ЗНО (ЄВІ) 2019 року з англійської мови в магістратуру – основна сесія (2 зміна)
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Необхідно добрати до тексту заголовок із-поміж восьми наведених.
Для цього потрібно швидко переглянути текст і виділити ключові слова / фрази, що визначають його основну тему.
Ключовими в тексті є фрази Start writing at whatever point you like (Почни писати з будь-якого моменту), Leave the introduction or first section until later (залиш вступ чи перший розділ на потім). Вони дають змогу зрозуміти:
1) основною темою тексту є пояснення;
2) починати писати (твір, статтю тощо) можна в будь якому порядку.
Змісту тексту відповідає заголовок Try writing “backwards” (Спробуй написати у зворотному порядку).
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Необхідно добрати до тексту заголовок із-поміж восьми наведених.
Для цього потрібно швидко переглянути текст і виділити ключові слова / фрази, що визначають його основну тему.
Ключовими в тексті є фрази “Talk” the paper to someone – your teacher, a friend, a roommate, a tutor… (поговори про твір із ким-небудь – твоїм учителем, другом, сусідом по кімнаті, вихователем…) , Talking will be helpful (обговорення буде корисним).
Змісту тексту відповідає заголовок Discuss your essay with someone else (Обговоріть свій твір із кимось ще).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Необхідно добрати до тексту заголовок із-поміж восьми наведених.
Для цього потрібно швидко переглянути текст і виділити ключові слова / фрази, що визначають його основну тему.
Ключовою в тексті є фраза Talk into a recorder, imagining your audience sitting in chairs (говоріть у диктофон, уявляючи своїх слухачів, які сидять на стільцях… ).
Змісту тексту відповідає заголовок Record your composition (зробіть аудіо запис свого твору).
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Необхідно добрати до тексту заголовок із-поміж восьми наведених.
Для цього потрібно швидко переглянути текст і виділити ключові слова / фрази, що визначають його основну тему.
Ключовими в тексті є фрази Pretend that you're writing to a child, to a close friend, to a parent … (уявіть, що ви пишете для дитини, близького друга, комусь із батьків…), Changing the audience can also make you feel more comfortable and help you write more easily (зміна аудиторії допоможе вам почуватися комфортніше й писати буде легше).
Змісту тексту відповідає заголовок Aim your writing at different addressees (пишучи твір орієнтуйся на / звертайся до різних адресатів).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Необхідно добрати до тексту заголовок із-поміж восьми наведених.
Для цього потрібно швидко переглянути текст і виділити ключові слова / фрази, що визначають його основну тему.
Ключовими в тексті є фрази Pretend you are someone else writing the paper (пишучи твір удавай, що ти хтось інший), pretend you are the president of a major oil company (уяви, що ти президент великої нафтової компанії).
Змісту тексту відповідає заголовок Imagine yourself in different roles (уяви себе в різних ролях).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді на них. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
У першому абзаці тексту зазначено: On their street we pass about 13 cars all with cleverly titled Greek-themed license plates only to find my Grandpa in the yard, decorating a miniature replica of the Parthenon with blue and white lights (На їхній вулиці ми проїжджаємо повз 13 автомобілів зі спеціально прикрашеними грецькими номерними знаками лише для того, щоби знайти у дворі мого дідуся, який прикрашає мініатюрну копію Парфенону блакитними й білими вогниками).
Контексту відповідає варіант They had specially decorated number plates (Вони мали спеціальні номерні знаки).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді на них. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
У першому абзаці тексту зазначено: I wander around their house in search of a majestic Christmas tree. And every year I find a tall basket of tomatoes standing in for it instead (Я мандрую навколо їхнього будинку в пошуках величної Різдвяної ялинки. І щороку я знаходжу високий кошик із томатами, що стоїть замість неї).
