ЗНО (ЄВІ) 2023 року з англійської мови в магістратуру – демоваріант
Тестові завдання демоваріанту ЄВІ 2023 року з англійської мови
ТЕМА: Читання. Розуміння основного змісту прочитаного.
Необхідно добрати до тексту заголовок із-поміж восьми наведених.
Для цього потрібно швидко переглянути текст і виділити ключові слова / фрази, що визначають його основну тему.
Ключовими в тексті є фрази Using two donkeys, Alfa and Beto, to carry loads of books, Soriano spends four hours on each trip just to reach those remote places (Використовуючи двох віслюків, Альфу і Бето, щоб перевозити вантаж із книгами, Соріано проводить чотири години в кожній поїздці, щоб дістатися до цих віддалених місць).
Серед запропонованих варіантів відповіді лише is delivered by animals (доправляють тваринами) відповідає змісту тек ту й задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – F.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У тексті йдеться про невеличкі спільноти людей, які живуть на островах та ізольовані від світу взимку. Зокрема зазначено: Nowadays, the boat travels to 250 small hamlets across Norway, bringing books, culture and entertainment to the people (У наші часи човен мандрує Норвегією до 250 невеличких селищ/поселень, забезпечуючи населення книжками, культурними й розважальними заходами).
Серед запропонованих тверджень лише варіант is transported by a vessel (перевозиться на судні) відповідає інформації, уміщеній у тексті.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У тексті йдеться про бібліотеку, створену Германом Компернасом і розташовану на пляжі. Зокрема зазначено: Guests can borrow the books at no cost, as long as they also leave their own (finished) holiday reads behind for others (Гості можуть узяти книжки безкоштовно на той час, поки вони залишають свої прочитані під час відпустки книжки для інших).
Серед запропонованих тверджень лише варіант encourages sharing books (заохочує обмін книжками) відповідає інформації, уміщеній у тексті.
Правильна відповідь – E.
Знайшли помилку? Пишіть на
Тема: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У тексті йдеться про найвидатнішу й найстарішу бібліотеку в Бостоні. Зокрема зазначено: It hosts exhibition programmes and even concerts (Тут проводять виставкові програми та, навіть, концерти).
Серед запропонованих тверджень лише варіант offers live performances (пропонує концертні виступи) відповідає інформації, уміщеній у тексті.
Правильна відповідь – H.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У тексті йдеться про створення Ернандо Гуанлао читацького клубу на честь своїх батьків. Зокрема зазначено: He gathered his old textbooks and set them outside his Manila residence to test if the community would be interested to borrow and read them (Він зібрав свою стару навчальну літературу й виставив її біля свого будинку в Манілі, щоб перевірити, чи громада зацікавлена позичити й прочитати ці книжки).
Серед запропонованих тверджень лише варіант contains the founder’s book collection (містить колекцію книг засновника) відповідає інформації, уміщеній у тексті.
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Пошук необхідної інформації в тексті.
До наведеного тексту потрібно добрати з восьми поданих текстових фрагментів той, що відповідає йому за змістом.
У тексті йдеться про незвичну форму будівлі бібліотеки в Італії. Вона цікава тим, що нагадує якийсь позаземний об’єкт. Зокрема зазначено: The architect who designed it, Italo Rota, made the three-story disc to exude an appearance of an alien flying saucer (Архітектор, який спроектував його, Італо Рот, зробив триповерховий диск, щоби продемонструвати появу інопланетного літального блюдця).
Серед запропонованих тверджень лише варіант bears some similarity to a UFO (має певну схожість з НЛО) відповідає інформації, уміщеній у тексті.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді на них. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
У першому абзаці зазначено, що одна з легенд розповідає про єгипетську королеву Клеопатру, яка розчинила одну перлину в келеху вина й випила його: simply to prove to Mark Antony, the Roman General visiting her palace, that she could swallow the wealth of an entire nation in just one meal (просто щоб довести Марку Антонію, римському генералу, який відвідав її палац, що вона може проковтнути багатство цілої нації за один прийом їжі).
А серед запропонованих варіантів відповіді знаходимо варіант C The value of a pearl could equal a country’s wealth (Цінність перлини може дорівнювати добробуту країни), який і є правильною відповіддю, тому що відповідає контексту.
Лише варіант відповіді The value of a pearl could equal a country’s wealth (Цінність перлини може дорівнювати добробуту країни) задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – С.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді на них. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
У першому й другому абзацах зазначено, що Клеопатра випила келих вина з розчиненою у ньому перлиною, щоб довести Марку Антонію, римському генералу, який відвідав її палац, що вона може проковтнути багатство цілої нації за один прийом їжі. Дійсно, Клеопатра хотіла вразити римського генерала, адже в древньому Римі перли вважали символом багатства й соціального статусу (In ancient Rome, pearls were considered a symbol of wealth and social standing).
Лише варіант відповіді to impress her guest (уразити свого гостя) задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді на них. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
У першому й другому абзацах зазначено, що в той час, коли дами з багатих сімей обожнювали носити намисто з перлів, хоробрі рицарі часто надягали перлини, коли йшли на битву. Вони вірили, що магія цих глянцевих камінців збереже їх неушкодженими (They believed the magic of these glossy gems would keep them unharmed).
