never married or had children, but her nephew Peter Lowe says (21) __________ and bakes dozens of cakes for relatives. Cеред запропонованих варіантів відповіді лише варіант she spends lots of time with the family (вона проводить багато часу із сім’єю) підходить граматично й за змістом, а речення означає: Вона ніколи не була одружена й не мала дітей, але її племінник Пітер Лоу говорить, що вона проводить багато часу із сім’єю і випікає дюжини тортів для родичів.
Правильна відповідь – Н.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні потрібно заповнити пропуск у тексті реченням або частиною речення з-поміж наведених (A – H) відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, на пропуски не зважайте. Потім уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків.
Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом. У пошуках правильної відповіді аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Коли вибираєте правильну відповідь, беріть до уваги зміст. Вибрані вами частини речень мусять відповідати не лише граматичній структурі, а й змісту речення, у яке ви його вставляєте.
Проаналізувавши зміст речення з пропуском 22, можемо дійти висновку, що серед запропонованих лише варіант відповіді she had a party to celebrate (у неї була вечірка) підходить і граматично, і за змістом. А речення означає: Але в неї була вечірка й більше ніж 100 друзів і родичів з’явилися щоби привітати її зі столітнім ювілеєм.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 23 міститься в реченні, що означає: Коли я сиділа, чаюючи, у будинку моєї сестри Доріс, Браєн, зловив мій погляд і широко мені усміхнувся. Серед наданих варіантів detected (виявити, викрити), held (тримати, держати), caught (ловити, затримати) і captured (захоплювати силою, брати в полон)) правильною відповіддю є caught, тому що саме словосполучення caught one’s eye означає зловити чийсь погляд, що відповідає контексту.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 24 міститься в реченні, що означає: «Як щодо змагання?» – запитав він у Майкла (“How about a (24) __________?” he said to Michael). Серед наданих варіантів відповіді challenge (виклик на змагання), strife (суперечка, розбрат), rivalry (суперництво, конкуренція) і wager (заклад, парі) лише challenge відповідає контексту.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Речення з пропуском 25 означає: Це було тоді, коли його хобі насправді почалося.
Серед наданих варіантів відповіді, ні варіант A entertainment (забава, прийом (гостей), вечірка), ні варіант B amusement (розвага, забава), ні варіант D diversion (відвертання (уваги), розвага) не можуть бути правильною відповіддю, тому що не відповідають змісту речення. І лише варіант C pastime (дозвілля, хобі) абсолютно вписується в речення і відповідає його змісту (taking to its next step – перехід до наступного етапу).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 26 міститься в реченні: Він працював над човном побільше, а за ним з’явилася точна копія торпедного човна часів Другої світової війни. Серед наданих варіантів відповіді clear (ясний, чистий), exact (точний, акуратний), strict (суворий, вимогливий) і plain (явний, очевидний) лише exact вписується у речення граматично й за змістом, тож задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Серед запропонованих варіантів відповіді completed (комплектувати, завершити), occupied (займати, захоплювати), charged (навантажувати, обтяжувати), filled (наповнювати чимсь, насичувати) лише слово occupied відповідає контексту: It was a great way to keep his mind occupied as he’d retired from his refrigerator factory job years before with health problems, … (Це був чудовий спосіб зайняти його розум після того, як він вийшов на пенсію з роботи на фабриці холодильників через проблеми зі здоров’ям…).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Серед запропонованих варіантів відповіді developing (розвивати, розробляти), making (виробляти, утворювати), designing (задумувати, мати намір) й unrolling (розгортати) лише слово developing відповідає контексту, а речення має означає: Проєкт просувався / розвивався успішно… (The project was (28) __________ well, …).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 29 міститься в реченні Браєн робив частини годинника, а потім збирав їх разом (Brain would make sections of the clock and then he’d (29) __________ it together). Серед запропонованих варіантів відповіді use (застосовувати, вживати), cling (чіпляти, прилипати), fasten (зв’язувати, зціплювати) і відповідає контексту piece (збирати з частин, з’єднувати в одне ціле).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 30 міститься в реченні As the pieces (30) __________ up, the space in our house disappeared. Серед запропонованих варіантів відповіді grew (рости), formed (утворювати, формувати), mounted (накопичуватися, підніматися), ascended (підніматися, набирати висоту) лише mounted підходить за змістом і граматично, а речення означає: Щойно частини нагромадилися / накопичилися, простір у нашому будинку зник.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Серед наданих варіантів відповіді with (вказує на предмет, щодо якого відбувається дія), in (у, вказує на місце), by (указує на автора або дійову особу) та й of (указує на належність, об’єкт дії) лише варіант with підходить за змістом речення і граматично: Він зробив прекрасного коня-качалку із сідлом, виготовленим з однієї з моїх старих сумок (He’d made a beautiful rocking horse, complete (31) __________ a saddle made from one of my old bags, …).
