А. Дістервег стверджував, що «розвиток і освіту жодній людині не можна дати або повідомити. Кожен, хто бажає до них долучитися, має досягти цього власною діяльністю, власними силами, власним напруженням». Про який принцип навчання йдеться?
Яке поняття позначає сприяння нейтральною стороною пошуку згоди між сторонами конфлікту, зниженню ступеня деструктивності у їх взаємодії та організації ефективної комунікації?
Як називається технологія профілактики девіантної поведінки, за використання якої учні усвідомлюють свою значимість, відчувають задоволення результатом виконаної справи?
На якій стадії психосексуального розвитку, за З. Фройдом, у дитини формується Над-Я (Super Ego)?
Які психічні процеси належать до пізнавальних?
Кому належить авторство книги «Серце віддаю дітям»?
Наближеність до актуальних запитів практики, порівняна обмеженість вибірки дослідження, оперативність у проведенні і впровадженні результатів. Якому виду дослідження притаманні наведені ознаки?
Яке із наведених тверджень характеризує предмет вивчення педагогіки?
Хто з вітчизняних педагогів обґрунтував ідею «споріденої праці»?
Використання якого виду розв’язання суперечок із залученням посередника сприяє налагодженню комунікації між сторонами конфлікту з метою ухвалення такого варіанту рішення, який би задовольняв інтереси та потреби усіх учасників?
Укажіть дитячо-юнацьку організацію, засновану П. Франком, І. Чмолою, О. Тисовським, члени якої сповідують принципи «обов'язок перед Богом», «обов'язок перед іншими», «обов'язок щодо себе».
Під час розробки концепції вальдорфської школи Р. Штайнер керувався ідеєю, що розвиток дитини має певні ознаки. Яким Р. Штайнер вважав розвиток дитини?
В якій відповіді названо специфічні принципи організації позакласної та позашкільної виховної роботи?
Який метод, за Сократом, використовує вчитель, коли створює проблемну ситуацію, доводить учням хибність їхніх уявлень, а потім скеровує до правильного розв'язання проблеми?
До яких видів конфліктів належить когнітивний дисонанс?