Лише варіант відповіді to protect themselves from wounds (захистити себе від ран) задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді на них. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
У другому абзаці зазначено, що в епоху Відродження серед вельмож у королівських дворах перли були дуже популярними. І тому, що перли так високо цінували, низка європейських країн прийняли закони, що забороняли всім, окрім представників дворянства, прикрашати себе перлами (Because pearls were so highly regarded, a number of European countries actually passed laws forbidding anyone but the nobility to decorate themselves with pearls).
Лише варіант відповіді They set legal limits on wearing pearls (Вони встановили юридичні обмеження щодо носіння перлів) задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Читання. Повне (детальне) розуміння прочитаного.
Для виконання цього завдання потрібно уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитати запитання, а також варіанти відповіді на них. Після цього визначити частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе вибрати правильну відповідь із-поміж запропонованих.
У третьому абзаці зазначено, що аж до початку 1900-х років натуральні перли були доступні тільки багатіям і знаменитостям. Але сьогодні, у зв’язку з розвитком промисловості з вирощуванню перлів, вони (перли) доступні всім охочим (But today, with the development of pearl cultivating industry, pearls are available and affordable to all).
Лише варіант відповіді Pearls stopped being a status symbol in the 20th century (Перли перестали бути статусним символом у 20-му столітті) задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – В.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Пропуск (12) міститься в реченні, що означає: Дівчина з Індії знає як розмовляти зі слонами, навичка, яка може стати в пригоді/згодитися набагато частіше, ніж ви думаєте.
Серед наданих варіантів відповіді clean (чистий, без вад), easy (легкий, вільний), clever (розумний, вправний) і handy (умілий; такий, що є під рукою) лише слово handy, ужите в словосполученні come in handy, означає стати в нагоді й відповідає змісту речення.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Пропуск (13) міститься в реченні, що означає: Ось мова, яка ніколи не може бути вибором для вивчення в школі!
Серед наданих варіантів відповіді variation (різновид, варіація), option (предмет вибору, вибір), selection (добір, селекція), alteration (зміна, перебудова) лише слово option відповідає змісту речення і задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Пропуск (14) міститься в реченні, що означає: Перш ніж дикі тварини змогли посіяти/спричинити хаос у місті та серед мешканців, урядовці затримали дівчинку Нірмалу Топпо …
Серед наданих варіантів відповіді ні do (робити, виконувати), ні result (випливати, закінчуватися), ні lead (керувати, приводити) не можуть бути правильною відповіддю, тому що не відповідають змісту речення. І лише слово cause (спричиняти, викликати) відповідає змісту й задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Пропуск (15) міститься в реченні, що означає: Перш ніж дикі тварини змогли посіяти/спричинити хаос у місті та серед мешканців, урядовці знайшли дівчинку Нірмалу Топпо, що неймовірно, але яка, здається, має здібності спілкуватися зі слонами.
Серед наданих варіантів відповіді intentionally (навмисно), deliberately (свідомо, навмисно), unbelievably (неймовірно, немислимо) та uncertainly (невпевнено, невизначено) лише unbelievably узгоджено граматично й за змістом.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Пропуск (16) міститься в реченні, що означає: Перш ніж дикі тварини змогли посіяти/спричинити хаос у місті та серед мешканців, урядовці знайшли дівчинку Нірмалу Топпо, що неймовірно, але яка, здається, має здібності спілкуватися зі слонами.
Серед запропонованих варіантів відповіді possibility (можливість, імовірність), chance (випадок, шанс), ability (здібність, уміння) та case (випадок, становище) лише ability відповідає контексту й задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Пропуск (17) міститься в реченні, що означає: Вони розуміють, що я їм кажу. Я кажу їм, що це не їхня домівка. Ви повинні повернутися туди, де ваше місце.
Серед запропонованих варіантів відповіді speak (розмовляти, говорити), tell (казати, розповідати), say (сказати, заявляти) та talk (говорити, розмовляти з кимось) лише tell відповідає контексту й задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Пропуск (18) міститься в реченні, що означає: Насправді, вона пройшла з ними декілька миль, розмовляючи з ними весь шлях, поки вона вела їх назад до лісу.
Серед запропонованих варіантів відповіді guided (вести, скеровувати, направляти), moved (рухатися, пересуватися), fetched (досягати, дістати) та drew (витягати, спрямовувати) лише guided відповідає контексту й задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Пропуск (19) міститься в реченні, яке означає: Що більше людей втручається в їхнє природне середовище через видобуток копалин і вирубування дерев, то більша вірогідність того, що вони вийдуть з лісу.
Серед запропонованих варіантів відповіді position (положення, позиція), system (система), place (місце, площа), habitat (природне середовище, житло) лише habitat підходить за змістом і граматично.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Пропуск (20) міститься в реченні, яке означає: Нірмала, відома як «Леді Тарзан», розмовляє з тваринами на своєму місцевому діалекті Мундаарі.