Саме тому правильною є відповідь with, адже фраза complete with означає мати щось як додаткову деталь, укомплектований чимось, що відповідає контексту.
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Речення з пропуском 32 означає: Він також побудував величезний вітряк, що грав мелодію «Тюльпани з Амстердаму», який ми подарували його тітці. Серед наданих варіантів favoured (допомагати, сприяти), conferred (надавати, присуджувати), bestowed (нагороджувати, віддавати шану) і donated (воювати, боротися)) правильним є donated, який узгоджений граматично й підходить за змістом.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Речення з пропуском 33 означає: Дійшло до того, що він побудував 5-ти футовий каркас (He actually got as far as constructing the (33) __________). Серед запропонованих варіантів rack (стелаж, рама), stamina (основа, остов), grate (грати, решітка) , frame (каркас, кістяк) лише frame підходить за змістом і граматикою.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
У реченні: «Як ти думаєш, Морський музей прийме човен?» – запитав нещодавно Браєн (“Do you think the maritime museum would (34) __________ the boat?” Brian asked recently) пропущено присудок. Серед запропонованих варіантів admit (допускати, впускати), accept (приймати, погоджуватись), appropriate (привласнювати, призначати), seize (хапати, заволодівати) лише accept підходить за змістом і граматично до цього пропуску.
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 35 міститься в реченні: Поштові голуби відомі своїм надприродним внутрішнім компасом, … (Homing pigeons (33) __________ for their uncanny internal compass, …). Серед наданих варіантів відповіді were known, known, are known і knowing, правильним є are known, тому що в реченні пропущено присудок, виражений дієсловом теперішнього неозначеного часу в пасивній формі (дію виконують над підметом).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Проаналізувавши надані варіанти відповіді England’s, the England’s, the England та England та зміст речення, можна дійти висновку, що пропущено іменник у присвійному відмінку. Серед запропонованих варіантів відповіді лише England’s граматично й за змістом відповідає контексту: Тім Гілфорд і Дора Біро в Оксфордському університеті Англії стежили за голубами в Оксфорді впродовж трьох років, …( Tim Guilford and Dora Biro at (36) __________ Oxford University followed pigeons in Oxford over a three-year period, …).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 37 міститься в реченні: Тім Гілфорд і Дора Біро в Оксфордському університеті Англії стежили за голубами в Оксфорді впродовж трьох років, використовуючи крихітні пристрої стеження, оснащені глобальною системою визначення координат, розроблену їхніми швейцарськими та італійськими колегами. Відповідно до контексту тут пропущено дієприкметник минулого часу. Cеред наданих варіантів відповіді developing, is developed, developed, was developed правильним є developed.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Фрагмент речення, у якому міститься пропуск 38, означає: …голуби менше покладались на свої відомі таланти визначення позиції сонця чи розшифрування магнітного поля Землі, щоби допомогти собі зорієнтуватися (… the pigeons relied less on their well-known talents for decoding the sun’s position or deciphering the Earth’s magnetic field (38) __________ them navigate). Тобто в реченні пропущено інфінітив. Серед наведених варіантів відповіді helping, to help, helps, helped лише to help підходить граматично до цього пропуску.