Контексту відповідає варіант It was replaced by a container of vegetables (Його замінили контейнером / посудиною з овочами).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді на них. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
Варіант відповіді She invited everybody to have a meal (Вона запросила всіх поїсти) повністю відповідає контексту (обідній дзвоник привітно задзвонив, бабуся постукала своєю ложкою по келиху, і вся сім’я зібралася в кухні.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді на них. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
Варіант відповіді traditional dances (традиційні танці) повністю відповідає контексту (Наприкінці вечері бабуся дістає програвач для невеликого чіфтетеллі й каламатіано. І потім ми танцюємо по колу на кухні…).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді на них. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
Особливість запитання полягає в тому, що правильним є той варіант відповіді на нього, у якому йдеться про інформацію, не згадану в тексті.
Варіант А не може бути правильною відповіддю, адже в тексті є інформація про те, що греки мають тісні сімейні зв’язки – the love they have for each other is so obvious and so comforting.
Інформація, що її підтверджує варіант В, також є в тексті – 13 cars all with cleverly titled Greek-themed license plates (13 авто зі спеціально прикрашеними номерними знаками).
Варіант D містить інформацію, що також підтверджена текстом – національні танці, їжа тощо.
Лише варіант С Greeks tend to be overweight because of eating too much (Греки схильні мати зайву вагу, тому що забагато їдять) містить інформацію, якої немає в тексті.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У тексті зазначено: This is a prime example of what can be called a Quality Awful Film… “Um, we have a big problem with this story”? (Це чудовий приклад того, що можна назвати «якісним жахливим фільмом»…У нас великі проблеми із сюжетом?).
Контексту відповідає варіант відповіді is based on a poor plot (заснований на поганому сюжеті).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У тексті зазначено: If this is the end, this is a good one… but, of course, another sequel has already been announced (Якщо це кінець, то це гарний кінець… але, звісно ж, про продовження вже повідомили).
Інформації, уміщеній у тексті, відповідає варіант will have a continuation (матиме продовження).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У тексті зазначено: Kids will enjoy a goofy race of aliens called Boovs, the rainbows of colours and the music (Діти насолоджуватимуться безглуздою погонею прибульців, яких назвали Бувз, барвистими кольорами й музикою).
Змісту тексту відповідає твердження is appreciated by young viewers (оцінений молодими
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У тексті зазначено: It's a film about a scenarist worried about writing a romantic comedy script… (Це фільм про сценариста, який переймається написанням романтичного комедійного сценарію…).
Інформації, уміщеній у тексті, відповідає варіант is a story of a screenwriter (історія про сценариста).
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У тексті зазначено: Fans of the series will be pleased, but those looking in from the outside of comic-book culture will find themselves looking at their watches (Фанати серіалу будуть задоволені, а ті, хто беруть до уваги культуру коміксів, поглядатимуть на годинники).
Змісту тексту відповідає варіант is boring for part of the audience (є нудним для частини аудиторії).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У тексті зазначено: It's not as funny as the first film, but it is funny enough. But for some reason, it has become subject to some of the most sarcastic reviews in recent memory (Він не такий смішний, як перший фільм, але досить забавний. Та з якоїсь причини він став останнім часом предметом найсаркастичніших рецензій).
Контексту відповідає варіант has been unfairly criticized (був несправедливо розкритикований).
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
В абзаці із пропуском 17 ідеться про дитинство автора тексту, про ковбоїв, які жили на протилежному боці водойми й викликали в автора неабияку зацікавленість. Але знав він про них лише завдяки телебаченню.
Граматично й за змістом для заповнення пропуску підходить варіант cowboys were unknown and mystical to me (Я зростав на іншому боці ставка, тому ковбої були для мене невідомими й загадковими).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
Для заповнення пропуску 18 у реченні підходить варіант this cowboy knows how to make delicious goodies – Тім Келлогг, Meeteetse Chocolatier (назва магазину, що виготовляє і продає шоколад), визнаний 2009 року одним із 40 найкращих шоколатьє у Вайомінгу, беззаперечно довів, що цей ковбой знає як робити смачні солодощі й перетворив свої знання і пристрасть на успішний бізнес.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
Пропуск 19 міститься в реченні, у якому йдеться про різновиди шоколаду, що виробляє і продає магазин Тіма Келлогга.
