АПроцес і результат засвоєння учнями систематизованих знань, умінь і навичок, формування на їх основі світогляду, моральних та інших якостей особистості, розвиток її творчих сил і здібностей.
БЦілеспрямована двостороння взаємодія вчителя та учнів, у процесі якої відбувається передача вчителем та засвоєння учнями системи наукових знань, формування відповідних умінь і навичок.
ВЦілеспрямована систематична взаємодія суб’єктів педагогічного процесу, спрямована на досягнення цілей розвитку та формування властивостей та якостей особистості, визнаних у цьому суспільстві.
ГЦілеспрямований педагогічний процес організації та стимулювання активної навчально-пізнавальної діяльності учнів щодо оволодіння ними науковими знаннями, вміннями, навичками, розвиток їхніх здібностей, світогляду, поглядів і переконань.