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 39 міститься в реченні, що означає: інші летіли вниз по річці Темзі тільки для того, щоби зробити чіткий поворот на мосту. У реченні пропущено прикметник, тож серед запропонованих варіантів відповіді distinct (виразний, чіткий), distinction (відмінність, розбіжність), distinctly (ясно, чітко), distinctive (відмінний, характерний) умову завдання задовольняє distinct, який узгоджений із контекстом і за змістом, і граматично.
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуск, вибравши необхідне за змістом серед чотирьох варіантів (А – D).
Для того, щоби зрозуміти суть тексту, спершу швидко прочитайте його, на пропуски не зважайте. Уважно прочитайте й намагайтеся зрозуміти слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків. Під час вибирання правильної відповіді аналізуйте не лише зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують йому або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Речення з пропуском 40 означає: Гілфорд припускає, що дотримання завченого лінійного маршруту може, насправді, зробити шлях повернення додому надійнішим і легшим (Guilford suggests that sticking to a (40) __________, linear route may actually make homing more reliable – and easier).
У реченні пропущено дієприкметник минулого часу. Серед запропоновані варіантів відповіді memories (спогад, пам’ять), memorably (незабутньо), memorial (пам’ятник, меморіал), memorized (завчений; той, що запам’ятався) контексту граматично відповідає слово memorized.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У завданні треба заповнити пропуски словами, вибравши потрібне з огляду на граматичну форму слово з-поміж чотирьох наведених варіантів (А – D).
Необхідно швидко, ігноруючи пропуски, прочитати текст, щоби зрозуміти його тему. Після цього уважно прочитати граматичні форми слова, яке потрібно вставити замість пропуску в текст. Затим слід проаналізувати як зміст речення, так і його структуру. Обов’язково потрібно звернути увагу на речення, що передує реченню із пропуском, і речення, розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 41 міститься в реченні, що означає: Шотландський інженер 19 століття Роберт Стівенсон, який був активним розробником раннього маяка, шукав колір, альтернативний білому … (The 19th-century Scottish engineer Robert Stevenson, who was active in designing early lighthouse (41) __________ for an alternative colour to white …). У цей пропуск потрібно вставити присудок. Серед запропонованих варіантів відповіді лише looked у словосполученні з прийменником for означає шукати, а тому відповідає контексту й узгоджений граматично.
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У завданні треба заповнити пропуски словами, вибравши потрібне з огляду на граматичну форму слово з-поміж чотирьох наведених варіантів (А – D).
Необхідно швидко, ігноруючи пропуски, прочитати текст, щоби зрозуміти його тему. Після цього уважно прочитати граматичні форми слова, яке потрібно вставити замість пропуску в текст. Затим слід проаналізувати як зміст речення, так і його структуру. Обов’язково потрібно звернути увагу на речення, що передує реченню із пропуском, і речення, розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 42 міститься в другій частині речення, що означає: Роберт Стівенсон, який був активним розробником раннього маяка, шукав колір, альтернативний білому … коли він побудував маяк біля вже існуючого маяка, тому що він боявся, що кораблі не зможуть визначити, який із маяків є тим, що їм потрібен. Тут пропущено допоміжне дієслово, що вказує на майбутній час. За правилом узгодження дієслівних часів серед запропонованих варіантів відповіді haven’t, won’t, hadn’t, wouldn’t умову завдання задовольняє слово wouldn’t.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У завданні треба заповнити пропуски словами, вибравши потрібне з огляду на граматичну форму слово з-поміж чотирьох наведених варіантів (А – D).