Змісту цього речення відповідає варіант found in fine chocolatiers all over the globe (Тім пишається всіма своїми шоколадними виробами, частина з яких має традиційний смак – Бейліса, шампанського – який можна знайти у магазинах шоколаду по всьому світу, водночас як інші є унікальними місцевими смаколиками…).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
У попередньому реченні йдеться про те, що Тім випадково став шоколадником – лише задля збереження сімейної справи після смерті його бабусі.
За граматичною структурою і за змістом лише варіант in an almost certainly unusual move for a cowboy підходить для заповнення пропуску 20 (…майже напевно незвичний крок для ковбоя – Тім вирішив, що він буде послідовником і шоколадником за сімейними обставинами, і почав виготовляти солодощі для друзів і родини).
Правильна відповідь – G.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
У реченні із пропуском 21 ідеться про те, що Тім є єдиним шоколадником у своєму бізнесі, але залишається і ковбоєм. Граматично й за змістом із-поміж наведених варіантів підходить лише and still spends two to four days a week cowboying on a ranch (і він усе ще проводить два-чотири дні на ковбойському ранчо).
Правильна відповідь – Е.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Розуміння структури тексту й уміння розпізнавати зв’язки між його частинами.
У завданні необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту.
Спершу потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно, намагаючись зрозуміти їх, – подані у варіантах відповіді речення або частини речень, які треба вставити в нього замість пропусків.
Вибираючи правильну відповідь, важливо встановити зв’язки між фрагментом, який необхідно вставити, і текстом, аналізуючи граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Обов’язково потрібно зважати на зміст тексту. Частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, а й змісту речення, у яке його вставляють.
У реченні із пропуском 22 триває розповідь про поєднання Тімом двох, здавалося б різних, захоплень, які, хоч і підсміюючись над ним, підтримують його друзі.
Саме тому із запропонованих варіантів відповіді граматично й за змістом підходить they have never been negative (Це поєднання ролей може здаватись незвичним, але Тім радий відмітити, що хоча його друзі вважають це забавним, вони ніколи не ставились до цього негативно).
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді drop (падати), start (починати), throw (кидати), release (випускати), можна дійти висновку, що правильною відповіддю є варіант throw (Багато хто з нас будували паперові літаки, щоб кидати їх у класі).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді long (довгий, тривалий), ambitious (амбіційний), majestic (величний), common (загальний, спільний), можна дійти висновку, що правильною відповіддю є ambitious (Багато хто з нас будували паперові літаки, щоби кидати їх у класі, але команда британських ентузіастів мала амбітніші плани – відправити паперовий літак на край всесвіту.
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді lifted (піднімати, підносити), ascended (сходити на, набирати висоту), blew (дути, розвіювати), pushed (штовхати, просувати), можна дійти висновку, що лише варіант lifted відповідає його змісту (Гелієва повітряна куля підняла його (літак) до висоти 90 футів (17 миль)…».