Серед запропонованих варіантів відповіді said (говорити, сказати), named (називати, зазначати), called (кликати, гукати) та known (знати, впізнавати) лише known підходить за змістом речення і граматично.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Знання лексики, уміння використовувати лексичні одиниці відповідно до контексту з огляду на їхнє значення.
У завданні потрібно заповнити пропуски, вибравши необхідне за змістом слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Вибираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.
Пропуск (21) міститься в реченні, яке означає: Ця історія не лише показує сміливу молоду дівчину, яка використовує свої здібності, щоб допомогти як людям, так і тваринам, вона (історія) доводить, що представники дуже різних видів живих істот можуть мати спільні інтереси та спілкуватись один з одним.
Серед запропонованих варіантів відповіді supports (підтримувати, сприяти), proves (доводити, підтверджувати), persuades (умовляти, переконувати), convinces (переконувати) лише proves узгоджений і за змістом, і граматично та задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
У фрагменті речення In (22) _______, the US Air Force sponsored scientists to study the way octopuses use their brains пропущено числівник, що називає період часу (тисяча дев’ятсот п’ятдесяті роки).
Серед запропонованих варіантів відповіді лише the 1950s граматично відповідає змісту речення, яке означає: У 1950-ті роки Військово-повітряні сили США спонсорували вчених, які вивчали, як восьминоги використовують свій мозок.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
Пропуск (23) міститься в реченні, що означає: У 1950-ті роки Військово-повітряні сили США спонсорували вчених, які вивчали, як восьминоги використовують свій мозок. Тобто пропущено присудок, виражений дієсловом у теперішньому неозначеному часі.
Серед запропонованих варіантів відповіді лише use підходить граматично до цього пропуску, адже він узгоджений із підметом – іменником у множині (octopuses).
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
Пропуск (24) міститься в реченні, що означає: Інші могли надбати/придбати такі складні уміння, як відкривання банок. У ньому пропущено прикметник.
Серед наданих варіантів відповіді complicate (ускладнювати), complication (ускладнення, складність), complicating (ускладнювальний), complicated (складний) правильним є complicated.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
Пропуск (25) міститься в реченні, що означає: Мабуть, найяскравішою властивістю восьминогів є їхня здатність змінювати колір та візерунок тіла. Пропущено присудок, виражений дієсловом у теперішньому неозначеному часі. Оскільки підметом є іменник в однині (thing), то серед запропонованих варіантів відповіді is, are, were та has been лише is граматично й за змістом відповідає контексту та задовольняє умову завдання.
Правильна відповідь – А.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
Пропуск (26) міститься в реченні, що означає: Вони роблять це, щоб замаскувати себе, а також для спілкування з іншими. У цьому реченні пропущено зворотний (Reflexive) займенник.
Серед запропонованих варіантів відповіді them, themselves, theirs, their правильним є themselves, тому що саме цей займенник відповідає контексту.
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
Пропуск (27) міститься у фрагменті речення, що означає: Живучи в маленькому містечку, я ніколи не був у великому місті, такому як Нью-Йорк, …. Тобто в речення потрібно вставити заперечний прислівник.
Серед запропонованих варіантів відповіді ever (коли-небудь, колись), just (щойно, тільки що), yet (ще, все ще), never (ніколи, жодного разу) лише never підходить граматично й за змістом.
Правильна відповідь – D.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
Пропуск (28) міститься у фрагменті речення, що означає: Живучи в маленькому містечку, я ніколи не був у великому місті, такому як Нью-Йорк, так що моя поїздка була як відкриття абсолютно нового способу життя. Тобто в речення потрібно вставити герундій.
Серед запропонованих варіантів відповіді лише discovering узгоджений із контекстом і за змістом, і граматично.
Правильна відповідь – C.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
Пропуск (29) міститься в реченні, що означає: Я спостерігав через вікно, як аеропорт зі злітно-посадковою смугою стають меншими в той час, як літак набирає висоту.
Серед запропонованих варіантів відповіді лише become (Present Simple Tense) задовольняє умову завдання, тому що присудок узгоджено з підметом, вираженим словосполученням (the airport with the runway).
Правильна відповідь – A.
Знайшли помилку? Пишіть на
ТЕМА: Використання мови. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови й частини мови відповідно до контексту.
У цьому завданні необхідно заповнити пропуск, вибравши потрібне за граматичною формою слово з-поміж чотирьох поданих варіантів.
Спочатку потрібно швидко прочитати текст, ігноруючи пропуски, щоби зрозуміти його тему. Потім проаналізувати граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Важливо проаналізувати не лише зміст, а й структуру як цього речення, так і речень поряд із ним.
Пропуск (30) міститься в реченні, що означає: Я був схвильований, коли зрозумів, що скоро опинюся/буду в одному з найдивовижніших міст Сполучених Штатів. У нього необхідно вставити прикметник у найвищому ступені порівняння.
Серед запропонованих варіантів відповіді лише the most amazing відповідає контексту й узгоджений із ним граматично.
Правильна відповідь – B.
Знайшли помилку? Пишіть на