Необхідно швидко, ігноруючи пропуски, прочитати текст, щоби зрозуміти його тему. Після цього уважно прочитати граматичні форми слова, яке потрібно вставити замість пропуску в текст. Затим слід проаналізувати як зміст речення, так і його структуру. Обов’язково потрібно звернути увагу на речення, що передує реченню із пропуском, і речення, розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 43 міститься в реченні, що означає: Серед джерел світла й кольорового скла, доступних на той час, він виявив, що червоний був особливо інтенсивним світлом, що означало – його можна було побачити з найбільшої відстані (Of the light sources and (43) __________ glasses available at the time, he found that red was a particularly intense light, meaning it could be seen from the greatest distance). У цей пропуск необхідно вставити прикметник. Серед запропонованих варіантів відповіді colourful (барвистий, яскравий), colours (колір, фарба), colourfully (яскраво, барвисто), coloured (кольоровий, пофарбований) відповідає контексту й узгоджене граматично слово coloured.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У завданні треба заповнити пропуски словами, вибравши потрібне з огляду на граматичну форму слово з-поміж чотирьох наведених варіантів (А – D).
Необхідно швидко, ігноруючи пропуски, прочитати текст, щоби зрозуміти його тему. Після цього уважно прочитати граматичні форми слова, яке потрібно вставити замість пропуску в текст. Затим слід проаналізувати як зміст речення, так і його структуру. Обов’язково потрібно звернути увагу на речення, що передує реченню із пропуском, і речення, розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 44 міститься в реченні, що означає: Серед джерел світла й кольорового скла, доступних на той час, він виявив, що червоний був особливо інтенсивним світлом, що означало – його можна було побачити з найбільшої відстані (Of the light sources and coloured glasses available at the time, he found that red was a particularly intense light, meaning it (44) __________ from the greatest distance). У реченні пропущено присудок у минулому неозначеному часі в пасивному стані Серед запропонованих варіантів відповіді could see, being seen, could be seen, can see відповідає контексту граматично словосполучення could be seen.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У завданні треба заповнити пропуски словами, вибравши потрібне з огляду на граматичну форму слово з-поміж чотирьох наведених варіантів (А – D).
Необхідно швидко, ігноруючи пропуски, прочитати текст, щоби зрозуміти його тему. Після цього уважно прочитати граматичні форми слова, яке потрібно вставити замість пропуску в текст. Затим слід проаналізувати як зміст речення, так і його структуру. Обов’язково потрібно звернути увагу на речення, що передує реченню із пропуском, і речення, розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Пропуск 45 міститься в реченні, що означає: Так у морській сигналізації червоний став альтернативним білому кольору й був пізніше прийнятий Адміралтейством 1852 року, щоби позначати лівий борт на парових суднах (So in maritime signaling red became an alternative to white, and was later adopted by the Admiralty in 1852 (45) __________ the port-side on steam vessels). Тут пропущено інфінітив. Серед запропонованих варіантів відповіді to mark, marked, mark, was marked) умову завдання задовольняє to mark.
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У завданні треба заповнити пропуски словами, вибравши потрібне з огляду на граматичну форму слово з-поміж чотирьох наведених варіантів (А – D).
Необхідно швидко, ігноруючи пропуски, прочитати текст, щоби зрозуміти його тему. Після цього уважно прочитати граматичні форми слова, яке потрібно вставити замість пропуску в текст. Затим слід проаналізувати як зміст речення, так і його структуру. Обов’язково потрібно звернути увагу на речення, що передує реченню із пропуском, і речення, розташоване відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь.
Речення з пропуском 46 означає: Коли було винайдено залізничні колії, інженери прийняли цю систему у значенні «стій та іди / їдь» – і цю саму систему використовують в автомобілях (When train track were developed, engineers adopted this system as (46) __________ stop and go – and the same system continued with cars). У цьому реченні пропущено герундій. Серед запропонованих варіантів відповіді лише meaning відповідає контексту граматично.
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
Знайшли помилку? Пишіть на
- Усі тести ЗНО з англійської мови онлайн
- Завдання й відповіді ЗНО з англійської мови минулих років
- Усе про тест ЗНО з англійської мови
- Програма ЗНО з англійської мови
- Усе про власне висловлення з англійської мови
- Приклади написання власного висловлення з англійської мови
- Тести ЗНО онлайн з інших предметів
- Дорожня карта учасника ЗНО
- Дорожня карта вступника на бакалавра