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді nearby (поблизу, неподалік), similar (схожий, подібний), close (близько, поруч), exact (точний, акуратний), можна дійти висновку, що граматично й за змістом підходить лише варіант close (Гелієва повітряна куля підняла його (літак) до висоти 90 тис. футів (17 миль) – не дуже, звичайно, близько до відкритого космосу…).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді destroyed (знищувати), flew (літати), disappeared (зникати), exploded (вибухати), exploded, можна дійти висновку, що контексту відповідає варіант exploded (Потім повітряна куля вибухнула, що дало змогу літаку плавно рухатися назад до Землі).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді Through (через, крізь), Straight (прямо, по прямій), Across (крізь, через), Along (уздовж, по), можна дійти висновку, що контексту відповідає лише варіант Along (На своєму шляху / Уздовж свого шляху він (літак) робив фотографії за допомогою мініатюрного фотоапарата поки не приземлився в 100 милях від місця запуску…).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді total (повний, цілковитий), whole (весь, цілий), absolute (цілковитий, повний), reliable (надійний, певний), можна дійти висновку, що лише варіант whole підходить за змістом і граматично (Уздовж свого шляху він (літак) робив фотографії за допомогою мініатюрного фотоапарату поки не приземлився в 100 милях від місця запуску, цілий, але з діркою у крилі).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді turned out (виявитися), turned up (з’явитися), turned over (перекинути), turned off (вимкнути), можна дійти висновку, що лише варіант turned out підходить за змістом і граматично (Як не дивно, але проєкт виявився успішним).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді came up (виникати, підійматись), came over (переходити до, охоплювати), came out (виходити, владнати), came across (наштовхнутися, зустрітися), можна дійти висновку, що лише варіант came up підходить за змістом і граматично (Проєкт був організований Стівом Даніелем, Джоном Оутсом і Лестером Хайнсом, які сказали, що ця ідея виникла після того, як їх надихнув минулорічний проєкт запуску шматка сиру в космос).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Проаналізувавши подані варіанти відповіді sheet (аркуш паперу), loaf (буханка, хлібина), piece (шматок, частина), pile (купа, стос), можна дійти висновку, що лише варіант piece підходить за змістом і граматично (Проєкт був організований Стівом Даніелем, Джоном Оутсом та Лестером Хайнсом, які сказали, що ця ідея виникла після того, як їх надихнув минулорічний проєкт запуску шматка сиру в космос).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У реченні пропущено (33) дієприкметник минулого часу written (Коли 1977 року Елізабет Девід опублікувала свою книгу «Англійський хліб і дріжджі», найліпшу книгу, будь-коли написану на цю тему, нарізний хліб усе ще був королем).
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У реченні пропущено (34) прикметник much – єдиний із-поміж поданих, що вживають із прикметником у порівняльному ступені (Але завдяки новому поколінню кваліфікованих пекарів, стало набагато простіше купити пристойну хлібину).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У реченні пропущено (35) інфінітив із часткою to – to make (Содовий хліб досконалий, адже його швидко робити, і смачний, коли свіжий.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У реченні пропущено (36) присудок helps у формі дієслова в теперішньому неозначеному часі у третій особі однини, ужитого з підметом – дієсловом із закінченням -ing – герундієм (Розміщення форми для пирогів зверху на паляниці під час випікання допомагає їй (паляниці) трохи вирости / піднятися і запобігає утворенню твердої скоринки).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У реченні пропущено (37) додаток, виражений герундієм – forming (Розміщення форми для пирогів зверху на паляниці під час випікання допомагає їй (паляниці) трохи вирости / піднятися і запобігає утворенню твердої скоринки).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У реченні пропущено (38) присудок, що узгоджується з іменником у третій особі однини в минулому неозначеному часі started (Сара Голд, дизайнерка аксесуарів кристалами, президентка і засновниця New York City Peach, 2003 року започаткувала свою успішну компанію з дизайну аксесуарів).
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У реченні пропущено (39) дієприкметник теперішнього часу applying (Вона бере повсякденні речі, такі як мобільні телефони, фотоапарати й тримачі для візитівок, і робить їх вираженням особистого стилю, старанно вкриваючи їх різнокольоровими унікальними візерунками за допомогою кристалів Сваровські).
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У реченні пропущено (40) прикметник trendy (…але незабаром такі знаменитості як Міша Бартон, Ліндсі Лохан, Сара Джесіка Паркер і Дж. Ло були помічені на червоній доріжці такими, що хизувалися наймоднішим дизайном).
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
Частина речення з пропуском 41 перекладається: «Для того, щоб утриматись на рівні попиту / не втратити попит, вона дуже старанно працювала і не спала ніч за ніччю, заповнюючи заявки від нових клієнтів».
У цей пропуск необхідно вставити інфінітив із часткою to, тому що сталий вираз in order (для того, щоб) використовують з інфінітивом з часткою to.
Серед запропонованих варіантів відповіді лише варіант C to keep відповідає контексту і є правильною відповіддю.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У реченні пропущено (42) прийменник to, який вказує на мету дії або на результат, до якого приводить певна дія (Сара також уважає, що активна діяльність є ключем для перетворення вашого хобі на бізнес).
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на